"Елді мекен шегінде объект салу үшін жер учаскесін беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Ақмола облысы әкімдігінің 2015 жылғы 15 қыркүйектегі № А-9/434 қаулысына өзгеріс енгізу туралы

Ақмола облысы әкімдігінің 2016 жылғы 13 мамырдағы № А-6/215 қаулысы. Ақмола облысының Әділет департаментінде 2016 жылғы 15 маусымда № 5417 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 2020 жылғы 10 ақпандағы № А-2/54 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 10.02.2020 № А-2/54 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңының 16-бабындағы 3-тармағына сәйкес, Ақмола облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. "Елді мекен шегінде объект салу үшін жер учаскені беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Ақмола облысы әкімдігінің 2015 жылғы 15 қыркүйектегі № А-9/434 қаулысына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 5021 болып тіркелген, 2015 жылғы 29 қазанда "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) келесі өзгеріс енгізілсін:
      көрсетілген қаулымен бекітілген "Елді мекен шегінде объект салу үшін жер учаскесін беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті осы қаулының қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің бірінші орынбасары Қ.М.Отаровқа жүктелсін.
      3. Осы облыс әкімдігінің қаулысы Ақмола облысының Әділет департаментінде мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күшіне енеді және ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі С.Кулагин

  Ақмола облысы әкімдігінің 2016
жылғы 13 мамырдағы
№ А-6/215 қаулысына
қосымша
  Ақмола облысы әкімдігінің
2015 жылғы 15 қыркүйектегі
№ А-9/435 қаулысымен
бекітілді

"Елді мекен шегінде объект салу үшін жер учаскесін беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті 1. Жалпы ережелер

      1. "Елді мекен шегінде объект салу үшін жер учаскесін беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) облыстың, аудандардың, Көкшетау, Степногорск қалаларының жергілікті атқарушы органдарымен, аудандық маңызы бар қалалардың, кенттердің, ауылдардың, ауылдық округтердің әкімдерімен (бұдан әрі–көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру:
      1) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі - Мемлекеттік корпорациясы);
      2) "электрондық үкімет" www.egov.kz веб-порталы (бұдан әрі-Портал) арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі - жер-кадастр жоспарды және уақытша (қысқа мерзiмдi және ұзақ мерзiмдi) өтеулi (өтеусіз) жер пайдалану шартын қоса ұсыну арқылы жер учаскесіне жер пайдалану құқығын беру туралы шешім немесе Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 27 наурыздағы № 270 бұйрығымен бекітілген "Елді мекен шегінде объект салу үшін жер учаскесін беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт, Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11051 болып тіркелді) 10-тармағымен қарастырылған себептер мен негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

2. Мемлекеттік қызметтер көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Стандарттың 9-тармағымен қарастырылған құжаттарды көрсетілетін қызметті алушының ұсынуы мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастау үшін негіз болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      1-кезең-келісім беретін органдар мен ұйымдардың оң қорытындылары менжер учаскесін таңдау актісін дайындау:
      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері тиісті құжаттарды көрсетілетін қызметті алушы ұсынған сәттен бастап құжаттарды қабылдауды, оларды тіркеуді іске асырады және басшыға бұрыштама қою үшін жолдайды-15 минут;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттарды қарайды және сәулет және қала құрылысы саласындағы уәкілетті органның басшысына құзыреттілігі бойынша орындау үшін құжаттарды жібереді - 1 сағат;
      3) сәулет және қала құрылысы саласындағы уәкілетті органның басшысы құжаттарды қарайды және жауапты орындаушыны анықтайды-1 сағат;
      ұсынылған құжаттардың толық болмау фактісі анықталған жағдайда:
      4) уәкілетті органның жауапты орындаушысы өтінішті бұдан әрі қараудан бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындайды-1 жұмыс күні;
      5) сәулет және қала құрылысы саласындағы уәкілетті органның басшысы өтінішті бұдан әрі қараудан бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды;
      Стандарттың 9-тармағында қарастырылған талаптарына құжаттар сәйкес келген жағдайда:
      6) жауапты орындаушы келісім алу үшін мүдделі мемлекеттік органдарға (бұдан әрі-келісім беретін органдар) және жер кадастрын жүргізетін, мамандандырылған мемлекеттік кәсіпорынға (бұдан әрі-кәсіпорын) құжаттарды жібереді-7 жұмыс күні;
      7) өтініште көрсетілген нысаналы мақсаты бойынша учаскені беру мүмкіндігіне қатысты құжаттарды келісімін беретін органдар-12 жұмыс күні, кәсіпорындар-3 жұмыс күні қарайды;
      сұраныс салынған жер учаскесі бос болмаған жағдайда:
      8) мемлекеттік жер кадастрын жүргізетін, мамандандырылған мемлекеттік кәсіпорны сәйкес келетін ақпаратты сәулет және қала құрылысы саласындағы уәкілетті органның басшысына жібереді, осы ақпарат жер учаскесіне құқық беруден бас тарту үшін негіз болады-3 жұмыс күні;
      9) уәкілетті органның жауапты орындаушысы жер учаскесін беруден бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындайды-2 жұмыс күні;
      10) сәулет және қала құрылысы саласындағы уәкілетті органның басшысы жер учаскесін беруден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды- 1 сағат;
      келісім беретін органдар мен кәсіпорындар оң қорытынды берген жағдайда:
      11) сәулет және қала құрылысы саласындағы уәкілетті органның басшысы ұсынылған қорытындылармен танысады және таңдау актісін келісім алу үшін көрсетілетін қызметті алушыға жібереді – 1 сағат;
      уәкілетті органның кеңсесі көрсетілетін қызметті алушыға таңдау актісін береді-1 жұмыс күні;
      2-кезең-жер учаскесіне жер пайдалану құқығын беру туралы шешім шығару:
      1) уәкілетті органның кеңсесі келісім алынған таңдау актісін, жер-кадастрлық жұмысына қызмет көрсеткені үшін төлемақыны көрсетілетін қызметті алушының төлегенін растайтын құжатты қабылдауды іске асырады және кәсіпорынға жібереді-3 жұмыс күні;
      2) кәсіпорын жер-кадастрлық жоспар құрастырады және жер қатынастары саласындағы уәкілетті органның басшысына жібереді-10 жұмыс күні;
      3) жер қатынастары саласындағы уәкілетті органның басшысы құжаттарды қарайды, жер-кадастрлық жоспарды бекітеді және жауапты орындаушыны анықтайды – 1 сағат;
      4) уәкілетті органның жауапты орындаушысы шешімнің жобасын дайындайды және оны бекітуге жолдайды-1 сағат;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы шешімнің жобасын қарайды және қол қояды-1 сағат;
      6) уәкілетті органның жауапты орындаушысы шарттың жобасын дайындайды- 6 жұмыс күні;
      7) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері шешімді және жалдау шартының жобасын қол қою үшін көрсетілетін қызметті алушыға ұсынады-1 сағат.
      6. Келесі рәсімдерді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижелері:
      1-кезең-келісім беретін органдар мен кәсіпорындардың оң қорытындыларымен жер учаскесінің таңдау актісін дайындау:
      1) құжаттарды қабылдау және тіркеу;
      2) құжаттарды қарау және орындау үшін жолдау;
      3) жауапты орындаушыны анықтау;
      4) ұсынылған құжаттардың толықтығын тексеру, ұсынылған құжаттардың толық болмау фактісі анықталған жағдайда өтінішті бұдан әрі қараудан бас тарту туралы дәлелді жауап дайындау;
      5) өтінішті бұдан әрі қараудан бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою;
      6) құжаттарды келісім алу үшін жіберу;
      7) өтініш білдірілген нысаналы мақсаты бойынша учаскені беру мүмкіндігінің бар болуы немесе жоқ болуы туралы тиісті қорытындыны шығару;
      8) таңдау актісін келісім алу үшін жолдау;
      9) көрсетілетін қызметті алушыға таңдау актісін беру;
      2-кезең-жер учаскесіне жер пайдалану құқығын беру туралы шешім шығару:
      1) құжаттарды қабылдау және тіркеу;
      2) жер-кадастрлық жоспарды құрастыру;
      3) жер-кадастрлық жоспарды бекіту;
      4) шешімнің жобасын дайындау;
      5) шешімнің жобасына қол қою;
      6) шарттың жобасын дайындау;
      7) шешімді беру.

3. Мемлекеттік қызметтерді көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметшілерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) сәулет және қала құрылысы саласындағы уәкілетті органның басшысы;
      4) жер қатынастары саласындағы уәкілетті органның басшысы;
      5) кәсіпорын;
      6) жауапты орындаушы;
      7) келісім беретін органдар.
      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) кезеңділігін сипаттау:
      1-кезең-келісім беретін органдар мен ұйымдардың оңқорытындыларыменжер учаскесін таңдау актісіндайындау:
      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері тиісті құжаттарды
      көрсетілетін қызметті алушы ұсынған сәттен бастап құжаттарды қабылдауды, оларды тіркеуді іске асырады және басшыға бұрыштама қою үшін жолдайды-15 минут;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттарды қарайды,сәулет және қала құрылысы саласындағы уәкілетті органның басшысына құзыреті бойынша орындау үшін құжаттарды жібереді - 1 жұмыс күні;
      3) сәулет және қала құрылысы саласындағы уәкілетті органның басшысы құжаттарды қарайды және жауапты орындаушыны анықтайды-1 сағат;
      ұсынылған құжаттардың толық болмау фактісі анықталған жағдайда:
      4) уәкілетті органның жауапты орындаушысы өтінішті бұдан әрі қараудан бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындайды-1 жұмыс күні;
      5) сәулет және қала құрылысы саласындағы уәкілетті органның басшысы өтінішті бұдан әрі қараудан бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды;
      Стандарттың 9-тармағында қарастырылған талаптарына құжаттар сәйкес келген жағдайда:
      6)жауапты орындаушы келісім алу үшін мүдделі мемлекеттік органдарға (бұдан әрі-келісім беретін органдар) және жер кадастрын жүргізетін, мамандандырылған мемлекеттік кәсіпорынға (бұдан әрі-кәсіпорын) құжаттарды жібереді-7 жұмыс күні;
      7) өтініш білдірілген нысаналы мақсаты бойынша учаскені беру мүмкіндігіне қатысты құжаттарды келісімін беретін органдарқарайды -12 жұмыс күні, кәсіпорындар-3 жұмыс күні;
      сұраныс салынған жер учаскесі бос болмаған жағдайда:
      8) мемлекеттік жер кадастрын жүргізетін, мамандандырылған мемлекеттік кәсіпорны сәйкес келетін ақпаратты сәулет және қала құрылысы саласындағы уәкілетті органның басшысына жібереді, осы ақпарат жер учаскесіне құқық беруден бас тарту үшін негіз болады-3 жұмыс күні;
      9) уәкілетті органның жауапты орындаушысы жер учаскесін беруден бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындайды-2 жұмыс күні;
      10) сәулет және қала құрылысы саласындағы уәкілетті органның басшысы жер учаскесін беруден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды- 1 жұмыс күні;
      келісім беретін органдар мен кәсіпорындар оңқорытынды берген жағдайда:
      11) сәулет және қала құрылысы саласындағы уәкілетті органның басшысы ұсынылған қорытындыларымен танысады және таңдау актісін келісім алу үшін көрсетілетін қызметті алушыға жібереді-5 жұмыс күні;
      12) уәкілетті органның кеңсесі көрсетілетін қызметті алушыға таңдау актісін береді-1 жұмыс күні;
      2-кезең-жер учаскесіне жер пайдалану құқығын беру туралы шешім шығару:
      1) уәкілетті органның кеңсесі келісім алынған таңдау актісін, жер-кадастрлық жұмысына қызмет көрсеткені үшін төлемақыны көрсетілетінқызметті алушының төлегенін растайтын құжатты қабылдауды іске асырады және кәсіпорынға жібереді-3 жұмыс күні;
      2) кәсіпорын жер-кадастрлық жоспар құрастырады және жер қатынастары саласындағы уәкілетті органның басшысына жібереді-10 жұмыс күні;
      3) жер қатынастары саласындағы уәкілетті органның басшысы құжаттарды қарайды, жер-кадастрлық жоспарды бекітеді және жауапты орындаушыны анықтайды-3 жұмыс күні;
      4) уәкілетті органның жауапты орындаушысы шешімнің жобасын дайындайды және оны бекітуге жолдайды-1 сағат;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы шешімнің жобасын қарайды және қол қояды-5 жұмыс күні;
      6) уәкілетті органның жауапты орындаушысы шарттың жобасын дайындайды-1 жұмыс күні;
      7) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері шешімді және жалдау шартының жобасын қол қою үшін көрсетілетін қызметті алушыға ұсынады-1 сағат.

4. Мемлекеттік корпорациямен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Көрсетілетін қызметті алушы (не: заңды тұлғаның өкілеттілігін растайтынқұжат бойынша, жеке тұлғаның нотариалды расталған сенімхат бойынша уәкілетті өкілі):
      Мемлекеттік корпорацияға жүгінген кезде мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі:
      1-кезең:
      1) Стандарттың 4-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтініш;
      2) жер учаскесін орналастыру схемасы;
      3) жеке басты куәландыратын құжат (тұлғаның жеке басын сәйкестендіру үшін қажет);
      түпкілікті таңдау актісін келісуді және жер-кадастрлық жұмыс қызметі үшін ақы төлеуді өтініш беруші үш жұмыс күні ішінде жүзеге асырады. Өтініш беруші келіспеген жер таңдау актісін қолдану мерзімі он жұмыс күнін құрайды. Көрсетілген мерзім өткеннен кейін, көрсетілетін қызметті алушыны хабардар ете отырып, Мемлекеттік корпорация келісілмеген жер таңдау актісін жою үшін тиісті жергілікті атқарушы органдардың сәулет және қала құрылысы саласындағы функцияларды жүзеге асыратын құрылымдық бөлімшесіне қайтарады;
      2-кезең:
      1) келісілген түпкілікті жер таңдау актісі;
      2) жер-кадастрлық жұмыс қызметі үшін төлем құжаты.
      Өтініш беруші хабарлама алғаннан кейін 3 (үш) жұмыс күні ішінде екі данада уақытша жер пайдалану шартына қол қояды. Өтініш берушінің қолы қойылмаған уақытша жер пайдалану шартын қолдану мерзімі жеті жұмыс күнін құрайды.
      Көрсетілген мерзім өткеннен кейін, Мемлекеттік корпорация жер учаскесін ұсыну туралы шешімін қызметті алушыны хабардар ете отырып, күшін жою үшін облыстың, ауданның, облыстық маңызы бар қаланың жергілікті атқарушы органдардың жер қатынастары саласындағы функцияларды жүзеге асыратын құрылымдық бөлімшесіне қайтарады.
      Мемлекеттік қызмет көрсетілген кезде көрсетілетін қызметті беруші және Мемлекеттік корпорацияның жұмыскері, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, ақпараттық жүйелерде қамтылған заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға көрсетілетін қызметті алушының келісімін алады.
      Мемлекеттік корпорацияныңжұмыскері құжаттарды қабылдаған кезде құжаттардың электрондық көшірмелерін жасайды, содан кейін түпнұсқаларды көрсетілетін қызметті алушыға қайтарады.
      Порталға:
      1-кезең:
      1) Стандарттың 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша электрондық құжат нысанындағы өтініш;
      2) жер учаскесін орналастыру схемасының электрондық көшірмесі;
      түпкілікті жер таңдау актісін келісуді және жер-кадастрлық жұмысқа ақы төлеуді өтініш беруші үш жұмыс күні ішінде жүзеге асырады. Өтініш беруші келіспеген жер таңдау актісін қолдану мерзімі он жұмыс күнін құрайды. Көрсетілген мерзім өткеннен кейін, Мемлекеттік корпорация келісілмеген жер таңдау актісін көрсетілетін қызметті алушыны хабардар ете отырып, жою үшін тиісті жергілікті атқарушы органдардың сәулет және қала құрылысы саласындағы функцияларды жүзеге асыратын құрылымдық бөлімшесіне қайтарады;
      2-кезең:
      1) электрондық құжат нысанындағы түпкілікті келісілген жер таңдау актісі;
      2) жер-кадастрлық жұмыс қызметі үшін төлем құжаты.
      Өтініш беруші хабарламаны алғаннан кейін 3 (үш) жұмыс күні ішінде уақытша жер пайдалану шартына қол қояды.
      Өтініш берушінің қолы қойылмаған уақытша жер пайдалану шартының қолдану мерзімі жеті жұмыс күнін құрайды.
      Өтініш беруші қол қойған уақытша жер пайдалану шарты тіркеу және Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін облыстың, ауданның, облыстық маңызы бар қаланың жергілікті атқарушы органдарының жер қатынастары саласындағы функцияларды жүзеге асыратын құрылымдық бөлімшесіне жолданады.
      Жеке басты куәландыратын құжаттар, заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы мәліметтерді көрсетілетін қызметті беруші мен Мемлекеттік корпорацияның жұмыскері тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден "электронды үкімет" шлюзі арқылы алады.
      Құжаттар Мемлекеттік корпорация арқылы қабылданған кезде көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беріледі.
      Мемлекеттік корпорация арқылы дайын құжаттарды беру жеке басты куәландыратын құжат ұсынылған кезде (не нотариалды расталған сенімхаты бойынша оның өкілі) қолхат негізінде жүзеге асырылады.
      Түпкілікті жер таңдау актісін келісу мерзімі өткен жағдайда Мемлекеттік корпорация нәтижені үш жұмыс күні ішінде сақтауды қамтамасыз етеді. Үш жұмыс күні өткен соң Мемлекеттік корпорация қызмет берушіге құжаттарды жою үшін жібереді және көрсетілетін қызметті алушыны мемлекеттік қызметтің тоқтатылғаны туралы хабардар етеді.
      Көрсетілген мерзімде уақытша өтеулі (қысқа мерзімді, ұзақ мерзімді) жер пайдалану шартын жасасу мерзімі өткен жағдайда, Мемлекеттік корпорация қол қойылмаған уақытша жер пайдалану шартының қызметті алушыны хабардар ете отырып, күшін жою үшін облыстың, ауданның, облыстық маңызы бар қаланың жергілікті атқарушы органдарының жер қатынастары саласындағы функцияларды жүзеге асыратын құрылымдық бөлімшесіне қайтарады.
      Портал арқылы жүгінген жағдайда көрсетілетін қызметті алушыға "жеке кабинетке" мемлекеттік қызмет көрсетуге сұрату қабылдау туралы мәртебе, сондай-ақ мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін алу күні мен уақыты (егер қағаз тасығышта берілске, алынған жерді көрсету қажет) көрсетіле отырып, хабарлама жіберіледі.
      Порталда электрондық сұрату көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетінде" жүзеге асырылады.
      10. Мемлекеттік корпорациясына өтініш білдіру тәртібін сипаттау, көрсетілетін қызметті алушының өтінішін өңдеудің ұзақтығы:
      1-процесс-Мемлекеттік корпорацияның инспекторы ұсынылған құжаттарды тексереді, көрсетілетін қызметті алушының өтінішін қабылдайды және тіркейді, күні мен уақытын көрсете отырып, құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат береді;
      1-шарт-көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған жағдайда, Мемлекеттік корпорацияның инспекторы құжаттарды қабылдаудан бас тартады және Стандарттың 5-қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді;
      2-процесс- осы Регламенттің 5-тармағында қарастырылған, көрсетілетін қызметті берушінің рәсімдері (іс-қимылдары);
      3-процесс-Мемлекеттік корпорацияның инспекторы тиісті құжаттарды қабылдау туралы қолхатта көрсетілген мерзімде көрсетілген мемлекеттік қызметтің дайын болған нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға береді;
      Мемлекеттік корпорацияға өтініш білдірген кезде құжаттарды қабылдау күні мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді.
      Құжаттардың топтамасын тапсыру үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты-15 минут;
      қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты-15 минут.
      10. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушы мен көрсетілетін қызметті берушінің өтініш білдіру тәртібі мен рәсімдер (іс-қимылдар) кезеңділігін сипаттау:
      көрсетілетін қызметті алушы жеке сәйкестендіру нөмірінің (бұдан әрі - ЖСН) және бизнес сәйкестендіру нөмірінің (бұдан әрі-БСН), сондай-ақ паролінің (Порталда тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін іске асырылады) көмегімен Порталда тіркеуді іске асырады;
      1-процесс–қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушының ЖСН/БСН және паролін Порталға енгізу процесі (авторизация процесі);
      1-шарт- Порталда ЖСН/БСН және пароль арқылы тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің тұпнұсқалығын тексеру;
      2-процесс– Порталдың көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты авторизациядан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыруы;
      3-процесс- көрсетілетін қызметті алушының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдап алуы, қызмет көрсету үшін сауал түрін экранға шығару және құрылымдық пен форматтық талаптарын ескере отырып, сауал түрінде қажет құжаттардың көшірмелерін бекітумен қызмет алушының үлгілерді толтыруы (деректерді енгізу), Стандарттың 9-тармағында көрсетілген электронды түрде сұраныстың нысанына тіркеу, сондай-ақ сауалды куәландыру (қол қою) үшін көрсетілетін қызметті алушының электронды-цифрлық қолтанбаның (бұдан әрі - ЭЦҚ) тіркеу куәлігін таңдап алуы;
      2-шарт- Порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданыс мерзімін және шақыртып алынған (жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде жоқтығын, сондай-ақ сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін тексеру (сауалда көрсетілген ЖСН/БСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасындағы);
      4-процесс–көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ түпнұсқалығы расталмағандығына байланысты сұраныс салынған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қлыптастыру;
      5-процесс–көрсетілетін қызметті берушімен сұранысты өңдеуі үшін "электрондық үкімет" аймақтық шлюзы автоматтандырылған жұмыс орнында "электрондық үкімет" шлюзы арқылы көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-мен расталған (қол қойылған) электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұранысты) бағыттау;
      6-процесс-осы Регламенттің 5-тармағында қарастырылған, көрсетілетін қызметті берушінің рәсімдері (іс-қимылдары);
      7-процесс– көрсетілетін қызметті алушымен "Е-лицензиялау" мемлекеттік деректер базасы" ақпараттық жүйесі арқылы қалыптастырған мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін алуы. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті беруші басшысының ЭЦҚ пайдаланумен бірге қалыптастырылады.
      Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылының диаграммасы осы регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.
      Мемлекеттік қызметті көрсету процеcінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметшілерінің) өзара әрекетінің, рәсімдер (әрекеттер) кезеңділігінің толық сипаттамасы, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процеcінде басқа да көрсетілетін қызметті берушілермен және (немесе) Мемлекеттік корпорацияменөзара әрекет етудің тәртібін және ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау осы регламенттің 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

  "Елді мекен шегінде объект салу
үшін жер учаскесін
беру"мемлекеттік көрсетілетін
қызметтің регламентіне
1-қосымша

Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылының диаграммасы


      Аббревиатуралардың толық жазылуы:
      Портал – "электрондық үкімет" www.egov.kz веб-порталы.

  "Елді мекен шегінде объект салу
үшін жер учаскесін
беру"мемлекеттік көрсетілетін
қызметтің регламентіне
2-қосымша

"Елді мекен шегінде объект салу үшін жер учаскесін беру"мемлекеттік қызметкөрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы 1-і кезең келісім беретін органдар мен ұйымдардың оң қорытындыларымен жер учаскесінің таңдау актісін дайындау


"Елді мекен шегінде объект салу үшін жер учаскесін беру"мемлекеттік қызметкөрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы 2-і кезең жер учаскесіне жер пайдалану құқығын беру туралы шешім шығару



О внесении изменения в постановление акимата Акмолинской области от 15 сентября 2015 года № А-9/434 "Об утверждении регламента государственной услуги "Предоставление земельного участка для строительства объекта в черте населенного пункта"

Постановление акимата Акмолинской области от 13 мая 2016 года № А-6/215. Зарегистрировано Департаментом юстиции Акмолинской области 15 июня 2016 года № 5417. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 10 февраля 2020 года № А-2/54

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 10.02.2020 № А-2/54 (вводится в действие со дня официального опубликования).
      В соответствии с пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Акмолинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Внести в постановление акимата Акмолинской области "Об утверждении регламента государственной услуги "Предоставление земельного участка для строительства объекта в черте населенного пункта" от 15 сентября 2015 года № А-9/434 (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 5021, опубликовано в информационно-правовой системе "Әділет" от 29 октября 2015 года) следующее изменение:
      регламент государственной услуги "Предоставление земельного участка для строительства объекта в черте населенного пункта", утвержденный указанным постановлением, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению.
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя акима области Отарова К.М.
      3. Настоящее постановление акимата области вступает в силу со дня государственной регистрации в Департаменте юстиции Акмолинской области и вводится в действие со дня официального опубликования.

      Аким области С.Кулагин

  Приложение
к постановлению акимата
Акмолинской области
от 13 мая 2016 года
№ А-6/215
  Утвержден
постановлением акимата
Акмолинской области
от 15 сентября 2015 года
№ А-9/434

Регламент государственной услуги "Предоставление земельного участка для строительства объекта в черте населенного пункта" 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Предоставление земельного участка для строительства объекта в черте населенного пункта" (далее - государственная услуга) оказывается местными исполнительными органами области, районов, городов Кокшетау, Степногорск, акимами городов районного значения, поселков, сел, сельских округов (далее – услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через:
      1) Некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее Государственная корпорация);
      2) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее - Портал).
      2. Форма оказания государственной услуги – электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги –решение о предоставлении права землепользования на земельный участок с приложением земельно-кадастрового плана и договора временного возмездного землепользования либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги (далее – решение) в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта государственной услуги "Предоставление земельного участка для строительства объекта в черте населенного пункта", утвержденного приказом исполняющего обязанности Министра национальной экономики РК от 27 марта 2015 года № 270 (далее – Стандарт, зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 11051).

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников)услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление услугополучателем документов, предусмотренных пунктом 9 Стандарта.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1 этап - изготовление акта выбора земельного участка, с положительными заключениями согласующих органов и организаций:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя с момента подачи услугополучателем необходимых документов осуществляет прием документов, проводит регистрацию и направляет на резолюцию руководителю – 15 минут;
      2) руководитель услугодателя рассматривает документы и направляет документы для исполнения руководителю уполномоченного органа в сфере архитектуры и градостроительства по компетенции – 1 час;
      3) руководитель уполномоченного органа в сфере архитектуры и градостроительства рассматривает документы и определяет ответственного исполнителя – 1 час;
      в случае установления факта неполноты представленных документов:
      4) ответственный исполнитель уполномоченного органа подготавливает мотивированный ответ об отказе в дальнейшем рассмотрении заявления – 1 рабочий день;
      5) руководитель уполномоченного органа в сфере архитектуры и градостроительства подписывает мотивированный ответ об отказе в дальнейшем рассмотрении заявления – 1 час;
      в случае соответствия документов требованиям предусмотренным пунктом 9 Стандарта:
      6) ответственный исполнитель направляет документы на согласование заинтересованным государственным органам (далее – согласующие органы) и специализированному государственному предприятию, ведущему земельный кадастр (далее – предприятие)– 7 рабочих дней;
      7) согласующие органы рассматривают документы на предмет возможности предоставления участка по заявленному назначению – 12 рабочих дней, предприятие– 3 рабочих дня;
      в случае занятости испрашиваемого земельного участка:
      8) специализированное государственное предприятие, ведущее государственный земельный кадастр направляет руководителю уполномоченного органа в сфере архитектуры и градостроительства соответствующую информацию, которая будет служить основанием для отказа в предоставлении права на земельный участок - 3 рабочих дня;
      9) ответственный исполнитель уполномоченного органа подготавливает мотивированный ответ об отказе в предоставлении земельного участка – 2 рабочих дня;
      10) руководитель уполномоченного органа в сфере архитектуры и градостроительства подписывает мотивированный ответ об отказе в предоставлении земельного участка – 1 час;
      в случае вынесения согласующими органами и предприятием положительных заключений:
      11) руководитель уполномоченного органа в сфере архитектуры и градостроительства ознакамливается с предоставленными заключениями и направляет на согласование услугополучателю акта выбора– 1 час;
      12) канцелярия уполномоченного органа выдает услугополучателю акт выбора – 1 рабочий день.
      2 этап - вынесение решения о предоставлении права землепользования на земельный участок:
      1) канцелярия уполномоченного органа осуществляет прием согласованного акта выбора, документа подтверждающего оплату услугополучателем услуг за земельно-кадастровые работы и направляет в предприятие - 3 рабочих дня;
      2) предприятие составляет земельно-кадастровый план и направляет руководителю уполномоченного органа в сфере земельных отношений – 10 рабочих дней;
      3) руководитель уполномоченного органа в сфере земельных отношений рассматривает документы, утверждает земельно-кадастровый план и определяет ответственного исполнителя – 1 час;
      4) ответственный исполнитель уполномоченного органа подготавливает проект решения и направляет его на утверждение – 1 час;
      5) руководитель услугодателя рассматривает и подписывает проект решения – 1 час;
      6) ответственный      исполнитель уполномоченного органа подготавливает проект договора – 6 рабочих дней;
      7) сотрудник канцелярии услугодателя предоставляет услугополучателю решение и проект договора аренды для подписания – 1 час.
      6. Результаты процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, которые служат основанием для начала выполнения следующих процедур (действий):
      1 этап - изготовление акта выбора земельного участка, с положительными заключениями согласующих органов и организаций:
      1) прием и регистрация документов;
      2) рассмотрение документов и направление для исполнения;
      3) определение ответственного исполнителя;
      4) проверка полноту представленных документов, в случае установления факта неполноты представленных документов подготовка мотивированного ответа об отказе в дальнейшем рассмотрении заявления;
      5) подписание мотивированного ответа об отказе в дальнейшем рассмотрении заявления;
      6) направление документов на согласование;
      7) выносение соответствующих заключений о возможности либо невозможности предоставления участка по заявленному назначению;
      8) направление на согласование акта выбора;
      9) выдача акта выбора услугополучателю.
      2 этап - вынесение решения о предоставлении права землепользования на земельный участок:
      1) прием и регистрация документов;
      2) составление земельно-кадастрового плана;
      3) утверждение земельно-кадастрового плана;
      4) подготовка проекта решения;
      5 подписание проекта решения;
      6) подготовка проекта договора;
      7) выдача решения.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателяв процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя и уполномоченного органа, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярия услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) руководитель уполномоченного органа в сфере архитектуры и градостроительства;
      4) руководитель уполномоченного органа в сфере земельных отношений;
      5) предприятие;
      6) ответственный исполнитель;
      7) согласующие органы.
      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1 этап - изготовление акта выбора земельного участка, с положительными заключениями согласующих органов и организаций:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя с момента подачи услугополучателем необходимых документов осуществляет прием документов, проводит регистрацию и направляет на резолюцию руководителю – 15 минут;
      2) руководитель услугодателя рассматривает документы и направляет документы для исполнения руководителю уполномоченного органа в сфере архитектуры и градостроительства по компетенции – 1 час;
      3) руководитель уполномоченного органа в сфере архитектуры и градостроительства рассматривает документы и определяет ответственного исполнителя – 1 час;
      в случае установления факта неполноты представленных документов:
      4) ответственный исполнитель уполномоченного органа подготавливает мотивированный ответ об отказе в дальнейшем рассмотрении заявления – 1 рабочий день;
      5) руководитель уполномоченного органа в сфере архитектуры и градостроительства подписывает мотивированный ответ об отказе в дальнейшем рассмотрении заявления – 1 час;
      в случае соответствия документов требованиям предусмотренным пунктом 9 Стандарта:
      6) ответственный исполнитель направляет документы на согласование заинтересованным государственным органам (далее – согласующие органы) и специализированному государственному предприятию, ведущему земельный кадастр (далее – предприятие) – 7 рабочих дней;
      7) согласующие органы рассматривают документы на предмет возможности предоставления участка по заявленному назначению – 12 рабочих дней, предприятие – 3 рабочих дня;
      в случае занятости испрашиваемого земельного участка:
      8) специализированное государственное предприятие, ведущее государственный земельный кадастр направляет руководителю уполномоченного органа в сфере архитектуры и градостроительства соответствующую информацию, которая будет служить основанием для отказа в предоставлении права на земельный участок - 3 рабочих дня;
      9) ответственный исполнитель уполномоченного органа подготавливает мотивированный ответ об отказе в предоставлении земельного участка – 2 рабочих дня;
      10) руководитель уполномоченного органа в сфере архитектуры и градостроительства подписывает мотивированный ответ об отказе в предоставлении земельного участка – 1 час;
      в случае вынесения согласующими органами и предприятием положительных заключений:
      11) руководитель уполномоченного органа в сфере архитектуры и градостроительства ознакамливается с предоставленными заключениями и направляет на согласование услугополучателю акта выбора– 1 час;
      12) канцелярия уполномоченного органа выдает услугополучателю акт выбора – 1 рабочий день.
      2 этап - вынесение решения о предоставлении права землепользования на земельный участок:
      1) канцелярия уполномоченного органа осуществляет прием согласованного акта выбора, документа подтверждающего оплату услугополучателем услуг за земельно-кадастровые работы и направляет в предприятие - 3 рабочих дня;
      2) предприятие составляет земельно-кадастровый план и направляет руководителю уполномоченного органа в сфере земельных – 10 рабочих дней;
      3) руководитель уполномоченного органа в сфере земельных рассматривает документы, утверждает земельно-кадастровый план и определяет ответственного исполнителя – 1 час;
      4) ответственный исполнитель уполномоченного органа подготавливает проект решения и направляет его на утверждение – 1 час;
      5) руководитель услугодателя рассматривает и подписывает проект решения – 1 час;
      6) ответственный исполнитель уполномоченного органа подготавливает проект договора – 1 рабочий день;
      7) сотрудник канцелярии услугодателя предоставляет услугополучателю решение и проект договора аренды для подписания – 1 час.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя (либо уполномоченного представителя: юридического лица по документу, подтверждающий полномочия; физического лица по нотариально заверенной доверенности):
      в Государственную корпорацию:
      1 этап:
      1) заявление, по форме согласно приложению 4 к Стандарту;
      2) схема размещения земельного участка;
      3) документ, удостоверяющий личность (требуется для идентификации личности);
      согласование окончательного акта выбора и оплата за услуги земельно-кадастровых работ заявителем осуществляются в течение трех рабочих дней. Срок действия несогласованного заявителем акта выбора составляет десять рабочих дней. По истечении указанного срока Государственная корпорация возвращает в структурное подразделение соответствующего местного исполнительного органа, осуществляющее функции в сфере архитектуры и градостроительства для аннулирования несогласованного акта выбора, с уведомлением услугополучателя;
      2 этап:
      1) окончательный согласованный акт выбора;
      2) платежный документ за услуги земельно-кадастровых работ.
      Заявитель после получения уведомления в течение 3 (трех) рабочих дней подписывает договор временного землепользования в двух экземплярах. Срок действия неподписанного заявителем договора временного землепользования составляет семь рабочих дней.
      По истечении указанного срока Государственная корпорация возвращает в структурное подразделение местных исполнительных органов области, района, города областного значения, осуществляющее функции в области земельных отношений для отмены решения о предоставлении земельного участка, с уведомлением услугополучателя.
      Услугодатель и работник Государственной корпорации получает согласие услугополучателя на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, при оказании государственных услуг, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан.
      При приеме документов работник Государственной корпорации воспроизводит электронные копии документов, после чего возвращает оригиналы услугополучателю.
      На портал:
      1 этап:
      1) заявление в форме электронного документа по форме согласно приложению 1 к Стандарту;
      2) электронная копия схемы размещения земельногоучастка;
      согласование окончательного акта выбора и оплата за услуги земельно-кадастровых работ заявителем осуществляются в течение трех рабочих дней.
      Срок действия несогласованного заявителем акта выбора составляет десять рабочих дней. По истечении указанного срока Государственная корпорация возвращает в структурное подразделение соответствующего местного исполнительного органа, осуществляющее функции в сфере архитектуры и градостроительства для аннулирования несогласованного акта выбора, с уведомлением услугополучателя;
      2 этап:
      1) окончательный согласованный акт выборав форме электронного документа;
      2) платежный документ за услуги земельно-кадастровых работ.
      Заявитель после получения уведомления в течение 3 (трех) рабочих дней подписывает договор временного землепользования.
      Срок действия неподписанного заявителем договора временного землепользования составляет семь рабочих дней.
      Подписанный заявителем договор временного землепользования направляется в структурное подразделение местных исполнительных органов области, района, города областного значения, осуществляющее функции в области земельных отношений для регистрации и выдачи услугополучателю через Государственную корпорацию.
      Сведения о документах, удостоверяющих личность, о государственной регистрации (перерегистрации) юридического лица, услугодатель и работник Государственной корпорацииполучают из соответствующих государственных информационных систем через шлюз "электронного правительства".
      При приеме документов через Государственную корпорацию услугополучателю выдается расписка о приеме соответствующих документов.
      Выдача готовых документов через Государственную корпорацию осуществляется на основании расписки о приеме соответствующих документов, при предъявлении удостоверения личности (либо его представителя по нотариально заверенной доверенности).
      В случае истечения срока согласования окончательного акта выбора земельного участка Государственная корпорация обеспечивает хранение результата в течение трех рабочих дней. По истечению трех рабочих дней Государственная корпорация направляет документы услугодателю для отмены и уведомляет услугополучателя о прекращении государственной услуги.
      В случае истечения срока заключения договора временного возмездного (краткосрочного, долгосрочного) землепользования в указанный срок Государственная корпорация возвращает в структурное подразделение местных исполнительных органов области, района, города областного значения, осуществляющее функции в области земельных отношений для отмены неподписанного договора временного землепользования, с уведомлением услугополучателя о прекращении государственной услуги.
      В случае обращения через портал услугополучателю в "личный кабинет" направляется статус о принятии запроса на оказание государственной услуги, а также уведомление с указанием даты и времени (если выдача на бумажном носителе, необходимо указать место получения) получения результата государственной услуги.
      На портале прием электронного запроса осуществляется в "личном кабинете" услугополучателя.
      10. Описание порядка обращения в Государственную корпорацию, длительность обработки запроса услугополучателя:
      процесс 1 – инспектор Государственной корпорации проверяет представленные документы, принимает и регистрирует заявление услугополучателя, выдает расписку о приеме документов с указанием даты и времени приема документов.
      Условие 1 – в случае не предоставления услугополучателем неполного пакета документов, указанных в пункте 9 Стандарта, инспектор Государственной корпорации отказывает в приеме документов и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 5 к Стандарту;
      процесс 2 – процедуры (действия) услугодателя, предусмотренные пунктом 5 настоящего Регламента;
      процесс 3 – инспектор Государственной корпорации в срок, указанный в расписке о приеме соответствующих документов, выдает услугополучателю готовый результат оказания государственной услуги.
      При обращении в Государственную корпорацию, день приема документов не входит в срок оказания государственной услуги.
      Максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов – 15 минут;
      максимально допустимое время обслуживания – 15 минут.
      10. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через Портал:
      услугополучатель осуществляет регистрацию на Портале с помощью индивидуального идентификационного номера (далее – ИИН) и бизнес–идентификационного номера (далее – БИН), а также пароля (осуществляется для не зарегистрированных услугополучателей на Портале);
      процесс 1 – процесс ввода услугополучателем ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на Портале для получения услуги.
      Условие 1 – проверка на Портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через ИИН/БИН и пароль;
      процесс 2 – формирование Порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде указанные в пункте 9 Стандарта, а также выбор услугополучателем регистрационного свидетельства электронно-цифровой подписи (далее – ЭЦП) для удостоверения (подписания) запроса.
      Условие 2 – проверка на Портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН указанным в запросе, и ИИН/БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      процесс 5 – направление электронного документа (запроса услугополучателя) удостоверенного (подписанного) ЭЦП услугополучателя через шлюз "электронного правительства" в автоматизированном рабочем месте региональный шлюз "электронного правительства" для обработки запроса услугодателем;
      процесс 6 – процедуры (действия) услугодателя, предусмотренные пунктом 5 настоящего Регламента;
      процесс 7 – получение результата оказания государственной услуги услуполучателем, сформированный в Информационной системе "Государственная база данных "Е-лицензирование". Электронный документ формируется с использованием ЭЦП руководителя услугодателя.
      Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через Портал указана в приложении 1 к настоящему регламенту.
      Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) Государственной корпорациейи порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему регламенту.

  Приложение 1
к регламенту государственной
услуги "Предоставление
земельного участка
для строительства объекта
в черте населенного пункта"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем задействованных при оказании государственной услуги через портал


      Расшифровка аббревиатур:

      Портал – веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz.

  Приложение 2
к регламенту государственной
услуги "Предоставление
земельного участка
для строительства объекта
в черте населенного пункта"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Предоставление земельного участка для строительства объекта в черте населенного пункта" 1-й этапизготовление акта выбора земельного участка, с положительными заключениями согласующих органов и организаций


Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Предоставление земельного участка для строительства объекта в черте населенного пункта" 2-й этапвынесение решения о предоставлении права землепользования на земельный участок