Агроөнеркәсіптік кешен саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Алматы облысы әкімдігінің 2016 жылғы 16 ақпандағы № 76 қаулысы. Алматы облысы Әділет департаментінде 2016 жылы 18 наурызда № 3753 болып тіркелді. Күші жойылды - Алматы облысы әкімдігінің 2020 жылғы 19 наурыздағы № 113 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды – Алматы облысы әкімдігінің 19.03.2020 № 113 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 16 - бабы 1- тармағына және "Агроөнеркәсіптік кешен субъектісі инвестициялық салынымдар кезінде жұмсаған шығыстардың бір бөлігінің орнын толтыру бойынша субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" 2015 жылғы 16 қарашадағы № 9-3/999, "Агроөнеркәсіптік кешен саласындағы дайындаушы ұйымдарға есептелген қосылған құн салығы шегінде бюджетке төленген қосылған құн салығы сомасын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" 2015 жылғы 16 қарашадағы № 9-3/1000, "Агроөнеркәсіптік кешен саласындағы дайындаушы ұйымдарды аккредиттеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" 2015 жылғы 16 қарашадағы №9-3/1001,"Агроөнеркәсіптік кешен субъектілерінің қарыздарын кепілдендіру мен сақтандыру шеңберінде субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" 2015 жылғы 23 қарашадағы № 9-1/1018 Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрі бұйрықтарына сәйкес, Алматы облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) "Агроөнеркәсіптік кешен субъектісі инвестициялық салынымдар кезінде жұмсаған шығыстардың бір бөлігінің орнын толтыру бойынша субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      2) "Агроөнеркәсіптік кешен саласындағы дайындаушы ұйымдарға есептелген қосылған құн салығы шегінде бюджетке төленген қосылған құн салығы сомасын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      3) "Агроөнеркәсіптік кешен саласындағы дайындаушы ұйымдарды аккредиттеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті:
      4) "Агроөнеркәсіптік кешен субъектілерінің қарыздарын кепілдендіру мен сақтандыру шеңберінде субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенттері бекітілсін.
      2. "Алматы облысының ауыл шаруашылығы басқармасы" мемлекеттік мекемесінің басшысына осы қаулыны әділет органдарында мемлекеттік тіркелгеннен кейін ресми және мерзімді баспа басылымдарында, сондай-ақ Қазақстан Республикасының Үкіметі белгіленген интернет-ресурста және облыс әкімдігінің интернет-ресурсында жариялау жүктелсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары С. Бескемпіровке жүктелсін.
      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Алматы облысының әкімі А. Баталов

  Алматы облысыәкімдігінің 2016 жылғы "16" ақпан №76 қаулысымен бекітілген

"Агроөнеркәсіптік кешен субъектісі инвестициялық салынымдар кезінде жұмсаған шығыстардың бір бөлігінің орнын толтыру бойынша субсидиялау"мемлекеттіккөрсетілетінқызметрегламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Агроөнеркәсіптік кешен субъектісі инвестициялық салынымдар кезінде жұмсаған шығыстардың бір бөлігінің орнын толтыру бойынша субсидиялау"мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Алматы облысының ауыл шаруашылығы басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 16 қарашадағы № 9-3/999 "Агроөнеркәсіптік кешен субъектісі инвестициялық салынымдар кезінде жұмсаған шығыстардың бір бөлігінің орнын толтыру бойынша субсидиялау"мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" бұйрығымен бекітілген мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына сәйкес (бұдан әрі – Стандарт) көрсетеді.
      Өтініштерді қабылдауды және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беруді "Казагромаркетинг" акционерлік қоғамы (бұдан әрі - оператор) жүзеге асырады.
      2.Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны – қағаз түрінде.
      3.Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – инвестициялық субсидиялау мәселелері бойынша облыс әкімі орынбасарының төрағалығымен өткен, комиссия хатшысының қолы қойылған және мөрімен расталған комиссия отырысы хаттамасынан үзінді көшірме.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (жұмыскерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылдар) бастауға негіздеме инвестордың уәкілетті адамы немесе қол қою құқығына сенімхаты бар адам қол қойған және мөрмен бекітілген, осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет Стандартының 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша инвестициялық субсидиялауға арналған өтініш ұсыну болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) құжаттар топтамасын операторға тапсырған сәттен бастап - 43 (алпыс) жұмыс күні ішінде; 
      2) құжаттар топтамасын тапсыру үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты - 30 (отыз) минут; 
      3) қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты - 60 (алпыс) минут.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) мен көрсетілетін қызметті берушінің өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) оператордыңкеңсеқызметкері;
      2) оператордыңбасшысы;
      3) оператордыңжауаптыорындаушысы;
      4) көрсетілетінқызметтіберушініңсараптамалықкомиссиясы;
      5) инвестициялық субсидиялау жөніндегі комиссия (бұдан әрі-комиссия);
      6) комиссия хатшысы;
      7) комиссия төрағасы;
      8) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты басшысы;
      9) көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесінің басшысы;
      10) көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесінің жауапты орындаушысы;
      11) көрсетілетін қызметті берушінің бухгалтерлік есеп бөлімінің басшысы.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы өзара іс-қимылдың реттілігін сипаттау осы регламенттің қосымшасында "Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында" келтірілген.

  "Агроөнеркәсіптік кешен субъектісі инвестициялық салынымдар кезінде жұмсаған шығыстардың бір бөлігінің орнын толтыру бойынша субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне қосымша

Мемлекеттік қызметті көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы



  Алматы облысы әкімдігінің 2016 жылғы "16" ақпан №76 қаулысымен бекітілген

"Агроөнеркәсіптік кешен саласындағы дайындаушы ұйымдарға есептелген қосылған құн салығы шегінде бюджетке төленгенқосылған құн салығы сомасын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Агроөнеркәсіптік кешен саласындағы дайындаушыұйымдарғаесептелген қосылған құн салығы шегінде бюджетке төленген қосылған құн салығы сомасын субсидиялау"мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Алматы облысының ауыл шаруашылығы басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 16 қарашадағы № 9-3/1000"Агроөнеркәсіптік кешен саласындағы дайындаушы ұйымдарға есептелген қосылған құн салығы шегінде бюджетке төленген қосылған құн салығы сомасын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" бұйрығымен бекітілген мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына сәйкес (бұдан әрі – Стандарт) көрсетеді.
      Мемлекеттік қызметті көрсетуге арналған өтінішті қабылдау көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны – қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – агроөнеркәсіптік кешен саласындағы дайындаушы ұйымдар тізбесіне қосу және оны облыс әкімдігінің интернет-ресурстарында орналастыру.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (жұмыскерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылдар) бастауға негіздеме мемлекеттік қызметті көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушының (не сенімхат бойынша оның өкілі) Стандарттың 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша агроөнеркәсіптік кешен саласындағы дайындаушы ұйымдарды аккредиттеуге өтініш ұсыну болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасы тапсырылған сәттен бастап – 9 (тоғыз) жұмыс күн;
      2) құжаттар топтамасын тапсыру үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 30 (отыз) минут;
      3) қызмет көрсетудің рұқсат етілетін ең ұзақ уақыты – 30 (отыз) минут.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) мен көрсетілетін қызметті берушінің өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің бухгалтерлік есеп бөлімінің басшысы.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы өзара іс-қимылдың реттілігін сипаттау осы регламенттің қосымшасында "Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында" келтірілген.

  "Агроөнеркәсіптік кешен саласындағы дайындаушы ұйымдарға есептелген қосылған құн салығы шегінде бюджетке төленген қосылған құн салығы сомасын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін
  қызмет регламентіне қосымша

Мемлекеттік қызметті көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы



  Алматы облысы әкімдігінің 2016 жылғы "16" ақпан №76 қаулысымен бекітілген

"Агроөнеркәсіптік кешен саласындағы Дайындаушы ұйымдарды аккредиттеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Агроөнеркәсіптік кешен саласындағы дайындаушы ұйымдарды аккредиттеу" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Алматы облысының ауыл шаруашылығы басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 16 қарашадағы № 9-3/1001"Агроөнеркәсіптік кешен саласындағы дайындаушы ұйымдарды аккредиттеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы"бұйрығымен бекітілген мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына сәйкес (бұдан әрі – Стандарт) көрсетеді.
      Мемлекеттік қызметті көрсетуге арналған өтінішті қабылдау көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.
      2.Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны – қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – агроөнеркәсіптік кешен саласындағы дайындаушы ұйымдар тізбесіне қосу және оны облыс әкімдігінің интернет-ресурстарында орналастыру.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (жұмыскерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылдар) бастауға негіздеме мемлекеттік қызметті көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушының (не сенімхат бойынша оның өкілі) Стандарттың қосымшасына сәйкес нысан бойынша агроөнеркәсіптік кешен саласындағы дайындаушы ұйымдарды аккредиттеуге өтініш ұсынуболыптабылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасы тапсырылған сәттен бастап – 3 (үш) жұмыс күні ішінде;
      2) құжаттар топтамасын тапсыру үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 30 (отыз) минут;
      3) қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 30 (отыз) минут.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) мен көрсетілетін қызметті берушінің өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы өзара іс-қимылдың реттілігін сипаттау осы регламенттің қосымшасында "Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында" келтірілген.

  "Агроөнеркәсіптік кешен саласындағы дайындаушы ұйымдарды аккредиттеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне қосымша

Мемлекеттік қызметті көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы



  Алматы облысы әкімдігінің 2016 жылғы "16" ақпан №76 қаулысымен бекітілген

Агроөнеркәсіптік кешен субъектілерінің қарыздарын кепілдендіру мен сақтандыру шеңберінде субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпыережелер

      1. "Агроөнеркәсіптік кешен субъектілерінің қарыздарын кепілдендіру мен сақтандыру шеңберінде субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Алматы облысының ауыл шаруашылығы басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 23 қарашадағы № 9-1/1018 "Агроөнеркәсіптік кешен субъектілерінің қарыздарын кепілдендіру мен сақтандыру шеңберінде субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" бұйрығымен бекітілген мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына сәйкес (бұдан әрі – Стандарт) көрсетеді.
      Өтініштерді қабылдауды және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беруді "Казагромаркетинг" акционерлік қоғамы (бұдан әрі - оператор) жүзеге асырады.
      2.Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі –өтініштерді мақұлдаған жағдайда кепіл берушінің/сақтандыру үйымының есеп шотына субсидия қаражатын аудару.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (жұмыскерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылдар) бастауға негіздеме көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызмет Стандартының қосымшасына сәйкес нысан бойынша субсидия алуға арналған өтініш ұсыну болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) құжаттар топтамасын операторға тапсырған сәттен бастап:
      1-кезең: өтінімдерді мақұлдау/мақұлдамау туралы шешім – 10 (он) жұмыс күні;
      2-кезең: оң шешім болған жағдайда, субсидияны аудару – 38 (отыз сегіз) жұмыс күні;
      2) құжаттар топтамасын тапсыру үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 30 (отыз) минут;
      3) қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 30 (отыз) минут.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) мен көрсетілетін қызметті берушінің өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) оператордың кеңсе қызметкері;
      2) оператордың бөлім басшысы;
      3) оператордың басшысы;
      4) оператордыңжауаптыорындаушысы;
      5) субсидиялардыбөлужөніндегі комиссия (бұданәрі – комиссия);
      6) комиссия хатшысы;
      7) комиссия төрағасы;
      8) көрсетілетінқызметтіберушініңжауаптыбасшысы;
      9) көрсетілетінқызметтіберушініңқұрылымдықбөлімшесініңбасшысы;
      10) көрсетілетінқызметтіберушініңқұрылымдықбөлімшесініңжауаптыорындаушысы;
      11) бухгалтерлікесепбасқармасыныңбасшысы.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы өзара іс-қимылдың реттілігін сипаттау осы регламенттің қосымшасында "Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында" келтірілген.

  "Агроөнеркәсіптік кешен субъектілерінің қарыздарын кепілдендіру мен сақтандыру шеңберінде субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне қосымша

Мемлекеттік қызметті көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

     


     


Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере агропромышленного комплекса

Постановление акимата Алматинской области от 16 февраля 2016 года № 76. Зарегистрировано Департаментом юстиции Алматинской области 18 марта 2016 года № 3753. Утратило силу постановлением акимата Алматинской области от 19 марта 2020 года № 113

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Алматинской области от 19.03.2020 № 113 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      В соответствии с пунктом 1 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" и приказами Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 16 ноября 2015 года № 9-3/999 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Субсидирование по возмещению части расходов, понесенных субъектом агропромышленного комплекса при инвестиционных вложениях", от 16 ноября 2015 года №9-3/1000 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Субсидирование заготовительным организациям в сфере агропромышленного комплекса суммы налога на добавленную стоимость, уплаченного в бюджет, в пределах исчисленного налога на добавленную стоимость", от 16 ноября 2015 года № 9-3/1001 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Аккредитация заготовительных организаций в сфере агропромышленного комплекса", от 23 ноября 2015 года № 9-1/1018 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Субсидирование в рамках гарантирования и страхования займов субъектов агропромышленного комплекса", акимат Алматинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      Утвердить прилагаемые:
      1) регламент государственной услуги "Субсидирование по возмещению части расходов, понесенных субъектом агропромышленного комплекса при инвестиционных вложениях";
      2) регламент государственной услуги "Субсидирование заготовительным организациям в сфере агропромышленного комплекса суммы налога на добавленную стоимость, уплаченного в бюджет, в пределах исчисленного налога на добавленную стоимость";
      3) регламент государственной услуги "Аккредитация заготовительных организаций в сфере агропромышленного комплекса";
      4) регламент государственной услуги "Субсидирование в рамках гарантирования и страхования займов субъектов агропромышленного комплекса".
      2. Возложить на руководителя государственного учреждения "Управление сельского хозяйства Алматинской области" опубликование настоящего постановления после государственной регистрации в органах юстиции в официальных и периодических печатных изданиях, а также на интернет-ресурсе, определяемом Правительством Республики Казахстан и на интернет-ресурсе акимата области.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области С. Бескемпирова.
      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

      Аким Алматинской области А. Баталов

  Утвержден постановлением акимата Алматинской области от "16" февраля 2016 года №76

Регламент государственной услуги "Субсидирование по возмещению части расходов, понесенных субъектом агропромышленного комплекса при инвестиционных вложениях"

1. Общие положения

      1.Государственная услуга "Субсидирование по возмещению части расходов, понесенных субъектом агропромышленного комплекса при инвестиционных вложениях" (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление сельского хозяйства Алматинской области" (далее – услугодатель) на основании стандарта государственной услуги "Об утверждении стандарта государственной услуги "Субсидирование по возмещению части расходов, понесенных субъектом агропромышленного комплекса при инвестиционных вложениях", утвержденного приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан 16 ноября 2015 года № 9-3/999 (далее - Стандарт).
      Прием заявления и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется акционерным обществом "Казагромаркетинг" (далее – оператор).
      2. Форма оказания государственной услуги – бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – выписка из протокола заседания комиссии под председательством заместителя акима области по вопросам инвестиционного субсидирования с подписью секретаря комиссии и заверенная печатью.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявка на инвестиционное субсидирование по форме, согласно приложению 1 к Стандарту государственной услуги, подписываемую уполномоченным лицом инвестора или лицом, имеющим доверенность с правом подписи, и скрепленную печатью.
      5.Сроки оказания государственной услуги:
      1) с момента сдачи пакета документов оператору – 43 (сорок три) рабочих дней;
      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов – 30 (тридцать) минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания – 60 (шестьдесят) минут.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя и оператора, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии оператора;
      2) руководитель оператора;
      3) ответственный исполнитель оператора;
      4) экспертная комиссия услугодателя;
      5) комиссия по вопросам инвестиционного субсидирования (далее –комиссия);
      6) секретарь комиссии;
      7) председатель комиссии;
      8) ответственный руководитель услугодателя;
      9) руководитель структурного подразделения услугодателя;
      10) ответственный исполнитель структурного подразделения услугодателя;
      11) руководитель отдела бухгалтерского учета услугодателя.
      7.Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) приведены в приложении настоящего регламента "Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги".

  Приложение к регламенту государственной услуги "Субсидирование по возмещению части расходов, понесенных субъектом агропромышленного комплекса при инвестиционных вложениях"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги

     


     


  Утвержден постановлением акимата Алматинской области от "16" февраля 2016 года №76

Регламент государственной услуги "Субсидирование заготовительным организациям в сфере агропромышленного комплекса суммы налога, на добавленную стоимость уплаченного в бюджет в пределах исчисленного налога на добавленную стоимость"

1. Общие положения

      Государственная услуга "Субсидирование заготовительным организациям в сфере агропромышленного комплекса на суммы налога добавленного в стоимость, уплаченного в бюджет, в пределах начисленного налога на добавленную стоимость" (далее – государственная услуга)оказывается государственным учреждением"Управление сельского хозяйства Алматинской области (далее – услугодатель) на оснавании стандарта государственной услуги " Об утверждении стандарта государственной услуги "Субсидирование заготовительным организациям в сфере агропромышленного комплекса суммы налога на добавленную стоимость, уплаченного в бюджет, в пределах исчисленного налога на добавленную стоимость" утвержденного приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстанот 16 ноября 2015 года №9-3/1000 (далее – Стандарт).
      Прием заявления на оказание государственной услуги осуществляется через канцелярию услугодателя.
      2.Форма оказания государственной услуги – бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – включение в перечень заготовительных организаций в сфере агропромышленного комплекса и его размещение в интернет-ресурсах акимата области.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявлениеуслугополучателя (либо его представителю по доверенности) на аккредитацию заготовительных организаций в сфере агропромышленного комплекса по форме, согласно приложению 1 к Стандарту.
      5. Сроки оказания государственной услуги:
      1) с момента сдачи пакета документов услугодателю – 9 (девять) рабочих дней;
      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов – 30 (тридцать) минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания – 30 (тридцать) минут.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) ответственный исполнитель услугодателя;
      3) руководитель услугодателя;
      4) руководитель отдела бухгалтерского учета услугодателя.
      7.Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) приведены в приложении настоящего регламента "Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги".

  Приложение к регламенту государственной услуги "Субсидирование заготовительным организациям в сфере агропромышленного комплекса суммы налога, на добавленную стоимость уплаченного в бюджет в пределах исчисленного налога на добавленную стоимость"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги



  Утвержден постановлением акимата Алматинской области от "16" февраля 2016 года №76

Регламент государственной услуги "Аккредитация заготовительных организаций в сфере агропромышленного комплекса"

1.Общие положения

      Государственная услуга "Аккредитация заготовительных организаций в сфере агропромышленного комплекса" (далее – государственная услуга)оказывается государственным учреждением"Управление сельского хозяйства Алматинской области (далее – услугодатель) на оснавании стандарта государственной услуги " Об утверждении стандарта государственной услуги "Аккредитация заготовительных организаций в сфере агропромышленного комплекса" утвержденного приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстанот 16ноября 2015 года № 9-3/1001 (далее – Стандарт).
      Прием заявления на оказание государственной услуги осуществляется через канцелярию услугодателя.
      2.Форма оказания государственной услуги – бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – включение в перечень заготовительных организаций в сфере агропромышленного комплекса и его размещение в интернет–ресурсах акимата области.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявление услугополучателя (либо его представителю по доверенности) на аккредитацию заготовительных организаций в сфере агропромышленного комплекса по форме, согласно приложению к Стандарту.
      5. Сроки оказания государственной услуги:
      1) с момента сдачи пакета документов услугодателю – в течение 3 (три) рабочих дней;
      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов – 30 (тридцать) минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания – 30 (тридцать) минут.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) ответственный исполнитель услугодателя;
      3) руководитель услугодателя.
      7.Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) приведены в приложении настоящего регламента "Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги".

  Приложение к регламенту государственной услуги "Аккредитация заготовительных организаций в сфере агропромышленного комплекса"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги


  Утвержден постановлением Акимата Алматинской области от "16" февраля 2016 года №76

Регламент государственной услуги "Субсидирование в рамках гарантирования и страхования займов субъектов агропромышленного комплекса"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Субсидирование в рамках гарантирования и страхования займов субъектов агропромышленного комплекса" (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление сельского хозяйства Алматинской области"(далее – услугодатель) на основании стандарта государственной услуги "Об утверждении стандарта государственной услуги "Субсидирование в рамках гарантирования и страхования займов субъектов агропромышленного комплекса", утвержденного приказом исполняющего обязанности Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года № 9-1/1018 (далее - Стандарт).
      Прием заявления и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется акционерным обществом "Казагромаркетинг" (далее – оператор).
      2. Форма оказания государственной услуги – бумажная.
      3.Результат оказания государственной услуги - перечисление средств субсидий на счет гаранта/страховой организации (в случае одобрения).

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявление услугополучателя на получение субсидий по форме, согласно приложению к настоящему стандарту государственной услуги.
      5. Сроки оказания государственной услуги:
      1) с момента сдачи пакета документов оператору:
      1 – этап: решение об одобрении/неодобрении заявок – 10 (десять) рабочих дней;
      2 – этап: при положительном решении, перечисление субсидий – 38 (тридцать восемь) рабочих дней;
      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов – 30 (тридцать) минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания – 30 (тридцать) минут.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя и оператора, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      сотрудник канцелярии оператора;
      руководитель отдела оператора;
      руководитель оператора;
      ответственный исполнитель оператора;
      комиссия по распределению субсидий (далее – комиссия);
      секретарь комиссии;
      председатель комиссии;
      ответственный руководитель услугодателя;
      руководитель структурного подразделения услугодателя;
      ответственный исполнитель структурного подразделения услугодателя;
      руководитель отдела бухгалтерского учета.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) приведены в приложении настоящего регламента "Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги.

  Приложение к регламенту государственной услуги "Субсидирование в рамках гарантирования и страхования займов субъектов агропромышленного комплекса"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги