Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің регламенттерін бекіту туралы

Ақмола облысы әкімдігінің 2015 жылғы 10 тамыздағы № А-8/383 қаулысы. Ақмола облысының Әділет департаментінде 2015 жылғы 17 қыркүйекте № 4983 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 2020 жылғы 28 ақпандағы № А-3/101 қаулысымен.

      Ескерту. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 28.02.2020 № А-3/101 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабындағы 3-тармағына сәйкес, Ақмола облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған:

      1) "Қазақстан Республикасының аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын айқындау бойынша анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;

      2) "Құрылыс және реконструкция (қайта жоспарлау, қайта жабдықтау) жобаларын әзірлеу кезінде бастапқы материалдарды ұсыну" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;

      3) алынып тасталды - Ақмола облысы әкімдігінің 27.11.2019 № А-11/581 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      Ескерту. 1-тармаққа өзгерістер енгізілді - Ақмола облысы әкімдігінің 23.01.2017 № А-2/20 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі); 15.12.2017 №А-12/587 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі); 27.11.2019 № А-11/581 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулыларымен.

      2. Күші жойылды деп танылсын:

      1) "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің регламенттерін бекіту туралы" Ақмола облысы әкімдігінің 2014 жылғы 11 сәуірдегі № А-4/134 қаулысы (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 4173 болып тіркелген, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2014 жылғы 4 маусымда жарияланған);

      2) "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің регламенттерін бекіту туралы" Ақмола облысы әкімдігінің 2014 жылғы 11 сәуірдегі № А-4/134 қаулысына өзгерістер және толықтырулар енгізу туралы" Ақмола облысы әкімдігінің 2014 жылғы 12 тамыздағы № А-7/358 қаулысы (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 4349 болып тіркелген, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2014 жылғы 9 қазанда жарияланған).

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Ақмола облысы әкімінің бірінші орынбасары Қ.М.Отаровқа жүктелсін.

      4. Осы облыс әкімдігінің қаулысы Ақмола облысының Әділет департаментінде мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күшіне енеді және ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Ақмола облысының әкімі С.Кулагин

 
  Ақмола облысы әкімдігінің
2015 жылғы 10 тамыздағы
№ А-8/383 қаулысымен
бекітілген

"Қазақстан Республикасының аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын айқындау бойынша анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

      Ескерту. Регламент жаңа редакцияда - Ақмола облысы әкімдігінің 27.11.2019 № А-11/581 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

1. Жалпы ережелер

      1. "Қазақстан Республикасының аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын айқындау бойынша анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) аудандардың, Көкшетау және Степногорск қалаларының сәулет және қала құрылысы бөлімдерімен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.

      Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру:

      1) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация);

      2) жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын нақтылау бойынша анықтама алу ("Мекенжай тіркелімі" ақпараттық жүйесінде ақпарат болмаған жағдайда көрсетілетін қызметті алушы Мемлекеттік корпорацияға өтініш білдіреді) www.egov.kz "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі: Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушысының 2015 жылғы 27 наурыздағы № 257 бұйрығымен бекітілген "Қазақстан Республикасының аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын айқындау бойынша анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11018 болып тіркелген) (бұдан әрі – Стандарт) 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша мекенжайдың тіркеу кодын көрсете отырып, жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын (тарихымен) нақтылау бойынша анықтама беру, жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжай беру туралы анықтама беру, жылжымайтын мүлік объектілерінің жою туралы анықтама беру (бұдан әрі – анықтама) немесе мемлекеттік көрсетілетін қызмет Стандартының 10-тармағында көзделген жағдайлар және негіздер бойынша мемлекеттік көрсетілетін қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру нысаны: электрондық түрде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) әрекет ету тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (әрекеттің) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

      1) кеңсе қызметкері құжаттарды қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады – 15 минут;

      2) басшы құжаттарды қарайды және жауапты орындаушыны анықтайды – 1 сағат;

      3) жауапты орындаушы ұсынылған құжаттарды қолданыстағы заңнамаға сәйкестік мәніне тексереді, анықтаманы – 5 жұмыс күні немесе бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды – 2 жұмыс күні;

      4) басшы анықтамаға немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды - 1 сағат;

      5) кеңсе қызметкері мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін тіркейді және береді - 15 минут.

      6. Келесі рәсімдердің (әрекеттердің) орындалуына негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (әрекеттің) нәтижелері:

      1) құжаттарды қабылдау және тіркеу;

      2) жауапты орындаушыны анықтау;

      3) анықтаманы немесе бас тарту туралы дәлелді жауап дайындау;

      4) анықтамаға немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою;

      5) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара әрекет ету тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) кеңсе қызметкері;

      2) басшы;

      3) жауапты орындаушы.

      8. Әрбір рәсімнің (әрекеттің) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) арасындағы рәсімдердің (әрекеттердің) кезеңділігін сипаттау:

      1) кеңсе қызметкері құжаттарды қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады – 15 минут;

      2) басшы құжаттарды қарайды және жауапты орындаушыны анықтайды – 1 сағат;

      3) жауапты орындаушы ұсынылған құжаттарды қолданыстағы заңнамаға сәйкестік мәніне тексереді, анықтаманы - 5 жұмыс күні немесе бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды – 2 жұмыс күні;

      4) басшы анықтамаға немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды - 1 сағат;

      5) кеңсе қызметкері мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін тіркейді және береді - 15 минут.

4. Мемлекеттік корпорациямен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Мемлекеттік корпорация арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушы мен көрсетілетін қызметті берушінің жүгіну тәртібі мен рәсімдер (әрекеттер) кезеңділігін сипаттау:

      1-процесс – Мемлекеттік корпорацияның қызметкері ұсынылған құжаттарды қабылдайды және тексереді, көрсетілетін қызметті алушының өтінішін тіркейді және құжаттардың қабылданған күні мен уақытын көрсете отырып, құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат береді;

      1-шарт – көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған жағдайда, Мемлекеттік корпорацияның қызметкері құжаттарды қабылдаудан бас тартады және Стандарттың 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді;

      2-процесс – осы Регламенттің 5 тармағында қарастырылған көрсетілетін қызметті берушінің рәсімдері (әрекеттері);

      3-процесс – Мемлекеттік корпорация қызметкері көрсетілетін қызметті алушы тиісті құжаттарды қабылдау туралы қолхатта көрсетілген мерзімде көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижесін береді.

      Мемлекеттік корпорацияға жүгінген кезде құжаттарды қабылдау күні мемлекеттік қызметті көрсету мерзіміне кірмейді.

      Құжаттар топтамасын тапсыру үшін күтудің ең көп рұқсат берілген уақыты – 15 минут;

      қызмет көрсетудің ең ұзақ жол берілетін уақыты – 20 минут.

      Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушының жүгіну тәртібі мен рәсімдер (әрекеттер) кезеңділігін сипаттау:

      көрсетілетін қызметті алушы жеке сәйкестендіру нөмірінің (бұдан әрі – ЖСН) және бизнес-сәйкестендіру нөмірінің (бұдан әрі – БСН), сондай-ақ паролінің (порталда тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін жүзеге асырылады) көмегімен порталда тіркеуді жүзеге асырады;

      1-процесс – мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушының ЖСН/БСН және паролін енгізу процесі (авторизация процесі);

      1-шарт – порталда ЖСН/БСН және пароль арқылы тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің түпнұсқалығын тексеру;

      2-процесс – көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың бар болуына байланысты порталмен авторизациялаудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;

      3-процесс – көрсетілетін қызметті алушының осы регламентте көрсетілген қызметті таңдап алуы, қызмет көрсету үшін сауал түрін экранға шығару және құрылымдық пен форматтық талаптарын ескере отырып, сауал түріне Стандарттың 9-тармағында көрсетілген электрондық түрдегі қажет құжаттардың көшірмелерін бекітумен қызмет алушының үлгілерді толтыруы (деректерді енгізу), сондай-ақ сауалды куәландыру (қол қою) үшін көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлық қолтаңбасының (бұдан әрі – ЭЦҚ) тіркеу куәлігін таңдап алуы;

      2-шарт – порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданыс мерзімін және шақыртып алынған (жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде жоқ екендігін, сондай-ақ сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін тексеру (сауалда көрсетілген ЖСН/БСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасында);

      4-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмағандығына байланысты сұратып отырған қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;

      5-процесс – көрсетілетін қызметті берушімен сауалды өңдеу үшін "электрондық үкімет" өнірлік шлюзы автоматтандырылған жұмыс орнында "электрондық үкімет" шлюзы арқылы көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұранысты) жолдау;

      3-шарт – көрсетілетін қызметті берушімен көрсетілетін қызметті алушы қоса берген Стандартта көрсетілген құжаттарды және қызмет көрсету үшін негіздерді сәйкестікке тексеру;

      6-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦК түпнұсқалығының құжатында расталмалғандығына байланысты сұратып отырған көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

      7-процесс – көрсетілетін қызметті алушымен портал қалыптастырған қызмет нәтижесін (электрондық құжат түріндегі хабарлама) алу. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ пайдаланумен қалыптастырылады.

      Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге қатысатын ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара әрекет етуінің диаграммасы осы Регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген.

      Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара әрекетінің, рәсімдер (әрекеттер) кезеңділігінің толық сипаттамасы, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде басқа да көрсетілетін қызметті берушілермен және (немесе) Мемлекеттік корпорациямен өзара әрекет етудің тәртібін және ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібін сипаттау осы Регламенттің 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетілген.

 
  "Қазақстан Республикасының
аумағында жылжымайтын мүлік
объектілерінің мекенжайын
айқындау бойынша анықтама
беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
1-қосымша

Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге қатысатын ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара әрекет етуінің диаграммасы



      Аббревиатураның мағынасы:

      Портал – "электрондық үкімет" веб-порталы: www.egov.kz.

 
  "Қазақстан Республикасының
аумағында жылжымайтын мүлік
объектілерінің мекенжайын
айқындау бойынша анықтама
беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
2-қосымша

"Қазақстан Республикасының аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын айқындау бойынша анықтама беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы




  Ақмола облысы әкімдігінің
2015 жылғы 10 тамыздағы
№ А-8/383 қаулысымен
бекітілген

"Құрылыс және реконструкция (қайта жоспарлау, қайта жабдықтау) жобаларын әзірлеу кезінде бастапқы материалдарды ұсыну" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

      Ескерту. Регламент жаңа редакцияда - Ақмола облысы әкімдігінің 27.11.2019 № А-11/581 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

1. Жалпы ережелер

      1. "Құрылыс және реконструкция (қайта жоспарлау, қайта жабдықтау) жобаларын әзірлеу кезінде бастапқы материалдарды ұсыну" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) аудандардың, Көкшетау және Степногорск қалаларының сәулет және қала құрылысы бөлімдерімен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.

      Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру www.egov.kz "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (толық автоматтандырылған).

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі:

      Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 27 наурыздағы № 257 бұйрығымен бекітілген "Құрылыс және реконструкция (қайта жоспарлау, қайта жабдықтау) жобаларын әзірлеу кезінде бастапқы материалдарды ұсыну" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11018 болып тіркелген) (бұдан әрі – Стандарт) 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша СЖТ және ТШ-дың электрондық көшірмесі;

      жаңа құрылысқа бастапқы материалдардың электрондық көшірмесі (сәулет-жоспарлау тапсырмасын (СЖТ), тік жоспарлау белгілерін, түбегейлі жоспарлау жобасынан алынған көшірмені, жолдар мен көшелердің көлденең қималарын, техникалық шарттарды (ТШ), сыртқы инженерлік желілер трассасының схемаларын);

      қолданыстағы ғимараттардағы үй-жайларды (жекелеген бөліктерін) реконструкциялауға (қайта жоспарлауға, қайта жабдықтауға) бастапқы материалдардың электрондық көшірмесі (тіреу және қоршау конструкцияларын, инженерлік жүйелер мен жабдықтарды өзгертуге байланысты қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) реконструкциялауға (қайта жоспарлауға, қайта жабдықтауға ЖАО шешімі), СЖТ, ТШ, сыртқы инженерлік желілер трассаларының схемалары);

      Стандарттың 10-тармағында көзделген жағдайлар және негіздер бойынша мемлекеттік көрсетілетін қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру нысаны: электрондық.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) әрекет ету тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы Стандартының 9-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (әрекеттің) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

      техникалық және (немесе) технологиялық жағынан күрделі емес объектілерді жобалау кезінде:

      сәулет-жоспарлау тапсырмасын және техникалық шарттарды беру кезінде:

      1) кеңсе қызметкері құжаттарды қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады – 30 минут;

      2) басшы құжаттарды қарайды және жауапты орындаушыны анықтайды – 1 сағат;

      3) жауапты орындаушы құжаттарды қолданыстағы заңнамаға сәйкестік мәніне тексереді, бір уақытта сауалнама парағын және топографиялық түсірілімді инженерлiк және коммуналдық қамтамасыз ету бойынша қызмет көрсетушiлерге жолдайды – 2 сағат;

      4) инженерлiк және коммуналдық қамтамасыз ету бойынша қызмет көрсетушiлер техникалық шарттарды дайындайды - 5 жұмыс күні;

      5) жауапты орындаушы техникалық шарттар келіп түскеннен бастап сәулет – жоспарлау тапсырмасын немесе бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды – 2 сағат;

      6) басшы сәулет – жоспарлау тапсырмасына немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды – 1 сағат;

