1. 2016 жылдың сәуір-маусымында және қазан-желтоқсанында әскерге шақыруды кейінге қалдыруға немесе босатуға құқығы жоқ он сегіз жастан жиырма жеті жасқа дейінгі ер азаматтарды, сондай-ақ оқу орындарынан шығарылған, жиырма жеті жасқа толмаған және әскерге шақыру бойынша әскери қызметтің белгіленген мерзімдерін өткермеген азаматтарды әскери қызметке шақыруды жүргізу ұйымдастырылсын және қамтамасыз етілсін.
2. Шақыруды өткізу жөніндегі іс-шараларды орындауға байланысты шығындар жергілікті бюджет қаржылары есебінен жүзеге асырылылады.
3. Ұсынылсын:
1) "Ақтөбе облысының денсаулық сақтау басқармасы" мемлекеттік мекемесінің шаруашылық жүргізу құқығындағы "Қарғалы орталық аудандық ауруханасы" мемлекеттік коммуналдық кәсіпорны (Б.Жаржанов-келісім бойынша) шақыру бойынша іс-шараларды жүргізсін;
2) "Ақтөбе облысының Ішкі істер департаменті Қарғалы ауданының ішкі істер бөлімі" мемлекеттік мекемесі (А.Пірмағанбетов-келісім бойынша) әскери міндеттерін орындаудан жалтарған адамдарды іздестіруді және ұстауды жүзеге асырсын;
3) Қазақстан Республикасының Қорғаныс министрлігінің "Ақтөбе облысы Қарғалы ауданының қорғаныс істері жөніндегі бөлімі" республикалық мемлекеттік мекемесі (Д.Кенжебаев-келісім бойынша) мемлекеттік мекемелермен бірлесіп, Қазақстан республикасының заңнамасымен көзделген құзыреті шегінде шақыруға байланысты іс-шараларды ұйымдастыруды және өткізуді қамтамасыз етсін.
4. Ауылдық округтер әкімдері, кәсіпорындар, мекемелер, ұйымдар және оқу орындарының басшылары шақырылушыларға оларды шақыру учаскесіне шақырылғаны туралы хабарлауды және осы шақыру бойынша адамдардың дер кезінде келуін қамтамасыз етсін.
5. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің орынбасары Қ.Ізтілеуге және Қазақстан Республикасының Қорғаныс министрлігінің "Ақтөбе облысы Қарғалы ауданының қорғаныс істері жөніндегі бөлімі" республикалық мемлекеттік мекемесінің бастығы Д.Кенжебаевқа жүктелсін.
6. Осы қаулы оның алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап, қолданысқа енгізіледі және 2016 жылдың 1 сәуірінен бастап туындаған құқықтық қатынастарға таралады.
Аудан әкімі | Р.Сыдықов |