"Маңғыстау облысы аумағында таратылатын шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Маңғыстау облысы әкімдігінің 2015 жылғы 29 шілдедегі № 213 қаулысы. Маңғыстау облысы Әділет департаментінде 2015 жылғы 28 тамызда № 2814 болып тіркелді. Күші жойылды - Маңғыстау облысы әкімдігінің 2017 жылғы 2 наурыздағы № 44 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды – Маңғыстау облысы әкімдігінің 02.03.2017 № 44 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.
      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес облыс әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Маңғыстау облысы аумағында таратылатын шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Маңғыстау облысы әкімдігінің мына қаулыларының күші жойылды деп танылсын:
      Маңғыстау облысы әкімдігінің 2014 жылғы 28 мамырдағы № 120 "Облыс аумағында таралатын шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" қаулысы (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 2472 болып тіркелген, 2014 жылғы 15 шілдеде "Маңғыстау" газетінде жарияланған);
      Маңғыстау облысы әкімдігінің 2014 жылғы 28 қазандағы № 266 "Маңғыстау облысы әкімдігінің 2014 жылғы 28 мамырдағы № 120 "Облыс аумағында таралатын шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" қаулысына толықтырулар енгізу туралы" қаулысы (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 2542 болып тіркелген, 2014 жылғы 11 желтоқсанда "Маңғыстау" газетінде жарияланған).
      3. "Маңғыстау облыстық ішкі саясат басқармасы" мемлекеттік мекемесі (З.Т. Есбергенова) осы қаулының "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесі мен бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануын, Маңғыстау облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналасуын қамтамасыз етсін.
      4. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Б.Ғ. Нұрғазиеваға жүктелсін.
      5. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Облыс әкімі А. Айдарбаев

      "КЕЛІСІЛДІ"
      "Маңғыстау облыстық
      ішкі саясат басқармасы"
      мемлекеттік мекемесінің басшысы
      З.Т. Есбергенова
      29 шілде 2015 жыл

  Маңғыстау облысы әкімдігінің
2015 жылғы 29 шілдеде
№ 213 қаулысымен бекітілген

"Маңғыстау облысы аумағында таратылатын шетелдiк мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Маңғыстау облысы аумағында таратылатын шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Маңғыстау облыстық ішкі саясат басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін беру:
      1) Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Байланыс, ақпараттандыру және ақпарат комитеті "Халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы Республикалық мемлекеттік кәсіпорны (бұдан әрі – ХҚО);
      2) www.egov.kz "электрондық үкіметтің" веб-порталы (бұдан әрі – Портал) арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны – электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – облыс аумағында таратылатын шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу туралы анықтама (бұдан әрі – анықтама).
      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық және (немесе) қағаз түрінде.
      Анықтаманы қағаз тасығышта алуға жүгінген жағдайда, мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі электрондық форматта ресімделеді және басып шығарылады және көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының қолы қойылады.
      Порталда мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) электрондық құжат түрінде көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жолданады.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылы тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімдерді (іс-қимылдарды) бастауға негіздеме болып табылады:
      ХҚО-ға жүгінген кезде:
      "Ақпарат саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 505 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11301 болып тіркелген) бекітілген "Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың аумағында таратылатын шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 1- қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтініш;
      Порталға жүгінген кезде:
      көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ куәландырылған электрондық құжат нысанындағы сұраныс.
      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкерінің құжаттарды қабылдауы және өтінішті тіркеуі - 20 (жиырма) минут;
      2) өтінішті көрсетілетін қызметті берушінің басшысының қарауы – 1 (бір) жұмыс күні;
      3) өтінішті көрсетілетін қызметті берушінің басшысы орынбасарының қарауы – 1 (бір) жұмыс күні;
      4) өтінішті көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысының қарауы және көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің жауапты орындаушысына әрі қарай қарауына беру – 15 (он бес) минут;
      5) өтінішті көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің жауапты орындаушысының қарауы, анықтама дайындауы және оны көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің басшысына бұрыштама қоюға жолдау – 6 (алты) жұмыс күні;
      6) көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысының анықтамаға бұрыштама қоюы – 1 (бір) жұмыс күні;
      7) көрсетілетін қызметті беруші басшысының анықтамаға қол қоюы – 1 (бір) жұмыс күні;
      8) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкерімен анықтаманы ХҚО-ға (Порталға) жолдауы – 15 (он бес) минут.
      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімдердің (іс-қимылдардың) нәтижесі қамтиды:
      1) қабылданған құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысының қарауына жолдау – 20 (жиырма) минут;
      2) құжаттарды көрсетілетін қызметті беруші басшысының орынбасарына жолдау – 1 (бір) жұмыс күні;
      3) құжаттарды одан әрі қарауға көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің басшысына жолдау – 1 (бір) жұмыс күні;
      4) көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің жауапты орындаушысын белгілеу – 15 (он бес) минут;
      5) көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің жауапты орындаушысымен анықтаманы дайындау – 6 (алты) жұмыс күні;
      6) анықтаманы көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға жолдау – 1 (бір) жұмыс күні;
      7) анықтаманы көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жолдау – 1 (бір) жұмыс күні;
      8) ХҚО-на жалғанған анықтамамен хат жолдау – 15 (он бес) минут.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысының орынбасары;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің бөлімінің басшысы;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.
      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) рәсімдердің (іс-қимылдың) реттілігін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері құжаттарды қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады, құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қарауға жібереді – 20 (жиырма) минут;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы түскен құжаттармен танысады және оларды көрсетілетін қызметті берушінің басшысының орынбасарына қарауына жібереді – 1 (бір) жұмыс күні;
      3) көрсетілетін қызметті беруші басшысының орынбасары түскен құжаттарды қарайды және көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің басшысына одан әрі қарауға жібереді – 1 (бір) жұмыс күні;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің бөлімінің басшысы құжаттарды қойылған талаптарға сәйкестілігін қарайды және көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің жауапты орындаушысына орындауға жібереді – 15 (он бес) минут;
      5) көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің жауапты орындаушысы көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қарайды, анықтама дайындайды және оны бұрыштама қоюға көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің басшысына жолдайды – 6 (алты) жұмыс күні;
      6) көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің басшысы анықтамаға бұрыштама қояды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға жолдайды – 1 (бір) жұмыс күні;
      7) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы анықтамаға қол қояды және оны көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жолдайды – 1 (бір) жұмыс күні;
      8) кеңсе қызметкері анықтаманы ХҚО-ға (Порталға) жолдайды – 15 (он бес) минут.

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Көрсетілетін қызметті алушының ХҚО жүгіну тәртібі:
      1) көрсетілетін қызметті алушы ХҚО операторына Стандарттың 1-қосымшасына сәйкес қажетті құжаттарды және өтінішті тапсырады. Мемлекеттік қызметті көрсету алдын ала жазылусыз және шұғыл түрде қызмет көрсетусіз электрондық кезек тәртібімен көрсетіледі, көрсетілетін қызметті алушының қалауы бойынша Портал арқылы электрондық кезекті "брондауға" мүмкіндігі бар;
      2) 1-процесс – мемлекеттік қызметті көрсету үшін ХҚО операторы ХҚО кіріктірілген ақпараттық жүйесінің автоматтандырылған жұмыс орнына (бұдан әрі – ХҚО КАЖ АЖО) логинді және парольді (авторизациялау процесі) енгізу;
      3) 2-процесс – ХҚО операторының мемлекеттік көрсетілетін қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін сұраныс нысанын экранға шығару және ХҚО операторының көрсетілетін қызметті алушының деректерін, сондай-ақ сенімхат бойынша көрсетілетін қызметті алушы өкілінің (нотариалды куәландырылған сенімхат болған жағдайда, сенімхаттың өзгедей куәландырылған жағдайда сенімхаттың деректері толтырылмайды) деректерін енгізу;
      4) 3-процесс – "электрондық үкімет" шлюзі (бұдан әрі – ЭҮШ) арқылы жеке тұлғалар мемлекеттік деректер қорына/заңды тұлғалар мемлекеттік деректер қорына (бұдан әрі – ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ) көрсетілетін қызметті алушының деректері туралы, сондай-ақ бірыңғай нотариалдық ақпараттық жүйесіне (бұдан әрі – БНАЖ) көрсетілетін қызметті алушы өкілінің сенімхат деректері туралы сұраныс жолдау;
      5) 1-шарт – ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ-да көрсетілетін қызметті алушы деректерінің, БНАЖ-да сенімхат мәліметтерінің бар болуын тексеру;
      6) 4-процесс – ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ-да көрсетілетін қызметті алушының және БНАЖ-да сенімхат мәліметтерінің болмауына байланысты деректерді алуға мүмкіндіктің жоқтығы туралы хабарламаны қалыптастыру;
      7) 5-процесс – "электрондық үкіметтің" өңірлік шлюзінің автоматтандырылған жұмыс орнына (бұдан әрі – ЭҮӨШ АЖО) ЭҮШ арқылы ХҚО операторының ЭЦҚ куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұранысын) жолдау.
      10. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ХҚО арқылы алу процесін сипаттау:
      1) 6-процесс – ЭҮӨШ АЖО-да электрондық құжатты тіркеу;
      2) 2-шарт – көрсетілетін қызметті берушінің Стандартта көрсетілген және мемлекеттік қызмет көрсету үшін негіз болатын көрсетілетін қызметті алушының қоса берген құжаттарының сәйкестігін тексеруі (өңдеуі);
      3) 7-процесс – көрсетілетін қызметті алушының құжаттарында бұзушылықтар болуына байланысты сұратылып отырған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      4) 8-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ХҚО операторы арқылы ЭҮӨШ АЖО қалыптастырылған мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін (анықтаманы) алуы.
      11. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушының жүгіну және рәсімдерінің (іс-қимылдарының) реттілігі тәртібін сипаттау:
      1) жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – ЖСН) және бизнес сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – БСН), сондай-ақ парольдің (Порталда тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін іске асырылады) көмегімен көрсетілетін қызметті алушы Порталда тіркеуді жүзеге асырады;
      2) 1-процесс – мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін Порталда көрсетілетін қызметті алушы ЖСН/БСН және паролін (авторизациялау процесі) енгізу процесі;
      3) 1-шарт – ЖСН/БСН және пароль арқылы тіркелген көрсетілетін қызметті алушы Порталдағы деректерінің түпнұсқалығын тексеру;
      4) 2-процесс – көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы Порталмен хабарлама қалыптастыру;
      5) 3-процесс – көрсетілетін қызметті алушының осы "Маңғыстау облысы аумағында таратылатын шетелдiк мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінде (бұдан әрі - Регламент) көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін экранға сұраныстың нысанын шығару және үлгі талаптары мен оның құрылымын ескере отырып, көрсетілетін қызметті алушының нысанды (деректерді енгізу) толтыруы, Стандарттың 9-тармағында көрсетілген қажетті құжаттардың көшірмелерін электрондық түрде сұраныс нысанына бекіту, сонымен қатар сұранысты куәландыру (қол қою) үшін көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      6) 2-шарт – Порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолдану мерзімін және қайтарылған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде жоқтығын, сонымен қатар сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін (сұраныста көрсетілген ЖСН/БСН және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасындағы) тексеру;
      7) 4-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ расталмағандығына байланысты сұратылып отырған қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      8) 5-процесс – көрсетілетін қызметті берушінің сұранысты өңдеуі үшін ЭҮӨШ АЖО ЭҮШ арқылы көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұранысын) жолдауы;
      9) 3-шарт – көрсетілетін қызметті берушінің Стандартта көрсетілген және мемлекеттік қызмет көрсетуге негіз болатын көрсетілетін қызметті алушымен қоса берілген құжаттардың сәйкестігін тексеруі;
      10) 6-процесс – көрсетілетін қызметті алушының құжаттарында бұзушылықтың болуына байланысты сұратылып отырған мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      11) 7-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭҮӨШ АЖО қалыптастырылған мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін (электрондық құжат нысанында хабарлама) алуы. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ куәландырылған электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жолданады.
      Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылдары осы Регламенттің 1-қосымшасындағы диаграммада келтірілген.
      12. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы, сондай-ақ өзге көрсетілген қызмет берушілер және (немесе) ХҚО-мен өзара іс-қимыл тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы Регламенттің 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы Порталда, көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсында орналастырылады.

