Туризм саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің регламенттерін бекіту туралы

Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 02 қыркүйектегі N 224 қаулысы. Шығыс Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2015 жылғы 06 қазанда N 4161 болып тіркелді. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2020 жылғы 20 тамыздағы № 288 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 20.08.2020 № 288 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.
      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 16-бабының 3-тармағына, "Қазақстан Республикасындағы туристік қызмет туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 13 маусымдағы Заңының 12-бабының 1- тармағының 12), 13-1) тармақшаларына, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер тізілімін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 18 қыркүйектегі № 983 қаулысына, "Туризм саласындағы мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметтердiң стандарттарын бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 495 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде тіркелген нөмірі 11578) сәйкес Шығыс Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) "Туристік ақпаратты, оның ішінде туристік әлеует, туризм объектілері мен туристік қызметті жүзеге асыратын тұлғалар туралы ақпаратты беру";
      2) "Туристік операторлық қызметті (туроператорлық қызмет) жүзеге асыруға лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенттері бекітілсін.
      Ескерту. 1-тармаққа өзгеріс енгізілді - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 10.02.2016 № 26 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      2. Мыналардың:
      1) "Туристік ақпаратты, оның ішінде туристік әлеует, туризм объектілері және туристік қызметті жүзеге асыратын тұлғалар туралы ақпарат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2014 жылғы 4 сәуірдегі № 78 қаулысының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде тіркелген нөмірі 3305, 2014 жылғы 9 маусымдағы № 64 (17001) "Дидар", 2014 жылғы 10 маусымдағы № 65 (19512) "Рудный Алтай" газеттерінде жарияланған);
      2) "Туристік ақпаратты, оның ішінде туристік әлеует, туризм объектілері және туристік қызметті жүзеге асыратын тұлғалар туралы ақпарат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2014 жылғы 4 сәуірдегі № 78 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2014 жылғы 26 қыркүйектегі № 257 қаулысының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде тіркелген нөмірі 3513, 2014 жылғы 6 қарашадағы № 129 (17066) "Дидар", 2014 жылғы 5 қарашадағы № 128 (19575) газеттерінде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Шығыс Қазақстан облысының әкімі Д. Ахметов

  Шығыс
Қазақстан облысы әкімдігінің
2015 жылғы "2" қыркүйектегі
№ 224 қаулысымен бекітілген

"Туристік ақпаратты, оның ішінде туристік әлеует, туризм объектілері мен туристік қызметті жүзеге асыратын тұлғалар туралы ақпаратты беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

      Ескерту. Регламент жаңа редакцияда - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 07.02.2019 № 26 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

1. Жалпы ережелер

      1. "Туристік ақпаратты, оның ішінде туристік әлеует, туризм объектілері мен туристік қызметті жүзеге асыратын тұлғалар туралы ақпаратты беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметінің қызмет берушісі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Шығыс Қазақстан облысының жергілікті атқарушы органы – "Шығыс Қазақстан облысының туризм және сыртқы байланыстар басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) болып табылады.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін беру:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны - қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі – туристік, оның ішінде туристік әлеует, туризм объектілері және туристік қызметті жүзеге асыратын тұлғалар туралы туристік ақпарат беру.

      Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін ұсыну нысаны – қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға көрсетілетін қызметті алушының Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 495 бұйрығымен бекітілген "Туристік ақпаратты, оның ішінде туристік әлеует, туризм объектілері мен туристік қызметті жүзеге асыратын тұлғалар туралы ақпаратты беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – стандарт) (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде тіркелген нөмірі 11578) 1 қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтінішінің болуы негіздеме болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін рәсімдердің (іс-қимылдардың) мазмұны, орындалу ұзақтығы:

      1-іс-қимыл – көрсетілетін қызмет берушінің кеңсе қызметкері көрсетілетін қызмет алушының жазбаша өтінішін қабылдайды және тіркейді, сондай-ақ көрсетілетін кызмет алушыға қабылдау күні, өтінішті қабылдап алған тұлғаның тегі және әкесінің аты (болған жағдайда) көрсетілген талонды (бұдан әрі – талон) береді. Орындалу ұзақтығы – 20 (жиырма) минут;

      2-іс-қимыл – көрсетілетін қызмет берушінің басшысы орындаушыны анықтайды. Орындалу ұзақтығы – 30 (отыз) минут;

      3-іс-қимыл - көрсетілетін қызмет берушінің маманы туристік ақпарат жобасын дайындайды. Орындалу ұзақтығы - 3 (үш) жұмыс күні;

      4-іс-қимыл - көрсетілетін қызмет берушінің басшысы туристік ақпаратты тексереді және қол қояды. Орындалу ұзақтығы – 30 (отыз) минут;

      5-іс-қимыл – кеңсе қызметкері туристік ақпаратты тіркейді. Орындалу ұзақтығы - 20 (жиырма) минут;

      6-іс-қимыл – кеңсе қызметкері көрсетілетін қызмет алушыға мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін береді немесе пошта арқылы жолдайды. Орындалу ұзақтығы – 3 (үш) сағат.

      Көрсетілетін қызметті берушіге өтініш берілген күннен бастап мемлекеттік қызметтің нәтижесі 5 (бес) жұмыс күні ішінде беріледі.

      6. Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 1 - іс-қимыл бойынша мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі журналда тіркеу және көрсетілетін қызмет алушыға талонды беру болып табылады, ол осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 2 - іс-қимылды орындауды бастау үшін негіз болады.

      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 2 - іс-қимыл бойынша мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі көрсетілетін қызмет беруші басшысының бұрыштамасы негізінде орындаушыны анықтау болып табылады, ол осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 3 іс-қимылды орындауды бастау үшін негіз болады.

      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 3 - іс-қимыл бойынша мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі туристік ақпарат жобасын дайындау болып табылады, ол осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 4 - іс-қимылды орындауды бастау үшін негіз болады.

      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 4 - іс-қимыл бойынша мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі туристік ақпаратты тексеру және қол қою болып табылады, ол осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 5 - іс-қимылды орындауды бастау үшін негіз болады.

      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 5 - іс-қимыл бойынша мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі туристік ақпаратты тіркеу болып табылады, ол осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 6 - іс-қимылды орындауды бастау үшін негіз болады.

      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 6 - іс-қимыл бойынша мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі көрсетілетін қызмет алушыға мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін беру немесе пошта арқылы жолдау болып табылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіне қатысатын қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      көрсетілетін қызмет берушінің кеңсе қызметкері;

      көрсетілетін қызмет берушінің басшысы;

      көрсетілетін қызмет берушінің маманы (бұдан әрі – маман).

      8. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті рәсімдердің (іс - қимылдардың) сипаттамасы:

      1) кеңсе қызметкері көрсетілетін қызмет алушының жазбаша өтінішін қабылдайды және кіріс хат - хабарды тіркеу журналына тіркейді және талонды береді – 20 (жиырма) минут;

      2) көрсетілетін қызмет берушінің басшысы бұрыштама қою арқылы көрсетілетін қызмет берушінің маманын анықтайды – 30 (отыз) минут;

      3) көрсетілетін қызмет берушінің маманы туристік ақпарат жобасын әзірлейді және көрсетілетін қызмет берушінің басшысына тексеруге және қол қоюға береді – 3 (үш) жұмыс күні;

      4) көрсетілетін қызмет берушінің басшысы көрсетілетін қызмет берушінің маманы әзірлеген туристік ақпаратты тексеріп, қол қояды және маманға тапсырады – 20 (жиырма) минут;

      5) кеңсе қызметкері туристік ақпаратты тіркейді – 30 (отыз) минут;

      6) кеңсе қызметкері мемлекеттік көрсетілетін қызмет алушыға туристік ақпаратты ұсынады немесе пошта арқылы жолдайы – 1 (бір) жұмыс күні.

4. Мемлекеттік корпорациямен және (немесе) өзге де қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет алу үшін Мемлекеттік корпорацияға стандарттың 1-қосымшасының нысаны бойынша өтініш беруге құқылы.

      1 - іс-қимыл – Стандарттың қосымшасына сәйкес қызмет алушы қызмет берушіге жазбаша өтініш білдіреді.

      2 - іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері немесе Мемлекеттік корпорацияның қызметкері өтінішті тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға өтінішті қабылдау күні, қабылдап алған адамның тегі мен аты-жөні және әкесінің аты (ол болған жағдайда), көрсетілген талонды береді - 10 (он) минут;

      3 – іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері немесе Мемлекеттік корпорацияның қызметкері келіп түскен құжаттарды тіркегеннен кейін, қағаз тасушысы арқылы өтінішті қарастыруға басшыға тапсырады – 10 (он) минут;

      4 – іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 10 (он) минут ішінде көрсетілетін қызметті алушының өтінішін қарастырып, жауапты орындаушыға мемлекеттік қызметті одан әрі орындауға береді;

      5 – іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 2 (екі) жұмыс күні ішінде өтініштің толықтығы мен рәсімдеу дұрыстығын тексереді, ақпараттың толтырылуын, содан кейін кеңсе қызметкері арқылы көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға жібереді;

      6 – іс - қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері 10 (он) минут ішінде ақпаратты көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жібереді;

      7 – іс - қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 10 (он) минут ішінде ақпаратқа қол қойып көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне жібереді;

      8 – іс - қимыл – кеңсе қызметкері 6 (алты) сағат ішінде ақпаратты тіркейді, содан кейін Мемлекеттік корпорацияға мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі туралы хабарлайды және көрсетілетін қызметті алушыға жеке жолығуы арқылы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін жолдайды.

      Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде – өтініш берген күннен бастап көрсетілетін қызметті алушының 5 (бес) жұмыс күн ішінде.

      Мемлекеттік корпорацияның қызметкері, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, мемлекеттік қызмет көрсету кезінде ақпараттық жүйелерде қамтылған заңмен қорғалатын құпияны құрайтын ақпаратты пайдалануға көрсетілетін қызмет алушының келісімін алады.

      Өтінішті қабылдау туралы растау - өтінішті қабылдаған адамның тегі, аты және әкесінің аты (бар болса) көрсетілетін талон беріледі.

      Мемлекеттік корпорация арқылы құжаттарды қабылдау кезінде көрсетілетін қызмет алушыға тиісті құжаттарды алу туралы түбіртек беріледі.

      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің және Мемлекеттік корпорация қызметкерлерінің өзара іс-қимыл рәсімдері (іс-қимылдары) тәртібінің толық сипаттамасы осы регламенттің 1, 2 қосымшаларына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетілген.

  "Туристік ақпаратты, оның
ішінде туристік әлеует, туризм
объектілері мен туристік
қызметті жүзеге асыратын
тұлғалар туралы ақпаратты
беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне 1 қосымша

Көрсетілетін қызметті беруші арқылы мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

     



Шартты белгілер:

     


  "Туристік ақпаратты, оның
ішінде туристік әлеует, туризм
объектілері мен туристік
қызметті жүзеге асыратын
тұлғалар туралы ақпаратты
беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне 2 қосымша

Мемлекеттік корпорация арқылы "Туристік ақпаратты, оның ішінде туристік әлеует, туризм объектілері және туристік қызметті жүзеге асыратын тұлғалар туралы ақпарат беру" мемлекеттік қызметін көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

     


Шартты белгілер:

     


  Шығыс Қазақстан облысы
әкімдігінің
2015 жылғы "2" қыркүйектегі
№ 224 қаулысымен
бекітілген

"Туристік операторлық қызметті (туроператорлық қызмет) жүзеге асыруға лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

      Ескерту. Регламент жаңа редакцияда - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 25.11.2019 № 398 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

1. Жалпы ережелер

      1. "Туристік операторлық қызметті (туроператорлық қызмет) жүзеге асыруға лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметінің (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) қызмет берушісі облыстың жергілікті атқарушы органы – "Шығыс Қазақстан облысының туризм және сыртқы байланыстар басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) болып табылады.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету нәтижесін беру "электрондық үкімет" www.e.gov.kz, "Е-лицензиялау" www.elicense.kz веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: электрондық.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі: туристік операторлық қызметке лицензия (туроператорлық қызмет), қайта ресімделген лицензия немесе Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 495 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде нөмірі 11578 болып тіркелген) "Туристік операторлық қызметті (туроператорлық қызмет) жүзеге асыруға лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 10 -тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының электрондық цифрлық қолтаңбасы (бұдан әрі – ЭЦҚ) қойылып электрондық құжат нысанында "жеке кабинетке" жолданады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттар тізбесі мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімдерді (іс-қимылдарды) бастау үшін негіз болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін рәсімдердің (іс-қимылдардың) мазмұны, орындалу ұзақтығы:

      1-іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің маманы порталда келіп түскен өтінімдерді тексереді, түскен кезде оларды 30 (отыз) минут ішінде тіркейді;

      2-іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің маманы келіп түскен құжаттарды қарайды, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін дайындайды және 4 (төрт) жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға жолдайды;

      3-іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің басшысы келіп түскен құжаттармен танысады, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесіне қол қояды және оны көрсетілетін қызметті алушыға 1 (бір) сағат ішінде жолдайды.

      Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі:

      лицензия беру – 6 (алты) жұмыс күнінен кешіктірмей;

      лицензияны қайта ресімдеу – 3 (үш) жұмыс күні ішінде;

      заңды тұлға – лицензиатты бөліп шығару, басқа заңды тұлғаға бөлу нысанында қайта ұйымдастыру кезінде лицензияны қайта ресімдеу – 6 (алты) жұмыс күнінен кешіктірмей.

      6. Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 1-ші іс-қимыл бойынша мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті беруші маманының құжаттарды тіркеуі болып табылады, ол осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 2-ші іс-қимылды орындауды бастау үшін негіз болады.

      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 2-ші іс-қимыл бойынша мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі Стандарттың 9-тармағында көрсетілген 3-ші іс-қимылды орындауды бастау үшін негіз болып табылатын құжаттар тізбесінің сәйкестігін қарағаннан кейін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін жіберу болып табылады.

      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 3-ші іс-қимыл бойынша мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесіне қол қою және оны көрсетілетін қызметті алушыға жіберу болып табылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) маман;

      2) басшы.

      Маман келіп түскен сұрау салуларды порталда тексереді, келіп түскен құжаттарды 30 (отыз) минут ішінде тіркейді;

      Маман келіп түскен құжаттардың сәйкестігін қарайды, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін дайындайды және 4 (төрт) жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға жолдайды;

      Басшы келіп түскен құжаттармен танысады, оларға қол қояды және көрсетілетін қызметті алушыға портал арқылы 1 (бір) сағат ішінде жолдайды.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процессінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібінің сипаттамасы

      8. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету тәртібінің сипаттамасы:

      1) көрсетілетін қызметті алушы жеке сәйкестендіру нөмірі және (немесе) бизнес сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі-ЖСН/БСН) және парольдің көмегімен порталда тіркеуді жүзеге асырады (порталда тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін жүзеге асырылады);

      2) 1-іс-қимыл – мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушының порталда ЖСН/БСН және парольді енгізуі (авторизациялау процесі);

      3) 1-шарт – порталда ЖСН/БСН және пароль арқылы тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің дұрыстығын тексеру;

      4) 2-іс-қимыл – порталда көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

      5) 3-іс-қимыл – көрсетілетін қызметті алушының осы Регламентте көрсетілген мемлекеттік қызметті таңдауы, мемлекеттік қызметті көрсету үшін сұрау салу нысанын экранға шығару және көрсетілетін қызметті алушының нысанды оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып толтыруы (деректерді енгізуі), сұрау салу нысанына Стандартта көрсетілген электрондық түрдегі қажетті құжаттардың көшірмелерін бекіту, сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуды куәландыру (қол қою) үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;

      6) 2-шарт – порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімін және қайтарып алынған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде болмауын, сондай-ақ сәйкестендіру деректерінің (сұрау салуда көрсетілген ЖСН/БСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасындағы) сәйкестігін тексеру);

      7) 4-іс-қимыл – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұратылған мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

      8) 5-іс-қимыл – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ арқылы мемлекеттік қызмет көрсету үшін сұрау салуды куәландыру және электрондық құжатты (сұранысты) "электрондық үкімет" шлюзі арқылы (бұдан әрі – ЭҮШ) автоматтандырылған жұмыс орнына (бұдан әрі – АЖО) және "электрондық үкіметтің өңірлік шлюзге" (бұдан әрі – ЭҮӨШ) көрсетілетін қызметті берушінің өңдеуі үшін жолдау;

      9) 6-іс-қимыл – электрондық құжатты ЭҮӨШ АЖО-да тіркеу, көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетінде" мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін алу күнін көрсете отырып, мемлекеттік қызметті көрсету үшін сұрау салудың қабылданғаны туралы мәртебе көрсетіледі;

      10) 3-шарт – көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушы қоса берген Стандартта көрсетілген құжаттардың және мемлекеттік қызмет көрсету негіздерінің сәйкестігін тексеруі (өңдеуі);

      11) 7-іс-қимыл – көрсетілетін қызметті алушының құжаттарында бұзушылықтардың болуына байланысты сұратылған мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

      12) 8-іс-қимыл – көрсетілетін қызметті алушының порталмен қалыптастырылған мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін (электрондық құжат нысанындағы анықтама) алуы. Электрондық құжат қызмет беруші қызметкерінің ЭЦҚ пайдалану арқылы қалыптастырылады.

      9. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде жүгіну тәртібі мен көрсетілетін қызметті берушінің рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің сипаттамасы осы Регламенттің 1-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасында көрсетілген.

      10. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (мамандарының) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы Регламенттің 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

  "Туристік операторлық қызметті
(туроператорлық қызмет) жүзеге
асыруға лицензия беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 1-қосымша

Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы

     


Шартты белгілер:

     


  "Туристік операторлық қызметті
(туроператорлық қызмет) жүзеге
асыруға лицензия беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 2-қосымша

Порталдағы "Туристік операторлық қызметті (Туроператорлық қызмет) жүзеге асыруға лицензия беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

     


Шартты белгілер:

     


Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере туризма

Постановление Восточно-Казахстанского областного акимата от 02 сентября 2015 года № 224. Зарегистрировано Департаментом юстиции Восточно-Казахстанской области 06 октября 2015 года N 4161. Утратило силу постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 20 августа 2020 года № 288

      Сноска. Утратило силу постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 20.08.2020 № 288 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ. Внесены изменения на государственном языке, текст на русском языке не изменяется.
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.
      В соответствии с пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", подпунктами 12), 13-1) пункта 1 статьи 12 Закона Республики Казахстан от 13 июня 2001 года "О туристской деятельности в Республике Казахстан", постановлением Правительства Республики Казахстан от 18 сентября 2013 года № 983 "Об утверждении реестра государственных услуг", Приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года № 495 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере туризма" (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером 11578) Восточно - Казахстанский областной акимат ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые регламенты государственных услуг:
      1) "Предоставление туристской информации, в том числе о туристском потенциале, объектах туризма и лицах, осуществляющих туристскую деятельность";
      2) "Выдача лицензии на туристскую операторскую деятельность (туроператорская деятельность)".
      2. Признать утратившими силу:
      1) постановление Восточно-Казахстанского областного акимата "Об утверждении регламента государственной услуги "Предоставление туристской информации, в том числе о туристском потенциале, объектах туризма и лицах, осуществляющих туристскую деятельность" от 4 апреля 2014 года № 78 (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером 3305, опубликованное в газетах "Дидар" от 9 июня 2014 года № 64 (17001), "Рудный Алтай" от 10 июня 2014 года № 65 (19512);
      2) постановление Восточно-Казахстанского областного акимата "О внесении изменений и дополнений в постановление Восточно-Казахстанского областного акимата от 4 апреля 2014 года № 78 "Об утверждении регламента государственной услуги "Предоставление туристской информации, в том числе о туристском потенциале, объектах туризма и лицах, осуществляющих туристскую деятельность" от 26 сентября 2014 года № 257 (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером 3513, опубликованное в газетах "Дидар" от 6 ноября 2014 года № 129 (17066), "Рудный Алтай" от 5 ноября 2014 года № 128 (19575).
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким Восточно-Казахстанской области Д. Ахметов

  Утвержден постановлением
Восточно-Казахстанского
областного акимата
от "2" сентября 2015 года
№ 224

Регламент государственной услуги "Предоставление туристской информации, в том числе о туристском потенциале, объектах туризма и лицах, осуществляющих туристскую деятельность"

      Сноска. Регламент - в редакции постановления Восточно-Казахстанского областного акимата от 07.02.2019 № 26 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

1. Общие положения

      1. Услугодателем государственной услуги "Предоставление туристской информации, в том числе о туристском потенциале, объектах туризма и лицах, осуществляющих туристскую деятельность" (далее – государственная услуга) является местный исполнительный орган Восточно-Казахстанской области - государственное учреждение "Управление туризма и внешних связей Восточно-Казахстанской области" (далее – услугодатель).

      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется через:

      1)канцелярию услугодателя.

      2)Некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация)

      2. Форма оказания государственной услуги - бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги - предоставление туристской информации, в том числе о туристском потенциале, объектах туризма и лицах, осуществляющих туристскую деятельность.

      Форма предоставления результата государственной услуги – бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие заявления услугополучателя по

      форме согласно приложению 1 к стандарту государственной услуги "Предоставление туристской информации, в том числе о туристском потенциале, объектах туризма и лицах, осуществляющих туристскую деятельность" утвержденному приказом Министра по инвестициями развитию Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года № 495 (зарегистрирован в реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером 11578), (далее – стандарт).

      5. Содержание процедур (действий), входящих в состав процесса оказания государственной услуги, длительность выполнения:

      действие 1 – работник канцелярии услугодателя осуществляет прием и регистрацию письменного заявления услугополучателя, а также выдачу талона услугополучателю с указанием даты принятия, фамилии и отчества (при его наличии) лица, принявшего заявление (далее – талон). Длительность выполнения – 20 (двадцать) минут;

      действие 2 –руководитель услугодателя определяет исполнителя. Длительность выполнения - 30 (тридцать) минут;

      действие 3 –специалист услугодателя подготавливает проект туристской информации. Длительность выполнения – 3 (три) рабочих дня;

      действие 4 –руководитель услугодателя проверяет и подписывает туристскую информацию. Длительность выполнения – 30 (тридцать) минут;

      действие 5 –работник канцелярии регистрирует туристскую информацию. Длительность выполнения – 20 (двадцать) минут;

      действие 6 - работник канцелярии выдает услугополучателю результат государственной услуги либо направляет по почте. Длительность выполнения –3 (три) часа.

      Срок оказания государственной услуги - со дня подачи заявления услугодателю выдается результатв течение 5 (пяти) рабочих дней.

      6. Результатом оказания государственной услуги по действию 1, указанному в пункте 5 настоящего Регламента является регистрация в журнале и выдача талона услугополучателю, которые служат основанием для начала выполнения действия 2, указанного в пункте 5 настоящего Регламента.

      Результатом оказания государственной услуги по действию 2, указанному в пункте 5 настоящего Регламента является определение исполнителя, на основании визы руководителя услугодателя, которое служит основанием для начала выполнения действия 3, указанного в пункте 5 настоящего Регламента.

      Результатом оказания государственной услуги по действию 3, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является подготовка проекта туристской информации, которая служит основанием для начала выполнения действия 4, указанного в пункте 5 настоящего Регламента.

      Результатом оказания государственной услуги по действию 4, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является проверка и подписание туристской информации, которые служат основанием для начала выполнения действия 5, указанного в пункте 5 настоящего Регламента.

      Результатом оказания государственной услуги по действию 5, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является регистрация туристской информации, которая служит основанием для начала выполнения действия 6, указанного в пункте 5 настоящего Регламента.

      Результатом оказания государственной услуги по действию 6, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является выдача услугополучателю результата государственной услуги либо направление по почте.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      работник канцелярии услугодателя;

      руководитель услугодателя

      специалист услугодателя (далее - специалист);

      8. Описание процедур (действий), необходимых для оказания государственной услуги:

      1) работник канцелярии производит прием и регистрацию письменного заявления услугополучателя в журнале регистрации входящей корреспонденции и выдает талон услугополучателю – 20 (двадцать) минут;

      2) руководитель услугодателя определяет исполнителя – специалиста услугодателя путем проставления визы – 30 (тридцать) минут;

      3) специалист услугодателя подготавливает проект туристской информации и передает руководителю услугодателя на проверку и подписание – 3 (три) рабочих дня;

      4) руководитель услугодателя проверяет и подписывает подготовленную специалистом услугодателя туристскую информацию и передает специалисту – 20 (двадцать) минут;

      5) работник канцелярии регистрирует туристскую информацию – 30 (тридцать) минут;

      6) работник канцелярии вручает туристскую информацию услугополучателю государственной услуги либо направляет по почте –1 (один) рабочий день.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Услугополучатель для получения государственной услуги вправе обращаться в Государственную корпорацию с заявлением по форме согласно приложению 1 к стандарту.

      Действие 1 - услугополучатель обращается к услугодателю с письменным заявлением согласно приложению к Стандарту;

      действие 2 - работник канцелярии услугодателя или сотрудник Государственной корпорации проводит регистрацию заявления и выдает услугополучателю талон с указанием даты принятия, фамилии, имени и отчества (при его наличии) лица, принявшего заявление – в течение 10 (десяти) минут;

      действие 3 - после регистрации работник канцелярии услугодателя или сотрудник Государственной корпорации через курьера, передает заявление на рассмотрение руководителю услугодателя – в течение 10 (десяти) минут;

      действие 4 - руководитель услугодателя, рассмотрев заявление услугополучателя, передает ответственному исполнителю для исполнения – в течение 10 (десяти) минут;

      действие 5 - ответственный исполнитель услугодателя проверяет полноту и правильность оформления заявления, оформляет информацию, затем передает работнику канцелярии для направления на подписание руководителю услугодателя – в течение 2 (двух) рабочих дней;

      действие 6 - работник канцелярии услугодателя направляет информацию руководителю услугодателя – в течение 10 (десяти) минут;

      действие 7 - руководитель услугодателя подписывает информацию и направляет в канцелярию услугодателя – в течение 10 (десяти) минут;

      действие 8 - сотрудник канцелярии регистрирует информацию, затем информирует Государственную корпорацию о результате оказания государственной услуги и посредством курьера направляет результат оказания государственной услуги – в течение 6 (шести) часов.

      Срок оказания государственной услуги при обращении к услугодателю – со дня подачи заявления услугополучателем –в течении 5 (пяти) рабочих дней.

      Работник Государственной корпорации получает согласие услугополучателя на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, при оказании государственных услуг, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан.

      Подтверждением принятия заявления является выдача талона с указанием даты принятия, фамилии, имени и отчества (при его наличии) лица, принявшего заявление.

      При приеме документов через Государственную корпорацию услугополучателю выдается расписка о приеме соответствующих документов.

      Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий услугодателяи сотрудников Государственной корпорации в процессе оказания государственной услуги, отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложениям 1, 2 к настоящему регламенту.

  Приложение 1 к регламенту
государственной услуги
"Предоставление туристской
информации, в том числе о
туристском потенциале,
объектах туризма и лицах,
осуществляющих туристскую
деятельность"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги через услугодателя

     


Условные обозначения:

     


  Приложение 2 к регламенту
государственной услуги
"Предоставление туристской
информации, в том числе о
туристском потенциале,
объектах туризма и лицах,
осуществляющих туристскую
деятельность"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Предоставление туристской информации, в том числе о туристском потенциале, объектах туризма и лицах, осуществляющих туристскую деятельность" через Государственную корпорацию

     


Условные обозначения:

     


  Утвержден
постановлением
Восточно-Казахстанского
областного акимата
от "2" сентября 2015 года
№ 224

Регламент государственной услуги "Выдача лицензии на туристскую операторскую деятельность (туроператорская деятельность)"

      Сноска. Регламент - в редакции постановления Восточно-Казахстанского областного акимата от 25.11.2019 № 398 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

1. Общие положения

      1. Услугодателем государственной услуги "Выдача лицензии на туристскую операторскую деятельность (туроператорская деятельность)" (далее – государственная услуга) является местный исполнительный орган области – государственное учреждение "Управление туризма и внешних связей Восточно-Казахстанской области" (далее – услугодатель).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz, www.elicense.kz (далее-портал).

      2. Форма оказания государственной услуги: электронная.

      3. Результат оказания государственной услуги: лицензия, переоформленная лицензия на туристскую операторскую деятельность (туроператорская деятельность), либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта государственной услуги "Выдача лицензии на туристскую операторскую деятельность (туроператорская деятельность)", утвержденного приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года № 495 (зарегистрированного в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером 11578) (далее – Стандарт).

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.

      Результат оказания государственной услуги направляется в "личный кабинет" в форме электронного документа, подписанного электронно-цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедур (действий) по оказанию государственной услуги является перечень документов, указанных в пункте 9 Cтандарта.

      5. Содержание процедур (действий), входящих в состав процесса оказания государственной услуги, длительность выполнения:

      действие 1 – специалист услугодателя проверяет на портале поступившие заявки, при поступлении регистрирует их в течении 30 (тридцати) минут;

      действие 2 - специалист услугодателя рассматривает поступившие документы, готовит результат оказания государственной услуги и направляет на подпись руководителю услугодателя в течение 4 (четырех) рабочих дней;

      действие 3 – руководитель услугодателя ознакамливается с поступившими документами, подписывает результат оказания государственной услуги и отправляет его услугополучателю в течение 1 (одного) часа.

      Срок оказания государственной услуги:

      выдача лицензии – не позднее 6 (шести) рабочих дней;

      переоформление лицензии – в течение 3 (трех) рабочих дней;

      переоформление лицензии при реорганизации в форме выделения, разделения юридического лица – лицензиата к другому юридическому лицу – не позднее 6 (шести) рабочих дней.

      6. Результатом оказания государственной услуги по действию 1, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является регистрация документов специалистом услугодателя, которое служат основанием для начала выполнения действия 2, указанного в пункте 5 настоящего Регламента.

      Результатом оказания государственной услуги по действию 2, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является отправка результата оказания государственной услуги на подпись руководителю услугодателя после рассмотрения их на соответствие перечня документов в пункте 9 Стандарта, которые служат основанием для начала выполнения действия 3, указанного в пункте 5 настоящего Регламента.

      Результатом оказания государственной услуги по действию 3, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является подписание результата оказания государственной услуги и его отправка услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) специалист;

      2) руководитель.

      Специалист проверяет на портале поступившие запросы, регистрирует поступившие документы в течение 30 (тридцати) минут;

      Специалист рассматривает поступившие документы на их соответствие, готовит результат оказания государственной услуги и направляет на подпись руководителю услугодателя в течение 4 (четырех) рабочих дней;

      Руководитель ознакамливается с поступившими документами, подписывает их и отправляет услугополучателю через портал в течение 1 (одного) часа.

4. Описание порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      8. Описание порядка оказания государственной услуги через портал:

      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью индивидуального идентификационного номера и (или) бизнес-идентификационного номера (далее – ИИН/БИН) и пароля (осуществляется для не зарегистрированных услугополучателей на портале);

      2) действие 1 – ввод услугополучателем ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на портале для получения государственной услуги;

      3) условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через ИИН/БИН и пароль;

      4) действие 2 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;

      5) действие 3 – выбор услугополучателем государственной услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания государственной услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде, указанных в Стандарте, а также выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;

      6) условие 2 – проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН, указанным в запросе и ИИН/БИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);

      7) действие 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге, в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;

      8) действие 5 – удостоверение запроса для оказания государственной услуги посредством ЭЦП услугополучателя и направление электронного документа (запроса) через шлюз "электронного правительства" (далее – ШЭП) в автоматизированное рабочее место (далее – АРМ) "региональный шлюз электронного правительства" (далее – РШЭП) для обработки услугодателем;

      9) действие 6 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП, в "личном кабинете" услугополучателя отображается статус о принятии запроса для оказания государственной услуги с указанием даты получения результата оказания государственной услуги;

      10) условие 3 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных услугополучателем документов, указанных в Стандарте, и основаниям для оказания государственной услуги;

      11) действие 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя;

      12) действие 8 – получение услугополучателем результата государственной услуги (справка в форме электронного документа), сформированного порталом. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП работника услугодателя.

      9. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя при оказании государственной услуги через портал отображено в диаграмме функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги, согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.

      10. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (специалистов) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги, согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.

  Приложение 1 к регламенту
государственной услуги
"Выдача лицензии на
туристскую операторскую
деятельность (туроператорская
деятельность)"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через портал

     


Условные обозначения:

     


  Приложение 2 к регламенту
государственной услуги
"Выдача лицензии на
туристскую операторскую
деятельность (туроператорская
деятельность)"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача лицензии на туристскую операторскую деятельность (туроператорская деятельность)" на портале

     


Условные обозначения: