"Астана қаласының Жолаушылар көлігі басқармасы" мемлекеттік мекемесі туралы ережені бекіту туралы

Астана қаласы әкімдігінің 2015 жылғы 2 қазанда № 108-1752 қаулысы. Астана қаласының Әділет департаментінде 2015 жылы 22 қазанда № 955 болып тіркелді. Күші жойылды - Астана қаласы әкімдігінің 2018 жылғы 28 ақпандағы № 06-400 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Астана қаласы әкімдігінің 28.02.2018 № 06-400 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 1 наурыздағы "Мемлекеттік мүлік туралы" Заңының 17 бабының 7 тармақшасына және "Қазақстан Республикасы мемлекеттік органының үлгі ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2012 жылғы 29 қазандағы № 410 жарлығына сәйкес, Астана қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Астана қаласының Жолаушылар көлігі басқармасы" мемлекеттік мекемесі туралы қоса беріліп отырған ереже бекітілсін.

      2. "Астана қаласының Жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары басқармасы" мемлекеттік мекемесінің басшысы (С.Е. Мырзағұлов) осы қаулыны кейіннен ресми және мерзімді баспа басылымдарында, сондай-ақ Қазақстан Республикасының Үкіметі белгілеген интернет-ресурста және Астана қаласы әкімдігінің интернет-ресурсында жариялаумен әдлет органдарында мемлекеттік тіркеуді жүргізсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Астана қаласы әкімінің орынбасары Н.Р. Әлиевке жүктелсін.

      4. Осы қаулы алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Астана қаласының әкімі

Ә. Жақсыбеков

  Астана қаласы әкімдігінің
2015 жылғы 2 қазанда
№ 108-1752 қаулысымен
бекітілді

"Астана қаласының Жолаушылар көлігі басқармасы"
мемлекеттік мекемесі туралы ереже
1. Жалпы ережелер

      1. "Астана қаласының Жолаушылар көлігі басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - Басқарма) Астана қаласының жолаушылар көлігі саласында басшылықты жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады.

      2. Басқарманың ведомстволары жоқ.

      3. Басқарма өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.

      4. Басқарма ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, мемлекеттік тілде өз атауы бар мөрі мен мөртаңбалары, белгіленген үлгідегі бланкілері, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қазынашылық органдарында шоттары болады.

      5. Басқарма азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседі.

      6. Басқарма егер заңнамаға сәйкес осыған уәкілеттік берілген болса, мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқығы бар.

      7. Басқарма өз құзыретінің мәселелері бойынша заңнамада белгіленген тәртіппен Басқарма басшысының бұйрықтарымен және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген басқа да актілермен ресімделетін шешімдер қабылдайды.

      8. Басқарманың құрылымы мен штат санының лимиті қолданыстағы заңнамаға сәйкес бекітіледі.

      9. Заңды тұлғаның орналасқан жері: 010000, Астана қаласы, Бейбітшілік көшесі, 11.

      10. Мемлекеттік органның толық атауы – "Астана қаласының Жолаушылар көлігі басқармасы" мемлекеттік мекемесі.

      11. Осы Ереже Басқарманың құрылтай құжаты болып табылады.

      12. Басқарманың қызметін қаржыландыру республикалық және жергілікті бюджеттерінен, Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі бюджетінен (сметасынан) жүзеге асырылады.

      13. Басқармаға кәсіпкерлік субъектілерімен Басқарманың функциялары болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысында шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады.

      Егер Басқарма заңнамалық актілермен кірістер әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда осындай қызметтен алынған кірістер республикалық бюджеттің кірісіне жіберіледі.

2. Басқарманың миссиясы, негізгі міндеттері,
функциялары, құқықтары мен міндеттері

      14. Басқарманың миссиясы: жолаушылар тасымалуын, көлік инфрақұрылымын дамыту және реттеу және жол жүрісі қауіпсіздігін қамтамасыз ету.

      15. Міндеттері:

      1) автомобиль және басқа көлік саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру;

      2) астаналық көлік пен байланыстың барлық түрлерінің тиімді жұмыс істеуі саласындағы қызметті үйлестіру;

      3) жол жүрiсi қауiпсiздiгiн қамтамасыз ету;

      4) қолданыстағы Қазақстан Республикасы заңнамасына сәйкес басқа да міндеттерін жүзеге асыру.

