Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрлігінің Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл ұлттық бюросы туралы ережені бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрінің 2016 жылғы 5 қаңтардағы № 1 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылы 11 қаңтарда № 12838 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі Төрағасының 2017 жылғы 23 мамырдағы № 109 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі Төрағасының 23.05.2017 № 109 бұйрығымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

       "Құқықтық актiлер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 35-бабы 1-тармағының 6) тармақшасына, "Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрлігінің кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 26 желтоқсандағы № 1081 "қбп" қаулысына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      Ескерту. Кіріспесі жаңа редакцияда - ҚР Мемлекеттік қызмет істері министрінің 14.06.2016 № 124-нқ (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

       1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрлігінің Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл ұлттық бюросы туралы ереже (бұдан әрі – Ереже) бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрлігінің Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл ұлттық бюросы заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықты мемлекеттік тіркегеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде мерзімді баспа басылымдарда және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға, сондай-ақ Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне орналастыру үшін "Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жолдауды;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрлігі Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл ұлттық бюросының интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрық алғаш ресми жарияланғаннан күннен бастап қолданысқа енгізіледі.


Министр

Т. Донақов



  Қазақстан Республикасы
  Мемлекеттік қызмет істері
  министрлігінің Жауапты
  хатшысының
  2016 жылғы 5 қаңтардағы
  № 1 бұйрығымен
  БЕКІТІЛГЕН

Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрлігінің
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл ұлттық бюросы (Сыбайлас
жемқорлыққа қарсы қызмет) туралы ереже
1. Жалпы ережелер

      1. Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрлігінің Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл ұлттық бюросы (Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет) (бұдан әрі – Ұлттық бюро) орталық атқару органының құзыреті шегінде сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтардың алдын алу, анықтау, жолын кесу, ашу және тергеу мәселелері бойынша және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес өзге де функцияларды жүзеге асыратын Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрлігінің ведомствосы болып табылады.

      2. Ұлттық бюро өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және Қазақстан Республикасының заңдарына, Қазақстан Республикасы Президентінің және Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, осы Ережеге, сондай-ақ Қазақстан Республикасы ратификациялаған халықаралық шарттарға сәйкес жүзеге асырады.

      3. Ұлттық бюро республикалық мемлекеттік мекеменің ұйымдастыру-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, мемлекеттік тілде өз атауымен мөрі және мөртаңбасы, белгіленген үлгідегі бланкілері, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің қазынашылық органдарында шоттары бар.

      4. Ұлттық бюро азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседі.

      5. Ұлттық бюроның, егер заңнамаға сәйкес оған уәкілеттік берілген болса, мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы бола алады.

      6. Ұлттық бюро өз құзыретінің мәселелері бойынша Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен Ұлттық бюро Төрағасының бұйрықтарымен ресімделетін шешімдер қабылдайды.

      7. Ұлттық бюроның құрылымы мен штат санын Мемлекеттік қызмет істері министрімен (бұдан әрі - Министр) келісілгеннен кейін Ұлттық бюро Төрағасының ұсынуы бойынша Министрліктің Жауапты хатшысы бекітеді.

      8. Ұлттық бюроның заңды мекенжайы: почта индексі 010000, Қазақстан Республикасы, Астана қаласы, Алматы ауданы, Сейфуллин көшесі, 37.

      9. Ұлттық бюроның толық атауы – "Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрлігінің Сыбайлас жемқорлыққа қарсы

      іс-қимыл ұлттық бюросы (Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет)" республикалық мемлекеттік мекемесі.

      10. Осы Ереже Ұлттық бюроның құрылтай құжаты болып табылады.

      11. Ұлттық бюроның қызметін қаржыландыру республикалық бюджеттен жүзеге асырылады.

      12. Ұлттық бюроға кәсіпкерлік субъектілермен Ұлттық бюроның функциялары болып табылатын міндеттерді орындау мәніне шарттық қатынастарға түсуге рұқсат етілмейді.

