Жаңаарқа аудандық мәслихаты аппаратының "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін жыл сайынғы бағалау әдістемесін бекіту туралы

Қарағанды облысы Жаңаарқа аудандық мәслихатының 2015 жылғы 30 қыркүйектегі XLV сессиясының № 45/309 шешімі. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2015 жылғы 19 қазанда № 3451 болып тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысы Жаңаарқа аудандық мәслихатының 2016 жылғы 26 ақпандағы № 51/359 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысы Жаңаарқа аудандық мәслихатының 26.02.2016 № 51/359 (оның алғаш ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) шешімімен.
      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңына, Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 23 шілдедегі "Мемлекеттік қызмет туралы" Заңына, Қазақстан Республикасы Президентінің 2000 жылғы 21 қаңтардағы № 327 "Мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің қызметіне жыл сайынғы бағалау жүргізу және оларды аттестаттаудан өткізу қағидаларын бекіту туралы" Жарлығына, Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі төрағасының 2014 жылғы 29 желтоқсандағы № 86 "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін жыл сайынғы бағалаудың үлгілік әдістемесін бекіту туралы" (нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 10130 болып тіркелген) бұйрығына сәйкес, аудандық мәслихат ШЕШІМ ЕТТІ:
      1. Қоса беріліп отырған Жаңаарқа аудандық мәслихаты аппаратының "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін жыл сайынғы бағалау әдістемесі бекітілсін.
      2. Осы шешімнің орындалуын бақылау Жаңаарқа аудандық мәслихат аппаратының басшысына жүктелсін.
      3. Осы шешім оның алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Аудандық мәслихаттың кезекті
 
XLV сессиясының төрағасы
Ж. Рыспеков
Аудандық мәслихат хатшысы
М. Абдишев

      

 
Жаңаарқа аудандық мәслихатының
2015 жылғы 30 қыркүйектегі
№ 45/309 шешімімен
бекітілген

Жаңаарқа аудандық мәслихаты аппаратының "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін жыл сайынғы бағалау әдістемесі
1. Жалпы ережелер

      1. Осы Жаңаарқа аудандық мәслихаты аппаратының "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін жыл сайынғы бағалау әдістемесі Қазақстан Республикасы Президентінің 2000 жылғы 21 қаңтардағы № 327 "Мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің қызметіне жыл сайынғы бағалау жүргізу және оларды аттестаттаудан өткізу қағидаларын бекіту туралы" Жарлығын іске асыру үшін әзірленді және Жаңаарқа аудандық мәслихаты аппаратының "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің (бұдан әрі – қызметшілер) қызметіне жыл сайынғы бағалау жүргізу тәсілін айқындайды.
      2. Қызметшілердің қызметін жыл сайынғы бағалау (бұдан әрі – бағалау) олардың жұмыс тиімділігі мен сапасын айқындау үшін жүргізіледі.
      3. Бағалау мемлекеттік әкімшілік қызметте болған әрбір жыл өткен сайын, көрсетілген мерзім басталған күннен бастап үш айдан кешіктірілмей, бірақ осы лауазымға орналасқан күннен бастап алты айдан ерте емес мерзiмде жүргізіледі.
      4. Қызметшілерді бағалау мыналардан:
      1) қызметшінің тікелей басшысының бағалауы;
      2) айналмалы бағалау (қызметшінің қарамағындағы немесе олардың әріптестерінің бағалауы).
      Қызметшінің тікелей басшысы оның лауазымдық нұсқаулығына сәйкес өзі бағынатын тұлға болып табылады.
      5. Бағалау нәтижелері бойынша қызметшілер қызметіндегі кемшіліктерді жою бойынша ұсыныстар әзірленеді, олардың қызметіндегі жақсартуды қажет ететін бағыттар айқындалады, тағылымдамадан өткізу, ілгерілету бойынша ұсыныстар әзірленеді.
      6. Қызметшінің соңғы үш жыл бойы екі "қанағаттанарлықсыз" деген баға алуы, оны аттестаттаудан өткізуге негіз болып табылады.
      Аттестаттаудан өткізу туралы шешім қабылдау кезінде алдыңғы аттестаттаудан өткізуге негіз болған бағалау нәтижелері ескерілмейді.
      7. "Қанағаттанарлықсыз" деген баға алған қызметші мемлекеттік әкімшілік лауазымға алғаш қабылданған тұлғаға тәлімгер ретінде бекітілмейді.
      8. Қызметшінің қорытынды бағасын тұрақты жұмыс істейтін Бағалау жөніндегі комиссия (бұдан әрі – Комиссия) бекітеді, оны қызметшіні лауазымға тағайындау және лауазымнан босату құқығы бар адам құрады.
      9. Комиссия кемінде үш мүшеден, соның ішінде төрағадан тұрады.
      10. Дауыс беру қорытындысы Комиссия мүшелерінің көпшілік дауысымен айқындалады. Дауыс саны тең болған жағдайда, Комиссия төрағасының дауысы шешуші болып табылады.
      Комиссия төрағасы болып аудандық мәслихат хатшысы табылады.
      Комиссия хатшысы болып мемлекеттік органның персоналды басқару функциясы жүктелген аудандық мәслихат аппаратының бөлім басшысы (кадр қызметінің) табылады. Комиссия хатшысы дауыс беруге қатыспайды.
      Егер Комиссия құрамына оған қатысты бағалау жүргізілетін қызметшінің тікелей басшысы, сондай-ақ осы Әдістеменің 4-тармағы 2) тармақшасында көрсетілген қызметшілер кіретін болса, олар осы қызметшіге қатысты дауыс беруге және шешім қабылдауға қатыспайды.