      16. Функциялары:

      1) жолаушылар мен багажды тұрақты облысаралық қалааралық, қалалық және қала маңындағы тасымалдауды ұйымдастыру, оларға қызмет көрсету құқығына конкурстар өткiзу;

      2) жолаушылар мен багажды тұрақты қалалық және қала маңындағы тасымалдаулар маршруттарын және қозғалыс кестелерiн бекiту;

      3) жолаушылар мен багажды тұрақты облысаралық қалааралық автомобильмен тасымалдаулар маршруттарын және жүру кестелерiн келіседi;

      4) жолаушылар мен багажды таксимен тасымалдауларды ұйымдастыру;

      5) автовокзалдардың, автостанциялардың және жолаушыларға қызмет көрсету пункттерінің тiзiлiмiн жүргiзу;

      6) жолаушылар мен багажды тұрақты қалалық және қала маңындағы автомобильмен тасымалдау маршруттарының тiзiлiмiн жүргiзу;

      7) жолаушылар көлiгiн дамытудың кешендi схемасын және жол қозғалысын ұйымдастыру жобаларын әзiрлеу;

      8) жолаушыларды қалалық және қала маңындағы қатынастарда әлеуметтiк мәні бар тасымалдауларды жүзеге асыру кезіндегі тасымалдаушылардың залалдарын субсидиялауды жүзеге асыру;

      9) Қазақстан Республикасының рұқсаттар және хабарламалар туралы заңнамасына сәйкес лицензиялауды жүзеге асыру;

      10) халықаралық және республикаiшiлік қатынастарда қауiптi жүктердi тасымалдауды жүзеге асыратын автокөлiк құралдарының жүргiзушiлерiн арнайы даярлау жөніндегі қызметті жүзеге асыруды бастағаны туралы хабарлама берген жеке және заңды тұлғалардың тізілімін жүргізу;

      11) әуежайларда, вокзалдарда, сауда үйлері мен базарларда, театрларда, цирктерде, кинотеатрларда, мәдени-демалыс ұйымдарында (мәдениет және демалыс парктері), сондай-ақ алаңдарда, даңғылдарда, көшелерде, орамдарда такси тұрақтарын ұйымдастыруды және жабдықтауды қамтамасыз ету;

      12) көлік қызметі субъектілері жолаушылар мен келушілерді, олардың алып жүретін заттарын, оның ішінде қол жүгі мен багажын тексеріп қарауды жүргізу тәртібі мен талаптарына сәйкестігіне аттестаттау жүргізу;

      13) қалалық рельстік көліктің көлік құралдарын мемлекеттік тіркеуін жүзеге асыру;

      14) мүдделі мемлекеттік органдармен келісім бойынша транзиттік автомобиль көлігі қозғалысының схемалары мен тәртібін айқындау;

      15) ақылы автотұрақтарды (автомобиль қоятын орындарды) ұйымдастыру;

      16) астананың қоғамдық көлігінде қолданылатын тарифтік саясатты әзірлеу;

      17) астананың көліктік инфрақұрылымы объектілерін басқаруға беру қағидаларын әзірлеу;

      18) астананың көліктік инфрақұрылымы объектілерін басқаруға беру жөніндегі іс-шараларды жүзеге асыру;

      19) Жол жүрісін басқарудың автоматтандырылған жүйелерін ендіру және пайдалану қағидаларын әзірлеу;

      20) Көліктік инфрақұрылымды басқару және пайдалану қағидаларын әзірлеу;

      21) Кәбілдік кәрізді және инженерлік инфрақұрылымды пайдалану қағидаларын әзірлеу;

      22) жол жүрiсi қауiпсiздiгiн медициналық қамтамасыз ету жөнiндегi шаралар кешенiн ұйымдастыру әрі өткізу және олардың орындалуын бақылау;

      23) астана көшелерiнде жол жүрiсiн реттеудiң техникалық құралдарын салу, реконструкциялау, жөндеу, енгiзу және күтiп-ұстау жөнiндегi барлық жұмыс түрлерінің орындалуын және оларды бақылауды қамтамасыз ету;

      24) жолдарда жол жүрісін ұйымдастыру жөніндегі іс-шараларды әзірлеу және іске асыру;

      25) қала құрылысы құжаттамасында аумақтық-көліктік жоспарлау және жол жүрісін ұйымдастыру бөлімінің болуын қамтамасыз ету;

      26) интеллектуалды көлік жүйелерінің жұмыс істеуін қамтамасыз етуге маманданушы ұйымды құру;

