"Ақмола облысының еңбек инспекциясы жөніндегі басқармасы" мемлекеттік мекемесі туралы ережені бекіту туралы

Ақмола облысы әкімдігінің 2015 жылғы 31 наурыздағы № А-4/127 қаулысы. Ақмола облысының Әділет департаментінде 2015 жылғы 5 мамырда № 4782 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 2016 жылғы 17 мамырдағы № А-6/219 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 17.05.2016 № А-6/219 (қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.
      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңына сәйкес, облыс әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Ақмола облысының еңбек инспекциясы жөніндегі басқармасы" мемлекеттік мекемесінің ережесі (бұдан әрі - Ереже) бекітілсін.
      2. "Ақмола облысының еңбек инспекциясы жөніндегі басқармасы" мемлекеттік мекемесі Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасымен белгіленген тәртіпте және мерзімде Ережені әділет органдарында мемлекеттік тіркеуді қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Д.З.Әділбековке жүктелсін.
      4. Осы қаулы Ақмола облысының Әділет департаментінде мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күшіне енеді және ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.
      Облыс әкімі С.Кулагин

  Ақмола облысы әкімдігінің
2015 жылғы 31 наурыздағы
№ А-4/127 қаулысымен
бекітілді

"Ақмола облысының еңбек инспекциясы жөніндегі басқармасы"
мемлекеттік мекемесі туралы ережесі
1. Жалпы ережелер

      1. "Ақмола облысының еңбек инспекциясы жөніндегі басқармасы" мемлекеттік мекемесі еңбек қатынастары саласында басшылықты жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады.
      2. "Ақмола облысының еңбек инспекциясы жөніндегі басқармасы" мемлекеттік мекемесі өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясы мен заңдарына, Қазақстан Республикасы Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.
      3. "Ақмола облысының еңбек инспекциясы жөніндегі басқармасы" мемлекеттік мекемесі ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, мемлекеттік тілде өз атауы бар мөрі мен мөртаңбалары, белгіленген үлгідегі бланкілері, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қазынашылық органдарында шоттары болады.
      4. "Ақмола облысының еңбек инспекциясы жөніндегі басқармасы" мемлекеттік мекемесі азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседі.
      5. "Ақмола облысының еңбек инспекциясы жөніндегі басқармасы" мемлекеттік мекемесінің егер заңнамаға сәйкес осыған уәкілеттік берілген болса, мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқығы бар.
      6. "Ақмола облысының еңбек инспекциясы жөніндегі басқармасы" мемлекеттік мекемесінің өз құзыретінің мәселелері бойынша заңнамада белгіленген тәртіппен "Ақмола облысының еңбек инспекциясы жөніндегі басқармасы" мемлекеттік мекемесінің басшысының бұйрықтарымен ресімделетін шешімдер қабылдайды.
      7. "Ақмола облысының еңбек инспекциясы жөніндегі басқармасы" мемлекеттік мекемесінің құрылымы мен штат санының лимиті Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес бекітіледі.
      8. Заңды тұлғаның орналасқан жері: 020000, Қазақстан Республикасы, Ақмола облысы, Көкшетау қаласы, Ақан сері көшесі, 111 "А" үй.
      9. Мемлекеттік органның толық атауы: "Ақмола облысының еңбек инспекциясы жөніндегі басқармасы" мемлекеттік мекемесі.
      10. Осы Ереже "Ақмола облысының еңбек инспекциясы жөніндегі басқармасы" мемлекеттік мекемесінің құрылтайшылық құжаты болып табылады.
      11. "Ақмола облысының еңбек инспекциясы жөніндегі басқармасы" мемлекеттік мекемесінің қызметін қаржыландыру жергілікті бюджеттен жүзеге асырылады.
      12. "Ақмола облысының еңбек инспекциясы жөніндегі басқармасы" мемлекеттік мекемесіне кәсiпкерлiк субъектiлерiмен "Ақмола облысының еңбек инспекциясы жөніндегі басқармасы" мемлекеттік мекемесінің функциялары болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысында шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады.
      Егер "Ақмола облысының еңбек инспекциясы жөніндегі басқармасы" мемлекеттік мекемесіне заңнамалық актілермен кірістер әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда осындай қызметтен алынған кірістер республикалық бюджеттің кірісіне жіберіледі.

2. Мемлекеттік органның миссиясы, негізгі міндеттері, функциялары, құқықтары
мен міндеттемелері

      13. Миссиясы: еңбек қатынастарын реттеу, соның ішінде еңбек қауіпсіздігі мен еңбекті қорғау саласындағы мемлекеттік саясатты жүзеге асыру.
      14. Міндеттері:
      еңбек, еңбек қауіпсіздігі мен еңбекті қорғау саласындағы бақылау;
      ұйымдарда Қазақстан Республикасы еңбек заңнамасының сақталуын мемлекеттік бақылауды қамтамасыз ету.
      15. Функциялар:
      Қазақстан Республикасы еңбек заңнамасының, оның ішінде еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау жөніндегі талаптардың сақталуын мемлекеттік бақылауды жүзеге асырады;
      жұмыс берушілер ұсынған ұжымдық шарттардың мониторингін жүзеге асырады;
      өндірістік жарақаттанудың, кәсіптік аурулардың, кәсіптік уланулардың себептеріне талдау жүргізеді және олардың профилактикасы жөнінде ұсыныстар әзірлейді;
      еңбек қызметіне байланысты жазатайым оқиғаларды осы Кодексте және Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік-құқықтық актілерінде белгіленген тәртіппен тергеп-тексереді;
      жұмыс берушілердегі еңбек қауіпсіздігін және еңбекті қорғауды қамтамасыз етуге жауапты адамдардың білімін тексеруді жүргізеді;
      өндірістік мақсаттағы объектілерді пайдалануға қабылдау жөніндегі қабылдау комиссиясының құрамына қатысады;
      еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау нормативтерін жетілдіру мәселелері бойынша жұмыскерлер мен жұмыс берушілердің өкілдерімен өзара іс-қимыл жасайды;
      жұмыскерлердің, жұмыс берушілер мен олардың өкілдерінің еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау мәселелері жөніндегі өтініштерін қарайды;
      өндірістік объектілерді еңбек жағдайлары бойынша аттестаттау мониторингін жүзеге асырады;
      Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік кодексіне сәйкес тексеру кестелерін әзiрлейдi және бекiтедi;
      еңбек жөнiндегi уәкiлеттi мемлекеттiк органға еңбекті қорғау және еңбек қауiпсiздiгі жөніндегі ақпараттық жүйе негізінде кезеңдік есептерді, сондай-ақ еңбек қауiпсiздiгі және еңбектi қорғау жай-күйі мониторингінің нәтижелерін ұсынады;
      еңбек жөніндегі уәкілетті мемлекеттік орган белгілеген нысан бойынша ұжымдық еңбек дауларының мониторингін жүргізеді;
      еңбек жөнiндегi уәкiлеттi мемлекеттiк органға еңбек қатынастары бойынша қажетті ақпаратты береді;
      жұмыс берушінің қызметін декларациялауды жүзеге асырады.
      Ескерту. 15-тармақ жаңа редакцияда - Ақмола облысы әкімдігінің 29.03.2016 № А-5/139 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      16. "Ақмола облысының еңбек инспекциясы жөніндегі басқармасы" мемлекеттік мекемесінің құқықтары мен міндеттемелері:
      жұмыс берушілерден "Ақмола облысының еңбек испекциясы жөніндегі басқармасы" мемлекеттік мекемесіне жүктелген функцияларды орындауға қажетті құжаттарды, түсініктемелерді, ақпаратты сұратуға және алуға;
      жұмыс берушілер орындауға міндетті нұсқамалар, қорытындылар беруге, сондай-ақ әкімшілік құқық бұзушылықтар туралы хаттамалар мен қаулылар толтыруға, әкімшілік жазалар қолдануға;
      "Ақмола облысының еңбек инспекциясы жөніндегі басқармасы" мемлекеттік мекемесінің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша түсініктемелер беруге;
      өндірістегі жазатайым оқиғаларды белгіленген тәртіппен тергеп-тексеруге;
      Қазақстан Республикасы еңбек заңнамасының сақталуына бақылауды жүзеге асыру;
      Қазақстан Республикасы еңбек заңнамасының қолдану мәселесі бойынша қызметкерлер мен жұмыс берушілердің өтініштерін уақытылы қарау;
      Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге де міндеттермен құқықтарды жүзеге асыру.

3. Мемлекеттік органның қызметін ұйымдастыру

      17. "Ақмола облысының еңбек инспекциясы жөніндегі басқармасы" мемлекеттік мекемесіне басшылық ету еңбек жөніндегі уәкілетті мемлекеттік органның келісімімен, "Ақмола облысының еңбек инспекциясы жөніндегі басқармасы" мемлекеттік мекемесіне жүктелген міндеттердің орындалуы және оның өз функцияларын жүзеге асыруы үшін дербес жауапты болатын басшы – облыстың бас мемлекеттік еңбек инспекторымен жүзеге асырылады.
      18. "Ақмола облысының еңбек инспекциясы жөніндегі басқармасы" мемлекеттік мекемесінің басшысы облыс әкімінің өкімімен қызметке тағайындалады және қызметтен босатылады.
      19. "Ақмола облысының еңбек инспекциясы жөніндегі басқармасы" мемлекеттік мекемесі басшысының Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес лауазымға тағайындалатын және лауазымнан босатылатын орынбасарлары бар.
      Басшы өз орынбасарларының өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес белгілейді.
      Ескерту. 19-тармақ жаңа редакцияда - Ақмола облысы әкімдігінің 29.03.2016 № А-5/139 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      20. Басшының өкілеттігі:
      "Ақмола облысының еңбек инспекциясы жөніндегі басқармасы" мемлекеттік мекемесінің штат кестесін мен жұмыс регламентін бекітеді;
      Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес "Ақмола облысының еңбек инспекциясы жөніндегі басқармасы" мемлекеттік мекемесінің қызметкерлерін және лауазымға тағайындайды және қызметтен босатады;
      Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес "Ақмола облысының еңбек инспекциясы жөніндегі басқармасы" мемлекеттік мекемесін мемлекеттік ұйымдарда білдіреді;
      Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасында белгіленген тәртіппен "Ақмола облысының еңбек инспекциясы жөніндегі басқармасы" мемлекеттік мекемесінің қызметкерлерін марапаттау, материалдық көмек көрсету, тәртіптік жаза қолдану мәселелерін шешеді;
      "Ақмола облысының еңбек инспекциясы жөніндегі басқармасы" мемлекеттік мекемесі қызметкерлерінің лауазымдық нұсқаулықтарын бекітеді;
      сыбайлас жемқорлықпен күрес жүргізу бойынша шаралар қолданады және ол үшін жеке жауапкершілік алады;
      Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес өзге өкілеттіктерді жүзеге асырады.
      "Ақмола облысының еңбек инспекциясы жөніндегі басқармасы" мемлекеттік мекемесінің басшысы болмаған кезеңде оның өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес оны ауыстыратын тұлға атқарады.

4. Мемлекеттік органның мүлкі

      21. "Ақмола облысының еңбек инспекциясы жөніндегі басқармасы" мемлекеттік мекемесінің заңнамамен көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болу мүмкін.
      "Ақмола облысының еңбек инспекциясы жөніндегі басқармасы" мемлекеттік мекемесінің мүлкі оған меншік иесі берген мүлік, сондай-ақ, өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.
      22. "Ақмола облысының еңбек инспекциясы жөніндегі басқармасы" мемлекеттік мекемесіне бекітілген мүлік облыстық коммуналдық мүлікке жатады.
      23. Егер заңнамада өзгеше көзделмесе, "Ақмола облысының еңбек инспекциясы жөніндегі басқармасы" мемлекеттік мекемесі өзіне бекітілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне бөлінген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетімен иеліктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.

5. Мемлекеттік органды қайта ұйымдастыру және тарату

      24. "Ақмола облысының еңбек инспекциясы жөніндегі басқармасы" мемлекеттік мекемесін қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

Об утверждении положения о государственном учреждении "Управление по инспекции труда Акмолинской области"

Постановление акимата Акмолинской области от 31 марта 2015 года № А-4/127. Зарегистрировано Департаментом юстиции Акмолинской области 5 мая 2015 года № 4782. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 17 мая 2016 года № А-6/219

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 17.05.2016 № А-6/219 (вводится в действие со дня подписания).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.
      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", акимат области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемое положение о государственном учреждении "Управление по инспекции труда Акмолинской области" (далее - Положение).
      2. Государственному учреждению "Управление по инспекции труда Акмолинской области" обеспечить государственную регистрацию Положения в органах юстиции в порядке и сроки, установленные действующим законодательством Республики Казахстан.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Адильбекова Д.З.
      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в Департаменте юстиции Акмолинской области и вводится в действие со дня официального опубликования.
      Аким области С.Кулагин

  Утверждено
постановлением акимата
Акмолинской области
от 31 марта 2015
года № А-4/127

Положение
о государственном учреждении "Управление по инспекции труда
Акмолинской области"
1. Общие положения

      1. Государственное учреждение "Управление по инспекции труда Акмолинской области" является государственным органом Республики Казахстан, осуществляющим руководство в сфере трудовых отношений.
      2. Государственное учреждение "Управление по инспекции труда Акмолинской области" осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.
      3. Государственное учреждение "Управление по инспекции труда Акмолинской области" является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печати и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, а также в соответствии с законодательством Республики Казахстан счета в органах казначейства.
      4. Государственное учреждение "Управление по инспекции труда Акмолинской области" вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.
      5. Государственное учреждение "Управление по инспекции труда Акмолинской области" имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством.
      6. Государственное учреждение "Управление по инспекции труда Акмолинской области" по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые приказами руководителя государственного учреждения "Управление по инспекции труда Акмолинской области".
      7. Структура и лимит штатной численности государственного учреждения "Управление по инспекции труда Акмолинской области" утверждаются в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.
      8. Местонахождение юридического лица: 020000, Республика Казахстан, Акмолинская область, город Кокшетау, улица Акана серы, 111 "А".
      9. Полное наименование государственного органа - государственное учреждение "Управление по инспекции труда Акмолинской области".
      10. Настоящее Положение является учредительным документом государственного учреждения "Управление по инспекции труда Акмолинской области".
      11. Финансирование деятельности государственного учреждения "Управление по инспекции труда Акмолинской области" осуществляется из местного бюджета.
      12. Государственному учреждению "Управление по инспекции труда Акмолинской области" запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся функциями государственного учреждения "Управление по инспекции труда Акмолинской области".
      Если государственному учреждению "Управление по инспекции труда Акмолинской области" законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то доходы, полученные от такой деятельности, направляются в доход государственного бюджета.

2. Миссия, основные задачи, функции, права и обязанности государственного органа

      13. Миссия: реализация государственной политики в области регулирования трудовых отношений, в том числе безопасности и охраны труда.
      14. Задачи:
      контроль в области труда, безопасности и охраны труда;
      обеспечение государственного контроля за соблюдением в организациях трудового законодательства Республики Казахстан.
      15. Функции:
      осуществление государственного контроля за соблюдением трудового законодательства Республики Казахстан, в том числе требований по безопасности и охране труда;
      осуществление мониторинга коллективных договоров, представленных работодателями;
      проведение анализа причин производственного травматизма, профессиональных заболеваний, профессиональных отравлений и разработка предложений по их профилактике;
      расследование несчастных случаев, связанных с трудовой деятельностью, в порядке, установленном Трудовым Кодексом и иными нормативными правовыми актами Республики Казахстан;
      проведение проверки знаний лиц, ответственных за обеспечение безопасности и охраны труда у работодателей;
      участие в составе приемочной комиссии по приемке в эксплуатацию объектов производственного назначения;
      взаимодействие с представителями работников и работодателей по вопросам совершенствования нормативов безопасности и охраны труда;
      рассмотрение обращений работников, работодателей и их представителей по вопросам безопасности и охраны труда;
      осуществление мониторинга аттестации производственных объектов по условиям труда;
      разработка и утверждение графиков проверок в соответствии с Предпринимательским Кодексом Республики Казахстан;
      представление в уполномоченный государственный орган по труду периодически отчетов, а также результатов мониторинга состояния безопасности и охраны труда на базе информационной системы по охране труда и безопасности;
      ведение мониторинга коллективных трудовых споров по форме, установленной уполномоченным государственным органом по труду;
      предоставление необходимой информации по трудовым отношениям в уполномоченный государственный орган по труду;
      осуществление декларирования деятельности работодателя.
      Сноска. Пункт 15 - в редакции постановления акимата Акмолинской области от 29.03.2016 № А-5/139 (вводится в действие со дня официального опубликования).
      16. Права и обязанности государственного учреждения "Управление по инспекции труда Акмолинской области":
      беспрепятственно посещать организации и предприятия в целях проведения проверок соблюдения трудового законодательства;
      запрашивать и получать от работодателей документы, объяснения, информацию, необходимые для выполнения возложенных на государственное учреждение "Управление по инспекции труда Акмолинской области" функций;
      выдавать обязательные для исполнения работодателями предписания, заключения, а также составлять протоколы и постановления об административных правонарушениях, налагать административные взыскания; давать разъяснения по вопросам, входящим в компетенцию государственного учреждения "Управление по инспекции труда Акмолинской области";
      расследовать в установленном порядке несчастные случаи на производстве;
      осуществлять контроль за соблюдением трудового законодательства Республики Казахстан;
      своевременно рассматривать обращения работников и работодателей по вопросам применения трудового законодательства Республики Казахстан;
      осуществлять иные права и обязанности, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.

3. Организация деятельности государственного органа

      17. Руководство государственного учреждения "Управление по инспекции труда Акмолинской области" осуществляется руководителем - Главным государственным инспектором труда области, согласованный с уполномоченным государственным органом по труду, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на государственное учреждение "Управление по инспекции труда Акмолинской области" задач и осуществление им своих функций.
      18. Руководитель государственного учреждения "Управление по инспекции труда Акмолинской области" назначается на должность и освобождается от должности распоряжением акима области.
      19. Руководитель государственного учреждения "Управление по инспекции труда Акмолинской области" имеет заместителей, которые назначаются на должности и освобождаются от должности в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      Руководитель определяет полномочия своих заместителей в соответствии с действующим законодательством.
      Сноска. Пункт 19 - в редакции постановления акимата Акмолинской области от 29.03.2016 № А-5/139 (вводится в действие со дня официального опубликования).
      20. Полномочия руководителя:
      утверждает штатное расписание и регламент работы государственного учреждения "Управление по инспекции труда Акмолинской области";
      в соответствии с законодательством Республики Казахстан назначает на должность и освобождает от должности сотрудников государственного учреждения "Управление по инспекции труда Акмолинской области";
      представляет государственное учреждение "Управление по инспекции труда Акмолинской области" в государственных организациях в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан;
      в установленном действующим законодательством Республики Казахстан порядке решает вопросы поощрения, оказания материальной помощи, наложения дисциплинарного взыскания на сотрудников государственного учреждения "Управление по инспекции труда Акмолинской области";
      утверждает должностные инструкции сотрудников государственного учреждения "Управление по инспекции труда Акмолинской области";
      принимает меры по борьбе с коррупцией и несет за это персональную ответственность;
      осуществляет иные полномочия в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      Исполнение полномочий руководителя государственного учреждения "Управление по инспекции труда Акмолинской области" в период его отсутствия осуществляется лицом, его замещающим в соответствии с действующим законодательством.

4. Имущество государственного органа

      21. Государственное учреждение "Управление по инспекции труда Акмолинской области" может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством.
      Имущество государственного учреждения "Управление по инспекции труда Акмолинской области" формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.
      22. Имущество, закрепленное за государственным учреждением "Управление по инспекции труда Акмолинской области" относится к областному коммунальному имуществу.
      23. Государственное учреждение "Управление по инспекции труда Акмолинской области" не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством.

5. Реорганизация и упразднение государственного органа

      24. Реорганизация и упразднение государственного учреждения "Управление по инспекции труда Акмолинской области" осуществляются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.