Мал шаруашылығы саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Маңғыстау облысы әкімдігінің 2015 жылғы 31 шілдедегі № 232 қаулысы. Маңғыстау облысы Әділет департаментінде 2015 жылғы 02 қыркүйекте № 2816 болып тіркелді. Күші жойылды-Маңғыстау облысы әкімдігінің 2020 жылғы 10 наурыздағы № 40 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Маңғыстау облысы әкімдігінің 10.03.2020 № 40 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес облыс әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған:

      1) Алынып тасталды- Маңғыстау облысы әкімдігінің 04.07.2019 № 132 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      2) "Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды, мал шаруашылығы өнімінің өнімділігі мен сапасын арттыруды субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.

      Ескерту. 1 тармаққа өзгерістер енгізілді- Маңғыстау облысы әкімдігінің 04.07.2019 № 132 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      2. "Облыстық ауыл шаруашылығы басқармасы" мемлекеттік мекемесі (Б. Ерсайынұлы) осы қаулының "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесі мен бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануын, Маңғыстау облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналасуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының қосымшасына сәйкес Маңғыстау облысы әкімдігінің кейбір қаулыларының күші жойылды деп танылсын.

      4. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Р.М. Әміржановқа жүктелсін.

      5. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі А.Айдарбаев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      "Облыстық ауыл шаруашылығы басқармасы"

      мемлекеттік мекемесінің басшысы

      Б. Ерсайынұлы

      31 шілде 2015 жыл

  Маңғыстау облысы әкімдігінің
2015 жылғы 31 шілдедегі
№ 232 қаулысына
қосымша

Маңғыстау облысы әкімдігінің күші жойылған кейбір қаулыларының тізбесі

      1. Маңғыстау облысы әкімдігінің 2014 жылғы 24 сәуірдегі № 84 "Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" қаулысы (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 2438 болып тіркелген, 2014 жылғы 10 маусымда "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған).

      2. Маңғыстау облысы әкімдігінің 2014 жылғы 6 мамырдағы № 90 "Мал шаруашылығы өнімдерінің өнімділігі мен сапасын арттыруды субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" қаулысы (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 2441 болып тіркелген, 2014 жылғы 13 маусымда "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған).

      3. Маңғыстау облысы әкімдігінің 2014 жылғы 6 мамырдағы № 91 "Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" қаулысы (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 2442 болып тіркелген, 2014 жылғы 13 маусымда "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған).

      4. Маңғыстау облысы әкімдігінің 2014 жылғы 8 желтоқсандағы № 302 "Маңғыстау облысы әкімдігінің кейбір қаулыларына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" қаулысы (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 2580 болып тіркелген, 2015 жылғы 21 қаңтарда "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған).

  Маңғыстау облысы әкімдігінің
2015 жылғы 31 шілдеде
№ 232 қаулысымен бекітілген

Жеке қосалқы шаруашылықтың бар екендігі туралы анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

      Ескерту. Регламент алынып тасталды- Маңғыстау облысы әкімдігінің 04.07.2019 № 132 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

  Маңғыстау облысы әкімдігінің
2015 жылғы 31 шілдеде
№ 232 қаулысымен бекітілген

""Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды, мал шаруашылығы өнімінің өнімділігін және сапасын арттыруды субсидиялау" мемлекеттiк көрсетілетін қызмет регламенті

      Ескерту. Регламент жаңа редакцияда Маңғыстау облысы әкімдігінің 09.04.2018 № 51 қаулысымен (жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

1. Жалпы ережелер

      1. "Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды, мал шаруашылығы өнімінің өнімділігін және сапасын арттыруды субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 3-2/378 "Мал шаруашылығы саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" бұйрығымен (нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11284 болып тіркелген) бекітілген "Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды, мал шаруашылығы өнімінің өнімділігін және сапасын арттыруды субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі - стандарт) сәйкес "Маңғыстау облысының ауыл шаруашылығы басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрi – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру:

      1) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация);

      2) қала және аудан әкімдіктерінің ауыл шаруашылығы бөлімдерінің кеңсесі (бұдан әрі – Бөлім);

      3) "электрондық үкіметтің" www.egov.kz веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттiк қызметтi көрсету нысаны - электрондық (ішінара автоматтандырылған) немесе қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – стандарттың 1 қосымшасына сәйкес нысан бойынша субсидиялар алуға арналған өтінімді қарастыру нәтижелері туралы хабарлама немесе стандарттың 10-1 тармағында көрсетілген негіздер бойынша бас тарту туралы дәлелді жауабы.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру нысаны: электрондық және (немесе) қағаз түрінде.

