Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің қызметтік куәлігін беру қағидаларын және оның сипаттамасын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2016 жылғы 19 қазандағы № 892 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылғы 2 қарашада № 14386 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2021 жылғы 26 тамыздағы № 743 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Әділет министрінің 26.08.2021 № 743 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы"

      2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының 30-бабының

      4-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған:

      1) Осы бұйрықтың 1-қосымшасына сәйкес Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің қызметтік куәлігін беру қағидалары;

      2) Осы бұйрықтың 2-қосымшасына сәйкес Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің қызметтік куәлігінің сипаттамасы бекітілсін.

      2. Кадр қызметі департаменті:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін оның көшірмелерін күнтізбелік он күн ішінде мерзімде баспа басылымдарында, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға және Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін "Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің интернет-ресурсында және мемлекеттік органдарының интранет-порталында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің жауапты хатшысына жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының


Әділет министрі

М. Бекетаев


  Қазақстан Республикасы
Әділет министрінің
2016 жылғы 19 қазандағы
№ 892 бұйрығына
1-қосымша

Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің қызметтік куәлігін
беру қағидалары
1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің қызметтік куәлігін беру қағидалары (бұдан әрі - Қағидалар) Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің ( бұдан әрі - Министрлік) қызметтік куәліктерін беру тәртібін белгілейді.

      2. Мемлекеттік қызметшінің қызметтік куәлігі (бұдан әрі - Қызметтік куәлік) оның мемлекеттік лауазымы мен лауазымдық өкілеттіктерін растайтын құжат болып табылады.

      3. Қызметтік куәлік осы бұйрықпен бекітілген сипаттамаға сәйкес.

      4. Тиісінше ресімделмеген, жарамдылық мерзімі өткен, түзетілген және тазартылған қызметтік куәлік жарамсыз болып саналады.

2-тарау. Қызметтік куәлікті беру тәртібі

      5. Қызметтік куәлік беріледі:

      1) Орталық аппаратың департамент директорларына және дербес құрылымдық бөлімшелері басшыларына, аумақтық органдар басшыларына, ведомствоға бағынысты ұйымдардың басшыларына және басшының орынбасарларына - Қазақстан Республикасы Әділет министрінің қолы қойылып;

      2) Орталық аппаратың департамент директорларының орынбасарларына, басқарма басшыларына, бас сарапшыларына және сарапшыларына, аумақтық органдар басшыларының орынбасарларына - Министрліктің жауапты хатшысының қолы қойылып;

      3) ведомствоға бағынысты ұйымдардың қызметкерлеріне - ведомствоға бағынысты ұйымдардың басшының қолы қойылып;

      4) аумақтық органдар қызметкерлеріне - аумақтық органдар басшыларының қолы қойылып беріледі.

      6. Қызметтік куәлік қызметкерлерге лауазымға тағайындалған, лауазымы ауысқан және бұған дейін берілген куәліктің мерзімі өткен, жоғалған немесе бүлінген жағдайда беріледі.

      Әділет органдарына жаңадан қабылданған тұлғалар жаңа қызметтік куәлік рәсімдеу және алу үшін өздерінің 3 х 4 см көлемдегі

      2 дана түсті фотосуретін Персоналды басқару қызметіне тапсыруы қажет.

      1 фотосурет қызметтік куәлікке жапсырылады, 1 фотосурет осы Қағидалардың қосымшасына сәйкес нысандағы Қазақстан Республикасы Әділет Министрлігінің мемлекеттік қызметшілеріне қызметтік куәлікті беруді есепке алу журналына (бұдан әрі - есепке алу журналы) жапсырылады.

      Қызметкерлер алған қызметтік куәлік үшін есепке алу журналына қол қояды.

      7. Қызметтік куәліктер және есепке алу журналы Министрліктің Персоналды басқару қызметінің сейфінде сақталады.

      8. Мемлекеттік қызметке алғаш қабылданған мемлекеттік қызметшіге қызметтік куәлікті тапсырған кезде пайдалану және оны сақтау тәртібі бойынша түсіндіру жүргізіледі. Осы Қағидалардың 6-тармағында көзделген қызметтік куәлікті ауыстыру кезінде бұрын берілген қызметтік куәлікті Персоналды басқару қызметтерінің қызметтік куәлікті беруге жауапты қызметкерлері қайтарып алады.

      9. Персоналды басқару қызметтері жыл сайын, 1 қаңтардағы жағдай бойынша, қызметтік куәліктердің есептік деректерге сәйкестігіне салыстырып тексеру жүргізеді.

      10. Қызметтік куәліктерді толтыру, ресімдеу, есепке алу, беру, сақтау және жою тәртібін жалпы бақылауды Персоналды басқару қызметтерінің басшылары жүзеге асырады.

      11. Қызметтік куәлік жоғалған немесе бүлінген жағдайда, оның иесі дереу Персоналды басқару қызметіне жазбаша нысанда хабарлайды, бұқаралық ақпарат құралдарына хабарландыру береді.

      12. Қызметтік куәлікті жоғалтудың, бүлдірудің, сондай-ақ оны басқа адамдарға берудің немесе мақсатқа сай пайдаланбаудың әрбір фактісі бойынша Персоналды басқару қызметі қызметтік тергеп-тексеру туралы бұйрықтың шығуынан кейін он күнтізбелік күн мерзімінде қызметтік тексеру жүргізеді, оның нәтижелері бойынша Министрліктің тәртіптік комиссиясы кінәлілерді тәртіптік жауапкершілікке тарту туралы мәселені қарайды.

      13. Жоғалған қызметтік куәліктер бұқаралық ақпарат құралдары арқылы жарамсыз деп жарияланады, бұл туралы Персоналды басқару қызметі хабардар етіледі. Жоғалғанның орнына жаңа қызметтік куәлікті қызметтік тексеру жүргізілгеннен кейін Персоналды басқару қызметі береді.

      14. Жұмыстан босатылған кезде қызметкер қызметтік куәлікті Персоналды басқару қызметіне тапсырады. Куәлікті тапсырған кезде кету парағына қызметтік куәлікті беру үшін жауапты адамның қолы қойылады.

      15. Қызметкерлер жұмыстан босатылған не бүлінген кезде тапсырған қызметтік куәліктер еркін нысандағы тиісті жою туралы акт жасала отырып, бір жылда бір рет жойылуға жатады.

  Қазақстан Республикасы
Әділет министрлігінің қызметтік
куәлігін беру қағидаларына
қосымша

      нысан

Қазақстан Республикасы Әділет министрлігі мемлекеттік
қызметшілерінің қызметтік куәлікті беруді есепке алу журналы

Фотосурет

№ р/с қызметтік куәлігінің нөмірі

Берілген күні

Кімге берілді қызметкердің А.Т.Ә.(болған жағдайда)

Жұмыс орны және лауазымы

Қызметкердің алғаны жөнінде жеке қолы

Тапсырғаны туралы белгі

Жою туралы белгі











      Ескертпе: Қазақстан Республикасы Әділет министрлігі мемлекеттік қызметшілерінің қызметтік куәліктерін беруді есепке алу журналы тігіліп, нөмірленіп және Персоналды басқару қызметінің қолымен және мөрімен расталады.

  Қазақстан Республикасы
Әділет министрінің
2016 жылғы 19 қазандағы
№ 892 бұйрығына
2-қосымша

Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің қызметтік
куәлігінің сипаттамасы

      1. Куәліктің мұқабаларының көлемі 19,5 см х 6,5 см (ашып көрсетілген түрінде), күрең қызыл түсті жоғары сапалы жасанды былғарыдан болуы.

      2. Куәліктің сыртқы бетінің ортасында алтын түсті Қазақстан Республикасы Мемлекеттік Елтаңбасының бейнесі орналасқан, одан төмен "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ӘДІЛЕТ МИНИСТРЛІГІ" деген типографиялық қаріппен жазба жазылады.

      3. Куәліктің ішкі жағында ақ түс аясында көгілдір түсті қорғаныштық тангир орналасқан Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасы бейнесі бар және әділет органдарының эмблемасы бейнеленген. Жоғарғы бөлігінде "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ӘДІЛЕТ МИНИСТРЛІГІ", "МИНИСТЕРСТВО ЮСТИЦИИ РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН" деген жазулар, одан төмен мәтіннен қызыл түсті үзік жолақпен бөлектелген "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ" деген жазулар орналастырылған.

      4. Оң жағында: көлемі 3 х 4 см фотосурет (қарсы алдынан түсірілген, түрлі-түсті), тиісінше Министрдің, Жауапты хатшының, ведомствоға бағынысты ұйымдардың басшыларының, аумақтық органдар басшыларының қолымен және елтаңбалы мөрмен расталған орыс тіліндегі мәтін.

      5. Сол жағында: Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасының бейнесі, елтаңбаның төменгі жағында "ҚАЗАҚСТАН" деген жазу орыс тіліндегі мәтін. Төменгі жағында куәліктің жарамдылық мерзімі (екі жыл мерзімге беріледі) көрсетіледі.

Об утверждении Правил выдачи служебного удостоверения Министерства юстиции Республики Казахстан и его описания

Приказ Министра юстиции Республики Казахстан от 19 октября 2016 года № 892. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 2 ноября 2016 года № 14386. утратил силу приказом Министра юстиции Республики Казахстан от 26 августа 2021 года № 743.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра юстиции РК от 26.08.2021 № 743 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 4 статьи 30 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года "О государственной службе Республики Казахстан", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить:

      1) Правила выдачи служебного удостоверения Министерства юстиции Республики Казахстан согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      2) описание служебного удостоверения Министерства юстиции Республики Казахстан согласно приложению 2 к настоящему приказу.

      2. Департаменту кадровой службы обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) направление копии настоящего приказа в течение десяти календарных дней после его государственной регистрации на официальное опубликование в периодические печатные издания, информационно-правовую систему "Әділет" и в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации Министерства юстиции Республики Казахстан" для включения в эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства юстиции Республики Казахстан и на интранет-портале государственных органов.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на Ответственного секретаря Министерства юстиции Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Министр юстиции


Республики Казахстан

М. Бекетаев


  Приложение 1
к приказу Министра юстиции
Республики Казахстан
от 19 октября 2016 года № 892

Правила выдачи служебного удостоверения
Министерства юстиции Республики Казахстан
Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила выдачи служебного удостоверения Министерства юстиции Республики Казахстан (далее - Правила) определяют порядок выдачи служебного удостоверения Министерства юстиции Республики Казахстан (далее - Министерство).

      2. Служебное удостоверение государственного служащего (далее - Служебное удостоверение) является документом, подтверждающим его государственную должность и должностные полномочия.

      3. Служебное удостоверение соответствует описанию, утвержденному настоящим приказом.

      4. Удостоверение без соответствующего оформления, с просроченным сроком действия, помарками и подчистками считается недействительным.

Глава 2. Порядок выдачи служебного удостоверения

      5. Служебное удостоверение выдается:

      1) за подписью Министра юстиции Республики Казахстан - руководителям структурных подразделений центрального аппарата Министерства, руководителям территориальных органов, руководителям и заместителям подведомственных организаций;

      2) за подписью Ответственного секретаря Министерства - заместителям директоров, руководителям Управлений, главным экспертам и экспертам Министерства, заместителям руководителей территориальных органов;

      3) за подписью руководителей подведомственных организации - сотрудникам подведомственных организаций;

      4) за подписью руководителей территориальных органов - сотрудникам территориальных органов.

      6. Служебные удостоверения выдаются сотрудникам при назначении на должность, изменении должности, по истечении срока, утере, а также порче ранее выданного удостоверения.

      Лица, впервые принятые на работу в органы юстиции, для оформления и получения нового служебного удостоверения сдают в службу управления персоналом две цветных фотографий, размером 3 х 4 см. Одна фотография вклеивается в служебное удостоверение, другая - в журнале учета выдачи служебного удостоверения государственных служащих Министерства юстиции Республики Казахстан по форме согласно приложению к настоящим Правилам.

      За полученное служебное удостоверение сотрудники расписываются в журнале учета выдачи служебного удостоверения государственных служащих Министерства юстиции Республики Казахстан (далее - журнал учета).

      7. Служебные удостоверения и журнал учета хранятся в сейфе Служб управления персоналом.

      8. При вручении служебного удостоверения государственному служащему, впервые принятому на государственную службу, проводится разъяснение по его пользованию и порядку его хранения.

      При замене служебного удостоверения, предусмотренного пунктом 6 настоящих Правил, ранее выданное служебное удостоверение изымается сотрудниками Служб управления персоналом, ответственными за выдачу служебного удостоверения.

      9. Ежегодно, по состоянию на 1 января, Службой управления персоналом проводится сверка соответствия служебных удостоверений их учетным данным.

      10. Общий контроль за порядком заполнения, оформления, учета, выдачи, хранения и уничтожения служебных удостоверений осуществляют руководители Службы управления персоналом.

      11. В случае утраты или порчи служебного удостоверения, его владелец незамедлительно извещает в письменной (произвольной) форме Службу управления персоналом, подает объявление в средства массовой информации.

      12. По каждому факту утраты, порчи служебного удостоверения, а также передачи его другим лицам или использования не по назначению Служба управления персоналом в течение десяти рабочих дней со дня издания приказа о проведении служебного расследования проводит служебное расследование, по результатам которого дисциплинарная комиссия Министерства рассматривает вопрос о привлечении виновных к дисциплинарной ответственности.

      13. Утерянные служебные удостоверения через средства массовой информации объявляются недействительными, о чем информируется Служба управления персоналом. Новое служебное удостоверение взамен утерянного выдается Службой управления персоналом после проведения служебного расследования.

      14. При увольнении сотрудник сдает служебное удостоверение в Службу управления персоналом. На обходном листе при сдаче удостоверения ставится роспись лица, ответственного за выдачу служебного удостоверения.

      15. Служебные удостоверения, сданные сотрудниками при увольнении либо порче, один раз в год подлежат уничтожению с составлением соответствующего акта об уничтожении в произвольной форме.

  Приложение
к Правилам выдачи
служебного удостоверения
Министерства юстиции
Республики Казахстан

      Форма

Журнал учета
выдачи служебного удостоверения государственных служащих
Министерства юстиции Республики Казахстан

Фото-

графия

№ п/п

номер

служеб-

ного

удосто-

верения

Дата

выдачи

Кому выдано

Ф.И.О.

(при

наличии)

служащего

Место

работы и

должность

Роспись

служащего в

получении

удосто-

верения

Отметка о

возврате

Отметка

об уничто-

жении











      Примечание: Журнал учета выдачи служебного удостоверения

      государственных служащих Министерства юстиции Республики Казахстан

      прошнуровывается, пронумеровывается и заверяется подписью и печатью

      Службы управления персоналом.

  Приложение 2
к приказу Министра юстиции
Республики Казахстан
от 19 октября 2016 года № 892

Описание служебного удостоверения
Министерства юстиции Республики Казахстан

      1. Обложка служебного удостоверения состоит из кожзаменителя высокого качества бордового цвета, размером 19,5 см х 6,5 см (в развернутом состоянии).

      2. На лицевой стороне удостоверения по центру расположено изображение Государственного Герба Республики Казахстан золотистого цвета, ниже типографским шрифтом выполнена надпись "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ӘДІЛЕТ МИНИСТРЛІГІ ".

      3. На внутренней стороне удостоверения на белом фоне изображен защитный тангир голубого цвета с использованием Государственного герба Республики Казахстан и эмблема органов юстиции. В верхней части размещены надписи "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ӘДІЛЕТ МИНИСТРЛІГІ", "МИНИСТЕРСТВО ЮСТИЦИИ РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН"; под ними, отделяющиеся от текста красной отбивочной полосой.

      4. На правой стороне: фотография (анфас, цветная) размером 3,5 х 4,5 см, текст на русском языке, заверенный подписью соответственно Министра, ответственного секретаря, руководителями ведомств, руководителями территориальных органов и гербовой печатью.

      5. На левой стороне: изображение Государственного Герба Республики Казахстан, под гербом надпись лазурного цвета "ҚАЗАҚСТАН" и текст на казахском языке. Ниже указывается срок действия удостоверения (выдается сроком на два года).