"Басым дақылдар өндiрудi субсидиялау арқылы өсiмдiк шаруашылығы өнiмiнiң шығымдылығы мен сапасын арттыруды, жанар-жағармай материалдарының және көктемгi егiс пен егiн жинау жұмыстарын жүргiзу үшін қажеттi басқа да тауарлық-материалдық құндылықтардың құнын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Ақмола облысы әкімдігінің 2015 жылғы 2 қыркүйектегі № А-9/412 қаулысына өзгеріс енгізу туралы

Ақмола облысы әкімдігінің 2016 жылғы 15 маусымдағы № А-7/293 қаулысы. Ақмола облысының Әділет департаментінде 2016 жылғы 18 шілдеде № 5456 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 2020 жылғы 8 сәуірдегі № а-4/189 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 08.04.2020 № а-4/189 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.
      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңдарына сәйкес, Ақмола облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. "Басым дақылдар өндiрудi субсидиялау арқылы өсiмдiк шаруашылығы өнiмiнiң шығымдылығы мен сапасын арттыруды, жанар-жағармай материалдарының және көктемгi егiс пен егiн жинау жұмыстарын жүргiзу үшін қажеттi басқа да тауарлық-материалдық құндылықтардың құнын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет" Ақмола облысы әкімдігінің 2015 жылғы 2 қыркүйектегі № А-9/412 қаулысына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 5000 болып тіркелген, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2015 жылдың 13 қазанында жарияланды) келесі өзгеріс енгізілсін:
      аталмыш қаулымен бекітілген "Басым дақылдар өндiрудi субсидиялау арқылы өсiмдiк шаруашылығы өнiмiнiң шығымдылығы мен сапасын арттыруды, жанар-жағармай материалдарының және көктемгi егiс пен егiн жинау жұмыстарын жүргiзу үшін қажеттi басқа да тауарлық-материалдық құндылықтардың құнын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті осы қаулының қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Ақмола облысы әкімінің бірінші орынбасары Қ.М.Отаровқа жүктелсін.
      3. Облыс әкімдігінің осы қаулысы Ақмола облысының Әділет департаментінде мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күшіне енеді және ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Ақмола облысы әкімінің
міндетін атқарушы
Қ.Отаров

  Ақмола облысы әкімдігінің
2016 жылғы 15 маусымдағы
№ А-7/293 қаулысына
қосымша
  Ақмола облысы әкімдігінің
2015 жылғы 2 қыркүйектегі
№ А-9/412 қаулысымен
бекітілген

"Басым дақылдар өндiрудi субсидиялау арқылы өсiмдiк шаруашылығы өнiмiнiң шығымдылығы мен сапасын арттыруды, жанар-жағармай материалдарының және көктемгi егiс пен егiн жинау жұмыстарын жүргiзу үшін қажеттi басқа да тауарлық-материалдық құндылықтардың құнын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Басым дақылдар өндiрудi субсидиялау арқылы өсiмдiк шаруашылығы өнiмiнiң шығымдылығы мен сапасын арттыруды, жанар-жағармай материалдарының және көктемгi егiс пен егiн жинау жұмыстарын жүргiзу үшін қажеттi басқа да тауарлық-материалдық құндылықтардың құнын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Ақмола облысының ауыл шаруашылығы басқармасы" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі - Басқарма), аудандардың, Көкшетау және Степногорск қалаларының ауыл шаруашылығы бөлімдерімен (бұдан әрі – Бөлім) көрсетіледі.
      Өтінімдерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
      2) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация);
      3) "электрондық үкіметтің" www.egov.kz веб-порталы (бұдан әрі – Портал) арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электронды (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушылардың банктік шоттарына тиесілі бюджеттік субсидияларды одан әрі аудару үшін аумақтық қазынашылық бөлімшесіне төлем шоттарының тізілімін ұсыну.
      Мемлекеттік корпорация арқылы жүгінген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушыға Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 6 мамырдағы № 4-3/423 бұйрығымен бекітілген (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде № 11705 болып тіркелді) "Басым дақылдар өндiрудi субсидиялау арқылы өсiмдiк шаруашылығы өнiмiнiң шығымдылығы мен сапасын арттыруды, жанар-жағармай материалдарының және көктемгi егiс пен егiн жинау жұмыстарын жүргiзу үшін қажеттi басқа да тауарлық-материалдық құндылықтардың құнын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі - Стандарт) 1-ші және 2-қосымшаларына сәйкес нысандар бойынша көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының қолы қойылған субсидия тағайындау немесе тағайындамау туралы шешімі бар хабарлама беріледі.
      Портал арқылы жүгінген жағдайда көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" көрсетілетін қызметті берушінің электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі - ЭЦҚ) қолы қойылған электронды құжат түрінде субсидия тағайындау немесе тағайындамау туралы шешімі бар хабарлама жіберіледі.
      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны – электрондық және (немесе) қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) әрекет ету тәртібін сипаттау

      4. Стандарттың 9-тармағына сәйкес көрсетілетін қызметті алушымен ұсынылған құжаттар мемелекеттік қызмет көрсету жөніндегі рәсімдерді (іс-әрекеттерді) бастау үшін негіз болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-әрекеттің) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      1) Бөлімнің кеңсе маманы көрсетілетін қызметті алушы қажетті құжаттарды тапсырған кезінен бастап, құжаттарды қабылдауды, оларды тіркеуді жүзеге асырады және құжаттарды Бөлім басшысына бұрыштама қою үшін жолдайды – 15 минут;
      2) Бөлім басшысы келіп түскен құжаттарды қарайды және Бөлімнің жауапты орындаушысын белгілейді – 1 сағат;
      3) Бөлімнің жауапты орындаушысы ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді және ведомствоаралық комиссияның қарауына (бұдан әрі – ВАК) енгізеді – 3 жұмыс күні. Көрсетілетін қызметті алушымен құжаттар толық ұсынылмаған жағдайда, құжаттар қайта пысықталуға қайтарылады;
      4) ВАК:
      Бөліммен ұсынылған құжаттарды қарайды, субсидия алуға үмітті көрсетілетін қызметті алушылардың тізімін құрастырады – 3 жұмыс күні;
      шыққан егін көгін көзбе-көз қарап тексереді – 10 жұмыс күні;
      тексеру қорытындысы бойынша ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілердің егiстiктері мен екпелерін қабылдау актiсiн (бұдан әрi – қабылдау актiсi) құрастырады – 3 жұмыс күні;
      5) аудан, Көкшетау және Степногорск қалаларының әкімдері қабылдау актісін бекітеді – 3 жұмыс күні;
      6) ВАК қабылдау актiсi және көрсетілетін қызметті алушылардың Бөлімге ұсынған құжаттары негізінде субсидия алуға көрсетілетін қызметті алушылардың тізімін құрастырады – 5 жұмыс күні;
      7) аудан, Көкшетау және Степногорск қалаларының әкімдері көрсетілетін қызметті алушылардың тізімін бекітеді – 2 жұмыс күні;
      8) Бөлімнің жауапты орындаушысы:
      көрсетілетін қызметті алушыны ВАК-ның тізіміне енгізуден бас тартқан жағдайда егер көрсетілетін қызметті алушы:
      көрсетілетін қызметті берушіге жүгінгенде субсидияны тағайындамау туралы шешімі бар хабарлама береді – 15 минут;
      Мемлекеттік корпорацияға жүгінсе Мемлекеттік корпорацияға субсидия тағайындамау туралы шешімі бар хабарлама жібереді – 30 минут;
      Порталға жүгінсе, көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" субсидия тағайындамау туралы шешімі бар хабарлама жолдайды – 30 минут;
      Басқармаға аудандардың, Көкшетау және Степногорск қалаларының әкімдерімен бекітілген тізімді және қолданыстағы заңнамаға сәйкес басқа да құжаттарды ұсынады – 1 жұмыс күні;
      9) Басқарманың жауапты орындаушысы ұсынылған құжаттарды қолданыстағы заңнамаға сәйкестігін тексереді, көрсетілетін қызметті алушыға бюджеттік субсидия төлеу тізімдемесін құрастырады және Басқарманың бюджеттік қаржыландыру және мемлекеттік сатып алулар бөлімінің басшысына қол қою үшін жолдайды – 2 жұмыс күні;
      10) Басқарманың бюджеттік қаржыландыру және мемлекеттік сатып алулар бөлімінің басшысы көрсетілетін қызметті алушыға бюджеттік субсидия төлеу тізімдемесіне қол қояды және Басқарма басшысына бекіту үшін жолдайды – 1 сағат;
      11) Басқарма басшысы тізімдемені бекітеді – 1 сағат;
      12) Басқарманың бюджеттік қаржыландыру және мемлекеттік сатып алулар бөлімінің басшысы аумақтық қазынашылық бөлімшесіне қағаз тасушымен ұсынылған жағдайда екі данада төлем есеп шоттарын қоса төлем шоттарының тізілімін ұсынады, ал төлем есеп шоттарын "Қазынашылық-клиент" ақпараттық жүйесі арқылы өткізген жағдайда төлем шоттарының тізілімі ұсынылмайды – 4 сағат;
      13) Басқарманың жауапты орындаушысы Бөлімге көрсетілетін қызметті алушыға бюджеттік субсидия төлеу тізімдемесінің көшірмесін жолдайды – 1 сағат;
      14) Бөлімнің жауапты орындаушысы субсидия тағайындау туралы шешімі бар хабарламаны дайындайды – 1 жұмыс күні;
      15) Бөлім басшысы субсидия тағайындау туралы шешімі бар хабарламаға қол қояды – 1 сағат;
      16) Бөлімнің кеңсе маманы егер көрсетілетін қызметті алушы:
      көрсетілетін қызметті берушіге жүгінгенде субсидияны тағайындау туралы шешімі бар хабарлама береді – 15 минут;
      Мемлекеттік корпорацияға жүгінсе Мемлекеттік корпорацияға субсидия тағайындау туралы шешімі бар хабарлама жібереді – 30 минут;
      Порталға жүгінсе, көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" субсидия тағайындау туралы шешімі бар хабарлама жолданады – 30 минут.
      6. Төмендегі рәсімдерді (іс-әрекеттерді) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімнің (іс-әрекеттің) нәтижесі:
      1) құжаттарды қабылдау және тіркеу, құжаттарды Бөлім басшысына бұрыштама қою үшін жолдау;
      2) Бөлімнің жауапты орындаушысын белгілеу;
      3) ұсынылған құжаттардың толықтығын тексеру және ВАК қарауына енгізу. Көрсетілетін қызметті алушымен құжаттар толық ұсынылмаған жағдайда, құжаттар қайта пысықталуға қайтару;
      4) құжаттарды қарау және субсидия алуға үмітті көрсетілетін қызметті алушылардың тізімін құрастыру, шыққан егін көгін көзбе-көз қарап тексеру;
      5) қабылдау актiсiн бекіту;
      6) субсидия алуға көрсетілетін қызметті алушылардың тізімін құрастыру;
      7) көрсетілетін қызметті алушылардың тізімін бекіту;
      8) көрсетілетін қызметті алушыны ВАК тізіміне енгізуден бас тартқан жағдайда көрсетілетін қызметті алушы:
      көрсетілетін қызметті берушіге жүгінгенде субсидияны тағайындамау туралы шешімі бар хабарлама беру;
      Мемлекеттік корпорацияға жүгінсе Мемлекеттік корпорацияға субсидия тағайындамау туралы шешімі бар хабарлама жіберу;
      Порталға жүгінсе, көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" субсидия тағайындамау туралы шешімі бар хабарлама жолдау;
      9) бекітілген субсидия алуға көрсетілетін қызметті алушылардың тізімін және қолданыстағы заңнамаға сәйкес басқа да қажетті құжаттарды Басқармаға ұсыну;
      10) ұсынылған құжаттардың қолданыстағы заңнамаға сәйкестігін тексеру, көрсетілетін қызметті алушыға бюджеттік субсидия төлеу тізімдемесін құрастыру және қол қоюға жіберу;
      11) көрсетілетін қызметті алушыға бюджеттік субсидия төлеу тізімдемесіне қол қою және бекіту үшін Басқарма басшысына жолдау;
      12) тізімдемені бекіту;
      13) аумақтық қазынашылық бөлімшесіне әрі қарай тиесілі субсидияны көрсетілетін қызметті алушылардың банк шотына аудару үшін төлемге арналған төлем құжаттарын ұсыну.
      14) Бөлімге көрсетілетін қызметті алушыға бюджеттік субсидия төлеу тізімдемесінің көшірмесін жолдау;
      15) субсидия тағайындау туралы шешімі бар хабарламаны дайындау;
      16) субсидия тағайындау туралы шешімі бар хабарламаға қол қою;
      17) көрсетілетін қызметті алушы:
      көрсетілетін қызметті берушіге жүгінгенде субсидияны тағайындау туралы шешімі бар хабарлама беру;
      Мемлекеттік корпорацияға жүгінсе Мемлекеттік корпорацияға субсидия тағайындау туралы шешімі бар хабарлама жіберу;
      Порталға жүгінсе, көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" субсидия тағайындау туралы шешімі бар хабарлама жолдау.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлердің) өзара әрекет ету тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) тізбесі:
      1) Бөлімнің кеңсе маманы;
      2) Бөлім басшысы;
      3) Бөлімнің жауапты орындаушысы;
      4) ВАК;
      5) ауданның, Көкшетау және Степногорск қалаларының әкімдері;
      6) Басқарманың жауапты орындаушысы;
      7) Басқарманың бюджеттік қаржыландыру және мемлекеттік сатып алулар бөлімінің басшысы;
      8) Басқарма басшысы.
      8. Әрбір рәсімнің (іс-әрекеттің) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер арасындағы өзара іс-қимылдың реттілігін сипаттау:
      1) Бөлімнің кеңсе маманы көрсетілетін қызметті алушы қажетті құжаттарды тапсырған кезінен бастап, құжаттарды қабылдауды, оларды тіркеуді жүзеге асырады және құжаттарды Бөлім басшысына бұрыштама қою үшін жолдайды – 15 минут;
      2) Бөлім басшысы келіп түскен құжаттарды қарайды және Бөлімнің жауапты орындаушысын белгілейді – 1 сағат;
      3) Бөлімнің жауапты орындаушысы ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді және ведомствоаралық комиссияның қарауына (бұдан әрі – ВАК) енгізеді – 3 жұмыс күні. Көрсетілетін қызметті алушымен құжаттар толық ұсынылмаған жағдайда, құжаттар қайта пысықталуға қайтарылады;
      4) ВАК:
      Бөліммен ұсынылған құжаттарды қарайды, субсидия алуға үмітті көрсетілетін қызметті алушылардың тізімін құрастырады – 3 жұмыс күні;
      шыққан егін көгін көзбе-көз қарап тексереді – 10 жұмыс күні;
      тексеру қорытындысы бойынша қабылдау актiсiн құрастырады – 3 жұмыс күні;
      5) аудан, Көкшетау және Степногорск қалаларының әкімдері қабылдау актiсiн бекітеді – 3 жұмыс күні;
      6) ВАК қабылдау актiсi және көрсетілетін қызметті алушылардың Бөлімге ұсынған құжаттары негізінде субсидия алуға көрсетілетін қызметті алушылардың тізімін құрастырады – 5 жұмыс күні;
      7) аудан, Көкшетау және Степногорск қалаларының әкімдері көрсетілетін қызметті алушылардың тізімін бекітеді – 2 жұмыс күні;
      8) Бөлімнің жауапты орындаушысы:
      көрсетілетін қызметті алушыны ВАК-ның тізіміне енгізуден бас тартқан жағдайда егер көрсетілетін қызметті алушы:
      көрсетілетін қызметті берушіге жүгінгенде субсидияны тағайындамау туралы шешімі бар хабарлама береді – 15 минут;
      Мемлекеттік корпорацияға жүгінсе Мемлекеттік корпорацияға субсидия тағайындамау туралы шешімі бар хабарлама жібереді – 30 минут;
      Порталға жүгінсе, көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" субсидия тағайындамау туралы шешімі бар хабарлама жолдайды – 30 минут;
      Басқармаға аудандардың, Көкшетау және Степногорск қалаларының әкімдерімен бекітілген тізімді және қолданыстағы заңнамаға сәйкес басқа да құжаттарды ұсынады – 1 жұмыс күні;
      9) Басқарманың жауапты орындаушысы ұсынылған құжаттарды қолданыстағы заңнамаға сәйкестігін тексереді, көрсетілетін қызметті алушыға бюджеттік субсидия төлеу тізімдемесін құрастырады және Басқарманың бюджеттік қаржыландыру және мемлекеттік сатып алулар бөлімінің басшысына қол қою үшін жолдайды – 2 жұмыс күні;
      10) Басқарманың бюджеттік қаржыландыру және мемлекеттік сатып алулар бөлімінің басшысы көрсетілетін қызметті алушыға бюджеттік субсидия төлеу тізімдемесіне қол қояды және Басқарма басшысына бекіту үшін жолдайды – 1 сағат;
      11) Басқарма басшысы тізімдемені бекітеді – 1 сағат;
      12) Басқарманың бюджеттік қаржыландыру және мемлекеттік сатып алулар бөлімінің басшысы аумақтық қазынашылық бөлімшесіне қағаз тасушымен ұсынылған жағдайда екі данада төлем есеп шоттарын қоса төлем шоттарының тізілімін ұсынады, ал төлем есеп шоттарын "Қазынашылық-клиент" ақпараттық жүйесі арқылы өткізген жағдайда төлем шоттарының тізілімі ұсынылмайды – 4 сағат;
      13) Басқарманың жауапты орындаушысы Бөлімге көрсетілетін қызметті алушыға бюджеттік субсидия төлеу тізімдемесінің көшірмесін жолдайды – 1 сағат;
      14) Бөлімнің жауапты орындаушысы субсидия тағайындау туралы шешімі бар хабарламаны дайындайды – 1 жұмыс күні;
      15) Бөлім басшысы субсидия тағайындау туралы шешімі бар хабарламаға қол қояды – 1 сағат;
      16) Бөлімнің кеңсе маманы егер көрсетілетін қызметті алушы:
      көрсетілетін қызметті берушіге жүгінгенде субсидияны тағайындау туралы шешімі бар хабарлама береді – 15 минут;
      Мемлекеттік корпорацияға жүгінсе Мемлекеттік корпорацияға субсидия тағайындау туралы шешімі бар хабарлама жібереді – 30 минут;
      Порталға жүгінсе, көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" субсидия тағайындау туралы шешімі бар хабарлама жолданады – 30 минут.

4. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде Мемлекеттік корпорациямен және (немесе) басқа да көрсетілетін қызметті берушімен өзара әрекет ету тәртібінің, сондай-ақ ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы

      9. Мемлекеттік корпорацияға жүгіну тәртібінің сипаттамасы, көрсетілетін қызметті берушінің өтінішті өңдеу ұзақтығы:
      1-процесс – Мемлекеттік корпорацияның қызметкері ұсынылған құжаттарды тексереді, көрсетілетін қызметті берушінің өтінішін қабылдайды және тіркейді, құжаттарды қабылдау күні мен уақыты көрсетілген құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат береді.
      Көрсетілетін қызметті алушы (сенімхат өкілі) көрсетілетін қызметті берушіге және Мемлекеттік корпорацияға жүгінген жағдайда келесі құжаттарды ұсынады:
      Стандарттың 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша басым дақылдар өндiрудi субсидиялау арқылы өсiмдiк шаруашылығы өнiмiнiң шығымдылығы мен сапасын арттыруды, жанар-жағармай материалдарының және көктемгi егiс пен егiн жинау жұмыстарын жүргiзу үшін қажеттi басқа да тауарлық-материалдық құндылықтардың құнын субсидиялар алуға өтінімді;
      нөмірін көрсете отырып, банктік шоттың бар-жоғы туралы екінші денгейдегі банктің не Ұлттық почта операторының анықтамасының көшірмесін бір данада.
      Дәндi және дәнді-бұршақты дақылдарды (күрiштен, дәндiк жүгерiден басқа) өндiрумен айналысатын көрсетілетін қызметті алушылар субсидияларды алушылардың тiзiмiне қосу үшiн қосымша:
      өткен жылғы ауыспалы егісте танаптардың орналасу картасының (схемасының) (көрсетілетін қызметті алушы куәландырған және көрсетілетін қызметті берушімен келісілген) көшірмесін;
      ағымдағы жылғы ауыспалы егісте танаптардың орналасу картасының (схемасының) (көрсетілетін қызметті алушы куәландырған) көшірмесін ұсынадыю.
      Қант қызылшасының, шитті мақтаның және майлы дақылдардың 1 тоннасына субсидиялар алу үшін ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілер өтінімге қосымша:
      өндеуші зауытпен жасалған қант қызылшасын, шитті мақтаны және майлы дақылдарды сатып алу-сату және (немесе) алыс-беріс шикізатын өңдеу жөнінде қызметтер көрсету туралы шарттардың;
      майлы тұқымды меншікті шағын цехтарында өңдеген кезде – ауыл шаруашылығы тауарын өндірушінің құрылымдық бөлімшелері арасында олардың басшылары қол қойған майлы тұқымды қабылдап алу-беру қабылдау актiсiнің барына қатысты мәліметтерді көрсетеді.
      Көрсетілетін қызметті беруші өтінімдер мен құжаттар топтамасын қабылдағаннан кейін көрсетілетін қызметті алушыға қабылданған күні және уақыты, өтінімді қабылдаған лауазымды адамның тегі мен аты-жөні көрсетілген талон береді.
      Құжаттар Мемлекеттік корпорация арқылы қабылданғанда, көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беріледі, осының негізінде көрсетілетін қызметті алушы (не болмаса нотариалды сенімхат бойынша оның өкілі, заңды тұлғаға – өкілеттілікті растайтын құжат бойынша) жеке басын куәландыратын құжатты ұсынған жағдайда дайын құжаттарды беру жүзеге асырылады.
      1-шарт – көрсетілетін қызметті алушы стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда Мемлекеттік корпорация қызметкері құжаттарды қабылдаудан бас тартады және өтінімді қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді;
      2-процесс – көрсетілетін қызметті берушінің осы Регламенттің 5-тармағында қарастырылған рәсімдері (әрекеттері);
      3-процесс – Мемлекеттік корпорация қызметкері тиісті құжаттарды қабылдау туралы қолхатта көрсетілген мерзімнің ішінде көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызметті көрсетудің дайын нәтижесін береді.
      Мемлекеттік корпорацияға жүгінген жағдайда, құжаттарды қабылдау күні мемлекеттік қызметті көрсету мерзіміне кірмейді.
      өтінімді тапсыру үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 15 минут.
      көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 20 минут.
      10. Мемлекеттік қызметті портал арқылы көрсеткен кезінде көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушы рәсімдерінің (әрекеттерінің) кезеңділігін және өтініш білдіру тәртібін сипаттау:
      көрсетілетін қызметті алушы Порталда жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – ЖСН) және бизнес-сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – БСН), сондай-ақ пароль арқылы тіркеуді іске асырады (Порталда тіркелмеген қызмет алушылар үшін іске асырылады);
      1-процесс – көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті алу үшін қызмет алушының Порталда ЖСН/БСН және паролін енгізу үдерісі (авторизация процесі).
      1-шарт – Порталда ЖСН/БСН және пароль арқылы тіркелген қызмет алушы туралы деректердің төлтумалылығын тексеру;
      2-процесс – Порталдың көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бар бұзушылықтармен байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыруы;
      3-процесс – көрсетілетін қызметті алушының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдап алуы, қызмет көрсету үшін сауал түрін экранға шығару және құрылымдық пен форматтық талаптарын ескере отырып, сауал түріне электрондық түрдегі Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды бекітумен қызмет алушының үлгілерді толтыруы (деректерді енгізу), сондай-ақ сауалды куәландыру (қол қою) үшін көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдап алуы.
      2-шарт – Порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданыс мерзімін және қайта шақыртып алынған (жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде жоқ екендігін, сондай-ақ сәйкестендіру деректерінің (сауалда көрсетілген ЖСН/БСН және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасында) сәйкестігін тексеру;
      4-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ төлтумалылығының расталмауына байланысты сұратып отырған қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      5-процесс – "электрондық үкіметтің" автоматтандырылған жұмыс орнында өңірлік шлюзі арқылы ЭЦҚ қойылған "электрондық үкіметтің" электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті берушінің сауалы) көрсетілетін қызметті берушімен өңдеу үшін сауалды жолдау;
      6-процесс – осы регламенттің 5-тармағымен қарастырылған көрсетілетін қызметті берушінің әрекет ету (іс -әрекеттің) шарасы;
      7-процесс – көрсетілетін қызметті алушымен мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін алу.
      11. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара әрекет етуінің диаграммасы осы регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген.
      12. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) рәсімдерінің (әрекеттерінің) кезеңділігін, сондай-ақ өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен және (немесе) Мемлекеттік корпорациямен өзара әрекет етуінің тәртібін және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін нақтылы сипаттау осы регламенттің 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

  Басым дақылдар өндiрудi
субсидиялау арқылы өсiмдiк
шаруашылығы өнiмiнiң
шығымдылығы мен сапасын
арттыруды, жанар-жағармай
материалдарының және көктемгi
егiс пен егiн жинау жұмыстарын
жүргiзу үшін қажеттi басқа да
тауарлық-материалдық
құндылықтардың құнын
субсидиялау" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне 1-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде портал арқылы пайдаланатын ақпараттық жүйелердің өзара әрекет ету диаграммасы



      Қысқартылған сөздерді ашып жазу:
      Портал – "электрондық үкімет" веб-порталы www.egov.kz.

  Басым дақылдар өндiрудi
субсидиялау арқылы өсiмдiк
шаруашылығы өнiмiнiң
шығымдылығы мен сапасын
арттыруды, жанар-жағармай
материалдарының және көктемгi
егiс пен егiн жинау жұмыстарын
жүргiзу үшін қажеттi басқа да
тауарлық-материалдық
құндылықтардың құнын
субсидиялау" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне 2-қосымша

"Басым дақылдар өндiрудi субсидиялау арқылы өсiмдiк шаруашылығы өнiмiнiң шығымдылығы мен сапасын арттыруды, жанар-жағармай материалдарының және көктемгi егiс пен егiн жинау жұмыстарын жүргiзу үшін қажеттi басқа да тауарлық-материалдық құндылықтардың құнын субсидиялау" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы



     


     


О внесении изменения в постановление акимата Акмолинской области от 2 сентября 2015 года № А-9/412 "Об утверждении регламента государственной услуги "Субсидирование повышения урожайности и качества продукции растениеводства, стоимости горюче-смазочных материалов и других товарно-материальных ценностей, необходимых для проведения весенне-полевых и уборочных работ, путем субсидирования производства приоритетных культур"

Постановление акимата Акмолинской области от 15 июня 2016 года № А-7/293. Зарегистрировано Департаментом юстиции Акмолинской области 18 июля 2016 года № 5456. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 8 апреля 2020 года № а-4/189

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 08.04.2020 № а-4/189 (вводится в действие со дня официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.
      В соответствии с Законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", акимат Акмолинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Внести в постановление акимата Акмолинской области "Об утверждении регламента государственной услуги "Субсидирование повышения урожайности и качества продукции растениеводства, стоимости горюче-смазочных материалов и других товарно-материальных ценностей, необходимых для проведения весенне-полевых и уборочных работ, путем субсидирования производства приоритетных культур" от 2 сентября 2015 года № А-9/412 (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 5000, опубликовано 13 октября 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующее изменение:
      регламент государственной услуги "Субсидирование повышения урожайности и качества продукции растениеводства, стоимости горюче-смазочных материалов и других товарно-материальных ценностей, необходимых для проведения весенне-полевых и уборочных работ, путем субсидирования производства приоритетных культур", утвержденный указанным постановлением, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению.
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя акима Акмолинской области Отарова К.М.
      3. Настоящее постановление акимата области вступает в силу со дня государственной регистрации в Департамент юстиции Акмолинской области и вводится в действие со дня официального опубликования.

      Исполняющий обязанности
акима Акмолинской области
К.Отаров

  Приложение
к постановлению акимата
Акмолинской области
от 15 июня 2016 года
№ А-7/293
  Утвержден
постановлением акимата
Акмолинской области
от 2 сентября 2015 года
№ А-9/412

Регламент государственной услуги
"Субсидирование повышения урожайности и качества продукции растениеводства, стоимости горюче-смазочных материалов и других товарно-материальных ценностей, необходимых для проведения весенне-полевых и уборочных работ, путем субсидирования производства приоритетных культур"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Субсидирование повышения урожайности и качества продукции растениеводства, стоимости горюче-смазочных материалов и других товарно-материальных ценностей, необходимых для проведения весенне-полевых и уборочных работ, путем субсидирования производства приоритетных культур" (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление сельского хозяйства Акмолинской области" (далее – Управление), отделами сельского хозяйства районов, городов Кокшетау и Степногорск (далее – Отдел).
      Прием заявки и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется через:
      1) канцелярию услугодателя;
      2) некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация);
      3) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – Портал).
      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – предоставление в территориальное подразделение казначейства реестра счетов к оплате для дальнейшего перечисления причитающихся бюджетных субсидий на банковские счета услугополучателей.
      При обращении через Государственную корпорацию услугополучателю выдается уведомление с решением о назначении или не назначении субсидии, подписанное уполномоченным лицом услугодателя, по формам, согласно приложениям 1 и 2 к стандарту государственной услуги "Субсидирование повышения урожайности и качества продукции растениеводства, стоимости горюче-смазочных материалов и других товарно-материальных ценностей, необходимых для проведения весенне-полевых и уборочных работ, путем субсидирования производства приоритетных культур", утвержденного приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 6 мая 2015 года № 4-3/423 (зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан № 11705) (далее – Стандарт).
      При обращении через Портал услугополучателю направляется уведомление с решением о назначении или не назначений субсидии в "личный кабинет" услугополучателя в форме электронного документа, подписанного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя. Форма предоставления результата оказания государственной услуги – электронная и (или) бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги являются документы, предоставленные услугополучателем согласно пункта 9 Стандарта.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) специалист канцелярии Отдела с момента подачи услугополучателем необходимых документов осуществляет прием документов, проводит регистрацию и направляет документы руководителю Отдела на резолюцию – 15 минут;
      2) руководитель Отдела рассматривает поступившие документы и определяет ответственного исполнителя Отдела – 1 час;
      3) ответственный исполнитель Отдела проверяет представленные документы на полноту и вносит на рассмотрение межведомственной комиссии (далее – МВК) – 3 рабочих дня. В случае представления услугополучателем неполного пакета документов, документы возвращаются на доработку;
      4) МВК:
      рассматривает представленные Отделом документы, составляет список услугополучателей, претендующих на получение субсидий – 3 рабочих дня;
      визуально проверяет наличие всходов – 10 рабочих дней;
      по итогам проверки составляет акт приемки посевов и посадок сельскохозяйственного товаропроизводителя (далее – акт приемки) – 3 рабочих дня;
      5) аким района, городов Кокшетау и Степногорск утверждает акт приемки – 3 рабочих дня;
      6) МВК на основании акта приемки и представленных услугополучателями в Отдел документов составляет список услугополучателей на получение субсидии – 5 рабочих дней;
      7) аким района, городов Кокшетау и Степногорск утверждает список услугополучателей – 2 рабочих дня;
      8) ответственный исполнитель Отдела:
      в случае отказа от включения услугополучателя в список МВК, при обращении услугополучателя:
      к услугодателю, выдает уведомление с решением о неназначении субсидий – 15 минут;
      в Государственную корпорацию, направляет в Государственную корпорацию уведомление с решением о неназначении субсидий – 30 минут;
      на портал, направляется уведомление с решением о неназначении субсидии в "личный кабинет" услугополучателя – 30 минут;
      представляет в Управление утвержденный акимами районов, городов Кокшетау и Степногорск список и другие необходимые документы в соответствии с действующим законодательством – 1 рабочий день;
      9) ответственный исполнитель Управления проверяет представленные документы на соответствие действующему законодательству, формирует ведомость на выплату бюджетных субсидий услугополучателям и направляет на подпись руководителю отдела бюджетного финансирования и государственных закупок Управления – 2 рабочих дня;
      10) руководитель отдела бюджетного финансирования и государственных закупок Управления подписывает ведомость на выплату бюджетных субсидий услугополучателям и направляет на утверждение руководителю Управления – 1 час;
      11) руководитель Управления утверждает ведомость – 1 час;
      12) руководитель отдела бюджетного финансирования и государственных закупок Управления представляет в территориальное подразделение казначейства реестр счетов к оплате с приложением счетов к оплате в двух экземплярах в случае предоставления на бумажном носителе, а при проведении счетов к оплате по информационной системе "Казначейство-клиент" реестры счетов к оплате не представляются – 4 часа;
      13) ответственный исполнитель Управления направляет в Отдел копию ведомости по выплате бюджетных субсидий услугополучателям – 1 час;
      14) ответственный исполнитель Отдела подготавливает уведомление с решением о назначении субсидий – 1 рабочий день;
      15) руководитель Отдела подписывает уведомление с решением о назначении субсидий – 1 час;
      16) специалист канцелярии Отдела при обращении услугополучателя:
      к услугодателю, выдает уведомление с решением о назначении субсидий – 15 минут;
      в Государственную корпорацию, направляет в Государственную корпорацию уведомление с решением о назначении субсидий – 30 минут;
      на портал, направляется уведомление с решением о назначении субсидии в "личный кабинет" услугополучателя – 30 минут.
      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):
      1) прием и регистрация документов, направление документов на резолюцию руководителю Отдела;
      2) определение ответственного исполнителя Отдела;
      3) проверка на полноту представленных документов и внесение документов на рассмотрение МВК. В случае представления услугополучателем неполного пакета документов, возврат документов на доработку;
      4) рассмотрение документов и формирование списков услугополучателей, претендующих на получение субсидий, визуальная проверка наличие всходов, составление акта приемки;
      5) утверждение акта приемки;
      6) составление списка услугополучателей на получение субсидий;
      7) утверждение списка услугополучателей;
      8) в случае отказа от включения услугополучателя в список МВК, при обращении услугополучателя:
      к услугодателю, выдача уведомления с решением о неназначении субсидий;
      в Государственную корпорацию, направление в Государственную корпорацию уведомления с решением о неназначении субсидий;
      на портал, направление уведомления с решением о неназначении субсидии в "личный кабинет" услугополучателя;
      9) представление в Управление утвержденного списка услугополучателей на получение субсидий и других необходимых документов в соответствии с действующим законодательством;
      10) проверка представленных документов на соответствие действующему законодательству и формирование ведомости на выплату бюджетных субсидий услугополучателям, направление на подпись;
      11) подписание ведомости на выплату бюджетных субсидий услугополучателям и направление на утверждение руководителю Управления;
      12) утверждение ведомости;
      13) представление в территориальное подразделение казначейства платежных документов к оплате для дальнейшего перечисления причитающихся субсидий на банковские счета услугополучателей;
      14) направление в Отдел копии ведомости по выплате бюджетных субсидий услугополучателям;
      15) подготовка уведомления с решением о назначении субсидий;
      16) подписание уведомления с решением о назначении субсидий;
      17) при обращении услугополучателя:
      к услугодателю, выдача уведомления с решением о назначении субсидий;
      в Государственную корпорацию, направление в Государственную корпорацию уведомления с решением о назначении субсидий;
      на портал, направление уведомления с решением о назначении субсидии в "личный кабинет" услугополучателя.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) специалист канцелярии Отдела;
      2) руководитель Отдела;
      3) ответственный исполнитель Отдела;
      4) МВК;
      5) аким района, городов Кокшетау и Степногорск;
      6) ответственный исполнитель Управления;
      7) руководитель отдела бюджетного финансирования и государственных закупок Управления;
      8) руководитель Управления.
      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) специалист канцелярии отдела с момента подачи услугополучателем необходимых документов осуществляет прием документов, проводит регистрацию и направляет документы руководителю Отдела на резолюцию – 15 минут;
      2) руководитель Отдела рассматривает поступившие документы и определяет ответственного исполнителя Отдела – 1 час;
      3) ответственный исполнитель Отдела проверяет представленные документы на полноту и вносит на рассмотрение МВК – 3 рабочих дня. В случае представления услугополучателем неполного пакета документов, документы возвращаются на доработку;
      4) МВК:
      рассматривает представленные Отделом документы, составляет список услугополучателей, претендующих на получение субсидий – 3 рабочих дня;
      визуально проверяет наличие всходов – 10 рабочих дней;
      по итогам проверки составляет акт приемки – 3 рабочих дня;
      5) аким района, городов Кокшетау и Степногорск утверждает акт приемки – 3 рабочих дня;
      6) МВК на основании акта приемки и представленных услугополучателями в Отдел документов составляет список услугополучателей на получение субсидии – 5 рабочих дней;
      7) аким района, городов Кокшетау и Степногорск утверждает список услугополучателей – 2 рабочих дня;
      8) ответственный исполнитель Отдела:
      в случае отказа от включения услугополучателя в список МВК, при обращении услугополучателя:
      к услугодателю, выдает уведомление с решением о неназначении субсидий – 15 минут;
      в Государственную корпорацию, направляет в Государственную корпорацию уведомление с решением о неназначении субсидий – 30 минут;
      на портал, направляется уведомление с решением о неназначении субсидии в "личный кабинет" услугополучателя – 30 минут;
      представляет в Управление утвержденный акимами районов, городов Кокшетау и Степногорск список и другие необходимые документы в соответствии с действующим законодательством – 1 рабочий день;
      9) ответственный исполнитель управления проверяет на соответствие представленные документы, формирует ведомость на выплату бюджетных субсидий услугополучателям и направляет на подпись руководителю отдела бюджетного финансирования и государственных закупок Управления – 2 рабочих дня;
      10) руководитель отдела бюджетного финансирования и государственных закупок Управления подписывает ведомость на выплату бюджетных субсидий услугополучателям и направляет на утверждение руководителю Управления – 1 рабочий день;
      11) руководитель Управления утверждает ведомость – 1 час;
      12) руководитель отдела бюджетного финансирования и государственных закупок Управления представляет в территориальное подразделение казначейства реестр счетов к оплате с приложением счетов к оплате в двух экземплярах в случае предоставления на бумажном носителе, а при проведении счетов к оплате по информационной системе "Казначейство-клиент" реестры счетов к оплате не представляются – 1 рабочий день;
      13) ответственный исполнитель Управления направляет в Отдел копию ведомости по выплате бюджетных субсидий услугополучателям – 1 час;
      14) ответственный исполнитель Отдела подготавливает и подписывает уведомление с решением о назначении субсидий – 1 рабочий день;
      15) руководитель Отдела подписывает уведомление с решением о назначении субсидий – 1 час;
      16) специалист канцелярии Отдела при обращении услугополучателя:
      к услугодателю, выдает уведомление с решением о назначении субсидий – 5 минут;
      в Государственную корпорацию, направляет в Государственную корпорацию уведомление с решением о назначении субсидий – 30 минут;
      на портал, направляется уведомление с решением о назначении субсидии в "личный кабинет" услугополучателя – 30 минут.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения в Государственную корпорацию, длительность обработки запроса услугодателем:
      процесс 1 – работник Государственной корпорации проверяет представленные документы, принимает и регистрирует заявление услугополучателя, выдает расписку о приеме документов с указанием даты и времени приема документов.
      Услугополучатель (представитель по доверенности) при обращении к услугодателю и в Государственную корпорацию предоставляет следующие документы:
      заявку на получение субсидий на повышение урожайности и качества продукции растениеводства, стоимость горюче-смазочных материалов и других товарно-материальных ценностей, необходимых для проведения весенне-полевых и уборочных работ, путем субсидирования производства приоритетных культур по форме, согласно приложению 3 к Стандарту;
      копию справки банка второго уровня либо Национального оператора почты о наличии банковского счета с указанием его номера в одном экземпляре.
      Услугополучатели, занятые производством зерновых и зернобобовых культур (кроме риса, кукурузы на зерно), для включения в список получателей субсидий дополнительно представляют:
      копию карты (схемы) размещения полей в севообороте (заверенный услугополучателем и согласованный Отделом) за предыдущий год;
      копию карты (схемы) размещения полей в севообороте (заверенный услугополучателем) за текущий год.
      Для получения субсидий на 1 тонну: сахарной свеклы, хлопка-сырца и масличных культур сельскохозяйственные товаропроизводители указывают дополнительно в заявке сведения касательно наличия:
      договоров купли-продажи сахарной свеклы, хлопка-сырца и масличных культур и (или) об оказании услуг по переработке давальческого сырья с перерабатывающим заводом;
      при переработке маслосемян в собственных мини-цехах – акт приема-передачи маслосемян между структурными подразделениями сельскохозяйственного товаропроизводителя, подписанный их руководителями;
      Услугодатель после приема заявок и пакета документов выдает услугополучателю талон с указанием даты и времени, фамилии и инициалов должностного лица, принявшего заявку.
      При приеме документов через Государственную корпорацию услугополучателю выдается расписка о приеме соответствующих документов, на основании которой осуществляется выдача готовых документов при предъявлении документа, удостоверяющего личность услугополучателя (либо его представителя по нотариальной доверенности, юридическому лицу – по документу, подтверждающему полномочия).
      Условие 1 – в случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов, указанных в пункте 9 Стандарта, работник Государственной корпорации отказывает в приеме документов и выдает расписку об отказе в приеме заявки;
      процесс 2 – процедуры (действия) услугодателя, предусмотренные пунктом 5 настоящего Регламента;
      процесс 3 – работник Государственной корпорации в срок, указанный в расписке о приеме соответствующих документов, выдает услугополучателю готовый результат оказания государственной услуги.
      При обращении в Государственную корпорацию, день приема документов не входит в срок оказания государственной услуги.
      Максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов – 15 минут.
      Максимально допустимое время обслуживания – 20 минут.
      10. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через Портал:
      услугополучатель осуществляет регистрацию на Портале с помощью индивидуального идентификационного номера (далее – ИИН) и бизнес –идентификационного номера (далее – БИН), а также пароля (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на Портале);
      процесс 1 – процесс ввода услугополучателем ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на Портале для получения услуги. Условие 1 – проверка на Портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через ИИН/БИН и пароль;
      процесс 2 – формирование Порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде указанные в пункте 9 Стандарта, а также выбор услугополучателем регистрационного свидетельства – ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса. Условие 2 – проверка на Портале срока действия ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН указанным в запросе, и ИИН/БИН указанным в ЭЦП);
      процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      процесс 5 – направление электронного документа (запроса услугополучателя) удостоверенного (подписанного) ЭЦП услугополучателя через шлюз "электронного правительства" в автоматизированном рабочем месте региональный шлюз "электронного правительства" для обработки запроса услугодателем;
      процесс 6 – процедуры (действия) услугодателя, предусмотренные пунктом 5 настоящего регламента;
      процесс 7 – получение результата оказания государственной услуги услуполучателем.
      11. Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных при оказании государственной услуги через Портал, указана в приложении 1 к настоящему регламенту.
      12. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) Государственной корпорацией и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему регламенту.

  Приложение 1 к регламенту
государственной услуги
"Субсидирование повышения
урожайности и качества
продукции растениеводства,
стоимости горюче-смазочных
материалов и других товарно-
материальных ценностей,
необходимых для проведения
весенне-полевых и уборочных
работ, путем субсидирования
производства приоритетных
культур"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем задействованных в оказании государственной услуги через Портал



      Расшифровка аббревиатур:
      Портал – веб-портал "электронного правительства": www.egov.kz.

  Приложение 2 к регламенту
государственной услуги
"Субсидирование повышения
урожайности и качества
продукции растениеводства,
стоимости горюче-смазочных
материалов и других товарно-
материальных ценностей,
необходимых для проведения
весенне-полевых и уборочных
работ, путем субсидирования
производства приоритетных
культур"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Субсидирование повышения урожайности и качества продукции растениеводства, стоимости горюче-смазочных материалов и других товарно-материальных ценностей, необходимых для проведения весенне-полевых и уборочных работ, путем субсидирования производства приоритетных культур"