Мемлекеттік мүлікті есепке алу саласында мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Алматы облысы әкімдігінің 2015 жылғы 20 қыркүйектегі № 436 қаулысы. Алматы облысы Әділет департаментінде 2015 жылы 02 қарашада № 3513 болып тіркелді. Күші жойылды - Алматы облысы әкімдігінің 2018 жылғы 2 наурыздағы № 94 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды – Алматы облысы әкімдігінің 02.03.2018 № 94 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабына және "Мемлекеттік мүлікті есепке алу саласында мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің стандарттарын бекіту туралы" 2015 жылғы 27 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің № 285 бұйрығына сәйкес Алматы облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1..Қоса беріліп отырған "Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындайтын тәртіппен сыйға тарту шарты бойынша мемлекеттік емес заңды тұлғалардың және жеке тұлғалардың мүлік құқықтарын Қазақстан Республикасының қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2.."Алматы облысының қаржы басқармасы" мемлекеттік мекемесінің басшысына осы қаулыны әділет органдарында мемлекеттік тіркелгеннен кейін және мерзімді баспа басылымдарында, сондай-ақ Қазақстан Республикасының Үкіметі белгілеген интернет-ресурста және облыс әкімдігінің интернет-ресурсында жариялау жүктелсін.
      3..Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің бірінші орынбасары М.С. Бигелдиевке жүктелсін.
      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі А. Баталов

  Алматы облысы әкімдігінің 2015 жылғы "30" қыркүйектегі № 436 қаулысымен бекітілді

"Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындайтын тәртіппен сыйға тарту шарты бойынша мемлекеттік емес заңды тұлғалардың және жеке тұлғалардың мүлік құқықтарын Қазақстан Республикасының қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындайтын тәртіппен сыйға тарту шарты бойынша мемлекеттік емес заңды тұлғалардың және жеке тұлғалардың мүлік құқықтарын Қазақстан Республикасының қабылдауы" (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) мемлекеттiк көрсетілетін қызмет облыстың жергілікті атқарушы органымен көрсетіледі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші).
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесі - сыйға тарту шарты және мүлікті қабылдап алу - өткізіп беру актісі (табыстау актісі), Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2015 жылғы 27 сәуірдегі № 285 бұйрығымен бекітілген "Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындайтын тәртіппен сыйға тарту шарты бойынша мемлекеттік емес заңды тұлғалардың және жеке тұлғалардың мүлік құқықтарын Қазақстан Республикасының қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін стандартына сәйкес (бұдан әрі - Стандарт).
      4. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсынудың нысаны: қағаз түрінде.
      5. Мемлекеттік ќызмет жеке және заңды тұлғаларға тегін көрсетіледі (бұдан әрі – қызметті алушы).

2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-әрекет тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет стандартының 9-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынады.
      7. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оларды орындаудың ұзақтығы:
      1) облыс әкімдігінің кеңсесі құжаттарды қабылдауды және оларды тіркеуді жүзеге асырады – 15 минут. Нәтижесі - көрсетілетін қызметті алушыға қолхат беру;
      2) облыс әкімдігінің басшылығы хат-хабарлармен танысады – 1 күнтізбелік күн. Нәтижесі – орындау үшін жауапты орындаушыны анықтау;
      3)ржауапты орындаушы құжаттардың толықтығын тексеруді жүзеге асырады – 7 күнтізбелік күн. Нәтижесі – аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың әкімдіктеріне және облыстық басқармаларға (бұдан әрі – мемлекеттік органдарға) сыйға тарту шарты бойынша мемлекетпен мүлік құқықтарын алу қажеттілігі туралы (қажет еместігі) қорытындыны ұсыну бойынша тиісті сұрауды жіберу.
      4) мемлекеттік орган тиісті сұрауды алған күннен бастап сыйға тарту шарты бойынша мемлекетпен мүлік құқықтарын алу қажеттілігі туралы (қажет еместігі) қорытынды дайындайды – 30 күнтізбелік күн;
      5) жауапты орындаушы мемлекеттік органның сыйға тарту шарты бойынша мемлекетпен мүлік құқықтарын дайындау қажеттілігі туралы қорытындыны алған жағдайда, облыс әкімдігінің сыйға тарту шартының қорытындысы туралы қаулы жобасын (бұдан әрі – қаулы) әзірлейді, келіседі және енгізеді – 30 күнтізбелік күн. Нәтижесі – облыс әкімдігінің сыйға тарту шартының қорытындысы туралы қаулысы;
      6) облыс әкімдігінің кеңсесі облыс әкімдігінің қаулысын сыйға тарту шартын жасау және қабылдау-беру актісіне қол қою үшін тиісті органға жібереді – 1 күнтізбелік күн;
      7) мемлекеттік орган облыс әкімдігінің қаулысын алған күннен бастап сыйға тарту шартын жасау – 1 ай және қабылдау-беру актісіне қол қою үшін қажетті шараларды қолданады – 1 ай.

3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-әрекет тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) облыс әкімдігінің кеңсесі;
      2) облыс әкімдігінің басшылығы;
      3) жауапты орындаушы;
      4)ваудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың әкімдіктері және облыстық басқармалар.
      9. Әр рәсімнің ұзақтылығын (іс-қимылын) көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдың) кезеңділігін сипаттау:
      1) облыс әкімдігінің кеңсесі құжаттарды бұрыштама қою үшін басшылыққа жолдайды – 1 күнтізбелік күн;
      2)тәкімдік басшылығы бұрыштама қойып, құжаттарды жауапты орындаушыға жібереді – 1 күнтізбелік күн;
      3) жауапты орындаушы материалдармен қоса ұсынылған құжаттарды мемлекеттік органдарға қарау үшін тапсырады – 7 күнтізбелік күн;
      4) мемлекеттік орган сыйға тарту шарты бойынша мемлекетпен мүлік құқықтарын алу қажеттілігі (қажет еместігі) туралы қорытындыны дайындайды – 30 күнтізбелік күн;
      5) жауапты орындаушы мемлекеттік орган сыйға тарту шарты бойынша мемлекетпен мүлік құқықтарын дайындау қажеттілігі туралы қорытындыны алған жағдайда, облыс әкімдігінің сыйға тарту шартының қорытындысы туралы қаулы жобасын (бұдан әрі – қаулы) әзірлейді, келіседі және енгізеді – 30 күнтізбелік күн;
      6) облыс әкімдігінің кеңсесі облыс әкімдігінің қаулысын сыйға тарту шартын жасау және қабылдау-беру актісіне қол қою үшін тиісті органға жібереді – 1 күнтізбелік күн;
      7) мемлекеттік органдар облыс әкімдігінің қаулысын алған күннен бастап сыйға тарту шартын жасау – 1 ай және қабылдау-беру актісіне қол қою үшін қажетті шараларды қолданады – 1 ай.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) рәсімдерінің кезеңділігін (іс-қимылын), өзара іс-қимылын нақтылы сипаттамасы осы Регламенттің қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында ұсынылған.

  "Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындайтын тәртіппен сыйға тарту шарты бойынша мемлекеттік емес заңды тұлғалардың және жеке тұлғалардың мүлік құқықтарын Қазақстан Республикасының қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызметі регламентіне қосымша

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетудің бизнес-үдерістерінің анықтамалығы

"Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындайтын тәртіппен сыйға тарту шарты бойынша мемлекеттік емес заңды тұлғалардың және жеке тұлғалардың мүлік құқықтарын Қазақстан Республикасының қабылдауы"

     


Об утверждении регламента государственной услуги в сфере учета государственного имущества

Постановление акимата Алматинской области от 20 сентября 2015 года № 436. Зарегистрировано Департаментом юстиции Алматинской области 02 ноября 2015 года № 3513. Утратило силу постановлением акимата Алматинской области от 2 марта 2018 года № 94

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Алматинской области от 02.03.2018 № 94 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      В соответствии со статьей 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" и приказом Министра финансов Республики Казахстан от 27 апреля 2015 года № 285 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере учета государственного имущества", акимат Алматинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Принятие Республикой Казахстан прав на имущество негосударственных юридических лиц и физических лиц по договору дарения в порядке, определяемом Правительством Республики Казахстан".
      2. Возложить на руководителя государственного учреждения "Управление финансов Алматинской области" опубликование настоящего постановления после государственной регистрации в органах юстиции в официальных и периодических печатных изданиях, а также на интернет-ресурсе, определяемом Правительством Республики Казахстан, и на интернет-ресурсе областного акимата.
      3. Контроль за исполнением данного постановления возложить на первого заместителя акима области Бигельдиева М.С.
      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области А. Баталов

  Утвержден постановлением акимата Алматинской области от "30" сентября 2015 года № 436

Регламент государственной услуги "Принятие Республикой Казахстан прав на имущество негосударственных юридических лиц и физических лиц по договору дарения в порядке, определяемом Правительством Республики Казахстан" 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Принятие Республикой Казахстан прав на имущество негосударственных юридических лиц и физических лиц по договору дарения в порядке, определяемом Правительством Республики Казахстан" (далее - государственная услуга) оказывается местным исполнительным органом области (далее – услугодатель).
      2. Форма оказания государственной услуги – бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – договор дарения и акт приема-передачи имущества (передаточный акт), согласно стандарту государственной услуги "Принятие Республикой Казахстан прав на имущество негосударственных юридических лиц и физических лиц по договору дарения в порядке, определяемом Правительством Республики Казахстан", утвержденного приказом Министра финансов Республики Казахстан от 27 апреля 2015 года № 285 (далее - Стандарт).
      4. Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.
      5. Государственная услуга оказывается бесплатно физическим и юридическим лицам (далее - услугополучатель).

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Для получения государственной услуги услугополучатель представляет документы, указанные в пункте 9 Стандарта.
      7. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) канцелярия акимата области осуществляет прием документов, их регистрацию – 15 минут. Результат - выдача расписки услугополучателю;
      2) руководство акимата области ознакамливается с корреспонденцией – 1 календарный день. Результат - определение ответственного исполнителя для исполнения;
3) ответственный исполнитель осуществляет проверку полноты документов – 7 календарных дней. Результат – направление соответствующего запроса в акиматы районов, городов областного значения и областные управления (далее – государственные органы) по предоставлению заключения о необходимости (отсутствии необходимости) приобретения государством прав на имущество по договору дарения.
      4) соответствующий государственный орган со дня получения запроса готовит заключение о необходимости (отсутствии необходимости) приобретения государством прав на имущество по договору дарения – 30 календарных дней;
      5) государственный орган при подготовки заключения о необходимости приобретения государством прав на имущество по договору дарения разрабатывает, согласовывает и вносит проект постановления акимата области о заключении договора дарения (далее - постановление) – 30 календарных дней. Результат – постановление акимата области о заключении договора дарения;
      6) канцелярия акимата области направляет постановление акимата области в соответствующий государственный орган для заключения договора дарения и подписания акта приема-передачи – 1 календарный день;
      7) государственный орган со дня получения постановления акимата области принимают необходимые меры по заключению договора дарения – 1 месяц и подписания акта приема-передачи – 1 месяц.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      8.лПеречень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) канцелярия акимата области;
      2) руководство акимата области;
      3) ответственный исполнитель;
      4) акимат района, города областного значения, областные управления.
      9.аОписание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) канцелярия акимата области направляет документы руководству для наложения резолюции – 1 календарный день;
      2) руководство акимата накладывает резолюцию, отправляет документы ответственному исполнителю – 1 календарный день;
      3) ответственный исполнитель передает документы с материалами на рассмотрение государственным органам – 7 календарных дней;
      4) государственный орган готовит заключение о необходимости (отсутствии необходимости) приобретения государством прав на имущество по договору дарения – 30 календарных дней;
      5) государственный орган при подготовки заключения о необходимости приобретения государством прав на имущество по договору дарения разрабатывает, согласовывает и вносит проект постановления акимата области о заключении договора дарения (далее - постановление) – 30 календарных дней;
      6) канцелярия акимата области направляет постановление акимата области в соответствующий государственный орган для заключения договора дарения и подписания акта приема-передачи – 1 календарный день;
      7) государственные органы со дня получения постановления акимата области принимают необходимые меры по заключению договора дарения 1 месяц и подписания акта приема-передачи – 1 месяц.
      10.аПодробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению к настоящему Регламенту.

  Приложение к регламенту государственной услуги "Принятие Республикой Казахстан прав на имущество негосударственных юридических лиц и физических лиц по договору дарения в порядке, определяемом Правительством Республики Казахстан"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Принятие Республикой Казахстан прав на имущество негосударственных юридических лиц и физических лиц по договору дарения в порядке, определяемом Правительством Республики Казахстан"