2. Ұлттық бюроның міндеттері, функциялары, құқықтары мен міндеттемелері

      13. Ұлттық бюроның міндеттері:

      1) жеке және заңды тұлғалардың, қоғам мен мемлекеттің құқықтарын, бостандықтары мен заңды мүдделерін қорғау;

      2) сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтардың алдын алу, анықтау, жолын кесу, ашу және тергеу мәселелері бойынша мемлекеттік саясатты әзірлеуге және іске асыруға қатысу;

      3) сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтардың алдын алу, анықтау, жолын кесу, ашу және тергеу.

      14. Ұлттық бюроның функциялары:

      1) сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы стратегияларды және бағдарламаларды әзірлеуге және іске асыруға қатысу;

      2) Қазақстан Республикасының Президентіне Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл ұлттық баяндаманы дайындауға қатысу;

      3) қылмыстық және әкімшілік құқық бұзушылық туралы арыздарды, хабарламаларды және өзге ақпаратты қабылдау, тіркеу және қарау;

      4) сотқа дейінгі тергеп-тексеруді, оның ішінде алдын ала тергеу, анықтау және хаттамалық нысанда жүргізу;

      5) қылмыстық процеске қатысатын адамдардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету;

      6) жедел-іздестіру қызметін ұйымдастыру және жүзеге асыру;

      7) жария емес тергеу әрекеттерін, жалпы және арнайы жедел-іздестіру іс-шараларын жүргізу барысында арнайы және басқа техникалық құралдарды қолдану;

      8) Ұлттық бюроға бөлінген бюджеттік қаржат шегінде, жедел-іздестіру қызметін қаржылық және материалдық-техникалық жабдықтау;

      9) тергеуден, анықтаудан немесе соттан жасырынып жүрген іздеудегі адамдардың тұратын жерін анықтау және ұстау;

      10) сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар және қылмыстар бойынша жедел-іздестіру, әкімшілік, тергеу қызметі тәжірибесіне талдау жүргізу;

      11) Ұлттық бюроның аумақтық органдарының қызметін бақылау, үйлестіру және бағалау;

      12) ведомстволық статистиканы қалыптастыру;

      13) сыбайлас жемқорлық қылмыстар туралы қылмыстық істер бойынша тәркіленген мүлікті және әдетте, қылмыстық жолмен табылған қаражатқа алынған мүлікті мемлекеттің кірісіне айналдыру туралы ақпаратты кейін жариялаумен іске асыруға мониторингті жүзеге асыру;

      14) сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарды анықтау және алдын алу тұрғысынан әлеуметтік-экономикалық саланың криминогендік жағдайын талдау;

      15) басқа құқық қорғау және арнаулы органдардан, оның ішінде шет мемлекеттердің құзыретті органдарынан келіп түскен өтініштерді және сұрау салуларды орындау;

      16) сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтардың алдын алу, анықтау, жолын кесу, ашу және тергеу мәселелері бойынша басқа мемлекеттік органдармен, ұйымдармен және шетел мемлекеттерінің тиісті органдарымен өз құзыреті шегінде өзара іс-қимыл жасау;

      17) ақпараттық қауіпсіздік саясатты іске асыру, Ұлттық бюроның техникалық және ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету және жетілдіру;

      18) тергеу-жедел қызмет мәселелері бойынша Ұлттық бюроға жүктелген міндеттеді шешуді қамтамасыз ететін ақпараттық жүйелерді құру және пайдалану;

      19) Ұлттық бюроның әкімшілік ғимараттарын қорғау режімін және өткізу режімін қамтамасыз ету;

      20) Ұлттық бюроның қаруландыруында тұрған қарулардың, оқ-дәрілердің, арнайы құралдардың сақталуын есепке алу және бақылау;

      21) бейбіт және соғыс уақытында төтенше жағдайлар туындаған кезде Ұлттық бюроның жұмысының тұрақтылығын арттыру, жұмылдыру даярлығы;

      22) мемлекеттік құпияларды қорғауды қамтамасыз ету және құпиялық режімнің сақталуын ведомстволық бақылау;

      23) Ұлттық бюроның бірыңғай кадр саясатын әзірлеу және іске асыру;

      24) Ұлттық бюроның жеке құрамының арасындағы құқық бұзушылықтардың алдын алу және жолын кесу;

      25) адамның және азаматтың құқықтары мен бостандықтарын қозғайтын нормативтік құқықтық актілерді қоспағанда, ведомствоның құзыретіне кіретін мәселелер бойынша және министірліктің актілерінде оларды бекіту бойынша тікелей құзыреттер болған жағдайда нормативтік құқықтық актілерді бекіту;

      26) Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге функцияларды жүзеге асыру.

      15. Ұлттық бюроның құқықтары:

      1) адамның және азаматтың құқықтары мен бостандықтарын қозғайтын нормативтік құқықтық актілерді қоспағанда, Ұлттық бюроның құзыретіне кіретін мәселелер бойынша нормативтік құқықтық актілерді Министрліктің келісмі бойынша әзірлеу және бекіту;

      2) сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша бағдарламалық құжаттарды әзірлеуге және іске асыруға қатысу;

      3) сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласында нормативтік-құқықтық базаны жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеу;

      4) Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген тәртіппен тергеу әрекеттерін жүргізу, процестік шешімдерді қабылдау және жедел-іздестіру іс-шараларын жүзеге асыру;

      5) мемлекеттік органдарға, ұйымдарға және оларда басқарушылық функцияларды орындайтын адамдарға Қазақстан Республикасының қылмыстық-процестік заңнамасында белгіленген тәртіппен, мән-жайларды немесе заңды басқа да бұзушылықтарды жою жөнінде шаралар қабылдау туралы ұсыныстар енгізу;

      6) қылмыстық-процестік заңнамаға және (немесе) әкімшілік құқық бұзушылық туралы заңнамаға сәйкес құжаттарды, тауарларды, заттарды немесе өзге де мүлікті алып қою немесе алуды жүргізу;

      7) Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда, уәкілетті органдар мен лауазымды адамдардан ревизиялар, салықтық және басқа да тексерулер, мемлекеттік аудит және бағалау жүргізуді талап ету;

      8) заңнамада көзделген тәртіпте тиісті уақытша ұстау изоляторларын, тергеу изоляторларын пайдалану;

      9) мемлекеттік органдардан, ұйымдардан, лауазымдық және жеке тұлғалардан Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен қажетті ақпараттар мен материалдарды сұрату және алу;

      10) өзара ақпарат алмасуды, оның ішінде заңнамада белгіленген тәртіппен электрондық тәсілмен қамтамасыз ете отырып, Ұлттық бюроның құзыретіне кіретін мәселелер бойынша мемлекеттік органдармен және ұйымдармен, басқа құқық қорғау органдарымен, халықаралық ұйымдармен өзара іс-қимылды жүзеге асыру;

      11) Ұлттық бюроның жүргізуіне жататын мәселелер бойынша шет мемлекеттердің тиісті органдарымен, халықаралық ұйымдармен ынтымақтасу, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы халықаралық шарттарды жасасу және қосылу бойынша министірлікке ұсыныстар енгізу;

      12) Ұлттық бюроға жүктелген міндеттерді шешуді қамтамасыз ететін ақпараттық жүйені пайдалану, сотқа дейінгі тергеп-тексеру барысында зерттеуді, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес әкімшілік құқық бұзушылықтар туралы істер бойынша іс жүргізуді ұйымдастыру;

      13) атыс және өзге қаруды, арнайы құралдарды алып жүру, сақтау және қолдану, сондай-ақ қажет болған жағдайда қол күшін, оның ішінде Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен жауынгерлік күрес тәсілдерін қолдану;

      14) Ұлттық бюроның және оның аумақтық бөлімшелері қызметкерлерінің (жұмыскерлерінің) қызметіндегі ішкі қауіпсіздіктің қамтамасыз етілуін және заңдылықтың сақталуын қамтамасыз ету бойынша шаралар қабылдау;

      15) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сотқа арыз-талаптарды ұсыну;

      16) Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге құқықтарды жүзеге асыру.

