"Шет ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің Ережесін бекіту туралы

Қарағанды облысы Шет ауданы әкімдігінің 2015 жылғы 10 ақпандағы № 03/05 қаулысы. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2015 жылғы 26 ақпанда № 2999 болып тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысы Шет ауданы әкімдігінің 2016 жылғы 6 мамырдағы N 21/03 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысы Шет ауданы әкімдігінің 2016 жылғы 6 мамырдағы N 21/03 қаулысымен.
      Қазақстан Республикасының 1994 жылғы 27 желтоқсандағы Азаматтық кодексінің 41 бабына, Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 1 наурыздағы "Мемлекеттік мүлік туралы" Заңының 18 бабының 8) тармақшасына, Қазақстан Республикасы Президентінің 2012 жылғы 29 қазандағы № 410 "Қазақстан Республикасы мемлекеттік органының үлгі ережесін бекіту туралы" Жарлығына сәйкес, аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген "Шет ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің Ережесі бекітілсін.
      2. Шет ауданы әкімдігінің 2013 жылғы 15 қарашадағы "Шет ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі туралы Ережені бекіту туралы" № 30/01 қаулысы жойылсын.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімі аппаратының жетекшісі Ә.Е. Тілегеноваға жүктелсін.
      4. Осы қаулы оның алғаш ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

Шет ауданының әкімі
Р. Әбдікеров

      

 
Шет ауданы әкімдігінің
2015 жылғы 10 ақпандағы
№ 03/05 қаулысымен
бекітілген

"Шет ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің Ережесі
1. Жалпы ережелер

      1. "Шет ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - мемлекеттік мекеме) аудан әкімдігінің және әкімнің ақпараттық-талдау, ұйымдық-құқықтық және материалдық-техникалық қызметін қамтамасыз етуді жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады.
      2. Мемлекеттік мекеме өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.
      3. Мемлекеттік мекеме ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, мемлекеттік тілде өз атауы бар мөрі мен мөртаңбалары, белгіленген үлгідегі бланкілері, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қазынашылық органдарында шоттары болады.
      4. Мемлекеттік мекеме азаматтық - құқықтық қатынастарға өз атынан түседі.
      5. Мемлекеттік мекеме егер заңнамаға сәйкес осыған уәкілеттік берілген болса, мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқығы бар.
      6. Мемлекеттік мекеме өз құзыретінің мәселелері бойынша заңнамада белгіленген тәртіппен Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген басқа да актілермен ресімделетін шешімдер қабылдайды.
      7. Мемлекеттік мекеменің құрылымы мен штат санының лимиті қолданыстағы заңнамаға сәйкес бекітіледі.
      8. Заңды тұлғаның орналасқан жері: индекс № 101700, Шет ауданы, Ақсу-Аюлы ауылы, Шортанбай жырау көшесі, 24 үй.
      9. Мемлекеттік органның толық атауы - "Шет ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі.
      10. Осы Ереже мемлекеттік мекеменің құрылтай құжаты болып табылады.
      11. Мемлекеттік мекеменің қызметін каржыландыру жергілікті бюджеттен жүзеге асырылады.
      12. Мемлекеттік мекемеге кәсіпкерлік субъектілерімен мемлекеттік мекеменің функциялары болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысында шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады.
      Егер мемлекеттік мекемеге заңнамалық актілермен кірістер әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда осындай қызметтен алынған кірістер мемлекеттік бюджеттің кірісіне жіберіледі.

2. Мемлекеттік органның миссиясы, негізгі міндеттері, функциялары, құқықтары мен міндеттері

      13. Мемлекеттік мекеменің миссиясы: Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес, мемлекеттік басқару саласында мемлекеттік саясатты жүргізу.
      14. Міндеттері:
      1) аудан әкімі және аппарат қызметкерлерінің қызметiн материалдық-техникалық қамтамасыз ету;
      2) аудан әкімі және аппарат қызметкерлерінің қызметiн құқықтық қамтамасыз ету;
      3) аудан әкімі және аппарат қызметкерлерінің ұйымдастырушылық қызметiн қамтамасыз ету.
      15. Функциялары:
      1) ауданның әлеуметтік-экономикалық даму болжамын дайындау, әлеуметтік-экономикалық даму болжамын жасауға ықпал ететін мемлекеттік бағдарламалардың жүзеге асырылуына бақылау жасау жолдары арқылы Қазақстан Республикасы Президентінің, Үкіметінің ішкі және сыртқы саясатының негізгі бағыттарының іске асырылуына қатысады;
      2) Шет ауданының әлеуметтік-экономикалық даму стратегиясын, оны жүзеге асыру, әлеуметтік-экономикалық реформаларды жүзеге асыру механизмі және тактикасын жетілдіру жөніндегі шаралар кешенің қалыптастыруға қатысады және осы мақсатта аудан аумағындағы атқарушы билік органдарының қызметтеріне сұрау салу және олардан, талдау жасау, аудан әкімі және әкімдігінің актілерін әзірлеу үшін уақтылы ақпарат алу, олардың атқарылуын қадағалау, әлеуметтік-экономикалық жағдайдың даму мәселелері жөнінде ұсыныстар мен болжамдар қалыптастыру арқылы үйлестіруді жүзеге асырады;
      3) Қазақстан Республикасының Конститутциясы, заңдарының, Қазақстан Республикасы Президенті мен Үкіметінің актілерінің, орталық және жергілікті мемлекеттік органдардың нормативтік құқықтық актілерінің азаматтар мен мекемелердің орындауына жәрдемдесу;
      4) ауданның аумағында кәсiпкерлiк қызмет пен инвестициялық ахуалды дамыту үшiн жағдай жасау;
      5) жоғары тұрған атқарушы органның берген өкілеттігіне сәйкес республикалық бағыныстағы кәсіпорындар, ұйымдар және мекемелер қызметін үйлестіреді, жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын мемлекеттік органдардың, республикалық бағыныстағы аумақтық органдардың қызметтерінің өзара әрекеттестігін және үйлестіруін қамтамасыз етеді;
      6) Қарағанды облысы әкімінің аппаратымен, мемлекеттік мекемелермен, ведомствалармен, кенттер және селолық округтердің әкімдері аппараттарымен, аудандық мәслихатпен, басқада ұйымдармен өзара әрекеттесуді қамтамасыз етеді;
      7) заң шығарушы және басқа да нормативтік құқықтық актілердің, аудан әкімі мен әкімдігінің, аудандық мәслихат актілерінің жобаларына ұсыныстар енгізеді;
      8) аудан әкімінің және әкімдігінің ақпаратты-талдамалы, ұйымдық-құқықтық және материалдық-техникалық қызметін қамтамасыз ету;
      9) аудан әкімі және оның орынбасарлары қызметінің құжаттамалық қамтамасыз етілуін, қызметтік құжаттардың, хаттардың, заңды және жеке тұлғалардың өтініштері мен шағымдарының қаралуын, азаматтардың жеке қабылдауын, келіп түскен хаттары мен өтініштерінің, құжат айналымы, іc жүргізуді қалыпқа келтіруді және жетілдіруді, құпия құжаттармен жұмыс істеуді, мемлекеттік және орыс тілдерінде ic жүргізудің icкe асырылуын ұйымдастырады;
      10) жергілікті атқарушы билік органдарында кадр саясатын аудан әкімінің номенклатурасына енетін кадрлар бойынша ұсыныстарды зерделеу және енгізу, кадрлар резервін қалыптастыру, олардың оқуын, тәжірибеден және қайта даярлаудан өтуін ұйымдастыру арқылы жүзеге асырады;
      11) аудан әкімдігі, аудан әкімінің және оның орынбасарларының күнделікті қызметін бұқаралық ақпарат құралдарында жариялауды, олармен өзара әрекеттесуді, Республика Президенті және Үкіметі жүргізіп отырған ішкі және сыртқы саясатты, аудандағы экономикалық және әлеуметтік ахуалды, мәселелерді шешу жолдарын түсіндіруді ұйымдастырады;
      12) аудан әкімі және әкімдігінің құқық қорғау органдарымен және сот жүйесі органдарымен аудандағы заңдылықты және құқықтық тәртіпті нығайту сұрақтары бойынша үйлестіруді және өзара әрекеттесуін қамтамасыз етеді;
      13) аудан әкімі және әкімдігінің норма шығармашылығы қызметінің механизмін жетілдіру жөнінде шаралар қабылдайды;
      14) әкімнің шешімін, өкімін және аудан әкімдігінің қаулысын сақталуын қамтамасыз ету;
      15) нормативтік-әдістемелік қамтамасыз ету, азаматтық хал актілерін тіркеуді бақылау және тиісті дерекқорлардың жұмыс істеуін қамтамасыз ету жөніндегі функцияларды қоспағанда, азаматтық хал актілерін тіркеу;
      16) туу туралы куәліктерді беру кезінде жеке сәйкестендіру нөмірлерін қалыптастыру;
      17) Қазақстан Республикасының заңнамаларына сәйкес өзге де функцияларды жүзеге асыру.
      16. Құқықтары мен міндеттері:
      1) аудан әкімі және әкімдігінің құзыретіне енетін мәселелер бойынша жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын мемлекеттік органдардан және басқа да ұйымдардан қажетті ақпараттар, құжаттар және басқа да материалдар, лауазымды тұлғалардан ауызша және жазбаша түсіндірмелерді сұрастыру және алу;
      2) ауданның атқарушы органдарының иелігіндегі барлық ақпараттық, соның ішінде құпия мәліметтерді пайдалануға;
      3) Қазақстан Республикасы Президенті және Үкіметі актілерінің, Премьер-Министр өкімдерінің, облыс әкімі мен әкімдігінің актілерін аудан әкімі мен әкімдігінің актілерін, облыс әкімі мен оның орынбасарларының тапсырмаларын, аудан әкімі мен оның орынбасарлары тапсырмаларының орындалуы бойынша ауданның атқарушы органдарында және кент және ауылдық округ әкімінің аппаратына тексеріс жүргізу және анықталған кемшіліктерді жою жөнінде ұсыныстар енгізу;
      4) мемлекеттік мекеменің қарауына енетін мәселелер бойынша мемлекеттік және мемлекеттік емес органдар және ұйымдармен қызметтік хат алмасуды жүргізу;
      5) аудан әкімінің және оның орынбасарларының ұсынысы бойынша мемлекеттік мекеме қызметкерлерін, жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын кәсіпорын, мекемелер мен ұйымдардың өкілдерін аудан әкімдігінің отырысына сұрақтарды дайындауға тарту, мемлекеттік мекеменің құзіретіне жататын өзекті мәселеллерді зерделеу және шешу;
      6) қолданыстағы заңнамада көзделген осы Ережеде анықталған міндеттер мен функциялардан туындайтын өзге де құқықтарды жүзеге асыруға.

3. Мемлекеттік органның қызметін ұйымдастыру

      17. Мемлекеттік мекемені басқару мемлекеттік мекемеге жүктелген міндеттердің орындалуына және оның функцияларын жүзеге асыруға дербес жауапты болатын аудан әкімі аппаратының бірінші басшысы жүзеге асырады.
      18. Аудан әкімі аппаратының бірінші басшысы аудан әкімімен лауазымға тағайындалады және босатылады.
      19. Аудан әкімі аппаратының бірінші басшысының өкілеттігі:
      1) мемлекеттік мекемені мемлекеттік органдарға және басқада ұйымдарға ұсынады;
      2) мемлекеттік мекеменің жұмысын ұйымдастырады және басқарады;
      3) белгіленген лимит бойынша аудандық бюджеттен қаржыландырылатын аудан әкімі аппаратының штаттық кестесін және аудан әкімдігінің құрылымдық жобасын, кент және ауылдық округ әкімі аппаратының, атқарушы органдардың құрылымдық жобаларын бекітуге ұсынады;
      4) әкімге әкімдік қаулысының жобаларын, аудан әкімінің шешімдері мен өкімдерін қол қоюға ұсынады;
      5) аудан әкімі және әкімдігі қабылдаған актілерінің және аудан әкімі тапсырмаларының орындалуын бақылауды, тексеруді ұйымдастырады және қамтамасыз етеді;
      6) қажеттілік жағдайда нормативтік құқықтық актілер жобасын, бағдарламаларды және басқа да құжаттарды дайындау үшін жұмыс тобын құрады.
      7) аудан әкіміне және әкімдігіне кент, ауылдық округ әкімдері мен әкімдіктерінің заңсыз актілерін жою, аудандық бюджеттен қаржыландырылатын мемлекеттік органдар басшыларының заңға қайшы бұйрықтарын тоқтата тұру туралы ұсыныстарды береді;
      8) мемлекеттік қызмет туралы және еңбек туралы қолданыстағы заңнамаға сәйкес кадрлармен жұмысты бақылайды;
      9) ерекшеленген қызметкерлерді көтермелеу және лауазымдық тұлғаларды тәртіптік жазаға тарту бойынша ұсыныстар енгізеді;
      10) мемлекеттік мекеменің жалпы басшылығымен құрылымдық бөлімше қызметін үйлестіруді жүзеге асырады;
      11) өз құзыреті шегінде қызметтік және қаржылық құжаттамаларға қол қояды;
      12) сайлау өткізу, ауданның сайлаушылар тізімін, алқа би отырысы кандидаттарының бастапқы тізімдерін құру бойынша жұмысты ұйымдастыру;
      13) Қазақстан Республикасының "Мемлекеттік құпия туралы" Заңыныңтәртібін сақтауды және мобилизациялық және құпия құжаттарды сақтап қою жұмысын құпия тәртіпте қамтамасыз етеді;
      14) тұрғындар алдында аудан әкімінің есептік кездесулерін дайындау және өткізу бойынша ұйымдастырылған шараларды қамтамасыз етеді;
      15) өз құзыреті шегінде және аудан әкімінің шешімін қажет етпейтін мәселелер бойынша мемлекеттік органдармен, басқада ұйымдармен хат алмасулар жүргізеді;
      16) азаматтармен жеке қабылдау өткізеді;
      17) аудан әкімінің тапсырмаларын орындайды;
      18) ауданда мемлекеттік қызмет көрсету бойынша жұмыстарды ұйымдастыру;
      19) аудан әкімі аппаратында сыбайлас жемқорлыққа қарсы бағытталған шараларды қабылдайды;
      20) аудан әкімімен жүктелген басқада міндеттерді орындайды.
      Аудан әкімі аппаратының бірінші басшысы болмаған кезеңде оның өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес оны алмастыратын тұлға орындайды.

4. Мемлекеттік органның мүлкі

      20. Мемлекеттік мекемеде заңнамада көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болу мүмкін.
      Мемлекеттік мекеме мүлкі оған меншік иесі берген мүлік, сондай-ақ өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді коса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.
      21. Мемлекеттік мекемеге бекітілген мүлік коммуналдық меншікке жатады.
      22. Егер заңнамада өзгеше көзделмесе, мемлекеттік мекеме өзіне бекітілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне бөлінген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетімен иеліктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.

5. Мемлекеттік органды қайта ұйымдастыру және тарату

      23. Мемлекеттік мекемені қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

Об утверждении Положения государственного учреждения "Аппарат акима Шетского района"

Постановление акимата Шетского района Карагандинской области от 10 февраля 2015 года № 03/05. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 26 февраля 2015 года № 2999. Утратило силу постановлением акимата Шетского района Карагандинской области от 6 мая 2016 года N 21/03

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Шетского района Карагандинской области от 06.05.2016 N 21/03.
      В соответствии со статьей 41 Гражданского кодекса Республики Казахстан от 27 декабря 1994 года, подпунктом 8) статьи 18 Закона Республики Казахстан от 1 марта 2011 года "О государственном имуществе", Указом Президента Республики Казахстан от 29 октября 2012 года № 410 "Об утверждении Типового положения государственного органа Республики Казахстан", акимат района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемое Положение государственного учреждения "Аппарат акима Шетского района".
      2. Отменить постановление акимата Шетского района от 15 ноября 2013 года № 30/21 "Об утверждении положения о государственном учреждении "Аппарата акима Шетского района".
      2. Контроль за выполнением данного постановления возложить на руководителя аппарата акима района А.Е. Тлегеновой.
      3. Настоящее постановление вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

Аким Шетского района
Р. Абдикеров

      

 
Утверждено
постановлением акимата
Шетского района от
10 февраля 2015 года
№ 03/05

Положение
о государственном учреждении
"Аппарат акима Шетского района"
1. Общие положения

      1. Государственное учреждение "Аппарат акима Шетского района" (далее - государственное учреждение) является государственным органом Республики Казахстан, осуществляющим информационно-аналитическое, организационно-правовое и материально-техническое обеспечение деятельности акима и акимата района.
      2. Государственное учреждение осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.
      3. Государственное учреждение является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печати и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, в соответствии с законодательством Республики Казахстан счета в органах казначейства.
      4. Государственное учреждение вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.
      5. Государственное учреждение имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством.
      6. Государственное учреждение по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые актами, предусмотренными законодательством Республики Казахстан.
      7. Структура и лимит штатной численности государственного учреждения утверждаются в соответствии с действующим законодательством.
      8. Местонахождение юридического лица: индекс № 101700, Шетский район, село Аксу-Аюлы, улица Шортанбай жырау, дом 24.
      9. Полное наименование государственного органа - государственное учреждение "Аппарат акима Шетского района".
      10. Настоящее Положение является учредительным документом государственного учреждения.
      11. Финансирование деятельности государственного учреждения осуществляется из местного бюджета.
      12. Государственному учреждению запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся функциями государственного учреждения.
      Если государственному учреждению законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то доходы, полученные от такой деятельности, направляются в доход государственного бюджета.

2. Миссия, основные задачи, функции,
права и обязанности государственного органа

      13. Миссия государственного учреждения: ведение государственной политики в сфере государственного управления в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.
      14. Задачи:
      1) материально-техническое обеспечение деятельности акима района и работников аппарата;
      2) правовое обеспечение деятельности акима района и работников аппарата;
      3) организационное обеспечение деятельности аппарата акима и работников аппарата.
      15. Функции:
      1) участие в реализации на территории района основных направлений внутренней и внешней политики Президента, Правительства Республики Казахстан путем участия в разработке прогноза социально-экономического развития района и контроль за ходом реализации государственных программ и прогноза социально-экономического развития, выработки предложений в пределах своей компетенции;
      2) участие в выработке стратегии социально-экономического развития Шетского района, комплекса мер по ее реализации, совершенствованию механизмов и тактики осуществления социально-экономических реформ и осуществление координации в этих целях деятельности органов исполнительной власти на территории района, путем запроса и своевременного получения от них информации для анализа, подготовки актов акима и акимата района, отслеживания их выполнения, формирования предложений и прогнозов по вопросам развития социально-экономической обстановки;
      3) содействие исполнению гражданами и организациями норм Конституции Республики Казахстан, законов, актов Президента и Правительства Республики Казахстан, нормативных правовых актов центральных и местных государственных органов;
      4) создание условий для развития предпринимательской деятельности и инвестиционного климата на территории района;
      5) координация деятельности предприятий, организаций и учреждений республиканской подчиненности в соответствии с полномочиями, делегированными центральным исполнительным органом, обеспечение взаимодействия и координацию деятельности государственных органов, финансируемых из районного бюджета, территориальных органов республиканского подчинения;
      6) обеспечение взаимодействия с аппаратом акима Карагандинской области, государственными учреждениями, ведомствами, аппаратами акимов поселков и сельских округов, районным маслихатом, другими организациями;
      7) внесение предложений по проектам законодательных и иных нормативных правовых актов, актов акима и акимата района, районного маслихата;
      8) осуществление информационно - аналитического, организационно - правового и материально - технического обеспечения деятельности акима и акимата района;
      9) организация документационного обеспечения деятельности акима района и его заместителей, рассмотрение служебных документов, писем, обращений и заявлений физических и юридических лиц, личный прием граждан, анализ поступивших писем и заявлений, документооборота, налаживание и совершенствование делопроизводства, работу с секретной документацией, функционирование делопроизводства на государственном и русском языках;
      10) осуществление кадровой политики в органах местной исполнительной власти путем организации изучения и внесения предложений по кадрам, входящим в номенклатуру акима района, организация их учебы, стажировки и переподготовки;
      11) организация освещения повседневной деятельности акимата района, акима района и его заместителей в средствах массовой информации, взаимодействия с ними, разъяснения проводимой Президентом и Правительством Республики внутренней и внешней политики, экономического и социального положения в районе, путей решения вопросов;
      12) обеспечение координации и взаимодействия акима и акимата района с правоохранительными органами и органами судебной системы по вопросам укрепления законности и правопорядка в районе;
      13) принятие мер по совершенствованию механизма нормотворческой деятельности акима и акимата района;
      14) обеспечение хранения решений, распоряжений акима и постановлений акимата района;
      15) регистрация актов гражданского состояния, за исключением функций по нормативно-методологическому обеспечению, контролю за регистрацией актов гражданского состояния и по обеспечению функционирования соответствующих баз данных;
      16) формирование индивидуальных идентификационных номеров при выдаче свидетельств о рождении;
      17) осуществление иных функций в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      16. Права и обязанности:
      1) запрашивать и получать от государственных органов и иных организаций, финансируемых из местного бюджета необходимую информацию, документы, иные материалы, устные и письменные объяснения от должностных лиц по вопросам, отнесенным к компетенции акима и акимата района;
      2) пользоваться всеми видами информационных данных, в том числе секретными, имеющимися в распоряжении исполнительных органов района;
      3) проводить проверку в исполнительных органах района, аппаратах акимов поселков и сельских округов по вопросам исполнения актов Президента и Правительства Республики Казахстан, распоряжений Премьер-Министра, актов акима и акимата области, актов акима и акимата района, поручений акима области и его заместителей, поручений акима района и его заместителей, вносить предложения по устранению выявленных недостатков;
      4) вести служебную переписку с государственными и негосударственными органами и организациями по вопросам, отнесенным к ведению государственного учреждения;
      5) по поручению акима района и его заместителей привлекать сотрудников государственных органов, финансируемых из местного бюджета представителей предприятий, учреждений и организаций к подготовке вопросов на заседания акимата района, к изучению и решению проблемных вопросов, относящихся к компетенции государственного учреждения;
      6) осуществлять иные права, вытекающие из задач и функций, определенных в настоящем Положении, предоставленные действующим законодательством.

3. Организация деятельности государственного органа

      17. Руководство государственного учреждения осуществляется первым руководителем аппарата акима района, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на государственное учреждение задач и осуществление им своих функций.
      18. Первый руководитель аппарата акима района назначается на должность и освобождается от должности акимом района.
      19. Полномочия первого руководителя аппарата акима района:
      1) представляет государственное учреждение в государственных органах и иных организациях;
      2) организует и руководит работой государственного учреждения;
      3) в пределах установленного лимита представляет на утверждение акимата района проект структуры и штатное расписание аппарата акима района, проект структуры аппаратов акимов сельских округов и поселков, исполнительных органов, финансируемых из районного бюджета;
      4) представляет на подпись акиму проекты постановлений акимата, решений и распоряжений акима района;
      5) организует и обеспечивает контроль и проверку исполнения принятых актов акима и акимата района и поручений акима;
      6) в случае необходимости образовывает рабочие группы для разработки проектов нормативных правовых актов, программ и других документов;
      7) представляет акиму и акимату района предложения об отмене незаконных актов акимов сельских округов и поселков, приостановлении противоречащих законодательству приказов руководителей исполнительных органов, финансируемых из районного бюджета;
      8) контролирует работу с кадрами в соответствии с действующим законодательством о государственной службе и трудовым законодательством;
      9) вносит предложения по поощрению отличившихся работников и привлечении к дисциплинарной ответственности должностных лиц;
      10) осуществляет общее руководство и координацию деятельности структурных подразделений государственного учреждения;
      11) подписывает служебную и финансовую документацию в пределах компетенции;
      12) организует работу по проведению выборов, составлению списков избирателей района, первичного списка кандидатов в присяжные заседатели;
      13) обеспечивает соблюдение требований Закона Республики Казахстан "О государственных секретах" и обеспечения режима секретности при работе с мобилизационными и секретными документами;
      14) обеспечивает организационные мероприятия по подготовке и проведению отчетных встреч акима района перед населением;
      15) ведет переписку с государственными органами, иными организациями по вопросам, входящим в компетенцию и не требующим решения акима района;
      16) проводит личный прием граждан;
      17) выполняет поручения акима района;
      18) организует работу по оказанию государственных услуг в районе;
      19) принимает меры, направленные на противодействие коррупции в аппарате акима района;
      20) выполняет иные функции, возлагаемые акимом района.
      Исполнение полномочий первого руководителя аппарата акима района в период его отсутствия осуществляется лицом, его замещающим в соответствии с действующим законодательством.

4. Имущество государственного органа

      20. Государственное учреждение может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством.
      Имущество государственного учреждения формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.
      21. Имущество, закрепленное за государственным учреждением, относится к коммунальной собственности.
      22. Государственное учреждение не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством.

5. Реорганизация и упразднение государственного органа

      23. Реорганизация и упразднение государственного учреждения осуществляются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.