"Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша көрсетілетін жолаушылар тасымалы қызметтеріне бағаларды айқындау әдістемесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 24 ақпандағы № 186 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2016 жылғы 22 маусымдағы № 516 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылы 28 шілдеде № 14021 болып тіркелді

      РҚАО-ның ескертпесі!
      Қолданысқа енгізілу тәртібін 4-т. қараңыз.

       «Құқықтық актілер туралы» 2016 жылғы 6 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы 50-бабының 2-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. «Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша көрсетілетін жолаушылар тасымалы қызметтеріне бағаларды айқындау әдістемесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 24 ақпандағы № 186 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12992 болып тіркелген, «Әділет» ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2016 жылғы 11 ақпанда жарияланған) мынадай өзгерістер енгізілсін:
      тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:
      «Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар тасымалы бойынша көрсетілетін қызметтерге бағалардың (тарифтердің) шекті деңгейлерін айқындау әдістемесін бекіту туралы»;
      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «Қоса беріліп отырған Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар тасымалы бойынша көрсетілетін қызметтерге бағалардың (тарифтердің) шекті деңгейлерін айқындау әдістемесі бекітілсін»;
      корсетілғен бұйрықпен бекітілген Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша көрсетілетін жолаушылар тасымалы қызметтеріне бағаларды айқындау әдістемесінде:
      тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:
      «Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар тасымалы бойынша көрсетілетін қызметтерге бағалардың (тарифтердің) шекті деңгейлерін айқындау әдістемесі»;
      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «1. Осы Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар тасымалы бойынша көрсетілетін қызметтерге бағалардың (тарифтердің) шекті деңгейлерін айқындау әдістемесі (бұдан әрі – Әдістеме) «Теміржол көлігі туралы» 2001 жылғы 8 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Заңының 14-бабы 2-тармағының 34-22) тармақшасына сәйкес әзірленген және әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша көрсетілетін жолаушылар тасымалдау қызметтеріне бағалардың (тарифтердің) шекті деңгейін айқындайды.»;
      2-тараудын тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:
      «2. Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар тасымалы бойынша көрсетілетін қызметтерге багалардың (тарифтердің) шекті деңгейлерін айқындау»;
      4 және 5-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
      «4. Вагон типтері бойынша жоспарлы кезеңге әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушыларды тасымалдаудан түсетін кірістер айқындалады:
      бірінші қаржы жылына (Dжоспар 1 ваг.типі):
      Dжоспар 1 ваг.типі = Dнақты вагон типі *KТнақты вагон типі * KТжоспар1 ваг.типі;
      екінші қаржы жылына (Dжоспар 2 ваг.типі):
      Dжоспар 2 ваг. типі = Dнақты ваг. типі *KТнақты ваг. типі *KТжоспар1 ваг.типі* KТжоспар 2 вагон.типі;
      үшінші қаржы жылына (Dжоспар 3 ваг.типі):
      Dжоспар 3 ваг.типі = Dнақты вагон типі *KТнақты вагон типі *KТжоспар 1 ваг.типі* KТжоспар 2 ваг.типі *KТжоспар 3 вагон.типі;

мұнда:
      Dнақты вагон типі – вагон типтері (купе, плацкарт, жалпы және электр секцияся мен дизельді, «Тальго» өндірісі вагондары) бойынша есептік жылы әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушыларды тасымалдаудан түсетін нақты кірістер;
      KТ нақты вагон типі – есептік жылға қатысты вагон типтері (купе, плацкарт, жалпы және электр-секция мен дизельді, «Тальго» өндірісі вагондары) бойынша ағымдағы қаржы жылына әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушыларды тасымалдау бағаларын нақты арттыру коэффициенті;
      KТ жоспар 1 ваг.типі – ағымдағы жылға қатысты вагон типтері (купе, плацкарт, жалпы және электр-секция мен дизельді, «Тальго» өндірісі вагондары) бойынша жоспарлы кезеңнің бірінші қаржы жылына әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушыларды тасымалдау бағаларын жоғарылату коэффициенті;
      КТ жоспар 2 ваг.типі – бірінші қаржы жылына қатысты вағон типтері (купе, плацкарт, жалпы және электр-секция мен дизельді, «Тальго» өндірісі вагондары) бойынша жоспарлы кезеңнің екінші қаржы жылына әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушыларды тасымалдау бағаларын жоғарылату коэффициенті;
      KТ жоспар 3 ваг.типі екінші қаржы жылына қатысты вагон типтері (купе, плацкарт, жалпы және электр-секция мен дизельді, «Тальго» өндірісі вағондары) бойынша жоспарлы кезеңнің үшінші қаржы жылына әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушыларды тасымалдау бағаларын жоғарылату коэффициенті.
      Әлеуметтік маңызы бар облысаралық қатынастар бойынша жолаушыларды тасымалдау бағаларын жоғарылату коэффициенті уәкілетті органның бюджеттік өтінімін қарау негізінде және ол бойынша орталық уәкілетті органмен Қазақстан Республикасының Бюджет кодексінің 68-бабына сәйкес бюджеттік жоспарлау бойынша қорытынды ұсынылғанда айқындалады.
      Әлеуметтік маңызы бар ауданаралық (қалааралық, облысішілік) және қала маңы қатынастары бойынша жоспарланған кезеңге жолаушыларды тасымалдау бағаларын жоғарылату коэффициенті жергілікті уәкілетті органның бюджеттік отінімін қарау негізінде және ол бойынша Қазақстан Республикасының Бюджет кодексінің 68-бабына сәйкес бюджеттік жоспарлау бойынша жергілікті уәкілетті орғанмен қорытынды ұсынылғанда айқындалады.
      Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушыларды тасымалдаудан түсетін нақты кірістер «Теміржол көлігі туралы» 2001 жылғы 8 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Заңының 14-бабы 2-тармағының 34-19) тармақшасына сәйкес бекітілғен Тасымалдаушының әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушының шығыстарын ұзақ мерзімді субсидиялау қағидаларына (бұдан әрі – Қағидалар) қосымшаларға сәйкес нысандар бойынша жылдың басынан бастап жолаушылар тасымалдарын орындау туралы қабылданған есептерде көрсетілген есептік қаржы жылындағы кірістер болып табылады.
      5. Вагон типтері бойынша жоспарлы кезеңге әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушыларды тасымалдау көлемі айқындалады:
      бірінші қаржы жылына (Vжоспар 1 ваг.типі):
      Vжоспар 1 ваг.типі = Vнақты вагон типі *KVнақты вагон типі* KV жоспар 1 ваг.типі;
      екінші қаржы жылына (Vжоспар 2 ваг.типі):
      Vжоспар 2 ваг.типі = Vнақты вагон типі*KVнақты вагон типі *KV жоспар 1 ваг.типі* KV жоспар 2 ваг.типі;
      үшінші қаржы жылына (Vжоспар 3 ваг.типі):
      Vжоспар 3 ваг.типі = Vнақты вагон типі *KVнақты вагон типі*KVжоспар 1 ваг.типі* KVжоспар 2 ваг.типі *KVжоспар 3 ваг.типі;

мұнда:
      Vнақты вагон типі – вагон типтері бойынша (купе, плацкарт, жалпы және электр-секция мен дизельді, «Тальго» өндірісі вагондары) әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушыларды тасымалдаудың нақты көлемі;
      KVнақты вагон типі – есептік жылға қатысты вагон типтері бойынша (купе, плацкарт, жалпы және электр секциясы мен дизельді, «Тальго» өндірісі вағондары) ағымдағы қаржы жылына әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушыларды тасымалдау көлемдерін нақты ұлғайту коэффициенті;
      KVжоспар 1ваг.типі – ағымдағы жылға қатысты вағон типтері (купе, плацкарт, жалпы және электр секциясы мен дизельді, «Тальго» өндірісі вагондары) бойынша жоспарлы кезеңнің бірінші қаржы жылына әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушыларды тасымалдау көлемдерін ұлғайту коэффициенті;
      KVжоспар 2 ваг.типі. – бірінші қаржы жылына қатысты вагон типтері (купе, плацкарт, жалпы және электр секциясы мен дизельді, «Тальго» өндірісі вагондары) бойынша жоспарлы кезеңнің екінші қаржы жылына әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушыларды тасымалдау көлемдерін ұлғайту коэффициенті;
      KVжоспар 3 ваг.типі – екінші қаржы жылына қатысты вагон типтері (купе, плацкарт, жалпы және электр секциясы мен дизельді, «Тальго» өндірісі вагондары) бойынша жоспарлы кезеңнің үшінші қаржы жылына әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушыларды тасымалдау көлемдерін ұлғайту коэффициенті. 
      Нақты көлем Қағидаларға, қосымшаларға сәйкес нысандар бойынша жылдың басынан бастап жолаушылар тасымалдауды орындау туралы есептерде көрсетілген есептік қаржы жылындагы әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушыларды тасымалдаудың көлемі болып табылады.
      Көрсеткіштер көлемі әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша қатынайтын әрбір вагон типтері бойынша айқындалады.
      Әрбір вагон типтері бойынша көрсеткіштер көлемі олардың әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша қатынайтын барлық субсидияланатын көлемінің сомасы ретінде айқындалады.
      Жоспарлы кезеңге әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушыларды тасымалдау көлемдерін ұлғайту коэффициенті «Теміржол көлігі туралы» 2001 жылғы 8 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Заңының 14-бабы 2-тармағының 34-22) тармақшасына сәйкес бекітілетін Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар тасымалдауды жүзеге асыратын тасымалдаушылардың шығысдарын ұзақ мерзімді субсидиялау көлемдерін айқындау әдістемесіне (Нормативтік құқықтық актілерді тіркеу тізілімінде № 11541 болып тіркелген) сәйкес жоспарланған көрсеткіштер негізінде айқындалады.»;
      10-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «10. Жоспарлы кезеңге әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушыларды тасымалдау қызметтері үшін багалардың (тарифтердің) шекті деңгейі ең томен күнкөріс деңгейі мөлшерінде бір жолаушыға орташа жылдық шығыстардың белгіленген үлесінен аспайтындай деңгейде айқындалады.»;
      Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша көрсетілген бұйрықпен бекітілген жолаушылар тасымалы қызметтеріне бағаларды айқындау әдістемесінің қосымшасы осы бұйрықтың қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.
      2. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Көлік комитеті (Ә.А. Асавбаев):
      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;
      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін оның көшірмелерін баспа және электрондық түрде күнтізбелік он күн ішінде мерзімді баспа басылымдарында және «Әділет» ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға, сондай-ақ тіркелген бұйрықты алған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін Республикалық құқықтық ақпарат орталығына жіберуді;
      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің интернет-ресурсында және мемлекеттік органдардың
интранет-порталында орналастырылуын;
      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларымен көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму вице-министріне жүктелсін.
      4. Осы бұйрық 2017 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа  енгізілетін осы бұйрықтың 1-тармагының жиырма алтыншы және отыз жетінші абзацтарын қоспағанда алғашқы ресми жарияланган күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Инвестициялар және даму министрі             Ж. Қасымбек

      «КЕЛІСІЛДІ»
      Қазақстан Республикасының
      Қаржы министрі
      __________________ Б. Сұлтанов
      2016 жылғы 28 маусым

      «КЕЛІСІЛДІ»
      Қазақстан Республикасының
      Ұлттық экономика министрі
      __________________ Қ. Бишімбаев
      2016 жылғы 29 маусым

Қазақстан Республикасы  
Инвестициялар және   
даму министрінің     
2016 жылғы 22 маусымдағы
№ 516 бұйрығына      
қосымша          

Әлеуметтік маңызы бар қатынастар  
бойынша көрсетілетін жолаушылар 
тасымалы қызметтеріне бағалардың 
(тарифтердің) шекті деңғейін айқындау
әдістемесіне қосымша           

Вагон типі бөлісінде жоспарлы кезеңге арналған тиісті бюджет өтініміне сәйкес бір жолаушыға шаққандағы орташа жылдық шығыстарының есебі

п/к №

Пойыздың №

Маршрут (атауы)

Вагон типі

Жылына жол жүрген күні

Шарт бойынша құрамдағы вагонның орташа саны

Тасымалданған жолаушылар, адам

Жолаушыларды тасымалдаудан түскен кірістер, (мың теңге)

Бір жолаушыға шыққан орташа жылдың шығындары, (теңге)

билет сатылудан

Төсек орын жабдығын сатудан

Басқа да қызметтерден түсетін кіріс

барлығы

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12=11/7




купе












плацкарт












жалпы












МВПС












Гранд












Бизнес












Турист












Отыратын орындар









О внесении изменений в приказ исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 24 февраля 2015 года № 186 "Об утверждении Методики определения цен за услуги перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям"

Приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 22 июня 2016 года № 516. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 28 июля 2016 года № 14021

      Примечание РЦПИ!
      Порядок ввдения в действие настоящего приказа см. п.4.

      В соответствии с пунктом 2 статьи 50 Закона Республики Казахстан от 6 апреля 2016 года «О правовых актах» ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Внести в приказ исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 24 февраля 2015 года № 186 «Об утверждении Методики определения цен за услуги перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям» (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 12992, опубликованный 11 февраля 2016 года в информационно-правовой системе «Әділет») следующие изменения:
      заголовок изложить в следующей редакции:
      «Об утверждении Методики определения предельных уровней цен (тарифов) на услуги по перевозке пассажиров по социально значимым сообщениям»;
      пункт 1 изложить в следующей редакции:
      «1. Утвердить прилагаемую Методику определения предельных уровней цен (тарифов) на услуги по перевозке пассажиров по социально значимым сообщениям.»;
      в Методике определения цен за услуги перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям, утвержденной указанным приказом:
      заголовок изложить в следующей редакции:
      «Методика определения предельных уровней цен (тарифов) на услуги по перевозке пассажиров по социально значимым сообщениям»;
      пункт 1 изложить в следующей редакции:
      «1. Настоящая Методика определения предельных уровней цен (тарифов) на услуги по перевозке пассажиров по социально значимым сообщениям (далее – Методика) разработана в соответствии с подпунктом 34-22) пункта 2 статьи 14 Закона Республики Казахстан от 8 декабря 2001 года «О железнодорожном транспорте» (далее – Закон) и определяет предельные уровни цен (тарифов) на услуги по перевозке пассажиров по социально значимым сообщениям.»;
      заголовок главы 2 изложить в следующей редакции:
      «2. Определение предельных уровней цен (тарифов) на услуги по перевозке пассажиров по социально значимым сообщениям»;
      пункты 4 и 5 изложить в следующей редакции:
      «4. Доходы от перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям на плановый период по типам вагонов определяется:

      на первый финансовый год (Dплан1.тип.ваг. ):

Dплан1.тип.ваг. = Dфакт.тип.ваг. *KТфакт.тип.ваг.* KТплан1.тип.ваг.

      на второй финансовый год (Dплан2.тип.ваг. ):

Dплан2.тип.ваг. = Dфакт.тип.ваг. *KТфакт.тип.ваг. *KТплан1.тип.ваг.* KТплан2.тип.ваг.

      на третий финансовый год (Dплан2.тип.ваг.):

Dплан3.тип.ваг. = Dфакт.тип.ваг. *KТфакт.тип.ваг. *KТплан1.тип.ваг.* KТплан2.тип.ваг.*KТплан3.тип.ваг.

      где:

      Dфакт.тип.ваг. – фактические доходы от перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям в отчетном году по типам вагонов (купе, плацкарт, общий и электросекции и дизельные, вагоны производства «Тальго»);
      KТфакт.тип.ваг. – коэффициент фактического повышения цен на перевозки пассажиров по социально значимым сообщениям на текущий финансовый год по типам вагонов по отношению к отчетному (купе, плацкарт, общий и электросекции и дизельные, вагоны производства «Тальго»);
      KТплан1.тип.ваг. – коэффициент повышения цен на перевозки пассажиров по социально значимым сообщениям на первый финансовый года планового периода по типам вагонов по отношению к текущему (купе, плацкарт, общий и электросекции и дизельные, вагоны производства «Тальго»);
      KТплан2.тип.ваг. – коэффициент повышения цен на перевозки пассажиров по социально значимым сообщениям на второй финансовый год планового периода по типам вагонов по отношению к первому финансовому году (купе, плацкарт, общий и электросекции и дизельные, вагоны производства «Тальго»);
      KТплан3.тип.ваг. – коэффициент повышения цен на перевозки пассажиров по социально значимым сообщениям на третий финансовый год планового периода по типам вагонов по отношению ко второму финансовому году (купе, плацкарт, общий и электросекции и дизельные, вагоны производства «Тальго»).
      Коэффициент повышения цен на перевозки пассажиров по социально значимым межобластным сообщениям на плановый период определяется на основе рассмотрения бюджетной заявки уполномоченного органа и предоставления центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию заключения по нему в соответствии со статьей 68 Бюджетного кодекса Республики Казахстан.
      Коэффициент повышения цен на перевозки пассажиров по социально значимым межрайонным (междугородным внутриобластным) и пригородным сообщениям на плановый период определяется на основе рассмотрения бюджетной заявки местного исполнительного органа и предоставления местным уполномоченным органом по бюджетному планированию заключения по нему в соответствии со статьей 68 Бюджетного кодекса Республики Казахстан.
      Фактическими доходами от перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям являются доходы в отчетном финансовом году, указанные в принятых отчетах о выполнении пассажирских перевозок с начала года по формам согласно приложениям к Правилам долгосрочного субсидирования расходов перевозчика, связанных с осуществлением пассажирских перевозок по социально значимым сообщениям, утверждаемых согласно подпункту 34-19) пункта 2 статьи 14 Закона Республики Казахстан от 8 декабря 2001 года «О железнодорожном транспорте» (далее – Правила).
      5. Объемы перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям на плановый период по типам вагонов определяется:

      на первый финансовый год (Vплан1.тип.ваг.):

Vплан1.тип.ваг. = Vфакт.тип.ваг. *KVфакт.тип.ваг.* KVплан1.тип.ваг.

      на второй финансовый год (Vплан2.тип.ваг.):

Vплан2.тип.ваг. = Vфакт.тип.ваг. *KVфакт.тип.ваг. *KVплан1.тип.ваг.* KVплан2.тип.ваг.

      на третий финансовый год (Vплан3.тип.ваг.):

Vплан3.тип.ваг. = Vфакт.тип.ваг. *KVфакт.тип.ваг. *KVплан1.тип.ваг.* KVплан2.тип.ваг. *KVплан3.тип.ваг.

      где:
      Vфакт.тип.ваг. – фактические объемы перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям по типам вагонов (купе, плацкарт, общий и электросекции и дизельные, вагоны производства «Тальго»);
      KVфакт.тип.ваг. – коэффициент фактического увеличения объемов перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям на текущий финансовый год по типам вагонов по отношению к отчетному (купе, плацкарт, общий и электросекции и дизельные, вагоны производства «Тальго»);
      KVплан1.тип.ваг. – коэффициент увеличения объемов перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям на первый финансовый год планового периода по типам вагонов по отношению к текущему (купе, плацкарт, общий и электросекции и дизельные, вагоны производства «Тальго»);
      KVплан2.тип.ваг. – коэффициент увеличения объемов перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям на второй финансовый год планового периода по типам вагонов по отношению к первому финансовому году (купе, плацкарт, общий и электросекции и дизельные, вагоны производства «Тальго»);
      KVплан3.тип.ваг. – коэффициент увеличения объемов перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям на третьи финансовый год планового периода по типам вагонов по отношению ко второму финансовому году (купе, плацкарт, общий и электросекции и дизельные, вагоны производства «Тальго»).
      Фактическими объемами являются объемы перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям в отчетном финансовом году, указанные в отчетах о выполнении пассажирских перевозок с начала года по формам согласно приложениям к Правилам.
      Объем показателей определяется по каждому типу вагонов, курсирующих по социально значимым сообщениям.
      По каждому типу вагонов объем показателей определяется как сумма их объемов по всем субсидируемым вагонам, курсирующим по социально значимым сообщениям.
      Коэффициент увеличения объемов перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям на плановый период определяется на основе запланированных показателей в соответствии с Методикой определения объемов долгосрочного субсидирования расходов перевозчиков, осуществляющих перевозки пассажиров по социально значимым сообщениям, утверждаемой согласно подпункту 34-23) пункта 2 статьи 14 Закона.»;
      пункт 10 изложить в следующей редакции:
      «10. Предельный уровень цен (тарифов) на услуги по перевозке пассажиров по социально значимым сообщениям на плановый период определяется на уровне не превышающего установленной доли среднегодовых расходов на одного пассажира в размере прожиточного минимума.»;
      приложение изложить в редакции согласно приложению к настоящему приказу.
      2. Комитету транспорта Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (Асавбаев А.А.) обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) направление копии настоящего приказа в печатном и электронном виде на официальное опубликование в периодические печатные издания и информационно-правовую систему «Әділет» в течение десяти календарных дней после государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан, а также Республиканский центр правовой информации в течение пяти рабочих дней со дня получения зарегистрированного приказа для включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;
      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан и на интранет-портале государственных органов;
      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) настоящего пункта.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан.
      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования, за исключением абзацев двадцать шестого и тридцать седьмого пункта 1 настоящего приказа, которые вводятся в действие с 1 января 2017 года.

      Министр
      по инвестициям и развитию
      Республики Казахстан                       Ж. Касымбек

      «СОГЛАСОВАН»
      Министр финансов
      Республики Казахстан
      __________________ Б. Султанов
      28 июня 2016 года

      «СОГЛАСОВАН»
      Министр национальной экономики
      Республики Казахстан
      __________________ К. Бишимбаев
      29 июня 2016 года

Приложение             
к приказу Министра по инвестициям 
и развитию Республики Казахстан 
от 22 июня 2016 года № 516    

Приложение              
к Методике определения предельных 
уровней цен (тарифов) на услуги  
по перевозке пассажиров по     
социально значимым сообщениям    

        Расчет среднегодовых расходов на одного пассажира
      к соответствующей бюджетной заявке на плановый период
                в разрезе типов вагонов

№ п/п

№ поезда

Маршрут (название)

Тип вагона

Количество дней хождения, в год

Среднее количество вагонов в составе, по договору

перевезено пассажиров, человек

Доходы от перевозок пассажиров, (тысяч тенге)

Среднегодовые расходы на одного пассажира, (тенге)

от продажи билетов

от продажи постельного белья

доходы от иных услуг

всего

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12=11/7




купе












плац












общий












МВПС












Гранд












Бизнес












Турист












Сидячие