2. Бағалау жүргізуге дайындық

      11. Персоналды басқару функциясы жүктелген аудандық мәслихат аппаратының бөлім басшысы Комиссия төрағасының келісімі бойынша бағалауды өткізу кестесін әзірлейді.
      Персоналды басқару функциясы жүктелген аудандық мәслихат аппаратының бөлім басшысы бағалау өткізуге дейін бір айдан кешіктірмей бағаланатын қызметшіге, сондай-ақ осы Әдістеменің 4-тармағында көрсетілген тұлғаларға бағалау жүргізілетіні туралы хабарлайды және оларға толтыру үшін бағалау парағын жібереді.

3. Тікелей басшының бағалауы

      12. Тікелей басшы осы Әдістеменің 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша тікелей басшысының бағалау парағын персоналды басқару функциясы жүктелген аудандық мәслихат аппаратының бөлім басшысынан алған күннен бастап үш жұмыс күн ішінде толтырады, қызметшіні толтырылған бағалау парағымен таныстырады және екі жұмыс күні ішінде толтырылған бағалау парағын персоналды басқару функциясы жүктелген аудандық мәслихат аппаратының бөлім басшысына қайтарады.
      Қызметшіні толтырылған бағалау парағымен таныстыру жазбаша немесе электронды нысанда жүргізіледі.
      Қызметшінің танысудан бас тартуы құжаттарды Комиссия отырысына жіберуге кедергі бола алмайды. Бұл жағдайда персоналды басқару функциясы жүктелген аудандық мәслихат аппаратының бөлім басшысы және тікелей басшы танысудан бас тарту туралы еркін нұсқада акт жасайды.

4. Айналмалы бағалау

      13. Айналмалы бағалау қызметшінің қарамағындағы адамдардың, ал қарамағындағы адамдар болмаған жағдайда – қызметші жұмыс істейтін құрылымдық бөлімшеде лауазымды атқаратын адамның (олар болған жағдайда) бағалауын білдіреді.
      Мұндай адамдардың тізімін (үш адамнан аспайтын) қызметшінің лауазымдық міндеттері және қызметтік өзара әрекеттестігіне қарай персоналды басқару функциясы жүктелген аудандық мәслихат аппаратының бөлім басшысы бағалау жүргізілгенге бір айдан кешіктірмей анықтайды.
      14. Осы Әдістеменің 13-тармағында көрсетілген тұлғалар осы Әдістеменің 2-қосымшасына сәйкес нысанда айналмалы бағалау парағын толтырады.
      15. Осы Әдістеменің 13-тармағында көрсетілген тұлғалармен толтырылған бағалау парағы оларды алған күннен екі жұмыс күні ішінде персоналды басқару функциясы жүктелген аудандық мәслихат аппаратының бөлім басшысына жіберіледі.
      16. Персоналды басқару функциясы жүктелген аудандық мәслихат аппаратының бөлім басшысы осы Әдістеменің 13-тармағында көрсетілген тұлғалардың орта бағасын есептейді.
      17. Осы Әдістеменің 13-тармағында көрсетілген тұлғалармен бағалау жасырын түрде жүргізіледі.