  "Маңғыстау облысы аумағында таратылатын шетелдiк
мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке алу"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
1-қосымша

Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс - қимыл диаграммасы

      


Шартты белгілер:

      


  Маңғыстау облысы аумағында таратылатын
шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
2-қосымша

"Маңғыстау облысы аумағында таратылатын шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу" мемлекеттік көрсетілген қызмет көрсетудің бизнес - процестерінің анықтамалығы

      


Шартты белгілер:

      


Об утверждении регламента государственной услуги "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории Мангистауской области"

Постановление акимата Мангистауской области от 29 июля 2015 года № 213. Зарегистрировано Департаментом юстиции Мангистауской области от 28 августа 2015 года № 2814. Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 2 марта 2017 года № 44

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 02.03.2017 № 44(вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.
      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории Мангистауской области".
      2. Признать утратившими силу следующие постановления акимата Мангистауской области:
      постановление акимата Мангистауской области от 28 мая 2014 года № 120 "Об утверждении регламента государственной услуги "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории области" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 2472, опубликовано 15 июля 2014 года в газете "Огни Мангистау");
      постановление акимата Мангистауской области от 28 октября 2014 года № 266 "О внесении дополнений в постановление акимата Мангистауской области от 28 мая 2014 года № 120 "Об утверждении регламента государственной услуги "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории области" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 2542, опубликовано 11 декабря 2014 года года в газете "Огни Мангистау").
      3. Государственному учреждению "Управление внутренней политики Мангистауской области" (Есбергенова З.Т.) обеспечить официальное опубликование данного постановления в информационно-правовой системе "Әділет" и в средствах массовой информации, размещение на интернет-ресурсе акимата Мангистауской области.
      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Нургазиеву Б.Г.
      5. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      Аким области А. Айдарбаев

      "СОГЛАСОВАНО"
      Руководитель государственного учреждения
      "Управление внутренней политики
      Мангистауской области"
      Есбергенова З.Т.
      29 июля 2015 года

  Утвержден
постановлением акимата
Мангистауской области
от 29 июля 2015 года № 213

Регламент государственной услуги "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории Мангистауской области"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории Мангистауской области" (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление внутренней политики Мангистауской области" (далее – услугодатель).
      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через:
      1) Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения" Комитета связи, информатизации и информации Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (далее – ЦОН);
      2) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – Портал).
      2. Форма оказания государственной услуги – электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – справка об учете иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории Мангистауской области (далее – Справка).
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная и (или) бумажная.
      В случае обращения за получением справки на бумажном носителе, результат оказания государственной услуги оформляется в электронном формате, распечатывается и заверяется печатью и подписью уполномоченного лица услугодателя.
      На Портале результат оказания государственной услуги направляется услугополучателю в "личный кабинет" в форме электронного документа, подписанного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП).

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является:
      при обращении в ЦОН:
      заявление по форме, согласно приложению 1 к стандарту государственной услуги "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории области, города республиканского значения, столицы", утвержденным приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года № 505 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области информации" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11301) (далее – Стандарт);
      при обращении на Портал:
      запрос в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП услугополучателя.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения;
      1) прием документов и регистрация заявления работником канцелярии услугодателя – 20 (двадцать) минут;
      2) рассмотрение заявления руководителем услугодателя – 1 (один) рабочий день;
      3) рассмотрение заявления заместителем руководителя услугодателя – 1 (один) рабочий день;
      4) рассмотрение заявления руководителем отдела услугодателя и передача на дальнейшее рассмотрение ответственному исполнителю отдела услугодателя – 15 (пятнадцать) минут;
      5) рассмотрение заявления ответственным исполнителем отдела услугодателя, подготовка справки и направление еҰ руководителю отдела услугодателя для визирования – 6 (шесть) рабочих дней;
      6) визирование справки руководителем отдела услугодателя – 1 (один) рабочий день;
      7) подписание справки руководителем услугодателя – 1 (один) рабочий день;
      8) направление справки в ЦОН (Портал) работником канцелярии услогодателя – 15 (пятнадцать) минут.
      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):
      1) направление принятых документов на рассмотрение руководителю услугодателя – 20 (двадцать) минут;
      2) направление документов заместителю руководителя услугодателя – 1 (один) рабочий день;
      3) направление докуменов на дальнейшее рассмотрение руководителю отдела услугодателя – 1 (один) рабочий день;
      4) определение ответственного исполнителя отдела услугодателя – 15 (пятнадцать) минут;
      5) подготовка справки ответственным исполнителем отдела услугодателя – 6 (шесть) рабочих день;
      6) направление справки на подписание руководителю услугодателя – 1 (один) рабочий день;
      7) направление справки работнику канцелярии услугодателя – 1 (один) рабочий день;
      8) направление письма с приложенной справкой в ЦОН – 15 (пятнадцать) минут.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) работник канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) заместитель руководителя услугодателя;
      4) руководитель отдела услугодателя;
      5) ответственный исполнитель услугодателя.
      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) работник канцелярии услугодателя осуществляет прием и регистрацию документов, направляет документы на рассмотрение руководителю услугодателя – 20 (двадцать) минут;
      2) руководитель услугодателя ознакамливается с поступившими документами и передает их на рассмотрение заместителю руководителя услугодателя – 1 (один) рабочий день;
      3) заместитель руководителя услугодателя рассматривает поступившие документы и передает на дальнейшее рассмотрение руководителю отдела услугодателя – 1 (один) рабочий день;
      4) руководитель отдела услугодателя рассматривает документы на соответствие предъявленным требованиям и передает на исполнение ответственному исполнителю отдела услугодателя – 15 (пятнадцать) минут;
      5) ответственный исполнитель отдела услугодателя рассматривает документы услугополучателя, готовит справку и направляет ее для визирования руководителю отдела услугодателя – 6 (шесть) рабочих дней;
      6) руководитель отдела услугодателя визирует справку и направляет на подписание руководителю услугодателя – 1 (один) рабочий день;
      7) руководитель услугодателя подписывает справку и направляет ее работнику канцелярии услугодателя – 1 (один) рабочий день;
      8) работник канцелярии направляет справку в ЦОН (Портал) – 15 (пятнадцать) минут.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения услугополучателя в ЦОН:
      1) услугополучатель подает необходимые документы и заявление оператору ЦОН согласно приложению 1 к Стандарту. Государственная услуга оказывается в порядке электронной очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания, при желании услугополучателя, возможно "бронирование" электронной очереди посредством Портала;
      2) процесс 1 – ввод оператором ЦОН в автоматизированное рабочее место интегрированной информационной системы ЦОН (далее – АРМ ИИС ЦОН) логина и пароля (процесс авторизации) для оказания государственной услуги;
      3) процесс 2 – выбор оператором ЦОН государственной услуги, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод оператором ЦОН данных услугополучателя, а также данных по доверенности представителя услугополучателя (при нотариально заверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности данные доверенности не заполняются);
      4) процесс 3 – направление запроса через шлюз "электронного правительства" (далее – ШЭП) в государственную базу данных физических лиц/государственную базу данных юридических лиц (далее – ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ) о данных услугополучателя, а также в единую нотариальную информационную систему (далее – ЕНИС) – о данных доверенности представителя услугополучателя;
      5) условие 1 – проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      6) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ и данных доверенности в ЕНИС;
      7) процесс 5 – направление электронного документа (запроса услугополучателя), удостоверенного (подписанного) ЭЦП оператора ЦОНа через ШЭП в автоматизированном рабочем месте регионального шлюза "электронного правительства" (далее - АРМ РШЭП).
      10. Описание процесса получения результата оказания государственной услуги через ЦОН:
      1) процесс 6 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      2) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем на соответствие приложенных услугополучателем документов, указанных в Стандарте и основаниям для оказания государственной услуги;
      3) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя;
      4) процесс 8 – получение услугополучателем через оператора ЦОН результата оказания государственной услуги (справки), сформированной АРМ РШЭП.
      11. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через Портал:
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью индивидуального идентификационного номера (далее – ИИН) и бизнес-идентификационного номера (далее – БИН), а также пароля (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на Портале);
      2) процесс 1 – процесс ввода услугополучателем ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на Портале для получения государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка подлинности данных зарегистрированного услугополучателя на Портале через ИИН/БИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование Порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем регламенте государственной услуги "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории Мангистауской области" (далее – Регламент), вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде, указанных в пункте 9 Стандарта, а также выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      6) условие 2 – проверка на Портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН, указанным в запросе, и ИИН/БИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      8) процесс 5 – направление электронного документа (запроса услугополучателя), удостоверенного (подписанного) ЭЦП услугополучателя через ШЭП в АРМ РШЭП, для обработки запроса услугодателем;
      9) условие 3 – проверка услугодателем соответствия приложенных услугополучателем документов, указанных в Стандарте, и основанием для оказания государственной услуги;
      10) процесс 6 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя;
      11) процесс 7 – получение услугополучателем результата оказания государственной услуги (уведомление в форме электронного документа), сформированной АРМ РШЭП. Результат оказания государственной услуги направляется услугополучателю в "личный кабинет" в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      Функциональные взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через Портал приведены в диаграмме согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.
      12. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) ЦОНом и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему Регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на Портале, интернет–ресурсе услугодателя.

  Приложение 1
к регламенту государственной услуги
"Учет иностранных периодических
печатных изданий, распространяемых
на территории Мангистауской области"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через портал


Условные обозначения:

      


  Приложение 2
к регламенту государственной услуги "Учет иностранных
периодических печатных изданий, распространяемых на
территории Мангистауской области"

Справочник бизнес - процессов оказания государственной услуги "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории Мангистауской области"

      


Условные обозначения: