Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникациялар министрлігінің қызметтік куәлікті беру қағидаларын және оның сипаттамасын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникациялар министрінің 2016 жылғы 17 қазандағы № 210 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылғы 16 қарашада № 14433 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ақпарат және қоғамдық даму министрінің 2019 жылғы 12 қарашадағы № 433 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Ақпарат және қоғамдық даму министрінің 12.11.2019 № 433 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" 2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының 30-бабының 4-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Мыналар:

      1) осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникациялар министрлігінің қызметтік куәлікті беру қағидалары;

      2) осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникациялар министрлігінің қызметтік куәліктің сипаттамасы бекітілсін.

      2. Ақпарат және коммуникациялар министрлігінің Персоналды басқару департаменті:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін оның көшірмелерін баспа және электрондық түрде күнтізбелік он күн ішінде мерзімді баспа басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жіберуді;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелген күннен бастап оның көшірмелерін баспа және электрондық түрде күнтізбелік он күн ішінде Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін Республикалық құқықтық ақпарат орталығына жіберуді;

      4) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникациялар министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      5) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың

      1), 2) және 3) тармақшасында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникациялар министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникациялар министрлігінің жауапты хатшысына жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының


Ақпарат және коммуникациялар


министрі

Д. Абаев


  Қазақстан Республикасы
Ақпарат және коммуникациялар
министрінің
2016 жылғы 17 қазандағы
№ 210 бұйрығына
1-қосымша

Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникациялар
министрлігінің қызметтік куәлікті беру қағидалары
1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникациялар министрлігінің қызметтік куәлігін беру қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" 2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының 30-бабының 4-тармағына сәйкес әзірленді және Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникациялар министрлігінің (бұдан әрі – Министрлік) және оның ведомстволары мен аумақтық органдарының (бұдан әрі – ведомстволар мен аумақтық органдар) қызметтік куәліктерін беру тәртібін айқындайды.

      2. Министрліктің, оның ведомстволары мен аумақтық органдарының қызметтік куәлігі (бұдан әрі – қызметтік куәлік) оның мемлекеттік лауазымы мен лауазымдық өкілеттіктерін растайтын құжат болып табылады.

      3. Тиісінше ресімделмеген, жарамдылық мерзімі өткен, түзетілген және тазартылған қызметтік куәлік жарамсыз болып саналады.

2-тарау. Қызметтік куәлікті беру тәртібі

      4. Қызметтік куәлік:

      1) Министрліктің жауапты хатшысының қолы қойылып:

      Министрліктің орталық аппаратының құрылымдық бөлімшелерінің директорларына;

      Министрліктің ведомстволары басшыларының орынбасарларына;

      Министрліктің аумақтық органдарының басшыларына;

      Министрліктің басқарма басшыларына, бас сарапшыларына, сарапшыларына беріледі;

      2) ведомстволардың басшыларының қолы қойылып - ведомствоның қызметкерлеріне;

      3) аумақтық органдар басшыларының қолы қойылып - аумақтық органдардың қызметкерлеріне беріледі.

      5. Қызметтік куәліктер қызметкерлерге лауазымға тағайындалған, лауазымы өзгерген, бұрын берілген куәліктің мерзімі өткен, жоғалған немесе бүлінген жағдайда беріледі.

      Қызметтік куәліктер екі жыл мерзімге беріледі.

      Жұмысқа алғашқы рет қабылданған адамдар жаңа қызметтік куәлікті ресімдеу және алу үшін Министрліктің, оның ведомстволары мен аумақтық органдарының персоналды басқару қызметіне "3 х 4" сантиметр көлемімен екі түрлі-түсті фотосурет тапсыру қажет.

      Бірінші фотосурет қызметтік куәлікке жабыстырылады, екіншісі осы Қағидаларға қосымшаға сәйкес нысан бойынша қызметтік куәліктерді беруді есепке алу журналына жабыстырылады (бұдан әрі – Есепке алу журналы).

      Қызметкерлер алған қызметтік куәлік үшін Есепке алу журналына қол қояды.

      6. Есепке алу журналы және беруге жататын, сондай-ақ осы Қағидалардың 5-тармағының бірінші бөлімінде көзделген негіздер бойынша Персоналды басқару қызметінің қызметкерлері қабылдаған қызметтік куәліктер Персоналды басқару қызметінің сейфінде сақталады.

      Есепке алу журналы байланады, нөмірленеді, Персоналды басқару қызметінің қолымен және мөрімен куәландырылады.

      7. Мемлекеттік қызметке алғашқы рет қабылданған мемлекеттік қызметшіге қызметтік куәлікті тапсыру кезінде оны пайдалану, сақтау және қайтару тәртібі бойынша ауызша нысанда түсіндіру жүргізіледі,

      Осы Қағидалардың 5-тармағында көзделген қызметтік куәлікті ауыстыру кезінде қызметтік куәлікті беруге жауапты Персоналды басқару қызметінің қызметкерлері бұрын берілген қызметтік куәлікті қайтарып алады.

      8. Персоналды басқару қызметі жыл сайын 20 қаңтардан кешіктірмей қызметтік куәліктердің есептік деректерге сәйкестігіне салыстырып тексеруді жүргізеді.

      9. Қызметтік куәліктерді толтыру, ресімдеу, есепке алу, беру, сақтау және жою тәртібіне жалпы бақылауды Персоналды басқару қызметінің басшысы жүзеге асырады.

      10. Қызметтік куәлік жоғалған немесе бүлінген жағдайда, оның иесі Персоналды басқару қызметіне жазбаша нысанда хабарлайды және бұқаралық ақпарат құралдарына хабарландыру береді.

      11. Қызметтік куәлікті жоғалтудың, бүлдірудің, сондай-ақ оны басқа адамдарға берудің немесе мақсатқа сай пайдаланбаудың әрбір фактісі бойынша Персоналды басқару қызметі қызметтік тергеп-тексеру туралы бұйрықтың шығуынан кейін он күнтізбелік күн мерзімінде қызметтік тексеру жүргізеді, оның нәтижелері бойынша Министрліктің тәртіптік комиссиясы кінәлілерді тәртіптік жауапкершілікке тарту туралы мәселені қарайды.

      12. Жоғалған қызметтік куәліктер бұқаралық ақпарат құралдары арқылы жарамсыз деп жарияланады.

      Жоғалғанның орнына жаңа қызметтік куәлікті қызметтік тексеру жүргізілгеннен кейін Персоналды басқару басқармасына береді.

      13. Жұмыстан босатылған және басқа мемлекеттік органға ауысқан кезде қызметкер берілген қызметтік куәлікті Персоналды басқару қызметіне тапсырады.

      Куәлікті тапсырған кезде кету қағазына қызметтік куәлікті беруге жауапты адамның қолы қойылады.

      14. Қызметкерлердің жұмыстан босатылған және басқа мемлекеттік органға ауысқан не бүлінген кезде тапсырған қызметтік куәліктері жылына бір рет еркін нысанда жою туралы тиісті акті жасала отырып, жойылуға жатады.

  Қазақстан Республикасы
Ақпарат және коммуникациялар
министрлігінің қызметтік
куәлігін беру
қағидаларына қосымша

      Нысан

Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникациялар
министрлігінің қызметтік куәлігін беруді есепке алу журналы

Куәліктің нөмірі

Кімге берілді (тегі, аты, әкесінің аты) (бар болған жағдайда)


Лауазымы

Берілген күні

Алғаны жөнінде жеке қолы

Қызметтік куәлікті ауыстыру және тапсыру туралы белгі (тағайындалуы, лауазымының өзгеруі, мерзімінің өтуі, жұмыстан босатылуы жоғалуы туралы белгі)

Қызметтік куәлікті жою (актінің нөмірі мен күні)

Ескертпе




























  Қазақстан Республикасы
Ақпарат және коммуникациялар
министрінің
2016 жылғы 17 қазандағы
№ 210 бұйрығына
2-қосымша

Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникациялар
министрлігінің қызметтік куәлігінің сипаттамасы

      1. Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникациялар министрлігінің қызметтік куәлігінің (бұдан әрі – қызметтік куәлік) мұқабасы күрең қызыл түсті жасанды былғарыдан жасалады.

      Қызметтік куәліктің ашып көрсетілген түрдегі көлемі 6,5 х 19 сантиметр болады.

      2. Куәліктің сыртқы бетінің ортасында Қазақстан Республикасы Мемлекеттік Елтаңбасының алтын түсті бейнесі орналасқан, одан төмен алтын түсті мемлекеттік тілде "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ АҚПАРАТ ЖӘНЕ КОММУНИКАЦИЯЛАР МИНИСТРЛІГІ" деген типографиялық қаріппен жазу жазылған.

      Ескертпе. Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникациялар министрлігінің ведомствосы мен аумақтық органы қызметкерінің қызметтік куәлігінің сыртқы бетінде тиісті ведомство мен аумақтық органның толық атауы орналасады.

      3. Қызметтік куәліктің ішкі сол және оң жақ бөлігі шеңберде орналасқан күн мен қалықтаған қыранның жасырын формасын қолдана отырып, көгілдір түсті қорғаныштық тангир бейнесімен ақ түсте жасалынған.

      4. Қызметтік куәліктің ішкі сол жақ бөлігінде:

      жоғары бөлігінде – қара түспен жасалған "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ АҚПАРАТ ЖӘНЕ КОММУНИКАЦИЯЛАР МИНИСТРЛІГІ" деген жазу орналастырылған;

      Ескертпе. Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникациялар министрлігінің ведомствосы мен аумақтық органы қызметкерінің қызметтік куәлігінде тиісті ведомство мен аумақтық органның толық атауы орналасады.

      төменгі бөлігінде қызыл түсті үздіксіз жолақтың үстінде үздіксіз жол түзетін "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ" деген қызыл түсті үздіксіз микро мәтін орналасқан;

      сол жақ бөлігінде Қазақстан Республикасының мемлекеттік стандартына сәйкес жасалған Қазақстан Республикасының Мемлекеттік елтаңбасы бейнеленген, одан төмен ұлттық ою-өрнек элементі орналасқан;

      сол жақ бөлігінің ортасында қара түспен жасалған "№__КУӘЛІК" деген жазу орналасқан, одан төмен қара түспен мемлекеттік тілде немесе иесінің қалауы бойынша орыс тілінде аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда), тегі және мемлекеттік тілде қызметкердің атқарып жатқан лауазымы көрсетіледі;

      Ескертпе. Қызметтік куәліктің нөмірі қара бояумен басылады.

      Сол жақтағы төменгі бұрышта қызметтік куәліктің қолдану мерзімі көрсетіледі.

      5. Қызметтік куәліктің ішкі оң жақ бөлігінде:

      жоғары бөлігінде – қара түспен жазылған "МИНИСТЕРСТВО ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИЙ РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН" деген жазу орналасқан;

      Ескертпе. Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникациялар министрлігінің ведомствосы мен аумақтық органы қызметкерінің қызметтік куәлігінде тиісті ведомство мен аумақтық органның толық атауы орналасады.

      төменгі бөлігінде қызыл түсті үздіксіз жолақтың үстінде үздіксіз жол түзетін "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ" деген қызыл түсті үздіксіз микро мәтін орналасқан;

      ортасында қара түспен жасалған "УДОСТОВЕРЕНИЕ №__" деген жазу орналасқан, одан төмен қара бояумен орыс тілінде немесе иесінің қалауы бойынша қазақ тілінде аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда), тегі және орыс тілінде қызметкердің атқарып жатқан лауазымы көрсетіледі;

      Ескертпе. Қызметтік куәліктің нөмірі қара түспен басылады.

      Сол жақ бұрышында 3х4 сантиметр көлемімен фотосуретке арналған бос орын орналастырылады.

      Ескертпе. Қызметкердің ақ фондағы іскерлік киім стиліндегі түрлі-түсті (анфас) фотосуреті орналастырылады.

      төменгі оң жақ бұрышта қызметтік куәлікті берген адамның лауазымы, оң жақтағы төменгі бұрышта мемлекеттік немесе орыс тілінде оның тегі және аты-жөнінің бірінші әріптері көрсетіледі.

Об утверждении Правил выдачи служебного удостоверения Министерства информации и коммуникаций Республики Казахстан и его описания

Приказ Министра информации и коммуникаций Республики Казахстан от 17 октября 2016 года № 210. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 16 ноября 2016 года № 14433. Утратил силу приказом Министра информации и общественного развития Республики Казахстан от 12 ноября 2019 года № 433.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра информации и общественного развития РК от 12.11.2019 № 433 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 4 статьи 30 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года "О государственной службе Республики Казахстан", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить:

      1) Правила выдачи служебного удостоверения Министерства информации и коммуникаций Республики Казахстан согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      2) Описание служебного удостоверения Министерства информации и коммуникаций Республики Казахстан согласно приложению 2 к настоящему приказу.

      2. Департаменту управления персоналом Министерства информации и коммуникаций Республики Казахстан обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) направление копии настоящего приказа на официальное опубликование в периодические печатные издания и информационно-правовую систему "Әділет" в течение десяти календарных дней после дня его государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      3) направление копии настоящего приказа в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" Министерства юстиции Республики Казахстан для размещения в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      4) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства информации и коммуникаций Республики Казахстан;

      5) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства информации и коммуникаций Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2), и 3) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на Ответственного секретаря Министерства информации и коммуникаций Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие после дня его первого официального опубликования.

Министр


информации и коммуникаций


Республики Казахстан

Д. Абаев


  Приложение 1
к приказу Министра
информации и коммуникаций
Республики Казахстан
от 17 октября 2016 года № 210

Правила выдачи служебного удостоверения
Министерства информации и коммуникаций Республики Казахстан
Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила выдачи служебного удостоверения Министерства информации и коммуникаций Республики Казахстан (далее – Правила) разработаны в соответствии с пунктом 4 статьи 30 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года "О государственной службе Республики Казахстан" и определяют порядок выдачи служебного удостоверения Министерства информации и коммуникаций Республики Казахстан (далее – Министерство) и его ведомства и территориальных органов, (далее – ведомства и территориальные органы).

      2. Служебное удостоверение Министерства его ведомств и территориальных органов (далее – служебное удостоверение) является документом, подтверждающим его государственную должность и должностные полномочия.

      3. Служебное удостоверение без соответствующего оформления, с просроченным сроком действия, помарками и подчистками считается недействительным.

Глава 2. Порядок выдачи служебного удостоверения

      4. Служебное удостоверение выдается:

      1) за подписью Ответственного секретаря Министерства:

      директорам и заместителям директоров структурных подразделений центрального аппарата Министерства;

      заместителям руководителей ведомств Министерства;

      руководителям территориальных органов Министерства;

      руководителям управлений, главным экспертам и экспертам Министерства;

      2) за подписью руководителей ведомств - сотрудникам ведомств;

      3) за подписью руководителей территориальных органов – сотрудникам территориальных органов.

      5. Служебные удостоверения выдаются сотрудникам при назначении на должность, изменении должности, по истечению срока, утере, а также порчи ранее выданного служебного удостоверения.

      Служебные удостоверения выдаются со сроком на два года.

      Лица, впервые принятые на работу, для оформления и получения нового служебного удостоверения, сдают в службу управление персоналом Министерства, его ведомств и территориальных органов (далее – Служба управления персоналом) две цветные фотографии, размером "3 х 4" сантиметра.

      Одна фотография вклеивается в служебное удостоверение, другая в журнал учета выдачи служебного удостоверения по форме, согласно приложению к настоящим Правилам (далее – Журнал учета).

      За полученное служебное удостоверение сотрудники расписываются в Журнале учета.

      6. Журнал учета и служебные удостоверения, подлежащие выдаче, а также принятые сотрудниками Служб управления персоналом по основаниям, предусмотренным частью первой пункта 5 настоящих Правил, хранятся в сейфе Службы управления персоналом.

      Журнал учета прошнуровывается, пронумеровывается и заверяется подписью и печатью Службы управления персоналом.

      7. При вручении служебного удостоверения сотруднику, впервые принятому на государственную службу, проводится разъяснение в устной форме по его пользованию, хранению и возврату.

      При замене служебного удостоверения, предусмотренного пунктом 5 настоящих Правил, ранее выданное служебное удостоверение изымается сотрудниками Службы управления персоналом, ответственными за выдачу служебного удостоверения.

      8. Ежегодно, не позднее 20 января, Службой управления персоналом проводится сверка соответствия служебных удостоверений их учетным данным.

      9. Общий контроль за порядком заполнения, оформления, учета, выдачи, хранения и уничтожения служебных удостоверений осуществляет руководитель Службы управления персоналом.

      10. В случае утраты или порчи выданного служебного удостоверения, его владелец извещает в письменной форме Службу управления персоналом и подает объявление в средства массовой информации.

      11. По каждому факту утраты, порчи служебного удостоверения, а также передачи его другим лицам или использования не по назначению, Служба управления персоналом в течение десяти рабочих дней со дня издания приказа о проведении служебного расследования проводит служебное расследование, по результатам которого дисциплинарная комиссия Министерства рассматривает вопрос о привлечении виновных к дисциплинарной ответственности.

      12. Утерянные служебные удостоверения через средства массовой информации объявляются недействительными.

      Новое служебное удостоверение взамен утерянного выдается Службой управления персоналом после проведения служебного расследования.

      13. При увольнении и переводе в другой государственный орган сотрудник сдает выданное служебное удостоверение в Службу управления персоналом.

      На обходном листе при сдаче служебного удостоверения ставится подпись лица, ответственного за его выдачу.

      14. Служебные удостоверения, сданные сотрудниками при увольнении и переводе в другой государственный орган либо порче, один раз в год подлежат уничтожению с составлением соответствующего акта об уничтожении в произвольной форме.

  Приложение
к Правилам выдачи
служебного удостоверения
Министерства информации и
коммуникаций Республики Казахстан

      Форма

Журнал учета
выдачи служебного удостоверения Министерства
информации и коммуникаций Республики Казахстан

Номер удостоверения

Кому выдано (Фамилия, имя, отчество (при его наличии)

Должность

Дата выдачи

Личная подпись о получении

Отметка о замене и сдаче служебного удостоверения (назначение, изменение должности, истечение срока, увольнение утеря)

Уничтожение служебного удостоверения (номер и дата акта)

Примечание

1.









2.

















  Приложение 2
к приказу Министра
информации и коммуникаций
Республики Казахстан
от 17 октября 2016 года № 210

Описание
служебного удостоверения Министерства информации и коммуникаций
Республики Казахстан

      1. Обложка служебного удостоверения Министерства информации и коммуникаций Республики Казахстан (далее – служебное удостоверение) изготавливается из кожзаменителя бордового цвета.

      В развернутом виде служебное удостоверение имеет размер - 6,5 х 19 сантиметров.

      2. На лицевой стороне, по центру служебного удостоверения расположено изображение Государственного Герба Республики Казахстан золотистого цвета, ниже типографским шрифтом выполнена надпись на государственном языке золотистого цвета - "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ АҚПАРАТ ЖӘНЕ КОММУНИКАЦИЯЛАР МИНИСТРЛІГІ".

      Примечание. На лицевой стороне служебного удостоверения сотрудника ведомства и территориального органа Министерства информации и коммуникаций Республики Казахстан, размещается полное наименование соответствующего ведомства и территориального органа.

      3. Левая и правая внутренняя часть служебного удостоверения выполнена в белом цвете с изображением защитного тангира голубого цвета, с использованием скрытой формы солнца и парящего орла в круге.

      4. На левой внутренней части служебного удостоверения размещены:

      в верхней части надпись - "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ АҚПАРАТ ЖӘНЕ КОММУНИКАЦИЯЛАР МИНИСТРЛІГІ", выполненная в черном цвете;

      Примечание. В служебном удостоверении сотрудника ведомства и территориального органа Министерства информации и коммуникаций Республики Казахстан, размещается полное наименование соответствующего ведомства и территориального органа.

      Ниже располагается непрерывный микротекст красного цвета - "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ" образующий непрерывную полосу, над непрерывной линией красного цвета;

      в левой части изображен Герб Республики Казахстан, выполненный в соответствии с государственным стандартом Республики Казахстан, под которым расположен элемент национального орнамента;

      в центре левой части размещена надпись, выполненная черным цветом "№ __ КУӘЛІК", под которой черным цветом указывается имя, отчество (при его наличии), фамилия на казахском или на русском языках по желанию владельца, а также занимаемая должность сотрудника на казахском языке;

      Примечание. Номер служебного удостоверения печатается черным цветом.

      В левом нижнем углу указывается срок действия служебного удостоверения.

      5. В правой внутренней части служебного удостоверения размещены:

      в верхней части надпись - "МИНИСТЕРСТВО ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИЙ РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН", выполненная в черном цвете;

      Примечание. В служебном удостоверении сотрудника ведомства и территориального органа Министерства информации и коммуникаций Республики Казахстан, размещается полное наименование соответствующего ведомства и территориального органа.

      Ниже располагается непрерывный микротекст красного цвета - "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ" образующий непрерывную полосу, над непрерывной линией красного цвета;

      в центре размещена надпись "УДОСТОВЕРЕНИЕ № __", выполненная черным цветом, под которой черным цветом указывается фамилия, имя, отчество (при его наличии) на казахском или на русском языках по желанию владельца, а также занимаемая должность сотрудника на русском языке;

      Примечание. Номер служебного удостоверения печатается черным цветом.

      В левом углу пустое место для фотографии размером 3х4 сантиметра;

      Примечание. Размещается цветная фотография (анфас) сотрудника в деловом стиле одежды на белом фоне.

      В правом нижнем углу указывается должность выдавшего служебное удостоверение, в правом нижнем углу его фамилия и инициалы на казахском или на русском языке.