      16. Ұлттық бюроның міндеттері:

      1) құқық бұзушылықтар туралы өтініштерді, хабарламаларды, шағымдар мен басқа да ақпараттарды қабылдау, тіркеу, есепке алу және қарастыру кезіндегі заңдылықты сақтау;

      2) қылмыстық істер бойынша заттай айғақтарды, сотқа дейінгі тергеп-тексерудің мерзімі тоқтатылған қылмыстық істерді есепке алу және сақтау;

      3) прокурорлық ықпал ету және сот актілерін қарау;

      4) әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттамаларды жасау және істерді қарау, әкімшілік ұстауды жүзеге асыру, сондай-ақ әкімшілік құқық бұзушылық туралы заңнамада көзделген басқа да шараларды қолдану;

      5) қылмыстық істер өндірісіндегі шақыру бойынша келуден жалтарған адамдарды күштеп әкелу;

      6) ұсталған және қамауға алынған адамдарды айдап алып келу;

      7) іздеудегі адамдардың орналасу жерін анықтау және ұстау бойынша іс-шаралар жүргізу;

      8) Ұлттық бюроның белгіленген құзыреті шегінде іздеудегі адамдарды алып келуді ұйымдастыру;

      9) өз қызметін жүзеге асыру кезінде қызметтік тәртіпті және құпиялық режімді сақтау;

      10) Ұлттық бюроның және оның аумақтық бөлімшелерінің қызметкерлерін (жұмыскерлерін) даярлауды, қайта даярлауды және біліктілігін арттыруды жүзеге асыру;

      11) Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге міндеттерді жүзеге асыру.

3. Қызметті ұйымдастыру

      17. Ұлттық бюроны басқаруды ведомствоға жүктелген міндеттердің орындалуына және оның өз функцияларын жүзеге асыруға дербес жауаптылықта болатын Төраға жүзеге асырады.

      18. Ұлттық бюроның Төрағасын Қазақстан Республикасының Президенті қызметке тағайындайды және қызметтен босатады.

      19. Ұлттық бюро Төрағасының Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қызметке тағайындалатын және қызметтен босатылатын екі орынбасары болады.

      20. Ұлттық бюро Төрағасының өкілеттіктері:

      1) Ұлттық бюроға жүктелген міндеттерге сәйкес оның қызметін ұйымдастырады және жалпы басшылықты жүзеге асырады;

      2) жалпы штат санының шеңберінде Ұлттық бюроның және оның аумақтық органдарының құрылымы бойынша ұсыныстарды министрлікке қарауға енгізеді;

      3) тағайындалуы мен қызметтен босатылуы Қазақстан Республикасының заңнамасымен оның құзыретіне жатқызылатын Ұлттық бюроның қызметкерлерін (жұмыскерлерін) қызметке тағайындайды және қызметтен босатады;

      4) өзінің орынбасарларының, Ұлттық бюроның және аумақтық органдары қызметкерлерінің (жұмыскерлерінің) өкілеттіктерін анықтайды;

      5) Ұлттық бюроның аумақтық органдары туралы ережені бекітеді;

      6) заңнамада белгіленген тәртіппен Ұлттық бюро Төрағасының орынбасарларын және Ұлттық бюроның және оның аумақтық бөлімшелерінің қызметкерлерін (жұмыскерлерін) іссапарға жіберу, еңбек демалысын беру, материалдық көмек көрсету, даярлау (қайта даярлау), біліктілігін арттыру, көтермелеу мәселелерін шешеді;

      7) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен Ұлттық бюроның және оның аумақтық органдарының қызметкерлеріне (жұмыскерлеріне) қатысты тәртіптік жауаптылық шараларын қолданады;

      8) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен Ұлттық бюроның және оның аумақтық органдарының қызметкерлеріне біліктілік сыныптарын береді;

      9) Қазақстан Республикасының міндетті арнайы тексеруден өткен азаматтарын Ұлттық бюроның кадр құрамына қабылдайды;

      10) адамның және азаматтың құқықтары мен бостандықтарын қозғайтын нормативтік құқықтық актілерді қоспағанда, Ұлттық бюроның құзыретіне кіретін мәселелер бойынша және министірліктің актілерінде оларды бекіту бойынша тікелей құзыреттер болған жағдайда нормативтік құқықтық актілерді бекітеді;

      11) өз құзыреті шегінде бұйрықтар, Ұлттық бюро және оның аумақтық органдарының қызметкерлері (жұмыскерлері) орындау үшін міндетті бұйрықтар шығарады және нұсқау береді;

      12) Ұлттық бюроның және оның аумақтық органдарының қызметкерлерін (жұмыскерлерін) мемлекеттік наградалармен марапаттау туралы ұсыныстарды министрлікке енгізеді;

      13) заңнамаға сәйкес мемлекеттік органдармен және өзге де ұйымдармен қарым-қатынастарда Ұлттық бюроны білдіреді;

      14) Ұлттық бюроның заң бөлімшесіне жетекшілік етеді;

      15) Өз құзыретіне кіретін өзге де мәселелер бойынша шешімдер қабылдайды.

      Ұлттық бюроның Төрағасы болмаған кезеңде оның міндеттерін Төрағаның тапсырмасы бойынша оның орынбасарларының бірі жүзеге асырады.

      21. Ұлттық бюроның Төрағасы Ұлттық бюроның жанында консультативті-кеңесші орган құруға құқығы бар.

4. Ұлттық бюроның мүлкі

      22. Ұлттық бюроның Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болады.

      Ұлттық бюроның мүлкі, оның меншігіне берілген, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасымен тыйым салынбаған өзге де көздерден және меншіктік қызметтер нәтижесінде алынған мүліктер есебінен (ақша кірістерін қоса алғанда) құралады.

      23. Ұлттық бюроның өзіне бекітілген мүлік республика меншігіне жатады.

      24. Ұлттық бюроның өзіне бекітілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша берілген құралдар есебінен алынған мүлікті Қазақстан Республикасының заңнамасында егер өзгеше белгіленбесе өз бетінше иеліктен шығаруға немесе өзгелей тәсілмен иелік етуге құқығы жоқ.

5. Ұлттық бюроны қайта ұйымдастыру және тарату

      25. Ұлттық бюроны қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

Об утверждении Положения о Национальном бюро по противодействию коррупции Министерства по делам государственной службы Республики Казахстан

Приказ Министра по делам государственной службы Республики Казахстан от 5 января 2016 года № 1. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 11 января 2016 года № 12838. Утратил силу приказом Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции от 23 мая 2017 года № 109 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратил силу приказом Председателя Агентства РК по делам государственной службы и противодействию коррупции от 23.05.2017 № 109 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 6) пункта 1 статьи 35 Закона Республики Казахстан "О правовых актах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 26 декабря 2015 года № 1081 "дсп" "О некоторых вопросах Министерства по делам государственной службы Республики Казахстан", ПРИКАЗЫВАЮ:

      Сноска. Преамбула в редакции приказа Министра по делам государственной службы РК от 14.06.2016 № 124 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

       1. Утвердить прилагаемое Положение о Национальном бюро по противодействию коррупции Министерства по делам государственной службы Республики Казахстан (далее – Положение).

      2. Национальному бюро по противодействию коррупции Министерства по делам государственной службы Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа его направление на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и в информационно-правовой системе "Әділет", а также в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации Министерства юстиции Республики Казахстан" для размещения в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Национального бюро по противодействию коррупции Министерства по делам государственной службы Республики Казахстан.

      3. Настоящий приказ вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

Министр

Т. Донаков


  УТВЕРЖДЕНО
приказом Министра по делам
государственной службы
Республики Казахстан
от 5 января 2016 года № 1

Положение
о Национальном бюро по противодействию коррупции
(Антикоррупционной службе) Министерства по делам
государственной службы Республики Казахстан
1. Общие положения

      1. Национальное бюро по противодействию коррупции (Антикоррупционная служба) Министерства по делам государственной службы Республики Казахстан (далее – Национальное бюро) является ведомством Министерства по делам государственной службы Республики Казахстан (далее – Министерство), осуществляющим в пределах компетенции центрального исполнительного органа реализационные функции по вопросам предупреждения, выявления, пресечения, раскрытия и расследования коррупционных правонарушений и иные функции в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      2. Национальное бюро осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, настоящим Положением, а также международными договорами, ратифицированными Республикой Казахстан.

      3. Национальное бюро является юридическим лицом в организационно-правовой форме республиканского государственного учреждения, имеет печати и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, а также в соответствии с законодательством Республики Казахстан, счета в органах казначейства Министерства финансов Республики Казахстан.

      4. Национальное бюро вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.

      5. Национальное бюро выступает стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      6. Национальное бюро по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые приказами Председателя Национального бюро.

      7. Структура и лимит штатной численности Национального бюро утверждаются ответственным секретарем Министерства по представлению Председателя Национального бюро, согласованному с Министром по делам государственной службы (далее - Министр).

      8. Юридический адрес Национального бюро: почтовый индекс 010000, Республика Казахстан, город Астана, район Алматы, улица Сейфуллина, 37.

      9. Полное наименование Национального бюро: Республиканское государственное учреждение "Национальное бюро по противодействию коррупции (Антикоррупционная служба) Министерства по делам государственной службы Республики Казахстан".

      10. Настоящее Положение является учредительным документом Национального бюро.

      11. Финансирование Национального бюро осуществляется из средств республиканского бюджета.

      12. Национальному бюро не допускается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся функциями Национального бюро.

2. Задачи, функции, права и обязанности Национального бюро

      13. Задачи Национального бюро:

      1) защита прав, свобод и законных интересов физических и юридических лиц, общества и государства;

      2) участие в разработке и реализации государственной политики по вопросам предупреждения, выявления, пресечения, раскрытия и расследования коррупционных правонарушений;

      3) предупреждение, выявление, пресечение, раскрытие и расследование коррупционных правонарушений.

      14. Функции Национального бюро:

      1) участие в разработке и реализации стратегий и программ в сфере противодействия коррупции;

      2) участие в подготовке Национального доклада по противодействию коррупции Президенту Республики Казахстан;

      3) прием, регистрация и рассмотрение заявлений, сообщений и иной информации об уголовных и административных правонарушениях;

      4) проведение досудебного расследования, в том числе предварительного следствия, дознания и протокольной формы;

      5) обеспечение безопасности лиц, участвующих в уголовном процессе;

      6) организация и осуществление оперативно-розыскной деятельности;

      7) применение специальных и других технических средств в ходе проведения негласных следственных действий, общих и специальных оперативно-розыскных мероприятий;

      8) финансовое и материально-техническое оснащение оперативно- розыскной деятельности, в пределах бюджетных средств выделенных Национальному бюро на эти цели;

      9) установление местонахождения и задержание лиц, находящихся в розыске, скрывшихся от следствия, дознания или суда;

      10) проведение анализа практики оперативно-розыскной, административной, следственной деятельности и дознания по коррупционным правонарушениям и преступлениям;

      11) контроль, координация и оценка деятельности территориальных органов Национального бюро;

      12) формирование ведомственной статистики;

      13) осуществление мониторинга реализации имущества, конфискованного по уголовным делам о коррупционных преступлениях и приобретенного на средства, добытые преступным путем, с последующим опубликованием информации о его обращении в доход государства;

      14) анализ криминогенной ситуации в социально-экономической сфере на предмет выявления и предупреждения коррупционных правонарушений;

      15) исполнение ходатайств и запросов, поступающих из других правоохранительных и специальных органов, в том числе компетентных органов иностранных государств;

      16) взаимодействие в пределах своей компетенции с другими государственными органами, организациями и соответствующими органами иностранных государств по вопросам предупреждения, выявления, пресечения, раскрытия и расследования коррупционных правонарушений;

      17) реализация политики информационной безопасности, обеспечение и совершенствование технической и информационной деятельности Национального бюро;

      18) создание и использование информационных систем, обеспечивающих решение задач, возложенных на Национальное бюро по вопросам следственно-оперативной деятельности;

      19) обеспечение режима охраны административных зданий Национального бюро и пропускного режима;

      20) учет и контроль за сохранностью оружия, боеприпасов, специальных средств защиты, состоящих на вооружении Национального бюро;

      21) мобилизационная подготовка, повышение устойчивости работы Национального бюро при возникновении чрезвычайных ситуаций в мирное и военное время;

      22) обеспечение защиты государственных секретов и ведомственный контроль за соблюдением режима секретности;

      23) выработка и реализация единой кадровой политики Национального бюро;

      24) предупреждение и пресечение правонарушений среди личного состава Национального бюро;

      25) утверждение нормативных правовых актов по вопросам, входящим в компетенцию Национального бюро, и при наличии прямой компетенции по их утверждению в актах Министерства, за исключением нормативных правовых актов, затрагивающих права и свободы человека и гражданина;

      26) осуществление иных функций, предусмотренных законодательством Республики Казахстан.

      15. Права Национального бюро:

      1) разрабатывать и утверждать нормативные правовые акты по вопросам, входящим в компетенцию Национального бюро, и при наличии прямой компетенции по их утверждению в актах Министерства, за исключением нормативных правовых актов, затрагивающих права и свободы человека и гражданина;

      2) принимать участие в разработке и реализации программных документов по противодействию коррупции;

      3) вырабатывать предложения по совершенствованию нормативной правовой базы в сфере противодействия коррупции;

      4) проводить следственные действия, принимать процессуальные решения и осуществлять оперативно-розыскные мероприятия в порядке, предусмотренном законодательством Республики Казахстан;

      5) вносить государственным органам, организациям или лицам, исполняющим в них управленческие функции, представления о принятии мер по устранению обстоятельств или других нарушений закона в порядке, установленном уголовно-процессуальным законодательством Республики Казахстан;

      6) изымать или производить выемку документов, товаров, предметов или иного имущества в соответствии с уголовно-процессуальным законодательством и (или) законодательством об административных правонарушениях;

      7) требовать производства ревизий, налоговых и других проверок, государственного аудита и оценки от уполномоченных органов и должностных лиц в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан;

      8) использовать соответствующие изоляторы временного содержания, следственные изоляторы в порядке, предусмотренном законодательством;

      9) запрашивать и получать от государственных органов, организаций, должностных и физических лиц необходимую информацию и материалы в порядке, установленном законодательством;

      10) осуществлять взаимодействие с государственными органами и организациями, другими правоохранительными органами, международными организациями по вопросам, входящим в компетенцию Национального бюро, обеспечивая обмен информацией, в том числе электронным способом в порядке, установленном законодательством;

      11) сотрудничать с соответствующими органами иностранных государств, международными организациями по вопросам, отнесенным к ведению Национального бюро, а также вносить предложения в Министерство по заключению и присоединению к международным договорам в сфере противодействия коррупции;

      12) использовать информационные системы, обеспечивающие решение возложенных на Национальное бюро задач, организовывать исследование в ходе досудебного расследования, производства по делам об административных правонарушениях в соответствии с законодательством Республики Казахстан;

      13) носить, хранить и применять огнестрельное и иное оружие и специальные средства, а также при необходимости применять физическую силу, в том числе боевые приемы борьбы в порядке установленном законодательством;

      14) принимать меры по обеспечению внутренней безопасности и соблюдению законности в деятельности сотрудников (работников) Национального бюро и его территориальных органах;

      15) предъявлять в суды иски в соответствии с законодательством Республики Казахстан;

      16) осуществлять иные права, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.

      16. Обязанности Национального бюро:

      1) соблюдать законность при приеме, регистрации, учете и рассмотрении заявлений, сообщений, жалоб и иной информации о правонарушениях;

      2) учитывать и хранить уголовные дела, по которым сроки досудебного расследования прерваны, вещественные доказательства по уголовным делам;

      3) рассматривать акты прокурорского реагирования и судебные акты;

      4) составлять протоколы и рассматривать дела об административных правонарушениях, осуществлять административное задержание, а также применять другие меры, предусмотренные законодательством об административных правонарушениях;

      5) подвергать приводу лиц, уклоняющихся от явки по вызову по имеющимся в производстве уголовным делам;

      6) конвоировать задержанных и лиц, заключенных под стражу;

      7) проводить мероприятия по установлению местонахождения и задержанию лиц, находящихся в розыске;

      8) организовывать в пределах установленной компетенции Национального бюро экстрадицию лиц, находящихся в розыске;

      9) соблюдать служебную дисциплину и режим секретности при осуществлении своей деятельности;

      10) осуществлять подготовку, переподготовку и повышение квалификации сотрудников (работников) Национального бюро и его территориальных подразделений;

      11) осуществлять иные обязанности, предусмотренные законодательством.

3. Организация деятельности

      17. Руководство Национальным бюро осуществляет Председатель, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на ведомство задач и осуществление им своих функций.

      18. Председатель Национального бюро назначается на должность и освобождается от должности Президентом Республики Казахстан.

      19. Председатель Национального бюро имеет двух заместителей, которые назначаются на должности и освобождаются от должностей в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      20. Полномочия Председателя Национального бюро:

      1) в соответствии с возложенными на Национальное бюро задачами, организует и осуществляет общее руководство его деятельностью;

      2) вносит на рассмотрение министерства предложения по структуре Национального бюро и его территориальных органов в пределах лимита штатной численности;

      3) назначает на должности и освобождает от должности сотрудников (работников) Национального бюро, назначение и освобождение которых законодательством Республики Казахстан отнесено к его компетенции;

      4) определяет полномочия своих заместителей, сотрудников (работников) Национального бюро и руководителей территориальных органов;

      5) утверждает положение о территориальных органах Национального бюро;

      6) решает вопросы командирования, предоставления отпусков, оказания материальной помощи, подготовки (переподготовки), повышения квалификации, поощрения заместителей Председателя и сотрудников (работников) Национального бюро и его территориальных органов в установленном законодательством порядке;

      7) принимает меры дисциплинарной ответственности к сотрудникам (работникам) Национального бюро и его территориальных органов в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан;

      8) присваивает квалификационные классы сотрудникам Национального бюро и его территориальных органов в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан;

      9) принимает в кадровый состав Национального бюро граждан Республики Казахстан, прошедших обязательную специальную проверку;

      10) утверждает нормативные правовые акты по вопросам, входящим в компетенцию Национального бюро, и при наличии прямой компетенции по их утверждению в актах Министерства, за исключением нормативных правовых актов, затрагивающих права и свободы человека и гражданина;

      11) в пределах своей компетенции издает приказы и дает указания, обязательные для исполнения сотрудниками (работниками) Национального бюро и его территориальных органов;

      12) вносит в министерство представления о награждении сотрудников (работников) Национального бюро и его территориальных органов государственными наградами;

      13) представляет Национальное бюро в отношениях с государственными органами и иными организациями в соответствии с законодательством;

      14) курирует юридическое подразделение Национального бюро;

      15) принимает решения по другим вопросам, отнесенным к его компетенции.

      Исполнение полномочий Председателя Национального бюро в период его отсутствия осуществляется по поручению Председателя одним из его заместителей.

      21. Председатель Национального бюро имеет право образовывать консультативно-совещательные органы при Национальном бюро.

4. Имущество Национального бюро

      22. Национальное бюро имеет на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан.

      Имущество Национального бюро формируется за счет имущества, переданного государством, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.

      23. Имущество, закрепленное за Национальным бюро, относится к республиканской собственности.

      24. Национальное бюро не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством Республики Казахстан.

5. Реорганизация и упразднение Национального бюро

      25. Реорганизация и упразднение Национального бюро осуществляется в соответствии с законодательством Республики Казахстан.