      27) жол-көлік оқиғаларынан болған ысыраптың және жол жүрісі қауіпсіздігін қамтамасыз етуге арналған бюджет шығындарының, сондай-ақ жолдардағы авариялылық деңгейін азайту үшін қолданылатын шаралар тиімділігінің мониторингін жүзеге асыру;

      28) мыналар:

      қоғамдық көлікті дамытуды және жол жүрісін ұйымдастыруды ескере отырып, елді мекендердің бас жоспарын әзірлеу, қабылдау және орындау;

      қаланың жекелеген аумақтарына көлік құралдарының кіруіне әртүрлі шектеулер енгізу арқылы жол жүрісін ұйымдастырудың арнайы аймақтарын белгілеу;

      жол жүрісін ақпараттық жағынан қамтамасыз ету арқылы көліктік жүктемені азайту жөнінде шаралар қолдану;

      29) жолдарда жол жүрісін қалпына келтіру үшін жол-көлік оқиғаларының зардаптарын жою;

      30) халықаралық техникалық қарап тексеру сертификаттарын беруді жүзеге асыру;

      31) қала маңындағы теміржол жолаушылар қатынасын ұйымдастыру туралы шешімдерді тасымалдаушы қабылдайтын жағдайларды қоспағанда, осындай шешім қабылдау;

      32) төтенше жағдайлар туындаған кезде теміржол тасымалды уақытша тоқтату туралы шешімдер қабылдау;

      33) әлеуметтік мәні бар қала маңындағы жолаушылар қатынастары (маршруттар) бойынша теміржол көлігімен жолаушылар тасымалдарын жүзеге асыруға байланысты тасымалдаушының залалдарын субсидиялау;

      34) қала маңындағы қатынастарын айқындау;

      35) авиациялық радиотехникалық құралдардың және жарық беретін дабыл жабдықтарының қалыпты жұмыс істеуі үшін кедергі келтіруі мүмкін байланыс, электр беру желілерін, сондай-ақ басқа да радио, электромагниттік және жарық арқылы сәулелену объектілерін орналастыруға рұқсат беру;

      36) шағын көлемді кемелердің кеме жүргізушілерін даярлау жөніндегі курстарды есепке алу;

      37) шағын көлемдi өздігінен жүзетін кемелердi басқару құқығына куәлiктер беру;

      38) Басқарманың құзыретіне жататын мәселелер бойынша қала әкімдігінің және әкімінің нормативтік-құқықтық актілерінің жобаларын әзірлеу;

      39) Қазақстан Республикасының Гендерлік теңдік Стратегиясын іске асыру;

      40) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес басқа да функцияларын жүзеге асыру.

      17. Құқықтары:

      1) орталық және жергілікті органдар әзірлеген заңнамалық және басқа да нормативтік актілер жобалары жөнінде ұсыныстар енгізу;

      2) Астана қаласының басқа атқарушы органдары дайындайтын нормативтік құқықтық актілер жобаларын келісуді жүзеге асыру;

      3) Астана қаласының көлік, байланыс және көлік инфрақұрылым мәселелері бойынша ведомствоаралық комиссиялар жұмысына қатысу, жұмыс топтарын құру;

      4) мемлекеттік органдардан және ұйымдардан құзыреті шегінде ақпарат сұрату.

      18. Міндеттері:

      1) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес орнатылатын жолаушыларды отырғызу мен түсіру пункттерін безендіруді және күтіп-ұстауды қамтамасыз ету;

      2) автобустар, шағын автобустар және троллейбустар қозғалысының белгіленген кестесінің сақталуын бақылауды жүзеге асыру;

      3) авиациялық оқиғаны тексеру жөнiндегi комиссияға жан-жақты жәрдем көрсету;

      4) әуе кемесiн iздестiруді және құтқаруды жүргiзуде кез келген мүмкiн болатын көмектерiн көрсетуге мiндеттi және iздестiру-құтқару органдары келгенге дейін адамдарды құтқару, оларға медициналық және басқа да көмек көрсету, сондай-ақ әуе кемесiн және оның бортындағы құжаттаманы, жабдықтар мен мүлiктi күзету жөнінде қажеттi шараларды қолдану;

      5) әуе кемелерiнiң апатқа ұшырауы жөнінде өздерiне белгiлi болған барлық жағдайлар туралы азаматтық қорғау саласындағы уәкілетті органға немесе жақын маңдағы әуеайлаққа дереу хабарлау;

      6) Қазақстан Республикасының мемлекеттік сатып алу туралы заңнамасына сәйкес тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру;

      7) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жедел басқарудағы мүлікке ие болу, пайдалану және жұмсауды жүзеге асыру;

      8) меншік нысанына қармастан, заңды және жеке тұлғалардың орындауы үшін міндетті құзыреті шегінде құқықтық актілерді қабылдау;

      9) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес өзге де құқықтары мен міндеттерін жүзеге асыру.

3. Басқарманың қызметін ұйымдастыру

      19. Басқармамен басшылықты Басқармаға жүктелген міндеттердің орындалуына және оның функцияларын жүзеге асыруға дербес жауапты болатын бірінші басшы жүзеге асырады.

      20. Басқарманың бірінші басшысын Астана қаласының әкімі қызметке тағайындайды және қызметтен босатады.

      21. Басқарманың бірінші басшысының орынбасары жоқ.

      22. Басқарманың бірінші басшысының өкілеттігі:

      1) Басқарманың құрылымдық бөлімшелері басшыларының міндеттерін анықтайды және жауапкершілік дәрежесін белгілейді;

      2) Басқарма қызметкерлерін лауазымына тағайындайды және лауазымынан босатады;

      3) Басқарма қызметкерлеріне тәртіптік жаза қолданады;

      4) өз құзыреті шегінде Басқарма қызметкерлері үшін орындауға міндетті құқықтық актілер шығарады;

      5) Басқарманың құрылымдық бөлімшелері туралы ережелерді бекітеді;

      6) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес өз құзыреті шегінде мемлекеттік органдар мен ұйымдарда Басқарма мүддесін білдіреді.

      Басқарманың бірінші басшысы болмаған кезеңде оның өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес оны алмастыратын тұлға орындайды.

4. Басқарманың мүлкі

      23. Басқарманың заңнамада көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болу мүмкін.

      Басқарманың мүлкі оған меншік иесі берген мүлік, сондай-ақ өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді коса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.

      24. Басқармаға бекітілген мүлік республикалық/коммуналдық меншікке жатады.

      25. Егер заңнамада өзгеше көзделмесе, Басқарма өзіне бекітілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне бөлінген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетімен иеліктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.

5. Басқарманы қайта ұйымдастыру және тарату

      26. Басқарманың қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

Об утверждении Положения о Государственном учреждении "Управление пассажирского транспорта города Астаны"

Постановление акимата города Астаны от 2 октября 2015 года № 108-1752. Зарегистрировано Департаментом юстиции города Астаны 22 октября 2015 года № 955. Утратило силу постановлением акимата города Астаны от 28 февраля 2018 года № 06-400 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата г. Астаны от 28.02.2018 № 06-400 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 7 статьи 17 Закона Республики Казахстан от 1 марта 2011 года "О государственном имуществе" и Указом Президента Республики Казахстан от 29 октября 2012 года № 410 "Об утверждении Типового положения государственного органа Республики Казахстан", акимат города Астаны ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемое Положение о Государственном учреждении "Управление пассажирского транспорта города Астаны".

      2. Руководителю Государственного учреждения "Управление пассажирского транспорта и автомобильных дорог города Астаны" (Мырзагулов С.Е.) провести государственную регистрацию настоящего постановления в органах юстиции с последующим опубликованием в официальных и периодических печатных изданиях, а также на интернет-ресурсе, определяемом Правительством Республики Казахстан и на интернет-ресурсе акимата города Астаны.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Астаны Алиева Н.Р.

      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования.

Аким города Астаны

А. Джаксыбеков

  Утверждено
постановлением акимата
города Астаны
от 2 октября 2015 года
№ 108-1752

Положение
о государственном учреждении
"Управление пассажирского транспорта города Астаны"
1. Общие положения

      1. Государственное учреждение "Управление пассажирского транспорта города Астаны" (далее – Управление) является государственным органом Республики Казахстан, осуществляющим руководство в сфере пассажирского транспорта города Астаны.

      2. Управление не имеет ведомств.

      3. Управление осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

      4. Управление является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печати и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, в соответствии с законодательством Республики Казахстан счета в органах казначейства.

      5. Управление вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.

      6. Управление имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством.

      7. Управление по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые приказами руководителя Управления и другими актами, предусмотренными законодательством Республики Казахстан.

      8. Структура и лимит штатной численности Управления утверждаются в соответствии с действующим законодательством.

      9. Местонахождение юридического лица: 010000, г. Астана, улица Бейбітшілік, 11.

      10. Полное наименование государственного органа - государственное учреждение "Управление пассажирского транспорта города Астаны".

      11. Настоящее Положение является учредительным документом Управления.

      12. Финансирование деятельности Управления осуществляется из республиканского и местных бюджетов, бюджета (сметы расходов) Национального Банка Республики Казахстан.

      13. Управлению запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся функциями Управления.

      Если Управлению законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то доходы, полученные от такой деятельности, направляются в доход государственного бюджета.

2. Миссия, основные задачи, функции, права и обязанности Управления

      14. Миссия: развитие и регулирование пассажирских перевозок, транспортной инфраструктуры и обеспечение безопасности дорожного движения.

      15. Задачи:

      1) реализация государственной политики в сфере автомобильного и иного транспорта;

      2) координинация деятельности в области эффективного функционирования систем всех видов столичного транспорта и связи;

      3) обеспечение безопасности дорожного движения;

      4) осуществление иных задач в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

      16. Функции:

      1) организация регулярных междугородных межобластных, городских и пригородных перевозок пассажиров и багажа, проведение конкурсов на право их обслуживания;

      2) утверждение маршрутов и расписаний движений регулярных городских и пригородных перевозок пассажиров и багажа;

      3) согласовывание маршрутов и расписаний движений по регулярным междугородным межобластным автомобильным перевозкам пассажиров и багажа;

      4) организация перевозки пассажиров и багажа на такси;

      5) ведение реестра автовокзалов, автостанций и пунктов обслуживания пассажиров;

      6) ведение реестра маршрутов регулярных городских и пригородных автомобильных перевозок пассажиров и багажа;

      7) разработка комплексной схемы развития пассажирского транспорта и проектов организации дорожного движения;

      8) осуществление субсидирования убытков перевозчиков при осуществлении социально значимых перевозок пассажиров в городском и пригородном сообщениях;

      9) осуществление лицензирования в соответствии с законодательством Республики Казахстан о разрешениях и уведомлениях;

      10) ведение реестра физических и юридических лиц, подавших уведомление о начале осуществления деятельности по специальной подготовке водителей автотранспортных средств, осуществляющих перевозки опасных грузов в международном и внутриреспубликанском сообщениях;

      11) обеспечение организации и оборудования стоянок такси в (на) аэропортах, вокзалах, торговых домах и рынках, театрах, цирках, кинотеатрах, культурно-досуговых организациях (парков культуры и отдыха), а также площадях, проспектах, улицах, кварталах;

      12) проведение аттестации субъектов транспортной деятельности на соответствие порядку и требованиям по проведению досмотра пассажиров и посетителей, вещей, находящихся при них, в том числе ручной клади и багажа;

      13) осуществление государственной регистрации транспортных средств городского рельсового транспорта;

      14) по согласованию с заинтересованными государственными органами определение схемы и порядка движения транзитного автомобильного транспорта;

      15) организация платных автостоянок (автопарковок);

      16) разработка тарифной политики, применяемой на общественном транспорте столицы;

      17) разработка правил передачи в управление объектов транспортной инфраструктуры столицы;

      18) осуществление мероприятий по передаче в управление объектов транспортной инфраструктуры столицы;

      19) разработка Правил внедрения и эксплуатации автоматизированных систем управления дорожным движением;

      20) разработка Правил управления и эксплуатации транспортной инфраструктуры;

      21) разработка Правил эксплуатации кабельной канализации и инженерной инфраструктуры;

      22) организация и проводение комплекса мер по медицинскому обеспечению безопасности дорожного движения и контроль их исполнения;

      23) обеспечение выполнения и контроля за всеми видами работ по строительству, реконструкции, ремонту, внедрению и содержанию технических средств регулирования дорожного движения на улицах столицы;

      24) разработка и реализация мероприятий по организации дорожного движения на дорогах;

      25) обеспечение в градостроительной документации наличие раздела по территориально-транспортному планированию и организации дорожного движения;

      26) создание организации, специализирующиеся на обеспечении функционирования интеллектуальных транспортных систем;

      27) осуществление мониторинга потерь от дорожно-транспортных происшествий и бюджетных затрат на обеспечение безопасности дорожного движения, а также эффективности принимаемых мер на снижение уровня аварийности на дорогах;

      28) принятие мер по снижению транспортной нагрузки путем:

      разработки, принятия и выполнения генерального плана с учетом развития общественного транспорта и организации дорожного движения;

      установления специальных зон организации дорожного движения путем введения различных ограничений на въезд транспортных средств на отдельные городские территории;

      информационного обеспечения дорожного движения;

      29) ликвидация последствий дорожно-транспортных происшествий для восстановления дорожного движения на дорогах;

      30) осуществление выдачи международных сертификатов технического осмотра;

      31) принятие решений об организации перевозок пассажиров в пригородных железнодорожных сообщениях, за исключением случаев, когда такое решение принимает перевозчик;

      32) принятие решений о временном прекращении железнодорожных перевозок при возникновении чрезвычайных обстоятельств;

      33) субсидирование убытков перевозчика, связанных с осуществлением пассажирских перевозок железнодорожным транспортом по социально значимым пригородным сообщениям (маршрутам);

      34) определение пригородных сообщений;

      35) разрешение на размещение линий связи, электропередачи, а также других объектов радио, электромагнитных и световых излучений, которые могут создавать помехи для нормальной работы авиационных радиотехнических средств и светосигнального оборудования;

      36) учет курсов по подготовке судоводителей маломерных судов;

      37) выдача удостоверений на право управления самоходными маломерными судами;

      38) разработка проектов нормативных правовых актов акимата и акима города, по вопросам, входящим в компетенцию Управления;

      39) реализация Стратегии гендерного равенства Республики Казахстан;

      40) осуществлять иные функции, в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

      17. Права:

      1) вносить предложения по проектам законодательных и иных нормативных правовых актов, разработанных центральными и местными исполнительными органами;

      2) осуществлять согласование проектов нормативных правовых актов, подготавливаемых другими исполнительными органами города Астаны;

      3) участвовать в работе межведомственных комиссий, создавать рабочие группы по вопросам транспорта, связи и транспортной инфраструктуры города Астаны;

      4) запрашивать информацию в пределах компетенции от государственных органов и организаций.

      18. Обязанности:

      1) обеспечивать оформление и содержание в соответствии с законодательством Республики Казахстан установленных пунктов посадки и высадки пассажиров;

      2) осуществлять контроль за соблюдением установленного расписания движения автобусов, микроавтобусов и троллейбусов;

      3) оказывать всемерное содействие комиссии по расследованию авиационного происшествия;

      4) оказывать любую возможную помощь в проведении поиска и спасания воздушного судна и до прибытия поисково-спасательных органов принимать необходимые меры по спасанию людей, предоставлению им медицинской и другой помощи, а также охране воздушного судна и находящихся на его борту документации, оборудования и имущества;

      5) сообщить обо всех известных им случаях бедствия воздушных судов немедленно уполномоченному органу в сфере гражданской защиты или на ближайший аэродром.

      6) осуществлять государственные закупки товаров, работ и услуг в соответствии с законодательством Республики Казахстан о государственных закупках;

      7) осуществлять владение, пользование и распоряжение находящимся в оперативном управлении имуществом в соответствии с законодательством Республики Казахстан;

      8) принимать в пределах компетенции правовые акты, обязательные для исполнения юридическими и физическими лицами, независимо от формы собственности.

      9) осуществлять иные права и обязанности, предусмотренные действующим законодательством Республики Казахстан.

3. Организация деятельности Управления

      19. Руководство Управлением осуществляется первым руководителем, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на Управление задач и осуществление им своих функций.

      20. Первый руководитель Управления назначается на должность и освобождается от должности акимом города Астаны.

      21. Первый руководитель Управления не имеет заместителей.

      22. Полномочия первого руководителя Управления:

      1) определяет обязанности и устанавливает степень ответственности руководителей структурных подразделений Управления;

      2) назначает на должность и освобождает от должности сотрудников Управления;

      3) налагает дисциплинарные взыскания на сотрудников Управления;

      4) в пределах своей компетенции издает правовые акты, обязательные для исполнения сотрудниками Управления;

      5) утверждает положения о структурных подразделениях Управления;

      6) в пределах своей компетенции представляет Управление в государственных органах и организациях в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      Исполнение полномочий первого руководителя в период его отсутствия осуществляется лицом, его замещающим в соответствии с действующим законодательством.

4. Имущество Управления

      23. Управление может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством.

      Имущество Управления формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.

      24. Имущество, закрепленное за Управлением, относится к коммунальной собственности.

      25. Управление не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством.

5. Реорганизация и упразднение Управления

      26. Реорганизация и упразднение Управления осуществляются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.