"Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 11 желтоқсандағы № 483 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2016 жылғы 15 қаңтарда N 3556 болып тіркелді. Күші жойылды – Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2016 жылғы 26 мамырдағы N 182 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды – Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 26.05.2016 N 182 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 16-бабы 3-тармағына сәйкес Солтүстік Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Солтүстік Қазақстан облысы әкімінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Солтүстік Қазақстан
облысының әкімі
Е.Сұлтанов

  Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 11 желтоқсандағы № 483 қаулысымен бекітілген

"Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 9 сәуірдегі № 319 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11015 тіркелген) бекітілген "Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына сәйкес әзірлеген.
      "Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) осы регламентке 1-қосымшада көрсетілген аудандардың және облыстық маңызы бар қаланың жергілікті атқарушы органдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру:
      1) Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігі Байланыс, ақпараттандыру және ақпарат комитетінің "Халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны (бұдан әрі – орталық);
      2) www.egov.kz "электрондық үкіметтің" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі - тұрғын үй көмегін тағайындау туралы хабарлама (бұдан әрі – хабарлама).
      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық түрде.
      Порталда мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының электрондық цифрлық қолтаңбасы (бұдан әрі – ЭЦҚ) қойылған электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жебереді.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылдары тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіз көрсетілетін қызметті алушының 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш не көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанындағы сұрау беруі болып табылады.
      Көрсетілетін қызметті алушы (не нотариалды куәландыратын сенімхат бойынша оның өкілі) мемлекеттік қызметті көрсету үшін жүгінген кезде қажетті құжаттардың тізбесі:
      1) орталыққа:
      осы регламентке 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;
      өтініш берушінің жеке басын куәландыратын құжат (көрсетілетін қызметті алушының жеке басын сәйкестендіру үшін түпнұсқасы);
      отбасының кірістерін растайтын құжаттар (тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алынған мәліметтерді қоспағанда);
      тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп-ұстауға арналған ай сайынғы жарналардың мөлшерлері туралы шоттар;
      коммуналдық қызметтерді тұтынуға арналған шоттар;
      телекоммуникация қызметтері үшін түбіртек-шот немесе байланыс қызметтерін көрсетуге арналған шарттың көшірмесі;
      жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жергілікті атқарушы орган берген жалдау ақысының мөлшері туралы шот;
      2) порталда:
      көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сымен куәландырылған электрондық құжат нысанындағы сұрау салу;
      отбасының табыстарын растайтын құжаттардың электрондық көшірмесі;
      тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп-ұстауға арналған ай сайынғы жарналардың мөлшері туралы шоттың электрондық көшірмесі;
      коммуналдық қызметтерді тұтынуға арналған шоттың электрондық көшірмесі;
      телекоммуникация қызметтері үшін түбіртек-шоттың немесе байланыс қызметтерін көрсетуге арналған шарттардың электрондық көшірмесі;
      жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жергілікті атқарушы орган берген жалдау ақысының мөлшері туралы шоттың электрондық көшірмесі.
      Көрсетілетін қызметті алушы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден "электрондық үкімет" арқылы электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын; тұрғын үйге тіркелген құқықтары туралы құжаттар туралы мәліметтерді; әлеуметтiк төлемдер түрінде алынатын табыстар; кәсiпкерлiк және басқа да қызмет түрлерiнен түсетiн табыстар; балаларға және асырауындағы басқа да адамдарға алименттер түрiндегi табыстар; азаматтың жұмыссыз мәртебесін растайтын құжатты алады.
      Көрсетілетін қызметті алушы барлық қажетті құжаттарды тапсырған кезде көрсетілетін қызметті алушыға:
      1) орталықта - тиісті құжаттарды қабылдаған туралы қолхат беріледі;
      2) портал арқылы – көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетінде" мемлекеттік қызмет көрсетуге арналған сұрау салуды қабылдау туралы мәртебе, сондай-ақ мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін алу күні мен уақытын көрсете отырып, хабарлама жіберіледі.
      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері орталық, не портал арқылы ұсынылған құжаттарды қабылдап, тіркеуді жүзеге асырады, не тапсырылатын құжаттар тізіліміне (орталық арқылы көрсетілетін қызметті берушіге жүгінгенде) құжаттарды алғандығы туралы белгі қояды, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, мемлекеттік қызмет көрсету кезінде ақпараттық жүйелерде қамтылған, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға көрсетілетін қызметті алушының жазбаша келісімін алады, 20 (жиырма) минуттан аспайды.
      Құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жауапты орындаушыны айқындау және тиісті бұрыштама қою үшін береді, 2 (екі) сағаттан аспайды;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттармен танысады, жауапты орындаушыны айқындайды, тиісті бұрыштама қояды, жауапты орындаушыға орындау үшін береді, 1 (бір) жұмыс күнінен аспайды;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы ұсынылған құжаттарды қарайды, мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесінің жобасын дайындайды, көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді, 7 (жеті) жұмыс күнінен аспайды (құжаттар орталықтан түскен жағдайда 6 (алты) жұмыс күнінен аспайды);
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы шешім қабылдап, мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесінің жобасына қол қояды және көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін жауапты орындаушыға береді, 1 (бір) жұмыс күнінен аспайды;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы көрсетілетін қызметті беруші басшысының ЭЦҚ-сы қойылған электрондық құжат нысанында мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін орталыққа немесе көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жібереді, 15 (он бес) минуттан аспайды.
      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі:
      1) құжаттарды тіркеу, не тапсырылатын құжаттар тізіліміне құжаттарды алғандығы туралы белгі;
      2) көрсетілетін қызметті беруші басшысының бұрыштамасы;
      3) хабарламаның жобасы;
      4) қол қойылған хабарлама;
      5) орталыққа немесе көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жіберілген хабарлама.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.
      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері орталықтан құжаттарды не электрондық құжат түріндегі сұрау салуды қабылдауды жүзеге асырады, құжаттарды тіркейді, 20 (жиырма) минуттан аспайды.
      Құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жауапты орындаушыны айқындау және тиісті бұрыштама қою үшін беруді жүзеге асырады, 2 (екі) сағаттан аспайды;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттармен танысады, жауапты орындаушыны айқындайды, тиісті бұрыштама қойып, құжаттарды жауапты орындаушыға береді, 1 (бір) жұмыс күнінен аспайды;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы ұсынылған құжаттарды қарап, мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесінің жобасын дайындайды, оны көрсетілетін қызметті берушінің басшысына шешім қабылдау үшін жібереді, 7 (жеті) жұмыс күнінен аспайды (құжаттар орталықтан түскен жағдайда, 6 (алты) жұмыс күнінен аспайды);
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы шешім қабылдап, мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесінің жобасына қол қояды, оны көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына береді, 1 (бір) жұмыс күнінен аспайды;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін электрондық құжат нысанында орталыққа немесе көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жібереді, 15 (он бес) минуттан аспайды.
      Көрсетілетін қызметті берушінің рәсімдер (іс-қимылдар), құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіндегі өзара іс-қимыл тәртібінің реттілігін толық сипаттау, сондай-ақ, халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін және мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау осы регламенттің 4 қосымшасына сәйкес мемлекеттік көрсетілетін қызмет бизнес-процесстері анықтамалағында көрсетілген.

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Орталыққа жүгіну тәртібін сипаттау, көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын өңдеу ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін орталыққа жүгінеді;
      2) орталық қызметкері өтініштердің дұрыс толтырылуын және ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді, 5 (бес) минуттан аспайды.
      Орталық қызметкері құжаттарды қабылдаған кезде құжаттардың электрондық көшірмелерін жасайды, кейін түпнұсқаларын көрсетілетін қызметті алушыға қайтарады.
      Көрсетілетін қызметті алушы осы регламенттің 4-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған жағдайда, қызметкер өтінішті осы регламентке 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді;
      3) орталық қызметкері өтінішті "Халыққа қызмет көрсету орталықтарына арналған ықпалдастырылған ақпараттық жүйе" ақпараттық жүйесінде тіркеп, тиісті құжаттарды қабылдағаны туралды қолхат береді, 5 (бес) минуттан аспайды;
      4) орталық қызметкері мемлекеттік қызмет көрсету кезінде, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, ақпараттық жүйелерде қамтылған, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға орталық ұсынған нысан бойынша көрсетілетін қызметті алушының жазбаша келісімін алады, 5 (бес) минуттан аспайды;
      5) орталық қызметкері құжаттарды дайындап, курьерлік немесе осыған өкілеттік берілген өзге де байланыс арқылы көрсетілетін қызметті берушіге жібереді, 1 (бір) жұмыс күнінен аспайды;
      6) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері орталықтан құжаттарды қабылдауды жүзеге асырады, құжаттарды тіркейді, 20 (жиырма) минуттан аспайды.
      Құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жауапты орындаушыны айқындау және тиісті бұрыштама қою үшін тапсыруды жүзеге асырады, 2 (екі) сағаттан аспайды.
      7) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттармен танысады, жауапты орындаушыны айқындайды, тиісті бұрыштама қойып және құжаттарды жауапты орындаушыға береді, 1 (бір) жұмыс күнінен аспайды;
      8) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы ұсынылған құжаттарды қарап, мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесінің жобасын дайындайды, оны көрсетілетін қызметті берушінің басшысына шешім қабылдау үшін жібереді 7 (жеті) жұмыс күнінен аспайды (құжаттар орталықтан келіп түскен жағдайда, 6 (алты) жұмыс күнінен аспайды);
      9) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы шешім қабылдайды және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесінің жобасына қол қояды, оны көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына береді, 1 (бір) жұмыс күнінен аспайды;
      10) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін орталыққа жібереді, 15 (он бес) минуттан аспайды;
      11) орталық қызметкері тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхатта көрсетілген мерзімде көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін береді, 15 (он бес) минуттан аспайды.
      Орталықта дайын құжаттарды беру азамат (не нотариалды куәландырылған сенімхат бойынша оның өкілі) жеке куәлік ұсынған кезде қолхат негізінде жүзеге асырылады.
      Көрсетілетін қызметті берушінің рәсімдер (іс-қимылдар), құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіндегі өзара іс-қимыл тәртібінің реттілігін толық сипаттау, сондай-ақ, халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін және мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау осы регламенттің 5 қосымшасына сәйкес мемлекеттік көрсетілетін қызмет бизнес-процесстері анықтамалағында көрсетілген.
      10. Орталық нәтиженің сақталуын 1 (бір) ай бойы қамтамасыз етеді, кейін оны көрсетілетін қызметті берушіге одан әрі сақтауға береді.
      Көрсетілетін қызметті алушы 1 (бір) ай өткеннен соң өтініш жасаған кезде орталықтың сұрау салуы бойынша көрсетілетін қызметті беруші 1 (бір) жұмыс күнінің ішінде көрсетілетін қызметті алушыға жіберу үшін орталыққа дайын құжаттарды жібереді.
      11. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушы мен көрсетілетін қызметті берушінің жүгіну және рәсімдерінің (іс-қимылдарының) реттілігі тәртібін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті алушы жеке сәйкестендіру нөмірі, ЭЦҚ арқылы порталда тіркелуді, авторландырылуды жүзеге асырады, 20 (жиырма) секундтан аспайды;
      2) көрсетілетін қызметті алушының электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуді таңдауы, электрондық сұрау салу жолдарын толтыруы және құжаттарды бекітуі, 2 (екі) минуттан аспайды;
      3) электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ арқылы электрондық сұрау салуды куәландыру, 2 (екі) минуттан аспайды;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің электрондық сұрау салуды өңдеуі (тексеруі, тіркеуі), 20 (жиырма) минуттан аспайды;
      5) көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетте" мемлекеттік қызметті көрсетуге сұрау салудың қабылданғаны туралы мәртебе және мемлекеттік қызметті портал арқылы көрсету мерзімі көрсетілген хабарлама алуы, 30 (отыз) минуттан аспайды;
      6) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері орталықтан құжаттарды не электрондық құжат түріндегі сұрау салуды қабылдауды жүзеге асырады, құжаттарды тіркейді, 20 (жиырма) минуттан аспайды;
      Құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жауапты орындаушыны айқындау және тиісті бұрыштама қою үшін беруді жүзеге асырады, 2 (екі) сағаттан аспайды.
      7) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттармен танысады, жауапты орындаушыны айқындайды, тиісті бұрыштама қойып, құжаттарды жауапты орындаушыға береді, 1 (бір) жұмыс күнінен аспайды;
      8) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы ұсынылған құжаттарды қарап, мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесінің жобасын дайындайды, оны көрсетілетін қызметті берушінің басшысына шешім қабылдау үшін жібереді, 7 (жеті) жұмыс күнінен аспайды (құжаттар орталықтан түскен жағдайда, 6 (алты) жұмыс күнінен аспайды);
      9) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы шешім қабылдайды және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесінің жобасына қол қояды, оны көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына береді, 1 (бір) жұмыс күнінен аспайды;
      10) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жібереді, 15 (он бес) минуттан аспайды;
      11) көрсетілетін қызметті берушінің ЭЦҚ қойылған мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жіберуі, 15 (он бес) минуттан аспайды;
      12) көрсетілетін қызметті алушының портал арқылы көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетінде" мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін алуы, 2 (екі) минуттан аспайды.
      Көрсетілетін қызметті берушінің рәсімдер (іс-қимылдар), құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіндегі өзара іс-қимыл тәртібінің реттілігін толық сипаттау, сондай-ақ, халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін және мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау осы регламенттің 6- қосымшасына сәйкес мемлекеттік көрсетілетін қызмет бизнес-процесстері анықтамалағында көрсетілген.

  "Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 1-қосымша

Көрсетілетін қызметті берушілердің атауы

Р/с №
 
Атауы
Орналасқан орны, электрондық пошта мекенжайы
Телефон нөмірлері
1
"Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі
Айыртау ауданы, Саумалкөл ауылы, Ш. Уәлиханов көшесі, 42
ro_ajyrta@bk.ru
8 (715)33-2-13-62
2
"Солтүстік Қазақстан облысы Мағжан Жұмабаев ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі
Мағжан Жұмабаев ауданы, Булаев қаласы, Киреев көшесі, 15
mzh-ozsp@sko.kz
8 (715)31-2-19-22
3
"Солтүстік Қазақстан облысы Ғабит Мүсірепов атындағы ауданның жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі
Ғабит Мүсірепов, атындағы аудан, Новоишим ауылы, Школьный көшесі, 19
ozsp-gm@sko.kz
8 (715)35-2-24-17
4
"Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі
Тайынша ауданы, Тайынша қаласы, Центральный бұрылыс, 2
ozsp-tsh@sko.kz
8 (715)36-2-10-22
5
"Петропавл қаласының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі
Петропавл қаласы, Театральный көшесі, 36
petroozsp@sko.kz
8 (715)2-53-07-84

 
  "Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 2-қосымша

            Нысан

            ___________________ (қаланың, ауданның)
жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар
бөлімінің (облыстық маңызы бар қалалардың)
жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар
басқармасының атауы

            

Тұрғын үй көмегін тағайындау туралы өтініш

            Мен __________________________________________________________
(тегі, аты, әкесінің аты (бар болса),

            _________________________________________________________________

            жеке сәйкестендіру нөмірі, туған жылы)

      тұрғын үйдің меншік иесі (жалдаушы) болып табыламын, жеке куәлік №__________________________________, _____________________берген.
       Тұрғын үйді күтіп-ұстауға және тұтынылған тұрғын үй-коммуналдық қызметтерге ақы төлеу жөніндегі шығындарды өтеу үшін _________________________________________ мекенжайы бойынша тұратын ____ адам менің отбасыма тұрғын үй көмегін тағайындауды сұрайын.


Өтініш берушінің отбасы мүшелері Т.А.Ә.
Туған жылы
Туыстық қатынастары
Әлеуметтік мәртебесі
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

      
      Жеке шотының № _______________, банктің атауы _______________.
      Ақпараттық жүйелерде қамтылған, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға келісім беремін.
      Күні: 20 __ жылғы " "___________ Қызмет алушының қолы ________

  "Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 3-қосымша

            Нысан

             (тегі, аты, әкесінің аты (бұдан әрі –Т.А.Ә.)

_______________________________________
(көрсетілетін қызметті алушының мекенжайы)

Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 cәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 20-бабының 2-тармағын басшылыққа ала отырып, "Халыққа қызмет көрсету орталығы" РМК филиалының №__ бөлімі (мекенжайы көрсетілсін) мемлекеттік қызмет көрсетуге (мемлекеттік қызметтің атауы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына сәйкес көрсетілсін) құжаттарды қабылдаудан Сіздің мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбауыңызға байланысты бас тартады, атап айтқанда:
      Жоқ құжаттардың атауы:
      1)_____________________________________;
2)_______________________________________;
3) _______________________________________.
      Осы қолхат әр тарапқа бір-бірден 2 данада жасалды.
       (ХҚКО қызметкері) Т.А.Ә. (қолы)
      Орындаушы: Т.А.Ә. _____________________
      Телефоны ____________
      Алдым: Т.А.Ә./көрсетілетін қызметті алушының қолы
      20 __ жылғы "__" _________

  "Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 4-қосымша

"Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік қызметін көрсетудің бизнес-процесстерінің анықтамалығы

      Көрсетілетін қызметті беруші арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде
      


  "Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 5-қосымша

"Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік қызметін көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      Орталық арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде
      


  "Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 6-қосымша

"Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік қызметін көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде
      


      Шартты белгілер:
      


Об утверждении регламента государственной услуги "Назначение жилищной помощи"

Постановление акимата Северо-Казахстанской области от 11 декабря 2015 года № 483. Зарегистрировано Департаментом юстиции Северо-Казахстанской области 15 января 2016 года № 3556. Утратило силу постановлением акимата Северо-Казахстанской области от 26 мая 2016 года N 182

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Северо-Казахстанской области от 26.05.2016 N 182 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      В соответствии с пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Северо-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Назначение жилищной помощи".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на курирующего заместителя акима Северо-Казахстанской области.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      Аким
Северо-Казахстанской области
Е.Султанов

  Утвержден постановлением акимата Северо-Казахстанской области от 11 декабря 2015 года № 483

Регламент государственной услуги "Назначение жилищной помощи"

1. Общие положения

      1. Регламент государственной услуги "Назначение жилищной помощи" разработан в соответствии со стандартом государственной услуги "Назначение жилищной помощи", утвержденным приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 9 апреля 2015 года № 319 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере жилищно-коммунального хозяйства" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11015).
      Государственная услуга "Назначение жилищной помощи" (далее – государственная услуга) оказывается местными исполнительными органами районов и города областного значения (далее – услугодатель), указанными в приложении 1 к настоящему регламенту.
      Государственная услуга оказывается бесплатно физическим лицам (далее – услугополучатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через:
      1) Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения" Комитета связи, информатизации и информации Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (далее – центр);
      2) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).
      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – уведомление о назначении жилищной помощи (далее – уведомление).
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.
      На портале результат оказания государственной услуги направляется в "личный кабинет" услугополучателя в форме электронного документа, подписанного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является подача услугополучателем заявления по форме согласно приложению 2 либо запрос в форме электронного документа, удостоверенный электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) услугополучателя.
      Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя (либо его представителя по нотариально заверенной доверенности):
      1) в центр:
      заявление по форме согласно приложению 2 к настоящему регламенту;
      документ, удостоверяющий личность заявителя (оригинал представляется для идентификации личности услугополучателя);
      документы, подтверждающие доходы семьи (за исключением сведений получаемых из соответствующих государственных информационных систем);
      счета о размерах ежемесячных взносов на содержание жилого дома (жилого здания);
      счета на потребление коммунальных услуг;
      квитанцию-счет за услуги телекоммуникаций или копия договора на оказание услуг связи;
      счет о размере арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, предъявленный местным исполнительным органом.
      2) на портал:
      запрос в форме электронного документа, удостоверенный ЭЦП услугополучателя;
      электронная копия документов, подтверждающих доходы семьи;
      электронную копию счета о размерах ежемесячных взносов на содержание жилого дома (жилого здания);
      электронную копию счета на потребление коммунальных услуг;
      электронную копию квитанцию-счет за услуги телекоммуникаций или копия договора на оказание услуг связи;
      электронную копию счета о размере арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, предъявленный местным исполнительным органом.
      Сведения о документах, удостоверяющие личность услугополучателя; о зарегистрированных правах на жилище; адресная справка, справка услугополучателя о доходах получаемых социальными выплатами, от предпринимательской и других видов деятельности, в виде алиментов на детей и других иждивенцев; документ подтверждающий статус безработного гражданина работник центра и услугодатель получает из соответствующих государственных информационных систем через шлюз "электронного правительства".
      При подаче услугополучателем всех требуемых документов услугополучателю выдается:
      1) в центре – расписка о приеме соответствующих документов;
      2) через портал – в "личный кабинет" услугополучателя направляется статус о принятии запроса на оказание государственной услуги, а также уведомление с указанием даты и времени получения результата государственной услуги.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) сотрудник услугодателя принимает документы, представленные центром или через портал, осуществляет их регистрацию, либо делает отметку о получении документов в реестре передаваемых документов (при обращении к услугодателю через центр), заносит персональные данные услугополучателя в автоматизированную информационную систему в форме электронного документа, получает письменное согласие услугополучателя на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, при оказании государственных услуг, по форме, представленной центром, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан, не более 20 (двадцати) минут.
      Передает документы руководителю услугодателя для определения ответственного исполнителя и наложения соответствующей визы, не более 2 (двух) часов;
      2) руководитель услугодателя ознакамливается с документами, определяет ответственного исполнителя услугодателя, налагает соответствующую визу, передает для исполнения ответственному исполнителю услугодателя, не более 1 (одного) рабочего дня;
      3) ответственный исполнитель услугодателя рассматривает представленные документы, подготавливает проект результата оказания государственной услуги, передает руководителю услугодателя, не более 7 (семи) рабочих дней (в случае поступления документов из центра, не более 6 (шести) рабочих дней);
      4) руководитель услугодателя принимает решение и подписывает проект результата оказания государственной услуги и передает ответственному исполнителю услугодателя для выдачи услугополучателю, не более 1 (одного) рабочего дня;
      5) ответственный исполнитель услугодателя направляет результат оказания государственной услуги в центр или в "личный кабинет" услугополучателя в форме электронного документа, подписанного ЭЦП руководителя услугодателя, не более 15 (пятнадцати) минут.
      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):
      1) регистрация документов либо отметка о получении документов в реестре передаваемых документов;
      2) виза руководителя услугодателя;
      3) проект уведомления;
      4) подписанное уведомление;
      5) направленное в центр или в "личный кабинет" услугополучателя уведомление.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя.
      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками), длительность каждой процедуры (действия):
      1) сотрудник услугодателя осуществляется прием документов из центра либо запроса в форме электронного документа, регистрирует документы, не более 20 (двадцати) минут.
      Осуществляет передачу документов руководителю услугодателя для определения ответственного исполнителя и наложения соответствующей визы, не более 2 (двух) часов;
      2) руководитель услугодателя ознакамливается с документами, определяет ответственного исполнителя, налагает соответствующую визу и передает документы ответственному исполнителю услугодателя, не более 1 (одного) рабочего дня;
      3) ответственный исполнитель услугодателя рассматривает представленные документы, подготавливает проект результата оказания государственной услуги, который направляется руководителю услугодателя для принятия решения, не более 7 (семи) рабочих дней (в случае поступления документов из центра, не более 6 (шести) рабочих дней);
      4) руководитель услугодателя принимает решение и подписывает проект результата оказания государственной услуги, который передается ответственному исполнителю услугодателя, не более 1 (одного) рабочего дня;
      5) ответственный исполнитель услугодателя направляется результат оказания государственной услуги в центр или в "личный кабинет" услугополучателя в форме электронного документа, не более 15 (пятнадцати) минут.
      Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) центром и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 4 к настоящему регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения в центр, длительность обработки запроса услугополучателя:
      1) услугополучатель для получения государственной услуги обращается в центр;
      2) сотрудник центра проверяет правильность заполнения заявлений и полноту представленных документов, не более 5 (пяти) минут.
      При приеме документов сотрудник центра воспроизводит электронные копии документов, после чего возвращает оригиналы услугополучателю.
      В случае представления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 4 настоящего регламента, сотрудник выдает расписку об отказе в приеме документов по форме, согласно приложению 3 к настоящему регламенту.
      3) сотрудник центра регистрирует заявление в информационной системе "Интегрированная информационная система для Центров обслуживания населения" и выдает услугополучателю расписку о приеме соответствующих документов, не более 5 (пяти) минут.
      4) сотрудник центра получает письменное согласие услугополучателя на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, при оказании государственных услуг, по форме, представленной центром, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан, не более 5 (пяти) минут;
      5) сотрудник центра подготавливает документы и направляет их услугодателю через курьерскую или иную уполномоченную на это связь, не более 1 (одного) рабочего дня;
      6) сотрудник услугодателя осуществляется прием документов из центра, регистрирует документы, не более 20 (двадцати) минут.
      Осуществляет передачу документов руководителю услугодателя для определения ответственного исполнителя и наложения соответствующей визы, не более 2 (двух) часов;
      7) руководитель услугодателя ознакамливается с документами, определяет ответственного исполнителя, налагает соответствующую визу и передает документы ответственному исполнителю услугодателя, не более 1 (одного) рабочего дня;
      8) ответственный исполнитель услугодателя рассматривает представленные документы, подготавливает проект результата оказания государственной услуги, который направляется руководителю услугодателя для принятия решения, не более 7 (семи) рабочих дней (в случае поступления документов из центра, не более 6 (шести) рабочих дней);
      9) руководитель услугодателя принимает решение и подписывает проект результата оказания государственной услуги, который передается ответственному исполнителю услугодателя, не более 1 (одного) рабочего дня;
      10) ответственный исполнитель услугодателя направляется результат оказания государственной услуги в центр, не более 15 (пятнадцати) минут.
      11) сотрудник центра в срок, указанный в расписке о приеме соответствующих документов, выдает результат оказания государственной услуги услугополучателю, не более 15 (пятнадцати) минут.
      В центре выдача готовых документов осуществляется на основании расписки, при предъявлении удостоверения личности (либо его представителя по нотариально заверенной доверенности).
      Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) центром и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 5 к настоящему регламенту.
      10. Центр обеспечивает хранение результата в течение 1 (одного) месяца, после чего передает их услугодателю для дальнейшего хранения.
      При обращении услугополучателя по истечении 1 (одного) месяца, по запросу центра услугодатель в течение 1 (одного) рабочего дня направляет готовые документы в центр для выдачи услугополучателю.
      11. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугополучателя и услугодателя при оказании государственной услуги через портал:
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию, авторизацию на портале посредством индивидуального идентификационного номера, ЭЦП, не более 20 (двадцати) секунд;
      2) выбор услугополучателем электронной государственной услуги, заполнение полей электронного запроса и прикрепление документов, не более 2 (двух) минут;
      3) удостоверение электронного запроса для оказания электронной государственной услуги посредством ЭЦП услугополучателя, не более 2 (двух) минут;
      4) обработка (проверка, регистрация) электронного запроса услугодателем, не более 20 (двадцати) минут;
      5) получение услугополучателем уведомления о статусе электронного запроса и сроке оказания государственной услуги через портал в "личном кабинете", не более 30 (тридцати) минут;
      6) сотрудник услугодателя осуществляется прием документов из центра либо запроса в форме электронного документа, регистрирует документы, не более 20 (двадцати) минут.
      Осуществляет передачу документов руководителю услугодателя для определения ответственного исполнителя и наложения соответствующей визы, не более 2 (двух) часов;
      7) руководитель услугодателя ознакамливается с документами, определяет ответственного исполнителя, налагает соответствующую визу и передает документы ответственному исполнителю услугодателя, не более 1 (одного) рабочего дня;
      8) ответственный исполнитель услугодателя рассматривает представленные документы, подготавливает проект результата оказания государственной услуги, который направляется руководителю услугодателя для принятия решения, не более 7 (семи) рабочих дней (в случае поступления документов из центра, не более 6 (шести) рабочих дней);
      9) руководитель услугодателя принимает решение и подписывает проект результата оказания государственной услуги, который передается ответственному исполнителю услугодателя, не более 1 (одного) рабочего дня;
      10) ответственный исполнитель услугодателя направляется результат оказания государственной услуги в "личный кабинет" услугополучателя в форме электронного документа, не более 15 (пятнадцати) минут;
      11) направление услугодателем в "личный кабинет" услугополучателя результата оказания государственной услуги в форме электронного документа, подписанного ЭЦП, не более 15 (пятнадцати) минут;
      12) получение услугополучателем результата государственной услуги через портал в "личном кабинете" услугополучателя, не более 2 (двух) минут.
      Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) центром и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 6 к настоящему регламенту.

  Приложение 1 к регламенту государственной услуги "Назначение жилищной помощи"

Наименование услугодателей


п/п
Наименование
Местонахождение, адрес электронной почты
Номера телефонов
1
Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Айыртауского района Северо-Казахстанской области"
Айыртауский район,
село Саумалколь,
улица Ш. Уалиханова, 42
ro_ajyrta@bk.ru
8 (715)33-2-13-62
2
Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ района Магжана Жумабаева Северо-Казахстанской области"
района Магжана Жумабаева,
город Булаево,
улица Киреева, 15
mzh-ozsp@sko.kz
8 (715)31-2-19-22
3
Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ района имени Габита Мусрепова Северо-Казахстанской области"
район имени
Габита Мусрепова,
село Новоишимское,
улица Школьная, 19
ozsp-gm@sko.kz
8 (715)35-2-24-17
4
Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Тайыншинского района Северо-Казахстанской области"
Тайыншинский район,
город Тайынша,
переулок Центральный, 2
ozsp-tsh@sko.kz
8 (715)36-2-10-22
5
Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ города Петропавловска"
город Петропавловск,
улица Театральная, 36
petroozsp@sko.kz
8 (715)2-53-07-84

 
  Приложение 2 к регламенту государственной услуги "Назначение жилищной помощи"

            Форма

            Наименование Управления координации
занятости и социальных программ
(городов областного значения)
отдела занятости и социальных программ
(города, района)

Заявление о назначении жилищной помощи

      Я __________________________________________________________
(фамилия, имя, отчество (при наличии),
      _________________________________________________________________
      индивидуальный идентификационный номер, год рождения)
      являющийся (аяся) собственником (нанимателем) жилья, № удостоверения личности, кем выдан_________________________________________.
      Прошу назначить моей семье в количестве _____ человек, проживающей по адресу: _____________________________________________________________________________ жилищную помощь для возмещения затрат по оплате содержания жилища и потребленные жилищно-коммунальные услуги.


Члены семьи заявителя Ф.И.О.
Дата рождения
Родственные отношения
Социальный статус
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

      
      № лицевого счета _______________, наименование банка _______________.
      Согласен на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах.
      Дата "______ " 20 г. Подпись услугополучателя

  Приложение 3 к регламенту государственной услуги "Назначение жилищной помощи"

            Форма

            (Фамилия, имя, отчество при наличии (далее – ФИО),
__________________________________________________
(адрес услугополучателя)

            

Расписка об отказе в приеме документов

      Руководствуясь пунктом 2 статьи 20 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", отдел № ____ филиала РГП "Центр обслуживания населения" (указать адрес) отказывает в приеме документов на оказание государственной услуги (указать наименование государственной услуги в соответствии со стандартом государственной услуги) ввиду представления Вами неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному стандартом государственной услуги, а именно:
       Наименование отсутствующих документов:
       1. ________________________________________;
       2. ________________________________________;
       3. ________________________________________.
      Настоящая расписка составлена в 2 экземплярах, по одному для каждой стороны.
       ФИО (работника ЦОН) (подпись)
      Исполнитель: Ф.И.О._____________________
Телефон ________________________________
Получил: Ф.И.О./подпись услугополучателя
      " ____ " 20 года.

  Приложение 4 к регламенту государственной услуги "Назначение жилищной помощи"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Назначение жилищной помощи"

      При оказании государственной услуги через услугодателя
      


  Приложение 5 к регламенту государственной услуги "Назначение жилищной помощи"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Назначение жилищной помощи"

       При оказании государственной услуги через центр
      


  Приложение 6 к регламенту государственной услуги "Назначение жилищной помощи"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Назначение жилищной помощи"

       При оказании государственной услуги через портал
      


      Условные обозначения: