"Қазақстан Республикасының дипломатиялық қызмет органдарымен көрсетілетін мемлекеттік қызметтер регламенттерін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің 2015 жылғы 10 тамыздағы № 11-1-2/328 бұйрығына өзгеріс пен толықтыру енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің 2016 жылғы 15 ақпандағы № 11-1-2/44 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылы 2 сәуірде № 13568 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің 2020 жылғы 3 маусымдағы № 11-1-4/183 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Сыртқы істер министрінің 03.06.2020 № 11-1-4/183 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 10-бабының 2) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Қазақстан Республикасының дипломатиялық қызмет органдарымен көрсетілетін мемлекеттік қызметтер регламенттерін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің 2015 жылғы 10 тамыздағы № 11-1-2/328 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12056 болып тіркелген, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2015 жылғы 1 қазанда жарияланған) мынадай өзгеріс пен толықтыру енгізілсін:

      1 тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Мыналар:

      1) осы бұйрықтың 1-қосымшасына сәйкес "Құжаттарды қабылдау және оларды Қазақстан Республикасының шет елдерде жүрген азаматтарына паспорттар жасауға жіберу және олардың паспорттарына қажетті жазбалар енгізу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;

      2) осы бұйрықтың 2-қосымшасына сәйкес "Қазақстан Республикасының шетелдегі мекемелерінің Қазақстан Республикасының азаматтығынан шығу жөніндегі құжаттарды ресiмдеуі" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;

      3) осы бұйрықтың 3-қосымшасына сәйкес "Шетелде Қазақстан Республикасының азаматтарын есепке алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;

      4) осы бұйрықтың 4-қосымшасына сәйкес "Қазақстан Республикасының шетелдегі азаматтарының азаматтық хал актілерін тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;

      5) осы бұйрықтың 5-қосымшасына сәйкес "Қазақстан Республикасына кіруге және Қазақстан Республикасының аумағы арқылы транзиттік өтуге визалар беру, олардың мерзімін ұзарту" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;

      6) осы бұйрықтың 6-қосымшасына сәйкес "Шетелдіктерге асырап алуға берілген Қазақстан Республикасының азаматтары болып табылатын балаларды есепке алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;

      7) осы бұйрықтың 7-қосымшасына сәйкес "Қазақстан Республикасының қызметтік паспорттарын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;

      8) осы бұйрықтың 8-қосымшасына сәйкес "Консулдық заңдастыру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;

      9) осы бұйрықтың 9-қосымшасына сәйкес "Кеме шетелде сатып алынған жағдайда Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк Туын көтеріп жүзу құқығына уақытша куәлiк беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;

      10) осы бұйрықтың 10-қосымшасына сәйкес "Қазақстан Республикасының кемелеріне қатысты Қазақстан Республикасының заңнамасында немесе Қазақстан Республикасы қатысушысы болып табылатын халықаралық шарттарда көзделген кез келген декларацияны немесе басқа құжатты жасау немесе куәландыру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;

      11) осы бұйрықтың 11-қосымшасына сәйкес "Қазақстан Республикасының шетелде орналасқан кемелері апатқа ұшыраған жағдайда теңiз наразылығы туралы акт жасау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;

      12) осы бұйрықтың 12-қосымшасына сәйкес "Шетелдіктерге Қазақстан Республикасына кіруге шақыруды ресімдеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;

      13) осы бұйрықтың 13-қосымшасына сәйкес "Қазақстан Республикасынан тыс жерге уақытша жұмыстармен кеткен және сол жерде тұрғылықты тұруға ниет білдірген Қазақстан Республикасы азаматтарының құжаттарын қабылдау және жолдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.";

      осы бұйрықтың қосымшасына сәйкес 13-қосымшамен толықтырылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігінің Консулдық қызмет департаменті:

      1) осы бұйрықтың заңнамада белгіленген тәртіппен Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он күнтізбелік күн ішінде оның баспа және электронды нұсқада көшірмелерін мерзімді баспасөз басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жіберілуін;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінен алынған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде оның көшірмелерін нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне орналастыру үшін Республикалық құқықтық ақпарат орталығына жіберілуін;

      4) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігінің ресми интернет-ресурсында және мемлекеттік органдардың интранет-порталында орналасуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Сыртқы істер министрінің бірінші орынбасары Р.С. Жошыбаевқа жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының


Сыртқы істер министрі

Е. Ыдырысов


  Қазақстан Республикасы
Сыртқы істер министрінің
2016 жылғы 15 ақпандағы
№ 11-1-2/44 бұйрығына
қосымша
  Қазақстан Республикасы
Сыртқы істер министрінің
2015 жылғы 10 тамыздағы
№ 11-1-2/328 бұйрығына
13-қосымша

"Қазақстан Республикасынан тыс жерге уақытша жұмыстармен
кеткен және сол жерде тұрғылықты тұруға ниет білдірген
Қазақстан Республикасы азаматтарының құжаттарын қабылдау және
жолдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Қазақстан Республикасынан тыс жерге уақытша жұмыстармен кеткен және сол жерде тұрғылықты тұруға ниет білдірген Қазақстан Республикасы азаматтарының құжаттарын қабылдау және жолдау" мемлекеттік қызметі (бұдан әрі - мемлекеттік қызмет) Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 19 қарашадағы № 11-1-2/517 бұйрығымен бекітілген "Қазақстан Республикасынан тыс жерге уақытша жұмыстармен кеткен және сол жерде тұрғылықты тұруға ниет білдірген Қазақстан Республикасы азаматтарының құжаттарын қабылдау және жолдау" мемлекеттік қызмет стандартына (нормативтік - құқықтық актілердің мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 12830 болып тіркелген) сәйкес Қазақстан Республикасының Ішкі істер министрлігімен (бұдан әрі - ІІМ) және Қазақстан Республикасының шетелдегі мекемелерімен (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.

      Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру көрсетілетін қызметті берушімен жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі - шетелде тұрғылықты тұруға рұқсат алу жөнінде жазба енгізілген жеке тұлғаның (бұдан әрі - қызметті алушы) паспорты.

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
іс-қимыл тәртібін сипаттау

      5. Көрсетілетін қызметті алушының өтініші мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі рәсімді (іс-қимылды) бастау үшін негіз болып табылады.

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесі мынадай рәсімдерден тұрады:

      1-процесс - көрсетілетін қызметті берушінің құжаттарды қабылдауы, тексеруі, тіркеуі - 1 жұмыс күн;

      2-процесс - көрсетілетін қызметті берушінің құжаттарды қарастыруы - 1 жұмыс күн;

      3-процесс - құжаттарды дипломатиялық пошта арналары арқылы Қазақстан Республикасының Сыртқы істер министрлігіне (бұдан әрі - СІМ) одан әрі ІІМ-нің аумақтық бөлімшелеріне қарастыру үшін жолдау - 23 күнтізбелік күн;

      4-процесс - СІМ-нің құжаттарды ІІМ-ге жолдауы - 5 жұмыс күн;

      5-процесс - ІІМ-мен құжаттардың қарастырылуы, тексерілу және өтініштің қарастырылуы қорытындысы туралы ресми хат дайындап, СІМ-ге жолдауы - 30 күнтізбелік;

      6-процесс - ІІМ-нен келіп түскен құжаттарды СІМ-мен қызмет берушіге жолдау - 25 күнтізбелік күн;

      7-процесс - жеке тұлғаның паспортына тыс жерде тұрғылықты тұруға рұқсат беру жөнінде жазба енгізу - 3 жұмыс күн.

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету рәсімінің нәтижесі мынадай рәсімді орындауды бастауға негіз болады:

      1-процесс бойынша - өтініштің көшірмесіне құжаттардың қабылданғаны туралы белгі қою;

      2-процесс бойынша - дипломатиялық поштаны ресімдеу;

      3-процесс бойынша- көрсетілетін қызметті берушінің СІМ-ге ілеспе хаты;

      4-процесс бойынша - СІМ-нің ІІМ-ге ілеспе хаты;

      5-процесс бойынша - ІІМ-нің СІМ-ге ілеспе хаты;

      6-процесс бойынша - СІМ-нің көрсетілетін қызметті берушіге ілеспе хаты;

      7-процесс бойынша - қызмет алушымен көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесін алу.

      Мемлекеттік қызмет алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз кезек күту тәртібінде көрсетіледі.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара
іс-қимылы тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне мынадай адамдар қатысады:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің лауазымды адамы;

      2) СІМ-нің лауазымды адамы;

      3) ІІМ-нің лауазымды адамы.

      9. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін өтінішті қабылдауды және тіркеуді көрсетілетін қызметті берушінің лауазымды адамы жүзеге асырады.

      Тиісті құжаттары бар өтінішті қабылдауды, тексеруді, тіркеуді және қарастыруды көрсетілетін қызметті берушінің лауазымды адамы жүзеге асырады.

      СІМ-нің лауазымды адамы көрсетілетін қызметті берушіден алынған құжаттарды ары қарай ІІМ-ге жолдауды жүзеге асырады.

      ІІМ-нің қызметі 2011 жылғы 22 шілдедегі "Халықтың көші-қон туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес жүзеге асырылады.

      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) реті, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы, сондай-ақ өзге көрсетілген қызметті берушілер және (немесе) халыққа қызмет көрсету орталықтарымен өзара іс-қимыл тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы регламенттің қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

  "Қазақстан Республикасынан тыс жерге
уақытша жұмыстармен кеткен және сол жерде
тұрғылықты тұруға ниет білдірген Қазақстан
Республикасы азаматтарының құжаттарын
қабылдау және жолдау" мемлекеттік қызмет
көрсету регламентіне
1-қосымша

"Құжаттарды қабылдау және оларды Қазақстан Республикасының шет елдерде жүрген азаматтарына паспорттар жасауға жіберу және олардың паспорттарына қажетті жазбалар енгізу" мемлекеттік қызметін көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы



      *ҚФБ - құрылымдық-функционалдық бірлік: көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің), халыққа қызмет көрсету орталықтарының, "электрондық үкімет" веб-порталының өзара іс-қимылдары;



О внесении изменения и дополнения в приказ Министра иностранных дел Республики Казахстан от 10 августа 2015 года № 11-1-2/328 "Об утверждении регламентов государственных услуг, оказываемых органами дипломатической службы Республики Казахстан"

Приказ Министра иностранных дел Республики Казахстан от 15 февраля 2016 года № 11-1-2/44. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 2 апреля 2016 года № 13568. Утратил силу приказом Министра иностранных дел Республики Казахстан от 3 июня 2020 года № 11-1-4/183 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратил силу приказом Министра иностранных дел РК от 03.06.2020 № 11-1-4/183 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 2) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра иностранных дел Республики Казахстан от 10 августа 2015 года № 11-1-2/328 "Об утверждении регламентов государственных услуг, оказываемых органами дипломатической службы Республики Казахстан" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 12056, опубликован в информационно-правовой системе "Әділет" 1 октября 2015 года) следующие изменение и дополнение:

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Утвердить:

      1) регламент государственной услуги "Прием документов и препровождение их на изготовление паспортов гражданам Республики Казахстан, находящимся за границей, и внесение в их паспорта необходимых записей", согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      2) регламент государственной услуги "Оформление загранучреждениями Республики Казахстан документов по выходу из гражданства Республики Казахстан", согласно приложению 2 к настоящему приказу;

      3) регламент государственной услуги "Учет граждан Республики Казахстан за границей", согласно приложению 3 к настоящему приказу;

      4) регламент государственной услуги "Регистрация актов гражданского состояния граждан Республики Казахстан за рубежом", согласно приложению 4 к настоящему приказу;

      5) регламент государственной услуги "Выдача, продление виз на въезд в Республику Казахстан и транзитный проезд через территорию Республики Казахстан", согласно приложению 5 к настоящему приказу;

      6) регламент государственной услуги "Постановка на учет детей, являющихся гражданами Республики Казахстан, переданных на усыновление иностранцам", согласно приложению 6 к настоящему приказу;

      7) регламент государственной услуги "Выдача служебных паспортов Республики Казахстан", согласно приложению 7 к настоящему приказу;

      8) регламент государственной услуги "Консульская легализация", согласно приложению 8 к настоящему приказу;

      9) регламент государственной услуги "Выдача временного свидетельства на право плавания под Государственным флагом Республики Казахстан в случае приобретения судна за границей", согласно приложению 9 к настоящему приказу;

      10) регламент государственной услуги "Составление или заверение любой декларации или другого документа, предусмотренных законодательством Республики Казахстан или международными договорами, участником которых является Республика Казахстан, в отношении судов Республики Казахстан", согласно приложению 10 к настоящему приказу;

      11) регламент государственной услуги "Составление акта о морском протесте в случае кораблекрушения судов Республики Казахстан, находящихся за границей", согласно приложению 11 к настоящему приказу;

      12) регламент государственной услуги "Оформление приглашений иностранцам на въезд в Республику Казахстан", согласно приложению 12 к настоящему приказу;

      13) регламент государственной услуги "Прием и направление документов граждан Республики Казахстан, выехавших за пределы Республики Казахстан по временным делам и изъявивших желание остаться там на постоянное место жительство", согласно приложению 13 к настоящему приказу.";

      дополнить приложением 13 согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Департаменту консульской службы Министерства иностранных дел Республики Казахстан обеспечить:

      1) в установленном законодательством порядке государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление его копии в печатном и электронном виде на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и информационно-правовой системе "Әділет";

      3) в течение пяти рабочих дней со дня получения настоящего приказа от Министерства юстиции Республики Казахстан направление его копии в Республиканский центр правовой информации для внесения в эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      4) размещение настоящего приказа на официальном интернет-ресурсе Министерства иностранных дел Республики Казахстан и на интранет-портале государственных органов.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на Первого заместителя министра иностранных дел Республики Казахстан Жошыбаева Р.С.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Министр иностранных дел


Республики Казахстан

Е. Идрисов


  Приложение
к приказу Министра
иностранных дел
Республики Казахстан
от 15 февраля 2016 года № 11-1-2/44
Приложение 13
к приказу Министра иностранных дел
Республики Казахстан
от 10 августа 2015 года № 11-1-2/328

Регламент государственной услуги
"Прием и направление документов граждан Республики Казахстан,
выехавших за пределы Республики Казахстан по временным делам и
изъявивших желание остаться там на постоянное место жительство"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Прием и направление документов граждан Республики Казахстан, выехавших за пределы Республики Казахстан по временным делам и изъявивших желание остаться там на постоянное место жительство" (далее - государственная услуга), оказывается на основании стандарта государственной услуги "Прием и направление документов граждан Республики Казахстан, выехавших за пределы Республики Казахстан по временным делам и изъявивших желание остаться там на постоянное место жительство", утвержденного приказом Министра иностранных дел Республики Казахстан от 19 ноября 2015 года № 11-1-2/517 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 12830) Министерством внутренних дел Республики Казахстан (далее – МВД) и загранучреждениями Республики Казахстан (далее – услугодатель).

      Прием документов и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через услугодателя.

      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги – паспорт физического лица (далее - услугополучатель) с записью о получении разрешения на постоянное место жительство за границей.

      4. Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной
услуги

      5. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие заявления услугополучателя.

      6. Процесс оказания государственной услуги состоит из следующих процедур:

      процесс 1 – прием, проверка, регистрация документов услугодателем - 1 рабочий день;

      процесс 2 – рассмотрение документов услугодателем - 1 рабочий день;

      процесс 3 – направление документов по каналам дипломатической почты в Министерство иностранных дел Республики Казахстан (далее – МИД) для последующего перенаправления в территориальные подразделения МВД на рассмотрение - 23 календарных дня;

      процесс 4 – перенаправление пакета документов в МВД, осуществляемое МИД - 5 рабочих дней;

      процесс 5 – проверка, рассмотрение пакета документов, подготовка официального письма о результате рассмотрения обращения услугополучателя и дальнейшее его направление в МИД, осуществляемое МВД - 30 календарных дней;

      процесс 6 – направление полученных от МВД документов услугодателю, осуществляемое МИД - 25 календарных дней;

      процесс 7 – внесение записи в паспорт физического лица о разрешении на постоянное место жительство - 3 рабочих дня.

      7. Результат процедуры оказания государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры:

      по процессу 1 – отметка на копии заявления о принятии документов;

      по процессу 2 – оформление дипломатической почты;

      по процессу 3 – сопроводительное письмо услугодателя в МИД;

      по процессу 4 – сопроводительное письмо МИД в МВД;

      по процессу 5 – сопроводительное письмо МВД в МИД;

      по процессу 6 – сопроводительное письмо МИД услугодателю;

      по процессу 7 – получение услугополучателем результата оказания государственной услуги.

      Государственная услуга оказывается в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной
услуги

      8. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие лица:

      1) должностное лицо услугодателя;

      2) должностное лицо МИД;

      3) должностное лицо МВД.

      9. Прием и регистрация заявления для оказания государственной услуги осуществляется должностным лицом услугодателя.

      Прием, проверка, регистрация и рассмотрение заявления с соответствующими документами осуществляется должностным лицом услугодателя.

      При получении документов от услугодателя должностное лицо МИД осуществляет перенаправление пакета документов в МВД.

      Деятельность МВД осуществляется согласно Закону Республики Казахстан от 22 июля 2011 года "О миграции населения".

      Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) центром обслуживания населения и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению к настоящему регламенту.

  Приложение
к Регламенту государственной услуги
"Прием и направление документов граждан
Республики Казахстан, выехавших за пределы
Республики Казахстан по временным делам и
изъявивших желание остаться там на
постоянное место жительство"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Прием и направление документов граждан Республики Казахстан,
выехавших за пределы Республики Казахстан по временным делам и
изъявивших желание остаться там на постоянное место жительство"



      *СФЕ – структурно-функциональная единица: взаимодействие структурных

      подразделений (работников) услугодателя, центра обслуживания

      населения, веб-портала "электронного правительства";


- начало или завершение оказания государственной услуги;

- наименование процедуры (действия) услугополучателя и (или) СФЕ;

- переход к следующей процедуре (действию);

- вариант выбора.