"Жер қойнауын пайдалану жөніндегі операцияларды жүргізу кезінде тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді сатып алу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 27 ақпандағы № 253 және Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2015 жылғы 27 наурыздағы № 241 бірлескен бұйрығына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2016 жылғы 30 қаңтардағы № 139 және Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2016 жылғы 23 ақпандағы № 85 бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылы 13 сәуірде № 13589 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2019 жылғы 12 сәуірдегі № 214 және Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2019 жылғы 16 сәуірдегі № 119 бірлескен бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 12.04.2019 № 214 және ҚР Энергетика министрінің 16.04.2019 № 119 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      "Нормативтiк құқықтық актiлер туралы" 1998 жылғы 24 наурыздағы Қазақстан Республикасы Заңының 43-1-бабы 1-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫЗ:

      1. "Жер қойнауын пайдалану жөніндегі операцияларды жүргізу кезінде тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді сатып алу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 27 ақпандағы № 253 және Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2015 жылғы 27 наурыздағы № 241 бірлескен бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11000 болып тіркелген, 2015 жылғы 1 қазанда "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) мынадай өзгерістер мен толықтыру енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Жер қойнауын пайдалану жөніндегі операцияларды жүргізу кезінде тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді сатып алу қағидаларында:

      9-тармақтың екінші бөлімі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Тапсырыс беруші жеңімпазды анықтау рәсімі және нәтижелер хаттамасын жасау сәтіне дейін осы Қағидаларға сәйкес нормаларды бұзған жағдайда, тапсырыс беруші осы сатып алуды өткізуден және осындай сатып алуды (алуларды) қайтадан өткізуден бас тартады.";

      17-тармақтың бесінші бөлімінің 6) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "6) 2015 жылғы 1 қаңтарға дейін жасалған жер қойнауын пайдалануға арналған шарттың шеңберінде сатып алуды жүзеге асыру кезінде (шарттың әрекет ету мерзіміне немесе 2021 жылғы 1 қаңтарға дейін, оқиғаның қайсысы бұрын басталатынына қарай қолданылады) конкурстық комиссияның ашық конкурсқа қатысуға жіберілген әлеуетті жеткізушінің:

      "жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің қазақстандық өндірушісі" (егер әлеуетті жеткізуші ашық конкурстың сатып алу мәні болып табылатын жұмыстарды орындаған немесе қызметтерді көрсеткен жағдайда);

      "тауарлардың қазақстандық өндірушісі" (егер, әлеуетті жеткізуші ашық конкурстың сатып алу нысанасы болып табылатын тауарларды өндірген жағдайда) мәртебесіне сәйкестігін немесе сәйкес келмейтіндігін көрсете отырып, ашық конкурсқа қатысуға рұқсат беру хаттамасын жасай отырып, ашық конкурстың талаптарына сәйкес келуіне конкурстық өтінімдерді қарауы;";

      25-тармақта:

      13) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "13) Заңның 78-бабы 7-тармағының ережелерін ескере отырып, Заңның 78-бабының 4 және 5-тармақтарында көзделген тиісті өлшемге сәйкес келетін тапсырыс берушінің шартты жеңілдіктер ұсыну туралы міндеттемесі және әлеуетті жеткізушінің конкурстық өтінімінің шартты бағасын есептеу үшін осы Қағидалардың 42-тармағында көрсетілген құжаттар тізбесі;";

      21) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "21) 2015 жылғы 1 қаңтарға дейін жасалған жер қойнауын пайдалануға арналған келісімшарттың шеңберінде сатып алуды жүзеге асыру кезінде (шарттың әрекет ету мерзіміне немесе 2021 жылғы 1 қаңтарға дейін, оқиғаның қайсысы бұрын басталатынына қарай) қолданылады сатып алынған: тауарлардағы әрбір лот бойынша пайызбен көрсетілген (0-ден 100-ге дейін);

      жұмыстардағы немесе көрсетілген қызметтердегі әрбір лот бойынша пайызбен көрсетілген (0-ден 100-ге дейін) жергілікті қамту бойынша ең аз талаптар;";

      34-тармақтың 10) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "10) 2015 жылғы 1 қаңтарға дейін жасалған жер қойнауын пайдалануға арналған келісімшарттың шеңберінде сатып алуды жүзеге асыру кезінде (шарттың әрекет ету мерзіміне немесе 2021 жылғы 1 қаңтарға дейін, оқиғаның қайсысы бұрын басталатынына қарай) сатып алынған: әрбір лот бойынша пайызбен көрсетілген (0-ден 100-ге дейін) тауарлардағы;

      әрбір лот бойынша пайызбен көрсетілген (0-ден 100-ге дейін) жұмыстардағы (көрсетілген қызметтердегі) жергілікті қамту бойынша ең аз талаптар;";

      40-тармақтың 7) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "7) 2015 жылғы 1 қаңтарға дейін жасалған жер қойнауын пайдалануға арналған шарттың шеңберінде сатып алуды жүзеге асыру кезінде (шарттың әрекет ету мерзіміне немесе 2021 жылғы 1 қаңтарға дейін, оқиғаның қайсысы бұрын басталатынына қарай) ұсынылатын:

      әрбір лот бойынша пайыздарда көрсетілген (0-ден 100-ге дейін) тауарлардағы;

      әрбір лот бойынша пайыздарда көрсетілген (0-ден 100-ге дейін) жұмыстардағы (көрсетілген қызметтердегі) жергілікті қамту бойынша міндеттемелер;";

      42-тармақ мынадай редакциядағы екінші бөліммен толықтырылсын:

      "1) тармақшаның ережелері 2015 жылғы 1 қаңтарға дейін жасалған жер қойнауын пайдалануға арналған келісімшарттың шеңберінде сатып алуды жүзеге асыру кезінде (шарттың әрекет ету мерзіміне немесе 2021 жылғы 1 қаңтарға дейін, оқиғаның қайсысы бұрын басталатынына қарай) қолданылады.";

      66-тармақтың бірінші бөлімі мынадай редакцияда жазылсын:

      "66. Конкурстық комиссия әлеуетті жеткізушілердің конкурстық өтінімдерін қарау кезінде, әлеуетті жеткізушінің Заңның 78-бабының 7-тармағының ережелерін ескере отырып, Заңның 4 және 5-тармақтарында көзделген өлшемге сәйкес келетіндігін айқындау үшін әлеуетті жеткізуші ұсынған мәліметтерді әр лот бойынша бөлек ескереді.";

      71-тармақтың бірінші бөлімі мынадай редакцияда жазылсын:

      "71. Конкурстық комиссия, егер ашық конкурсқа қатысуға рұқсат беру хаттамасында өзгеше ұзақ мерзім көзделмесе, конкурстық баға ұсыныстарын ашуды және соңғы қабылдау күнін ашық конкурсқа қатысуға рұқсат беру хаттамасына қол қойған күннен бастап екі жұмыс күнінен кейінгі күнге белгілейді.";

      84, 85, 86 және 87-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "84. Осы Қағидалардың 82-тармағында келтірілген шарт бойынша қабылданған конкурстық баға ұсыныстары тізілімде салыстырылады және бағаланады және Заңның 78-бабы 7-тармағының ережелерін ескере отырып, 4 және 5-тармақтарында көзделген бағаны шартты төмендету өлшемін ескере отырып, конкурстық баға ұсынысының ең төмен бағасының негізінде (лот бойынша) ашық конкурстың жеңімпазы айқындалады.

      85. Ашық конкурстың жеңімпазын айқындау кезінде Заңның 78-бабы 7-тармағының ережелерін ескере отырып, Заңның 78-бабының 4 және 5-тармақтарында көзделген бағаны шартты төмендету бойынша критерийді қолдануды ескере отырып, ашық конкурсқа қатысушылардың конкурстық баға ұсыныстарының бағасы тең болған жағдайда, басымдық қазақстандық тауар өндірушіге, қазақстандық жұмысты, көрсетілетін қызметті өндірушіге беріледі.

      86. Осы Қағидалардың 25-тармағы 21) тармақшасының ережелерін ескере отырып өткізілген ашық конкурстың нысанасы болып табылатын сатып алынатын ТЖҚ-дағы жергілікті қамту бойынша міндеттемелердің ең үлкен пайызын ұсынған ашық конкурсқа қатысушысы мынадай жағдайларда:

      1) Заңның 78-бабы 7-тармағының ережелерін ескере отырып, Заңның 78-бабы 4 және 5-тармақтарында көзделген бағаны шартты төмендету бойынша өлшемді қолдануды ескере отырып, тауарлардың қазақстандық өндірушілері, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің қазақстандық өндірушілері болып табылатын ашық конкурстың конкурстық баға ұсыныстарының бағалары тең болғанда;

      2) тауарлардың қазақстандық өндірушілері, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің қазақстандық өндірушілері болып табылмайтын ашық конкурсқа қатысушылардың конкурстық баға ұсыныстарының бағалары тең болған жағдайларда, ашық конкурстың нысанасы болып табылатын сатып алынатын ТЖҚ-де жергілікті қамту бойынша ең көп пайыз ұсынғанда жеңімпаз болып танылады.

      87. Конкурстық баға ұсынысы басқа ашық конкурсқа қатысушылардың конкурстық баға ұсыныстарынан тізіліміне бұрын түскен ашық конкурсқа қатысушысы:

      1) Заңның 78-бабы 7-тармағының ережелерін ескере отырып, Заңның 4 және 5-тармақтарында көзделген бағаны шартты төмендету бойынша критерийді қолдануды ескере отырып, конкурстық баға ұсыныстары және тауарлардың қазақстандық өндірушілері, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің қазақстандық өндірушілері болып табылатын ашық конкурсқа қатысушылар ұсынған ашық конкурстың мәні болып табылатын сатып алынатын ТЖҚ-дағы жергілікті қамту бойынша міндеттемелердің пайыздық көрінісі тең болғанда;

      2) конкурстық баға ұсыныстары және тауарлардың қазақстандық өндірушілері, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің қазақстандық өндірушілері болып табылмайтын ашық конкурсқа қатысушылар ұсынған ашық конкурстың нысанасы болып табылатын сатып алынатын ТЖҚ–дағы жергілікті қамту бойынша міндеттемелердің пайыздық көрінісі тең болғанда;

      3) 2015 жылғы 1 қаңтардан бастап немесе әрекет ету мерзімі 2015 жылғы 1 қаңтардан кейін өзгертілген жер қойнауын пайдалануға арналған келісімшарттардың шеңберінде өткізілетін ашық конкурстың нысанасы болып табылатын сатып алынатын тауарлардың конкурстық баға ұсыныстары конкурстық баға ұсынысы басқа ашық конкурсқа қатысушылардың конкурстық баға ұсыныстарынан бұрын жүйеде түскен ашық конкурсқа қатысушы жеңімпаз болып танылады.";

      96-тармақтағы:

      21) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "21) қазақстандық жұмыс (көрсетілетін қызмет) өндірушілерінен ғылыми-зерттеу және/немесе тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарды (көрсетілетін қызметтерді);";

      25) және 26) тармақшалар мынадай редакцияда жазылсын:

      "25) 2015 жылғы 1 қаңтарға дейін жасалған жер қойнауын пайдалануға арналған келісімшарттар шеңберінде сатып алынатын (қайсысының бұрынырақ болуына байланысты, келісімшарттың қолданылу мерзімі аяқталғанға дейін, немесе 2021 жылғы 1 қаңтарға дейін) тауарлардағы жергілікті қамтудың үлесі кемінде 65 (алпыс бес) пайызды құраған жағдайда тауарларды (көмірсутек шикізаты саласындағы тауарларды сатып алу үшін);

      26) 2015 жылғы 1 қаңтарға дейін жасалған жер қойнауын пайдалануға арналған келісімшарттар шеңберінде сатып алынатын (қайсысының бұрынырақ болуына байланысты, келісімшарттың қолданылу мерзімі аяқталғанға дейін, немесе 2021 жылғы 1 қаңтарға дейін) тауарлардағы жергілікті қамтудың үлесі кемінде 50 (елу) пайызды құраған жағдайда тауарларды (көмірсутек шикізаты саласындағы тауарларды сатып алуды қоспағанда);";

      106-тармақтың 11) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "11) 2015 жылғы 1 қаңтарға дейін жасалған жер қойнауын пайдалануға арналған келісімшарттың шеңберінде сатып алуды орындау кезінде (келісімшарттың әрекет ету мерзіміне немесе 2021 жылғы 1 қаңтарға дейін, оқиғаның қайсысы бұрын басталатынына қарай) ұсынылатын:

      әрбір лот бойынша пайыздарда көрсетілген (0-ден 100-ге дейін) тауарлардағы;

      әрбір лот бойынша пайыздарда көрсетілген (0-ден 100-ге дейін) жұмыстардағы (көрсетілген қызметтердегі) жергілікті қамту бойынша ең аз талаптар;";

      113-тармақтың 6) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      6) 2015 жылғы 1 қаңтарға дейін жасалған жер қойнауын пайдалануға арналған келісімшарттың шеңберінде сатып алуды орындау кезінде (келісімшарттың әрекет ету мерзіміне немесе 2021 жылғы 1 қаңтарға дейін, оқиғаның қайсысы бұрын басталатынына қарай) ұсынылатын:

      әрбір лот бойынша пайыздарда көрсетілген (0-ден 100-ге дейін) тауарлардағы;

      әрбір лот бойынша пайыздарда көрсетілген (0-ден 100-ге дейін) жұмыстардағы (көрсетілген қызметтердегі) жергілікті қамту бойынша міндеттемелер;";

      125-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "125. Осы Қағидалардың 106-тармағы 11) тармақшасының талаптарын ескере отырып ең төменгі баға ұсынысын бірнеше әлеуетті жеткізуші ұсынған жағдайда, баға ұсыныстарын сұрату тәсілімен сатып алудың нысанасы болып табылатын сатып алынатын ТЖҚ-дағы жергілікті қамту бойынша міндеттемелердің ең үлкен пайызын ұсынған әлеуетті жеткізуші жеңімпаз болып танылады.

      Әлеуетті жеткізушілердің баға ұсыныстары мен баға ұсыныстарын сұрату тәсілімен сатып алудың нысанасы болып табылатын сатып алынатын ТЖҚ-дағы жергілікті қамту бойынша міндеттемелердің пайыздық көрсеткіші тең болған жағдайда, осы Қағидалардың 106-тармағы 11) тармақшасының талаптарын ескере отырып баға ұсынысын басқа әлеуетті жеткізушілердің баға ұсыныстарынан бұрын түскен әлеуетті жеткізуші жеңімпаз болып танылады.";

      139, 140 және 141-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "139. Конкурстық баға ұсыныстарының бағаларын бағалау және салыстыру тізілімде жүзеге асырылады және Заңның 78-бабы 7-тармағының ережелерін ескере отырып, Заңның 4 және 5-тармақтарында көзделген бағаны шартты түрде азайту өлшемін ескере отырып, конкурстық баға ұсынысының ең төменгі бағасының негізінде оның жеңімпазы айқындалады.

      ТЖҚ-ны электрондық сатып алу жүйесі тәсілімен сатып алу жеңімпазын айқындау кезінде, Заңның 78-бабы 7-тармағының ережелерін ескере отырып, Заңның 78-бабының 4 және 5-тармақтарында көзделген бағаны шартты азайту өлшемінің қолданылуын ескере отырып, сатып алуға қатысушылардың конкурстық баға ұсыныстары тең болған жағдайда, тауарларды қазақстандық өндірушіге, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің қазақстандық өндірушісіне артықшылық беріледі.

      140. Мынадай жағдайларда:

      1) Заңның 78-бабы 7-тармағының ережелерін ескере отырып, Заңның 78-бабының 4 және 5-тармақтарында көзделген бағаны шартты азайту критерийінің қолданылуын ескере отырып, тауарлардың қазақстандық өндірушілері, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің қазақстандық өндірушілері болып табылатын электрондық сатып алу жүйесі арқылы тәсілімен ТЖҚ-ны сатып алуға қатысушылардың конкурстық баға ұсыныстарының бағалары тең болса;

      2) тауарлардың қазақстандық өндірушілері, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің қазақстандық өндірушілері болып табылмайтын, электрондық сатып алу жүйесі арқылы тәсілімен ТЖҚ-ны сатып алуға қатысушылардың конкурстық баға ұсыныстарының бағалары тең болса;

      Тауарларды сатып алуды жүзеге асыру кезінде осы тармақтың ережелері 2015 жылғы 1 қаңтарға дейін жасалған жер қойнауын пайдалануға арналған келісімшарт бойынша (келісімшарттың әрекет ету мерзімінің аяқталуына немесе 2021 жылғы 1 қаңтарға дейін, оқиғаның қайсысы бұрын басталатынына қарай) қолданылады.

      141. Мынадай жағдайларда:

      1) Заңның 78-бабы 7-тармағының ережелерін ескере отырып, Заңның 78-бабының 4 және 5-тармақтарында көзделген бағаны шартты азайту өлшемінің қолданылуын ескере отырып, конкурстық баға ұсыныстарының бағалары және тауарлардың қазақстандық өндірушілері, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің қазақстандық өндірушілері болып табылатын электрондық сатып алу жүйесі арқылы тәсілімен ТЖҚ-ны сатып алуға қатысушылар ұсынған электрондық сатып алу жүйесі арқылы тәсілімен ТЖҚ-ны сатып алудың нысанасы болып табылатын сатып алынатын ТЖҚ-ның жергілікті қамтуы бойынша міндеттемелердің пайыздық көрінісі тең болса;

      2) конкурстық баға ұсыныстарының бағалары және тауарлардың қазақстандық өндірушілері, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің қазақстандық өндірушілері болып табылмайтын электрондық сатып алу жүйесі арқылы тәсілімен ТЖҚ-ны сатып алуға қатысушылар ұсынған электрондық сатып алу жүйесі арқылы ТЖҚ-ны сатып алудың нысанасы болып табылатын сатып алынатын ТЖҚ-ның жергілікті қамту бойынша міндеттемелердің пайыздық көрінісі тең болса;

      3) ашық конкурстың қатысушыларымен ұсынылған 2015 жылғы 1 қаңтардан бастап немесе әрекет ету мерзімі 2015 жылғы 1 қаңтардан кейін өзгертілген жер қойнауын пайдалануға арналған келісімшарттың шеңберінде өткізілетін электрондық сатып алу жүйесі арқылы тәсілімен тауарды алудың конкурстық баға ұсыныстарының бағалары тең болса.";

      150-тармақ алынып тасталсын.

      2. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Индустриялық даму және өнеркәсіптік қауіпсіздік комитеті (А.Қ. Ержанов):

      1) осы бірлескен бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бірлескен бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін оның көшірмелерін баспа және электрондық түрде күнтізбелік он күн ішінде мерзімді баспа басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға, сондай-ақ тіркелген бұйрықты алған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін Республикалық құқықтық ақпарат орталығына жіберуді;

      3) осы бірлескен бұйрықтың Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің интернет-ресурсында және мемлекеттік органдардың интранет-порталында орналастырылуын;

      4) осы бірлескен бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Заң департаментіне осы бұйрықтың 2-тармағының 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бірлескен бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бірлескен бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының
Инвестициялар және даму
министрі
________________ Ә. Исекешев

Қазақстан Республикасының
Энергетика министрі
_______________ В. Школьник

      "КЕЛІСІЛГЕН"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрі

      ______________ Е. Досаев

      2016 жылғы 4 наурыз



О внесении изменений и дополнения в совместный приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 27 февраля 2015 года № 253 и Министра энергетики Республики Казахстан от 27 марта 2015 года № 241 "Об утверждении Правил приобретения товаров, работ и услуг при проведении операций по недропользованию"

Совместный приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 30 января 2016 года № 139 и Министра энергетики Республики Казахстан от 23 февраля 2016 года № 85. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 13 апреля 2016 года № 13589. Утратил силу совместным приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 12 апреля 2019 года № 214 и Министра энергетики Республики Казахстан от 16 апреля 2019 года № 119 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратил силу совместным приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 12.04.2019 № 214 и Министра энергетики РК от 16.04.2019 № 119 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 1 статьи 43-1 Закона Республики Казахстан от 24 марта 1998 года "О нормативных правовых актах" ПРИКАЗЫВАЕМ:

      1. Внести в совместный приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 27 февраля 2015 года № 253 и Министра энергетики Республики Казахстан от 27 марта 2015 года № 241 "Об утверждении Правил приобретения товаров, работ и услуг при проведении операций по недропользованию" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11000, опубликованный 1 октября 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующие изменения и дополнение:

      в Правилах приобретения товаров, работ и услуг при проведении операций по недропользованию, утвержденных указанным совместным приказом:

      часть вторую пункта 9 изложить в следующей редакции:

      "В случае нарушения заказчиком норм, согласно настоящим Правилам, до момента процедуры определения победителя и составления протокола итогов, заказчик отказывается от проведения данного закупа и проводит такую закупку (ки) вновь.";

      подпункт 6) части пятой пункта 17 изложить в следующей редакции:

      "6) рассмотрение конкурсной комиссией конкурсных заявок на соответствие условиям открытого конкурса с составлением протокола допуска к участию в открытом конкурсе с указанием соответствия или несоответствия допущенного к участию в открытом конкурсе потенциального поставщика статусу:

      "казахстанский производитель работ, услуг" (в случае, если потенциальный поставщик выполняет работы или оказывает услуги, являющиеся предметом закупа открытого конкурса);

      "казахстанский производитель товаров" (в случае, если потенциальный поставщик производит товары, являющиеся предметом закупа открытого конкурса) при осуществлении закупок в рамках контракта на недропользование, заключенного до 1 января 2015 года (до окончания срока действия контракта или до 1 января 2021 года в зависимости от того, какое событие наступит раньше);";

      в пункте 25:

      подпункт 13) изложить в следующей редакции:

      "13) обязанность заказчика о предоставлении условной скидки соответствующей критерию, предусмотренному пунктами 4 и 5 статьи 78 Закона с учетом положений пункта 7 статьи 78 Закона и перечень документов, указанных в пункте 42 настоящих Правил, для расчета условной цены конкурсной заявки потенциального поставщика;";

      подпункт 21) изложить в следующей редакции:

      "21) минимальные требования по местному содержанию в закупаемых:

      работах (услугах), выраженные в процентах по каждому лоту (от 0 до 100);

      товарах, выраженные в процентах по каждому лоту (от 0 до 100) при осуществлении закупок в рамках контракта на недропользование, заключенного до 1 января 2015 года (до окончания срока действия контракта или до 1 января 2021 года в зависимости от того, какое событие наступит раньше);";

      подпункт 10) пункта 34 изложить в следующей редакции:

      "10) минимальные требования по местному содержанию в закупаемых:

      работах (услугах), выраженные в процентах по каждому лоту (от 0 до 100);

      товарах, выраженные в процентах по каждому лоту (от 0 до 100) при осуществлении закупок в рамках контракта на недропользование, заключенного до 1 января 2015 года (до окончания срока действия контракта или до 1 января 2021 года в зависимости от того, какое событие наступит раньше);";

      подпункт 7) пункта 40 изложить в следующей редакции:

      "7) обязательства по местному содержанию в предлагаемых:

      работах (услугах), выраженные в процентах по каждому лоту (от 0 до 100);

      товарах, выраженные в процентах по каждому лоту (от 0 до 100) при осуществлении закупок в рамках контракта на недропользование, заключенного до 1 января 2015 года (до окончания срока действия контракта или до 1 января 2021 года в зависимости от того, какое событие наступит раньше);";

      пункт 42 дополнить частью второй следующего содержания:

      "Положения подпункта 1) применяются при осуществлении закупок в рамках контракта на недропользование, заключенного до 1 января 2015 года (до окончания срока действия контракта или до 1 января 2021 года в зависимости от того, какое событие наступит раньше).";

      часть первую пункта 66 изложить в следующей редакции:

      "66. Конкурсная комиссия при рассмотрении конкурсных заявок потенциальных поставщиков учитывает сведения, представленные потенциальным поставщиком, для определения соответствия потенциального поставщика критерию, предусмотренному пунктами 4 и 5 статьи 78 Закона с учетом положений пункта 7 статьи 78 Закона, отдельно по каждому лоту.";

      часть первую пункта 71 изложить в следующей редакции:

      "71. Конкурсная комиссия назначает дату окончания приема и вскрытие конкурсных ценовых предложений на дату не ранее двух рабочих дней со дня подписания протокола допуска к участию в открытом конкурсе, если иной больший срок не предусмотрен протоколом допуска к участию в открытом конкурсе.";

      пункты 84, 85, 86 и 87 изложить в следующей редакции:

      "84. В реестре оцениваются и сопоставляются конкурсные ценовые предложения, которые не были отклонены по условию, приведенному в пункте 82 настоящих Правил, и определяется победитель открытого конкурса (по лотам) на основе самой низкой цены конкурсного ценового предложения с учетом критерия по условному уменьшению цены, предусмотренного пунктами 4 и 5 статьи 78 Закона с учетом положений пункта 7 статьи 78 Закона.

      85. При определении победителя открытого конкурса, в случае равенства цен конкурсных ценовых предложений участников открытого конкурса, с учетом применения критерия по условному уменьшению цены, предусмотренного пунктами 4 и 5 статьи 78 Закона с учетом положений пункта 7 статьи 78 Закона, предпочтение отдается казахстанскому производителю товаров, казахстанскому производителю работ, услуг.

      86. Победителем признается участник открытого конкурса, проведенного с учетом положений подпункта 21) пункта 25 настоящих Правил, предложивший наибольший процент по местному содержанию в закупаемых ТРУ, являющихся предметом открытого конкурса, в случаях:

      1) равенства цен конкурсных ценовых предложений участников открытого конкурса с учетом применения критерия по условному уменьшению цены, предусмотренного пунктами 4 и 5 статьи 78 Закона с учетом положений пункта 7 статьи 78 Закона, являющихся казахстанскими производителями товаров, казахстанскими производителями работ, услуг;

      2) равенства цен конкурсных ценовых предложений участников открытого конкурса, не являющихся казахстанскими производителями товаров, казахстанскими производителями работ, услуг.

      87. Победителем признается участник открытого конкурса, конкурсное ценовое предложение которого поступило в реестре ранее конкурсных ценовых предложений других участников открытого конкурса в случаях:

      1) равенства цен конкурсных ценовых предложений с учетом применения критерия по условному уменьшению цены, предусмотренного пунктами 4 и 5 статьи 78 Закона с учетом положений пункта 7 статьи 78 Закона, и процентного выражения обязательств по местному содержанию в закупаемых ТРУ, являющихся предметом открытого конкурса, предложенных участниками открытого конкурса, являющихся казахстанскими производителями товаров, казахстанскими производителями работ, услуг;

      2) равенства цен конкурсных ценовых предложений и процентного выражения обязательств по местному содержанию в закупаемых ТРУ, являющихся предметом открытого конкурса, предложенных участниками открытого конкурса, не являющихся казахстанскими производителями товаров, казахстанскими производителями работ, услуг;

      3) равенства цен конкурсных ценовых предложений в закупаемых товарах, являющихся предметом открытого конкурса, проводимого в рамках контрактов на недропользование, заключенных с 1 января 2015 года либо контрактов на недропользование, срок действия которых был изменен после 1 января 2015 года, предложенных участниками открытого конкурса.";

      в пункте 96:

      подпункт 21) изложить в следующей редакции:

      "21) научно-исследовательских и (или) опытно-конструкторских работ (услуг) у казахстанских производителей работ (услуг);";

      подпункты 25) и 26) изложить в следующей редакции:

      "25) товаров при условии, что доля местного содержания в этих товарах составит не менее 65 (шестьдесят пять) процентов (для закупа товаров в сфере углеводородного сырья), приобретаемых в рамках контракта на недропользование, заключенного до 1 января 2015 года (до окончания срока действия контракта или до 1 января 2021 года в зависимости от того, какое событие наступит раньше);

      26) товаров при условии, что доля местного содержания в этих товарах составит не менее 50 (пятьдесят) процентов (за исключением закупа товаров в сфере углеводородного сырья), приобретаемых в рамках контракта на недропользование, заключенного до 1 января 2015 года (до окончания срока действия контракта или до 1 января 2021 года в зависимости от того, какое событие наступит раньше);";

      подпункт 11) пункта 106 изложить в следующей редакции:

      "11) минимальные требования по местному содержанию в закупаемых:

      работах (услугах), выраженные в процентах по каждому лоту (от 0 до 100);

      товарах, выраженные в процентах по каждому лоту (от 0 до 100) при осуществлении закупок в рамках контракта на недропользование, заключенного до 1 января 2015 года (до окончания срока действия контракта или до 1 января 2021 года в зависимости от того, какое событие наступит раньше);";

      подпункт 6) пункта 113 изложить в следующей редакции:

      "6) обязательства по местному содержанию в предлагаемых:

      работах (услугах), выраженные в процентах по каждому лоту (от 0 до 100);

      товарах, выраженные в процентах по каждому лоту (от 0 до 100) при осуществлении закупок в рамках контракта на недропользование, заключенного до 1 января 2015 года (до окончания срока действия контракта или до 1 января 2021 года в зависимости от того, какое событие наступит раньше);";

      пункт 125 изложить в следующей редакции:

      "125. В случае, если наименьшее ценовое предложение представлено несколькими потенциальными поставщиками, победителем признается потенциальный поставщик, предложивший наибольший процент обязательств по местному содержанию в закупаемых ТРУ, являющихся предметом закупа способом запроса ценовых предложений с учетом требований подпункта 11) пункта 106 настоящих Правил.

      При равенстве ценовых предложений потенциальных поставщиков и процентного выражения обязательств по местному содержанию в закупаемых ТРУ, являющихся предметом закупа способом запроса ценовых предложений с учетом требований подпункта 11) пункта 106 настоящих Правил, победителем признается потенциальный поставщик, ценовое предложение которого поступило ранее ценовых предложений других потенциальных поставщиков.";

      пункт 139, 140 и 141 изложить в следующей редакции:

      "139. Оценка и сопоставление цен конкурсных ценовых предложений осуществляются в реестре, и определяется победитель на основе самой низкой цены конкурсного ценового предложения с учетом критерия по условному уменьшению цены, предусмотренного пунктами 4 и 5 статьи 78 Закона с учетом положений пункта 7 статьи 78 Закона.

      При определении победителя приобретения ТРУ способом через систему электронных закупок, в случае равенства цен конкурсных ценовых предложений участников приобретения ТРУ, с учетом применения критерия по условному уменьшению цены, предусмотренного пунктами 4 и 5 статьи 78 Закона с учетом положений пункта 7 статьи 78 Закона, предпочтение отдается казахстанскому производителю товаров, казахстанскому производителю работ, услуг.

      140. Победителем признается участник закупа ТРУ способом через систему электронных закупок, предложивший наибольший процент обязательств по местному содержанию в закупаемых ТРУ, являющихся предметом закупа ТРУ способом через систему электронных закупок в случаях:

      1) равенства цен конкурсных ценовых предложений участников закупа ТРУ способом через систему электронных закупок, с учетом применения критерия по условному уменьшению цены, предусмотренного пунктами 4 и 5 статьи 78 Закона с учетом положений пункта 7 статьи 78 Закона, являющихся казахстанскими производителями товаров, казахстанскими производителями работ, услуг;

      2) равенства цен конкурсных ценовых предложений участников закупа ТРУ способом через систему электронных закупок, не являющихся казахстанскими производителями товаров, казахстанскими производителями работ, услуг.

      При осуществлении закупок товаров, положения настоящего пункта применяются по контрактам на недропользование, заключенным до 1 января 2015 года (до окончания срока действия контракта или до 1 января 2021 года в зависимости от того, какое событие наступит раньше).

      141. Победителем признается участник закупа ТРУ способом через систему электронных закупок, конкурсное ценовое предложение которого поступило ранее конкурсных ценовых предложений других участников закупа ТРУ способом через систему электронных закупок в случаях:

      1) равенства цен конкурсных ценовых предложений с учетом применения критерия по условному уменьшению цены, предусмотренного пунктами 4 и 5 статьи 78 Закона с учетом положений пункта 7 статьи 78 Закона, и процентного выражения обязательств по местному содержанию в закупаемых ТРУ, являющихся предметом закупа ТРУ способом через систему электронных закупок, предложенных участниками закупа ТРУ способом через систему электронных закупок, являющихся казахстанскими производителями товаров, казахстанскими производителями работ, услуг;

      2) равенства цен конкурсных ценовых предложений и процентного выражения обязательств по местному содержанию в закупаемых ТРУ, являющихся предметом закупа ТРУ способом через систему электронных закупок, предложенных участниками закупа ТРУ способом через систему электронных закупок, не являющихся казахстанскими производителями товаров, казахстанскими производителями работ, услуг;

      3) равенства цен конкурсных ценовых предложений в закупаемых товарах, являющихся предметом закупа способом через систему электронных закупок, проводимого в рамках контрактов на недропользование, заключенных с 1 января 2015 года либо контрактов, срок действия которых был изменен после 1 января 2015 года, предложенных участниками открытого конкурса.";

      пункт 150 исключить.

      2. Комитету индустриального развития и промышленной безопасности Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (Ержанов А.К.) обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего совместного приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) направление копии настоящего совместного приказа в печатном и электронном виде на официальное опубликование в периодические печатные издания и информационно-правовую систему "Әділет" в течение десяти календарных дней после его государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан, а также в Республиканский центр правовой информации в течение пяти рабочих дней со дня получения зарегистрированного приказа для включения в эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего совместного приказа на интернет-ресурсе Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан и на интранет-портале государственных органов;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего совместного приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) пункта 2 настоящего приказа.

      3. Контроль за исполнением настоящего совместного приказа возложить на курирующего вице-министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан и курирующего вице-министра энергетики Республики Казахстан.

      4. Настоящий совместный приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.


Министр по инвестициям
и развитию
Республики Казахстан
_______________ А. Исекешев

Министр энергетики
Республики Казахстан
_______________ В. Школьник


      "СОГЛАСОВАН"

      Министр национальной экономики

      Республики Казахстан

      ______________ Е. Досаев

      4 марта 2016 года