Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі Төрағасының 2016 жылғы 19 қазандағы № 12 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылғы 21 қарашада № 14441 болып тіркелді.

      Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 18 қарашадағы "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" Заңының 8-бабының 5-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес қоса беріліп отырған Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізіудің үлгілік қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істер министрінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 18 "Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы" (Нормативтік құқықтық актілердің реестрінде № 12651 болып тіркелген, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2016 жылдың 15 қаңтарында жарияланған) бұйрығының күші жойылды деп танылсын.

      3. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігінің Сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жіберілуін;

      3) осы бұйрық мемлекеттік тіркеу күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің Эталондық бақылау банкінде орналастыру үшін Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Республикалық құқықтық ақпарат орталығының" шаруашылық жүргізу құқығындағы Республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберілуін;

      4) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігінің сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мәселелеріне жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күннен бастап қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының Мемлекеттік


қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа


қарсы іс-қимыл агенттігінің Төрағасы

Қ. Қожамжаров


  Қазақстан Республикасы
Мемлекеттік қызмет істері
және сыбайлас жемқорлыққа
қарсы іс-қимыл агенттігі
Төрағасының
2016 жылғы 19 қазандағы
№ 12 бұйрығымен
бекітілген

Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізудің үлгілік қағидалары

      Ескерту. Қағида жаңа редакцияда - ҚР Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі (Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет) Төрағасының 16.01.2023 № 21 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізудің үлгілік қағидалары (бұдан әрі – Үлгілік қағидалар) "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабы 5-тармағына сәйкес әзірленді және мемлекеттік органдардың, ұйымдардың және квазимемлекеттік сектор субъектілерінің (бұдан әрі – сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау субъектілері) сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізу тәртібін айқындайды.

      2. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін ішкі талдау субъектілері сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдауды жүзеге асырады, оның нәтижелері бойынша сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар жасауға ықпал ететін себептер мен жағдайларды жою жөнінде шаралар қабылдайды.

      3. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау:

      1) объективтілік;

      2) сенімділік;

      3) айқындық;

      4) жан-жақтылық қағидаттарында жүргізіледі.

2-тарау. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізу тәртібі

      4. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау субъектісі басшысының, ол болмаған кезде – оның міндетін атқарушы не оның лауазымын алмастыратын адамның шешімі сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізуге негіз болып табылады.

      Бұл ретте, осы Үлгілік қағидаларда сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін ішкі талдау субъектісінің басшылары деп мемлекеттік органның және оның ведомствосының, ұйымның басшылары, сондай-ақ олардың қызметіне ағымдағы басшылықты жүзеге асыратын квазимемлекеттік сектор субъектілерінің басшылары түсініледі.

      5. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін ішкі талдау объектісі құрылымдық бөлімшенің, ведомствоның, ведомствоға бағынысты ұйымның, сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін ішкі талдау субъектісінің аумақтық және оған теңестірілген бөлімшесінің (бұдан әрі – талдау объектісі) қызметі болып табылады.

      6. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдауды талдау объектісі іске асыратын функциялардың санына және оның штат санына қарай құрылымдық бөлімше, сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізуге уәкілеттік берілген, сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау субъектісінің бірінші басшысы айқындайтын тұлға немесе оның шешімімен құрылатын жұмыс тобы (бұдан әрі – жұмыс тобы) жүргізеді.

      7. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін талдау субъектісі басшысының шешімі бойынша жұмыс тобының құрамына, сондай-ақ талдау нәтижелерін талқылауға және анықталған сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін жою жөніндегі ұсынымдарды іске асыру мониторингіне сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау объектісінің жанынан болған жағдайда, Қоғамдық кеңестің мүшелері, сондай-ақ, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың өзге де субъектілерінің мамандары және (немесе) сарапшылары тартылады.

      8. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізу туралы шешім мынадай:

      1) қызметі сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдауға жататын бөлімшенің атауы;

      2) осы Үлгілік қағидалардың 11-тармағына сәйкес сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жолдау;

      3) сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізетін құрылымдық бөлімше, лауазымды тұлға (лауазымды адамдар) немесе жұмыс тобының дербес құрамы туралы;

      4) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін ішкі талдаумен қамтитын кезең;

      5) сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізу мерзімі;

      6) сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізу және жұмыс нәтижелері үшін басшылық, үйлестіру және жауапкершілік жүктелетін сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау субъектісінің лауазымды адамы туралы ақпаратты қамтиды.

      9. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау 30 жұмыс күніне дейінгі мерзімде жүргізіледі.

      Қажет болған жағдайда, осы тармақтың бірінші бөлігінде көрсетілген мерзім сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін ішкі талдау субъектісі басшысының бұйрығы негізінде, 15 жұмыс күнінен аспайтын мерзімге ұзартылады.

      10. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жылына кемінде бір рет жүргізіледі.

      Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі уәкілетті орган талдау объектісінің қызметіндегі сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдау жүргізген жағдайда, сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау ол аяқталған күннен бастап бір жыл өткен соң жүргізіледі.

      Осы тармақтың бірінші және екінші бөліктерінде көзделген мерзімдер осы Үлгілік қағидалардың 13-тармағында белгіленген жекелеген мәселелер бойынша жүргізілген сыбайлас жемқорлық тәуекелдерінің ішкі талдауларына қолданылмайды.

      11. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау келесі бағыттар бойынша жүзеге асырылады:

      1) талдау объектісінің қызметін қозғайтын нормативтік құқықтық актілерде сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау;

      2) талдау объектісінің ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметінде сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау.

      12. Бөлімшенің қызметін қозғайтын нормативтік құқықтық актілерде сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар жасауға ықпал ететін дискрециялық өкілеттіктер мен нормалар айқындалады.

      13. Мынадай мәселелер талдау объектісінің ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметі деп түсініледі:

      1) персоналды басқару, оның ішінде сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне шалдыққан лауазымдарды айқындау;

      2) мүдделер қақтығысын реттеу;

      3) мемлекеттік қызметтер көрсету;

      4) рұқсат беру функцияларын іске асыру;

      5) бақылау-тексеру функцияларын іске асыру;

      6) бюджет және қаржы қаражатын игеру және бөлу;

      7) жеке және заңды тұлғалармен шарттар жасасу;

      8) ақпараттық жүйелерді әзірлеу және пайдалану;

      9) талдау объектісінің ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметінен туындайтын өзге де мәселелер.

      14. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізу мынадай кезеңдерді қамтиды:

      1) осы Үлгілік қағидалардың 11-тармағында көзделген бағыттарға сәйкес талдау объектісі туралы ақпаратты жинау және талдау;

      2) осы Үлгілік қағидалардың 18, 19, 20 және 21-тармақтарына сәйкес талдамалық анықтама дайындау;

      3) Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне шалдыққан лауазымдарды олардың тізбесін қалыптастыра отырып айқындау;

      4) осы Үлгілік қағидалардың 25-тармағына сәйкес бекітілген іс-шаралар жоспарына сәйкес, сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін жою шараларын қабылдау.

      15. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізуге арналган ақпарат көздері:

      1) талдау объектісінің қызметін реттейтін құқықтық актілер, ішкі құжаттар;

      2) талдау объектісінің қызметі туралы ведомстволық статистикалық есептілік;

      3) мемлекеттік және құқық қорғау органдарының ақпараттық жүйелерінің талдау объектісінің қызметі туралы деректері;

      4) талдау объектісіне қатысты мемлекеттік органдар бұрын жүргізген тексерулердің нәтижелері;

      5) ішкі аудит қызметтерінің бақылау іс-шараларының нәтижелері;

      6) сыбайлас жемқорлыққа қарсы мониторинг нәтижелері;

      7) бұқаралық ақпарат құралдарындағы жарияланымдар;

      8) талдау объектісіне қатысты жеке және заңды тұлғалардың өтініштері;

      9) талдау объектісінің қызметкерлерін сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар жасағаны үшін анықтау және жауапқа тарту туралы мәліметтер;

      10) сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне бұрын жүргізілген ішкі талдау нәтижелері;

      11) талдау объектісінің қызметшілерін, жұмыскерлерін сұрастыру (сұхбат) нәтижелері;

      12) Қазақстан Республикасының заңнамасында ұсынуға тыйым салынбаған өзге де мәліметтер болып табылады.

      16. Талдау объектісінің жұмыскерлері сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізуге уәкілетті тұлғаға, жұмыс тобына осы Үлгілік қағидалардың 15-тармағында көзделген ақпарат көздерін ұсынады, талдау объектісінің қызметіне қатысты Қазақстан Республикасы заңнамасының нормаларын қолдану практикасын түсіндіреді, сыбайлас жемқорлық тәуекелдері туралы хабарлайды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мәселелері бойынша заңнаманы және құқық қолдану практикасын жетілдіру жөнінде ұсыныстар әзірлейді.

      17. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізу кезінде мыналарды қамтитын талдамалық анықтама жасалады:

      1) анықталған сыбайлас жемқорлық тәуекелдері туралы ақпаратты;

      2) оларды жою жөніндегі ұсынымдар;

      3) осы Үлгілік қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін ішкі талдау қорытындылары бойынша айқындалған сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне шалдыққан лауазымдардың тізбесі.

      18. Талдамалық анықтама талдау объектісінің құрылымдық бөлімшелерімен келісіледі.

      19. Талдамалық анықтамаға сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін ішкі талдау субъектісінің басшысы сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін ішкі талдау аяқталған күннен бастап, 10 жұмыс күнінен кешіктірмей қол қояды.

3-тарау. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін ішкі талдау нәтижелері

      20. Нормативтік құқықтық актілерде сыбайлас жемқорлық тәуекелдері анықталған кезде, сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін ішкі талдау объектісі олардың бар екендігі туралы мәліметтерді тиісті уәкілетті органға (әзірлеушіге) жібереді.

      Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін ішкі талдау нәтижелері бойынша анықталған сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар жасауға ықпал ететін себептер мен жағдайларды жою жөніндегі ұсынымдар құқықтық мониторинг жүргізу кезінде қолданылады.

      21. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне шалдыққан лауазымдардың тізбесін әдеп жөніндегі уәкілдер, сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс қызметтер және өзге де құрылымдық бөлімшелер немесе мемлекеттік органдардың, ұйымдардың және квазимемлекеттік сектор субъектілерінің сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы Қазақстан Республикасының заңнамасын бұзушылықтардың алдын алу және оларға жол бермеу жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын тұлғалары сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне шалдыққан лауазымдарды атқаратын адамдармен жүйелі профилактикалық жұмысты ұйымдастыру кезінде пайдаланады.

      22. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін ішкі талдау нәтижелерін, оның ішінде сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін ішкі талдау субъектісінің сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі алқалы, консультативтік-кеңесші органдарының отырыстарында жария талқылауға жол беріледі.

      23. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау субъектісі сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін ішкі талдау нәтижелері бойынша анықталған сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар жасауға ықпал ететін себептер мен жағдайларды жою жөніндегі іс-шаралар жоспарын (бұдан әрі – іс-шаралар жоспары) осы Үлгілік қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша әзірлейді.

      24. Іс-шаралар жоспарын сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау субъектісінің басшысы талдамалық анықтамаға қол қойылған күннен бастап 10 жұмыс күнінен кешіктірмей бекітеді.

      25. Талдамалық анықтама және іс-шаралар жоспары ол бекітілген күннен бастап 3 жұмыс күні ішінде құпиялылық режимін қамтамасыз етуді, қызметтік, коммерциялық немесе Қазақстан Республикасының заңымен қорғалатын өзге де құпияны қорғау жөніндегі талаптардың сақталуын ескере отырып, сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін ішкі талдау субъектісінің интернет-ресурсында орналастырылады.

      26. Талдамалық анықтамаға қол қойылған күннен бастап бір жыл ішінде сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін ішкі талдау қорытындылары бойынша енгізілген ұсынымдардың орындалуы туралы ақпаратты дайындау жолымен сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар жасауға ықпал ететін себептер мен жағдайларды жою мониторингі осы Үлгілік қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жүргізіледі.

      Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін ішкі талдау қорытындылары бойынша енгізілген ұсынымдардың орындалуы туралы ақпарат 6 айда кемінде бір рет құпиялылық режимін қамтамасыз етуді, қызметтік, коммерциялық немесе Қазақстан Республикасының заңымен қорғалатын өзге де құпияны қорғау жөніндегі талаптардың сақталуын ескере отырып, мемлекеттік органның, ұйымның, квазимемлекеттік сектор субъектісінің интернет-ресурсында орналастырылады.

      27. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін жою және сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін ішкі талдау нәтижелері бойынша шығарылған ұсынымдарды орындау кезінде жобалық басқару тәсілдері қолданылуы мүмкін.

  Сыбайлас жемқорлық
тәуекелдеріне ішкі талдау
жүргізудің үлгілік қағидаларына
1-қосымша

      Форма

Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін ішкі талдау қорытындылары бойынша айқындалған сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне шалдыққан лауазымдардың тізбесі

      Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін ішкі талдау объектісінің атауы:

      _________________________________________________________


Сыбайлас жемқорлық тәуекеліне шалдыққан лауазым

Сыбайлас жемқорлық тәуекелдері бар лауазымдық өкілеттіктер

Сыбайлас жемқорлық тәуекелдері

Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерінің деңгейі





  Сыбайлас жемқорлық
тәуекелдеріне ішкі талдау
жүргізудің үлгілік қағидаларына
2-қосымша

      Форма

  Бекітемін
  ____________________________
(талдау объектісінің басшысы
лауазымының атауы, тегі, аты-жөні)
____________________________
(талдау объектісі басшысының
қолы)
"___" __________ 20___ жыл

Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін ішкі талдау нәтижелері бойынша анықталған сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар жасауға ықпал ететін себептер мен жағдайларды жою жөніндегі іс-шаралар жоспары

      __________________________________
(талдау объектісінің атауы)

р/с

Ұсыным

Іс-шара

Іс-шараны аяқтау нысаны

Орындаушылар

Іс-шараны орындау мерзімі

1.






  Сыбайлас жемқорлық
тәуекелдеріне ішкі талдау
жүргізудің үлгілік қағидаларына
3-қосымша

      Форма

Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін ішкі талдау қорытындылары бойынша енгізілген ұсынымдардың орындалуы туралы ақпарат

      Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін ішкі талдау объектісінің атауы: ______

      ________________________________________________________________

      Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізу мерзімі: ________

      Талдамалық анықтамаға қол қойылған күні:_____________

р/с

Ұсыным

Іс-шаралар жоспарына сәйкес аяқтау нысаны

Ұсынымның орындалуы туралы ақпарат

1.






Об утверждении Типовых правил проведения внутреннего анализа коррупционных рисков

Приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции от 19 октября 2016 года № 12. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 21 ноября 2016 года № 14441.

      В соответствии с пунктом 5 статьи 8 Закона Республики Казахстан от 18 ноября 2015 года "О противодействии коррупции" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Типовые правила проведения внутреннего анализа коррупционных рисков.

      2. Признать утратившим силу приказ Министра по делам государственной службы Республики Казахстан от 29 декабря 2015 года № 18 "Об утверждении Типовых правил проведения внутреннего анализа коррупционных рисков" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 12651, опубликованный

      15 января 2016 года в информационно-правовой системе "Әділет").

      3. Департаменту антикоррупционной политики Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление на официальное опубликование в информационно-правовой системе " Әділет";

      3) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его копии на официальное опубликование в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации Министерства юстиции Республики Казахстан" для размещения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      4) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции.

      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на заместителя Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции, курирующего вопросы противодействия коррупции.

      5. Настоящий приказ вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

Председатель Агентства Республики Казахстан


по делам государственной службы


и противодействию коррупции

К. Кожамжаров


  Утверждены
приказом Председателя
Агентства Республики Казахстан
по делам государственной службы
и противодействию коррупции
от 19 октября 2016 года № 12

Типовые правила проведения внутреннего анализа коррупционных рисков

      Сноска. Типовые правила - в редакции приказа Председателя Агентства РК по противодействию коррупции (Антикоррупционной службы) от 16.01.2023 № 21 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Типовые правила проведения внутреннего анализа коррупционных рисков (далее – Типовые правила) разработаны в соответствии с пунктом 5 статьи 8 Закона Республики Казахстан "О противодействии коррупции" и определяют порядок проведения внутреннего анализа коррупционных рисков государственными органами, организациями и субъектами квазигосударственного сектора (далее – субъекты внутреннего анализа коррупционных рисков).

      2. Субъекты внутреннего анализа коррупционных рисков осуществляют внутренний анализ коррупционных рисков, по результатам которого принимают меры по устранению причин и условий, способствующих совершению коррупционных правонарушений.

      3. Внутренний анализ коррупционных рисков проводится на принципах:

      1) объективности;

      2) достоверности;

      3) прозрачности;

      4) всесторонности.

      Глава 2. Порядок проведения внутреннего анализа коррупционных рисков

      4. Основанием для проведения внутреннего анализа коррупционных рисков является решение руководителя субъекта внутреннего анализа коррупционных рисков, при его отсутствии – лица, исполняющего его обязанности либо замещающего его должность.

      При этом, в настоящих Типовых правилах под руководителями субъекта внутреннего анализа коррупционных рисков понимаются руководители государственного органа и его ведомства, организации, а также руководители субъектов квазигосударственного сектора, осуществляющие текущее руководство их деятельностью.

      5. Объектом внутреннего анализа коррупционных рисков является деятельность структурного подразделения, ведомства, подведомственной организации, территориального и приравненного к нему подразделения субъекта внутреннего анализа коррупционных рисков (далее – объект анализа).

      6. В зависимости от количества реализуемых объектом анализа функций и его штатной численности внутренний анализ коррупционных рисков проводится структурным подразделением, лицом, уполномоченным на проведение внутреннего анализа коррупционных рисков, определяемым первым руководителем субъекта внутреннего анализа коррупционных рисков, или создаваемой его решением рабочей группой (далее – рабочая группа).

      7. По решению руководителя субъекта анализа коррупционных рисков в состав рабочей группы, а также к обсуждению результатов анализа и мониторингу реализации рекомендаций по устранению выявленных коррупционных рисков привлекаются члены Общественных советов, в случае их наличия при субъекте внутреннего анализа коррупционных рисков, а также специалисты и (или) эксперты иных субъектов противодействия коррупции.

      8. Решение о проведении внутреннего анализа коррупционных рисков содержит следующую информацию:

      1) наименование подразделения, деятельность которого подлежит внутреннему анализу коррупционных рисков;

      2) направление внутреннего анализа коррупционных рисков в соответствии с пунктом 11 настоящих Типовых правил;

      3) о структурном подразделении, должностном лице (должностных лицах) или персональном составе рабочей группы, которая проводит внутренний анализ коррупционных рисков;

      4) период, охватываемый внутренним анализом коррупционных рисков;

      5) срок проведения внутреннего анализа коррупционных рисков;

      6) о должностном лице субъекта внутреннего анализа коррупционных рисков, на которое возлагается руководство, координация и ответственность за проведение внутреннего анализа коррупционных рисков и результаты работы.

      9. Внутренний анализ коррупционных рисков проводится в срок до 30 рабочих дней.

      При необходимости срок, указанный в части первой настоящего пункта, продлевается на срок, не превышающий 15 рабочих дней на основании приказа руководителя субъекта внутреннего анализа коррупционных рисков.

      10. Внутренний анализ коррупционных рисков проводится не реже одного раза в год.

      В случае проведения уполномоченным органом по противодействию коррупции внешнего анализа коррупционных рисков в деятельности объекта анализа, внутренний анализ коррупционных рисков проводится по истечению одного года со дня его завершения.

      Сроки, предусмотренные частями первой и второй настоящего пункта, не распространяются на внутренние анализы коррупционных рисков, проведенные по отдельным вопросам, установленным пунктом 13 настоящих Типовых правил.

      11. Внутренний анализ коррупционных рисков осуществляется по следующим направлениям:

      1) выявление коррупционных рисков в нормативных правовых актах, затрагивающих деятельность объекта анализа;

      2) выявление коррупционных рисков в организационно-управленческой деятельности объекта анализа.

      12. В нормативных правовых актах, затрагивающих деятельность подразделения, выявляются дискреционные полномочия и нормы, способствующие совершению коррупционных правонарушений.

      13. Под организационно-управленческой деятельностью объекта анализа понимаются вопросы:

      1) управления персоналом, в том числе определения должностей, подверженных коррупционным рискам;

      2) урегулирования конфликта интересов;

      3) оказания государственных услуг;

      4) реализации разрешительных функций;

      5) реализации контрольно-ревизионных функций;

      6) освоения и распределения бюджетных и финансовых средств;

      7) заключения договоров с физическими и юридическими лицами;

      8) разработки и эксплуатации информационных систем;

      9) иные вопросы, вытекающие из организационно-управленческой деятельности объекта анализа.

      14. Проведение внутреннего анализа коррупционных рисков включает в себя следующие этапы:

      1) сбор и анализ информации об объекте анализа в соответствии с направлениями, предусмотренными пунктом 11 настоящих Типовых правил;

      2) подготовка аналитической справки в соответствии с пунктами 18, 19, 20 и 21 настоящих Типовых правил;

      3) определение должностей, подверженных коррупционным рискам, с формированием их перечня;

      4) принятие мер по устранению коррупционных рисков в соответствии с утвержденным планом мероприятий согласно пункту 25 настоящих Типовых правил.

      15. Источниками информации для проведения внутреннего анализа коррупционных рисков являются:

      1) правовые акты, внутренние документы, регулирующие деятельность объекта анализа;

      2) ведомственная статистическая отчетность о деятельности объекта анализа;

      3) данные информационных систем государственных и правоохранительных органов о деятельности объекта анализа;

      4) результаты проверок, ранее проведенных государственными органами в отношении объекта анализа;

      5) результаты контрольных мероприятий служб внутреннего аудита;

      6) результаты антикоррупционного мониторинга;

      7) публикации в средствах массовой информации;

      8) обращения физических и юридических лиц в отношении объекта анализа;

      9) сведения о выявлении и привлечении к ответственности работников объекта анализа за совершение коррупционных правонарушений;

      10) результаты ранее проведенного внутреннего анализа коррупционных рисков;

      11) результаты опроса (интервью) служащих, работников объекта анализа;

      12) иные сведения, представление которых не запрещено законодательством Республики Казахстан.

      16. Работники объекта анализа представляют лицу, уполномоченному на проведение внутреннего анализа коррупционных рисков, рабочей группе, источники информации, предусмотренные в пункте 15 настоящих Типовых правил, разъясняют практику применения норм законодательства Республики Казахстан, затрагивающих деятельность объекта анализа, сообщают об имеющихся коррупционных рисках, вырабатывают предложения по совершенствованию законодательства и правоприменительной практики по вопросам противодействия коррупции.

      17. При проведении внутреннего анализа коррупционных рисков составляется аналитическая справка, содержащая:

      1) информацию о выявленных коррупционных рисках;

      2) рекомендации по их устранению;

      3) перечень должностей, подверженных коррупционным рискам, определенных по итогам внутреннего анализа коррупционных рисков по форме согласно приложению 1 к настоящим Типовым правилам.

      18. Аналитическая справка согласовывается со структурными подразделениями объекта анализа.

      19. Аналитическая справка подписывается руководителем субъекта внутреннего анализа коррупционных рисков не позднее 10 рабочих дней со дня завершения внутреннего анализа коррупционных рисков.

      Глава 3. Результаты внутреннего анализа коррупционных рисков

      20. При выявлении коррупционных рисков в нормативных правовых актах объект внутреннего анализа коррупционных рисков направляет сведения об их наличии в соответствующий уполномоченный орган (разработчик).

      Рекомендации по устранению причин и условий, способствующих совершению коррупционных правонарушений, выявленных по результатам внутреннего анализа коррупционных рисков, применяются при проведении правового мониторинга.

      21. Перечень должностей, подверженных коррупционным рискам, используется уполномоченными по этике, антикоррупционными комплаенс службами и иными структурными подразделениями или лицами государственных органов, организаций и субъектов квазигосударственного сектора, осуществляющие функции по профилактике и недопущению нарушений законодательства Республики Казахстан в сфере противодействия коррупции, при организации системной профилактической работы с лицами, занимающие должности, поверженные коррупционным рискам.

      22. Допускается публичное обсуждение результатов внутреннего анализа коррупционных рисков, в том числе на заседаниях коллегиальных, консультативно-совещательных органов по противодействию коррупции субъекта внутреннего анализа коррупционных рисков.

      23. Субъектом внутреннего анализа коррупционных рисков разрабатывается план мероприятий по устранению причин и условий, способствующих совершению коррупционных правонарушений, выявленных по результатам внутреннего анализа коррупционных рисков (далее – план мероприятий) по форме согласно приложению 2 к настоящим Типовым правилам.

      24. План мероприятий утверждается руководителем субъекта внутреннего анализа коррупционных рисков не позднее 10 рабочих дней со дня подписания аналитической справки.

      25. Аналитическая справка и план мероприятий в течение 3 рабочих дней со дня его утверждения размещаются на интернет-ресурсе субъекта внутреннего анализа коррупционных рисков с учетом обеспечения режима секретности, соблюдения требований по охране служебной, коммерческой или иной охраняемой законом Республики Казахстан тайны.

      26. В течение одного года со дня подписания аналитической справки проводится мониторинг устранения причин и условий, способствующих совершению коррупционных правонарушений, путем подготовки информации об исполнении рекомендаций, внесенных по итогам внутреннего анализа коррупционных рисков по форме согласно приложению 3 к настоящим Типовым правилам.

      Информация об исполнении рекомендаций, внесенных по итогам внутреннего анализа коррупционных рисков, не реже одного раза в 6 месяцев размещается на интернет-ресурсе государственного органа, организации, субъекта квазигосударственного сектора с учетом обеспечения режима секретности, соблюдения требований по охране служебной, коммерческой или иной охраняемой законом Республики Казахстан тайны.

      27. При устранении коррупционных рисков и исполнении рекомендаций, внесенных по результатам внутреннего анализа коррупционных рисков, могут применяться подходы проектного управления.

  Приложение 1
к Типовым правилам
проведения внутреннего
анализа коррупционных рисков
  Форма

            Перечень должностей, подверженных коррупционным рискам,
            определенных по итогам внутреннего анализа коррупционных рисков

      Наименование объекта внутреннего анализа коррупционных рисков:
_________________________________________________________________

Должность подверженная коррупционному риску Должностные полномочия, содержащие коррупционные риски Коррупционные риски Уровень коррупционных рисков




  Приложение 2
к Типовым правилам
проведения внутреннего
анализа коррупционных рисков
  Форма
  Утверждаю
____________________________
(наименование должности,
фамилия, инициалы
руководителя объекта анализа)
____________________________
(подпись руководителя объекта анализа)
"____" _______________ 20___ года

            План мероприятий по устранению причин и условий, способствующих
                  совершению коррупционных правонарушений, выявленных по
                  результатам внутреннего анализа коррупционных рисков в
                        __________________________________
                        (наименование объекта анализа)

№ п/п Рекомендация Мероприятие Форма завершения мероприятия Исполнители Срок исполнения мероприятия
1.




  Приложение 3
к Типовым правилам
проведения внутреннего
анализа коррупционных рисков
  Форма

                  Информация об исполнении рекомендаций, внесенных по
                  итогам внутреннего анализа коррупционных рисков

      Наименование объекта внутреннего анализа коррупционных рисков:
______ ____________________________________________________________________
Срок проведения внутреннего анализа коррупционных рисков: _________
Дата подписания аналитической справки: _____________

№ п/п Рекомендация Форма завершения согласно плану мероприятий Информация об исполнении рекомендации
1.