Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Қарағанды облысы әкімдігінің 2015 жылғы 17 маусымдағы № 33/03 қаулысы. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2015 жылғы 27 шілдеде № 3350 болып тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысының әкімдігінің 2018 жылғы 23 қаңтардағы № 02/01 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысының әкімдігінің 23.01.2018 № 02/01 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы " Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы", 2013 жылғы 15 сәуірдегі " Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңдарына және "Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2015 жылғы 23 сәуірдегі № 147 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11183 болып тіркелген) сәйкес, Қарағанды облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса берілген:

      1) "Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;

      2) "Үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.

      2. "Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау, сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Қарағанды облысы әкімдігінің 2014 жылғы 12 қыркүйектегі № 47/02 қаулысының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 2756 болып тіркелген, 2014 жылғы 30 қыркүйектегі № 187-188 (21822) "Орталық Қазақстан" және 2014 жылғы 30 қыркүйектегі № 173-174 (21694-21695) "Индустриальная Караганда" газеттерінде, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2014 жылдың 1 қазанында жарияланған) күші жойылды деп танылсын.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің бірінші орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы қаулы оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қарағанды облысының


әкімі

Н. Әбдібеков



Қарағанды облысы әкімдігінің
2015 жылғы "17" маусымдағы
№ 33/03 қаулысымен
бекітілген

"Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) облыстың жергілікті атқарушы органымен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны – қағаз түрінде.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін ұсыну нысаны – қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесi – ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау туралы шешім немесе "Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2015 жылғы 23 сәуірдегі № 147 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11183 болып тіркелген) бекітілген "Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі-стандарт) 10-тармағында көзделген жағдайда және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауап.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Көрсетілетін қызметті берушіге көрсетілетін қызметті алушының (немесе сенімхат бойынша оның өкілі) стандарттың қосымшасына сәйкес өтініші және стандарттың 9-тармағына сәйкес қоса берілген құжаттары (бұдан әрі- өтініш) мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, орындау ұзақтығы:

      1) өтінішті көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінің қызметкері тіркейді және басшыға 30 (отыз) минуттың ішінде береді;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы бұрыштама қоя отырып, жауапты орындаушыны 30 (отыз) минуттың ішінде таңдайды;

      3) жауапты орындаушы шешім жобасын дайындайды және келісуші мемлекеттік органмен жұмыстарды одан әрі жүргізу үшін көрсетілетін қызметті беруші басшысының келісімдеуіне (күнтізбелік 5 күн ішінде) жолдайды;

      4) жауапты орындаушы облыс әкімдігінің қаулы жобасын келісу және бекіту бойынша жұмыстарды жүргізеді немесе дәлелденген бас тартуды дайындайды және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесiн қызметті берушінің кеңсесінің қызметкеріне 23 (жиырма үш) күнтізбелік күн ішінде жолдайды;

      5) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесiн алған күні тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға 30 (отыз) минуттың ішінде береді.

      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастауға негіздеме болатын мемлекеттік қызмет көрсету рәсімінің (іс-қимылдың) нәтижесі:

      1) кіріс нөмірі бар тіркелген өтініш;

      2) басшының бұрыштамасы;

      3) келісу нәтижесі;

      4) мемлекеттік қызметті көрсетуден дәлелденген бас тарту немесе бекітілген шешім;

      5) мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесiн тіркеу және көрсетілетін қызметті алушыға беру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      3) жауапты орындаушы;

      4) облыс әкімдігі.

      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдың) реттілігін сипаттау:

      1) өтінішті көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінің қызметкері тіркейді және басшыға 30 (отыз) минуттың ішінде береді;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы бұрыштама қоя отырып, жауапты орындаушыны 30 (отыз) минуттың ішінде таңдайды;

      3) жауапты орындаушы шешім жобасын дайындайды және келісуші мемлекеттік органмен жұмыстарды одан әрі жүргізу үшін көрсетілетін қызметті беруші басшысының келісімдеуіне (күнтізбелік 5 күн ішінде) жолдайды;

      4) жауапты орындаушы облыс әкімдігінің қаулы жобасын келісу және бекіту бойынша жұмыстарды жүргізеді немесе дәлелденген бас тартуды дайындайды және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесiн қызметті берушінің кеңсесінің қызметкеріне 23 (жиырма үш) күнтізбелік күн ішінде жолдайды;

      5) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесiн алған күні тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға 30 (отыз) минуттың ішінде береді.

      9. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы осы регламенттің қосымшасында берілген.

4. Халыққа қызмет көрсету орталықтарымен және (немесе)
өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде
ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібінің

      10. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет автоматтандырылмаған және халыққа қызмет көрсету орталығы арқылы көрсетілмейді.


"Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және
олардың орналасатын жерін айқындау
туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы




Қарағанды облысы әкімдігінің
2015 жылғы "17" маусымдағы
№ 33/03 қаулысымен
бекітілген

"Үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру" – мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) облыстық жергілікті атқарушы органмен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны – қағаз түрінде.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін ұсыну нысаны – қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесi – үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім немесе "Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2015 жылғы 23 сәуірдегі № 147 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11183 болып тіркелген) бекітілген "Үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі-стандарт) 10-тармағында көзделген жағдайлар және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауап.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Көрсетілетін қызметті берушіге көрсетілетін қызметті алушының (немесе сенімхат бойынша оның өкілі) стандарттың қосымшасына сәйкес өтініші және стандарттың 9-тармағына сәйкес қоса берілген құжаттары (бұдан әрі- өтініш) мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, орындау ұзақтығы:

      1) өтінішті көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінің қызметкері тіркейді және басшыға 30 (отыз) минуттың ішінде береді;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы бұрыштама қоя отырып, жауапты орындаушыны 30 (отыз) минуттың ішінде таңдайды;

      3) жауапты орындаушы шешім жобасын дайындайды және келісуші мемлекеттік органмен жұмыстарды одан әрі жүргізу үшін көрсетілетін қызметті беруші басшысының келісімдеуіне (күнтізбелік 5 күн ішінде) жолдайды;

      4) жауапты орындаушы облыс әкімдігінің қаулы жобасын келісу және бекіту бойынша жұмыстарды жүргізеді немесе дәлелденген бас тартуды дайындайды және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесiн қызметті берушінің кеңсесінің қызметкеріне 23 (жиырма үш) күнтізбелік күн ішінде жолдайды;

      5) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесiн алған күні тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға 30 (отыз) минуттың ішінде береді.

      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастауға негіздеме болатын мемлекеттік қызмет көрсету рәсімінің (іс-қимылдың) нәтижесі:

      1) кіріс нөмірі бар тіркелген өтініш;

      2) басшының бұрыштамасы;

      3) келісу нәтижесі;

      4) мемлекеттік қызметті көрсетуден дәлелденген бас тарту немесе бектілген шешім;

      5) мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесiн тіркеу және көрсетілетін қызметті алушыға беру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      3) жауапты орындаушы;

      4) облыс әкімдігі.

      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдың) реттілігін сипаттау:

      1) өтінішті көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінің қызметкері тіркейді және басшыға 30 (отыз) минуттың ішінде береді;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы бұрыштама қоя отырып, жауапты орындаушыны 30 (отыз) минуттың ішінде таңдайды;

      3) жауапты орындаушы шешім жобасын дайындайды және келісуші мемлекеттік органмен жұмыстарды одан әрі жүргізу үшін көрсетілетін қызметті беруші басшысының келісімдеуіне (күнтізбелік 5 күн ішінде) жолдайды;

      4) жауапты орындаушы облыс әкімдігінің қаулы жобасын келісу және бекіту бойынша жұмыстарды жүргізеді немесе дәлелденген бас тартуды дайындайды және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесiн қызметті берушінің кеңсесінің қызметкеріне 23 (жиырма үш) күнтізбелік күн ішінде жолдайды;

      5) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесiн алған күні тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға 30 (отыз) минуттың ішінде береді.

      9. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы осы регламенттің қосымшасында берілген.

4. Халыққа қызмет көрсету орталықтарымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібінің

      10. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет автоматтандырылмаған және халыққа қызмет көрсету орталығы арқылы көрсетілмейді.


"Үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері
(ғимараттары) етіп қайта бейіндеу
(функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы



Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере религиозной деятельности

Постановление акимата Карагандинской области от 17 июня 2015 года № 33/03. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 27 июля 2015 года № 3350. Утратило силу постановлением акимата Карагандинской области от 23 января 2018 года № 02/01

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Карагандинской области от 23.01.2018 № 02/01 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с Законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года " О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", от 15 апреля 2013 года " О государственных услугах", приказом Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 23 апреля 2015 года № 147 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере религиозной деятельности" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 11183), акимат Карагандинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые:

      1) регламент государственной услуги "Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений), определении их месторасположения";

      2) регламент государственной услуги "Выдача решения о перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения)".

      2. Признать утратившим силу постановление акимата Карагандинской области от 12 сентября 2014 года № 47/02 "Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений), определении их месторасположения, а также перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения)" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 2756, опубликовано в газетах "Орталық Қазақстан" от 30 сентября 2014 года № 187-188 (21822) и "Индустриальная Караганда" от 30 сентября 2014 года № 173-174 (21694-21695), в информационно-правовой системе "Әділет" 01 октября 2014 года).

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя акима области.

      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Аким


Карагандинской области

Н. Абдибеков



Утвержден
постановлением акимата
Карагандинской области
от 17 июня 2015 года
№ 33/03

Регламент государственной услуги
"Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений), определении их месторасположения"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений), определении их месторасположения" (далее – государственная услуга) оказывается местным исполнительным органом области (далее – услугодатель).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется канцелярией услугодателя.

      2. Форма оказания государственной услуги – бумажная.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги – бумажная.

      Результат оказания государственной услуги – решение о строительстве культовых зданий (сооружений), определении их месторасположения, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случае и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта государственной услуги "Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений), определении их месторасположения", утвержденного приказом Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 23 апреля 2015 года № 147 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере религиозной деятельности" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 11183), (далее – стандарт).

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      3. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие заявления услугополучателя (либо его представителя по доверенности) согласно приложению к стандарту с прилагаемыми документами согласно пункта 9 стандарта (далее – заявление).

      4. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя в день поступления заявления регистрирует заявление и передает руководителю в течение 30 (тридцати) минут;

      2) руководитель услугодателя в день поступления заявления выбирает ответственного исполнителя с наложением резолюции в течение 30 (тридцати) минут;

      3) ответственный исполнитель готовит проект решения и направляет на согласование руководителю услугодателя для проведения дальнейшей работы с согласующим государственным органом в течение 5 (пяти) календарных дней;

      4) ответственный исполнитель ведет работу по согласованию и утверждению проекта постановления акимата области или готовит мотивированный отказ и направляет результат оказания государственной услуги сотруднику канцелярии услугодателя в течение 23 (двадцати трех) календарных дней;

      5) сотрудник канцелярии услугодателя в день получения результата оказания государственной услуги регистрирует и выдает услугополучателю в течение 30 (тридцати) минут.

      5. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) зарегистрированное заявление с входящим номером;

      2) виза руководителя;

      3) результат согласования;

      4) мотивированный отказ в оказании государственной услуги или утвержденное решение;

      5) регистрация и выдача результата оказания государственной услуги услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) канцелярия услугодателя;

      2) руководитель услугодателя;

      3) ответственный исполнитель;

      4) акимат области.

      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) сотрудник канцелярии услугодателя в день поступления заявления регистрирует заявление и передает руководителю в течение 30 (тридцати) минут;

      2) руководитель услугодателя в день поступления заявления выбирает ответственного исполнителя с наложением резолюции в течение 30 (тридцати) минут;

      3) ответственный исполнитель готовит проект решения и направляет на согласование руководителю услугодателя для проведения дальнейшей работы с согласующим государственным органом в течение 5 (пяти) календарных дней;

      4) ответственный исполнитель ведет работу по согласованию и утверждению проекта постановления акимата области или готовит мотивированный отказ и направляет результат оказания государственной услуги сотруднику канцелярии услугодателя в течение 23 (двадцати трех) календарных дней;

      5) сотрудник канцелярии услугодателя в день получения результата оказания государственной услуги регистрирует и выдает услугополучателю в течение 30 (тридцати) минут.

      8. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги приведен в приложении к настоящему регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      10. Государственная услуга не автоматизирована и не оказывается через центр обслуживания населения.


Приложение
к регламенту государственной услуги
"Выдача решения о строительстве
культовых зданий (сооружений),
определении их месторасположения

Справочник
бизнес-процессов оказания государственной услуги



Условные обозначения:




Утвержден
постановлением акимата
Карагандинской области
от 17 июня 2015 года
№ 33/03

Регламент государственной услуги
"Выдача решения о перепрофилировании
(изменении функционального назначения) зданий (сооружений)
в культовые здания (сооружения)"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача решения о перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения)" (далее – государственная услуга) оказывается местным исполнительным органом области (далее – услугодатель).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется канцелярией услугодателя.

      2. Форма оказания государственной услуги – бумажная.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги – бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги – решение о перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения), либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случае и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта государственной услуги "Выдача решения о перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения)", утвержденного приказом Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 23 апреля 2015 года № 147 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере религиозной деятельности" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 11183), (далее – стандарт).

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие заявления услугополучателя (либо его представителя по доверенности) согласно приложению к стандарту с прилагаемыми документами согласно пункта 9 стандарта (далее – заявление).

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя в день поступления заявления регистрирует заявление и передает руководителю в течение 30 (тридцати) минут;

      2) руководитель услугодателя в день поступления заявления выбирает ответственного исполнителя с наложением резолюции в течение 30 (тридцати) минут;

      3) ответственный исполнитель готовит проект решения и направляет на согласование руководителю услугодателя для проведения дальнейшей работы с согласующим государственным органом в течение 5 (пяти) календарных дней;

      4) ответственный исполнитель ведет работу по согласованию и утверждению проекта постановления акимата области или готовит мотивированный отказ и направляет результат оказания государственной услуги сотруднику канцелярии услугодателя в течение 23 (двадцати трех) календарных дней;

      5) сотрудник канцелярии услугодателя в день получения результата оказания государственной услуги регистрирует и выдает услугополучателю в течение 30 (тридцати) минут.

      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) зарегистрированное заявление с входящим номером;

      2) виза руководителя;

      3) результат согласования;

      4) мотивированный отказ в оказании государственной услуги или утвержденное решение;

      5) регистрация и выдача результата оказания государственной услуги услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) канцелярия услугодателя;

      2) руководитель услугодателя;

      3) ответственный исполнитель;

      4) акимат области.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) сотрудник канцелярии услугодателя в день поступления заявления регистрирует заявление и передает руководителю в течение 30 (тридцати) минут;

      2) руководитель услугодателя в день поступления заявления выбирает ответственного исполнителя с наложением резолюции в течение 30 (тридцати) минут;

      3) ответственный исполнитель готовит проект решения и направляет на согласование руководителю услугодателя для проведения дальнейшей работы с согласующим государственным органом в течение 5 (пяти) календарных дней;

      4) ответственный исполнитель ведет работу по согласованию и утверждению проекта постановления акимата области или готовит мотивированный отказ и направляет результат оказания государственной услуги сотруднику канцелярии услугодателя в течение 23 (двадцати трех) календарных дней;

      5) сотрудник канцелярии услугодателя в день получения результата оказания государственной услуги регистрирует и выдает услугополучателю в течение 30 (тридцати) минут.

      9. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги приведен в приложении к настоящему регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      10. Государственная услуга не автоматизирована и не оказывается через центр обслуживания населения.


Приложение
к регламенту государственной услуги
"Выдача решения о перепрофилировании
(изменении функционального назначения) зданий
(сооружений) в культовые здания (сооружения)"

Справочник
бизнес-процессов оказания государственной услуги



Условные обозначения: