Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрлігінің облыстардағы, республикалық маңызы бар қалалардағы, астанадағы әдеп жөніндегі кеңестің жұмыс регламентін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрінің 2016 жылғы 26 сәуірдегі № 86 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылы 28 мамырда № 13749 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі Төрағасының 2017 жылғы 6 қаңтардағы № 1 бұйрығымен.

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі Төрағасының 06.01.2017 № 1 (алғаш ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
      Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 156 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрлігінің облыстардағы, республикалық маңызы бар қалалардағы, астанадағы әдеп жөніндегі кеңес туралы ереженің 4-тармағына сәйкес, БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрлігінің облыстардағы, республикалық маңызы бар қалалардағы, астанадағы әдеп жөніндегі кеңестің жұмыс регламенті бекітілсін.
      2. Мыналар:
      "Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігінің Астана және Алматы қалаларындағы, облыстардағы тәртіптік кеңестерінің жұмыс Регламентін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі төрағасының 2015 жылғы 6 қаңтардағы № 1 бұйрығы (Нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тізілімінде № 10201 тіркелді, 2015 жылғы 14 наурыздағы № 49 (28527) "Егемен Қазақстан" газетінде жарияланды);
      "Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі Төрағасының кейбір бұйрықтарына өзгерістер енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі төрағасының 2015 жылғы 8 қазандағы № 297 бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі Төрағасының өзгерістер енгізілетін бұйрықтар тізбесінің 3-тармағының (Нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тізілімінде № 12189 тіркелді, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2015 жылғы 6 қарашасында жарияланды) күші жойылды деп танылсын.
      3. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері министрлігінің Мемлекеттік қызмет саласындағы бақылау басқармасымен:
      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуі;
      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он күнтізбелік күн ішінде оның мерзімдік баспа басылымдарына және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесіне ресми жариялауға жолдануы;
      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеу туралы қортындыны алған уақыттан бес жұмыс күн ішінде Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің Эталондық бақылау банкіне енгізу үшін "Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жолдануы;
      4) осы бұйрықтың Министрліктің ресми интернет-ресурсына орналастырылуы қамтамасыз етілсін.
      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері вице-министрі А.А. Шайымоваға жүктелсін.
      5. Осы бұйрық алғаш ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

Министр
Т. Донақов

      

  Қазақстан Республикасы
Мемлекеттік қызмет істері
Министрінің
2016 жылғы 26 сәуірдегі
№ 86 бұйрығымен бекітілген

Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрлігінің
облыстардағы, республикалық маңызы бар қалалардағы, астанадағы
Әдеп жөніндегі кеңесінің жұмыс регламенті
1 бөлім. Жалпы ережелер

      1. Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрлігінің облыстардағы, республикалық маңызы бар қалалардағы, астанадағы Әдеп жөніндегі кеңестерінің осы жұмыс регламенті (бұдан әрі - Регламент) Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 156 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрлігінің облыстардағы, республикалық маңызы бар қалалардағы, астанадағы әдеп жөніндегі кеңестері туралы ереженің (бұдан әрі - Ереже) 4-тармағына сәйкес әзірленді.
      2. Регламент Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрлігінің облыстардағы, республикалық маңызы бар қалалардағы, астанадағы Әдеп жөніндегі кеңестің (бұдан әрі - Әдеп жөніндегі кеңес) жеке құрамдарын қалыптастыру, бекіту, жұмыс жоспарларын, мәжілістерін даярлау мен өткізу тәртібін, сонымен қатар басқа ұйымдастыру мәселелеріне дауыс беру тәртібін анықтайды.

2 бөлім. Әдеп жөніндегі кеңестің жеке құрамдарын
қалыптастыру және бекіту тәртібі

      3. Мемлекеттік қызмет істері министрлігінің (бұдан әрі - Министрлік) аумақтық органының басшысы лауазымы бойынша Әдеп жөніндегі кеңестің төрағасы болып табылады.
      4. Әдеп жөніндегі кеңестің жеке құрамы Әдеп жөніндегі кеңестің төрағасымен (бұдан әрі - Төраға) жасалады және Министрліктің жауапты хатшысына бекітуге енгізіледі.
      5. Төраға Әдеп жөніндегі кеңес мүшелелігіне кандидаттарды іріктейді және кандидатты Ереженің 12-тармағымен көзделген талаптарға сәйкестігін тексеру үшін оның жазбаша келісімімен, құқықтық статистика және арнайы есеп жөніндегі уәкілетті органдардан сәйкесінше ақпараттарды, сонымен қатар, қызметтік мінездемені сұратуға құқылы.
      6. Әдеп жөніндегі кеңес мүшелелігіне кандидат Министрліктің жауапты хатшысымен Әдеп жөніндегі кеңес хатшылығы ретінде белгіленген (бұдан әрі - Хатшылық) құрылымдық бөлімшеге келесі құжаттарды ұсынады:
      1) жеке куәлігінің көшірмесі;
      2) мемлекеттік қызметшінің қызметтік тізімін немесе нотариалды не жұмыс орны бойынша кадрлық қызметпен бекітілген еңбек қызметін растайтын құжаттардың көшірмесі;
      3) 3 x 4 см көлемде екі фотосурет.
      7. Хатшылықтың функциялары жүктелген құрылымдық бөлімше кандидаттардың материалдарын жинақтап, Министрліктің жауапты хатшысына қарауға және бекітуге енгізеді.

3 бөлім. Әдеп жөніндегі кеңестің жұмыс жоспарын қалыптастыру және бекіту тәртібі

      8. Тиісті жылға Әдеп жөніндегі кеңестің жұмыс жоспары Әдеп жөніндегі кеңес мүшелерімен жолданған ұсыныстар негізінде қалыптастырылады.
      9. Жұмыс жоспары Ереженің 6-тармағы 7) тармақшасынан басқа, Ереженің 6-тармағында көрсетілген Әдеп жөніндегі кеңес функциялары шегінде қалыптастырылады.
      Жұмыс жоспары іс-шара атауымен қоса, іс-шараны аяқтау формасы, орындау мерзімі мен оның орындалуына жауапкершілік жүктелген тұлғаларды қамтиды.
      10. Жұмыс жоспары Әдеп жөніндегі кеңес мүшелерімен мақұлданып, Төрағамен ағымдағы жылдың желтоқсан айында бекітіледі. Хатшылық Жоспар бекітілген соң үш жұмыс күні ішінде оны Әдеп жөніндегі кеңес мүшелеріне жолдайды.
      11. Жоспарға өзгертулер мен толықтырулар енгізілуі мүмкін.
      12. Жоспар тармағының орындалуына жауапты тұлға орындау мерзімінің аяқталуына кем дегенде он күннен кешікпей Меңгерушімен мақұлданған материалдарды Төраға қарауына енгізеді, ол өз кезегінде материалдарды қарау мерзімі мен уақытын белгілейді және Әдеп жөніндегі кеңес мәжілісін шақырады.
      13. Хатшылықтың меңгерушісі Әдеп жөніндегі кеңестің жұмыс жоспарының орындалуын қадағалайды және ай сайын Төрағаға есеп береді.
      14. Әдеп жөніндегі кеңес Төрағасы тоқсан сайын Министрлік алдында атқарылған жұмыстар жөнінде есеп береді.

4 бөлім. Басқа да мәселелерді дайындау тәртібі

      15. Әдеп жөніндегі кеңес Ережеге сәйкес оның қарамағына жататын мәселелер қарастырылатын және Әдеп жөніндегі кеңестің шешімдері қабылданатын мәжілістер өткізеді.
      16. Әдеп жөніндегі кеңес мәжілісі оның мүшелерінің жалпы санының кемінде төрттен үш бөлігі қатысқан жағдайда, заңды болып саналады.
      17. Хатшылық мәжіліс басталмас бұрын Әдеп жөніндегі кеңеске келген мүшелерді тіркеп, кворумды қамтамасыз ету мақсатында Төрағаға кеңес мүшелерінің толық жиналғандығы туралы мәліметті ұсынады.
      Кворум қамтамасыз етілмеген жағдайда мәжіліс басқа күнге ауыстырылады.
      Бұл ретте, тәртіптік іс қаралған жағдайда мәжіліс күні жазаға тарту мерзімдері ескеріліп, анықталады.
      18. Әдеп жөніндегі кеңес мәжілістері Төрағамен шақырылады және бекітілген жұмыс жоспарына сәйкес өткізіледі. Сонымен қатар, қажет болған жағдайда, Әдеп жөніндегі кеңес отырысы кезектен тыс өткізіледі.
      Бұл ретте, Әдеп жөніндегі кеңес мәжілістері екі айда кемінде бір реттен кем болмауы тиіс.
      19. Төраға Әдеп жөніндегі кеңес мәжілістерінің күн тәртібі мен әр мәселе бойынша баяндаушыларды анықтайды.
      Хатшылықтың функциялары жүктелген құрылымдық бөлімше, мәжіліске үш жұмыс күн бұрын Әдеп жөніндегі кеңес мүшелеріне мәжіліс өткізу уақыты мен орны туралы ақпаратты, күн тәртібі мен қаралатын мәселелер бойынша қажетті материалдарды жолдайды.
      20. Әдеп жөніндегі кеңес мәжілісіне енгізілген ақпараттық (аналитикалық) және басқа да материалдар Хатшылық меңгерушісімен немесе оның орнын басатын тұлғамен алдын ала келісіледі.
      21. Әдеп жөніндегі кеңес мәжілістерінде Төраға төрағашылық етеді, ал ол болмаған жағдайда оның тапсырмасы бойынша Әдеп жөніндегі кеңес мүшелерінің бірі.
      22. Мәжіліске жұмыстары туралы ақпарат қаралатын жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы органдардың, және орталық мемлекеттік органдардың аумақтық бөлімшелерінің лауазымды тұлғалары шақырылады. Төраға бұқаралық ақпарат құралдары мен қоғамдық бірлестіктердің өкілдерін және мәжілістегі сұрақтар мен мәселелерге қатысты өкілдерді шақыра алады.
      Шақырылатын тұлғалар өткізу уақыты мен орны туралы Әдеп жөніндегі кеңес мәжілісіне дейін үш жұмыс күннен кешіктірілмей ескертіледі.
      23. Шақырылған тұлға мәжілісті өткізу тәртібін бұзған жағдайда Төрағаның шешімі бойынша немесе қатысатын Әдеп жөніндегі кеңес мүшелері көпшілігінің талабы бойынша залдан шығарылуы мүмкін.
      24. Мәжілістің өту тәртібін бақылау Әдеп жөніндегі кеңес Хатшылығының меңгерушісіне жүктеледі.

5 бөлім. Тәртіптік істерді қозғау тәртібі

      25. Ереженің 6-тармағы 7) тармақшасында көрсетілген мемлекеттік әкімшілік қызметшiлердің терiс қылық жасауы туралы мәлiметтер: жеке және заңды тұлғалардың өтініштері, құқық қорғау және өзге мемлекеттiк органдардың материалдары, бұқаралық ақпарат құралдарындағы жарияланымдар, қызметтiк жазбахаттар не тәртіптік теріс қылық жасаған адам жұмыс істейтін мемлекеттік органдардың құрылымдық бөлімшелері басшыларының ұсынымдары және өзге де материалдар болып табылады.
      Материалдар жазбаша, сол сияқты өзге нысанда тіркелген мәлiметтердi, оның ішінде бейнематериалдарды қамтуы мүмкiн.
      26. Әдеп жөніндегі кеңестің құзыретіне қарауға кірмейтін құқық қорғау немесе өзге де мемлекеттік органдардан түскен материалдар, Төрағамен үш жұмыс күннен кешіктірмей тәртіптік іс қозғаусыз уәкілетті мемлекеттік органға немесе тиісті лауазымды тұлғаға жолданады және ол жайлы Әдеп жөніндегі кеңестің кезекті мәжілісіне хабарланады.
      27. Тәртіптік кінә жасаған мемлекеттік қызметшіге қатысты тәртіптік іс Төраға бұйрығын шығару арқылы қозғалады.
      Төраға болмаған жағдайда тәртіптік істі қозғау Ереженің 19-тармағына сәйкес жүзеге асырылады.
      28. Мемлекеттік қызметке кір келтiретін тәртіптік теріс қылықтар жасағаны үшін тәртіптік іс қозғалған жағдайда, Төраға Ереженің 6-тармағының 7) тармақшасында көрсетілген лауазымға тағайындау немесе босатуға құқылы лауазымды тұлға ол қызметшіні өз еркімен мемлекеттік қызметті тоқтатуына жол бермеуі туралы хабардар етіледі.
      29. Төрағамен мемлекеттік қызмет саласында бақылау функцияларын жүзеге асыратын құрылымдық бөлімшенің қызметшілері қатарынан анықталған тұлға тәртіптік істі қозғау бойынша Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 152 Жарлығымен бекітілген мемлекеттік қызметшілерге тәртіптік жаза қолдану қағидаларымен (бұдан әрі – Тәртіптік жаза қолдану қағидалары) анықталған тәртіп пен мерзімдерде қызметтік тергеу жүргізеді.
      Қызметтік тергеу барысында іске қатысты жағдайлар мен мәліметтер сараланады, тәртіптік жазаға тартылған тұлғалардың жазбаша түсініктері, сонымен қатар тергеуді әділетті жүргізуге қажетті ақпарат, материалдар, мәліметтер талап етіледі.
      30. Қорытынды негізінде Хатшылықтың функциялары жүктелген құрылымдық бөлімше мына мәселелерге жауаптар көрсетілген Әдеп жөніндегі кеңес шешімінің жобасын дайындайды:
      1) мемлекеттік қызметшінің тәртіптік жауапкершілігін қарастыруға негіз болған әрекеттің (әрекетсіздік) нақты орын алғандығын;
      2) осы әрекет (әрекетсіздік) тәртіптік жаза болып табыла ма және қандай заңнама нормалары бұзылғандығын;
      3) бұл қылық мемлекеттік қызметшімен жасалды ма;
      4) мемлекеттік қызметшінің осы қылықты жасауда күнәсі бар ма;
      5) мемлекеттік қызметшіні тәртіптік жауапкершілікке тарту мерзімдері сақтала ма;
      6) қызметшіге тәртіптік жазаның қандай түрін белгілеу ұсынылатынын шешеді.
      31. Ереженің 22-тармағында көзделген жағдайларда, Төрағаның немесе оның орнын басатын тұлғаның бұйрығы негізінде, тәртіптік істі қарау тоқтатылуы мүмкін.
      Тәртіптік істі қарауды жаңғырту сәйкесінше бұйрық жарияланғаннан кейін жүзеге асырылады.
      32. Қызметтік тергеудің қорытындысы Әдеп жөніндегі кеңестің қарауына шығарылады, оны қарау нәтижесінде ереженің 27 және 28-тармақтарында көзделген шешімдер қабылданады.

6 бөлім. Басқа да мәселелерді қарау тәртібі

      33. Әдеп жөніндегі кеңес мәжілісіне сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін талдау, мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызмет және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы заңнаманың бұзылуын алдын алу жөніндегі жұмыстарының қорытындылары, әдеп жөніндегі уәкілдің қызмет нәтижелерін, мемлекеттік органдардың тәртіптік комиссиясының қызметін Әдеп жөніндегі кеңестің жұмыс жоспарымен қарастырылған мерзімде шығарылады.
      34. Мемлекеттік органдар және ұйымдармен сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау нәтижесі бойынша шығарылған сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар жасауға ықпал етуші себептер мен салдарды жою жөніндегі ұсыныстарды орындамаған жағдайда, Әдеп жөніндегі кеңес мәжілісіне орындамау себептерінің негізділігін қарау мәселесі шығарылады.
      Қарау нәтижесі бойынша мемлекеттік органдар басшыларына кінәлі тұлғалардың жауапкершіліктерін қарау немесе осы тармақтың бірінші бөлігінде қамтылған ұсынысты әрі қарай орындау ұсынылуы мүмкін.
      35. Регламенттің 34-тармағында көрсетілген мәселелер бойынша Әдеп жөніндегі кеңесі Төрағасының тапсырмасы бойынша Министрліктің аумақтық органының қызметкері шешім жобасын даярлайды және Әдеп жөніндегі кеңес мәжілісінде баяндайды.
      36. Жобада атқарылған жұмыстардың нәтижелері, сыбайлас жемқорлық субьектілерінің қызмет тиімділігін арттыру бойынша ұсыныстар, анықталған сыбайлас жемқорлық тәуекелдері туралы ақпараттар, оларды жою жөніндегі ұсыныстар, мемлекеттік органдар мен ұйымдарға қызметтік тәртіпті күшейту жөніндегі ұсыныстар, және де сыбайлас жемқорлықты ескерту мен қызмет әдебі талаптарын бұзудың алдын алу бойынша шараларды жүзеге асыру көрсетіледі.
      Әдеп жөніндегі кеңеспен Ережеге қайшы келмейтін басқа да ұсыныстар енгізіледі.

7 бөлім. Әдеп жөніндегі кеңес шешімдерін дайындау, қабылдау және рәсімдеу тәртібі

      37. Әдеп жөніндегі кеңес ашық дауыс беру жолымен күн тәртібінің әр мәселесі бойынша шешім қабылдайды.
      38. Әдеп жөніндегі кеңес мәжілісі хаттамаланады. Хаттамада мәжіліске қатысқан Әдеп жөніндегі кеңес мүшелері, өзге де шақырылған тұлғалар, қаралған мәселелер, баяндаушылар мен басқа да сөз сөйлегендер, Әдеп жөніндегі кеңестің әр қаралған мәселесі бойынша қабылданған шешімдері мен мүшелердің дауыс беру нәтижелері көрсетіледі.
      Хаттама мәжіліс жүргізілген күннен бастап үш жұмыс күн ішінде жүргізілген тілде рәсімделеді, және Әдеп жөніндегі кеңес Төрағасымен және мүшелерімен, Хатшылықтың меңгерушісімен қол қойылады. Хаттама регламенттің 1-қосымшадағы нысанға сәйкес тәртіпте рәсімделеді.
      39. Әдеп жөніндегі кеңес мәжілісінде тәртіптік істер қарау нәтижелері Әдеп жөніндегі кеңес шешімі түрінде рәсімделеді. Шешім регламенттің 2-қосымшадағы нысанға сәйкес тәртіпте рәсімделеді.
      Шешімдер мәжіліске қатысқан Әдеп жөніндегі кеңес мүшелерінің үштен екісінің басым дауысымен қабылданады. Дауыстар тең болған жағдайда төрағашылық етушінің дауысы шешуші болып табылады. Әдеп жөніндегі кеңес мүшелері дауыс беру кезінде қалыспауы тиіс.
      Дауыс беру кезінде осы тармақтың екінші бөлімінде көзделген талаптар сақталмаған жағдайда Төраға осы мәселе бойынша қайталама талқылау мен дауыс беруге бастамашылық етеді.
      40. Әдеп жөніндегі кеңес шешімдерінің көшірмелері мәжіліс өткеннен кейін үш жұмыс күннің ішінде ереженің 7-тармағы 5) және 6) тармақшаларында көрсетілген тұлғаларға жолданылады. Тәртіптік жазаға тарту мерзімінің шығу мүмкіндігінде Әдеп жөніндегі кеңес шешімінің көшірмесі жедел жолданады.
      41. Тәртіптік іс тоқтатылған жағдайда Әдеп жөніндегі кеңес шешімінің көшірмесі тәртіптік істі қозғауға негіз болған ақпарат жіберген мемлекеттік органға жолданады.
      42. Мәжілістердің хаттамаларына мәжілістерді өткізу кезектілігінің тәртібінде және Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2014 жылғы 22 желтоқсандағы № 144 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тізілімінде № 10126 тіркелді) Мемлекеттік және мемлекеттік емес ұйымдарда құжаттама жасаудың және құжаттаманы басқарудың үлгілік қағидаларына сәйкес бір күнтізбелік жылдың шегінде нөмір беріледі.
      Әдеп жөніндегі кеңес мәжілістерінің хаттамалары тәртіптік істер шешімдерінің түпнұсқаларымен, баяндамалармен және басқа да материалдармен бөлек папкаларға тігіледі.
      43. Әдеп жөніндегі кеңес мәжілістерінің хаттамалары мен шешімдерін тіркеу бөлек журналда жүзеге асырылады.

8 бөлім. Әдеп жөніндегі кеңес ұсыныстары мен ұсынымдарының орындалуы, сонымен қатар олармен мүдделі тұлғаларды таныстыру

      44. Хатшылықтың меңгерушісі, немесе оның орнын басатын тұлға бұрын қабылданған шешімдердің орындалуы жайлы ақпаратпен Әдеп жөніндегі кеңестің кезекті мәжілісін ашады.
      45. Лауазымдық тұлғалар Әдеп жөніндегі кеңес ұсыныстарын негізсіз орындамаған жағдайда, Төрағаның шешімімен Хатшылық жоғары тұрған мемлекеттік органға немесе лауазымды тұлғаға тиісті лауазымды тұлғаның жауапкершілігін қарау туралы ұсынысты енгізу туралы шешім қабылдау үшін Әдеп жөніндегі кеңес мәжілісіне ақпарат дайындайды.
      46. "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Қазақстан Республикасының 9-бабы 12) тармақшасына сәйкес Ереженің 6-тармағы 7) тармақшасында көрсетілген тұлғалар Әдеп жөніндегі кеңесімен қабылданған шешімдерімен танысуға құқылы.

  Қазақстан Республикасы Мемлекеттік
қызмет істері министрлігінің
облыстардағы, республикалық маңызы
бар қаладағы, астанадағы Әдеп
жөніндегі кеңестің жұмыс
регламентіне 1-қосымша

Мемлекеттік қызмет істері министрлігінің ___________________

      (аумақ атауы)

Әдеп жөніндегі кеңесінің
ХАТТАМАСЫ

      20__ ж. " " __________ ___________ қ.
      №
      Қатысқандар:
      1. ( Т.А.Ә. (бар болған жағдайда) ) – Әдеп жөніндегі кеңес төрағасы;
      Әдеп жөніндегі кеңес мүшелері:
      2. ( Т.А.Ә. (бар болған жағдайда) ) – лауазымы, жұмыс орны;
      3. ( Т.А.Ә. (бар болған жағдайда) ) – лауазымы, жұмыс орны.
      ..........
      Мәжіліске қатыспаған Әдеп жөніндегі кеңес мүшелері (болған жағдайда):
      1. ( Т.А.Ә. (бар болған жағдайда) ) – лауазымы, жұмыс орны.
      ..........
      Шақырылған тұлғалар (болған жағдайда):
      1. Т.А.Ә. (бар болған жағдайда), лауазымы, жұмыс орны
      Әдеп жөніндегі кеңестің мәжілісіне ________ мәселе енгізілді.
      Мына мәселелерді қарау жоспарланады:
      1. Мәселенің атауы (баяндаушының Т.А.Ә. (бар болған жағдайда))
      2. Мәселенің атауы (баяндаушының Т.А.Ә. (бар болған жағдайда))
      3. Мәселенің атауы (баяндаушының Т.А.Ә. (бар болған жағдайда))
      ..........
      Бірінші мәселе:
      Тәртіптік іс (Т.А.Ә. (бар болған жағдайда) лауазымы, жұмыс орны).
      Баяндаушы ____________________________________________________.
      Талқылау: _____________________________________________________
      Ұсыныс: _______________________________________________________
      Дауыс беру қорытындылары
      Екінші мәселе:
      Талдау қорытындылары туралы __________________________________.
      Баяндаушы ____________________________________________________.
      Талқылау: _____________________________________________________
      Ұсыныс: _______________________________________________________
      Дауыс беру қорытындылары
      Әдеп жөніндегі кеңес төрағасы:
      Т.А.Ә. (бар болған жағдайда) ________________ қолы
      Әдеп жөніндегі кеңес мүшелері:
      Т.А.Ә. (бар болған жағдайда) ________________ қолы
      Т.А.Ә. (бар болған жағдайда) ________________ қолы
      Т.А.Ә. (бар болған жағдайда) ________________ қолы
      Әдеп жөніндегі кеңес хатшылығының Меңгерушісі ____________ қолы

  Қазақстан Республикасы Мемлекеттік
қызмет істері министрлігінің
облыстардағы, республикалық маңызы
бар қаладағы, астанадағы Әдеп
жөніндегі кеңестің жұмыс
регламентіне 2-қосымша

      _____________________________________________________________________
      (лауазымы, мемлекеттік органның атауы, Т.А.Ә. (бар болған жағдайда))
      қатысты тәртіптік іс жөніндегі
      ШЕШІМ
      Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрлігі Департаментінің (облыс, республикалық маңызы бар қаланың, астананың атауы) Әдеп жөніндегі кеңесінің Хатшылығына (Хатшылығымен) (бұдан әрі - Хатшылық) материал (дар), мәлімет (тер) (материалдар, мәліметтер түскен көздердің атауы) түсті: мемлекеттік органдар, жеке және заңды тұлғалар және т.б. (20__ж. ____ №__ (шығыс құжаттың (тардың) күні мен нөмірі); тексеру қорытындылардың (сайлау, жоспардан тыс (жоспардан тыс тексеркді өткізудің негізі), 20__ж. ____ №__ қызмет жазбасының (Хатшылық қызметшісінің Т.А.Ә. (бар болған жағдайда)) негізінде факті (тілер) бойынша (жауапкершілігі қаралатын бұзушылық жіберілген тұлғаның қысқаша фабуласы) қатысты (лауазымы, мемлекеттік органның атауы, Т.А.Ә. (бар болған жағдайда)) қызметтік тексеріс жүргізілді.
      Материалға (дарға) сәйкес қызметтік тексеру нәтижесінде (жауапкершілігі қаралатын тұлғамен) бұзушылыққа жол берілгені (құрылымдық элементтерге сілтеу, бұзылған заңнамалардың атауы) (бұзушылықтар, сонымен қатар олардың сипаты аталсын) анықталды.
      Нақты фактілер (расталмайды) (расталатын, немесе расталмайтын заңнама бұзушылықтарының факті аталсын) расталды.
      Нақты факті (лер) бойынша сұрастырылған (тексеру(лер) жүргізу шеңберінде сұрастырылған тұлға аталсын) келісіні растайды (растамайды)/түсіндіреді (көрсетті) (сұрастырылған тұлғаның дәлелдері, мәліметтері, ақпараты аталсын).
      Нақты ақпарат келесімен (расталады (расталмайды) (сұрастырылған тұлғаның дәлелдері, түсініктерін (расталатын(жоққа шығарылатын) аталсын.
      Жауапкершілігі қаралатын тұлғаның нақты факті(лері) бойынша сұратылған келесіні (жауапкершілігі қаралатын тұлғаны сұрастырғанда алынған мәліметтер, ақпараттар, дәлелдер) түсіндірді.
      Сонымен қатар (алайда), жауапкершілігі қаралатын тұлғаның түсінігіне (растайтын (жоққа шығарытын дәлелдер аталсын) сәйкес.
      Сонымен қатар қызметтік тексеру бырысында (бұзушылықтар, жаңадан анықталған бұзушылықтар, ашылған фактілер және т.б. туралы қосымша мәліметтер аталсын) анықталды.
      Қызметтік тергеулердің материалдарын қарап және (жауапкершілігі қаралатын тұлғаның Т.А.Ә. (бар болған жағдайда)) түсінігін тыңдап, Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрлігі (облыс, республикалық маңызы бар қаланың, астананың атауы)Департаментінің Әдеп жөніндегі кеңесі,
      ШЕШТІ:
      Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 156 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрлігінің облыстардағы, республикалық маңызы бар қалалардағы, астанадағы әдеп жөніндегі кеңестері туралы ереженің 7-тармағының 6) тармақшасына, 27-тармағының 1), 2) тармақшаларына сәйкес, (лауазымы, мемлекеттік органның атауы, тәртіптік жазаны жүктеуге уәкілетті тұлғаның Т.А.Ә. (бар болған жағдайда)) (жауапкершілігі қаралатын тұлғаның лауазымы, мемлекеттік органының атауы, Т.А.Ә. (бар болған жағдайда)) қатысты (жауапкершілігі қаралатын тұлғамен бұзылған заңнаманың талаптарын аталсын) бұзғаны үшін "__________________" түрінде тәртіптік жазаға тарту/тәртіптік істі тоқтату (сәйкес себептердің негізінде) (тәртіптік істі тоқтату негіздемелері аталсын) ұсынылсын.
      (облыс, республикалық маңызы
      бар қаланың, астананың атауы)
      Әдеп жөніндегі кеңесінің төрағасы
      облыс, республикалық маңызы
      бар қаланың, астананың атауы)
      Әдеп жөніндегі Хатшылықтың меңгерушісі

Об утверждении регламента работы совета по этике Министерства по делам государственной службы Республики Казахстан в областях, городах республиканского значения, столице

Приказ Министра по делам государственной службы Республики Казахстан от 26 апреля 2016 года № 86. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 28 мая 2016 года № 13749. Утратил силу приказом Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции от 6 января 2017 года № 1

      Сноска. Утратил силу приказом Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции от 06.01.2017 № 1 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 4 Положения о советах по этике Министерства по делам государственной службы Республики Казахстан в областях, городах республиканского значения, столице, утвержденного Указом Президента Республики Казахстан от 29 декабря 2015 года № 156 ПРИКАЗЫВАЮ:

      1.Утвердить прилагаемый регламент работы совета по этике Министерства по делам государственной службы Республики Казахстан в областях, городах республиканского значения, столице.

      2.Признать утратившими силу:

      приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции от 6 января 2015 года № 2 "Об утверждении Регламента работы дисциплинарных советов Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции в городах Астана и Алматы, областях" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 10201, опубликован в газете "Казахстанская правда" от 14 марта 2015 года № 49 (27925));

      пункт 3 Перечня приказов Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции, в которые вносятся изменения, утвержденных приказом Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции от 8 октября 2015 года № 297 "О внесении изменений в некоторые приказы Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 12189, опубликованный в информационно-правовой системе "Әділет" от 9 ноября 2015 года).

      3.Управлению контроля в сфере государственной службы Министерства по делам государственной службы Республики Казахстан обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан его направление на официальное опубликование в печатные издания и информационно-правовой системе "Әділет";

      3) в течение пяти рабочих со дня после получения заключения

      о государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" Министерства юстиции Республики Казахстан для размещения в Эталонном контрольном бланке нормативно правовых актов Республики Казахстан;

      4) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан его размещение на официальном интернет-ресурсе Министерства по делам государственной службы Республики Казахстан.

      4.Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на Вице-министра по делам государственной службы Республики Казахстан Шаимову А.А.

      5.Настоящий приказ вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

Министр

Т.Донаков


  Утвержден
приказом Министра
по делам государственной службы
Республики Казахстан
от 26 апреля 2016 года № 86

Регламент работы совета по этике
Министерства по делам государственной службы
Республики Казахстан в областях, городах
республиканского значения, столицы
Глава 1. Общие положения

      1.Настоящий Регламент работы совета по этике Министерства по делам государственной службы Республики Казахстан в областях, городах республиканского значения, столицы (далее – Регламент) принят

      в соответствии с пунктом 4 Положения о советах по этике Министерства по делам государственной службы Республики Казахстан в областях, городах республиканского значения, столицы, утвержденного Указом Президента Республики Казахстан от 29 декабря 2015 года № 156 (далее – Положение).

      2.Регламент определяет порядок формирования и утверждения персонального состава и планов работы совета по этике Министерства по делам государственной службы Республики Казахстан в областях, городах республиканского значения, столице (далее – Совет по этике), подготовки и проведения заседаний Совета по этике, а также порядок голосования и решения других организационных вопросов.

Глава 2. Порядок формирования и утверждения
персонального состава Совета по этике

      3.Председателем Совета по этике является по должности руководитель территориального органа Министерства по делам государственной службы Республики Казахстан (далее – Министерство).

      4.Персональный состав Совета по этике формируется председателем Совета по этике (далее – Председатель) и вносится на утверждение ответственному секретарю Министерства.

      5.Председатель осуществляет отбор кандидатов в члены Совета по этике и с письменного согласия кандидата запрашивает соответствующую информацию с уполномоченного органа по правовой статистике

      и специальным учетам, для проверки кандидата на соответствие требованиям, предусмотренным пунктом 12 Положения, а также служебную характеристику.

      6.Кандидат в члены Совета по этике представляет в структурное подразделение, определенное ответственным секретарем Министерства секретариатом Совета по этике (далее - Секретариат), следующие документы:

      1) копию удостоверения личности;

      2) послужной список государственного служащего либо копию документа, подтверждающего трудовую деятельность, заверенную нотариально или кадровой службой по месту работы;

      3) две фотографии размером 3 x 4 см.

      7. Структурное подразделение, на которое возложены функции Секретариата, формирует материалы кандидатов и вносит для рассмотрения и утверждения ответственному секретарю Министерства.

Глава 3. Порядок формирования и утверждения плана работы
Совета по этике

      8.План работы Совета по этике формируется на соответствующий год на основании предложений, представленных членами Совета по этике.

      9.План работы формируется в пределах функций Совета по этике, предусмотренных в пункте 6 Положения, за исключением подпункта 7) пункта 6 Положения.

      План работы, помимо наименования мероприятия, содержит форму завершения мероприятия, сроки исполнения и лиц, ответственных за его исполнение.

      10.План работы согласовывается с членами Совета по этике и утверждается Председателем ежегодно в декабре месяце текущего года. Секретариат в течение трех рабочих дней после утверждения Плана направляет его членам Совета по этике.

      11.В План работы допускаются внесение изменений и дополнений.

      12.Лицо, ответственное за исполнение пункта Плана, не менее чем за десять рабочих дней до окончания срока исполнения вносит согласованные с заведующим Секретариатом материалы Председателю, который определяет дату и время рассмотрения материалов и созывает заседание Совета по этике.

      13.Заведующий Секретариатом контролирует исполнение Плана работы Совета по этике и ежемесячно докладывается Председателю.

      14.Председатель Совета по этике ежеквартально отчитывается перед Министерством о проделанной работе.

Глава 4. Порядок подготовки иных вопросов

      15.Совет по этике проводит заседания, на которых рассматриваются вопросы, отнесенные к его ведению Положением, и принимаются решения Совета по этике.

      16.Заседания Совета по этике считаются правомочными, если на них присутствует не менее трех четвертей от общего числа членов Совета по этике.

      17.Перед началом заседания Секретариат проводит регистрацию прибывших членов, и передает сведения о явке Председателю, который перед началом заседания оглашает информацию об обеспечении кворума.

      При необеспечении кворума, заседание переносится на другой день.

      При этом, дата заседания по рассмотрению дисциплинарного дела определяется с учетом сроков для наложения дисциплинарного взыскания.

      18.Заседания Совета по этике созываются Председателем и проводятся в соответствии с утвержденным планом работы. Также, при необходимости, допускается проведение внеплановых заседаний Совета по этике.

      При этом заседания Совета по этике проводятся не реже одного раза в два месяца.

      19.Председатель определяет повестку дня заседаний Совета по этике и докладчиков по каждому вопросу.

      Секретариат не позднее, чем за три рабочих дня до заседания направляет членам Совета по этике информацию о времени и месте проведения заседания, повестку дня и необходимые материалы по рассматриваемым вопросам.

      20.Информационные (аналитические) и другие материалы, вносимые на заседание Совета по этике, предварительно согласовываются заведующим Секретариатом либо лицом его замещающим.

      21.На заседаниях Совета по этике председательствует Председатель, а при его отсутствия один из членов Совета по этике по его поручению.

      22.На заседание, при необходимости, приглашаются должностные лица местных исполнительных органов и территориальных подразделений центральных государственных органов, информация о работе которых рассматривается на заседании. Председатель при необходимости приглашает на заседание представителей средств массовой информации и общественных объединений, а также лиц, имеющих отношение к рассматриваемому вопросу.

      Приглашенные лица уведомляются о времени и месте проведения не позднее чем за три рабочих дня до заседания Совета по этике.

      23.Приглашенное лицо при нарушении порядка проведения заседания удаляется из зала по решению Председателя или требованию большинства присутствующих членов Совета по этике.

      24.Контроль за соблюдением порядка проведения заседаний возлагается на заведующего Секретариатом Совета по этике.

Глава 5. Порядок рассмотрения дисциплинарных дел

      25.Основаниями для возбуждения дисциплинарных дел в отношении государственных служащих, указанных в подпункте 7) пункта 6 Положения, являются: обращения физических и юридических лиц, материалы правоохранительных и иных государственных органов, публикации в средствах массовой информации, служебные записки либо представления руководителей структурных подразделений, в котором работает лицо, совершившее дисциплинарный проступок, и иные материалы.

      Материалы могут содержать сведения, зафиксированные как в письменной, так и иной форме, в том числе видео материалы.

      26.Материалы, поступившие из правоохранительных либо иных государственных органов, рассмотрение которых не входит в компетенцию Совета по этике, Председатель в срок не более трех рабочих дней направляет их без возбуждения дисциплинарного дела на рассмотрение уполномоченному государственному органу или соответствующему должностному лицу и информирует об этом на очередном заседании Совета по этике.

      27.Дисциплинарное дело в отношении государственного служащего, совершившего дисциплинарный проступок, возбуждается путем издания приказа Председателя.

      В период отсутствия Председателя возбуждение дисциплинарного дела осуществляется в порядке, определенном пунктом 19 Положения.

      28.При возбуждении дисциплинарных дел за совершение дисциплинарного проступка, дискредитирующего государственную службу, Председатель незамедлительно информирует должностное лицо, наделенное правом назначения на должность и освобождения от должности служащего, указанного в подпункте 7) пункта 6 Положения о недопустимости прекращения им государственной службы по собственному желанию.

      29.По возбужденному дисциплинарному делу лицо, определенное Председателем из числа сотрудников структурного подразделения, осуществляющего контрольные функции в сфере государственной службы, проводит служебное расследование в порядке и сроки, определенные Правилами наложения дисциплинарного взыскания на государственных служащих, утвержденными Указом Президента Республики Казахстан от 29 декабря 2015 года № 152 (далее - Правила наложения дисциплинарного взыскания).

      В ходе служебного расследования изучаются обстоятельства и сведения, имеющие отношение к делу, истребуются письменные объяснения лиц, привлекаемых к дисциплинарной ответственности, а также необходимая информация, материалы, сведения, направленные на объективное проведение расследования.

      30.При рассмотрении дисциплинарной ответственности служащего на заседании Совет по этике разрешает следующие вопросы:

      1) имело ли место конкретное действие (бездействие), являющееся основанием для рассмотрения дисциплинарной ответственности государственного служащего;

      2) является ли это действие (бездействие) дисциплинарным проступком и в нарушение каких норм законодательства оно совершено (допущено);

      3) совершен ли этот проступок государственным служащим;

      4) усматривается ли вина государственного служащего в совершении этого проступка;

      5) соблюдены ли сроки привлечения к дисциплинарной ответственности государственного служащего;

      6) какой вид взыскания рекомендуется наложить на служащего.

      31.В случаях, предусмотренных пунктом 22 Положения, на основании приказа Председателя либо лица, исполняющего обязанности руководителя территориального органа Министерства, рассмотрение дисциплинарного дела приостановливается.

      Возобновление рассмотрения дисциплинарного дела осуществляется после издания соответствующего приказа.

      32.Заключение служебного расследования выносится на рассмотрение Совета по этике, по итогам его рассмотрения принимаются решения, предусмотренные пунктами 27 и 28 Положения.

Глава 6. Порядок рассмотрения иных вопросов

      33.Вопросы, касающиеся итогов анализа коррупционных рисков, работы государственных органов по профилактике нарушений законодательства о государственной службе и противодействию коррупции, результатов деятельности уполномоченных по этике, деятельности дисциплинарных комиссий государственных органов выносятся на заседание Совета по этике в сроки, установленные в Плане работы Совета по этике.

      34.При неисполнении государственными органами и организациями рекомендаций по устранению причин и условий, способствующих совершению коррупционных правонарушений, вынесенных по результатам внешнего анализа коррупционных рисков, на заседание Совета по этике выносится вопрос о рассмотрении обоснованности причин неисполнения.

      По итогам рассмотрения руководителям государственных органов могут вноситься рекомендации о рассмотрении ответственности виновных лиц либо предложения по дальнейшему исполнению рекомендаций, предусмотренных в части первой настоящего пункта.

      35.По вопросам, указанным в пункте 34 настоящего Регламента, по поручению Председателя Совета по этике работник территориального органа Министерства готовит проект решения и докладывается на заседании Совета по этике.

      36.В проекте решения указываются результаты проведенной работы, предложения по повышению эффективности деятельности субъектов противодействия коррупции, информация о выявленных коррупционных рисках, рекомендации по их устранению, рекомендации и предложения государственным органам или должностным лицам по укреплению служебной дисциплины, а также реализации мер по предупреждению коррупции и профилактике нарушений норм служебной этики.

      Советом по этике при необходимости вносятся иные рекомендации и предложения, не противоречащие Положению.

Глава 7. Порядок подготовки, принятия и оформления решений
Совета по этике

      37.Совет по этике принимает решения по каждому вопросу повестки дня путем открытого голосования.

      38.Заседание Совета по этике протоколируется. В протоколе указываются присутствовавшие на заседании члены Совета по этике, приглашенные лица, рассмотренные вопросы, докладчики и иные выступающие, принятые решения и результаты голосования членов Совета по этике по каждому рассмотренному вопросу.

      Протокол оформляется в течение трех рабочих дней со дня проведения заседания на языке его проведения, подписывается Председателем и членами Совета по этике, заведующим Секретариата. Протокол оформляется по форме, согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.

      39.Результаты рассмотрения дисциплинарных дел на заседании Совета по этике оформляются в виде решений Совета по этике. Решения оформляются по форме, согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.

      Решения принимаются не менее чем двумя третями голосов от числа присутствующих на заседании членов Совета по этике. При равенстве голосов голос председательствующего является решающим. Члены Совета по этике не могут воздерживаться при голосовании.

      В случае несоблюдения требования при голосовании, предусмотренного частью второй настоящего пункта, Председатель инициирует повторное обсуждение и голосование по данному вопросу.

      40.Копии решений Совета по этике направляются лицам, указанным в подпунктах 5) и 6) пункта 7 Положения, в течение трех рабочих дней со дня проведения заседания. При этом, если срок наложения дисциплинарного взыскания истекает, копия решения Совета по этике направляется незамедлительно.

      41.При прекращении дисциплинарного дела копия решения Совета по этике направляется в государственный орган, информация которого послужила основанием для возбуждения дисциплинарного дела.

      42.Протоколам заседаний присваиваются номера в порядке очередности проведения заседаний и в пределах одного календарного года в соответствии с Типовыми правилами документирования и управления документацией в государственных и негосударственных организациях, утвержденными приказом Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 22 декабря 2014 года № 144 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 10126).

      Протоколы заседаний Совета по этике с оригиналами решений дисциплинарных дел, докладами и другими материалами формируются

      в отдельные папки.

      43.Регистрация протоколов заседаний и решений Совета по этике осуществляется в отдельном журнале.

Глава 8. Исполнение рекомендаций и предложений Совета по этике, а также ознакомление с ними заинтересованных лиц

      44.Заведующий Секретариатом либо лицо, его замещающее, открывает очередное заседание Совета по этике с информацией об исполнении принятых ранее решений.

      45.При необоснованном неисполнении должностными лицами рекомендаций Совета по этике, по решению Председателя, Секретариат готовит информацию на заседание Совета по этике для принятия решения о внесении в вышестоящий государственный орган или должностному лицу рекомендацию о рассмотрении ответственности соответствующего должностного лица.

      46.В соответствии с подпунктом 12) статьи 9 Закона Республики Казахстан "О государственной службе Республики Казахстан" лица, указанные в подпункте 7) пункта 6 Положения имеют право ознакамливаться с принятыми решениями Совета по этике.

  Приложение 1
к Регламенту работы совета по этике
Министерства по делам
государственной службы
Республики Казахстан в областях,
городах республиканского значения,
столицы

      ПРОТОКОЛ

       заседания Совета по этике Министерства по делам государственной службы в (в областях, городах республиканского значения, столицы)

      20__ г. " " г.______

      №

      Участвовали:

      1. ( Ф.И.О. (при его наличии) – Председатель Совета по этике;

      Члены Совета по этике:

      2. ( Ф.И.О. (при его наличии) – должность, место работы;

      3. ( Ф.И.О. (при его наличии) – должность, место работы.

      ... ... ...

      Члены Совета по этике не участвовавшие на заседании(если такие

      имеются):

      1. ( Ф.И.О. (при его наличии) – должность, место работы.

      .... .... ....

      Приглашенные лица (если такие имеются):

      1. Ф.И.О. (при его наличии), должность, место работы

      Внесено вопросов на заседание Совета по этике.

      Планируется рассмотреть следующие вопросы:

      1.Название вопроса (Ф.И.О. (при его наличии) докладчика)

      2.Название вопроса (Ф.И.О. (при его наличии) докладчика)

      3.Название вопроса (Ф.И.О. (при его наличии) докладчика)

      .... .... ....

      Первый вопрос:

      Дисциплинарное дело (Ф.И.О. (при его наличии) должность и место

      работы).

      Докладчик.

      Обсуждение:___________________________________________________

      Рекомендация:__________________________________________________

      Итоги голосования

      Второй вопрос:

      Об итогах анализа.

      Докладчик.

      Обсуждение:

      Рекомендация:

      Итоги голосования

      Председатель Совета по этике:

      Ф.И.О. (при его наличии) подпись

      Члены Совета по этике:

      Ф.И.О. (при его наличии) подпись

      Ф.И.О. (при его наличии) подпись

      Ф.И.О. (при его наличии) подпись

      Заведующий Секретариатом Совета по этике ________ подпись

  Приложение 2
к Регламенту работы советов по этике
Министерства по делам
государственной службы
Республики Казахстан в областях,
городах республиканского значения,
столицы
 

РЕШЕНИЕ
по дисциплинарному делу
в отношении

      _____________________________________________________________________

      (должность, наименование государственного органа, Ф.И.О. (при его наличии))

      В Секретариат Совета по этике Департамента Министерства по делам государственной службы Республики Казахстан (наименование области, города республиканского значения, столицы) (далее – Секретариат) поступил(и) материал(ы), сведения из(от) (наименование источника(ов) поступления материалов, сведений): государственные органы, физические и юридические лица и т.д. (от ____20__г. №__ (дата и номер исходящего(их) документа(ов); на основании итогов проверки (выборочной, внеплановой (что явилось основанием проведения внеплановой проверки), служебной записки от ______20__г. №___ (Ф.И.О. (при его наличии) сотрудника Секретариата) проведено служебное расследование в отношении (должность, наименование государственного органа, Ф.И.О. (при его наличии)) по факту(ам) (краткая фабула нарушений, допущенных лицом, чья ответственность рассматривается).

      Из материала(ов) следует, служебным расследованием установлено, что (лицом, чья ответственность рассматривается) допущены нарушения (ссылки на структурные элементы, наименование законодательства, которые были нарушены) (перечисление нарушений, в том числе об их характере).

      Данные факты подтверждаются (не подтверждаются) (перечисление фактов, подтверждающих, либо не подтверждающих нарушения законодательства).

      Опрошенный(ая, ые) по данному факту(ам) (перечисление лиц, опрошенных в рамках служебного расследования/проведенной(ых) проверки(ок) подтверждает(не подтверждает)/пояснил(а)/(указал(а)(на) следующее (перечисление доводов, сведений, информации опрошенного(ых) лиц(а).

      Данная информация (подтверждается (не подтверждается) следующим (перечисление доводов, подтверждающих(опровергающих) объяснения опрошенных лиц).

      Опрошенный(ая,ые) по данному факту(ам) лицо, чья ответственность рассматривается пояснил(а) следующее (сведения, информация, доводы полученные при опросе лица, чья ответственность рассматривается).

      Вместе с тем (однако), согласно (перечисление доводов подтверждающих(опровергающих) объяснения лица, чья ответственность рассматривается).

      В ходе служебного расследования также установлено (указание дополнительных сведений о нарушениях, вновь выявленным нарушениям, открывшимся фактам и т.д.).

      Изучив материалы служебного расследования и заслушав объяснение (Ф.И.О. (при его наличии) лица, чья ответственность рассматривается) Совет по этике Департамента Министерства по делам государственной службы Республики Казахстан в (наименование области, города республиканского значения, столицы),

РЕШИЛ:

      в соответствии с подпунктом 6) пункта 7, подпунктом 1)/2) пункта 27 Положения о советах по этике Министерства по делам государственной службы Республики Казахстан в областях, городах республиканского значения, столице, утвержденного Указом Президента Республики Казахстан от 29 декабря 2015 года № 156, рекомендовать (должность, наименование государственного органа, Ф.И.О. (при его наличии) лица, уполномоченного налагать дисциплинарное взыскание) наложить на (должность, наименование государственного органа, Ф.И.О. (при его наличии) лица, чья ответственность рассматривается) дисциплинарное взыскания в виде "___" за нарушение (перечисление требований законодательства, нарушенных лицом, чья ответственность рассматривается)/ прекратить дисциплинарное дело в отношении (должность, наименование государственного органа, Ф.И.О. (при его наличии) лица, чья ответственность рассматривается) на основании (по причине, в соответствии) (перечисление обоснований, по которым дисциплинарное дело прекращено).

      Председатель Совета по этике

      в (наименование области,

      города республиканского значения, столицы)

      Заведующий Секретариатом

      Совета по этике в (наименование области,

      города республиканского значения, столицы)