Төлеби ауданында әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидасын бекіту туралы

Оңтүстік Қазақстан облысы Төлеби аудандық мәслихатының 2015 жылғы 19 маусымдағы № 41/201-V шешімі. Оңтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2015 жылғы 2 шілдеде № 3230 болып тіркелді. Күшi жойылды - Оңтүстiк Қазақстан облысы Төлеби аудандық мәслихатының 2016 жылғы 24 маусымдағы № 5/22-VI шешiмiмен

      Ескерту. Күшi жойылды - Оңтүстiк Қазақстан облысы Төлеби аудандық мәслихатының 24.06.2016 № 5/22-VI шешiмiмен.
      Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 4 желтоқсандағы Бюджет кодексінің 56-бабының 1-тармағының 4) тармақшасына, "Қазақстан Республикасындағы жергiлiктi мемлекеттiк басқару және өзiн-өзi басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңының 6 бабының 2-3 тармағына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 21 мамырдағы № 504 "Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың үлгілік қағидаларын бекіту туралы" қаулысына сәйкес, Төлеби аудандық мәслихаты ШЕШІМ ҚАБЫЛДАДЫ:
      1. Қоса беріліп отырған Төлеби ауданында әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидасы бекітілсін.
      2. Осы шешім алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Аудандық мәслихат
сессиясының төрағасы
Қ.Татыбаев
      Аудандық мәслихаттың
хатшысы
Ә.Шыңғысбаев

  Төлеби аудан мәслихатының
19 маусым 2015 жылғы
№ 41/201-V шешімімен
бекітілген

Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидасы

      1. Осы Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидасы (бұдан әрі – қағида) "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңына және Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2013 жылғы 21 мамырдағы № 504 "Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың үлгілік қағидаларын бекіту туралы" қаулысына сәйкес әзірленді және әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың тәртібін белгілейді.
      2. Әлеуметтік көмек Төлеби ауданының тиісті әкімшілік-аумақтық бірлігінде тұрақты тұратын мұқтаж азаматтарға көрсетіледі.

1. Жалпы ережелер

      3. Осы қағидада қолданылатын негізгі терминдер мен ұғымдар:
      1) атаулы күндер – жалпы халықтық тарихи, рухани, мәдени маңызы бар және Қазақстан Республикасы тарихының барысына ықпал еткен оқиғалар;
      2) арнайы комиссия – өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты әлеуметтік көмек көрсетуге үміткер адамның (отбасының) өтінішін қарау бойынша аудан әкімінің шешімімен құрылатын комиссия;
      3) ең төмен күнкөріс деңгейі – облыстардағы, республикалық маңызы бар қаладағы, астанадағы статистикалық органдар есептейтін мөлшері бойынша ең төмен тұтыну себетінің құнына тең, бір адамға қажетті ең төмен ақшалай кіріс;
      4) мереке күндері – Қазақстан Республикасының ұлттық және мемлекеттік мереке күндері;
      5) отбасының (азаматтың) жан басына шаққандағы орташа табысы – отбасының жиынтық табысының айына отбасының әрбір мүшесіне келетін үлесі;
      6) орталық атқарушы орган – халықты әлеуметтік қорғау саласында мемлекеттік саясатты іске асыруды қамтамасыз ететін мемлекеттік орган;
      7) өмірлік қиын жағдай – азаматтың тыныс-тіршілігін объективті түрде бұзатын, ол оны өз бетінше еңсере алмайтын ахуал;
      8) уәкілетті орган – жергілікті бюджет есебінен қаржыландырылатын, әлеуметтік көмек көрсетуді жүзеге асыратын ауданның халықты әлеуметтік қорғау саласындағы атқарушы органы;
      9) уәкілетті ұйым – "Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Зейнетақы төлеу жөніндегі мемлекеттік орталығы" республикалық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны;
      10) учаскелік комиссия – әлеуметтік көмек алуға өтініш білдірген адамдардың (отбасылардың) материалдық жағдайына тексеру жүргізу және қорытындылар дайындау үшін тиісті әкімшілік-аумақтық бірлік әкімдерінің шешімімен құрылатын комиссия;
      11) шекті шама – әлеуметтік көмектің бекітілген ең жоғары мөлшері;
      12) шартты ақшалай көмек (бұдан әрі – ШАК) – отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарт талаптары бойынша жан басына шаққандағы орташа айлық табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінің 60 пайызынан төмен жеке тұлғаларға немесе отбасыларға мемлекет беретін ақшалай нысандағы төлем;
      13) отбасыға көмектің жеке жоспары (бұдан әрі-жеке жоспар) – уәкілетті орган өтініш берушімен бірлесіп әзірлеген жұмыспен қамтуға жәрдемдесу және (немесе) әлеуметтік бейімдеу бойынша іс-шаралар кешені;
      14) отбасы мүшелерін (адамды) әлеуметтік бейімдеу олардың жеке мұқтаждығына байланысты "Арнаулы әлеуметтік қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсетуді, сондай-ақ жергілікті бюджет қаражаты есебінен қарастырылған әлеуметтік қолдаудың өзге де шараларын көздейді;
      15) отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты – ШАК тағайындау үшін отбасы атынан әрекет ететін еңбекке қабілетті жеке тұлға мен уәкілетті орган арасындағы тараптардың құқықтары мен міндеттерін айқындайтын келісім;
      16) отбасының жиынтық табысы – Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2009 жылғы 28 шілдедегі № 237-ө бұйрығымен бекітілген (Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2009 жылғы 28 тамызда № 5757 болып тіркелген) Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алуға үміткер адамның (отбасының) жиынтық табысын есептеу ережесіне сәйкес есептелетін, шартты ақшалай көмек тағайындауға жүгінген айдың алдындағы 3 айда ақшалай, сол сияқты заттай нысанда алынған табыстың жалпы сомасы;
      17) әлеуметтік келісімшарт – жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің мемлекеттік шараларына қатысатын Қазақстан Республикасының жұмыссыз, өз бетінше жұмыспен айналысатын және табысы аз азаматтары қатарындағы жеке тұлға мен халықты жұмыспен қамту орталығы арасындағы тараптардың құқықтары мен міндеттерін айқындайтын келісім;
      4. Осы қағиданың мақсаты үшін әлеуметтік көмек ретінде Төлеби ауданы әкімдігінің мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына (бұдан әрі – алушылар) өмірлік қиын жағдай туындаған жағдайда, сондай-ақ атаулы күндер мен мереке күндеріне ақшалай немесе заттай нысанда көрсететін көмек түсініледі.
      5. "Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектеріне және соларға теңестірілген адамдарға берілетін жеңілдіктер мен оларды әлеуметтік қорғау туралы" 1995 жылғы 28 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 20 бабында және "Қазақстан Республикасында мүгедектерді әлеуметтік қорғау туралы" 2005 жылғы 13 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабында көрсетілген адамдарға әлеуметтік көмек осы қағидада көзделген тәртіппен көрсетіледі.
      6. Әлеуметтік көмек бір рет және (немесе) мерзімді (ай сайын, тоқсан сайын, жартыжылдықта 1 рет) көрсетіледі.
      7. Әлеуметтік көмек мынадай мереке күндеріне көрсетіледі:
      1) 8 наурызда (Халықаралық әйелдер күні) - "Алтын алқамен", "Күміс алқамен" марапатталған немесе бұрын "Ардақты ана" атағын алған, сондай-ақ, І және ІІ дәрежелі "Ана даңқы" ордендерімен марапатталған көп балалы аналарға, біржолғы 2 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;
      2) 9 мамыр "Ұлы Отан соғысының Жеңіс күніне" орай - Ұлы Отан соғысының ардагерлері мен мүгедектерiне біржолғы 100 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде, соларға теңестірілген адамдарға және тыл еңбеккерлеріне біржолғы 5 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;
      3) 1 маусым "Балаларды қорғау күніне" орай – үйде оқып және тәрбиеленетін мүгедек балаларға біржолғы 5 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;
      4) 1 қазан "Халықаралық қарттар мен мүгедектер күніне" орай – 80 жастан асқан қарт адамдарға, мүгедектерге, жалғызілікті зейнеткерлерге біржолғы 5 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;
      5) жаңа жылдық шыршаға мүгедек балаларға біржолғы 3 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде.
      8. Учаскелік және арнайы комиссиялар өз қызметін Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігі бекітетін ережелердің негізінде жүзеге асырады.
      Арнайы және учаскелік комиссиялар туралы үлгілік ережелерді орталық атқарушы орган бекітеді.

2. Әлеуметтік көмек алушылар санаттарының тізбесін айқындау
және әлеуметтік көмектің мөлшерлерін белгілеу тәртібі

      9. Әлеуметтік көмек мынадай санаттағы азаматтарға ұсынылады:
      1) ең төмен күнкөрiс деңгейiне еселiк қатынаста белгiлейтiн шектен алпыс пайыздан аспайтын жан басына шаққандағы орташа табысы бар аз қамтамасыз етiлген отбасыларына, жұмысқа қабiлетсiз аз қамтамасыз етiлген мүгедектерге бiржолғы 30 айлық есептiк көрсеткiш мөлшерiнде;
      2) Ұлы Отан соғысының ардагерлерi мен мүгедектерiне, ең төмен күнкөрiс деңгейiне еселiк қатынаста белгiлейтiн шектен алпыс пайыздан аспайтын жан басына шаққандағы орташа табысы бар аз қамтамасыз етiлген отбасыларына, жалғызiлiктi зейнеткерлер мен мүгедектерге, табиғи зiлзаланың немесе өрттiң салдарынан азаматқа (отбасына) не оның тұрғын үйiне зиян келтiруiне байланысты бiржолғы 100 айлық есептiк көрсеткiш мөлшерiнде;
      3) туберкулез ауруының жұқпалы түрi бар азаматтарға бiржолғы 20 айлық есептiк көрсеткiш мөлшерiнде;
      4) Адамның Имун Тапшылығының Вирусы жұқтыру немесе Жұқтырылған Имун Тапшылығының Синдром ауруы медицина қызметкерлерінің және тұрмыстық қызмет көрсету саласы қызметкерлерінің кінәсінан болған олардың өміріне немесе денсаулығына келтірілген зиянды өтеуге өтемақы, ай сайын 21,9 айлық есептік көрсеткіш мөлшеріне дейін;
      5) Ұлы Отан соғысының ардагерлерi мен мүгедектерiне, жалғызiлiктi зейнеткерлер мен мүгедектерге тұрғын үйiн жөндеуге бiржолғы 100 айлық есептiк көрсеткiш мөлшерiнде;
      6) мерзімді баспасөз басылымдарға жазылу үшін - Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектерiне, біржолғы 5 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде, Ұлы Отан соғысы жылдарында тылда еңбек еткен ардагерлеріне, батыр аналар, мүгедектерге, мұқтаж жауынгер –Ауғандықтарға, Чернобыль АЭС-ның апатын жоюға қатысушыларына біржолғы 2 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде жартыжылдықта;
      7) үйде оқып және тәрбиеленетiн мүгедек балаларға ай сайын 2 айлық есептiк көрсеткiш мөлшерiнде;
      8) жеке оңалту бағдарламасы бойынша мүгедектерге қоларбамен қамтамасыз етуге:
      серуендеуге арналған қоларбаға 60 айлық есептiк көрсеткiш мөлшерiнде;
      бөлмеге арналған қоларбаға 30 айлық есептiк көрсеткiш мөлшерiнде;
      9) зейнет жасындағы азаматтарға және мүгедектерге санаторлық-курорттық емдеуге жолдама алу үшiн жылына бiр рет 40 айлық есептiк көрсеткiш мөлшерiнде.
      Табиғи зілзаланың немесе өрттің салдарынан өмірлік қиын жағдай туындаған кезде азаматтар бір ай мерзім ішінде әлеуметтік көмекке өтініш білдіру қажет.
      Бұл ретте азаматтарды өмірлік қиын жағдай туындаған кезде мұқтаждар санатына жатқызу үшін мыналар:
      1) Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген негіздемелер;
      2) табиғи зілзаланың немесе өрттің салдарынан азаматқа (отбасына) не оның мүлкіне зиян келтіру не әлеуметтік мәні бар аурулардың болуы;
      3) жан басына шаққандағы орташа табысы ең төмен күн көріс денгейіне еселік қатынаста алпыс пайызынан аспайтын табыстың болуы.
      Азаматтарды мұқтаждар санатына жатқызу және адамның (отбасының) материалдық-тұрмыстық жағдайына тексеру жүргізу үшін негіздемелердің түпкілікті тізбесін аудандық мәслихат бекітеді.
      Арнайы комиссиялар әлеуметтік көмек көрсету қажеттілігі туралы қорытынды шығарған кезде жергілікті өкілді органдар бекіткен азаматтарды мұқтаждар санатына жатқызу үшін негіздемелер тізбесін басшылыққа алады.
      10. Алушылардың жекелеген санаттары үшін атаулы күндер мен мереке күндеріне әлеуметтік көмектің мөлшері Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің келісімі бойынша бірыңғай мөлшерде белгіленеді.
      11. Әрбір жекелеген жағдайда көрсетілетін әлеуметтік көмек мөлшерін арнайы комиссия айқындайды және оны әлеуметтік көмек көрсету қажеттілігі туралы қорытындыда көрсетеді.
      12. Отбасының әрбір мүшесіне (адамға) арналған ШАК мөлшері отбасының (адамның) жан басына шаққандағы табысы мен облыстарда (республикалық маңызы бар қалада, астанада) белгіленген ең төменгі күнкөріс деңгейінің 60 пайызы арасындағы айырма ретінде айқындалады.

3. Әлеуметтік көмек көрсету тәртібі

      13. Атаулы күндер мен мереке күндеріне әлеуметтік көмек алушылардан өтініштер талап етілмей уәкілетті ұйымның не өзге де ұйымдардың ұсынымы бойынша Төлеби ауданы әкімдігі бекітетін тізім бойынша көрсетіледі.
      14. Өмірлік қиын жағдай туындаған кезде әлеуметтік көмек алу үшін өтініш беруші өзінің немесе отбасының атынан уәкілетті органға немесе ауылдық округтің әкіміне өтінішке қоса мынадай құжаттарды:
      1) жеке басын куәландыратын құжатты;
      2) тұрақты тұрғылықты жері бойынша тіркелгенін растайтын құжатты;
      3) Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2013 жылғы 21 мамырдағы № 504 қаулысымен бекітілген Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың үлгілік қағидаларға (одан әрі-Үлгілік қағидалар) 1-қосымшаға сәйкес адамның (отбасының) құрамы туралы мәліметтерді;
      4) адамның (отбасы мүшелерінің) табыстары туралы мәліметтерді;
      5) өмірлік қиын жағдайдың туындағанын растайтын актіні және/немесе құжатты ұсынады.
      15. Уәкілетті орган, ауылдық округ әкімі не ассистент үміткерге ШАК тағайындаудың шарттары туралы консультация береді және үміткер қатысуға келісім берген жағдайда әңгімелесу жүргізеді.
      Әңгімелесу жүргізу кезінде:
      1) үміткердің ШАК алуға құқығы;
      2) отбасы мүшелеріне олардың жеке мұқтаждықтары ескеріле отырып көрсетілетін арнаулы әлеуметтік қызметтердің түрлері;
      3) жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің мемлекеттік шаралары айқындалады.
      Әңгімелесу нәтижелері бойынша осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес әңгімелесу парағы ресімделеді.
      16. Құжаттар салыстырып тексеру үшін түпнұсқаларда және көшірмелерде ұсынылады, содан кейін құжаттардың түпнұсқалары өтініш берушіге қайтарылады.
      17. Өмірлік қиын жағдай туындаған кезде әлеуметтік көмек көрсетуге өтініш келіп түскен кезде уәкілетті орган немесе ауылдық округтің әкімі бір жұмыс күні ішінде өтініш берушінің құжаттарын адамның (отбасының) материалдық жағдайына тексеру жүргізу үшін учаскелік комиссияға жібереді.
      18. Учаскелік комиссия құжаттарды алған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде өтініш берушіге тексеру жүргізеді, оның нәтижелері бойынша Үлгілік қағидаларға 3, 4-қосымшаларға сәйкес нысандар бойынша адамның (отбасының) материалдық жағдайы туралы акті жасайды, адамның (отбасының) әлеуметтік көмекке мұқтаждығы туралы қорытынды дайындайды және оларды уәкілетті органға немесе ауылдық округ әкіміне жібереді.
      Ауылдық округ әкімі учаскелік комиссияның актісі мен қорытындысын алған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде оларды қоса берілген құжаттармен уәкілетті органға жібереді.
      19. Әлеуметтік көмек көрсету үшін құжаттар жетіспеген жағдайда уәкілетті орган әлеуметтік көмек көрсетуге ұсынылған құжаттарды қарау үшін қажетті мәліметтерді тиісті органдардан сұратады.
      20. Өтініш берушінің қажетті құжаттарды олардың бүлінуіне, жоғалуына байланысты ұсынуға мүмкіндігі болмаған жағдайда уәкілетті орган тиісті мәліметтерді қамтитын өзге уәкілетті органдар мен ұйымдардың деректері негізінде әлеуметтік көмек тағайындау туралы шешім қабылдайды.
      21. Уәкілетті орган учаскелік комиссиядан немесе ауылдық округ әкімінен құжаттар келіп түскен күннен бастап бір жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес адамның (отбасының) жан басына шаққандағы орташа табысын есептеуді жүргізеді және құжаттардың толық пакетін арнайы комиссияның қарауына ұсынады.
      22. Арнайы комиссия құжаттар келіп түскен күннен бастап екі жұмыс күні ішінде әлеуметтік көмек көрсету қажеттілігі туралы қорытынды шығарады, оң қорытынды болған кезде әлеуметтік көмектің мөлшерін көрсетеді.
      23. Уәкілетті орган өтініш берушінің әлеуметтік көмек алуға қажетті құжаттарын тіркеген күннен бастап сегіз жұмыс күні ішінде қабылданған құжаттар мен арнайы комиссияның әлеуметтік көмек көрсету қажеттілігі туралы қорытындысының негізінде әлеуметтік көмек көрсету не көрсетуден бас тарту туралы шешім қабылдайды.
      24. Жан басына шаққандағы орташа табыс ШАК тағайындауға жүгінген айдың алдындағы 3 айда алынған жиынтық табысты отбасы мүшелерінің санына және үш айға бөлу арқылы есептеледі және отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты қолданылатын мерзім ішінде қайта қаралмайды.
      Отбасының құрамы өзгерген жағдайда, ШАК мөлшері көрсетілген мән-жайлар орын алған кезден бастап, бірақ оны тағайындаған кезден кейін ғана қайта есептеледі.
      Осы қағиданың 19 және 20 тармақтарында көрсетілген жағдайларда уәкілетті орган өтініш берушіден немесе ауылдық округтің әкімінен құжаттарды қабылдаған күннен бастап жиырма жұмыс күн ішінде әлеуметтік көмек көрсету не көрсетуден бас тарту туралы шешім қабылдайды.
      25. Уәкілетті орган шешім қабылдаған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде қабылданған шешім туралы (бас тартқан жағдайда – негіздемесін көрсете отырып) өтініш берушіні жазбаша хабардар етеді.
      26. Отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты екі данада жасалады, оның біреуі өтініш берушіге осы Қағидаларға 5-қосымшаға сәйкес нысан бойынша тіркеу журналына қол қойғызып беріледі, екіншісі – жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінде сақталады.
      27. Жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің мемлекеттік шараларына қатысу:
      стационарлық, амбулаторлық емделу (тиісті медициналық ұйымдардан растайтын құжаттар ұсынған кезде) кезеңінде;
      жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің мемлекеттік шараларына қатысатын негізгі үміткерден (үміткерлерден) басқа, адамдардың үш жасқа дейінгі балаға, он сегіз жасқа толмаған мүгедек балаға, бөгде адамның күтімі мен көмегіне мұқтаж бірінші және екінші топтағы мүгедектерге, сексен жастан асқан қарттарға күтім жасауды жүзеге асыру жағдайларын қоспағанда, отбасының еңбекке қабілетті мүшелері үшін міндетті шарт болып табылады.
      28. Белгіленген негіздемелердің біреуі бойынша әлеуметтік көмек күнтізбелік бір жыл ішінде қайта көрсетілмейді.
      29. ШАК отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты қолданылатын мерзімге беріледі және үміткердің өтініші бойынша ай сайын немесе үш ай үшін бір мезгілде төленеді.
      30. ШАК-тың біржолғы сомасы бұрынғы қарыздарды өтеуге, тұратын жылжымайтын мүлік сатып алуға, сондай-ақ сауда саласындағы қызметтерді жүзеге асыруға арналған шығындардан басқа, әлеуметтік келісімшарт бойынша міндеттерді орындауға байланысты іс-шараларға ғана, оның ішінде жеке қосалқы шаруашылықты дамытуға (үй малын, құсын және т.б. сатып алу), жеке кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруға қолданылуға тиіс.
      31. ШАК-ке құқығы айқындалғаннан кейін бір жұмыс күні ішінде осы Қағидалардың 27-тармағында көзделген жағдайларды және 1, 2-топ мүгедектерін, оқушыларды, студенттерді, тыңдаушыларды, курсанттарды және күндізгі оқу нысанындағы магистранттарды қоспағанда, өз бетінше жұмыспен айналысушылар, жұмыссыздар санатына жатқызылған өтініш берушіні және (немесе) отбасы мүшелерін "Халықты жұмыспен қамту туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің мемлекеттік шараларына қатысуға әлеуметтік келісімшарт жасау үшін жұмыспен қамту орталығына жібереді не жергілікті бюджет қаражаты есебінен іске асырылатын жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің өзге де шараларына жолдама береді.
      32. Жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің мемлекеттік шаралары инфрақұрылымды және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылықты дамыту, ауылдық кәсіпкерлікті дамыту, оқыту және ерікті қоныс аудару, сондай-ақ "Халықты жұмыспен қамту туралы" Қазақстан Республикасының Заңында көзделген өзге де шаралар арқылы отбасының еңбекке қабілетті мүшелерін жұмыспен қамтуды қамтамасыз етуді көздейді.
      33. Жұмыспен қамтуға жәрдемдесу және әлеуметтік бейімдеу жөніндегі іс-шараларды қамтитын (отбасында осындай бейімделуге мұқтаж адам болған жағдайда) жеке жоспар өтініш берушімен және оның отбасы мүшелерімен бірлесіп жасалады және отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшартының ажырамас бөлігі болып табылады.
      Отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты тараптардың ШАК тағайындаудың міндеттемелерін, сондай-ақ скринингтік тексеруден өтуге, әлеуметтік мәні бар аурулардан (маскүнемдік, нашақорлық, туберкулез) емделуге бейімділігі, жүктіліктің 12 аптасына дейін әйелдер консультациясына тіркеуге тұру және жүктіліктің барлық кезеңінде бақылауда болу бойынша міндеттемелерді қамтиды.
      34. Отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты алты айға, бірақ отбасы мүшелерінің әлеуметтік бейімделуін ұзарту қажет болған және (немесе) отбасының еңбекке қабілетті мүшелері кәсіптік оқуын аяқтамаған және (немесе) жастар практикасынан өткен және (немесе) әлеуметтік жұмыс орындарында жұмыспен қамтылған жағдайда бір жылдан асырмай алты айға ұзарту мүмкіндігімен жасалады.
      Отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты ұзартылған жағдайда, ШАК мөлшері қайта қаралмайды.
      35. Әлеуметтік көмек көрсетуден бас тарту:
      1) өтініш беруші ұсынған мәліметтердің дәйексіздігі анықталған;
      2) өтініш беруші адамның (отбасының) материалдық жағдайына тексеру жүргізуден бас тартқан, жалтарған;
      3) адамның (отбасының) жан басына шаққандағы орташа табысы әлеуметтік көмек көрсету үшін аудандық мәслихат белгілеген шектен артқан жағдайларда жүзеге асырылады.
      36. Әлеуметтік көмек ұсынуға шығыстарды қаржыландыру Төлеби ауданының бюджетінде көзделген ағымдағы қаржы жылына арналған қаражат шегінде жүзеге асырылады.

4. Көрсетілетін әлеуметтік көмекті тоқтату және қайтару үшін негіздемелер

      37. Әлеуметтік көмек:
      1) алушы қайтыс болған;
      2) алушы тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің шегінен тыс тұрақты тұруға кеткен;
      3) алушы мемлекеттік медициналық – әлеуметтік мекемелерге тұруға жіберген;
      4) алушы ұсынған мәліметтердің дәйексіздігі анықталған жағдайларда;
      5) әлеуметтік келісімшарттың және отбасының белсенділігін арттырудың келісімшартында көрсетілген міндеттемелерін бұзылуы және (немесе) орындалмауы;
      Әлеуметтік көмекті төлеу көрсетілген жағдаяттар туындаған айдан бастап тоқтатылады.
      38. Артық төленген сомалар ерікті немесе Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген өзгеше тәртіппен қайтаруға жатады.

5. Қорытынды ереже

      39. Әлеуметтік көмек көрсету мониторингі мен есепке алуды уәкілетті орган "Е-Собес" және "Социальная помощь" автоматтандырылған ақпараттық жүйесінің дерекқорын пайдалана отырып жүргізеді.

  Әлеуметтік көмек көрсетудің,
оның мөлшерлерін белгілеудің
және мұқтаж азаматтардың
жекелеген санаттарының тізбесін
айқындаудың үлгілік
қағидаларына 1-қосымша

      Отбасыны тіркеу нөмірі ____________

Өтiнiш берушiнiң отбасы құрамы туралы мәлiметтер

      ___________________________ ____________________________
       (Өтiнiш берушiнiң Т.А.Ә.) (үйiнiң мекенжайы, телефоны)

Р/с

Отбасы мүшелерiнiң Т.А.Ә.
Өтiнiш берушiге туыстық қатынасы
Туған жылы
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

      
      Өтiнiш берушiнiң қолы _________________ Күнi ______________
      Отбасы құрамы туралы мәлiметтердi растауға
      уәкiлеттi органның лауазымды адамының Т.А.Ә _______________

  Әлеуметтік көмек көрсетудің,
оның мөлшерлерін белгілеудің
және мұқтаж азаматтардың
жекелеген санаттарының тізбесін
айқындаудың үлгілік
қағидаларына 2-қосымша

ШАК тағайындау үшін әңгімелесу парағы

      Өтініш берушінің Т.А.Ә._____________________________________________
      Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі маманының Т.А.Ә.
      ____________________________________________________________________
      Отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты негізінде
      шартты ақшалай көмек алуға жүгінген күн ____________________________
      Отбасының (жалғыз тұратын азаматтың) сипаттамасы: __________________
      ____________________________________________________________________
      ____________________________________________________________________
      Отбасының жұмыс істемейтін ересек мүшелерінің еңбек қызметі (жұмыс
      орны, лауазымы, жұмыстан шығу себептері):

Отбасы мүшелері
Кәсібі
Соңғы жұмыс орны, жұмыстан шығу себептері
Жалпы жұмыс өтілі
Соңғы жұмыс орнындағы жұмыс өтілі
Еңбек дағдылары мен шеберлігі
Жұмыссыздық кезеңінің ұзақтығы
Өтініш беруші
 
 
 
 
 
 
Зайыбы (жұбайы)
 
 
 
 
 
 
Басқа ересектер
 
 
 
 
 
 

      
      Еңбек қызметінің мүмкіндіктері (пікір):
      Өтініш беруші: _____________________________________________
      Зайыбы
      (жұбайы): __________________________________________________
      Отбасының басқа да ересек мүшелері: ________________________
      Отбасы мүшелері арасындағы қарым-қатынас ___________________
      ____________________________________________________________
      Отбасындағы қиындықтар _____________________________________
      ____________________________________________________________
      ____________________________________________________________
      Отбасының мүмкіндіктері (әлеуеті) – жұмыспен қамту және әлеуметтік
      бағдарламалар бөлімі маманының бағасы ____________________________
      __________________________________________________________________
      __________________________________________________________________
      Проблемалар, алаңдаушылық (бүгінгі күннің қиындықтары), не кедергі
      келтіреді ________________________________________________________
      __________________________________________________________________
      __________________________________________________________________
      Отбасының (жалғыз тұратын азаматтың) қалауы ______________________
      __________________________________________________________________
      __________________________________________________________________
      Басқа ____________________________________________________________
      __________________________________________________________________
      __________________________________________________________________
      Тараптардың қолы
      Жұмыспен қамту және әлеуметтік Қатысушы(лар)
      бағдарламалар бөлімі
      ___________________ (қолы) _________________ (қолы)
      ___________________ (күні) _________________ (күні)

  Әлеуметтік көмек көрсетудің,
оның мөлшерлерін белгілеудің
және мұқтаж азаматтардың
жекелеген санаттарының тізбесін
айқындаудың үлгілік
қағидаларына 3-қосымша

Өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты адамның
(отбасының) мұқтаждығын айқындауға арналған тексеру
АКТІСІ

      20__ ж. "___" _______
      _____________________
      (елді мекен)
      1. Өтініш берушінің Т.А.Ә. _________________________________
      2. Тұратын мекенжайы _______________________________________
      ____________________________________________________________
      3. Өтініш беруші әлеуметтік көмекке өтініш берген туындаған
      өмірлік қиын жағдай
      __________________________________________________________________
      __________________________________________________________________
      4. Отбасы құрамы (отбасында нақты тұратындар есептеледі)____
      адам, оның ішінде:

Р/с

Т.А.Ә.
Туған күні
Өтініш берушіге туыстық қатынасы
Жұмыспен қамтылуы (жұмыс, оқу орны)
Жұмыспен қамтылмау себебі
Қоғамдық жұмыстарға қатысуы, кәсіптік даярлығы (қайта даярлау, біліктілігін арттыру) немесе жұмыспен қамтудың белсенді шараларына қатысуы туралы мәліметтер
Өмірлік қиын жағдай
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

      
      Еңбекке жарамды барлығы _________________________________ адам.
      Жұмыспен қамту органдарында жұмыссыз ретінде тіркелгендері ____
      адам.
      Балалардың саны: ______________________________________________
      жоғары және орта оқу орындарында ақылы негізде оқитындар ______
      адам, оқу құны жылына ______ теңге.
      Отбасында Ұлы Отан соғысына қатысушылардың, Ұлы Отан соғысы
      мүгедектерінің, Ұлы Отан соғысына қатысушыларына және Ұлы Отан соғысы мүгедектеріне теңестірілгендердің, зейнеткерлердің, 80 жастан асқан қарт адамдардың, әлеуметтік маңызы бар аурулары (қатерлі ісіктер, туберкулез, адамның иммунитет тапшылығы вирусы) бар адамдардың, мүгедектердің, мүгедек балалардың болуы (көрсету немесе өзге санатты қосу керек)__________________________________________________________
      _____________________________________________________________________
       5. Өмір сүру жағдайы (жатақхана, жалға алынған, жекешелендірілген тұрғын үй, қызметтік тұрғын үй, тұрғын үй кооперативі, жеке тұрғын үй немесе өзгеше – көрсету керек):______________________________________________________________
      Тұрғын үйді ұстауға арналған шығыстар: ________________________
      _____________________________________________________________________
      _____________________________________________________________________
      Отбасының табысы:

Р/с

Табысы бар отбасы мүшелерінің (оның ішінде өтініш берушінің) Т.А.Ә.
Табыс түрі
Өткен тоқсандағы табыс сомасы (теңге)
Жеке қосалқы шаруашылық (ауладағы учаске, малы және құсы), саяжай және жер учаскесі (жер үлесі) туралы мәліметтер
тоқсанға
орта есеппен айына
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

      
      6. Мыналардың:
      автокөлігінің болуы (маркасы, шығарылған жылы, құқық беретін
      құжат, оны пайдаланғаннан түскен мәлімделген табыс)
      __________________________________________________________________
      ________________________________________ қазіргі уақытта өздері тұрып
      жатқаннан бөлек өзге де тұрғын үйдің болуы (оны пайдаланғаннан түскен
      мәлімделген табыс) ________________________________________________
      __________________________________________________________________
      __________________________________________________________________
      7. Бұрын алған көмегі туралы мәліметтер (нысаны, сомасы, көзі):
      __________________________________________________________________
      __________________________________________________________________
      __________________________________________________________________
      __________________________________________________________________
      __________________________________________________________________
      8. Отбасының өзге де табыстары (нысаны, сомасы, көзі):
      __________________________________________________________________
      __________________________________________________________________
      __________________________________________________________________
      __________________________________________________________________
      9. Балалардың мектеп керек-жарағымен, киіммен, аяқ киіммен
      қамтамасыз етілуі ________________________________________________
      10. Тұратын жерінің санитариялық-эпидемиологиялық жағдайы __
      __________________________________________________________________
      Комиссия төрағасы:
      _______________________ _______________________
      Комиссия мүшелері:
      _______________________ _______________________
      _______________________ _______________________
      _______________________ _______________________
      _______________________ _______________________
       (қолдары) (Т.А.Ә.)
      Жасалған актімен таныстым: _________________________________
       Өтініш берушінің Т.А.Ә. және қолы
      Тексеру жүргізілуден бас тартамын ______________________ өтініш
      берушінің (немесе отбасы мүшелерінің бірінің) Т.А.Ә. және қолы, күні _______________________________________________________________ (өтініш беруші тексеру жүргізуден бас тартқан жағдайда толтырылады)

  Әлеуметтік көмек көрсетудің,
оның мөлшерлерін белгілеудің
және мұқтаж азаматтардың
жекелеген санаттарының тізбесін
айқындаудың үлгілік
қағидаларына 4-қосымша

Учаскелік комиссияның 20__ ж. ___ _____№ _____ қорытындысы

      Учаскелік комиссия Әлеуметтік көмек көрсету, оның мөлшерлерін
      белгілеу және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін
      айқындау қағидаларына сәйкес өмірлік қиын жағдайдың туындауына
      байланысты әлеуметтік көмек алуға өтініш берген адамның (отбасының)
      ____________________________________________________________________
      (өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты)
      өтінішін және оған қоса берілген құжаттарды қарап, ұсынылған құжаттар
      және өтініш берушінің (отбасының) материалдық жағдайын тексеру
      нәтижелерінің негізінде ____________________________________________ (қажеттілігі, қажеттіліктің жоқтығы) адамға (отбасыға) өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты әлеуметтік көмек ұсыну туралы қорытынды шығарады
      Комиссия төрағасы: ___________________ _____________________
       Комиссия мүшелері: ___________________ _____________________ ___________________ _____________________
      ___________________ _____________________
      ___________________ _____________________ (қолдары) (Т.А.Ә.)
      Қорытынды
      қоса берілген құжаттармен ___ данада
      20__ ж. "___" ___________ қабылданды
      Құжаттарды қабылдаған кент, ауыл, ауылдық округ әкімінің немесе
      уәкілетті орган қызметкерінің Т.А.Ә., лауазымы, қолы __________

  Әлеуметтік көмек көрсетудің,
оның мөлшерлерін белгілеудің
және мұқтаж азаматтардың
жекелеген санаттарының тізбесін
айқындаудың үлгілік
қағидаларына 5-қосымша

ШАК тағайындау бойынша отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісім шартын тіркеу журналы

Р/с

Тіркеу нөмірі
Өтініш берушінің Т.А.Ә.
Мекенжайы
Сомасы
Өтініш берушінің қолы
Ескертпе
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

      

Об утверждении Правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан в Толебийском районе

Решение Толебийского районного маслихата Южно-Казахстанской области от 19 июня 2015 года № 41/201-V. Зарегистрировано Департаментом юстиции Южно-Казахстанской области 2 июля 2015 года № 3230. Утратило силу решением Толебийского районного маслихата Южно-Казахстанской области от 24 июня 2016 года № 5/22-VI

      Сноска. Утратило силу решением Толебийского районного маслихата Южно-Казахстанской области от 24.06.2016 № 5/22-VI.
      В соответствии c подпунктом 4) пункта 1 статьи 56 Бюджетного кодекса Республики Казахстан от 4 декабря 2008 года, пункта 2-3 статьи 6 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и Постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 мая 2013 года № 504 "Об утверждении Типовых правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан" Толебийский районный маслихат РЕШИЛ:
      1. Утвердить прилагаемые Правила оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан в Толебийском районе.
      2. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      Председатель сессии
районного маслихата
К.Татыбаев
      Секретарь районного
маслихата
А.Шынгысбаев

  Утвержден решением
Толебийского
районного
маслихата от 19 июня
2015 года № 41/201-V

Правила оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан

      1. Настоящие правила оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан (далее – правила) разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и Постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 мая 2013 года № 504 "Об утверждении типовых правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан" и определяют порядок оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан.
      2. Социальная помощь предоставляется гражданам Толебийского района, постоянно проживающим на территории соответствующей административно-территориальной единицы.

1. Общие положения

      3. Основные термины и понятия, которые используются в настоящих правилах:
      1) памятные даты – события, имеющие общенародное историческое, духовное, культурное значение и оказавшие влияние на ход истории Республики Казахстан;
      2) специальная комиссия – комиссия, создаваемая решением акима района, по рассмотрению заявления лица (семьи), претендующего на оказание социальной помощи в связи с наступлением трудной жизненной ситуации;
      3) прожиточный минимум – необходимый минимальный денежный доход на одного человека, равный по величине стоимости минимальной потребительской корзины, рассчитываемой органами статистики в областях, городе республиканского значения, столице;
      4) праздничные дни – дни национальных и государственных праздников Республики Казахстан;
      5) среднедушевой доход семьи (гражданина) – доля совокупного дохода семьи, приходящаяся на каждого члена семьи в месяц;
      6) центральный исполнительный орган – государственный орган, обеспечивающий реализацию государственной политики в сфере социальной защиты населения;
      7) трудная жизненная ситуация, объективно нарушающая жизнедеятельность гражданина, которую он не может преодолеть самостоятельно;
      8) уполномоченный орган – исполнительный орган района в сфере социальной защиты населения, финансируемый за счет местного бюджета, осуществляющий оказание социальной помощи;
      9) уполномоченная организация – Республиканское государственное казенное предприятие "Государственный центр по выплате пенсий Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан";
      10) участковая комиссия – комиссия, создаваемая решением акимов соответствующих административно – территориальных единиц для проведения обследования материального положения лиц (семей), обратившихся за социальной помощью, и подготовки заключений;
      11) предельный размер – утвержденный максимальный размер социальной помощи.
      12) обусловленная денежная помощь (далее – ОДП) – выплата в денежной форме, предоставляемая государством физическим лицам или семьям с месячным среднедушевым доходом ниже 60 процентов от величины прожиточного минимума на условиях социального контракта активизации семьи;
      13) индивидуальный план помощи семье (далее – индивидуальный план) – комплекс разработанных уполномоченным органом совместно с заявителем мероприятий по содействию занятости и (или) социальной адаптации;
      14) социальная адаптация членов семьи (лица) предусматривает предоставление специальных социальных услуг в зависимости от их индивидуальной потребности в соответствии с Законом Республики Казахстан "О специальных социальных услугах", а также иные меры социальной поддержки, предусмотренные за счет средств местного бюджета;
      15) социальный контракт активизации семьи – соглашение между трудоспособным физическим лицом, выступающим от имени семьи для назначения ОДП, и уполномоченным органом, определяющее права и обязанности сторон;
      16) совокупный доход семьи – общая сумма доходов, полученных как в денежной, так и натуральной форме, за 3 месяца, предшествующих месяцу обращения за назначением обусловленной денежной помощи, рассчитываемая в соответствии с Правилами исчисления совокупного дохода лица (семьи), претендующего на получение государственной адресной социальной помощи, утвержденными приказом Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 28 июля 2009 года № 237-п (зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 28 августа 2009 года № 5757);
      17) социальный контракт – соглашение между физическим лицом из числа безработных, самостоятельно занятых и малообеспеченных граждан Республики Казахстан, участвующих в государственных мерах содействия занятости, и центром занятости населения, определяющее права и обязанности сторон;
      4. Для целей настоящих правил под социальной помощью понимается помощь, предоставляемая акиматом Толебийского района в денежной или натуральной форме отдельным категориям нуждающихся граждан (далее – получатели) в случае наступления трудной жизненной ситуации, а также к памятным датам и праздничным дням.
      5. Лицам, указанным в статье 20 Закона Республики Казахстан от 28 апреля 1995 года "О льготах и социальной защите участников, инвалидов Великой Отечественной войны и лиц, приравненных к ним" и статье 16 Закона Республики Казахстан от 13 апреля 2005 года "О социальной защите инвалидов в Республике Казахстан", социальная помощь оказывается в порядке, предусмотренном настоящими правилами.
      6. Социальная помощь предоставляется единовременно и (или) периодически (ежемесячно, ежеквартально, 1 раз в полугодие).
      7. Социальная помощь предоставляется в следующие праздничные дни:
      1) 8 марта (Международный женский день) - многодетные матери, награжденные подвесками "Алтын алка", "Кумис алка" или получившие ранее звание "Мать-героиня", а также награжденные орденами "Материнская слава" І и ІІ степени, единовременно в размере 2 кратного месячного расчетного показателя;
      2) к 9 мая "День победы Великой Отечественной войны" - участникам и инвалидам Великой Отечественной войны, единовременно, в размере 100 месячного расчетного показателя, лиц приравненных к ним и работникам тыла единовременно в размере 5 кратного месячного расчетного показателя;
      3) к 1 июня "День защиты детей" - детям инвалидам обучающимся и воспитывающимся на дому, единовременно, в размере 5 месячного расчетного показателя;
      4) к 1 октября "Международный день пожилых людей и инвалидов" - пожилым лицам старше 80 лет, инвалидам, одиноким пенсионерам, единовременно, в размере 5 месячного расчетного показателя;
      5) детям инвалидам на новогоднюю елку, единовременно, в размере 3 месячного расчетного показателя.
      8. Участковые и специальные комиссии осуществляют свою деятельность на основании положений, утверждаемых акиматом Южно-Казахстанской области.
      Типовые положения о специальных и участковых комиссиях утверждаются центральным исполнительным органом.

2. Порядок определения перечня категорий получателей
социальной помощи и установления размеров социальной помощи

      9. Социальная помощь предоставляется гражданам из числа следующих категорий:
      1) малообеспеченным семьям среднедушевой доход которых не превышает шестьдесят процентного порога, в кратном отношении к прожиточному минимуму, нетрудоспособным малообеспеченным инвалидам, единовременно, в размере 30 месячного расчетного показателя;
      2) участникам и инвалидам Великой Отечественной войны, малообеспеченным семьям среднедушевой доход которых не превышает шестьдесят процентного порога, в кратном отношении к прожиточному минимуму, одиноким пенсионерам и инвалидам, для компенсаций причиненного ущерба гражданину (семье) либо жилью вследствии стихийного бедствия или пожара, единовременно, в размере 100 месячного расчетного показателя;
      3) гражданам, больным заразной формой туберкулеза, единовременно, в размере 20 месячного расчетного показателя;
      4) людям заразившимся Синдромом Приобретенного Имунного Дефицита или Вирусом Иммунодефицита Человека по вине медицинских работников и работников в сфере социально бытовых услуг что повлекло вред их здоровью, ежемесячно, в размере до 21,9 месячных расчетных показателей;
      5) участникам и инвалидам Великой Отечественной войны, одиноким пенсионерам и инвалидам, на ремонт жилья, единовременно, в размере 100 месячного расчетного показателя;
      6) на подписку периодической печати – участникам и инвалидам Великой Отечественной войны в размере 5-кратного месячного расчетного показателя, труженикам тыла работавшим в годы ВОВ, матерям героиням, инвалидам, нуждающимся воинам – Афганцам, ликвидаторам аварии на Чернобыльской АЭС в размере 2 кратного месячного расчетного показателя 1 раз в полугодие;
      7) детям-инвалидам обучающимся и воспитывающимся на дому, ежемесячно, в размере 2 месячного расчетного показателя;
      8) инвалидам по индивидуальной программе реабилитации для обеспечения инвалидными колясками:
      на прогулочные инвалидные коляски, в размере 60 месячного расчетного показателя;
      на комнатные инвалидные коляски, в размере 30 месячного расчетного показателя;
      9) пенсионерам и инвалидам для получения направлений в санаторно-курортное лечение, один раз в год, в размере 40 месячного расчетного показателя.
      При наступлении трудной жизненной ситуации вследствие стихийного бедствия или пожара граждане в месячный срок должны обратиться за социальной помощью.
      При этом основаниями для отнесения граждан к категории нуждающихся при наступлении трудной жизненной ситуации являются:
      1) основания, предусмотренные законодательством Республики Казахстан;
      2) причинение ущерба гражданину (семье) либо его имуществу вследствие стихийного бедствия или пожара либо наличие социально значимого заболевания;
      3) наличие среднедушевого дохода, не превышающего шестьдесят процента порога, в кратном отношении к прожиточному минимуму.
      Окончательный перечень оснований для отнесения граждан к категории нуждающихся и проведения обследований материально-бытового положения лица (семьи) утверждается районным маслихатом.
      Специальные комиссии при вынесении заключения о необходимости оказания социальной помощи руководствуются утвержденным местными представительными органами перечнем оснований для отнесения граждан к категории нуждающихся.
      10. К памятным датам и праздничным дням размер социальной помощи для отдельно взятой категории получателей устанавливается в едином размере по согласованию с акиматом Южно-Казахстанской области.
      11. Размер оказываемой социальной помощи в каждом отдельном случае определяет специальная комиссия и указывает его в заключении о необходимости оказания социальной помощи.
      12. Размер ОДП на каждого члена семьи (лицо) определяется как разница между среднедушевым доходом семьи (лица) и 60 процентами от величины прожиточного минимума, установленной в областях (городе республиканского значения, столице).

3. Порядок оказания социальной помощи

      13. Социальная помощь к памятным датам и праздничным дням оказывается, по списку, утверждаемому акиматом Толебийского района по представлению уполномоченной организации либо иных организаций без истребования заявлений от получателей.
      14. Для получения социальной помощи при наступлении трудной жизненной ситуации заявитель от себя или от имени семьи в уполномоченный орган или акиму сельского округа представляет заявление с приложением следующих документов:
      1) документ, удостоверяющий личность;
      2) документ, подтверждающий регистрацию по постоянному месту жительства;
      3) сведения о составе лица (семьи) согласно приложению 1 к Типовым правилам оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан утвержденный Постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 мая 2013 года № 504 (далее – Типовые правила);
      4) сведения о доходах лица (членов семьи);
      5) акт и/или документ, подтверждающий наступление трудной жизненной ситуации.
      15. Уполномоченный орган, аким сельского округа либо ассистент дают консультацию претенденту об условиях назначения ОДП и при его согласии на участие проводят собеседование.
      При проведении собеседования определяются:
      1) право претендента на получение ОДП;
      2) виды предоставляемых специальных социальных услуг членам семьи с учетом их индивидуальных потребностей;
      3) государственные меры оказания содействия занятости.
      По результатам собеседования оформляется лист собеседования согласно приложению 2 к настоящим Правилам.
      16. Документы представляются в подлинниках и копиях для сверки, после чего подлинники документов возвращаются заявителю.
      17. При поступлении заявления на оказание социальной помощи при наступлении трудной жизненной ситуации уполномоченный орган или аким сельского округа в течение одного рабочего дня направляют документы заявителя в участковую комиссию для проведения обследования материального положения лица (семьи).
      18. Участковая комиссия в течение двух рабочих дней со дня получения документов проводит обследование заявителя, по результатам которого составляет акт о материальном положении лица (семьи), подготавливает заключение о нуждаемости лица (семьи) в социальной помощи по формам согласно приложениям 3, 4 к Типовым правилам и направляет их в уполномоченный орган или акиму сельского округа.
      Аким сельского округа в течение двух рабочих дней со дня получения акта и заключения участковой комиссии направляет их с приложенными документами в уполномоченный орган.
      19. В случае недостаточности документов для оказания социальной помощи, уполномоченный орган запрашивает в соответствующих органах сведения, необходимые для рассмотрения представленных для оказания социальной помощи документов.
      20. В случае невозможности представления заявителем необходимых документов в связи с их порчей, утерей, уполномоченный орган принимает решение об оказании социальной помощи на основании данных иных уполномоченных органов и организаций, имеющих соответствующие сведения.
      21. Уполномоченный орган в течение одного рабочего дня со дня поступления документов от участковой комиссии или акима сельского округа производит расчет среднедушевого дохода лица (семьи) в соответствии с законодательством Республики Казахстан и представляет полный пакет документов на рассмотрение специальной комиссии.
      22. Специальная комиссия в течение двух рабочих дней со дня поступления документов выносит заключение о необходимости оказания социальной помощи, при положительном заключении указывает размер социальной помощи.
      23. Уполномоченный орган в течение восьми рабочих дней со дня регистрации документов заявителя на оказание социальной помощи принимает решение об оказании либо отказе в оказании социальной помощи на основании принятых документов и заключения специальной комиссии о необходимости оказания социальной помощи.
      24. Среднедушевой доход исчисляется путем деления совокупного дохода, полученного за 3 месяца, предшествующих месяцу обращения за назначением ОДП, на число членов семьи и на три месяца и не пересматривается в течение срока действия социального контракта активизации семьи.
      Размер ОДП пересчитывается в случае изменения состава семьи с момента наступления указанных обстоятельств, но не ранее момента ее назначения.
      В случаях, указанных в пунктах 19 и 20 настоящих Правил, уполномоченный орган принимает решение об оказании либо отказе в оказании социальной помощи в течение двадцати рабочих дней со дня принятия документов от заявителя или акима сельского округа.
      25. Уполномоченный орган письменно уведомляет заявителя о принятом решении (в случае отказа - с указанием основания) в течение трех рабочих дней со дня принятия решения.
      26. Социальный контракт активизации семьи заключается в двух экземплярах, один из которых выдается заявителю под роспись в журнале регистрации по форме, согласно приложению 5 к настоящим Правилам, второй хранится в отделе занятости и социальных программ.
      27. Участие в государственных мерах содействия занятости является обязательным условием для трудоспособных членов семьи, за исключением случаев:
      стационарного, амбулаторного лечения (при предоставлении подтверждающих документов от соответствующих медицинских организаций);
      осуществления кроме основного(ых) претендента(ов) на участие в государственных мерах содействия занятости ухода за детьми до трех лет, ребенком-инвалидом до восемнадцати лет, инвалидами первой и второй групп, престарелыми старше восьмидесяти лет, которые нуждаются в постороннем уходе и помощи.
      28. По одному из установленных оснований социальная помощь в течение одного календарного года повторно не оказывается.
      29. ОДП предоставляется на срок действия социального контракта активизации семьи и выплачивается ежемесячно или единовременно за три месяца по заявлению претендента.
      30. Единовременная сумма ОДП должна быть использована исключительно на мероприятия, связанные с выполнением обязанностей по социальному контракту, в том числе на развитие личного подсобного хозяйства (покупка домашнего скота, птицы и другое), организацию индивидуальной предпринимательской деятельности, кроме затрат на погашение предыдущих займов, приобретение жилой недвижимости, а также осуществление деятельности в сфере торговли.
      31. После определения права на ОДП в течение одного рабочего дня направляет заявителя и (или) членов семьи, отнесенных к категории самозанятых, безработных, за исключением случаев, предусмотренных пунктом 27 настоящих Правил, и инвалидов 1 и 2 группы, учащихся, студентов, слушателей, курсантов и магистрантов очной формы обучения, для участия в государственных мерах содействия занятости в центр занятости для заключения социального контракта либо представляет направление на иные меры содействия занятости, реализуемые за счет средств местного бюджета в соответствии с Законом Республики Казахстан "О занятости населения".
      32. Государственные меры содействия занятости предусматривают обеспечение занятости трудоспособных членов семьи через развитие инфраструктуры и жилищно-коммунального хозяйства, развитие сельского предпринимательства, обучение и добровольное переселение, а также иные меры, предусмотренные Законом Республики Казахстан "О занятости населения".
      33. Индивидуальный план разрабатывается совместно с заявителем и членами его семьи, который включает в себя мероприятия по содействию занятости и социальной адаптации (в случае присутствия в составе семье лиц, нуждающихся в такой адаптации) и является неотъемлемой частью социального контракта активизации семьи.
      Социальный контракт активизации семьи содержит обязательства сторон для назначения ОДП, а также прохождение скрининговых осмотров, приверженность к лечению при наличии социально-значимых заболеваний (алкоголизм, наркомания, туберкулез), постановку на учет в женской консультации до 12 недели беременности и наблюдение в течение всего периода беременности.
      34. Социальный контракт активизации семьи заключается на шесть месяцев с возможностью пролонгации на шесть месяцев, но не более одного года при условиях необходимости продления социальной адаптации членов семьи и (или) не завершения трудоспособными членами семьи профессионального обучения и (или) прохождения молодежной практики и (или) занятости в социальных рабочих местах.
      При пролонгации социального контракта активизации семьи размер ОДП не пересматривается.
      35. Отказ в оказании социальной помощи осуществляется в случаях:
      1) выявления недостоверных сведений, представленных заявителями;
      2) отказа, уклонения заявителя от проведения обследования материального положения лица (семьи);
      3) превышения размера среднедушевого дохода лица (семьи) установленного районным маслихатом порога для оказания социальной помощи.
      36. Финансирование расходов на предоставление социальной помощи осуществляется в пределах средств, предусмотренных бюджетом Толебийского района на текущий финансовый год.

4. Основания для прекращения и возврата предоставляемой социальной помощи

      37. Социальная помощь прекращается в случаях:
      1) смерти получателя;
      2) выезда получателя на постоянное проживание за пределы соответствующей административно-территориальной единицы;
      3) направления получателя на проживание в государственные медико-социальные учреждения;
      4) выявления недостоверных сведений, предоставленных заявителем;
      5) расторжения и (или) невыполнения обязательств по социальному контракту активизации семьи и социальному контракту.
      Выплата социальной помощи прекращается с месяца наступления указанных обстоятельств.
      38. Излишне выплаченные суммы подлежат возврату в добровольном или ином установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

5. Заключительное положение

      39. Мониторинг и учет предоставления социальной помощи проводит уполномоченный орган с использованием базы данных автоматизированной информационной системы "Е-Собес" и "Социальная помощь".

  Приложение 1
к правилам оказания социальной
помощи, установления размеров
и определения перечня
отдельных категорий
нуждающихся граждан

      Регистрационный номер семьи _____

Сведения о составе семьи заявителя_____________________________ _______________________________

      (Ф.И.О. заявителя) (домашний адрес, телефон)

№ п/п
Ф.И.О. членов семьи
Родственное отношение к заявителю
Дата рождения
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

      
       Подпись заявителя ____________________ Дата ______________
       Ф.И.О. должностного лица органа,
       уполномоченного заверять
       сведения о составе семьи _________________________

  Приложение 2
к правилам оказания социальной
помощи, установления размеров
и определения перечня
отдельных категорий
нуждающихся граждан

Лист собеседования
для назначения ОДП

      Ф.И.О. заявителя ____________________________________________________
      Ф.И.О. специалиста отдела занятости и социальных программ
      ____________________________________________________________________
      Дата обращения за обусловленной денежной помощью на основе социального контракта активизации семьи _____________________________
      Характеристика семьи (одиноко проживающего гражданина): _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________Трудовая деятельность взрослых неработающих членов семьи (места работы, должность, причины увольнения):

Члены семьи
Профессия
Последнее место работы, причины увольнения
Стаж работы общий
Стаж работы на последнем месте
Трудовые навыки и умения
Длительность периода без работы
Заявитель
 
 
 
 
 
 
Супруг
(супруга)
 
 
 
 
 
 
Другие взрослые
 
 
 
 
 
 

      
      Возможности трудовой деятельности (мнение):
      Заявитель:
      ___________________________________________________________________
      Супруг (супруга): __________________________________________________
      Другие взрослые члены семьи:
      __________________________________________________________________
      Отношения между членами семьи ______________________________________
      __________________________________________________________________
      ___________________________________________________________________
      Сложности в семье __________________________________________________
      __________________________________________________________________
      ___________________________________________________________________
      Возможности (потенциал) семьи – оценка специалиста отдела занятости и социальных программ ________________________________________________
      __________________________________________________________________
      __________________________________________________________________
      ___________________________________________________________________
      Проблемы, беспокойства (трудности на сегодняшний день), что мешает _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
      Желания семьи (одиноко проживающего гражданина) _____________________
      ___________________________________________________________________
      ___________________________________________________________________
      Другое ______________________________________________________________
      ______________________________________________________________________________________________________________________________________
      Подписи сторон
      Отдел занятости и социальных программ Участник (и)
      ___________________ (подпись) _________________ (подпись)
      ___________________ (дата) _________________(дата)

  Приложение 3
к правилам оказания социальной
помощи, установления размеров
и определения перечня
отдельных категорий
нуждающихся граждан

АКТ
обследования для определения нуждаемости лица (семьи) в связи с наступлением трудной жизненной ситуации

       от "___" ________ 20___г.
       ______________________
       (населенный пункт)
       1. Ф.И.О. заявителя __________________________________________
       2. Адрес места жительства ____________________________________ ____________________________________________________________
       3. Трудная жизненная ситуация, в связи с наступлением которой заявитель обратился за социальной помощью __________________________ ____________________________________________________________________
       4. Состав семьи (учитываются фактически проживающие в семье) __ человек, в том числе:

№ п/п
Ф.И.О.
Дата рождения
Родственное отношение
к заявителю
Занятость (место работы, учебы)
Причина незанятости
Сведения об участии в общественных работах, профессиональной подготовке (переподготовке, повышении квалификации) или в активных мерах содействия занятости
Трудная жизненная ситуация
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

      
       Всего трудоспособных _________ человек.
       Зарегистрированы в качестве безработного в органах занятости __ человек.
       Количество детей: ______
      обучающихся в высших и средних учебных заведениях на платной основе _______ человек, стоимость обучения в год ________ тенге.
       Наличие в семье Участников Великой Отечественной войны, инвалидов Великой Отечественной войны, приравненных к участникам Великой Отечественной войны и инвалидам Великой Отечественной войны, пенсионеров, пожилых лиц, старше 80-ти лет, лиц, имеющих социально значимые заболевания (злокачественные новообразования, туберкулез, вирус иммунодефицита человека), инвалидов, детей-инвалидов (указать или добавить иную категорию) _______________________________________ __________________________________________________________________
      5. Условия проживания (общежитие, арендное, приватизированное жилье, служебное жилье, жилой кооператив, индивидуальный жилой дом или иное - указать): ____________________________________________________________________
       Расходы на содержание жилья: ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________
      Доходы семьи:

№ п/п
Ф.И.О. членов семьи (в т.ч. заявителя), имеющих доход
Вид дохода
Сумма дохода за предыдущий квартал (тенге)
Сведения о личном подсобном хозяйстве (приусадебный участок, скот и птица), дачном и земельном участке (земельной
доли)
за квартал
в среднем за месяц
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

      
      6. Наличие:
       автотранспорта (марка, год выпуска, правоустанавливающий документ, заявленные доходы от его эксплуатации) ____________________________________________________________________
      ___________________________________________ иного жилья, кроме занимаемого в настоящее время, (заявленные доходы от его эксплуатации) ____________________________________________________________________
      ___________________________________________________________________
       7. Сведения о ранее полученной помощи (форма, сумма, источник):
      ___________________________________________________________________
      ___________________________________________________________________
      ___________________________________________________________________
      ___________________________________________________________________
      ___________________________________________________________________
       8. Иные доходы семьи (форма, сумма, источник):
      ___________________________________________________________________
      ___________________________________________________________________
      _____________________________________________________________________________________________________________________________________
       9. Обеспеченность детей школьными принадлежностями, одеждой, обувью: ___________________________________________________________________
       10. Санитарно-эпидемиологические условия проживания: ___________________________________________________________________
       Председатель комиссии:
       ________________________ _____________________
       Члены комиссии:
       ________________________ ______________________
       ________________________ ______________________
       ________________________ ______________________
       ________________________ ______________________
       (подписи) (Ф.И.О.)
       С составленным актом ознакомлен(а): __________________________
       Ф.И.О. и подпись заявителя
       От проведения обследования отказываюсь _______________ Ф.И.О. и подпись заявителя (или одного из членов семьи), дата _____
      ____________________________________________________________________ (заполняется в случае отказа заявителя от проведения обследования)

  Приложение 4
к правилам оказания социальной
помощи, установления размеров
и определения перечня
отдельных категорий
нуждающихся граждан

Заключение участковой комиссии № __ от _________ 20__ г.

       Участковая комиссия в соответствии с Правилами оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан, рассмотрев заявление и прилагаемые к нему документы лица (семьи), обратившегося за предоставлением социальной помощи в связи с наступлением трудной жизненной ситуации ___________________________________________________________________
       (фамилия, имя, отчество заявителя)
      на основании представленных документов и результатов обследования материального положения заявителя (семьи) выносит заключение о __________________________________________________________________
       (необходимости, отсутствии необходимости)
      предоставления лицу (семье) социальной помощи с наступлением трудной жизненной ситуации
      Председатель комиссии:_________________ __________________________
      Члены комиссии: _______________________ __________________________
       _______________________ __________________________
       _______________________ __________________________
       _______________________ __________________________
       (подписи) (Ф.И.О.)
      Заключение с прилагаемыми документами
      в количестве ____ штук
      принято "__"____________ 20__ г. ________________________________________ Ф.И.О., должность, подпись работника, акима поселка, села, сельского округа или уполномоченного органа, принявшего документы.

  Приложение 5
к правилам оказания социальной
помощи, установления размеров
и определения перечня
отдельных категорий
нуждающихся граждан

Журнал
регистрации социального контракта активизации семьи по назначению ОДП

№ п/п
Регистрационный номер
Ф.И.О. заявителя
Адрес
Сумма
Подпись заявителя
Примечание