      Портал арқылы жүгінген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушыға "жеке кабинетіне" көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының электрондық цифрлық қолтаңбасы қойылған электрондық құжат нысанындағы хабарлама жолданады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (жұмыскерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімдерді (іс – қимылдарды) бастауға негіздеме көрсетілетін қызметті алушының Стандарттың 9 тармағында көрсетілген құжаттарды беруі болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:

      мал шаруашылығының өнімділігін және өнім сапасын арттыру бағыты бойынша:

      1) Бөлім өтінімді Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы министрінің 2017 жылғы 27 қаңтардағы № 30 "Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды, мал шаруашылығының өнімділігін және өнім сапасын арттыруды субсидиялау қағидаларын бекіту туралы" бұйрығымен (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14813 болып тіркелген) бекітілген Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды, мал шаруашылығының өнімділігін және өнім сапасын арттыруды субсидиялау қағидаларының (бұдан әрі – Қағида) 6,7,8 - тармақтарында көрсетілген шарттарға сәйкестігі тұрғысынан тексереді - 5 (бес) жұмыс күні ішінде;

      сәйкес келмеген жағдайда өтінім көрсетілетін қызметті алушыға қайтарылады;

      сәйкес келген жағдайда аудан бойынша бекітілген жиынтық актіні көрсетілетін қызметті берушіге ұсынады - 2 (екі) жұмыс күні ішінде;

      2) көрсетілетін қызметті беруші Бөлім ұсынған аудан бойынша жиынтық актілерді барлық деректердің болуы және толықтығы тұрғысынан қарайды - 3 (үш) жұмыс күні ішінде;

      сәйкессіздік анықталған жағдайда, аудан бойынша жиынтық актілерді пысықтауға Бөлімге қайтарады;

      сәйкес келген жағдайда облыс бойынша жиынтық акт жасақтайды - 2 (екі) жұмыс күні ішінде;

      тиесілі бюджеттік субсидияларды көрсетілетін қызмет алушының шотына аударуды аумақтық қазынашылық бөлімшесіне төлем шоттарын беру жолымен жүзеге асырады - 1 (бір) жұмыс күні ішінде;

      көрсетілетін қызметті беруші облыс бойынша жиынтық акт бекітілген күннен кейін Бөлімге тауар өндірушілердің өтінімдерін қарастыру жөніндегі ақпаратты жолдайды – 3 (үш) жұмыс күні ішінде.

      Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамыту бағыты бойынша:

      1) Бөлім көрсетілетін қызметті алушының өтінімін Қағиданың талаптарына сәйкестігі тұрғысынан тексереді - 2 (екі) жұмыс күні ішінде;

      сәйкес келмеген жағдайда өтінім көрсетілетін қызмет алушыға ақпараттық талдау жүйесі арқылы қайтарылады;

      сәйкес болған жағдайда жұмыс тобы өтінім келіп түскен сәттен бастап Қағиданың өлшемшарттары мен талаптарына сәйкестігін салыстырып тексеру үшін шаруашылыққа барады - 7 (жеті) жұмыс күні ішінде;

      Қағиданың өлшемшарттары мен талаптарына сәйкес келмеу анықталған жағдайда, өтінім көрсетілетін қызмет алушыға ақпараттық – талдау жүйесі арқылы қайтарылады;

      Қағиданың өлшемшарттары мен талаптарына сәйкес келген жағдайда, Бөлім өтінімді көрсетілетін қызметті берушіге ақпараттық – талдау жүйесі арқылы жолдайды;

      2) көрсетілетін қызмет беруші ұсынылған өтінімдерді барлық деректердің толықтығы тұрғысынан қарайды және сәйкес келген жағдайда, тауар өндірушіге ақпараттық – талдау жүйесі арқылы өтінімнің мақұлданғаны туралы хабарлама жолдайды - 2 (екі) жұмыс күні ішінде;

      сәйкессіздік анықталған жағдайда, өтінім ақпараттық – талдау жүйесі арқылы Бөлімге пысықтауға қайтарылады;

      сәйкес болған жағдайда өтінімді мақұлдаған сәттен бастап облыс бойынша жиынтық акт қалыптастырады - 2 (екі) жұмыс күні ішінде;

      тиесілі бюджеттік субсидияларды көрсетілетін қызмет алушының шотына аударуды аумақтық қазынашылық бөлімшесіне төлем шоттарын беру жолымен жүзеге асырады - 2 (екі) жұмыс күні ішінде;

      алынған субсидиялар туралы мәліметтерді көрсетілетін қызметті берушімен тауар өндірушілерге субсидия төленген күннен бастап ақпараттық талдау жүйесіне енгізіледі – 2 (екі) жұмыс күні ішінде.

      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастауға негіз болатын мемлекеттік қызмет көрсету рәсімінің (іс-қимылдың) нәтижесі.

      1) Өтінімді қабылдау және оны Стандарт талаптарына сәйкестігі және толық толтырылуы тұрғысынан тексеру;

      2) өлшемшарттар мен талаптарға сәйкес келген жағдайда, Бөлім өтінімді көрсетілетін қызметті берушіге жолдау;

      3) сәйкес келмеген жағдайда өтінім қызмет алушыға қайтарылады;

      4) мақұлданған өтінімдерден жиынтық акт қалыптастыру;

      5) көрсетілетін қызметті алушының шотына тиесілі субсидияларды аудару үшін қазынашылықтың аймақтық бөлімшесіне төлем құжаттарын ұсынады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) мен көрсетілетін қызметті берушінің өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) Бөлім;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;

      3) көрсетілетін қызмет берушінің басшысы;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің бухгалтерлік бөлімі.

      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелердің (жұмыскерлердің) арасындағы рәсімдердің (іс -қимылдың) бірізділігін сипаттау.

      Мал шаруашылығының өнімділігін және өнім сапасын арттыру бағыты бойынша:

      1) Бөлім өтінімді Қағиданың 6,7,8 – тармақтарында көрсетілген шарттарға сәйкестігі тұрғысынан тексереді - 5 (бес) жұмыс күні ішінде;

      сәйкес келмеген жағдайда өтінім көрсетілетін қызметті алушыға қайтарылады;

      сәйкес келген жағдайда аудан әкімі аудан бойынша бекітілген жиынтық актіні көрсетілетін қызметті берушіге ұсынады - 2 (екі) жұмыс күні ішінде;

      2) көрсетілетін қызметті беруші Бөлім ұсынған жиынтық актілерді барлық деректердің болуы және толықтығы тұрғысынан қарайды - 3 (үш) жұмыс күні ішінде;

      сәйкессіздік болған жағдайда, аудан бойынша жиынтық актілерді пысықтауға Бөлімге қайтарады;

      сәйкес келген жағдайда облыс бойынша жиынтық акт жасақтайды - 2 (екі) жұмыс күні ішінде;

      тиесілі бюджеттік субсидияларды көрсетілетін қызмет алушының шотына аударуды аумақтық қазынашылық бөлімшесіне төлем шоттарын беру жолымен жүзеге асырады - 1 (бір) жұмыс күні ішінде;

      көрсетілетін қызметті беруші облыс бойынша жиынтық акт бекітілген күннен кейін Бөлімге тауар өндірушілердің өтінімдерін қарастыру қорытындысы жөніндегі ақпаратты жолдайды – 3 (үш) жұмыс күні ішінде.

      Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамыту бағыты бойынша:

      1) Бөлім көрсетілетін қызметті алушының өтінімін Қағиданың талаптарына сәйкестігі тұрғысынан тексереді - 2 (екі) жұмыс күні ішінде;

      сәйкес келмеген жағдайда өтінім көрсетілетін қызмет алушыға ақпараттық – талдау жүйесі арқылы қайтарылады;

      сәйкес болған жағдайда жұмыс тобы өтінім келіп түскен сәттен бастап Қағиданың өлшемшарттары мен талаптарына сәйкестігін салыстырып тексеру үшін шаруашылыққа барады - 7 (жеті) жұмыс күні ішінде;

      Қағиданың өлшемшарттары мен талаптарына сәйкес келмеу анықталған жағдайда, өтінім көрсетілетін қызмет алушыға ақпараттық – талдау жүйесі арқылы қайтарылады;

      Қағиданың өлшемшарттары мен талаптарына сәйкес келген жағдайда, Бөлім өтінімді көрсетілетін қызметті берушіге ақпараттық – талдау жүйесі арқылы жолдайды;

      2) көрсетілетін қызмет беруші ұсынылған деректердің толықтығы тұрғысынан тексереді және сәйкес келген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушыға ақпараттық – талдау жүйесі арқылы өтінімнің мақұлданғаны туралы хабарлама жолдайды - 2 (екі) жұмыс күні ішінде;

      сәйкессіздік болған жағдайда, өтінім ақпараттық – талдау жүйесі арқылы Бөлімге пысықтауға қайтарылады;

      сәйкес болған жағдайда өтінімді мақұлдаған сәттен бастап облыс бойынша жиынтық акт қалыптастырады - 2 (екі) жұмыс күні ішінде;

      тиесілі бюджеттік субсидияларды көрсетілетін қызмет алушының шотына аударуды аумақтық қазынашылық бөлімшесіне төлем шоттарын беру жолымен жүзеге асырады - 2 (екі) жұмыс күні ішінде;

      алынған субсидиялар туралы мәліметтерді көрсетілетін қызметті берушімен тауар өндірушілерге субсидия төленген күннен бастап ақпараттық –талдау жүйесіне енгізіледі – 2 (екі) жұмыс күні ішінде.

4. Мемлекеттік корпорациясымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Мемлекттік корпорация және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілерге жүгіну тәртібін, көрсетілетін қызметті алушының өтінішін өңдеу ұзақтығын сипаттау:

      Мемлекеттік корпорациясы:

      Стандарттың 2 қосымшасына сәйкес субсидия алуға өтінімді 5 (бес) минут ішінде қабылдайды;

      көрсетілетін қызметті алушы стандарттың 9-тармағында көрсетілген тізбеге сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші өтінішті қабылдаудан бас тартады және стандарттың 3 қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді;

      өтінімді 30 (отыз) минут ішінде көрсетілетін қызметті берушіге жолдайды.

      10. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін Мемлекеттік корпорация арқылы алу процесінің сипаттамасы, оның ұзақтығы:

      Мемлекеттік корпорацияда дайын құжаттарды көрсетілетін қызметті алушыға беру көрсетілетін қызметті алушының жеке басты куәландыратын құжатты (немесе оның өкілінің нотариалды расталған сенімхатты) көрсеткен жағдайда тиісті құжаттар қабылданғаны туралы қолхат негізінде жүзеге асырады.

      Мемлекеттік корпорация нәтиженің бір ай сақталуын қамтамасыз етеді, одан кейін оларды көрсетілетін қызметті берушіге сақтауға береді.

      Көрсетілетін қызметті алушы бір ай өткеннен кейін жүгінген кезде, Мемлекеттік корпорацияның сұрауы бойынша көрсетілетін қызметті беруші 1 (бір) жұмыс күні ішінде дайын құжаттарды Мемлекеттік корпорацияға көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін жолдайды.

      11. Портал арқылы мемлекетік қызмет көрсету кезінде қатыстырылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылдары:

      1) көрсетілетін қызметті алушы жеке сәйкестендіру нөмірі, бизнес -сәйкестендіру нөмірін және парольдың (порталда тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін жүзеге асырылады) көмегімен порталда тіркелуді жүзеге асырады;

      2) 1 үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының порталға жеке сәйкестендіру нөмірін және бизнес-сәйкестендіру нөмірін және парольды енгізу (авторизациялау процесі);

      3) 1 шарт – порталда жеке сәйкестендіру нөмірі және бизнес -сәйкестендіру нөмірі және пароль арқылы тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы мәліметтердің дұрыстығы тексеріледі;

      4) 2 үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының мәліметтерінде кемшіліктердің болуына байланысты порталда авторизациялаудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастырылады;

      5) 3 үдеріс – көрсетілетін қызметті алушы осы регламентте көрсетілген қызметті таңдайды, экранға қызметті көрсетуге арналған өтінім нысаны шығады және көрсетілетін қызметті алушы нысанды оның құрылымы мен үлгілік талаптарын ескере отырып толтырады (мәліметтерді енгізеді), сұрау салу нысанына қажетті құжаттардың электрондық түрдегі көшірмесін жалғайды, сонымен қатар тұтынушының сұранысты куәландыру (қол қою) үшін электрондық цифрлық қолтаңба тіркеу куәлігін таңдайды;

      6) 2 шарт – порталда электрондық цифрлық қолтаңба тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімі және қайтарылған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде жоқтығы, сондай-ақ сәйкестендіру мәліметтерінің сәйкестігі (сұраныста көрсетілген жеке сәйкестендіру нөмірімен және бизнес -сәйкестендіру нөмірімен электрондық цифрлық қолтаңба тіркеу куәлігінде көрсетілген жеке сәйкестендіру нөмірінің және бизнес-сәйкестендіру нөмірінің аралығындағы сәйкестік) тексеріледі;

      7) 4 үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлық қолтаңбасы расталмауына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту жөнінде хабарлама қалыптастырылады;

      8) 5 үдеріс - электрондық цифрлық қолтаңбасымен куәландырылған (қол қойылған) электронды құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұранысын) порталға жолдайды;

      9) 6 үдеріс – көрсетілетін қызметті алушы 30 (отыз) минут ішінде порталда қалыптастырылған қызметтің нәтижесін алады.

      Портал арқылы мемлекетік қызмет көрсету кезінде қатыстырылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылдары осы регламенттің 1-қосымшасына сәйкес диаграммада көрсетілген.

      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің толық сипаттамасы құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының, сонымен қатар өзге көрсетілген қызмет берушілермен Мемлекеттік корпорациясымен өзара іс -қимыл тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы регламенттің 1, 2, 3 және 4 қосымшаларына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

  "Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды,
мал шаруашылығы өнімінің өнімділігі және
сапасын арттыруды субсидиялау" мемлекеттiк
көрсетілетін қызмет регламентіне
1-қосымша

Портал арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдары диаграммасы




Шартты хабарлама




  Көрсетілетін қызметті алушыға ұсынылатын электрондық құжат
"Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды,
мал шаруашылығы өнімінің өнімділігі және
сапасын арттыруды субсидиялау" мемлекеттiк
көрсетілетін қызмет регламентіне
2-қосымша

"Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды, мал шаруашылығы өнімінің өнімділігі және сапасын арттыруды субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызметін көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы




Шартты белгілер:




  "Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды,
мал шаруашылығы өнімінің өнімділігі және
сапасын арттыруды субсидиялау" мемлекеттiк
көрсетілетін қызмет регламентіне
3-қосымша

"Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды, мал шаруашылығы өнімінің өнімділігі және сапасын арттыруды субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызметін көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы




Шартты белгілер:




  "Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды,
мал шаруашылығы өнімінің өнімділігі және
сапасын арттыруды субсидиялау" мемлекеттiк
көрсетілетін қызмет регламентіне
4-қосымша

Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы




Шартты белгілер:




Об утверждении регламентов государственных услуг в области животноводства

Постановление акимата Мангистауской области от 31 июля 2015 года № 232. Зарегистрировано Департаментом юстиции Мангистауской области от 02 сентября 2015 года № 2816. Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 10 марта 2020 года № 40

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 10.03.2020 № 40 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые:

      1) исключен постановлением акимата Мангистауской области от 04.07.2019 № 132 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).";

      2) регламент государственной услуги "Субсидирование на развитие племенного животноводства, повышение продуктивности и качества продукции животноводства".

      Сноска. Пункт 1 с изменениями, внесенными постановлением акимата Мангистауской области от 04.07.2019 № 132 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. Государственному учреждению "Областное управление сельского хозяйства" (Б. Ерсайынулы) обеспечить официальное опубликование в информационно-правовой системе "Әділет" и в средствах массовой информации, размещение на интернет-ресурсе акимата Мангистауской области.

      3. Признать утратившими силу некоторые постановления акимата Мангистауской области согласно приложению к настоящему постановлению.

      4. Контроль за исполнением данного постановления возложить на заместителя акима области Амиржанова Р.М.

      5. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования

      Аким области А. Айдарбаев

      "СОГЛАСОВАНО"

      Руководитель государственного

      учреждения "Областное управление

      сельского хозяйства"

      Б. Ерсайынулы

      31 июля 2015 года

  Приложение
к постановлению акимата
Мангистауской области
от 31 июля 2015 года № 232

Перечень утративших силу некоторых постановлений акимата Мангистауской области

      1. Постановление акимата Мангистауской области от 24 апреля 2014 года № 84 "Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 2438, опубликовано 10 июня 2014 года в информационно-правовой системе "Әділет").

      2. Постановление акимата Мангистауской области от 6 мая 2014 года № 90 "Об утверждении регламента государственной услуги "Субсидирование повышения продуктивности и качества продукции животноводства" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 2441, опубликовано 13 июня 2014 года в информационно-правовой системе "Әділет").

      3. Постановление акимата Мангистауской области от 6 мая 2014 года № 91 "Об утверждении регламента государственной услуги "Субсидирование развития племенного животноводства" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 2442, опубликовано 13 июня 2014 года в информационно-правовой системе "Әділет").

      4. Постановление акимата Мангистауской области от 8 декабря 2014 года № 302 "О внесении изменений и дополнений в некоторые постановления акимата Мангистауской области" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 2580, опубликовано 21 января 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет").

  Утвержден
постановлением акимата
Мангистауской области
от 31 июля 2015 года № 232

Регламент государственной услуги
"Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства"

      Сноска. Регламент исключен постановлением акимата Мангистауской области от 04.07.2019 № 132 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).";

  Утвержден
постановлением акимата
Мангистауской области
от 31 июля 2015 года № 232

Регламент государственной услуги "Субсидирование на развитие племенного животноводства, повышение продуктивности и качества продукции животноводства"

      Сноска. Регламент в редакции постановления акимата Мангистауской области от 09.04.2018 № 51(вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Субсидирование на развитие племенного животноводства, повышение продуктивности и качества продукции животноводства" (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление сельского хозяйства Мангистауской области" (далее – услугодатель) на основании стандарта государственной услуги "Субсидирование на развитие племенного животноводства, повышение продуктивности и качества продукции животноводства" утвержденного приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года № 3-2/378 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области животноводства" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 11284) (далее – стандарт).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через:

      1) Некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация);

      2) канцелярия отделов сельского хозяйства акиматов района и города (далее – Отдел);

      3) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее - портал).

      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) или бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги – уведомление о результатах рассмотрения заявки на получение субсидий по форме согласно приложению 1 к стандарту, либо мотивированный ответ услугодателя об отказе по основаниям, указанным в пункте 10-1 стандарта.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная и (или) бумажная.

      При обращении через портал, в "Личный кабинет" услугополучателя направляется уведомление в форме электронного документа, подписанного электронной цифровой подписью уполномоченного лица услугодателя.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является подача услугополучателем документов, предусмотренные пунктом 9 стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      по направлению повышения продуктивности и качества продукции животноводства:

      1) Отдел проверяет заявки на соответствия, указанным условиям в пунктах 6,7,8 Правил субсидирования развития племенного животноводства, повышения продуктивности и качества продукции животноводства, утвержденным приказом Министра сельского хозяйства Республики от 27 января 2017 года № 30 "Об утверждении Правил субсидирования развития племенного животноводства, повышения продуктивности и качества продукции животноводства" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 14813) (далее – Правила) - в течение 5 (пяти) рабочих дней;

      в случае несоответствия заявка возвращается услугополучателю;

      в случае соответствия утвержденный сводный акт по району представляется услугодателю - в течение 2 (двух) рабочих дней

      2) услугодатель рассматривает предоставленный Отделом сводный акт на предмет наличия и полноты всех данных - в течение 3 (трех) рабочих дней;

      в случае не соответствия возвращает представленные сводные акты по районам в Отдел на доработку;

      в случае соответствия составляет сводный акт по области - в течение 2 (двух) рабочих дней;

      перечисление причитающихся бюджетных субсидий на счета услугополучателя осуществляется путем предоставления в территориальное подразделение казначейства счетов к оплате - в течение 1 (одного) рабочего дня;

      услугодатель после дня утверждения сводного акта по области направляет в Отдел информацию по итогам рассмотрения заявок товаропроизводителей – в течение 3 (трех) рабочих дней.

      По направлению развития племенного животноводства:

      1) Отдел проверяет заявки услугополучателя на соответствие требованиям Правил - в течение 2 (двух) рабочих дней;

      в случае несоответствия заявка возвращается услугополучателю посредством информационно-аналитической системы;

      в случае соответствия рабочая группа с момента поступления заявки выезжает в хозяйства для сверки на соответствие критериям и требованиям Правил - в течение 7 (семи) рабочих дней;

      в случае выявления несоответствия критериями и требованиями Правил возвращается посредством информационно-аналитической системы услогополучателю;

      в случае соответствия критериями и требованиями Правил Отдел направляет заявку посредством информационно-аналитической системы услугодателю;

      2) услугодатель проверяет на полноту указываемых данных и в случае соответствия направляет услугополучателю уведомление об одобрении заявки посредством информационно-аналитической системы - в течение 2 (двух) рабочих дней;

      в случае не соответствия, заявка возвращается посредством информационно-аналитической системы в Отдел на доработку;

      в случае соответствия с момента одобрения заявки формирует сводный акт по области - в течение 2 (двух) рабочих дней;

      перечисление причитающихся бюджетных субсидий на счета услугополучателя осуществляется путем предоставления в территориальное подразделение казначейства счетов к оплате - в течение 2 (двух) рабочих дней.

      сведения о полученных субсидиях вносятся услугодателем, в информационно-аналитическому систему со дня выплаты субсидий товаропроизводителям - в течение 2 (двух) рабочих дней.

      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) Прием заявки и проверка требованиям Стандарта и на полноту данных;

      2) в случае соответствия критериям и требованиям Отдел направляет заявки услугодателю;

      3) в случае не соответствия возвращает заявку услугополучателю;

      4) формирование сводного акта по одобренным заявкам;

      5) представление в территориальное подразделение казначейства счета к оплате для перечисления причитающихся субсидии услугополучателя.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) Отдел;

      2) ответственный исполнитель услугодателя;

      3) руководитель услогодателя;

      4) отдел бухгалтерского учета услугодателя.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия).

      по направлению повышения продуктивности и качества продукции животноводства:

      1) Отдел проверяет заявки на соответствия, указанным условиям в пунктах 6,7,8 Правил - в течение 5 (пяти) рабочих дней;

      в случае несоответствия заявка возвращается услугополучателю;

      в случае соответствия утвержденный сводный акт по району акимом района, представляется услугодателю - в течение 2 (двух) рабочих дней;

      2) услугодатель рассматривает предоставленный Отделом сводный акт на предмет наличия и полноты всех данных - в течение 3 (трех) рабочих дней;

      в случае не соответствия возвращает представленные сводные акты по районам в Отдел на доработку;

      в случае соответствия составляет сводный акт по области - в течение 2 (двух) рабочих дней;

      перечисление причитающихся бюджетных субсидий на счета услугополучателя осуществляется путем предоставления в территориальное подразделение казначейства счетов к оплате - в течение 1 (одного) рабочего дня;

      услугодатель после дня утверждения сводного акта по области направляет в Отдел информацию по итогам рассмотрения заявок товаропроизводителей – в течение 3 (трех) рабочих дней.

      По направлению развития племенного животноводства:

      1) Отдел проверяет заявки услугополучателя на соответствие требованиям Правил - в течение 2 (двух) рабочих дней;

      в случае несоответствия заявка возвращается услугополучателю посредством информационно-аналитической системы;

      в случае соответствия рабочая группа с момента поступления заявки выезжает в хозяйства для сверки на соответствие критериям и требованиям Правил - в течение 7 (семи) рабочих дней;

      в случае выявления несоответствия критериями и требованиями Правил возвращается посредством информационно-аналитической системы услогополучателю;

      в случае соответствия критериями и требованиями Правил Отдел направляет заявку посредством информационно-аналитической системы услугодателю;

      2) услугодатель проверяет на полноту указываемых данных и в случае соответствия направляет услугополучателю уведомление об одобрении заявки посредством информационно-аналитической системы - в течение 2 (двух) рабочих дней;

      в случае не соответствия, заявка возвращается посредством информационно-аналитической системы в Отдел на доработку;

      в случае соответствия с момента одобрения заявки формирует сводный акт по области - в течение 2 (двух) рабочих дней;

      перечисление причитающихся бюджетных субсидий на счета услугополучателя осуществляется путем предоставления в территориальное подразделение казначейства счетов к оплате - в течение 2 (двух) рабочих дней.

      сведения о полученных субсидиях вносятся услугодателем, в информационно-аналитическому систему со дня выплаты субсидий товаропроизводителям - в течение 2 (двух) рабочих дней.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения в Государственную корпорацию (или) к услугодателю, длительность обработки запроса услугополучателя:

      Государственная корпорация:

      В течение 5 (пяти) минут принимает заявку на получение субсидии по форме, согласно приложению 2 к стандарту;

      в случае представления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 стандарта отказывает в приеме заявления и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме, согласно приложению 3 к стандарту;

      направляет в течение 30 (тридцати) минут услугодателю.

      10. Описание процесса получения результата оказания государственной услуги через Государственной корпорации, его длительность:

      В Государственной корпорации выдача готовых документов осуществляется на основании расписки о приеме соответствующих документов, при предъявлении удостоверения личности услугополучателя (либо его представителя по нотариально заверенной доверенности).

      Государственная корпорация обеспечивает хранение результата в течение одного месяца, после чего передает их услугодателю для дальнейшего хранения.

      При обращении услугополучателя по истечении одного месяца, по запросу Государственной корпорации услугодатель в течение 1 (одного) рабочего дня направляет готовые документы в Государственную корпорацию для выдачи услугополучателю.

      11. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал:

      1) Услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью индивидуального идентификационного номера, бизнес–идентификационного номера и пароля (осуществляется для незарегистрированных получателей на портале);

      2) процесс 1 – ввод услугополучателем индивидуального идентификационного номера и бизнес–идентификационного номера и пароля (процесс авторизации) на портале;

      3) условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через индивидуальный идентификационный номер, бизнес–идентификационный номер и пароль;

      4) процесс 2 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;

      5) процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде, указанных в пункте 9 стандарта, а также выбор потребителем регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи для удостоверения (подписания) запроса;

      6) условие 2 – проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между индивидуальным идентификационным номером и бизнес–идентификационным номером, указанным в запросе, и индивидуальным идентификационным номером и бизнес–идентификационным номером, указанным в регистрационном свидетельстве электронной цифровой подписи);

      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности электронной цифровой подписи услугополучателя;

      8) процесс 5 – направление электронного документа (запроса услугополучателя), удостоверенного (подписанного) электронной цифровой подписью услугополучателя в портал;

      9) процесс 6 – получение услугополучателем результата услуги, сформированного порталом в течение 30 (тридцати) минут.

      Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных при оказании государственной услуги через портал, приведены в приложении 1 к настоящему регламенту.

      Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с Государственной корпорации и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги, согласно приложений 1, 2, 3 и 4 к настоящему регламенту.

  Приложение 1
к регламенту государственной услуги
"Субсидирование на развитие племенного
животноводства, повышение продуктивности
и качества продукции животноводства"

Функциональные взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через портал электронного правительства




Условные обозначения:




  Приложение 2
к регламенту государственной услуги
"Субсидирование на развитие племенного
животноводства, повышение продуктивности
и качества продукции животноводства"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Субсидирование на развитие племенного животноводства, повышение продуктивности и качества продукции животноводства"




Условные обозначения:




  Приложение 3
к регламенту государственной услуги
"Субсидирование на развитие племенного
животноводства, повышение продуктивности
и качества продукции животноводства"

"Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Субсидирование на развитие племенного животноводства, повышение продуктивности и качества продукции животноводства"




Условные обозначения:




  Приложение 4
к регламенту государственной услуги
"Субсидирование на развитие племенного
животноводства, повышение продуктивности
и качества продукции животноводства"

Оказание государственной услуги через портал




Условные обозначения: