Ішкі істер органдарының санаторий-іріктеу комиссиялары туралы ережені бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2016 жылғы 13 сәуірдегі № 400 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылы 3 маусымда № 13771 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2021 жылғы 17 мамырдағы № 286 бұйрығымен.

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Ішкі істер министрінің 17.05.2021 № 286 (алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2016 жылғы 18 ақпандағы № 78 қаулысымен бекітілген құқық қорғау органдарының қызметкерлеріне және олармен бірге тұратын отбасы мүшелеріне, зейнеткерлеріне, сондай-ақ қызметтік міндеттерін атқару кезінде қаза тапқан қызметкерлердің балаларына олар кәмелеттік жасқа толғанға дейін тиісті мемлекеттік денсаулық сақтау ұйымдарында медициналық және санаторий-курорттық қызмет көрсету қағидаларының 13-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Ішкі істер органдарының санаторий-іріктеу комиссиялары туралы ереже бекітілсін.

      2. Астана, Алматы қалаларының және облыстардың ішкі істер департаменттерінің бастықтары Астана, Алматы қалаларының және облыстардың ішкі істер департаменттері емханалары бар госпитальдарында және емханаларында санаторий-іріктеу комиссияларын осы бұйрыққа сәйкес құруды қамтамасыз етсін.

      3. Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Тыл департаменті (С.В. Каверников) заңнамамен белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықтың көшірмесін баспа және электрондық түрде оны Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде мерзімді баспа басылымдарына және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесіне ресми жариялауға жолдауды;

      3) осы тіркелген бұйрықты алған күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін "Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жолдауды;

      4) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастыруды;

      5) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 2), 3) және 4)-тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалғаны туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің орынбасары полиция генерал-майоры Б.Б. Бисенқұловқа және Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Тыл департаментіне (С.В. Каверников) жүктелсін.

      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Министр


полиция генерал-полковнигі

Қ. Қасымов

      "Келісілді"

      Қазақстан Республикасының

      Бас Прокуроры

      _________ Ж. Асанов

      5 мамыр 2016 жыл


      Қазақстан Республикасының

      Мемлекеттік қызмет

      істері министрі

      _________ Т. Донақов

      3 мамыр 2016 жыл


      Қазақстан Республикасының

      Қаржы министрі

      _________ Б. Сұлтанов

      29 сәуір 2016 жыл



  Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрінің
2016 жылғы 13 сәуірдегі
№ 400 бұйрығымен
бекітілген

Ішкі істер органдарының санаторий-іріктеу
комиссиялары туралы ереже
1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Ішкі істер органдарының санаторий-іріктеу комиссиялары туралы ереже (бұдан әрі - Ереже) 2016 жылғы 18 ақпандағы Қазақстан Республикасы Үкіметінің № 78 қаулысымен бекітілген құқық қорғау органдарының қызметкерлеріне және олармен бірге тұратын отбасы мүшелеріне, зейнеткерлеріне, сондай-ақ қызметтік міндеттерін атқару кезінде қаза тапқан қызметкерлердің балаларына олар кәмелеттік жасқа толғанға дейін тиісті мемлекеттік денсаулық сақтау ұйымдарында медициналық және санаторий-курорттық қызмет көрсету қағидаларының 13-тармағына сәйкес әзірленді және Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Емханасы бар орталық госпиталінің, Астана, Алматы қалаларының және облыстардың ішкі істер департаменттерінің емханалары бар госпитальдарының және емханаларының (бұдан әрі – ішкі істер органдарының медициналық ұйымдары) санаторий-іріктеу комиссиялары қызметтері тәртібін айқындайды.

      2. Осы Ережеде пайдаланылатын негізгі ұғымдар:

      1) мертігу (жаралану, жарақаттану, контузия алу) жағдайлары туралы акт - қызметтік міндеттерін орындау кезінде қызметкердің мертігу (жаралану, жарақаттану, контузия алу) фактісін және жағдайларды растайтын құжат;

      2) санаториялық-курорттық емдеу – санаториялық-куроттық ұйымда адамдардың уақытша болу жағдайларында жүргізілетін қалпына келтіру емінің және (немесе) медициналық оңалтудың түрі;

      3) ішкі істер органдарының санаторий-іріктеу комиссиясы (бұдан әрі - санаторий-іріктеу комиссиясы) – ішкі істер органдарының медициналық ұйымдарында құрылатын және қызметтік міндеттерін орындау кезінде мертіккен (жараланған, жарақат, контузия алған) құқық қорғау органдарының қызметкерлеріне емделгеннен кейін бюджет қаражаты есебінен санаторий-курорттық емделуі үшін медициналық айғақтардың (қарсы айғақтардың) бар болуын анықтайтын комиссия.

      3. Санаторий-іріктеу комиссиясы өзінің қызметінде Қазақстан Республикасының Контитуциясын, заңдарын, Қазақстан Републикасы Президентінің Жарлықтарын, Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулыларын, Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, сондай-ақ осы Ережені басшылыққа алады.

2-тарау. Санаторий-іріктеу комиссиясының міндеттері мен
функциялары

      4. Санаторий-іріктеу комиссиясының міндеттері:

      1) қызметтік міндеттерін орындау кезінде мертіккен (жараланған, жарақат, контузия алған) құқық қорғау органдарының қызметкерлерінің арасынан емделгеннен кейін бюджет қаражаты есебінен санаторий-курорттық емделуі үшін іріктеу жүргізу;

      2) қызметтік міндеттерін орындау кезінде мертіккен (жараланған, жарақат, контузия алған) құқық қорғау органдарының қызметкерлеріне емделгеннен кейін бюджет қаражаты есебінен санаторий-курорттық емделуі үшін медициналық айғақтардың (қарсы айғақтардың) бар болуын анықтау болып табылады.

      5. Санаторий-іріктеу комиссиясының функциясы қызметтік міндеттерін орындау кезінде мертіккен (жараланған, жарақат, контузия алған) құқық қорғау органдарының қызметкерлеріне бюджет қаражаты есебінен санаторий-курорттық емделуіне айғақтың (қарсы айғақтардың) бар болуы туралы санаторий-іріктеу комиссиясының қорытындысын осы Ереженің қосымшасына сәйкес нысан бойынша шығару болып табылады.

3-тарау. Санаторий-іріктеу комиссиясының қызметін ұйымдастыру

      6. Ішкі істер органдарының медициналық ұйымдарында санаторий-іріктеу комиссиясының құрамы, жұмыс тәртібі мен кестесі ішкі істер органдарының медициналық ұйымы басшысының бұйрығымен бекітіледі. Санаторий-іріктеу комиссиясына төраға, кемінде үш дәрігерден тұратын комиссия мүшелері және хатшы кіреді.

      Санаторий-іріктеу комиссияның құрамы немесе жұмыс тәртібі өзгерген жағдайда өзгерістер және (немесе) толықтырулар тиісті бұйрыққа енгізіледі.

      7. Санаторий-іріктеу комиссиясының төрағасы болып ішкі істер органдары медициналық ұйымының басшысы не болмаса ішкі істер органдары медициналық ұйым басшысы орынбасарларының бірі тағайындалады.

      Төраға комиссияның жұмысын ұйымдастырады және санаторий-іріктеу комиссиясына осы Ережеде жүктелген міндеттері мен функцияларының уақтылы және сапалы орындалуын қамтамасыз етеді.

      8. Санаторий-іріктеу комиссиясының мүшелері ішкі істер органдарының штаттық әскери-дәрігерлік комиссиясының сарапшы-дәрігері, ішкі істер органдары медициналық ұйымының құрылымдық бөліністерінің меңгерушілері, маман-дәрігерлері (оның ішінде сала бойынша) болып табылады.

      9. Санаторий-іріктеу комиссиясының хатшысы болып ішкі істер органдары медициналық ұйымының медицина қызметкері тағайындалады.

      10. Хатшы санаторий-іріктеу комиссиясының мүшелеріне комиссия отырысының өткізілу күні мен уақыты туралы хабарлайды, санаторий-іріктеу комиссиясы отырысының хаттамасын рәсімдейді және санаторий-іріктеу комиссиясының қорытындысын тіркеу журналын жүргізеді.

      11. Емдеуші дәрігер қызметтік міндеттерін орындау кезінде мертіккен (жараланған, жарақат, контузия алған) құқық қорғау органдарының қызметкерін ем аяқталғаннан кейін санаторий-іріктеу комиссиясына қарау үшін мына құжаттарды:

      1) әскери-дәрігерлік комиссиясы немесе ішкі істер органдары медициналық ұйымдары берген денсаулыққа зақым келтіру дәрежесі туралы анықтаманың көшірмесін;

      2) "Денсаулық сақтау ұйымдарының бастапқы медициналық құжаттама нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2010 жылғы 23 қарашадағы № 907 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6697 болып тіркелген) 027/е нысан бойынша амбулаториялық, стационарлық науқастың медициналық картасынан көшірмесін;

      3) қызмет өткеру орнынан қызметкердің мертігу (жаралану, жарақаттану, контузия алу) жағдайлары туралы актінің көшірмесі немесе қызметтік міндеттерін орындау кезінде құқық қорғау органдары қызметкерінің мертігу (жаралану, жарақаттану, контузия алу) фактісі бойынша қызметтік тексеру қорытындысының көшірмесін ұсынады.

      12. Санаторий-іріктеу комиссиясы құжаттардың толық пакетін алған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде ұсынылған құжаттарды қарайды және қызметтік міндеттерін орындау кезінде мертіккен (жараланған, жарақат, контузия алған) құқық қорғау органдарының қызметкерін бюджет қаражаты есебінен санаторий-курорттық емдеуге жіберу үшін медициналық айғақтардың (қарсы айғақтардың) бар болуы туралы шешім қабылдайды.

      13. Санаторий-іріктеу комиссияның шешімі, егер оны мүшелерінің басым көпшілігі қолдаған жағдайда қабылданды деп саналады. Дауыстар тең болған жағдайда комиссия төрағасының даусы шешуші болып саналады.

      14. Санаторий-іріктеу комиссиясының қабылданған шешімі екі жұмыс күні ішінде қызметтік міндеттерін орындау кезінде мертіккен (жараланған, жарақат, контузия алған) құқық қорғау органдары қызметкерінің қызмет өткеру орнына жолданады. Санаторий-іріктеу комиссиясы қорытындысының қолданылу мерзімі 3 ай. Санаторий-іріктеу комиссиясы қорытындысының көшірмесі амбулаторлық пациенттің медициналық картасына енгізіледі.

  Ішкі істер органдарының
санаторий-іріктеу
комиссиялары туралы ережеге
қосымша

      Нысан

Ішкі істер органдарының санаторий-іріктеу
комиссиясының қорытындысы

      20__жылғы "___" _______№ ___

      Санаторий-іріктеу комиссиясы емделгеннен кейін қызметтік

      міндеттерін орындау кезінде мертіккен (жараланған, жарақат, контузия

      алған) құқық қорғау органдары қызметкерінің

      _____________________________________________________________________

      қызметкердің тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда),

      арнайы атағы

      _____________________________________________________________________

      лауазымы, жұмыс орны

      құжаттарын қарап, қызметтік міндеттерін орындау кезінде мертіккен

      (жараланған, жарақат, контузия алған) құқық қорғау органдары

      қызметкерінің бюджет қаражаты есебінен санаторий-курорттық ем алу

      үшін, мына себептер бойынша:

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      (медициналық айғақтар, қарсы айғақтар)

      бар болуы туралы қорытынды шығарады.

      Санаторий-курорттық емнің мерзімі ____ күн.

      Санаторий-іріктеу комиссиясының төрағасы: _____________________

      Санаторий-іріктеу комиссиясының мүшелері: _____________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда))

      Санаторий-іріктеу комиссиясының қорытындысы екі данада ресімделді.

Об утверждении Положения о санаторно-отборочных комиссиях органов внутренних дел

Приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 13 апреля 2016 года № 400. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 3 июня 2016 года № 13771. Утратил силу приказом Министра внутренних дел Республики Казахстан от 17 мая 2021 года № 286.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра внутренних дел РК от 17.05.2021 № 286 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 13 Правил медицинского и санаторно-курортного обслуживания сотрудников и членов их семей, проживающих совместно с ними, пенсионеров правоохранительных органов, а также детей сотрудников, погибших при исполнении служебных обязанностей, до достижения ими совершеннолетия, в соответствующих государственных организациях здравоохранения, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 18 февраля 2016 года № 78 ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемое Положение о санаторно-отборочных комиссиях органов внутренних дел.

      2. Начальникам департаментов внутренних дел городов Астана, Алматы и областей обеспечить создание санаторно-отборочных комиссий в госпиталях с поликлиникой и поликлиниках департаментов внутренних дел городов Астана, Алматы и областей в соответствии с настоящим приказом.

      3. Департаменту тыла Министерства внутренних дел Республики Казахстан (Каверников В.С.) в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после его государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление копии настоящего приказа на официальное опубликование в печатном и электронном виде в периодические печатные издания и информационно-правовую систему "Әділет";

      3) в течение пяти рабочих дней со дня получения зарегистрированного настоящего приказа направление его в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации Министерства юстиции Республики Казахстан" для включения в эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      4) размещение настоящего приказа на официальном интернет-ресурсе Министерства внутренних дел Республики Казахстан;

      5) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства внутренних дел Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 2), 3) и 4) настоящего пункта.

      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на заместителя Министра внутренних дел Республики Казахстан генерал-майора полиции Бисенкулова Б.Б. и Департамент тыла Министерства внутренних дел Республики Казахстан (Каверников С.В.).

      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Министр


генерал-полковник полиции

К. Касымов

      "Согласовано"

      Генеральный Прокурор

      Республики Казахстан

      _________ Ж. Асанов

      5 мая 2016 года


      Министр по делам

      государственной службы

      Республики Казахстан

      _________ Т. Донаков

      3 мая 2016 года


      Министр финансов

      Республики Казахстан

      _________ Б. Султанов

      29 апреля 2016 года



  Утверждено
приказом Министра внутренних дел
Республики Казахстан
от 13 апреля 2016 года № 400

Положение о санаторно-отборочных комиссиях
органов внутренних дел
Глава 1. Общие положения

      1. Настоящее Положение о санаторно-отборочных комиссиях органов внутренних дел (далее - Положение) разработано в соответствии с пунктом 13 Правил медицинского и санаторно-курортного обслуживания сотрудников и членов их семей, проживающих совместно с ними, пенсионеров правоохранительных органов, а также детей сотрудников, погибших при исполнении служебных обязанностей, до достижения ими совершеннолетия, в соответствующих государственных организациях здравоохранения, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 18 февраля 2016 года № 78 и определяет порядок деятельности санаторно-отборочных комиссий в Центральном госпитале с поликлиникой Министерства внутренних дел Республики Казахстан, в госпиталях с поликлиникой и поликлиниках департаментов внутренних дел городов Астана, Алматы и областей (далее - медицинские организации органов внутренних дел).

      2. В настоящем Положении используются следующие понятия:

      1) акт об обстоятельствах получения увечья (ранения, травмы, контузии) – документ, удостоверяющий факт и обстоятельства получения увечья (ранения, травмы, контузии) сотрудником при исполнении служебных обязанностей;

      2) санаторно-курортное лечение – вид восстановительного лечения и (или) медицинской реабилитации, проводимых в условиях временного пребывания лиц в санаторно-курортной организации;

      3) санаторно-отборочная комиссия органов внутренних дел (далее - санаторно-отборочная комиссия) – комиссия, которая создается в медицинских организациях органов внутренних дел и определяет наличие медицинских показаний (противопоказаний) для проведения санаторно-курортного лечения сотрудникам правоохранительных органов, получившим увечья (ранения, травмы, контузии) при исполнении служебных обязанностей за счет бюджетных средств после излечения.

      3. В своей деятельности санаторно-отборочная комиссия руководствуется Конституцией Республики Казахстан, законами, указами Президента Республики Казахстан, постановлениями Правительства Республики Казахстан, нормативными правовыми актами Республики Казахстан, а также настоящим Положением.

Глава 2. Задачи и функции санаторно-отборочной комиссии

      4. Задачами санаторно-отборочной комиссии являются:

      1) проведение отбора из числа сотрудников правоохранительных органов, получивших увечья (ранения, травмы, контузии) при исполнении служебных обязанностей после излечения для направления на санаторно-курортное лечение за счет бюджетных средств;

      2) определение наличия показаний (противопоказаний) для проведения санаторно-курортного лечения за счет бюджетных средств сотрудникам правоохранительных органов, получившим увечья (ранения, травмы, контузии) при исполнении служебных обязанностей после излечения.

      5. Функцией санаторно-отборочной комиссии является вынесение заключения санаторно-отборочной комиссии органов внутренних дел о наличии показаний (противопоказаний) для получения сотрудником правоохранительного органа, получившего увечье (ранение, травму, контузию) при исполнении служебных обязанностей санаторно-курортного лечения за счет бюджетных средств, по форме согласно приложению к настоящему Положению.

Глава 3. Организация деятельности санаторно-отборочной комиссии

      6. Состав, порядок и график работы санаторно-отборочной комиссии в медицинских организациях органов внутренних дел утверждаются приказом руководителя медицинской организации органов внутренних дел. Санаторно-отборочная комиссия состоит из председателя, не менее трех членов санаторно-отборочной комиссии и секретаря.

      При изменении состава или порядка работы санаторно-отборочной комиссии изменения и (или) дополнения вносятся в соответствующий приказ.

      7. Председателем санаторно-отборочной комиссии является руководитель медицинской организации органов внутренних дел либо один из заместителей руководителя медицинской организации органов внутренних дел.

      Председатель организует работу санаторно-отборочной комиссии и обеспечивает своевременное и качественное выполнение задач и функций, возложенных на санаторно-отборочную комиссию настоящим Положением.

      8. Членами санаторно-отборочной комиссии являются эксперт-врач штатной военно-врачебной комиссии, заведующие структурными подразделениями, врачи-специалисты (в том числе по профилю) медицинской организации органов внутренних дел.

      9. Секретарем санаторно-отборочной комиссии назначается медицинский работник медицинской организации органов внутренних дел.

      10. Секретарь уведомляет членов санаторно-отборочной комиссии о дате и времени заседания комиссии, оформляет протокол заседания санаторно-отборочной комиссии и ведет журнал регистрации заключений санаторно-отборочной комиссии.

      11. Лечащим врачом после окончания лечения сотрудника правоохранительного органа, получившего увечье (ранение, травму, контузию) при исполнении служебных обязанностей предоставляются для рассмотрения санаторно-отборочной комиссией следующие документы:

      1) копия справки о степени тяжести повреждения здоровья, выданной военно-врачебной комиссией или медицинской организацией органов внутренних дел;

      2) копия акта об обстоятельствах получения увечья (ранения, травмы, контузии) с места прохождения службы сотрудника или копия заключения служебного расследования по факту получения сотрудником правоохранительного органа увечья (ранения, травмы, контузии) при исполнении служебных обязанностей;

      3) выписка из медицинской карты амбулаторного, стационарного больного по форме 027/у, утвержденной приказом исполняющего обязанности Министра здравоохранения Республики Казахстан от 23 ноября 2010 года № 907 "Об утверждении форм первичной медицинской документации организаций здравоохранения" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 6697).

      12. Санаторно-отборочная комиссия в течение двух рабочих дней со дня получения полного пакета документов рассматривает представленные документы и принимает решение о наличии медицинских показаний (противопоказаний) для направления сотрудника правоохранительного органа, получившего увечье (ранение, травму, контузию) при исполнении служебных обязанностей на санаторно-курортное лечение за счет бюджетных средств.

      13. Решение санаторно-отборочной комиссии считается принятым, если его поддержало большинство членов комиссии. В случае равенства голосов голос председателя комиссии считается решающим.

      14. Принятое решение санаторно-отборочной комиссии в течение двух рабочих дней направляется по месту службы сотрудника правоохранительного органа, получившего увечье (ранение, травму, контузию) при исполнении служебных обязанностей. Срок действия заключения санаторно-отборочной комиссии 3 месяца. Копия заключения санаторно-отборочной комиссии вносится в медицинскую карту амбулаторного больного.

  Приложение
к Положению о санаторно-отборочных
комиссиях органов внутренних дел

      Форма

Заключение санаторно-отборочной комиссии
органов внутренних дел

      № ___ от "___" _________20__г.

      Санаторно-отборочная комиссия, рассмотрев документы сотрудника

      правоохранительного органа, получившего увечье (ранение, травму,

      контузию) при исполнении служебных обязанностей после излечения

      _____________________________________________________________________

      фамилия, имя, отчество (при его наличии) сотрудника, специальное звание

      _____________________________________________________________________

      должность, место работы

      выносит заключение о наличии:

      _____________________________________________________________________

      (медицинских показаний, противопоказаний)

      для получения сотрудником правоохранительного органа,

      получившего увечье (ранение, травму, контузию) при исполнении

      служебных обязанностей, санаторно-курортного лечения за счет

      бюджетных средств по причине:

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      Срок санаторно-курортного лечения ____ дней.

      Председатель санаторно-отборочной комиссии: ___________________

      Члены санаторно-отборочной комиссии: __________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      (подпись) (фамилия, имя, отчество (при его наличии))

      Заключение санаторно-отборочной комиссии оформлено в двух экземплярах.