"Архивтік анықтамалар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Атырау облысы әкімдігінің 2015 жылғы 10 шілдедегі № 213 қаулысы. Атырау облысының Әділет департаментінде 2015 жылғы 06 тамызда № 3276 болып тіркелді. Күші жойылды - Атырау облысы әкімдігінің 2019 жылғы 17 шілдедегі № 147 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Атырау облысы әкімдігінің 17.07.2019 № 147 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      Ескерту. Тақырып жаңа редакцияда - Атырау облысы әкімдігінің 28.07.2017 № 168 қаулысымен (жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 27, 37-баптарына және "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 16-бабының 3-тармағына сәйкес Атырау облысы әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Осы қаулының қосымшасына сәйкес "Архивтік анықтамалар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - Атырау облысы әкімдігінің 28.06.2017 № 168 қаулысымен (жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      2. Атырау облысы әкімдігінің 2014 жылғы 28 наурыздағы №86 "Мұрағаттық анықтамалар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 2896 болып тіркелген, 2014 жылғы 22 мамырда "Атырау" газетінде жарияланған), 2014 жылғы 29 тамыздағы № 256 "Атырау облысы әкімдігінің 2014 жылғы 28 наурыздағы № 86 "Мұрағаттық анықтамалар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" қаулысына толықтырулар енгізу туралы" (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 2997 болып тіркелген, 2014 жылғы 11 қазанда "Атырау" газетінде жарияланған) қаулыларының күші жойылды деп танылсын.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Атырау облысы әкімінің орынбасары Ш.Ж. Мұқанға жүктелсін.
      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі, бірақ Қазақстан Республикасы мәдениет және спорт министрінің 2015 жылғы 17 сәуірдегі № 138 "Архив ісі саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" бұйрығы қолданысқа енгізілуінен бұрын емес.
      Ескерту. 4-тармақ жаңа редакцияда - Атырау облысы әкімдігінің 28.06.2017 № 168 қаулысымен (жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      Облыс әкімі Б. Ізмұхамбетов

  Атырау облысы әкімдігінің 2015 жылғы "10" шілдедегі № 213 қаулысына қосымша
  Атырау облысы әкімдігінің 2015 жылғы "10" шілдедегі № 213 қаулысымен бекітілген

"Архивтік анықтамалар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      Ескерту. Тақырып жаңа редакцияда - Атырау облысы әкімдігінің 28.07.2017 № 168 қаулысымен (жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      Ескерту. Бүкіл мәтіні бойынша "ХҚКО", "ХҚКО-на", "ХҚКО-ға", "ХҚКО-ның" деген сөздер "Мемлекеттік корпорация", "Мемлекеттік корпорациясына", "Мемлекеттік корпорацияға", "Мемлекеттік корпорацияның" деген сөздермен, "Халыққа қызмет көрсету орталығы" деген сөздер "Мемлекеттік корпорация" деген сөздермен өзгертілді - Атырау облысы әкiмдiгiнiң 05.04.2016 № 68 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнiнен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi).
      1. "Архивтік анықтамалар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі–мемлекеттік көрсетілетін қызмет) облыстың, қаланың және ауданның мемлекеттік архивтері (бұдан әрі-көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін беру:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
      2) Азаматтарға арналған үкімет" Мемлекеттік корпорация" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация);
      3) www.egov.kz "электрондық үкiмет" веб-порталы (бұдан әрi – портал) арқылы жүзеге асырылады.
      Ескерту. 1-тармаққа өзгерiстер енгiзiлдi - Атырау облысы әкiмдiгiнiң 05.04.2016 № 68; 28.07.2017 № 168 қаулыларымен (алғашқы ресми жарияланған күнiнен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi).
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі - әлеуметтік-құқықтық сипаттағы келесі мәліметтерді: жұмыс өтілін, жалақы мөлшерін, жасын, отбасының құрамын, білімін, марапатталғанын, зейнетақы жарналары мен әлеуметтік төлемдердің аударылуын, ғылыми дәрежелер мен атақтардың берілуін, жазатайым оқиғаны, емделуде немесе қоныс аударуда болуын, қуғын-сүргінге ұшырағанын, жаппай саяси қуғын-сүргiндер құрбандарын ақтау, экологиялық апат аймақтарында тұрғанын, бас бостандығынан айыру жерлерінде болғанын, азаматтық хал актілері, құқық белгілеуші және сәйкестендіру құжаттары жөніндегі мәліметтерді растау туралы Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2014 жылғы 22 желтоқсандағы № 145 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10127 болып тіркелген) бекітілген Ұлттық архив қорының құжаттарын, басқа да архив құжаттарын мемлекеттік және арнаулы мемлекеттік архивтермен толықтыру, сақтау, есепке алу және пайдалану қағидаларының 60-қосымшасына сәйкес нысан бойынша архивтік анықтама немесе олардың болмауы туралы жауап.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру нысаны - электронды немесе қағаз түрінде.

      Порталда электрондық архивтік анықтама не сұратылған мәліметтердің болмауы туралы жауап беріледі.

      Ескерту. 3-тармақ жаңа редакцияда - Атырау облысы әкiмдiгiнiң 24.04.2018 № 92 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнiнен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi).

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті берушіге және Мемлекеттік корпорацияға жүгінген кезде көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2015 жылғы 17 сәуірдегі № 138 "Архив ісі саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" бұйрығымен бекітілген "Мұрағат анықтамаларын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі - Стандарт) (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11086 болып тіркелген) 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша толтырылған өтінішті не порталға жүгінген кезде көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлық қолымен (бұдан әрі - ЭЦҚ) немесе бір реттік паролімен куәландырылған электрондық құжат нысанындағы сұрау салу.
      Ескерту. 4-тармаққа өзгерiстер енгiзiлдi - Атырау облысы әкiмдiгiнiң 05.04.2016 № 68; 28.07.2017 № 168 қаулыларымен (алғашқы ресми жарияланған күнiнен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi).
      5. Көрсетілетін қызметті беруші арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезеңдері:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері құжаттарды қабылдап, Стандарттың 9-тармағына сәйкестігін тексереді. Егер құжаттар көрсетілген талаптарға сәйкес болса, онда көрсетілетін қызметті беруші құжаттардың қабылдағандығын растау, құжаттарды қабылдау күні мен уақыты, құжаттарды қабылдаған тұлғаның тегі, аты, әкесінің аты көрсетілген мөртабаны бар көрсетілетін қызметті алушы өтінішінің көшірмесі болып табылады және құжаттар басшыға жіберіледі (30 (отыз) минут).

      Құжаттар Стандарттың 9-тармағына сәйкес болмаған жағдайда, көрсетілетін қызметті алушыға қайтарылады (30 (отыз) минут).

      Құжаттар Мемлекеттік корпорация немесе портал арқылы түскен жағдайда, қызметкер құжаттарды қабылдап, құжаттарды басшыға береді (30 (отыз) минут);

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттармен танысып, көрсетілетін қызметті берушінің қызметкеріне орындауға жібереді (1(бір) күн ішінде);
      3) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері 9 (тоғыз) жұмыс күн ішінде келіп түскен құжаттар пакетін қарайды және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін дайындап, көрсетілетін қызмет берушінің басшысына береді. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін екі немесе одан да көп ұйымдардың, сондай-ақ уақыты 5 (бес) жылдан асатын кезеңнің құжаттарын зерделеу қажет болған жағдайларда, мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі аяқталғаннан кейін көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызмет көрсету мерзімін күнтізбелік 30 (отыз) күннен аспайтын мерзімге ұзартады, бұл туралы қарау мерзімі ұзартылған күннен бастап күнтізбелік 3 (үш) күн ішінде өтініште көрсетілген мекенжайға хат жолдау арқылы көрсетілетін қызметті алушы хабарландырылады;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесіне қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің қызметкеріне береді (3 (үш) сағат ішінде);
      5) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері дайын құжаттарды тіркейді және оларды көрсетілетін қызметті алушыға (пошта арқылы) мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін беруді жүзеге асырады немесе Мемлекеттік корпорацияға не порталға жібереді (3 (үш) сағат ішінде).
      Ескерту. 5-тармаққа өзгерiс енгiзiлдi - Атырау облысы әкiмдiгiнiң 28.07.2017 № 168 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнiнен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi).

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы.
      7. Құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсетумен осы регламенттің 1- қосымшасында берілген.

      "Архивтік анықтамалар беру" мемлекеттік қызметті көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы осы регламенттің 2-қосымшасында берілген.