5. Қызметшінің қорытынды бағасы

      18. Персоналды басқару функциясы жүктелген аудандық мәслихат аппаратының бөлім басшысы қызметшінің қорытынды бағасын мына формула бойынша Комиссия отырысына дейін бес жұмыс күнінен кешіктірмей есептейді:
      a = b + c;
      a – қызметшінің қорытынды бағасы;
      b – тікелей басшының бағасы;
      c – осы Әдістеменің 13-тармағында көрсетілген тұлғалардың орта бағасы.
      19. Қорытынды баға мына шкала бойынша қойылады:
      21 баллдан төмен – "қанағаттанарлықсыз";
      21-ден 33 балға дейін – "қанағаттанарлық";
      33 баллдан жоғары – "тиімді".

6. Комиссияның бағалау нәтижелерін қарауы

      20. Персоналды басқару функциясы жүктелген аудандық мәслихат аппаратының бөлім басшысы Комиссия төрағасымен келісілген кестеге сәйкес бағалау нәтижелерін қарау бойынша Комиссияның отырысын өткізуді қамтамасыз етеді.
      Персоналды басқару функциясы жүктелген аудандық мәслихат аппаратының бөлім басшысы Комиссияның отырысына мына құжаттарды:
      1) толтырылған тікелей басшының бағалау парағын;
      2) толтырылған айналмалы бағалау парағын;
      3) қызметшінің лауазымдық нұсқаулығын;
      4) осы Әдістеменің 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша қорытынды баға көрсетілген Комиссия отырысы хаттамасының жобасын тапсырады.
      21. Комиссия бағалау нәтижелерін қарастырады және мына шешімдердің бірін шығарады:
      1) бағалау нәтижелерін бекітеді;
      2) бағалау нәтижелерін қайта қарайды.
      Бағалау нәтижелерін қайта қарау туралы шешім қабылдаған жағдайда Комиссия хаттамада тиісті түсіндірмемен келесі жағдайларда бағаны түзетеді:
      егер қызметшінің қызмет тиімділігі бағалау нәтижесінен көп болса, бұл ретте қызметшінің қызмет нәтижесіне құжаттамалық растау беріледі;
      персоналды басқару функциясы жүктелген аудандық мәслихат аппаратының бөлім басшысымен қызметшінің бағалау нәтижесін санауда қате жіберілсе.
      Бұл ретте қызметшінің бағасын төмендетуге жол берілмейді.
      22. Персоналды басқару функциясы жүктелген аудандық мәслихат аппаратының бөлім басшысы бағалау нәтижелерімен ол аяқталған соң бес жұмыс күні ішінде қызметшіні таныстырады.
      Қызметшіні бағалау нәтижелерімен таныстыру жазбаша немесе электронды нысанда жүргізіледі.
      Қызметшінің танысудан бас тартуы бағалау нәтижелерін оның қызметтік тізіміне енгізуге кедергі бола алмайды. Бұл жағдайда персоналды басқару функциясы жүктелген аудандық мәслихат аппаратының бөлім басшысы танысудан бас тарту туралы еркін нұсқада акт жасайды.
      23. Осы Әдістеменің 20-тармағында көрсетілген құжаттар, сондай-ақ комиссия отырысының қол қойылған хаттамасы персоналды басқару функциясы жүктелген аудандық мәслихат аппаратының бөлім басшысында сақталады.

7. Бағалау нәтижелеріне шағымдану

      24. Комиссия шешіміне қызметшінің мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі уәкілетті органға немесе оның аумақтық департаментіне шағымдануы шешім шыққан күннен бастап он жұмыс күні ішінде жүзеге асырылады.
      25. Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі уәкілетті орган немесе оның аумақтық департаменті қызметшіден шағым түскен күнінен бастап он жұмыс күні ішінде шағым қарайды және бұзушылықтар анықталған жағдайда, мемлекеттік органға Комиссия шешімінің күшін жою туралы ұсыныс жасайды.
      26. Қабылданған шешім туралы ақпаратты мемлекеттік орган екі апта ішінде мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі уәкілетті органға немесе оның аумақтық департаментіне береді.

 
Жаңаарқа аудандық мәслихаты
аппаратының "Б" корпусы мемлекеттік
әкімшілік қызметшілерінің қызметін жыл
сайынғы бағалау әдістемесіне
1-қосымша

      
      нысан

Тікелей басшысының бағалау парағы

      Бағаланатын қызметшінің Т.А.Ә.:_________________________________
      Бағаланатын қызметшінің лауазымы: ______________________________


р/н
 
Өлшем
 
Көрсеткіштің мәні
 
Баға (балл)
 
1.
 
Бастамашылығы
 
2-ден 5-ке дейін
 
 
 
2.
 
Лауазымды міндеттерін орындау сапасы
 
2-ден 8-ге дейін
 
 
 
3.
 
Әрекеттестікке икемділігі
 
2-ден 5-ке дейін
 
 
 
4.
 
Қызметтік этиканы сақтауы
 
2-ден 5-ке дейін
 
 
 
БАРЛЫҒЫ (барлық бағалардың бағасы)
 
 
 
 
 

      

Таныстым:
Қызметші (Т.А.Ә.) _______________
күні _________________________
қолы _________________________
 
Тікелей басшы (Т.А.Ә.) _____________________________________
күні ______________________________________
қолы ______________________________________
 
 
 

      

 
Жаңаарқа аудандық мәслихаты
аппаратының "Б" корпусы мемлекеттік
әкімшілік қызметшілерінің қызметін жыл
сайынғы бағалау әдістемесіне
2-қосымша

      
       нысан

Айналмалы бағалау парағы

      Бағаланатын қызметшінің Т.А.Ә.:___________________________
      Бағаланатын қызметшінің лауазымы:_________________________

№ р/н
Өлшем
Көрсеткіштің мәні
Баға (балл)
Бағынышты адам
1
 
Жұмысты жоспарлай алу қабілеті
2-ден 5-ке дейін
 
 
 
2
 
Жұмысқа ынталандыру қабілеті
 
2-ден 5-ке дейін
 
 
 
3
 
Қызметтік этиканы сақтауы
 
2-ден 5-ке дейін
 
 
 
 
 
Барлығы (барлық бағалардың бағасы)
 
 
 
Әріптесі
 
1
 
Топта жұмыс істей алу қабылеті
 
2-ден 5-ке дейін
 
 
 
2
 
Қызметтік этиканы сақтауы
 
2-ден 5-ке дейін
 
 
 
3
 
Лауазымды міндеттерін орындау сапасы
 
2-ден 5-ке дейін
 
 
 
 
 
Барлығы (барлық бағалардың бағасы)
 
 
 
 
 

      

 
Жаңаарқа аудандық мәслихаты
аппаратының "Б" корпусы мемлекеттік
әкімшілік қызметшілерінің қызметін жыл
сайынғы бағалау әдістемесіне
3-қосымша

      
       нысан

Бағалау жөніндегі комиссия отырысының хаттамасы

      ______________________________________________________
      (мемлекеттік орган атауы)


р/р
Қызметшінің Т.А.Ә.
Тікелей басшының бағасы
Айналмалы баға
Қорытынды баға
1
 
 
 
 

 
 
 
 

      
      Комиссия қорытындысы:
      ___________________________________________________________________
      ___________________________________________________________________
      ___________________________________________________________________
      _____________________________________________________
      Тексерген:
      Комиссия хатшысы:__________________ Күні: __________________
      (Т.А.Ә., қолы)
      Комиссия төрағасы:_________________ Күні: __________________
      (Т.А.Ә., қолы)
      Комиссия мүшесі:___________________ Күні: __________________
      (Т.А.Ә., қолы)

Об утверждении Методики ежегодной оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" аппарата Жанааркинского районного маслихата

Решение XLV сессии Жанааркинского районного маслихата Карагандинской области от 30 сентября 2015 года № 45/309. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 19 октября 2015 года № 3451. Утратило силу решением Жанааркинского районного маслихата Карагандинской области от 26 февраля 2016 года № 51/359

      Сноска. Утратило силу решением Жанааркинского районного маслихата Карагандинской области от 26.02.2016 № 51/359 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).
      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", Законом Республики Казахстан от 23 июля 1999 года "О государственной службе", Указом Президента Республики Казахстан от 21 января 2000 года № 327 "Об утверждении Правил проведения ежегодной оценки деятельности и аттестации административных государственных служащих", Приказом Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции от 29 декабря 2014 года № 86 "Об утверждении Типовой методики ежегодной оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 10130), районный маслихат РЕШИЛ:
      1. Утвердить прилагаемую Методику ежегодной оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" аппарата Жанааркинского районного маслихата.
      2. Контроль за исполнением данного решения возложить на руководителя аппарата Жанааркинского районного маслихата.
      3. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Председатель XLV очередной
 
сессии районного маслихата Ж.Рыспеков
М. Абдишев
Секретарь районного маслихата
 

      

 
Утверждена решением
Жанааркинского районного
маслихата от 30 сентября 2015 года
№ 45/309

Методика ежегодной оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" аппарата Жанааркинского районного маслихата
1. Общие положения

      1. Настоящая Методика ежегодной оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" аппарата Жанааркинского районного маслихата разработана в реализацию Указа Президента Республики Казахстан от 21 января 2000 года № 327 "Об утверждении Правил проведения ежегодной оценки деятельности и аттестации административных государственных служащих" и определяет методы ежегодной оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" аппарата Жанааркинского районного маслихата (далее – служащие).
      2. Ежегодная оценка деятельности служащих (далее – оценка) проводится для определения эффективности и качества их работы.
      3. Оценка проводится по истечении каждого года пребывания на государственной службе, не позднее трех месяцев со дня его наступления, но не ранее шести месяцев со дня занятия данной должности.
      4. Оценка служащего складывается из:
      1) оценки непосредственного руководителя служащего;
      2) круговой оценки (оценки подчиненных или коллег служащего).
      Непосредственным руководителем служащего является лицо, которому он подчиняется согласно своей должностной инструкции.
      5. По результатам оценки вырабатываются предложения по устранению недостатков в деятельности служащих, определяются направления их деятельности, требующие улучшения, вырабатываются предложения по карьерному продвижению и стажировке служащих.
      6. Получение служащим двух оценок "неудовлетворительно" в течение последних трех лет является основанием для проведения аттестации.
      При принятии решения о проведении аттестации не учитываются результаты оценки, которые являлись основанием для проведения предыдущей аттестации.
      7. Служащий, получивший оценку "неудовлетворительно", не закрепляется наставником за лицами, впервые принятыми на административные государственные должности.
      8. Итоговая оценка служащего утверждается постоянно действующей Комиссией по оценке (далее – Комиссия), которая создается лицом, имеющим право назначения на должности и освобождения от должностей служащих.
      9. Комиссия состоит не менее, чем из трех членов, в том числе председателя.
      10. Результаты голосования определяются большинством голосов членов Комиссии. При равенстве голосов голос председателя комиссии является решающим.
      Председателем Комиссии является секретарь районного маслихата. Секретарем Комиссии является руководитель отдела аппарата районного маслихата, которому возложены функции управления персоналом (кадровой службы) государственного органа. Секретарь Комиссии не принимает участие в голосовании.
      В случае, если в состав Комиссии входит непосредственный руководитель служащего, в отношении которого проводится оценка, а также служащие, указанные в подпункте 2) пункта 4 настоящей Методики, они не принимают участия в голосовании и принятии решений по данному служащему.

2. Подготовка к проведению оценки

      11. Руководитель отдела аппарата районного маслихата, которому возложены функции управления персоналом формирует график проведения оценки по согласованию с председателем Комиссии.
      Руководитель отдела аппарата районного маслихата, которому возложены функции управления персоналом уведомляет служащего, подлежащего оценке, а также лиц, указанных в пункте 4 настоящей Методики, о проведении оценки не позднее одного месяца до проведения оценки и направляет им оценочные листы для заполнения.

3. Оценка непосредственного руководителя

      12. Непосредственный руководитель заполняет оценочный лист непосредственного руководителя по форме согласно приложению 1 к настоящей Методике в течение трех рабочих дней со дня его получения от руководителя отдела аппарата районного маслихата, которому возложены функции управления персоналом, ознакамливает служащего с заполненным оценочным листом и направляет заполненный оценочный лист руководителю отдела аппарата районного маслихата, которому возложены функции управления персоналом в течение двух рабочих дней.
      Ознакомление служащего с заполненным оценочным листом осуществляется в письменной или электронной форме.
      Отказ служащего от ознакомления не может служить препятствием для направления документов на заседание Комиссии. В этом случае руководителем отдела аппарата районного маслихата, которому возложены функций управления персоналом и непосредственным руководителем служащего в произвольной форме составляется акт об отказе от ознакомления.

4. Круговая оценка

      13. Круговая оценка представляет собой оценки подчиненных служащего, а в случае отсутствия подчиненных – лиц, занимающих должности в структурном подразделении, в котором работает служащий (в случае их наличия).
      Перечень таких лиц (не более трех) определяется руководителем отдела аппарата районного маслихата, которому возложены функции управления персоналом не позднее одного месяца до проведения оценки, исходя из должностных обязанностей и служебных взаимодействий служащего.
      14. Лица, указанные в пункте 13 настоящей Методики, заполняют оценочный лист круговой оценки по форме согласно приложению 2 к настоящей Методике.
      15. Оценочные листы, заполненные лицами, указанными в пункте 13настоящей Методики, направляются руководителю отдела аппарата районного маслихата, которому возложены функции управления персоналом в течение двух рабочих дней со дня их получения.
      16. Руководитель отдела аппарата районного маслихата, которому возложены функции управления персоналом осуществляет расчет средней оценки лиц, указанных в пункте 13 настоящей Методики.
      17. Оценка лицами, указанными в пункте 13 настоящей Методики, осуществляется анонимно.

5. Итоговая оценка служащего

      18. Итоговая оценка служащего вычисляется руководителем отдела аппарата районного маслихата, которому возложены функции управления персоналом не позднее пяти рабочих дней до заседания Комиссии по следующей формуле:
      a = b + c;
      где a – итоговая оценка служащего;
      b – оценка непосредственного руководителя;
      c – средняя оценка лиц, указанных в пункте 13 настоящей Методики.
      19. Итоговая оценка выставляется по следующей шкале:
      менее 21 балла – "неудовлетворительно";
      от 21 до 33 баллов – "удовлетворительно";
      выше 33 баллов – "эффективно".

6. Рассмотрение результатов оценки Комиссией

      20. Руководитель отдела аппарата районного маслихата, которому возложены функции управления персоналом обеспечивает проведение заседания Комиссии по рассмотрению результатов оценки в соответствии с графиком, согласованным с председателем Комиссии.
      Руководитель отдела аппарата районного маслихата, которому возложены функции управления персоналом предоставляет на заседание Комиссии следующие документы:
      1) заполненный оценочный лист непосредственного руководителя;
      2) заполненный лист круговой оценки;
      3) должностная инструкция служащего;
      4) проект протокола заседания Комиссии с указанием итоговой оценки по форме согласно приложению 3 настоящей Методики.
      21. Комиссия рассматривает результаты оценки и принимает одно из следующих решений:
      1) утвердить результаты оценки;
      2) пересмотреть результаты оценки.
      В случае принятия решения о пересмотре результатов оценки Комиссия корректирует оценку с соответствующим пояснением в протоколе в следующих случаях:
      если эффективность деятельности служащего превышает результат оценки, при этом представляется документальное подтверждение результатов работы служащего;
      при допущении ошибки руководителем отдела аппарата районного маслихата, которому возложены функции управления персоналом при расчете результата оценки служащего.
      При этом не допускается снижение оценки служащего.
      22. Руководитель отдела аппарата районного маслихата, которому возложены функции управления персоналом ознакамливает служащего с результатами оценки в течение пяти рабочих дней со дня ее завершения.
      Ознакомление служащего с результатами оценки осуществляется в письменной или электронной форме.
      Отказ служащего от ознакомления не может служить препятствием для внесения результатов оценки в его послужной список. В этом случае руководителем отдела аппарата районного маслихата, которому возложены функции управления персоналом в произвольной форме составляется акт об отказе от ознакомления.
      23. Документы, указанные в пункте 20 настоящей Методики, а также подписанный протокол заседания Комиссии хранятся у руководителя отдела аппарата районного маслихата, которому возложены функции управления персоналом.

7. Обжалование результатов оценки

      24. Обжалование решения Комиссии служащим в уполномоченном органе по делам государственной службы и противодействию коррупции или его территориальном департаменте осуществляется в течение десяти рабочих дней со дня вынесения решения.
      25. Уполномоченный орган по делам государственной службы и противодействию коррупции или его территориальный департамент в течение десяти рабочих дней со дня поступления жалобы служащего осуществляет ее рассмотрение и в случаях обнаружения нарушений рекомендует государственному органу отменить решение Комиссии.
      26. Информация о принятом решении представляется государственным органом в течение двух недель в уполномоченный орган по делам государственной службы и противодействию коррупции или его территориальный департамент.

 
Приложение 1
к Методике ежегодной оценки деятельности
административных государственных
служащих корпуса "Б" аппарата
Жанааркинского районного маслихата

      
       форма

Оценочный лист непосредственного руководителя

      Ф.И.О. оцениваемого служащего:________________________________
      Должность оцениваемого служащего: ____________________________


 
п/п
 
Критерий
 
Значение показателя
 
Оценка (баллы)
 
1.
 
Инициативность
 
от 2 до 5
 
 
 
2.
 
Качество исполнения должностных обязанностей
 
от 2 до 8
 
 
 
3.
 
Способность к сотрудничеству
 
от 2 до 5
 
 
 
4.
 
Соблюдение служебной этики
 
от 2 до 5
 
 
 
ИТОГО (сумма всех оценок):
 
 
 
 
 

      

Ознакомлен(а):
Служащий
(Ф.И.О.) _______________
 
дата __________________________
подпись _________________________
 
 
Непосредственный руководитель
(Ф.И.О.) ___________________
дата ______________________________________
подпись ____________________________________
 
 

      

 
Приложение 2
к Методике ежегодной оценки деятельности
административных государственных
служащих корпуса "Б" аппарата
Жанааркинского районного маслихата 

      
       форма

Лист круговой оценки

      Ф.И.О. оцениваемого служащего:_________________________________
      Должность оцениваемого служащего: _____________________________

№ п/п
 
Критерий
 
Значение показателя
 
Оценка (баллы)
 
Подчиненный
 
1.
 
Умение планировать работу
 
от 2 до 5
 
 
 
2.
 
Умение мотивировать к работе
 
от 2 до 5
 
 
 
3.
 
Соблюдение служебной этики
 
от 2 до 5
 
 
 
 
Итого (сумма всех оценок)
 
 
 
Коллега
 
1.
 
Умение работать в команде
 
от 2 до 5
 
 
 
2.
 
Соблюдение служебной этики
 
от 2 до 5
 
 
 
3.
 
Качество исполнения должностных обязанностей
 
от 2 до 5
 
 
 
 
Итого (сумма всех оценок)
 
 
 
 
 

      

 
Приложение 3
к Методике ежегодной оценки деятельности
административных государственных
служащих корпуса "Б" аппарата
Жанааркинского районного маслихата 

      
       форма

Протокол заседания Комиссии по оценке

      ______________________________________________________
      (наименование государственного органа)


 
п/п
 
Ф.И.О. служащего
 
Оценка непосредственного руководителя
 
Круговая оценка
 
Итоговая оценка
 
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

      
      Заключение Комиссии:
      __________________________________________________________________________
      ________________________________________________________________________________
      ________________________________________________________________________________
      ______________________________________________________________
      Проверено:
      Секретарь Комиссии:____________________ Дата: ____________
      (Ф.И.О., подпись)
      Председатель Комиссии:_________________ Дата: ____________
      (Ф.И.О., подпись)
      Член Комиссии:________________________ Дата: ____________
      (Ф.И.О., подпись)