      7) кеңсе қызметкері бастапқы материалдарды қоса берумен сәулет-жоспарлау тапсырмасын немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты береді - 30 минут;

      бастапқы материалдарды (сәулет-жоспарлау тапсырмасы, техникалық шарттар, егжей-тегжейлі жоспарлау жобасының көшірмесі, тік жоспарлау белгілері, жолдар мен көшелердің көлденең қималары, сыртқы инженерлік желілер трассаларының схемалары) алу кезінде:

      1) кеңсе қызметкері құжаттарды қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады - 30 минут;

      2) басшы құжаттарды қарайды және жауапты орындаушыны анықтайды – 1 сағат;

      3) жауапты орындаушы құжаттарды қолданыстағы заңнамаға сәйкестік мәніне тексереді, бір уақытта сауалнама парағын және топографиялық түсірілімді инженерлiк және коммуналдық қамтамасыз ету бойынша қызмет көрсетушiлерге жолдайды – 2 жұмыс күні;

      4) инженерлiк және коммуналдық қамтамасыз ету бойынша қызмет көрсетушiлер техникалық шарттарды дайындайды - 5 жұмыс күні;

      5) жауапты орындаушы техникалық шарттар келіп түскеннен бастап сәулет – жоспарлау тапсырмасын немесе бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды – 7 жұмыс күні;

      6) басшы сәулет – жоспарлау тапсырмасына немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды – 1 сағат;

      7) кеңсе қызметкері бастапқы материалдарды қоса берумен сәулет-жоспарлау тапсырмасын немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты береді – 30 минут;

      техникалық және (немесе) технологиялық жағынан күрделі объектілерді жобалау кезінде:

      сәулет-жоспарлау тапсырмасын және техникалық шарттарды беру кезінде:

      1) кеңсе қызметкері құжаттарды қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады – 30 минут;

      2) басшы құжаттарды қарайды және жауапты орындаушыны анықтайды – 1 сағат;

      3) жауапты орындаушы құжаттарды қолданыстағы заңнамаға сәйкестік мәніне тексереді, бір уақытта сауалнама парағын және топографиялық түсірілімді инженерлiк және коммуналдық қамтамасыз ету бойынша қызмет көрсетушiлерге жолдайды – 2 жұмыс күні;

      4) инженерлiк және коммуналдық қамтамасыз ету бойынша қызмет көрсетушiлер техникалық шарттарды дайындайды – 5 жұмыс күні;

      5) жауапты орындаушы техникалық шарттар келіп түскеннен бастап сәулет – жоспарлау тапсырмасын немесе бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды – 7 жұмыс күні;

      6) басшы сәулет – жоспарлау тапсырмасына немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды – 1 сағат;

      7) кеңсе қызметкері бастапқы материалдарды қоса берумен сәулет-жоспарлау тапсырмасын немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты береді - 30 минут;

      бастапқы материалдарды (сәулет-жоспарлау тапсырмасы, техникалық шарттар, егжей-тегжейлі жоспарлау жобасының көшірмесі, тік жоспарлау белгілері, жолдар мен көшелердің көлденең қималары, сыртқы инженерлік желілер трассаларының схемалары) алу кезінде:

      1) кеңсе қызметкері құжаттарды қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады – 30 минут;

      2) басшы құжаттарды қарайды және жауапты орындаушыны анықтайды – 1 сағат;

      3) жауапты орындаушы құжаттарды қолданыстағы заңнамаға сәйкестік мәніне тексереді, бір уақытта сауалнама парағын және топографиялық түсірілімді инженерлiк және коммуналдық қамтамасыз ету бойынша қызмет көрсетушiлерге жолдайды – 2 жұмыс күні;

      4) инженерлiк және коммуналдық қамтамасыз ету бойынша қызмет көрсетушiлер техникалық шарттарды дайындайды – 5 жұмыс күні;

      5) жауапты орындаушы техникалық шарттар келіп түскеннен бастап сәулет – жоспарлау тапсырмасын немесе бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды – 9 жұмыс күні;

      6) басшы сәулет – жоспарлау тапсырмасына немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды – 1 сағат;

      7) кеңсе қызметкері бастапқы материалдарды қоса берумен сәулет-жоспарлау тапсырмасын немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты береді - 30 минут;

      қолданыстағы ғимараттардағы үй-жайларды (жекелеген бөліктерін) реконструкциялауға (қайта жоспарлауға, қайта жабдықтауға) бастапқы материалдарды алу кезінде:

      1) кеңсе қызметкері құжаттарды қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады – 30 минут;

      2) басшы құжаттарды қарайды және жауапты орындаушыны анықтайды – 1 сағат;

      3) жауапты орындаушы құжаттарды қолданыстағы заңнамаға сәйкестік мәніне тексереді, бір уақытта сауалнама парағын және топографиялық түсірілімді инженерлiк және коммуналдық қамтамасыз ету бойынша қызмет көрсетушiлерге жолдайды – 2 жұмыс күні;

      4) инженерлiк және коммуналдық қамтамасыз ету бойынша қызмет көрсетушiлер техникалық шарттарды дайындайды – 5 жұмыс күні;

      5) жауапты орындаушы техникалық шарттар келіп түскеннен бастап сәулет – жоспарлау тапсырмасын немесе бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды – 7 жұмыс күні;

      6) басшы сәулет – жоспарлау тапсырмасына немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды – 1 сағат;

      7) кеңсе қызметкері бастапқы материалдарды қоса берумен сәулет-жоспарлау тапсырмасын немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты береді – 30 минут.

      6. Келесі рәсімдердің (әрекеттердің) орындалуына негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (әрекеттің) нәтижелері:

      1) құжаттарды қабылдау және тіркеу;

      2) жауапты орындаушыны анықтау;

      3) құжаттарды қолданыстағы заңнамаға сәйкестік мәніне тексеру, бір уақытта сауалнама парағын және топографиялық түсірілімді инженерлiк және коммуналдық қамтамасыз ету бойынша қызмет көрсетушiлерге жолдау;

      4) техникалық шарттарды дайындау;

      5) сәулет – жоспарлау тапсырмасын немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындау;

      6) сәулет – жоспарлау тапсырмасына немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою;

      7) сәулет – жоспарлау тапсырмасын немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты беру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара әрекет ету тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) кеңсе қызметкері;

      2) басшы;

      3) жауапты орындаушы;

      4) инженерлік және коммуналдық қамтамасыз ету бойынша қызмет көрсетушілер.

      8. Әрбір рәсімнің (әрекеттің) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (әрекеттердің) кезеңділігін сипаттау:

      техникалық және (немесе) технологиялық жағынан күрделі емес объектілерді жобалау кезінде:

      сәулет-жоспарлау тапсырмасын және техникалық шарттарды беру кезінде:

      1) кеңсе қызметкері құжаттарды қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады – 30 минут;

      2) басшы құжаттарды қарайды және жауапты орындаушыны анықтайды – 1 сағат;

      3) жауапты орындаушы құжаттарды қолданыстағы заңнамаға сәйкестік мәніне тексереді, бір уақытта сауалнама парағын және топографиялық түсірілімді инженерлiк және коммуналдық қамтамасыз ету бойынша қызмет көрсетушiлерге жолдайды – 2 сағат;

      4) инженерлiк және коммуналдық қамтамасыз ету бойынша қызмет көрсетушiлер техникалық шарттарды дайындайды – 5 жұмыс күні;

      5) жауапты орындаушы техникалық шарттар келіп түскеннен бастап сәулет – жоспарлау тапсырмасын немесе бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды – 2 сағат;

      6) басшы сәулет – жоспарлау тапсырмасына немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды – 1 сағат;

      7) кеңсе қызметкері бастапқы материалдарды қоса берумен сәулет-жоспарлау тапсырмасын немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты береді – 30 минут;

      бастапқы материалдарды (сәулет-жоспарлау тапсырмасы, техникалық шарттар, егжей-тегжейлі жоспарлау жобасының көшірмесі, тік жоспарлау белгілері, жолдар мен көшелердің көлденең қималары, сыртқы инженерлік желілер трассаларының схемалары) алу кезінде:

      1) кеңсе қызметкері құжаттарды қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады – 30 минут;

      2) басшы құжаттарды қарайды және жауапты орындаушыны анықтайды – 1 сағат;

      3) жауапты орындаушы құжаттарды қолданыстағы заңнамаға сәйкестік мәніне тексереді, бір уақытта сауалнама парағын және топографиялық түсірілімді инженерлiк және коммуналдық қамтамасыз ету бойынша қызмет көрсетушiлерге жолдайды – 2 жұмыс күні;

      4) инженерлiк және коммуналдық қамтамасыз ету бойынша қызмет көрсетушiлер техникалық шарттарды дайындайды – 5 жұмыс күні;

      5) жауапты орындаушы техникалық шарттар келіп түскеннен бастап сәулет – жоспарлау тапсырмасын немесе бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды – 7 жұмыс күні;

      6) басшы сәулет – жоспарлау тапсырмасына немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды – 1 сағат;

      7) кеңсе қызметкері бастапқы материалдарды қоса берумен сәулет-жоспарлау тапсырмасын немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты береді – 30 минут;

      техникалық және (немесе) технологиялық жағынан күрделі объектілерді жобалау кезінде:

      сәулет-жоспарлау тапсырмасын және техникалық шарттарды беру кезінде:

      1) кеңсе қызметкері құжаттарды қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады – 30 минут;

      2) басшы құжаттарды қарайды және жауапты орындаушыны анықтайды – 1 сағат;

      3) жауапты орындаушы құжаттарды қолданыстағы заңнамаға сәйкестік мәніне тексереді, бір уақытта сауалнама парағын және топографиялық түсірілімді инженерлiк және коммуналдық қамтамасыз ету бойынша қызмет көрсетушiлерге жолдайды – 2 жұмыс күні;

      4) инженерлiк және коммуналдық қамтамасыз ету бойынша қызмет көрсетушiлер техникалық шарттарды дайындайды – 5 жұмыс күні;

      5) жауапты орындаушы техникалық шарттар келіп түскеннен бастап сәулет – жоспарлау тапсырмасын немесе бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды – 7 жұмыс күні;

      6) басшы сәулет – жоспарлау тапсырмасына немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды – 1 сағат;

      7) кеңсе қызметкері бастапқы материалдарды қоса берумен сәулет-жоспарлау тапсырмасын немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты береді – 30 минут;

      бастапқы материалдарды (сәулет-жоспарлау тапсырмасы, техникалық шарттар, егжей-тегжейлі жоспарлау жобасының көшірмесі, тік жоспарлау белгілері, жолдар мен көшелердің көлденең қималары, сыртқы инженерлік желілер трассаларының схемалары) алу кезінде:

      1) кеңсе қызметкері құжаттарды қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады – 30 минут;

      2) басшы құжаттарды қарайды және жауапты орындаушыны анықтайды – 1 сағат;

      3) жауапты орындаушы құжаттарды қолданыстағы заңнамаға сәйкестік мәніне тексереді, бір уақытта сауалнама парағын және топографиялық түсірілімді инженерлiк және коммуналдық қамтамасыз ету бойынша қызмет көрсетушiлерге жолдайды – 2 жұмыс күні;

      4) инженерлiк және коммуналдық қамтамасыз ету бойынша қызмет көрсетушiлер техникалық шарттарды дайындайды – 5 жұмыс күні;

      5) жауапты орындаушы техникалық шарттар келіп түскеннен бастап сәулет – жоспарлау тапсырмасын немесе бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды – 9 жұмыс күні;

      6) басшы сәулет – жоспарлау тапсырмасына немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды – 1 сағат;

      7) кеңсе қызметкері бастапқы материалдарды қоса берумен сәулет-жоспарлау тапсырмасын немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты береді – 30 минут;

      қолданыстағы ғимараттардағы үй-жайларды (жекелеген бөліктерін) реконструкциялауға (қайта жоспарлауға, қайта жабдықтауға) бастапқы материалдарды алу кезінде:

      1) кеңсе қызметкері құжаттарды қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады – 30 минут;

      2) басшы құжаттарды қарайды және жауапты орындаушыны анықтайды – 1 сағат;

      3) жауапты орындаушы құжаттарды қолданыстағы заңнамаға сәйкестік мәніне тексереді, бір уақытта сауалнама парағын және топографиялық түсірілімді инженерлiк және коммуналдық қамтамасыз ету бойынша қызмет көрсетушiлерге жолдайды – 2 жұмыс күні;

      4) инженерлiк және коммуналдық қамтамасыз ету бойынша қызмет көрсетушiлер техникалық шарттарды дайындайды – 5 жұмыс күні;

      5) жауапты орындаушы техникалық шарттар келіп түскеннен бастап сәулет – жоспарлау тапсырмасын немесе бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды – 7 жұмыс күні;

      6) басшы сәулет – жоспарлау тапсырмасына немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды – 1 сағат;

      7) кеңсе қызметкері бастапқы материалдарды қоса берумен сәулет-жоспарлау тапсырмасын немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты береді – 30 минут.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушы мен көрсетілетін қызметті берушінің жүгіну тәртібі мен рәсімдер (әрекеттер) кезеңділігін сипаттау:

      көрсетілетін қызметті алушы жеке сәйкестендіру нөмірінің (бұдан әрі – ЖСН) және бизнес-сәйкестендіру нөмірінің (бұдан әрі – БСН), сондай-ақ паролінің (порталда тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін жүзеге асырылады) көмегімен порталда тіркеуді жүзеге асырады;

      1-процесс – мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушының ЖСН/БСН және паролін енгізу процесі (авторизация процесі);

      1-шарт – порталда ЖСН/БСН және пароль арқылы тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің түпнұсқалығын тексеру;

      2-процесс – көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың бар болуына байланысты порталмен авторизациялаудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;

      3-процесс – көрсетілетін қызметті алушының осы регламентте көрсетілген қызметті таңдап алуы, қызмет көрсету үшін сауал түрін экранға шығару және құрылымдық пен форматтық талаптарын ескере отырып, сауал түріне Стандарттың 9-тармағында көрсетілген электрондық түрдегі қажет құжаттардың көшірмелерін бекітумен қызмет алушының үлгілерді толтыруы (деректерді енгізу), сондай-ақ сауалды куәландыру (қол қою) үшін көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдап алуы;

      2-шарт – порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданыс мерзімін және шақыртып алынған (жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде жоқ екендігін, сондай-ақ сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін тексеру (сауалда көрсетілген ЖСН/БСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасында);

      4-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмағандығына байланысты сұратып отырған қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;

      5-процесс – көрсетілетін қызметті берушімен сауалды өңдеу үшін "электрондық үкімет" өнірлік шлюзы автоматтандырылған жұмыс орнында "электрондық үкімет" шлюзы арқылы көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұранысты) жолдау;

      3-шарт – көрсетілетін қызметті берушімен көрсетілетін қызметті алушы қоса берген Стандартта көрсетілген құжаттарды және қызмет көрсету үшін негіздерді сәйкестікке тексеру;

      6-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ түпнұсқалығының құжатында расталмағандығына байланысты сұратып отырған көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

      7-процесс - көрсетілетін қызметті алушымен портал қалыптастырған қызмет нәтижесін (электрондық құжат түріндегі хабарлама) алу. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ пайдаланумен қалыптастырылады.

      Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге қатысатын ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара әрекет етуінің диаграммасы осы Регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген.

      Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара әрекетінің, рәсімдер (әрекеттер) кезеңділігінің толық сипаттамасы, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде басқа да көрсетілетін қызметті берушілермен өзара әрекет етудің тәртібін және ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібін сипаттау осы Регламенттің 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетілген.

 
  "Құрылыс және реконструкция
(қайта жоспарлау, қайта
жабдықтау) жобаларын әзірлеу
кезінде бастапқы материалдарды
ұсыну" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
1 - қосымша

Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге қатысатын ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара әрекет етуінің диаграммасы



      Аббревиатураның мағынасы:

      Портал – "электрондық үкімет" веб-порталы: www.egov.kz.

 
  "Құрылыс және реконструкция
(қайта жоспарлау, қайта
жабдықтау) жобаларын әзірлеу
кезінде бастапқы материалдарды
ұсыну" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
2 - қосымша

"Құрылыс және реконструкция (қайта жоспарлау, қайта жабдықтау) жобаларын әзірлеу кезінде бастапқы материалдарды ұсыну" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      техникалық және (немесе) технологиялық жағынан күрделі емес объектілерді жобалау кезінде





"Құрылыс және реконструкция (қайта жоспарлау, қайта жабдықтау) жобаларын әзірлеу кезінде бастапқы материалдарды ұсыну" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      техникалық және (немесе) технологиялық жағынан күрделі объектілерді жобалау кезінде






  Ақмола облысы әкімдігінің
2015 жылғы 10 тамыздағы
№ А-8/383 қаулысымен
бекітілді

"Тіреу және қоршау конструкцияларын, инженерлік жүйелер мен жабдықтарды өзгертпей қолданыстағы ғимараттардағы үй-жайларды (жекелеген бөліктерін) реконструкциялауға (қайта жоспарлауға, қайта жабдықтауға) шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің регламенті

      Ескерту. Регламент алынып тасталды - Ақмола облысы әкімдігінің 27.11.2019 № А-11/581 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

Об утверждении регламентов государственных услуг

Постановление акимата Акмолинской области от 10 августа 2015 года № А-8/383. Зарегистрировано Департаментом юстиции Акмолинской области 17 сентября 2015 года № 4983. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 28 февраля 2020 года № А-3/101.

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 28.02.2020 № А-3/101 (вводится в действие со дня официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Акмолинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые:

      1) регламент государственной услуги "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан";

      2) регламент государственной услуги "Предоставление исходных материалов при разработке проектов строительства и реконструкции (перепланировки и переоборудования);

      3) исключен постановлением акимата Акмолинской области от 27.11.2019 № А-11/581 (вводится в действие со дня официального опубликования).
      Сноска. В пункт 1 вносится изменение на государственном языке, текст на русском языке не изменяется в соответствии с постановлением акимата Акмолинской области от 23.01.2017 № А-2/20 (вводится в действие со дня официального опубликования); с изменениями, внесенными постановлениями акимата Акмолинской области от 15.12.2017 № А-12/587 (вводится в действие со дня официального опубликования); от 27.11.2019 № А-11/581 (вводится в действие со дня официального опубликования).

      2. Признать утратившими силу:

      1) постановление акимата Акмолинской области "Об утверждении регламентов государственных услуг" от 11 апреля 2014 года № А-4/134 (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 4173, опубликовано 4 июня 2014 года в информационно-правовой системе "Әділет");

      2) постановление акимата Акмолинской области "О внесении изменений и дополнений в постановление акимата Акмолинской области от 11 апреля 2014 года № А-4/134 "Об утверждении регламентов государственных услуг" от 12 августа 2014 года № А-7/358 (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 4349, опубликовано 9 октября 2014 года в информационно-правовой системе "Әділет").

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя акима Акмолинской области Отарова К.М.

      4. Настоящее постановление акимата области вступает в силу со дня государственной регистрации в Департаменте юстиции Акмолинской области и вводится в действие со дня официального опубликования".

      Аким Акмолинской области С.Кулагин

  Утвержден
постановлением акимата
Акмолинской области
от 10 августа 2015 года
№ А-8/383

Регламент государственной услуги "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан"

      Сноска. Регламент - в редакции постановления акимата Акмолинской области от 27.11.2019 № А-11/581 (вводится в действие со дня официального опубликования).

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан" (далее - государственная услуга) оказывается отделами архитектуры и градостроительства районов, городов Кокшетау и Степногорск (далее – услугодатель).

      Прием документов и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через:

      1) некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация);

      2) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал) для получения справки по уточнению адреса объектов недвижимости (в случае отсутствия информации в информационной системе "Адресный регистр" услугополучатель обращается в Государственную корпорацию).

      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.

      3. Результатом оказания государственной услуги является: справка об уточнении адреса объекта недвижимости (с историей), справка о присвоении адреса объекта недвижимости, справка об упразднении адреса объекта недвижимости с указанием регистрационного кода адреса (далее - справка) по форме, согласно приложению 1 к стандарту государственной услуги "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан", утвержденного приказом исполняющего обязанности Министра национальной экономики Республики Казахстан от 27 марта 2015 года № 257 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 11018) (далее – Стандарт), либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренных пунктом 10 Стандарта.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Для получения государственной услуги услугополучатель предоставляет документы, указанные в пункте 9 Стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) сотрудник канцелярии осуществляет прием и регистрацию документов – 15 минут;

      2) руководитель рассматривает документы и определяет ответственного исполнителя - 1 час;

      3) ответственный исполнитель осуществляет проверку на полноту и соответствие представленных документов, подготавливает справку - 5 рабочих дней либо мотивированный ответ об отказе - 2 рабочих дня;

      4) руководитель подписывает справку либо мотивированный ответ об отказе - 1 час;

      5) сотрудник канцелярии регистрирует и выдает результат оказания государственной услуги – 15 минут.

      6. Результаты процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, которые служат основанием для начала выполнения следующих процедур (действий):

      1) прием и регистрация документов;

      2) определение ответственного исполнителя;

      3) подготовка справки либо мотивированного ответа об отказе;

      4) подписание справки либо мотивированного ответа об отказе;

      5) выдача результата государственной услуги.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярии;

      2) руководитель;

      3) ответственный исполнитель.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) сотрудник канцелярии осуществляет прием и регистрацию документов – 15 минут;

      2) руководитель рассматривает документы и определяет ответственного исполнителя - 1 час;

      3) ответственный исполнитель осуществляет проверку на полноту и соответствие представленных документов, подготавливает справку - 5 рабочих дней либо мотивированный ответ об отказе - 2 рабочих дня;

      4) руководитель подписывает справку либо мотивированный ответ об отказе - 1 час;

      5) сотрудник канцелярии регистрирует и выдает результат оказания государственной услуги – 15 минут.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через Государственную корпорацию:

      процесс 1 – работник Государственной корпорации принимает и проверяет представленные документы, регистрирует заявление услугополучателя и выдает расписку о приеме документов с указанием даты и времени приема документов;

      условие 1 – в случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов, указанных в пункте 9 Стандарта, работник Государственной корпорации отказывает в приеме документов и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 3 к Стандарту;

      процесс 2 – процедуры (действия) услугодателя, предусмотренные пунктом 5 настоящего Регламента;

      процесс 3 – работник Государственной корпорации в срок, указанный в расписке о приеме соответствующих документов, выдает услугополучателю готовый результат оказания государственной услуги.

      При обращении в Государственную корпорацию, день приема документов не входит в срок оказания государственной услуги.

      Максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов – 15 минут;

      максимально допустимое время обслуживания – 20 минут.

      Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал:

      услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью индивидуального идентификационного номера (далее – ИИН) и бизнес–идентификационного номера (далее – БИН), а также пароля (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на портале);

      процесс 1 – процесс ввода услугополучателем ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на портале для получения услуги;

      условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через ИИН/БИН и пароль;

      процесс 2 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;

      процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде указанные в пункте 9 Стандарта, а также выбор услугополучателем регистрационного свидетельства электронно–цифровой подписи (далее – ЭЦП) для удостоверения (подписания) запроса;

      условие 2 – проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН указанным в запросе, и ИИН/БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);

      процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;

      процесс 5 – направление электронного документа (запроса услугополучателя) удостоверенного (подписанного) ЭЦП услугополучателя через шлюз "электронного правительства" в автоматизированном рабочем месте региональный шлюз "электронного правительства" для обработки запроса услугодателем;

      условие 3 – проверка услугодателем соответствия приложенных услугополучателем документов, указанных в Стандарте и основаниям для оказания услуги;

      процесс 6 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя;

      процесс 7 – получение услугополучателем результата услуги (уведомление в форме электронного документа) сформированный порталом. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.

      Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных при оказании государственной услуги через портал указана в приложении 1 к настоящему Регламенту.

      Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) Государственной корпорацией и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.

 
  Приложение 1
к регламенту государственной
услуги "Выдача справки по
определению адреса объектов
недвижимости на территории
Республики Казахстан"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем задействованных при оказании государственной услуги через портал



      Расшифровка аббревиатур:

      Портал – веб-портал "электронного правительства": www.egov.kz.

 
  Приложение 2
к регламенту государственной
услуги "Выдача справки по
определению адреса объектов
недвижимости на территории
Республики Казахстан"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан"




  Утвержден
постановлением акимата
Акмолинской области
от 10 августа 2015 года
№ А-8/383

Регламент государственной услуги "Предоставление исходных материалов при разработке проектов строительства и реконструкции (перепланировки и переоборудования)"

      Сноска. Регламент - в редакции постановления акимата Акмолинской области от 27.11.2019 № А-11/581 (вводится в действие со дня официального опубликования).

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Предоставление исходных материалов при разработке проектов строительства и реконструкции (перепланировки и переоборудования)" (далее - государственная услуга) оказывается отделами архитектуры и градостроительства районов, городов Кокшетау и Степногорск (далее – услугодатель).

      Прием документов и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее - портал).

      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (полностью автоматизированная).

      3. Результат оказания государственной услуги:

      электронные копия АПЗ по форме, согласно приложению 1 к стандарту государственной услуги "Предоставление исходных материалов при разработке проектов строительства и реконструкции (перепланировки и переоборудования)", утвержденного приказом исполняющего обязанности Министра национальной экономики Республики Казахстан от 27 марта 2015 года № 257 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 11018) (далее - Стандарт) и ТУ;

      электронная копия исходных материалов на новое строительство (АПЗ по форме, согласно приложению 1 к Стандарту, вертикальные планировочные отметки, выкопировку из проекта детальной планировки, типовые поперечные профили дорог и улиц, ТУ, схемы трасс наружных инженерных сетей);

      электронная копия исходных материалов на реконструкцию (перепланировку, переоборудования) помещений (отдельных частей) существующих зданий и сооружений (решение МИО на реконструкцию (перепланировку, переоборудование) помещений (отдельных частей) существующих зданий и сооружений, связанных с изменением несущих и ограждающих конструкций, инженерных систем и оборудования, АПЗ, ТУ, схемы трасс наружных инженерных сетей);

      мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Сандарта.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Для получения государственной услуги услугополучатель предоставляет документы, указанные в пункте 9 Стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      при проектировании технически и (или) технологически несложных объектов:

      на выдачу архитектурно-планировочного задания и технических условий:

      1) сотрудник канцелярии осуществляет прием и регистрацию документов – 30 минут;

      2) руководитель рассматривает документы и определяет ответственного исполнителя – 1 час;

      3) ответственный исполнитель рассматривает документы на предмет соответствия действующему законодательству, одновременно направляет поставщикам услуг по инженерному и коммунальному обеспечению опросный лист и топографическую съемку – 2 часа;

      4) поставщики услуг по инженерному и коммунальному обеспечению готовят технические условия – 5 рабочих дней;

      5) ответственный исполнитель по поступлению технических условий подготавливает архитектурно – планировочное задание либо мотивированный ответ об отказе – 2 часа;

      6) руководитель подписывает архитектурно-планировочное задание либо мотивированный ответ об отказе – 1 час;

      7) сотрудник канцелярии выдает архитектурно-планировочное задание с приложением исходных материалов либо мотивированный ответ об отказе – 30 минут;

      на получение исходных материалов (архитектурно-планировочное задание, технические условия, выкопировка из проекта детальной планировки, вертикальные планировочные отметки, поперечные профили дорог и улиц, схема трасс наружных инженерных сетей):

      1) сотрудник канцелярии осуществляет прием и регистрацию документов – 30 минут;

      2) руководитель рассматривает документы и определяет ответственного исполнителя – 1 час;

      3) ответственный исполнитель рассматривает документы на предмет соответствия действующему законодательству, одновременно направляет поставщикам услуг по инженерному и коммунальному обеспечению опросный лист и топографическую съемку – 2 рабочих дня;

      4) поставщики услуг по инженерному и коммунальному обеспечению готовят технические условия – 5 рабочих дней;

      5) ответственный исполнитель по поступлению технических условий подготавливает архитектурно – планировочное задание либо мотивированный ответ об отказе – 7 рабочих дней;

      6) руководитель подписывает архитектурно-планировочное задание либо мотивированный ответ об отказе – 1 час;

      7) сотрудник канцелярии выдает архитектурно-планировочное задание с приложением исходных материалов либо мотивированный ответ об отказе – 30 минут;

      при проектировании технически и (или) технологически сложных объектов:

      на выдачу архитектурно-планировочного задания и технических условий:

      1) сотрудник канцелярии осуществляет прием и регистрацию документов – 30 минут;

      2) руководитель рассматривает документы и определяет ответственного исполнителя – 1 час;

      3) ответственный исполнитель рассматривает документы на предмет соответствия действующему законодательству, одновременно направляет поставщикам услуг по инженерному и коммунальному обеспечению опросный лист и топографическую съемку – 2 рабочих дня;

      4) поставщики услуг по инженерному и коммунальному обеспечению готовят технические условия – 5 рабочих дней;

      5) ответственный исполнитель по поступлению технических условий подготавливает архитектурно – планировочное задание либо мотивированный ответ об отказе – 7 рабочих дней;

      6) руководитель подписывает архитектурно-планировочное задание либо мотивированный ответ об отказе – 1 час;

      7) сотрудник канцелярии выдает архитектурно-планировочное задание с приложением исходных материалов либо мотивированный ответ об отказе – 30 минут;

      на получение исходных материалов (архитектурно-планировочное задание, технические условия, выкопировка из проекта детальной планировки, вертикальные планировочные отметки, поперечные профили дорог и улиц, схема трасс наружных инженерных сетей):

      1) сотрудник канцелярии осуществляет прием и регистрацию документов – 30 минут;

      2) руководитель рассматривает документы и определяет ответственного исполнителя – 1 час;

      3) ответственный исполнитель рассматривает документы на предмет соответствия действующему законодательству, одновременно направляет поставщикам услуг по инженерному и коммунальному обеспечению опросный лист и топографическую съемку – 2 рабочих дня;

      4) поставщики услуг по инженерному и коммунальному обеспечению готовят технические условия – 5 рабочих дней;

      5) ответственный исполнитель по поступлению технических условий подготавливает архитектурно – планировочное задание либо мотивированный ответ об отказе – 9 рабочих дней;

      6) руководитель подписывает архитектурно-планировочное задание либо мотивированный ответ об отказе – 1 час;

      7) сотрудник канцелярии выдает архитектурно-планировочное задание с приложением исходных материалов либо мотивированный ответ об отказе – 30 минут;

      на получение исходных материалов и разрешительных документов для реконструкции (перепланировки, переоборудования) помещений (отдельных частей) существующих зданий:

      1) сотрудник канцелярии осуществляет прием и регистрацию документов – 30 минут;

      2) руководитель рассматривает документы и определяет ответственного исполнителя – 1 час;

      3) ответственный исполнитель рассматривает документы на предмет соответствия действующему законодательству, одновременно направляет поставщикам услуг по инженерному и коммунальному обеспечению опросный лист и топографическую съемку – 2 рабочих дня;

      4) поставщики услуг по инженерному и коммунальному обеспечению готовят технические условия – 5 рабочих дней;

      5) ответственный исполнитель по поступлению технических условий подготавливает архитектурно – планировочное задание либо мотивированный ответ об отказе – 7 рабочих дней;

      6) руководитель подписывает архитектурно-планировочное задание либо мотивированный ответ об отказе – 1 час;

      7) сотрудник канцелярии выдает архитектурно-планировочное задание с приложением исходных материалов либо мотивированный ответ об отказе – 30 минут.

      6. Результаты процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, которые служат основанием для начала выполнения следующих процедур (действий):

      1) прием и регистрация документов;

      2) определение ответственного исполнителя;

      3) рассмотрение документов на предмет соответствия действующему законодательству, направление поставщикам услуг по инженерному и коммунальному обеспечению опросный лист и топографическую съемку;

      4) подготовка технических условий;

      5) подготовка архитектурно-планировочного задания либо мотивированного ответа об отказе;

      6) подписание архитектурно-планировочного задания либо мотивированного ответа об отказе;

      7) выдача архитектурно-планировочного задания либо мотивированного ответа об отказе.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярии;

      2) руководитель;

      3) ответственный исполнитель;

      4) поставщики услуг по инженерному и коммунальному обеспечению.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      при проектировании технически и (или) технологически несложных объектов:

      на выдачу архитектурно-планировочного задания и технических условий:

      1) сотрудник канцелярии осуществляет прием и регистрацию документов – 30 минут;

      2) руководитель рассматривает документы и определяет ответственного исполнителя – 1 час;

      3) ответственный исполнитель рассматривает документы на предмет соответствия действующему законодательству, одновременно направляет поставщикам услуг по инженерному и коммунальному обеспечению опросный лист и топографическую съемку – 2 часа;

      4) поставщики услуг по инженерному и коммунальному обеспечению готовят технические условия – 5 рабочих дней;

      5) ответственный исполнитель по поступлению технических условий подготавливает архитектурно – планировочное задание либо мотивированный ответ об отказе – 2 часа;

      6) руководитель подписывает архитектурно-планировочное задание либо мотивированный ответ об отказе – 1 час;

      7) сотрудник канцелярии выдает архитектурно-планировочное задание с приложением исходных материалов либо мотивированный ответ об отказе – 30 минут;

      на получение исходных материалов (архитектурно-планировочное задание, технические условия, выкопировка из проекта детальной планировки, вертикальные планировочные отметки, поперечные профили дорог и улиц, схема трасс наружных инженерных сетей):

      1) сотрудник канцелярии осуществляет прием и регистрацию документов – 30 минут;

      2) руководитель рассматривает документы и определяет ответственного исполнителя – 1 час;

      3) ответственный исполнитель рассматривает документы на предмет соответствия действующему законодательству, одновременно направляет поставщикам услуг по инженерному и коммунальному обеспечению опросный лист и топографическую съемку – 2 рабочих дня;

      4) поставщики услуг по инженерному и коммунальному обеспечению готовят технические условия – 5 рабочих дней;

      5) ответственный исполнитель по поступлению технических условий подготавливает архитектурно – планировочное задание либо мотивированный ответ об отказе – 7 рабочих дней;

      6) руководитель подписывает архитектурно-планировочное задание либо мотивированный ответ об отказе – 1 час;

      7) сотрудник канцелярии выдает архитектурно-планировочное задание с приложением исходных материалов либо мотивированный ответ об отказе – 30 минут.

      При проектировании технически и (или) технологически сложных объектов:

      на выдачу архитектурно-планировочного задания и технических условий:

      1) сотрудник канцелярии осуществляет прием и регистрацию документов – 30 минут;

      2) руководитель рассматривает документы и определяет ответственного исполнителя – 1 час;

      3) ответственный исполнитель рассматривает документы на предмет соответствия действующему законодательству, одновременно направляет поставщикам услуг по инженерному и коммунальному обеспечению опросный лист и топографическую съемку – 2 рабочих дня;

      4) поставщики услуг по инженерному и коммунальному обеспечению готовят технические условия – 5 рабочих дней;

      5) ответственный исполнитель по поступлению технических условий подготавливает архитектурно – планировочное задание либо мотивированный ответ об отказе – 7 рабочих дней;

      6) руководитель подписывает архитектурно-планировочное задание либо мотивированный ответ об отказе – 1 час;

      7) сотрудник канцелярии выдает архитектурно-планировочное задание с приложением исходных материалов либо мотивированный ответ об отказе – 30 минут;

      на получение исходных материалов (архитектурно-планировочное задание, технические условия, выкопировка из проекта детальной планировки, вертикальные планировочные отметки, поперечные профили дорог и улиц, схема трасс наружных инженерных сетей):

      1) сотрудник канцелярии осуществляет прием и регистрацию документов – 30 минут;

      2) руководитель рассматривает документы и определяет ответственного исполнителя – 1 час;

      3) ответственный исполнитель рассматривает документы на предмет соответствия действующему законодательству, одновременно направляет поставщикам услуг по инженерному и коммунальному обеспечению опросный лист и топографическую съемку – 2 рабочих дня;

      4) поставщики услуг по инженерному и коммунальному обеспечению готовят технические условия – 5 рабочих дней;

      5) ответственный исполнитель по поступлению технических условий подготавливает архитектурно – планировочное задание либо мотивированный ответ об отказе – 9 рабочих дней;

      6) руководитель подписывает архитектурно-планировочное задание либо мотивированный ответ об отказе – 1 час;

      7) сотрудник канцелярии выдает архитектурно-планировочное задание с приложением исходных материалов либо мотивированный ответ об отказе – 30 минут.

      на получение исходных материалов и разрешительных документов для реконструкции (перепланировки, переоборудования) помещений (отдельных частей) существующих зданий:

      1) сотрудник канцелярии осуществляет прием и регистрацию документов – 30 минут;

      2) руководитель рассматривает документы и определяет ответственного исполнителя – 1 час;

      3) ответственный исполнитель рассматривает документы на предмет соответствия действующему законодательству, одновременно направляет поставщикам услуг по инженерному и коммунальному обеспечению опросный лист и топографическую съемку – 2 рабочих дня;

      4) поставщики услуг по инженерному и коммунальному обеспечению готовят технические условия – 5 рабочих дней;

      5) ответственный исполнитель по поступлению технических условий подготавливает архитектурно – планировочное задание либо мотивированный ответ об отказе – 7 рабочих дней;

      6) руководитель подписывает архитектурно-планировочное задание либо мотивированный ответ об отказе – 1 час;

      7) сотрудник канцелярии выдает архитектурно-планировочное задание с приложением исходных материалов либо мотивированный ответ об отказе – 30 минут.

4. Описание порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал:

      услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью индивидуального идентификационного номера (далее – ИИН) и бизнес–идентификационного номера (далее – БИН), а также пароля (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на портале);

      процесс 1 – процесс ввода услугополучателем ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на портале для получения услуги;

      условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через ИИН/БИН и пароль;

      процесс 2 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;

      процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде указанные в пункте 9 Стандарта, а также выбор услугополучателем регистрационного свидетельства электронно–цифровой подписи (далее – ЭЦП) для удостоверения (подписания) запроса;

      условие 2 – проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН указанным в запросе, и ИИН/БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);

      процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;

      процесс 5 – направление электронного документа (запроса услугополучателя) удостоверенного (подписанного) ЭЦП услугополучателя через шлюз "электронного правительства" в автоматизированном рабочем месте региональный шлюз "электронного правительства" для обработки запроса услугодателем;

      условие 3 – проверка услугодателем соответствия приложенных услугополучателем документов, указанных в Стандарте и основаниям для оказания услуги;

      процесс 6 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя;

      процесс 7 – получение услугополучателем результата услуги (уведомление в форме электронного документа) сформированный порталом. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.

      Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных при оказании государственной услуги через портал указана в приложении 1 к настоящему Регламенту.

      Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) Государственной корпорацией и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.

 
  Приложение 1
к регламенту государственной
услуги "Предоставление
исходных материалов
при разработке проектов
строительства и реконструкции
(перепланировки и
переоборудования)"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем задействованных при оказании государственной услуги через портал



      Расшифровка аббревиатур:

      Портал – веб-портал "электронного правительства": www.egov.kz

 
  Приложение 2
к регламенту государственной
услуги "Предоставление
исходных материалов при
разработке проектов
строительства и реконструкции
(перепланировки и
переоборудования)"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Предоставление исходных материалов при разработке проектов строительства и реконструкции (перепланировки и переоборудования)"

      при проектировании технически и (или) технологически несложных объектов



Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Предоставление исходных материалов при разработке проектов строительства и реконструкции (перепланировки и переоборудования)"

      при проектировании технически и (или) технологически сложных объектов



  Утвержден
постановлением акимата Акмолинской области
от 10 августа 2015 года
№ А-8/383

Регламент государственной услуги "Выдача решения на реконструкцию (перепланировку, переоборудование) помещений (отдельных частей) существующих зданий, не связанных с изменением несущих и ограждающих конструкций, инженерных систем и оборудования"

      Сноска. Регламент исключен постановлением акимата Акмолинской области от 27.11.2019 № А-11/581 (вводится в действие со дня официального опубликования).