"Тұқым шаруашылығын дамытуды субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 2 қазандағы № 261 қаулысы. Шығыс Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2015 жылғы 5 қарашада № 4215 болып тіркелді. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2020 жылғы 26 наурыздағы № 97 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 26.03.2020 № 97 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.
      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 27-бабының 2-тармағына, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 16-бабына, "Тұқым шаруашылығын дамытуды субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 6 мамырдағы № 4-2/419 (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде тіркелген нөмірі 11455) бұйрығына сәйкес, Шығыс Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Тұқым шаруашылығын дамытуды субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Шығыс Қазақстан облысының әкімі Д. Ахметов

  Шығыс Қазақстан облысы
әкімдігінің
2015 жылғы "2" қазандағы
№ 261 қаулысымен
бекітілді

"Тұқым шаруашылығын дамытуды субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

      Ескерту. Регламент жаңа редакцияда – Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 03.01.2019 № 1 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

1. Жалпы ережелер

      1. "Тұқым шаруашылығын дамытуды субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) облыстың жергілікті атқарушы органының ауыл шаруашылығы басқармасы (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтінімдерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушылардың банктік шоттарына тиесілі субсидияларды одан әрі аудару үшін аумақтық қазынашылық бөлімшесіне төлем шоттарының тізілімін ұсыну.

      Мемлекеттік корпорация көрсетілетін қызметті алушыға Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 6 мамырдағы № 4-2/419 (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде тіркелген нөмірі 11455) бұйрығымен бекітілген "Тұқым шаруашылығын дамытуды субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 1 және 2-қосымшаларына сәйкес нысандар бойынша қағаз жеткізгіште көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының қолы қойылған, субсидия тағайындау/тағайындамау туралы шешіммен хабарлама жолдайды.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттiк қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға көрсетілетін қызметті алушының (не сенімхат бойынша оның өкілінің) Стандарттың 9-тармағына сәйкес құжаттарының болуы негіз болып табылады.

      5. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін рәсімдердің (іс-қимылдардың) мазмұны, орындалу ұзақтығы:

      1-іс-қимыл – квоталар облыстың жергілікті атқарушы органының қаулысымен белгіленеді:

      бірегей тұқымдар бойынша – тұқым шаруашылығы саласында әрбір аттестатталған субъект үшін;

      элиталық тұқымдар бойынша – әрбір әкімшілік-аумақтық бірлік үшін;

      2-іс-қимыл – бөлім аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімдігінің интернет-ресурсында және жергілікті бұқаралық ақпарат құралдарында субсидиялар алуға арналған құжаттарды қабылдау мерзімдерін көрсете отырып, субсидиялау бағдарламасына қатысу үшін өтінімдер қабылдаудың басталғаны туралы хабарландыру жариялауды қамтамасыз етеді.

      Суперэлиталық тұқымдардың, элиталық тұқымдардың, бірінші көбейтілген тұқымдардың және бірінші ұрпақ будандарының (бұдан әрі – субсидияланатын тұқымдар) нақты сатып алынған (пайдаланылған) көлемдеріне субсидиялар алу үшін элиталық тұқым өсіру шаруашылықтары, тұқым өсіру шаруашылықтары және ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілер (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушылар) бөлімге Стандарттың 9-тармағына сәйкес өтінімдер мен құжаттарды ұсынады:

      1-іс-қимыл – бөлім көрсетілетін қызметті алушылардың құжаттарын қабылдайды және тіркейді. Орындалу ұзақтығы – 15 (он бес) минут;

      2-іс-қимыл – бөлім көрсетілетін қызметті алушылар субсидиялар алуға өтінімдерді ұсынған сәттен бастап оларды "Тұқым шаруашылығын дамытуды субсидиялау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2014 жылғы 12 желтоқсандағы № 4-2/664 (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде тіркелген нөмірі 10190) бұйрығымен бекітілген Тұқым шаруашылығын дамытуды субсидиялау қағидаларының (бұдан әрі – Қағидалар) 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 және 13-тармақтарында көрсетілген шарттарға сәйкестігі тұрғысынан тексереді. Орындалу ұзақтығы – 3 (үш) жұмыс күні ішінде;

      3-іс-қимыл – көрсетілетін қызметті алушыға субсидиялар беру туралы оң шешім қабылданған жағдайда бөлім Қағидалардың 13-қосымшасына сәйкес нысан бойынша оны тиесілі субсидиялар төлеу туралы мақұлданған өтінімдердің тізіміне енгізеді;

      теріс шешім қабылданған жағдайда – субсидиялар беруден бас тарту негізін көрсете отырып, көрсетілетін қызметті алушыны немесе Мемлекеттік корпорацияны жазбаша хабардар етеді және Қағидалардың 14, 15-қосымшаларына сәйкес нысандар бойынша субсидиялар беруден бас тарту негізін көрсете отырып, субсидиялар беруге теріс шешім қабылданған көрсетілетін қызметті алушылардың тізбесін жасайды;

      көрсетілетін қызметті берушіге тиесілі субсидиялар төлеу туралы мақұлданған өтінімдердің тізімін және субсидиялар беруге теріс шешім қабылданған көрсетілетін қызметті алушылардың тізбесін жолдайды. Орындалу ұзақтығы – 2 (екі) жұмыс күні ішінде;

      4-іс-қимыл – көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушылардың тиесілі субсидиялар төлемі туралы мақұлданған өтінімдері келіп түскеннен кейін аумақтық қазынашылық бөлімшесіне көрсетілетін қызметті алушылардың шоттарына тиесілі субсидияларды аудару үшін төлем шоттары тізілімін және (немесе) төлем шотын ұсынады. Орындалу ұзақтығы – 3 (үш) жұмыс күні ішінде.

      Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі Мемлекеттік корпорацияға құжаттарды тапсырған сәттен бастап – 8 (сегіз) жұмыс күні.

      Құжаттарды қабылдау күні мемлекеттік қызметті көрсету мерзіміне кірмейді.

      6. Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 1-іс-қимылдың нәтижесі квоталарды белгілеу болып табылады, ол 2-іс-қимылды орындауды бастау үшін негіз болады.

      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 2-іс-қимылдың нәтижесі аудан әкімдігінің интернет-ресурсында және жергілікті бұқаралық ақпарат құралдарында субсидиялау бағдарламасына қатысу үшін өтінімдер қабылдаудың басталғаны туралы хабарландыру жариялау болып табылады.

      Көрсетілетін қызметті алушылар сатып алынған (пайдаланылған) субсидияланатын тұқымдарға субсидиялар алу үшін:

      осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 1-іс-қимылдың нәтижесі көрсетілетін қызметті алушылардың құжаттарын қабылдау және тіркеу болып табылады, олар 2-іс-қимылды орындау үшін негіз болады;

      осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 2-іс-қимылдың нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының өтінімін Қағидаларда көрсетілген шарттарға сәйкестігі тұрғысынан тексеру болып табылады, ол 3-іс-қимылды орындау үшін негіз болады;

      осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 3-іс-қимылдың нәтижесі көрсетілетін қызметті берушіге мақұлданған өтінімдердің тізімін жолдау болып табылады, ол 4-іс-қимылды орындау үшін негіз болады;

      осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 4-іс-қимылдың нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің аумақтық қазынашылық бөлімшесіне төлем шоттары тізілімін ұсынуы болып табылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) облыстың жергілікті атқарушы органы;

      2) бөлім;

      3) аумақтық қазынашылық бөлімшесі.

      8. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті рәсімдердің (іс-қимылдардың) сипаттамасы:

      1) квоталар облыстың жергілікті атқарушы органының қаулысымен бекітіледі;

      2) бөлім аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімдігінің интернет-ресурсында және жергілікті бұқаралық ақпарат құралдарында субсидиялар алуға арналған құжаттарды қабылдау мерзімдерін көрсете отырып, субсидиялау бағдарламасына қатысу үшін өтінімдер қабылдаудың басталғаны туралы хабарландыру жариялауды қамтамасыз етеді.

      Сатып алынған (пайдаланылған) субсидияланатын тұқымдардың көлемдеріне субсидиялар алу үшін көрсетілетін қызметті алушылар бөлімге Стандарттың 9-тармағына сәйкес өтінімдер мен құжаттарды ұсынады:

      1) бөлім көрсетілетін қызметті алушылардың құжаттарын қабылдайды және тіркейді. Орындалу ұзақтығы – 15 (он бес) минут;

      2) бөлім көрсетілетін қызметті алушылар субсидиялар алуға өтінімдерді ұсынған сәттен бастап оларды Қағидалардың 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 және 13-тармақтарында көрсетілген шарттарға сәйкестігі тұрғысынан тексереді. Орындалу ұзақтығы – 3 (үш) жұмыс күні ішінде;

      3) көрсетілетін қызметті алушыға субсидиялар беру туралы оң шешім қабылданған жағдайда бөлім Қағидалардың 13-қосымшасына сәйкес нысан бойынша оны тиесілі субсидиялар төлеу туралы мақұлданған өтінімдердің тізіміне енгізеді;

      теріс шешім қабылданған жағдайда – субсидиялар беруден бас тарту негізін көрсете отырып, көрсетілетін қызметті алушыны немесе Мемлекеттік корпорацияны жазбаша хабардар етеді және Қағидалардың 14, 15-қосымшаларына сәйкес нысандар бойынша субсидиялар беруден бас тарту негізін көрсете отырып, олар бойынша субсидиялар беруге теріс шешім қабылданған көрсетілетін қызметті алушылардың тізбесін жасайды;

      көрсетілетін қызметті берушіге тиесілі субсидиялар төлеу туралы мақұлданған өтінімдердің тізімін және олар бойынша субсидиялар беруге теріс шешім қабылданған көрсетілетін қызметті алушылардың тізбесін жолдайды. Орындалу ұзақтығы – 2 (екі) жұмыс күні ішінде;

      4) көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушылардың мақұлданған өтінімдері келіп түскеннен кейін аумақтық қазынашылық бөлімшесіне көрсетілетін қызметті алушылардың шоттарына тиесілі субсидияларды аудару үшін төлем шоттары тізілімін және (немесе) төлем шотын ұсынады. Орындалу ұзақтығы – 3 (үш) жұмыс күні ішінде.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде Мемлекеттік корпорациямен өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      9. Көрсетілетін қызметті алушылар мемлекеттік қызметті алу үшін Мемлекеттік корпорацияға жүгінеді және Стандарттың 9-тармағында аталған құжаттарды ұсынады. Көрсетілетін қызметті алушының сұратуын өңдеу ұзақтығы – 20 (жиырма) минут. Көрсетілетін қызметті алушы Мемлекеттік корпорацияға жүгініп, алынуы тиіс мемлекеттік қызметтің атауын көрсете отырып, қағаз жеткізгіштегі өтініш бланкісін толтырады.

      Мемлекеттік корпорацияның операциялық залының қызметкері қағаз жеткізгіштегі өтінішті (қоса ұсынылған құжаттармен бірге) қабылдайды.

      Қағаз жеткізгіштегі өтініштің дұрыс толтырылуы мен оның толықтығының сақталуы және Стандарттың 9-тармағымен бекітілген тізбе бойынша құжаттардың ұсынылуы кезінде Мемлекеттік корпорацияның операциялық залының қызметкері қабылдаған өтінішті Мемлекеттік корпорацияның мемлекеттік қызметтерді көрсету мониторингісінің ақпараттық жүйесінде (бұдан әрі – МАЖ) тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат береді.

      Көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағымен бекітілген тізбеге сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбаған және (немесе) қолдану мерзімі өткен құжаттарды ұсынған жағдайда Мемлекеттік корпорацияның қызметкері өтінішті қабылдаудан бас тартады және Стандарттың 12-қосымшасына сәйкес құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.

      Жинақтау орталығына түскен өтініш (құжаттар топтамасымен бірге) Мемлекеттік корпорацияның МАЖ-сінде қолхаттағы штрих-кодты сканерлеу жолымен тіркеледі.

      Көрсетілетін қызметті берушіге берілетін құжаттар тізілімі Мемлекеттік корпорацияның МАЖ-сінде автоматты түрде қалыптастырылады. Қызметкер (маман) берілетін құжаттардың екі данада басылған тізілімін көрсетілетін қызметті берушіге тапсыруды жүзеге асырады. Тізілімнің екі данасымен қалыптастырылған өтініштер (құжаттар топтамасымен бірге) арнайы жәшіктерде қапталады, мөр басылады және Мемлекеттік корпорацияның басшысы бекіткен кестеде белгіленген уақытта курьерлік немесе осыған өкілеттік берілген өзге де байланыс арқылы көрсетілетін қызметті берушіге жолданады. Көрсетілетін қызметті берушінің алғандығы туралы белгісі бар тізілімнің екінші данасы Мемлекеттік корпорацияға қайтарылады.

      Дайын (ресімделген) және бас тартылған құжаттарды қабылдау кезінде жинақтау секторының қызметкері (маманы) көрсетілетін қызметті беруші ұсынған құжаттардың сәйкестігін тексереді. Тізілімнің екінші данасы тізілімде көрсетілген барлық құжаттар болған жағдайда ғана алғандығы туралы белгімен көрсетілетін қызметті берушіге қайтарылады. Өзге жағдайда бас тарту себебі көрсетіле отырып, құжаттарды қабылдаудан бас тартылады.

      10. Мемлекеттік корпорация арқылы сұрату нәтижесін алу процесі: көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін алу үшін мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі аяқталған соң жүгінеді. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі – құжаттарды тапсырған сәттен бастап – 8 (сегіз) жұмыс күні.

      Мемлекеттік корпорацияда көрсетілетін қызметті алушыға дайын құжаттарды беруді жеке басы куәлігін көрсеткен кезде (не нотариалды расталған сенімхат бойынша оның өкіліне, өкілдігін растайтын құжат бойынша – заңды тұлғаға) қолхат негізінде оның қызметкері жүзеге асырады.

      11. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде Мемлекеттік корпорациямен өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы осы Регламенттің қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы "электрондық үкімет" веб-порталында, көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсында орналастырылады.

  "Тұқым шаруашылығын
дамытуды субсидиялау"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне қосымша

"Тұқым шаруашылығын дамытуды субсидиялау" мемлекеттік қызметін көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы Мемлекеттік корпорация арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде Сатып алынған (пайдаланылған) субсидияланатын тұқымдардың көлемдеріне субсидиялар алу үшін көрсетілетін қызметті алушылар:

     


Шартты белгілер:

     



Об утверждении регламента государственной услуги "Субсидирование развития семеноводства"

Постановление Восточно-Казахстанского областного акимата от 2 октября 2015 года № 261. Зарегистрировано Департаментом юстиции Восточно-Казахстанской области 5 ноября 2015 года № 4215. Утратило силу постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 26 марта 2020 года № 97

      Сноска. Утратило силу постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 26.03.2020 № 97 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.
      В соответствии с пунктом 2 статьи 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", статьей 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 6 мая 2015 года № 4-2/419 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Субсидирование развития семеноводства" (зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером 11455) Восточно-Казахстанский областной акимат ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Субсидирование развития семеноводства".
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким Восточно-Казахстанской области Д. Ахметов

  Утвержден
постановлением
Восточно–Казахстанского
областного акимата
от "2" октября 2015 года № 261

Регламент государственной услуги "Субсидирование развития семеноводства"

      Сноска. Регламент - в редакции постановления Восточно-Казахстанского областного акимата от 03.01.2019 № 1 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Субсидирование развития семеноводства" (далее - государственная услуга) оказывается управлением сельского хозяйства местного исполнительного органа области (далее - услугодатель).

      Прием заявок и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется через Государственную корпорацию "Правительство для граждан" (далее - Государственная корпорация).

      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги - предоставление в территориальное подразделение казначейства реестра счетов к оплате для дальнейшего перечисления причитающихся субсидий на банковские счета услугополучателей.

      Государственная корпорация направляет услугополучателю уведомление на бумажном носителе с решением о назначении/не назначении субсидии, подписанное уполномоченным лицом услугодателя, по формам, согласно приложениям 1 и 2 к стандарту государственной услуги "Субсидирование развития семеноводства", утвержденному приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 6 мая 2015 года № 4-2/419 (зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером 11455) (далее - Стандарт).

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие документов услугополучателя (либо его представителя по доверенности) согласно пункту 9 Стандарта.

      5. Содержание процедур (действий), входящих в состав процесса оказания государственной услуги, длительность выполнения:

      действие 1 - постановлением местного исполнительного органа области устанавливаются квоты:

      по оригинальным семенам - для каждого аттестованного субъекта в области семеноводства;

      по элитным семенам - для каждой административно-территориальной единицы;

      действие 2 - отдел обеспечивает публикацию на интернет-ресурсе акимата района (города областного значения) и в местных средствах массовой информации объявления о начале приема заявок для участия в программе субсидирования с указанием сроков приема документов на получение субсидий.

      Для получения субсидий за фактически приобретенные (использованные) объемы суперэлитных семян, элитных семян, семян первой репродукции и гибриды первого поколения (далее - субсидируемые семена) элитно-семеноводческие хозяйства, семеноводческие хозяйства и сельхозтоваропроизводители (далее - услугополучатели) в отдел представляют заявки и документы согласно пункту 9 Стандарта:

      действие 1 - отдел принимает и регистрирует документы услугополучателей. Длительность выполнения - 15 (пятнадцать) минут;

      действие 2 - отдел с момента предоставления услугополучателями заявок на получение субсидий проверяет их на предмет соответствия условиям, указанным в пунктах 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 и 13 Правил субсидирования развития семеноводства, утвержденных приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 12 декабря 2014 года № 4-2/664 "Об утверждении Правил субсидирования развития семеноводства" (зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером 10190) (далее - Правила). Длительность выполнения - в течение 3 (трех) рабочих дней;

      действие 3 - отдел в случае положительного решения о предоставлении субсидии услугополучателю включает его в список одобренных заявок об оплате причитающихся субсидий по форме согласно приложению 13 к Правилам;

      в случае отрицательного решения - письменно уведомляет услугополучателя или Государственную корпорацию с указанием основания отказа в выдаче субсидий и составляет перечень услугополучателей, по которым принято отрицательное решение в предоставлении субсидий, с указанием основания отказа в выдаче субсидий по формам согласно приложению 14, 15 к Правилам;

      направляет услугодателю список одобренных заявок об оплате причитающихся субсидий и перечень услугополучателей, по которым принято отрицательное решение в предоставлении субсидий. Длительность выполнения - в течение 2 (двух) рабочих дней;

      действие 4 - услугодатель после поступления списка одобренных заявок услугополучателей об оплате причитающихся субсидий представляет в территориальное подразделение казначейства реестр счетов к оплате и (или) счет к оплате для перечисления причитающихся субсидий на счета услугополучателей. Длительность выполнения - в течение 3 (трех) рабочих дней.

      Срок оказания государственной услуги с момента сдачи документов, в Государственную корпорацию - 8 (восемь) рабочих дней.

      День приема документов не входит в срок оказания государственной услуги.

      6. Результатом действия 1, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является установление квоты, которое служит основанием для начала выполнения действия 2.

      Результатом действия 2, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является публикация на интернет-ресурсе акимата района и в местных средствах массовой информации объявления о начале приема заявок для участия в программе субсидирования.

      Для получения субсидий за приобретенные (использованные) субсидируемые семена услугополучателями:

      результатом действия 1, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, являются прием и регистрация документов услугополучателей, которые служат основанием для выполнения действия 2;

      результатом действия 2, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является проверка заявки услугополучателя на предмет соответствия условиям, указанным в Правилах, которая служит основанием для выполнения действия 3;

      результатом действия 3, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является направление списка одобренных заявок услугодателю, которое служит основанием для выполнения действия 4;

      результатом действия 4, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является предоставление услугодателем в территориальное подразделение казначейства реестра счетов к оплате.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) местный исполнительный орган области;

      2) отдел;

      3) территориальное подразделение казначейства.

      8. Описание процедур (действий), необходимых для оказания государственной услуги:

      1) постановлением местного исполнительного органа области устанавливаются квоты;

      2) отдел обеспечивает публикацию на интернет-ресурсе акимата района (города областного значения) и в местных средствах массовой информации объявления о начале приема заявок для участия в программе субсидирования с указанием сроков приема документов на получение субсидий.

      Для получения субсидий за фактически приобретенные (использованные) объемы субсидируемых семян услугополучатели в отдел представляют заявки и документы согласно пункту 9 Стандарта:

      1) отдел принимает и регистрирует документы услугополучателей. Длительность выполнения - 15 (пятнадцать) минут;

      2) отдел с момента предоставления услугополучателями заявок на получение субсидий проверяет их на предмет соответствия условиям, указанным в пунктах 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 и 13 Правил. Длительность выполнения - в течение 3 (трех) рабочих дней;

      3) отдел в случае положительного решения о предоставлении субсидии услугополучателю включает его в список одобренных заявок об оплате причитающихся субсидий по форме, согласно приложению 13 к Правилам;

      в случае отрицательного решения - письменно уведомляет услугополучателя или Государственную корпорацию с указанием основания отказа в выдаче субсидий и составляет перечень услугополучателей, по которым принято отрицательное решение в предоставлении субсидий, с указанием основания отказа в выдаче субсидий по формам, согласно приложению 14, 15 к Правилам;

      направляет услугодателю список одобренных заявок об оплате причитающихся субсидий и перечень услугополучателей, по которым принято отрицательное решение в предоставлении субсидий. Длительность выполнения - в течение 2 (двух) рабочих дней;

      4) услугодатель после поступления списка одобренных заявок услугополучателей представляет в территориальное подразделение казначейства реестр счетов к оплате и (или) счет к оплате для перечисления причитающихся субсидий на счета услугополучателей. Длительность выполнения - в течение 3 (трех) рабочих дней.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией в процессе оказания государственной услуги

      9. Услугополучатели для получения государственной услуги обращаются в Государственную корпорацию и предоставляют документы, перечисленные в пункте 9 Стандарта. Длительность обработки запроса услугополучателя –

      20 (двадцать) минут. Услугополучатель, обратившись в Государственную корпорацию, заполняет бланк заявления на бумажном носителе, указывая наименование государственной услуги, которую необходимо получить.

      Работник операционного зала Государственной корпорации принимает заявление на бумажном носителе (с прилагаемыми документами).

      При соблюдении правильности и полноты заполнения заявления на бумажном носителе и предоставления документов по перечню, утвержденному пунктом 9 Стандарта, работник операционного зала Государственной корпорации регистрирует принятое заявление в информационной системе мониторинга оказания государственных услуг (далее - ИСМ) Государственной корпорации и выдает услугополучателю расписку о приеме соответствующих документов.

      В случае представления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта, и (или) документов с истекшим сроком действия работник Государственной корпорации отказывает в приеме заявки и выдает расписку об отказе в приеме документов согласно приложению 12 к Стандарту.

      Поступившее в накопительный центр заявление (с пакетами документов) фиксируется в системе ИСМ Государственной корпорации путем сканирования штрих-кода на расписке.

      Реестр передаваемых документов услугодателю формируется в ИСМ Государственной корпорации автоматически. Работник (специалист) осуществляет передачу услугодателю распечатанного реестра передаваемых документов в двух экземплярах. Сформированные заявления (с пакетами документов) с двумя экземплярами реестра упаковываются в специальные ящики, опечатываются и направляются услугодателю через курьерскую или иную уполномоченную на это связь, в установленное графиком время, утвержденным руководителем Государственной корпорации. Второй экземпляр реестра возвращается в Государственную корпорацию с отметкой услугодателя в получении.

      При приеме готовых (оформленных) и отказных документов, работник (специалист) накопительного сектора проверяет соответствие представленных услугодателем документов. Второй экземпляр реестра возвращается услугодателю с отметкой в получении, только при наличии всех документов указанных в реестре. В ином случае, в приеме документов отказывается с указанием причин отказа.

      10. Процесс получения результата запроса через Государственную корпорацию: за получением результата оказания государственной услуги услугополучатель обращается после окончания срока оказания государственной услуги. Срок оказания государственной услуги - с момента сдачи документов - 8 (восемь) рабочих дней.

      В Государственной корпорации выдача готовых документов услугополучателю осуществляется его работником на основании расписки, при предъявлении документа, удостоверяющего личность (либо его представителю по нотариально заверенной доверенности, представителю юридического лица - по документу, подтверждающему полномочия).

      11. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению к настоящему Регламенту. Справочник бизнес - процессов оказания государственной услуги размещается на веб-портале "электронного правительства", интернет - ресурсе услугодателя.

  Приложение к регламенту
государственной услуги
"Субсидирование развития
семеноводства"

Справочник бизнес – процессов оказания государственной услуги "Субсидирование развития семеноводства" При оказании государственной услуги через Государственную корпорацию Для получения субсидий за фактически приобретенные (использованные) субсидируемые объемы семян услугополучателями:

     


Условные обозначения: