"Маңғыстау аудандық азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің Ережесін бекіту туралы

Маңғыстау облысы Маңғыстау ауданы әкімдігінің 2015 жылғы 18 маусымдағы № 174 қаулысы. Маңғыстау облысы Әділет департаментінде 2015 жылғы 20 шілдеде № 2773 болып тіркелді. Күші жойылды – Маңғыстау облысы Маңғыстау ауданы әкімдігінің 2016 жылғы 13 шілдедегі № 233 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды – Маңғыстау облысы Маңғыстау ауданы әкімдігінің 13.07.2016 № 233 қаулысымен.
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

       "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңына, "Қазақстан Республикасы мемлекеттік органының үлгі ережесін бекіту туралы" 2012 жылғы 29 қазандағы Қазақстан Республикасы Президентінің № 410 Жарлығына және "Мемлекеттік орган туралы ережені әзірлеу және бекіту жөніндегі нұсқаулықты бекіту туралы" 2012 жылғы 25 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Үкіметінің № 1672 Қаулысына сәйкес, Маңғыстау ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған "Маңғыстау аудандық азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің Ережесі бекітілсін.

      2. "Маңғыстау ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі (Л.Жонасов), қаулының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін және оның бұқаралық ақпарат құралдарында, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялануын және уәкілетті мемлекеттік органның интернет ресурстарында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Қаулының орындалуын бақылау аудан әкімі аппаратының басшысы Л.Жонасовқа жүктелсін.

      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күшіне енеді және ол алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімінің
      міндетін атқарушы Е.Махмутов

  Маңғыстау ауданы әкімдігінің
2015 жылғы 18 маусымдағы
№ 174 қаулысымен бекітілген

"Маңғыстау аудандық азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі"
мемлекеттік мекемесінің
Е Р Е Ж Е С І
1. Жалпы ережелер

      1. "Маңғыстау аудандық азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесі азаматтық хал актілерін мемлекеттік тіркеуді жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады.

      2. "Маңғыстау аудандық азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесі өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.

      3. "Маңғыстау аудандық азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесі мемлекеттік мекеме ұйымдық – құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, мемлекеттік тілде өз атауы бар мөрлері мен мөртаңбалары, белгіленген үлгідегі бланкілері, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қазынашылық органдарында шоттары болады.

      4. "Маңғыстау аудандық азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесі азаматтық–құқықтық қатынастарға өз атынан түседі.

      5. "Маңғыстау аудандық азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесі өз құзыретінің мәселелері бойынша заңнамада белгіленген тәртіппен "Маңғыстау аудандық азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің басшысының бұйрықтарымен және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген басқа да актілермен ресімделетін шешімдер қабылдайды.

      6. "Маңғыстау аудандық азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің құрылымы мен штат санының лимиті қолданыстағы заңнамаға сәйкес бекітіледі.

      7. Заңды тұлғаның орналасқан жері: Қазақстан Республикасы, 130400, Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы, Шетпе селосы, Орталық алаң, 1 үй.

      8. Мемлекеттік органның толық атауы – "Маңғыстау аудандық азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесі.

      9. "Маңғыстау аудандық азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің құрылтайшысы Маңғыстау ауданының әкімдігі болып табылады.

      10. Осы Ереже "Маңғыстау аудандық азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің құрылтай құжаты болып табылады.

      11. "Маңғыстау аудандық азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің қызметін қаржыландыру жергілікті бюджеттен жүзеге асырылады.

      12. "Маңғыстау аудандық азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесіне кәсіпкерлік субъектілерімен "Маңғыстау аудандық азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің функциялары болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысында шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады.

      13. "Маңғыстау аудандық азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің жұмыс режимі "Маңғыстау аудандық азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесімен Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасының талаптарына сәйкес дербес анықталады.

2. "Маңғыстау аудандық азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің миссиясы, негізгі міндеттері, функциялары, құқықтары мен міндеттері

      14. "Маңғыстау аудандық азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің миссиясы:

      Некені (ерлі-зайыптылықты) және отбасын, ананы, әкені және баланы мемлекеттік қорғау саласында мемлекеттік саясатты жүргізуді қамтамасыз ету.

      15. Міндеттері:

      1) азаматтық хал актілерін мемлекеттік тіркеу;

      2) "Азаматтық хал актілері жазбалары" ақпараттық жүйесін жүргізу;

      3) азаматтық хал актілерін мемлекеттік тіркеу бойынша ақпараттық қызметтер көрсету.

      16. Функциялары:

      1) тууды мемлекеттік тіркеу, оның ішінде азаматтық хал актілерінің жазбаларына өзгерістер, толықтырулар мен түзетулер енгізу;

      2) неке қиюды (ерлі-зайыптылықты) мемлекеттік тіркеу, оның ішінде азаматтық хал актілері жазбаларына өзгерістер, толықтырулар мен түзетулер енгізу;

      3) азаматтық хал актілерін мемлекеттік тіркеу туралы қайталама куәліктер немесе анықтамалар беру

      4) әке болуды анықтауды мемлекеттік тіркеу, оның ішінде азаматтық хал актілері жазбаларына өзгерістер, толықтырулар мен түзетулер енгізу;

      5) атын, әкесінің атын, тегін өзгертуді мемлекеттік тіркеу, оның ішінде азаматтық хал актілері жазбаларына өзгерістер, толықтырулар мен түзетулер енгізу;

      6) азаматтық хал актілерінің жазбаларын қалпына келтіру;

      7) қайтыс болуды мемлекеттік тіркеу, оның ішінде азаматтық хал актілері жазбаларына өзгерістер, толықтырулар мен түзетулер енгізу;

      8) бала асырап алуды мемлекеттік тіркеу, оның ішінде азаматтық хал актілері жазбаларына өзгерістер, толықтырулар мен түзетулер енгізу;

      9) некені (ерлі-зайыптылықты) бұзуды мемлекеттік тіркеу, оның ішінде азаматтық хал актілері жазбаларына өзгерістер, толықтырулар мен түзетулер енгізу.

      "Маңғыстау аудандық азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесі Қазақстан Республикасының заңнамасымен көзделген өзге де функцияларды жүзеге асырады.

      17. Құқықтары мен міндеттері:

      1) мемлекеттік органдардан қажетті ақпараттарды, құжаттарды, материалдарды, ауызша және жазбаша түсініктемелер сұратуға және алуға;

      2) аудан әкімдігінің мәжілістеріне, аудан әкімінің жиналыстарына қатысуға;

      3) меншік нысанына қарамастан кәсіпорындардың, мекемелердің, ұйымдардың лауазымды адамдарынан, сондай-ақ қоғамдық бірлестіктерден және жеке тұлғалардан қажетті құжаттарды, қорытындыларды, материалдарды, мәліметтерді және ақпараттарды сұратып алуға;

      4) мекеменің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша белгіленген тәртіпте жергілікті атқарушы органдармен, ұйымдармен, мекемелермен және объектілермен өзара іс-қимыл жасауға;

      5) әзірлеушісі мекеме болып табылатын, әкімнің және әкімдіктің нормативтік құқықтық актілеріне құқықтық монитоингті жүзеге асыру және (немесе) оларға өзгерістер мен толықтырулар енгізу немесе олардың күші жойылған деп тану бойынша уақтылы шаралар қабылдауға;

      6) мекеменің мүддесін барлық құзыретті органдарда, мекемелерде, ұйымдарда, сондай-ақ сот және құқық қорғау органдарында білдіруге;

      7) қолданыстағы заңнамаға сәйкес тұрғындарға сапалы мемлекеттік қызмет көрсетуге;

      8) Қазақстан Республикасының заңнамасымен қарастырылған басқа да құқықтарды жүзеге асыру және басқа да міндеттерді орындауға.

3. "Маңғыстау аудандық азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің қызметін ұйымдастыру

      18. "Маңғыстау аудандық азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесіне басшылықты "Маңғыстау аудандық азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесіне жүктелген мiндеттердiң орындалуына және оның функцияларын жүзеге асыруға дербес жауапты болатын бірінші басшымен жүзеге асырылады.

      19. "Маңғыстау аудандық азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің бірінші басшысын Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес Маңғыстау ауданының әкімі қызметке тағайындайды және қызметтен босатады.

      20. "Маңғыстау аудандық азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің бірінші басшысының өкілеттіктері:

      1) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес "Маңғыстау аудандық азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің қызметкерлерін қызметке тағайындайды және қызметтен босатады;

      2) өзінің құзыретіндегі мәселелер бойынша "Маңғыстау аудандық азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің барлық қызметкерлері орындауға міндетті бұйрықтар шығарады және нұсқаулар береді;

      3) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сай мемлекеттік органдарда және өзге де ұйымдарда "Маңғыстау аудандық азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің атынан шығады;

      4) құжат айналымын ұйымдастыруды, кадрлық қызмет жұмысын, орындаушы және еңбек тәртібін сақтауды бақылайды;

      5) "Маңғыстау аудандық азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесі қызметін қамтамасыз ету және оған жүктелген тапсырмаларды орындау мақсатында мемлекеттік сатып алуларды өткізуді ұйымдастырады;

      6) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сай "Маңғыстау аудандық азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің қызметкерлерін ынталандыруды, оларға материалдық көмек көрсетуді, тәртіптік жаза қолдануды жүзеге асырады;

      7) сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет етеді және ол үшін дербес жауап береді.

      "Маңғыстау аудандық азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің бірінші басшысының құзырына Қазақстан Республикасының заңнамасымен өзге де мәселелердi шешу жатқызылуы мүмкiн.

      "Маңғыстау аудандық азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің бірінші басшысы болмаған кезеңде оның өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес оны алмастыратын тұлға орындайды.

4. "Маңғыстау аудандық азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің мүлкі

      21. "Маңғыстау аудандық азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің заңнамада көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкi болуы мүмкін.

      "Маңғыстау аудандық азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің мүлкi оған меншік иесі берген мүлiк, сондай-ақ өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасымен тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.

      22. "Маңғыстау аудандық азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесіне бекiтiлген мүлiк коммуналдық меншiкке жатады.

      23. Егер заңнамада өзгеше белгіленбесе, "Маңғыстау аудандық азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің өзiне бекiтiлген мүлiктi және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне бөлiнген қаражат есебiнен сатып алынған мүлiктi өз бетiмен иелiктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсiлмен билiк етуге құқығы жоқ.

5. "Маңғыстау аудандық азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің Ережесіне өзгерістер мен толықтырулар енгізу тәртібі

      24. "Маңғыстау аудандық азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің Ережесіне өзгерістер мен толықтырулар енгізу Маңғыстау ауданы әкімдігінің қаулысымен жүргізіледі.

      25. "Маңғыстау аудандық азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің Ережесіне енгізілген өзгерістер мен толықтырулар Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес тіркеледі.

6. "Маңғыстау аудандық азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесін қайта ұйымдастыру және тарату

      26. "Маңғыстау аудандық азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесін қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

Об утверждении Положения государственного учреждения "Мангистауский районный отдел регистрации актов гражданского состояния"

Постановление акимата Мангистауского района Мангистауской области от 18 июня 2015 года № 174. Зарегистрировано Департаментом юстиции Мангистауской области от 20 июля 2015 года № 2773. Утратило силу постановлением акимата Мангистауского района Мангистауской области от 13 июля 2016 года № 233

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Мангистауского района Мангистауской области от 13.07.2016 № 233.
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.
      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", Указом Президента Республики Казахстан от 29 октября 2012 года № 410 "Об утверждении Типового положения государственного органа Республики Казахстан" и Постановлением Правительства Республики Казахстан от 25 декабря 2012 года № 1672 "Об утверждении Инструкции по разработке и утверждению положения о государственном органе", акимат Мангистауского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемое Положение государственного учреждения "Мангистауский районный отдел регистрации актов гражданского состояния".
      2. Государственному учреждению "Аппарат акима Мангистауского района (Жонасов Л.), обеспечить государственную регистрацию постановления в органах юстиции и официального опубликования его в средствах массовой информации, информационно-правовой системе "Әділет" и размещения на интернет-ресурсе уполномоченного государственного органа.
      3. Контроль за исполнением постановления возложить на руководителя аппарата акима района Жонасова Л.
      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      Исполняющий обязанностей
      акима района Е.Махмутов

  Утверждено постановлением
акимата Мангистауского района
№ 174 от 18 июня 2015 года

П О Л О Ж Е Н И Е
государственного учреждения
"Мангистауский районный отдел регистрации актов гражданского состояния"
1. Общие положения

      1. Государственное учреждение "Мангистауский районный отдел регистрации актов гражданского состояния" является государственным органом Республики Казахстан, осуществляющим государственную регистрацию актов гражданского состояния.
      2. Государственное учреждение "Мангистауский районный отдел регистрации актов гражданского состояния" осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.
      3. Государственное учреждение "Мангистауский районный отдел регистрации актов гражданского состояния" является юридическим лицом в организационно –правовой форме государственного учреждения, имеет печати и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, а также в соответствии с законодательством Республики Казахстан счета в органах казначейства.
      4. Государственное учреждение "Мангистауский районный отдел регистрации актов гражданского состояния" вступает в гражданско–правовые отношения от собственного имени.
      5. Государственное учреждение "Мангистауский районный отдел регистрации актов гражданского состояния" по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые приказами руководителя государственного учреждения "Мангистауский районный отдел регистрации актов гражданского состояния" и другими актами, предусмотренными законодательством Республики Казахстан.
      6. Структура и лимит штатной численности государственного учреждения "Мангистауский районный отдел регистрации актов гражданского состояния" утверждаются в соответствии с действующим законодательством.
      7. Местонахождение юридического лица: Республика Казахстан, 130400, Мангистауская область, Мангистауский район, село Шетпе, Центральная площадь, дом 1.
      8. Полное наименование государственного органа – государственное учреждение "Мангистауский районный отдел регистрации актов гражданского состояния".
      9. Учредителем государственного учреждения "Мангистауский районный отдел регистрации актов гражданского состояния" является акимат Мангистауского района.
      10. Настоящее Положение является учредительным документом государственного учреждения "Мангистауский районный отдел регистрации актов гражданского состояния".
      11. Финансирование деятельности государственного учреждения "Мангистауский районный отдел регистрации актов гражданского состояния" осуществляется из местного бюджета.
      12. Государственному учреждению "Мангистауский районный отдел регистрации актов гражданского состояния" запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся функциями государственного учреждения "Мангистауский районный отдел регистрации актов гражданского состояния".
      13. Режим работы государственного учреждения "Мангистауский районный отдел регистрации актов гражданского состояния" определяется государственным учреждением "Мангистауский районный отдел регистрации актов гражданского состояния" самостоятельно в соответствии с требованиями действующего законодательства Республики Казахстан.

2. Миссия, основные задачи, функции, права и обязанности государственного учреждения "Мангистауский районный отдел регистрации актов гражданского состояния"

      14.Миссия государственного учреждения "Мангистауский районный отдел регистрации актов гражданского состояния":
      Проведение государственной политики в сфере государственной защиты брака (супружества) и семьи, материнства, отцовства и детства.
      15. Задачи:
      1) государственная регистрация актов гражданского состояния;
      2) ведение информационной системы "Записи актов гражданского состояния";
      3) оказание информационных услуг по государственной регистрации актов гражданского состояния.
      16. Функции:
      1) государственная регистрация рождения, в том числе внесение изменений, дополнений и исправлений в записи актов гражданского состояния;
      2) государственная регистрация заключения брака (супружества), в том числе внесение изменений, дополнений и исправлений в записи актов гражданского состояния;
      3) выдача повторных свидетельств или справок о государственной регистрации актов гражданского состояния;
      4) государственная регистрация установления отцовства, в том числе внесение изменений, дополнений и исправлений в записи актов гражданского состояния;
      5) государственная регистрация перемены имени, отчества, фамилии, в том числе внесение изменений, дополнений и исправлений в записи актов гражданского состояния;
      6) восстановление записей актов гражданского состояния;
      7) государственная регистрация смерти, в том числе внесение изменений, дополнений и исправлений в записи актов гражданского состояния;
      8) государственная регистрация усыновления (удочерения), в том числе внесение изменений, дополнений и исправлений в записи актов гражданского состояния;
      9) государственная регистрация расторжения брака (супружества), в том числе внесение изменений, дополнений и исправлений в записи актов гражданского состояния.
      Государственное учреждение "Мангистауский районный отдел регистрации актов гражданского состояния" осуществляет иные функций, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.
      17. Права и обязанности:
      1) запрашивать и получать от государственных органов необходимую информацию, документы, материалы, устные и письменные объяснения;
      2) участвовать в заседаниях акимата района, в совещаниях акима района;
      3) запрашивать от должностных лиц предприятий, учреждений, организаций независимо от форм собственности, а также общественных объединении и физических лиц документы, заключения, материалы, сведения и информации;
      4) взаимодействовать в установленном порядке с местными исполнительными органами, организациями, учреждениями и объектами по вопросам относящимся к компетенции учреждения;
      5) осуществлять правовой мониторинг нормативных правовых актов акима и акимата, разработчиком которых учреждение являлось, и своевременно принимать меры по внесению в них изменений и (или) дополнений, или признанию их утратившими силу;
      6) представлять интересы учреждения во всех компетентных органах, учреждениях, организациях, а также в судебных и правоохранительных органах;
      7) оказать качественную государственную услугу населению в соответствии с действующим законодательством;
      8) осуществлять иные права и выполнять иные обязанности, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.

3. Организация деятельности государственного учреждения "Мангистауский районный отдел регистрации актов гражданского состояния"

      18. Руководство государственным учреждением "Мангистауский районный отдел регистрации актов гражданского состояния" осуществляется первым руководителем, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на государственное учреждение "Мангистауский районный отдел регистрации актов гражданского состояния" задач и осуществление им своих функций.
      19. Первый руководитель государственного учреждения "Мангистауский районный отдел регистрации актов гражданского состояния" назначается на должность и освобождается от должности акимом Мангистауского района в соответствий с законодательством Республики Казахстан.
      20. Полномочия первого руководителя государственного учреждения "Мангистауский районный отдел регистрации актов гражданского состояния":
      1) назначает на должности и освобождает от должностей работников государственного учреждения "Мангистауский районный отдел регистрации актов гражданского состояния" в соответствии с законодательством Республики Казахстан;
      2) издает приказы и дает указания по вопросам, входящим в его компетенцию, обязательные для выполнения всеми работниками государственного учреждения "Мангистауский районный отдел регистрации актов гражданского состояния";
      3) представляет от имени государственного учреждения "Мангистауский районный отдел регистрации актов гражданского состояния" во всех государственных и иных организациях в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан;
      4) контролирует саблюдение исполнительской и трудовой дисциплины, работу кадровой службы и организацию документооборота;
      5) в целях обеспечения деятельности государственного учреждения "Мангистауский районный отдел регистрации актов гражданского состояния" и выполнения, возложенных на него задач организует проведение государственных закупок;
      6) осуществляет поощрение работников, оказание материальной помощи, наложение на них дисциплинарных взысканий государственного учреждения "Мангистауский районный отдел регистрации актов гражданского состояния".
      7) противодействует коррупции и несет за это персональную ответственность.
      К ведению первого руководителя государственного учреждения "Мангистауский районный отдел регистрации актов гражданского состояния" законодательством Республики Казахстан может быть отнесено решение иных вопросов.
      Исполнение полномочий первого руководителя государственного учреждения "Мангистауский районный отдел регистрации актов гражданского состояния" в период его отсутствия осуществляется лицом, его заменяющим в соответствии с действующим законодательством.

4. Имущество государственного учреждения "Мангистауский районный отдел регистрации актов гражданского состояния"

      21. Государственное учреждение "Мангистауский районный отдел регистрации актов гражданского состояния" может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством.
      Имущество государственного учреждения "Мангистауский районный отдел регистрации актов гражданского состояния" формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.
      22. Имущество, закрепленное за государственным учреждением "Мангистауский отдел регистрации актов гражданского состояния" относится к коммунальной собственности.
      23. Государственное учреждение "Мангистауский районный отдел регистрации актов гражданского состояния" не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством

5. Порядок внесения изменений и дополнений в Положение государственого учреждения "Мангистауский районный отдел регистрации актов гражданского состояния"

      24. Внесение изменений и дополнений в Положение государственого учреждения "Мангистауский районный отдел регистрации актов гражданского состояния" производится по постановлению акимата Мангистауского района.
      25. Внесенные изменения и дополнения в Положение государственого учреждения "Мангистауский районный отдел регистрации актов гражданского состояния" регистрируются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

6. Реорганизация и ликвидация государственного учреждения "Мангистауский районный отдел регистрации актов гражданского состояния"

      26. Реорганизация и ликвидация государственного учреждения "Мангистауский районный отдел регистрации актов гражданского состояния" осуществляются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.