      Ескерту. 7-тармаққа өзгерiс енгiзiлдi - Атырау облысы әкiмдiгiнiң 28.07.2017 № 168 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнiнен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi).

4. Мемлекеттік корпорациямен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібінің, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік корпорация арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезеңдері (Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілетін қызмет кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың №1 диаграммасы осы регламенттің 3-қосымшасында көрсетілген):
      1) 1-процесс – мемлекеттік қызметті көрсету үшін Мемлекеттік корпорация операторының Мемлекеттік корпорация ақпараттық жүйесінің (бұдан әрі – АЖ) автоматтандырылған жұмыс орнына (бұдан әрі – АЖО) логинді және парольді енгізуі (авторландыру үдерісі);
      2) 2-процесс – Мемлекеттік корпорация операторының осы регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсетуге арналған сұрау салу нысанын экранға шығаруы және Мемлекеттік корпорация операторының көрсетілетін қызметті алушының деректерін, сондай-ақ, көрсетілетін қызметті алушының сенімхат бойынша өкілінің деректерін (нотариалды куәландырылған сенімхат болған жағдайда, сенімхатты өзге түрде куәландырылған кезде-сенімхаттың деректері толтырылмайды) енгізуі;
      3) 3-процесс – "электрондық үкімет" шлюзі (бұдан әрі - ЭҮШ) арқылы "Жеке тұлға" мемлекеттік деректер қорына (бұдан әрі - ЖТ МДҚ) / "Заңды тұлға" мемлекеттік деректер қорына (бұдан әрі - ЗТ МДҚ) көрсетілетін қызметті алушының деректері, сондай-ақ бірыңғай нотариалдық ақпараттық жүйеге (бұдан әрі - БНАЖ) көрсетілетін қызметті алушының сенімхаты бойынша өкілінің деректері туралы сұрау салуды жіберу;
      4) 1-шарт – ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ-да көрсетілетін қызметті алушы деректерінің, БНАЖ-да сенімхат деректерінің болуын тексеру;
      5) 4-процесс – ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ-да көрсетілетін қызметті алушы деректерінің, БНАЖ-да сенімхат деректерінің болмауына байланысты деректерді алу мүмкіндігінің болмауы туралы хабарламаны қалыптастыру;
      6) 5-процесс – Мемлекеттік корпорация операторының көрсетілетін қызметті алушының сұрау салу нысанын құжаттардың қағаз нысанында болуы белгісі бөлігін толтыруы және құжаттарды сканерлеуі, оларды сұрау салу нысанына бекітуі және қызмет көрсетуге толтырылған сұрау салу нысанын (енгізілген деректерді) ЭЦҚ арқылы куәландыруы;
      7) 6-процесс – Мемлекеттік корпорация операторының ЭЦҚ-ны куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын) ЭҮШ арқылы АЭҮШ АЖО-ға жолдау;
      8) 7-процесс – электрондық құжатты АЭҮШ АЖО-да тіркеу;
      9) 2-шарт - көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызмет алушымен қоса берілген құжаттардың Стандартта көрсетілген құжаттар тізбесіне және қызметті көрсету негіздеріне сәйкестігін тексеруі (өңдеуі);
      10) 8-процесс – көрсетілетін қызметті алушының құжаттарындағы бұзушылықтардың болуына байланысты сұрау салынған қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      11) 9-процесс – көрсетілетін қызметті алушының Мемлекеттік корпорация операторы арқылы АЭҮШ АЖО-да қалыптастырылған мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін (мұрағаттық анықтаманы) алуы. Көрсетілетін қызметті берушінің қызметкерінің ЭЦҚ пайдалану арқылы электрондық құжат қалыптастырылады.
      9. Портал арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезеңдері (портал арқылы көрсетілетін мемлекеттік қызмет кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың № 2 диаграммасы осы регламенттің 3-қосымшасында көрсетілген):
      1) көрсетілетін қызметті алушы порталда тіркелуді жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі -ЖСН) /бизнес сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі - БСН) және парольдің көмегімен (порталға тіркелмеген алушылар үшін жүргізіледі) жүзеге асырылады;
      2) 1-процесс – мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушының порталға ЖСН/БСН және парольді енгізуі (авторландыру процессі);
      3) 1-шарт –тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің түпнұсқалығын ЖСН/БСН және пароль арқылы порталда тексеру;
      4) 2-процесс – порталда көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты авторландырудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыруы;
      5) 3-процесс – көрсетілетін қызметті алушының осы регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін сұрау салу нысанын экранға шығаруы және электрондық түрде бекіте отырып, алушының нысанды оның құрылымдық және форматтық талаптарын ескеріп толтыруы (деректерді енгізуі), Стандарттың 9-тармағының 3) тармақшасында көрсетілген қажетті құжаттарды сұрау салу нысанына қажетті құжаттардың көшірмелерін электронды түрде тіркеу, сондай-ақ сұрау салуды куәландыру (қол қою) үшін көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      6) 2-шарт – порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолдану мерзімін және қайтарып алынғандар (күшін жойғандар) тізімінде болмауын, сондай-ақ сәйкестендіру деректерінің (сұрау салуда көрсетілген ЖСН/БСН мен ЭЦҚ-ның тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН-нің арасындағы) сәйкестігін тексеру;
      7) 4-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЖСН-ның түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұрау салынып отырған мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 5-процесс – мемлекеттік қызметті көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сы арқылы электронды түрде сұрау салуды куәландыру және көрсетілетін қызметті берушінің ЭҮШ арқылы АЭҮШ АЖО-да өңдеуі үшін электрондық құжатты (сұрау салуды) жолдауы;
      9) 6-процесс – электрондық құжат нысанында АЭҮШ АЖО -да тіркеу;
      10) 3-шарт – көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушы қоса тіркеген құжаттардың қызметті көрсету негіздеріне сәйкестігін тексеруі (өңдеуі);
      11) 7-процесс – көрсетілетін қызметті алушының құжаттарында бұзушылықтардың болуына байланысты сұрау салынған қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

      8-процесс – порталда жасақталған көрсетілетін қызметтің нәтижесін (электрондық құжат нысанындағы анықтаманы) көрсетілетін қызметті алушының алуы. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің ЭЦҚ-сын пайдаланумен қалыптастырылады.

  "Архивтік анықтамалар беру" мемлекеттiк көрсетілетін қызмет регламентiне 1-қосымша

Құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдың) реттілігін сипаттау әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығы

      Ескерту. Қосымша жаңа редакцияда - Атырау облыстық әкімдігінің 05.04.2016 № 68 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнiнен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi).


  "Архивтік анықтамалар беру" мемлекеттiк көрсетілетін қызмет регламентiне 2-қосымша

"Архивтік анықтамалар беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      Ескерту. Тақырып жаңа редакцияда - Атырау облыстық әкімдігінің 28.06.2017 № 168 қаулысымен (жарияланған күнiнен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi).
      Ескерту. Қосымша жаңа редакцияда - Атырау облыстық әкімдігінің 05.04.2016 № 68 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнiнен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi).



  "Архивтік анықтамалар беру" мемлекеттiк көрсетілетін қызмет регламентiне 3-қосымша

      Ескерту. Қосымша жаңа редакцияда - Атырау облыстық әкімдігінің 05.04.2016 № 68 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнiнен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi).

Мемлекеттік корпорация арқылы мемлекеттiк қызметті көрсету кезiндегi функционалдық өзара іс-қимылдың № 1 диаграммасы


Портал арқылы мемлекеттiк қызметті көрсету кезiндегi функционалдық өзара іс-қимылдың № 2 диаграммасы


Шартты белгілер


Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача архивных справок"

Постановление акимата Атырауской области от 10 июля 2015 года № 213. Зарегистрировано Департаментом юстиции Атырауской области 06 августа 2015 года № 3276. Утратило силу постановлением акимата Атырауской области от 17 июля 2019 года № 147 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Атырауской области от 17.07.2019 № 147 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии со статьями 27, 37 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Атырауской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить регламент государственной услуги "Выдача архивных справок" согласно приложению к настоящему постановлению.
      2. Признать утратившими силу постановления акимата Атырауской области от 28 марта 2014 года № 86 "Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача архивных справок" (зарегистрировано в реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 2896, опубликовано 22 мая 2014 года в газете "Прикаспийская коммуна") от 29 августа 2014 года № 256 "О внесении дополнений в постановление акимата Атырауской области от 28 марта 2014 года № 86 "Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача архивных справок" (зарегистрировано в реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 2997, опубликовано 11 октября 2014 года в газете "Прикаспийская коммуна").
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на Мукан Ш.Ж. - заместителя акима Атырауской области.
      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования, но не ранее введения в действие приказа Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 17 апреля 2015 года № 138 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области архивного дела".

      Аким области Б. Измухамбетов

  Приложение к постановлению акимата Атырауской области от "10" июля 2015 года № 213
  Утвержден постановлением акимата Атырауской области от "10" июля 2015 года № 213

Регламент государственной услуги "Выдача архивных справок"

1. Общие положения

      Сноска. По всему тексту слова "ЦОН ", "ЦОНа" заменить словами "Государственная корпорация", "Государственной корпорации", слова "центр обслуживания населения" заменить словами "Государственная корпорация" постановлением акимата Атырауской области от 05.04.2016 № 68 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      1. Государственная услуга "Выдача архивных справок" (далее - государственная услуга) оказывается государственными архивами области, городов и районов (далее – услугодатель).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через:

      1) канцелярию услугодателя;
      2) Некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация);
      3) веб-портал "электронного правительства" www.e.gov.kz (далее - портал).
      Сноска. Пункт 1 с изменениями, внесенными постановлением акимата Атырауской области от 05.04.2016 № 68 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги - архивная справка по форме согласно приложению 60 к Правилам комплектования, хранения, учета и использования документов Национального архивного фонда, других архивных документов государственными и специальными государственными архивами, утвержденным приказом Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 22 декабря 2014 года № 145 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 10127) о подтверждении либо ответ об отсутствии следующих сведений социально-правового характера: трудового стажа, размера заработной платы, возраста, состава семьи, образования, награждения, перечисления пенсионных взносов и социальных отчислений, присвоения ученых степеней и званий, несчастного случая, нахождения на излечении или эвакуации, применения репрессий, реабилитации жертв массовых политических репрессий, проживания в зонах экологического бедствия, пребывания в местах лишения свободы, сведений об актах гражданского состояния, о правоустанавливающих и идентификационных документах.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги – электронная или бумажная.

      На портале выдается электронная архивная справка либо ответ об отсутствии запрашиваемых сведений.

      Сноска. Пункт 3 в редакции постановления акимата Атырауской области от 24.04.2018 № 92 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Для получения государственной услуги при обращении к услугодателю и в Государственную корпорацию услугополучатель подает заполненное заявление по форме, согласно приложению 1 к Стандарту государственной услуги "Выдача архивных справок", утвержденнему приказом Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 17 апреля 2015 года № 138 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области архивного дела" (далее - Стандарт) (зарегистрированный в реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 11086), либо при обращении на портал запрос в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) услугополучателя либо с помощью ввода одноразового пароля.
      Сноска. Пункт 4 в редакции постановления акимата Атырауской области от 28.06.2017 № 168 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      5. Этапы оказания государственной услуги через услугодателя:
      1) работник услугодателя принимает документы и производит проверку документов на соответствие пункта 9 Стандарта. Если документы соответствуют указанным требованиям, то подтверждением принятия услугодателем пакета документов, от услугополучателя, является копия заявления услугополучателя со штампом услугодателя, содержащим дату, время приема и номер входящих документов, с указанием фамилии, имени, отчества (при наличии) лица, принявшего документы и документы передаются руководителю (30 (тридцать) минут).

      При несоответствии документов пункту 9 Стандарта возвращает их услугополучателю (30 (тридцать) минут).

      В случае поступления документов через Государственную корпорацию или портал, сотрудник принимает документы и передает документы руководителю (30 (тридцать) минут);

      2) руководитель услугодателя ознакамливается с документами и направляет работнику услугодателя на исполнение (в течение 1 (одного) дня);
      3) работник услугодателя рассматривает поступивший пакет документов в течение 9 (девяти) рабочих дней и готовит результат оказания государственной услуги и передает руководителю услугодателя. В случаях, когда для оказания государственной услуги необходимо изучение документов двух и более организаций, а также периода более чем за 5 (пять) лет, услугодателем срок оказания государственной услуги продлевается не более чем на 30 (тридцать) календарных дней после истечения срока оказания государственной услуги, о чем извещается услугополучатель посредством отправки письма по адресу, указанному в заявлении, в течений 3 (трех) календарных дней со дня продления срока рассмотрения.
      4) руководитель услугодателя подписывает результат государственной услуги и передает работнику услугодателя (в течение 3 (трех) часов);
      5) работник услугодателя регистрирует подготовленные документы и осуществляет выдачу результата государственной услуги услугополучателю (по почте) или направляет в Государственную корпорацию либо в портал (в течение 3 (трех) часов).
      Сноска. Пункт 5 с изменением, внесенным постановлением акимата Атырауской области от 28.06.2017 № 168 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) работник услугодателя;
      2) руководитель услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждый процедуры (действия) приведено в приложении 1 к настоящему регламенту.

      Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача архивных справок" приведен в приложении 2 к настоящему регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      8. Этапы оказания государственной услуги через Государственную корпорацию (диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании услуги через Государственную корпорацию приведена в приложении 3 к настоящему регламенту):
      1) процесс 1 – ввод оператора Государственной корпорации в автоматизированное рабочее место (далее - АРМ) информационной системы (далее - ИС) Государственной корпорации логина и пароля (процесс авторизации) для оказания государственной услуги;
      2) процесс 2 – выбор оператором Государственной корпорации услуги, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод оператором Государственной корпорации данных услугополучателя, а также данных по доверенности представителя услугополучателя (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности - данные доверенности не заполняются);
      3) процесс 3 – направление запроса через шлюз "электронного правительства" (далее - ШЭП) в государственную базу данных "Физические лица" (далее –ГБД ФЛ)/ государственную базу данных "Юридические лица" (далее –ГБД ЮЛ) о данных услугополучателя, а также в единую нотариальную информационную систему (далее - ЕНИС) о данных доверенности представителя услугополучателя;
      4) условие 1 – проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ФЛ/ ГБД ЗЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      5) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в ГБД ФЛ/ ГБД ЗЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      6) процесс 5 – заполнение оператором Государственной корпорации формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, предоставленных получателем, прикрепление их к форме запроса и удостоверение посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      7) процесс 6 – направление электронного документа (запроса услугополучателя), удостоверенного (подписанного) ЭЦП оператора Государственной корпорации через ШЭП в АРМ РШЭП;
      8) процесс 7 - регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      9) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных услугополучателем документов к перечню документов, указанному в Стандарте и основаниям для оказания услуги;
      10) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя;
      11) процесс 9 – получение услугополучателем через оператора Государственной корпорации результата государственной услуги (архивной справки) сформированный АРМ РШЭП. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП работника услугодателя.
      9. Этапы оказания государственной услуги через портал (диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании услуги через портал приведена в приложении 3 к настоящему регламенту):
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портал с помощью индивидуального идентификационного номера (далее - ИИН) /бизнес идентификационным номером (далее - БИН) и пароля (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на портал);
      2) процесс 1 – ввод услугополучателем ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на портале для получения государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателя через ИИН/БИН и пароля;
      4) процесс 2 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде, указанных в подпункте 3) пункта 9 Стандарта, а также выбор услугополучателя регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      6) условие 2 – проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН, указанным в запросе, и ИИН/БИН, указанным в регистрационном свидетельстве ИИН);
      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ИИН услугополучателя;
      8) процесс 5 – удостоверение запроса для оказания государственной услуги в электронной форме посредством ЭЦП услугополучателя и направление электронного документа (запроса) через ШЭП в АРМ РШЭП для обработки услугодателем;
      9) процесс 6 – регистрация в форме электронного документа в АРМ РШЭП;
      10) условие 3 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных услугополучателем документов и основаниям для оказания услуги;
      11) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя;
      12) процесс 8 – получение услугополучателем результата государственной услуги (справка в форме электронного документа), сформированного порталом. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника услугодателя.

  Приложение 1 к регламенту государственной услуги "Выдача архивных справок"

Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждый процедуры (действия)

      Сноска. Приложение - в редакции постановления акимата Атырауской области от 05.04.2016 № 68 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
     


  Приложение 2 к регламенту государственной услуги "Выдача архивных справок"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача архивных справок"

      Сноска. Приложение - в редакции постановления акимата Атырауской области от 05.04.2016 № 68 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).


     


  Приложение 3 к регламенту государственной услуги "Выдача архивных справок"

      Сноска. Приложение - в редакции постановления акимата Атырауской области от 05.04.2016 № 68 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Диаграмма №1 функционального взаимодействия при оказании государственной услуги через государственную корпорацию


Диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании государственной услуги через Портал


Условные обозначения