"Қазақстан Республикасы теңізшісінің жеке куәлігін беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің м.а. 2016 жылғы 25 ақпандағы № 223 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылы 4 мамырда № 13681 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2020 жылғы 17 тамыздағы № 433 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 17.08.2020 № 433 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы 10-бабының 1-тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған "Қазақстан Республикасы теңізшісінің жеке куәлігін беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Көлік комитеті (Ә.А. Асавбаев):

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде заңнамада белгіленген тәртіппен мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін оның көшірмелерін баспа және электрондық түрде күнтізбелік он күн ішінде мерзімді баспа басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға, сондай-ақ тіркелген бұйрықты алған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы нормативтiк құқықтық актiлерiнiң эталондық бақылау банкiне енгізу үшін Республикалық құқықтық ақпарат орталығына жіберуді;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің интернет-ресурсында және мемлекеттік органдардың интранет-порталында орналастыруды;

      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы бұйрықтың 2-тармағының 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму вице-министріне жүктелсін.

      4.Осы бұйрық оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Инвестициялар және даму
министрінің міндетін атқарушы
Ж. Қасымбек

      "КЕЛІСІЛГЕН":

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық қауіпсіздік комитетінің төрағасы

      ________________ В. Жұмақанов

      2016 жылғы 26 ақпан

      "КЕЛІСІЛГЕН":

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрі

      ______________ Е. Досаев

      2016 жылғы 6 сәуір



  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрінің
2016 жылғы 25 ақпандағы
№ 223 бұйрығымен
бекітілген

"Қазақстан Республикасы теңізшісінің жеке куәлігін беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1-тарау. Жалпы ережелер

      Ескерту. 1-тараудың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 05.11.2019 № 825 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. "Қазақстан Республикасы теңізшісінің жеке куәлігін беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.

      3. Мемлекеттiк көрсетілетін қызметтi Министрліктің Көлік комитетінің аумақтық органдары – Порттың теңіз әкімшілігі (бұдан әрi – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.

2-тарау. Мемлекеттiк қызметті көрсету тәртiбi

      Ескерту. 2-тараудың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 05.11.2019 № 825 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі:

      1) көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге қажетті құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап – 13 (он үш) жұмыс күні;

      2) қажетті құжаттар топтамасын тапсыру үшін кезекті күтудiң рұқсат етiлетiн ең ұзақ уақыты – 15 (он бес) минут;

      3) көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етiлетiн ең ұзақ уақыты – 30 (отыз) минут.

      Ескерту. 4-тармаққа өзгеріс енгізілді – ҚР Инвестициялар және даму министрінің 22.10.2018 № 720 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – Қазақстан Республикасы теңізшісінің жеке куәлігін (бұдан әрі - ТЖК) беру.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.

      7. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет ақылы негізде жеке тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) көрсетіледі. Мемлекеттік қызметті көрсеткені үшін мемлекеттік баж алынады, ол "Салық және бюджетке төленетiн басқа да мiндеттi төлемдер туралы" (Салық кодексi) Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 10 желтоқсандағы кодексінің 540-бабына сәйкес ТЖК бергенi үшiн мемлекеттік баж төлеу күніне белгіленген айлық есептік көрсеткіш мөлшерінің 500 (бес жүз) пайызын құрайды.

      Төлем екінші деңгейдегі банктер мен банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдар арқылы қолма-қол ақшалай немесе қолма-қол ақшасыз нысанда жүзеге асырылады.

      8. Көрсетілетін қызметті берушінің жұмыс кестесi - Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 13.00-ден 14.30-ге дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 17.30-ге дейін.

      Мемлекеттiк көрсетілетін қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетiп қызмет көрсетусiз кезек тәртiбiмен көрсетiледi.

      9. Көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттардың тізбесі:

      1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарттың 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша көрсетілетін қызметті алушы туралы мәліметтерді қамтитын ТЖК-ні беру туралы өтiнiш-сауалнама (бұдан әрi – өтiнiш-сауалнама);

      2) жеке басын куәландыратын құжат:

      Қазақстан Республикасының азаматы үшін – Қазақстан Республикасы азаматының жеке басын куәландыратын құжат;

      шетелде тұрақты тұратын Қазақстан Республикасының азаматы үшін – Қазақстан Республикасының шетелдiк мекемелерiнде консулдық есепке қойылуы туралы таңбасы бар Қазақстан Республикасы азаматының паспорты;

      Қазақстан Республикасының аумағында тұрақты тұратын шетел азаматы үшін – шетелдіктің Қазақстан Республикасында тұруына ыхтиярхат және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жеке басты куәландыру ретінде танылатын азаматтығы мемлекеті берген өтiнiш берушiнiң жеке басын куәландыратын құжат;

      Қазақстан Республикасының аумағында тұрақты тұратын азаматтығы жоқ тұлғалар үшін – азаматтығы жоқ тұлғаның куәлігі;

      3) алып тасталды – ҚР Инвестициялар және даму министрінің 22.10.2018 № 720 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      4) өтiнiш берушi кеме бортында оның экипажы құрамында кез келген ретте жұмыс iстейтiнiн растайтын құжат (жоқ болған жағдайда дипломдар, маманның біліктілік дайындық деңгейiне сәйкестігін растайтын бiлiктiлiк және арнайы куәлiктер, сондай-ақ денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті орган бекіткен нысан бойынша медициналық анықтама қабылданады);

      5) оның еңбек қызметiн растайтын құжат (еңбек кiтапшасы, одан үзiндi, жұмыс орнынан анықтама, теңізде жүзу кiтапшасы) не оқу орнынан анықтама.

      Көрсетілетін қызметті алушының кемеде жұмыс істейтінін растайтын құжат ретінде көрсетілетін қызметті берушіге мынадай құжаттар ұсынады:

      1) Қазақстан Республикасының аумағында белгiленген тәртiппен тiркелген және осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес капитанды және экипаж мүшелерiн жалдауға құқығы бар кеме иесiнiң ұсынысы;

      2) кемеде өтiнiш берушiнiң айналысатын қызметi туралы жазу бар теңiзде жүзу кiтапшасы;

      3) Қазақстан Республикасының портынан шығатын кеменiң кемелiк рөлi (ерекше жағдайларда, рейске шығатын кеме экипажының мүшесiн ауыстыру қажет болған кезде).

      Көрсетілген құжаттармен бiрге көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге олардың көшiрмелерiн ұсынады. Салыстырып тексеруден кейiн құжаттардың түпнұсқалары көрсетілетін қызметті алушыға қайтарылады.

      Портында кеме тұрған мемлекетке немесе транзитпен өту мемлекетiне шығу (кiру) мәселесiн шешу үшiн үйлестіру орталығына шет мемлекеттердiң иммиграциялық билiк органдарының және басқа да құзыреттi органдарының сұрау салуы бойынша ТЖК иесінің биометрикалық деректерiн жiберуге құқық беру үшін көрсетілетін қызметті алушы ТЖК ресiмдеу барысында алынған биометрикалық деректердiң шаблонын оның мүддесiнде пайдалануға арналған өтiнiш-сауалнамада қамтылатын рұқсатқа қол қояды.

      Өтiнiш-сауалнамаға көрсетілетін қызметті алушы өтiнiш-сауалнаманы қабылдайтын көрсетілетін қызметті берушінің қатысуымен қол қояды.

      Көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қабылдау аяқталған соң цифрлық камераны пайдалану арқылы оны суретке түсiру және арнайы сканердi пайдаланып, қол саусақтарының таңбасын алу жүргiзiледi.

      Құжаттарды қабылдау аяқталған соң көрсетілетін қызмет алушыға осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартқа 3-қосымшаға сәйкес қолхат-хабарлама берiледi, онда қабылданған құжаттардың тізбесі және олардың қабылданған күні келтіріледі.

      Ескерту. 9-тармаққа өзгеріс енгізілді – ҚР Инвестициялар және даму министрінің 22.10.2018 № 720 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      10. ТЖК көрсетілетін қызметті алушыға жеке басын куәландыратын құжатын ұсынған кезде ТЖК-ні беру журналына қол қойғыза отырып, жеке өзiне берiледi.

3-тарау. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша орталық мемлекеттік органдардың, көрсетілетін қызметті берушілердің және (немесе) олардың лауазымды тұлғаларының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      Ескерту. 3-тараудың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 05.11.2019 № 825 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      11. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша Министрліктің, көрсетілетін қызметті берушілердің және (немесе) олардың лауазымды тұлғаларының шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздіктеріне) шағымдану: шағым осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 14-тармағында көрсетілген мекенжай бойынша көрсетілетін қызметті берушінің басшысының атына не 010000, Нұр-Сұлтан қаласы, Қабанбай батыр даңғылы, 32/1 мекенжайы бойынша Министрлік басшысының атына беріледі.

      Жеке тұлғаның шағымында оның тегі, аты, әкесінің аты (болған кезде), пошталық мекенжайы көрсетіледі. Шағымға көрсетілетін қызметті алушы қол қояды.

      Шағымдар жазбаша нысанда көрсетілетін қызметті берушінің немесе Министрліктің кеңсесі арқылы жұмыс күндері пошта бойынша немесе қолма-қол қабылданады.

      Шағымның қабылданғанын растау көрсетілген қызметті берушінің, Министрліктің кеңсесінде оны тіркеу (мөртаңба, тіркелудің кіріс нөмірі мен күні шағымның екінші данасында немесе шағымға ілеспе хатында қойылады) болып табылады. Министрліктің немесе көрсетілетін қызметті берушінің атына келіп түскен шағым тіркелген күнінен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қаралуға тиіс.

      Көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасын бағалау мен бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгінеді.

      Мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасын бағалау мен бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қаралуға тиіс.

      Ескерту. 11-тармаққа өзгеріс енгізілді – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 05.11.2019 № 825 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      12. Көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижелерімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушы сотқа жүгінеді.

4-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып қойылатын өзге де талаптар

      Ескерту. 4-тараудың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 05.11.2019 № 825 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      13. Көрсетілетін қызметті берушінің ғимаратында мыналар анықтамалық бюро, күтуге арналған креслолар және өтініштер бланкілерін толтыру үлгілері бар ақпараттық стендтер орналастырылады.

      14. Мемлекеттік қызметті көрсету орындарының мекенжайлары Министрліктің www.mid.gov.kz интернет-ресурсында ("Көлік комитеті" бөлімінің "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер" кіші бөлімінде) және көрсетілетін қызметті берушінің үй-жайларында орналасқан стендтерінде орналастырылған.

      15. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті көрсетудің тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты қашықтықтан қол жеткізу режимінде Мемлекеттік қызметтерді көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс-орталығы арқылы алуға мүмкіндігі бар.

      16. Мемлекеттік қызметтерді көрсету мәселелері жөніндегі анықтамалық қызметтердің байланыс телефондары www.mid.gov.kz интернет-ресурсында көрсетілген. Мемлекеттік қызметтерді көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс-орталығы: 1414.

  "Қазақстан Республикасы
теңізшісінің жеке куәлігін беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
стандартына 1-қосымша
  Нысан

      _____________________________________________________________________

      (өтiнiш-сауалнаманы келiсуге жiберетiн мекеменiң атауы мен мекенжайы)

      20 __ жылғы ________ №_____

Фотосурет үшін орын (мөрмен куәландырылады)

Теңiзшiнiң жеке куәлiгiн беру туралы
өтініш-сауалнама

      1. Тегi, аты, әкесiнiң аты (болған кезде)

      _____________________________________________________________________

      (тегi, аты, әкесiнiң аты (болған кезде), егер олар өзгертiлсе, қашан

      және қайда)

      2. Туған жылы, айы, күнi _____________ 3. Жынысы ______________

      4. Туған жерi _________________________________________________

      (республика, облыс, елдi мекен)

      5. Тұратын (тiркелген) жерi ___________________________________

      (индексі, республика, облыс,

      _____________________________________________________________________

      (елдi мекен, көше, үй, пәтер, телефон)

      6. Азаматтығы _________________________________________________

      7. Басқа мемлекеттің азаматтығы (егер бар болса көрсету)_______

      8. Жеке басын куәландыратын негiзгi құжат

      сериясы _________ нөмiрi __________ 20 ______ жыл.

      __________________ берiлген ___________________________________

      (кім берген)

      9. Шетелдiк паспорт (егер бар болса) сериясы ______ № _________

      жыл. "___" ____________ берiлген

      _____________________________________________________________________

      (кім берген)

      10. Теңiзшiнiң жеке куәлiгiн алу: бастапқы, пайдаланғанның,

      бүлінгеннің, жоғалғанның орнына (қажеттісін сызу).

      11. Оқу орындарында оқуды және әскери қызметтi қоса алғанда,

      еңбек кiтапшасынан және теңiзде жүзу кiтапшасынан соңғы бес жылдағы

      еңбек қызметi туралы үзінді көшiрме:

Айы және жылы

Қысқартусыз министрлiктi (ведомствоны), әскери бөлiмнiң нөмiрiн көрсете отырып, лауазымы және жұмыс орны

Кәсiпорынның, ұйымның, әскери бөлiмнiң тұрған жерi (мекенжайы)

түсуi

шығарылуы














      (Өтiнiш-сауалнаманың екiншi жағы)

Айы және жылы

Қысқартусыз министрлiктi (ведомствоны), әскери бөлiмнiң нөмiрiн көрсете отырып, лауазымы және жұмыс орны

Кәсiпорынның, ұйымның, әскери бөлiмнiң тұрған жерi (мекенжайы)

түсуi

шығарылуы














































      Өтiнiш-сауалнамада көрсетiлген мәлiметтер Қазақстан

      Республикасының аумағында жеке басын куәландыратын негiзгi құжатпен,

      еңбек кiтапшасымен және теңiзде жүзу кiтапшасымен салыстырылып

      тексерілді.

      20__жылғы "___" _____________________________________________________

      (ұйымның немесе кадрлық бөлiмше басшысының қолы, аты-жөнi, тегi,

      телефоны)

      М.О.

      20 __ жылғы "____"___________

      (күнi)

      (өтiнiш берушiнiң қолы)

      Мен,_______________________________ өзімнің жеке деректерiмдi, (тегi,

      аты, әкесiнiң аты (болған кезде) саусақ таңбаларының биометрикалық

      шаблондарын және цифрлық фотосуреттi пайдалануға, соның iшiнде оларды

      шет мемлекеттердiң иммиграциялық және басқа да құзыреттi органдарына

      тапсыруға, қажет болған кезде теңiзшiнiң жеке куәлiгiн пайдалана

      отырып, менiң жеке басымды сәйкестендiруге байланысты мәселелердi

      менiң мүддемде шешуге рұқсат етемiн.

      20__жылғы "____"_______________

      (күнi)

      (өтiнiш берушiнiң қолы)

      Құжаттарды қабылдау күнi 20__жылғы "__" ________ Тiркеу № ___________

      _____________________________________________________________________

      (өтiнiш-сауалнаманың қабылдаған (қолы, тегi, аты-жөнi)

      адамның лауазымы)

      Теңiзшiнiң жеке куәлiгi берiлдi № KAZ __________________ 20____жылғы

      "___" ______________

      (нөмiрін көрсету) (берiлген күнi)

  "Қазақстан Республикасы теңізшісінің жеке
куәлігін беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандартына
2-қосымша

      Нысан

      20 __ жылғы ______ № _____

Қазақстан Республикасының аумағында белгiленген тәртiппен
тiркелген және капитанды және экипаж мүшелерiн жалдауға құқығы
бар кеме иесiнiң
№ _______ ұсынымы

      _____________________________________________________________________

      (Теңiз порты әкiмшiлiгiнiң басшысына)

      _____________________________________________________________________

      (тегi, аты, әкесiнiң аты (болған кезде)

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      (туған күнi және жерi, азаматтығы)

      теңiзшiнiң жеке куәлiгiн берудi сұраймын

      ерекше белгiлерi ____________________________________________________

      лауазымына тағайындалған

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      жұмыс орнының ұсынылғанын куәландыратын құжаттар (кеме атауы, кеме

      иесi)

      _____________________________________________________________________

      Негiздеме __________________________ 20____ жылғы "___" _____________

      № ____ бұйрық

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      (лауазымы) (қолы) (аты-жөнi, тегі)

      М.О.

  "Қазақстан Республикасы теңізшісінің жеке
куәлігін беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандартына
3-қосымша

      Нысан

Қолхат-хабарлама

      _____________________________________________________________ берiлдi

      (өтініш берушінің тегi, аты, әкесiнiң аты (бар болса)

      20 __ жылғы "____" ___________ одан мынадай құжаттар

      қабылданды:

Р/с

Құжаттың атауы

Саны

1

2

3




















      Ұсынылған құжаттардың жиыны:____________ дана

      Құжаттар 20___ жылғы "___" __________ № _______ болып тiркелді

      (құжаттарды тiркеу күнi)

      Теңiзшiнiң жеке куәлiгiн беру үшiн Порттың теңіз әкімшілігіне

      мынадай құжаттарды ұсыну қажет:

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      (өтiнiш берушiнiң аты-жөнi, тегi) (қолы)

      _____________________________________________________________________

      (құжаттарды қабылдаған лауазымды тұлғаның лауазымы, аты-жөнi,

      тегi) (қолы)

      20 ___ жылғы "___" _____________

      (күнi)

Об утверждении стандарта государственной услуги "Выдача удостоверений личности моряка Республики Казахстан"

Приказ и.о. Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 25 февраля 2016 года № 223. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 4 мая 2016 года № 13681. Утратил силу приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 17 августа 2020 года № 433 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратил силу приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 17.08.2020 № 433 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемый стандарт государственной услуги "Выдача удостоверений личности моряка Республики Казахстан".

      2. Комитету транспорта Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (Асавбаев А.А.) обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) направление копии настоящего приказа в печатном и электронном виде на официальное опубликование в периодические печатные издания и информационно-правовую систему "Әділет" в течение десяти календарных дней после его государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан, а также в Республиканский центр правовой информации в течение пяти рабочих дней со дня получения зарегистрированного приказа для включения в эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан и на интранет-портале государственных органов;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Исполняющий обязанности


Министра по инвестициям и развитию


Республики Казахстан

Ж. Касымбек

      "СОГЛАСОВАН"

      Председатель Комитета

      национальной безопасности

      Республики Казахстан

      ________________В. Жумаканов

      29 марта 2016 года

      "СОГЛАСОВАН"

      Министр национальной экономики

      Республики Казахстан

      ________________Е. Досаев

      6 апреля 2016 года



  Утвержден
приказом Министра
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
от 25 февраля 2016 года
№ 223

Стандарт государственной услуги
"Выдача удостоверений личности моряка
Республики Казахстан"

Глава 1. Общие положения

      Сноска. Заголовок главы 1 в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 05.11.2019 № 825 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      1. Государственная услуга "Выдача удостоверений личности моряка Республики Казахстан" (далее – государственная услуга).

      2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством по инвестициям и развитию Республики Казахстан (далее – Министерство).

      3. Государственная услуга оказывается территориальными органами Комитета транспорта Министерства – Морской администрацией порта (далее – услугодатель).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через канцелярию услугодателя.

Глава 2. Порядок оказания государственной услуги

      Сноска. Заголовок главы 2 в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 05.11.2019 № 825 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      4. Срок оказания государственной услуги:

      1) с момента сдачи пакета необходимых документов услугополучателем услугодателю – 13 (тринадцать) рабочих дней;

      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи необходимых документов - 15 (пятнадцать) минут;

      3) максимально допустимое время обслуживания услугополучателя - 30 (тридцать) минут.

      Сноска. Пункт 4 с изменением, внесенным приказом Министра по инвестициям и развитию РК от 22.10.2018 № 720 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      5. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      6. Результат оказания государственной услуги – удостоверение личности моряка Республики Казахстан (далее – УЛМ).

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

      7. Государственная услуга оказывается физическим лицам (далее – услугополучатель) на платной основе. За оказание государственной услуги взимается государственная пошлина, которая в соответствии со статьей 540 Кодекса Республики Казахстан от 10 декабря 2008 года "О налогах и других обязательных платежах в бюджет" (Налоговый кодекс) составляет за выдачу УЛМ 500 (пятьсот) процентов от размера месячного расчетного показателя, установленного на день уплаты государственной пошлины.

      Оплата осуществляется в наличной или безналичной форме через банки второго уровня и организации, осуществляющие отдельные виды банковских операций.

      8. График работы услугодателя – с понедельника по пятницу с 9-00 до 18-30 часов с перерывом на обед с 13-00 до 14-30 часов, кроме выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.

      Государственная услуга оказывается в порядке очереди без предварительной записи и ускоренного обслуживания.

      9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя к услугодателю:

      1) анкета-заявление о выдаче УЛМ (далее - анкета-заявление), содержащую сведения об услугополучателе, по форме согласно приложению 1 к настоящему стандарту государственной услуги;

      2) документ, удостоверяющий личность:

      для граждан Республики Казахстан - документ, удостоверяющий личность гражданина Республики Казахстан;

      для граждан Республики Казахстан, постоянно проживающих за границей, паспорт гражданина Республики Казахстан с отметкой о постановке на консульский учет в загранучреждениях Республики Казахстан;

      для иностранных граждан, постоянно проживающих на территории Республики Казахстан, – вид на жительство иностранца в Республике Казахстан и документ, удостоверяющий личность услугополучателя, выданный государством гражданства (подданства), признаваемый в качестве удостоверения личности в соответствии с законодательством Республики Казахстан;

      для лиц без гражданства, постоянно проживающих на территории Республики Казахстан, – удостоверения лица без гражданства;

      3) исключен приказом Министра по инвестициям и развитию РК от 22.10.2018 № 720 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования);

      4) документ, подтверждающий, что услугополучатель работает в любом качестве на борту судна в составе его экипажа (в случае отсутствия принимаются дипломы, квалификационные и специальные свидетельства специалиста, подтверждающие соответствие уровня профессиональной подготовки, а также медицинская справка по форме, утвержденной уполномоченным органом в области здравоохранения);

      5) документ, подтверждающий трудовую деятельность услугополучателя (трудовая книжка, выписка из нее, справка с места работы, мореходная книжка) либо справку с места учебы.

      В качестве документа, подтверждающего работу услугополучателя на судне, услугодателю представляются следующие документы:

      1) представление судовладельца, зарегистрированного в установленном порядке на территории Республики Казахстан и имеющего право нанимать капитана и членов экипажа судна, по форме согласно приложению 2 к настоящему стандарту государственной услуги;

      2) мореходная книжка с записью о занимаемой услугополучателем должности на судне;

      3) судовая роль судна, выходящего из порта Республики Казахстан (в исключительных случаях при необходимости замены члена экипажа выходящего в рейс судна).

      Вместе с указанными документами услугодателю услугополучателем представляются их копии. После сверки оригиналы документов возвращаются услугополучателю.

      Услугополучатель подписывает содержащееся в анкете-заявлении разрешение на использование в его интересах шаблона биометрических данных, полученных в ходе оформления УЛМ, для предоставления права координационному центру направлять по запросу иммиграционных властей и других компетентных органов иностранных государств биометрические данные владельца УЛМ для решения вопроса его въезда (выезда) в государство, в порту которого находится судно, или государства транзитного проезда.

      Анкета-заявление подписывается услугополучателем в присутствии услугодателя, принимающего анкету-заявление.

      По завершении приема документов услугополучателя осуществляются его фотографирование с использованием цифровой камеры и снятие отпечатков пальцев рук с использованием специального сканера.

      По завершению приема документов услугополучателю выдается расписка-уведомление, по форме согласно приложению 3 к настоящему стандарту государственной услуги, в которой приводятся перечень принятых документов и дата их принятия.

      Сноска. Пункт 9 с изменением, внесенным приказом Министра по инвестициям и развитию РК от 22.10.2018 № 720 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      10. УЛМ выдается услугополучателю лично под роспись в журнале выдачи УЛМ, который ведется в произвольной форме при предъявлении им документа, удостоверяющего личность.

Глава 3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия) центральных государственных органов, услугодателей и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг

      Сноска. Заголовок главы 3 в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 05.11.2019 № 825 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      11. Обжалование решений, действий (бездействий) Министерства, услугодателя и (или) их должностных лиц, по вопросам оказания государственных услуг: жалоба подается на имя руководителя услугодателя по адресу, указанному в пункте 14 настоящего стандарта государственной услуги, либо на имя руководителя Министерства по адресу: 010000, город Нур-Султан, проспект Кабанбай батыра 32/1.

      В жалобе физического лица указываются его фамилия, имя, отчество (при его наличии), почтовый адрес. Жалоба подписывается услугополучателем.

      Жалобы принимаются в письменной форме по почте либо нарочно через канцелярию услугодателя или Министерства в рабочие дни.

      Подтверждением принятия жалобы в канцелярии услугодателя, Министерства, является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата регистрации проставляются на втором экземпляре жалобы или в сопроводительном письме к жалобе).

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя или Министерства, подлежит рассмотрению в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня ее регистрации.

      В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель обращается с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней со дня ее регистрации.

      Сноска. Пункт 11 с изменением, внесенным приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 05.11.2019 № 825 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      12. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель обращается в суд.

Глава 4. Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги

      Сноска. Заголовок главы 4 в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 05.11.2019 № 825 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      13. В здании услугодателя располагаются: справочное бюро, кресла ожидания и информационные стенды с образцами заполнения бланков заявлений.

      14. Адреса мест оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсе Министерства: www.mid.gov.kz (в подразделе "Государственные услуги" раздела "Комитет транспорта") и на стендах, расположенных в помещениях услугодателя.

      15. Услугополучатель получает информацию о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг.

      16. Контактные телефоны справочных служб по вопросам оказания государственной услуги указаны на интернет-ресурсе www.mid.gov.kz, единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг: 1414.

  Приложение 1
к стандарту государственной услуги
"Выдача удостоверений личности
моряка Республики Казахстан"

      Форма

      _____________________________________________________________________

      (наименование и адрес учреждения, направляющего

      анкету-заявление на согласование)

      №________ от ______ 20 __ года.


Место для фотографии (заверяется печатью)


Анкета-заявление
о выдаче удостоверения личности моряка

      1. Фамилия, имя, отчество (при его наличии)

      ____________________________________________________________________

      (указать фамилию, имя, отчество (при его наличии), если они

      изменялись, когда и где)

      2. Число, месяц, год рождения ______________ 3. Пол ________________

      4. Место рождения __________________________________________________

      (республика, область, населенный пункт)

      5. Место жительства (регистрации) __________________________________

      (индекс, республика, область,

      ____________________________________________________________________

      населенный пункт, улица, дом, квартира, телефон)

      6. Гражданство _____________________________________________________

      7. Гражданство другого государства (указать если имеется) __________

      8. Основной документ, удостоверяющий личность ______________________

      серия ____________ номер ___________ выдан "___" _______ 20___ год.

      ____________________________________________________________________

      (указать кем выдан)

      9. Заграничный паспорт (если имеется) серии __________ № ___________

      выдан "____" ____________ 20 __ год.

      ____________________________________________________________________

      (указать кем выдан)

      10. Получение удостоверения личности моряка: первичное, взамен использованного, испорченного, утраченного (нужное подчеркнуть).

      11. Выписка из трудовой книжки и мореходной книжки о трудовой деятельности за последние пять лет, включая учебу в учебных заведениях и военную службу:

Месяц и год

Должность и место работы с указанием министерства (ведомства) без сокращений, номера войсковой части

Местонахождение (адрес) предприятия, организации, войсковой части

поступления

увольнения














      (Оборотная сторона анкеты-заявления)

Месяц и год

Должность и место работы с указанием министерства (ведомства) без сокращений, номера войсковой части

Местонахождение (адрес) предприятия, организации, войсковой части

поступления

увольнения






























      Сведения, указанные в анкете-заявлении, сверены с основным документом, удостоверяющим личность на территории Республики Казахстан, трудовой книжкой и мореходной книжкой.

      "___" _______________ 20 __ год. ____________________________________

      (подпись, инициалы, фамилия руководителя организации или кадрового

      подразделения, телефон)

      М.П. "___" _____________ 20__ год.

      (дата)

      (подпись заявителя)

      Я, __________________________ разрешаю использование своих (фамилия, имя, отчество (при его наличии) персональных данных, биометрического шаблона отпечатков пальцев и цифровой фотографии, в том числе их передачу иммиграционным и другим компетентным органам иностранных государств, при необходимости решения в моих интересах вопросов, связанных с идентификацией моей личности с использованием удостоверения личности моряка.

      "___" _____________ 20__ год.

      (дата)

      (подпись заявителя)

      Дата приема документов "__"_____20__ год. Регистрационный №

      ____________________________________________________________________

      (должность лица, принявшего (подпись, фамилия, анкету-заявление) инициалы)

      Выдано удостоверение личности моряка № KAZ ______________

      "__"____________20__ год.(указать номер) (дата выдачи)

  Приложение 2
к стандарту государственной услуги
"Выдача удостоверений личности
моряка Республики Казахстан"

      Форма

      № _____ от "___"______ 20 __ год.

Представление № _______
судовладельца, зарегистрированного в установленном
порядке на территории Республики Казахстан и имеющего
право нанимать капитана и членов экипажа судна ____________________________________________________________________

      (руководителю Морской администрации порта)

      Прошу выдать удостоверение личности моряка

      ____________________________________________________________________

      (фамилия, имя, отчество (при его наличии)

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      (дата и место рождения, гражданство)

      особые приметы _____________________________________________________

      назначенному на должность

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      (наименование судна, судовладелец) документы, подтверждающие

      предоставление рабочего места

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      Основание: приказ

      ____________________________________________________________________

      ____________ от "___" ____________ 20____ год. № _______

      ____________________________________________________________________

      ____________________ ___________________ ___________________________

      (должность) (подпись) (инициалы, фамилия)

  Приложение 3
к стандарту государственной услуги
"Выдача удостоверений личности
моряка Республики Казахстан"

      Форма

Расписка-уведомление

      Дана ________________________________________________________________

      (фамилия, имя, отчество (при его наличии) заявителя)

      в том, что от него "__" ________ 20 __ год получены следующие документы:

п/п

Наименование документа

Количество

1

2

3




















      Итого представленных документов: ____________ штук.

      Документы зарегистрированы под № _____ от "__" ______ 20___ год.

      (дата регистрации документов)

      Для выдачи удостоверения личности моряка необходимо представить

      в Морскую администрацию порта следующие документы:

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      ___________________________________ _________________________________

      (инициалы, фамилия заявителя) (подпись)

      _____________________________________________________________________

      (должность, инициалы, фамилия должностного лица, (подпись)

      принявшего документы)

      "___" _____________ 20 ___ год.