"Балқаш қаласының мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлікті беру қағидаларын және оның сипаттамасын бекіту туралы

Қарағанды облысы Балқаш қалалық мәслихатының 2016 жылғы 23 желтоқсандағы № 7/70 шешімі. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2017 жылғы 13 қаңтарда № 4109 болып тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысы Балқаш қалалық мәслихатының 2020 жылғы 11 қарашадағы № 43/349 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысы Балқаш қалалық мәслихатының 11.11.2020 № 43/349 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      Қазақстан Республикасы 2015 жылғы 23 қарашадағы "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Заңының 30-бабының 4-тармағына сәйкес, қалалық мәслихаты ШЕШТІ:

      1. Қоса беріліп отырған:

      1) осы шешімнің 1 қосымшасына сәйкес "Балқаш қаласының мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлікті беру қағидалары;

      2) осы шешімнің 2 қосымшасына сәйкес "Балқаш қаласының мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігінің сипаттамасы бекітілсін.

      2. Осы шешім алғашқы ресми жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Сессия төрағасы М. Федянина
      Қалалық мәслихаттың хатшысы К. Тейлянов

  Қалалық мәслихаттың
2016 жылғы 23 желтоқсандағы
№ 7/70 шешіміне
1-қосымша

"Балқаш қаласының мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлікті беру қағидалары

1. Жалпы ережелер

      1. Осы "Балқаш қаласының мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлікті беру қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Балқаш қаласының мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесінің мемлекеттік қызметшілеріне қызметтік куәліктерді беру тәртібін айқындайды.

      2. Мемлекеттік қызметшінің қызметтік куәлігі (бұдан әрі – Қызметтік куәлік) оның мемлекеттік лауазымы мен лауазымдық өкілеттіктерін растайтын құжат болып табылады.

      3. Тиісінше рәсімделмеген, жарамдылық мерзімі өткен, түзетілген және тазартылған куәлік жарамсыз болып саналады.

2. Қызметтік куәлікті беру тәртібі

      4. Қызметтік куәлік "Б" корпусының әкімшілік мемлекеттік қызметшілеріне – қалалық мәслихат хатшысының қолы қойылып беріледі.

      5. Қызметтік куәлік қызметкерлерге лауазымға тағайындалған, лауазымы ауысқан және бұған дейін берілген куәліктің мерзімі өткен, жоғалған, сондай-ақ бүлінген жағдайда беріледі.

      Қызметкерлер алған қызметтік куәлік үшін осы Қағидаларға қосымшаға сәйкес нысан бойынша "Балқаш қаласының мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесінің мемлекеттік қызметшілеріне қызметтік куәлікті беруді есепке алу журналына қол қояды (бұдан әрі – есепке алу журналы).

      6. Қызметтік куәліктер мен есепке алу журналы "Балқаш қаласының мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесінің бөлім басшысының сейфінде сақталады.

      7. Мемлекеттік қызметке алғаш қабылданған мемлекеттік қызметшіге қызметтік куәлікті тапсырған кезде пайдалану және оны сақтау тәртібі бойынша түсіндіру жүргізіледі.

      Осы Қағидалардың 6-тармағында көзделген қызметтік куәлікті ауыстыру кезінде бұрын берілген қызметтік куәлік, жоғалту жағдайын қоспағанда, "Балқаш қаласының мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесінің бөлім басшысына қайтарылып берілуі тиіс.

      8. "Балқаш қаласының мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесінің бөлім басшысы жыл сайын, 1 қаңтардағы жағдай бойынша, қызметтік куәліктердің есептік деректерге сәйкестігіне салыстырып тексеру жүргізеді.

      9. Қызметтік куәліктерін толтыру, ресімдеу, есепке алу, беру, сақтау және жою тәртібін жалпы бақылауды "Балқаш қаласының мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесінің бөлім басшысы жүзеге асырады.

      10. Қызметтік куәлік жоғалған немесе бүлінген жағдайда, оның иесі дереу "Балқаш қаласының мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесінің бөлім басшысына жазбаша (еркін) нысанда хабарлайды және бұқаралық ақпарат құралдарына хабарландыру береді.

      11. Қызметтік куәлікті жоғалтудың, бүлдірудің, сондай-ақ оны басқа адамдарға берудің немесе мақсатқа сай пайдаланбаудың әрбір фактісі бойынша "Балқаш қаласының мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесінің бөлім басшысы қызметтік тергеп-тексеру туралы өкімнің шығуынан кейін он күнтізбелік күн мерзімінде қызметтік тексеру жүргізеді, оның нәтижелері бойынша "Балқаш қаласының мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесінің тәртіптік комиссиясы кінәлілерді тәртіптік жауапкершілікке тарту туралы мәселені қарайды.

      12. Жоғалғанның орнына жаңа қызметтік куәлікті қызметтік тексеру жүргізілгеннен кейін "Балқаш қаласының мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесінің бөлім басшысы береді.

      13. Жұмыстан босатылған кезде қызметкер қызметтік куәлікті "Балқаш қаласының мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесінің бөлім басшысына тапсырады.

      Куәлікті тапсырған кезде кету парағына қызметтік куәлікті беру үшін жауапты адамның қолы қойылады.

      14. Қызметкерлер жұмыстан босатылған не бүлінген кезде тапсырған қызметтік куәліктер еркін нысандағы тиісті жою туралы акт жасала отырып, бір жылда бір рет жойылуға жатады.

  "Балқаш қаласының мәслихат
аппараты" мемлекеттік мекемесінің
қызметтік куәлікті беру
қағидаларына қосымша

      нысан

"Балқаш қаласының мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесінің мемлекеттік қызметшілерінің қызметтік куәлікті беруді есепке алу журналы

Қызметтік куәліктің нөмірі

Тегі, Аты, Жөні (бар болған жағдайда)

Атқаратын лауазымы

Берілген күні

Алғаны жөнінде жеке қолы

Қызметтік куәлікті ауыстыруы және тапсырғаны (тағайындалуы, лауазымының өзгеруі, мерзімінің өтуі, жұмыстан босатылуы, жоғалуы) туралы белгі

Қызметтік куәлікті жою (актінің нөмірі мен күні)

Ескертпе










      Ескертпе: "Балқаш қаласының мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесінің мемлекеттік қызметшілерінің қызметтік куәлікті беруді есепке алу журналы тігіліп, нөмірленіп және "Балқаш қаласының мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесінің бөлім басшысының қолымен және мөрімен расталады.

  Қалалық мәслихаттың
2016 жылғы 23 желтоқсандағы
№ 7/70 шешіміне
2 қосымша

"Балқаш қаласының мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесінің мемлекеттік қызметшілерінің қызметтік куәлігінің сипаттамасы

      1. Куәліктің мұқабаларының көлемі 19 см х 6,5 см (ашып көрсетілген түрінде), көк (көгілдір) түсті экобылғарыдан немесе жоғары сапалы жасанды былғарыдан болады.

      2. Куәліктің сыртқы бетінің ортасында алтын түсті Қазақстан Республикасы Мемлекеттік Елтаңбасының бейнесі орналасқан, одан төмен "КУӘЛІК", "УДОСТОВЕРЕНИЕ" деген типографиялық қаріппен жазба жазылады.

      3. Куәліктің ішкі жағында ақ түс аясында шеңберде орналасқан күн мен қалықтаған қыранның жасырын формасын қолдана отырып көгілдір түсті қорғаныштық тангир бейнеленген. Жоғарғы бөлігінде (қазақ және орыс тілдерінде) "Балқаш қалалсының мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесі, одан төмен мәтіннен көк түсті үзік жолақпен бөлектелген "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ" деген жазулар орналастырылған.

      4. Сол жағында: көлемі 2,5 х 3,5 см фотосурет (қарсы алдынан түсірілген, түрлі-түсті), қалалық мәслихат хатшысының қолымен және елтаңбалы мөрмен расталған қазақ тіліндегі мәтін.

      5. Оң жағында: көгілдір түс аясында көлемі 3 х 4 см Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасының бейнесі, елтаңбаның төменгі жағында көгілдір жасыл түсті "ҚАЗАҚСТАН" деген жазу және орыс тіліндегі мәтін. Төменгі жағында куәліктің жарамдылық мерзімі (бес жыл мерзімге беріледі) көрсетіледі.

Об утверждении правил выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат маслихата города Балхаша" и его описания

Решение Балхашского городского маслихата Карагандинской области от 23 декабря 2016 года № 7/70. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 13 января 2017 года № 4109. Утратило силу решением Балхашского городского маслихата Карагандинской области от 11 ноября 2020 года № 43/349

      Сноска. Утратило силу решением Балхашского городского маслихата Карагандинской области от 11.11.2020 № 43/349 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 4 статьи 30 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года "О государственной службе Республики Казахстан" городской маслихат РЕШИЛ:

      1. Утвердить:

      1) правила выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат маслихата города Балхаша" согласно приложению 1 к настоящему решению;

      2) описание служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат маслихата города Балхаша" согласно приложению 2 к настоящему решению.

      2. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель сессии М. Федянина
      Секретарь городского маслихата К. Тейлянов

  Приложение 1
к решению городского маслихата
от 23 декабря 2016 года № 7/70

Правила выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат маслихата города Балхаша"

1. Общие положения

      1. Настоящие правила выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат маслихата города Балхаша" (далее – Правила) определяют порядок выдачи служебного удостоверения государственным служащим государственного учреждения "Аппарат маслихата города Балхаша".

      2. Служебное удостоверение государственного служащего (далее – Служебное удостоверение) является документом, подтверждающим его государственную должность и должностные полномочия.

      3. Удостоверение без соответствующего оформления, с просроченным сроком действия, помарками и подчистками считается недействительным.

2. Порядок выдачи служебного удостоверения

      4. Служебное удостоверение выдается за подписью секретаря городского маслихата – административным государственным служащим корпуса "Б".

      5. Служебные удостоверения выдаются сотрудникам при назначении на должность, изменении должности и по истечении срока, утере, а также в случае порчи ранее выданного удостоверения.

      За полученное служебное удостоверение сотрудники расписываются в журнале учета выдачи служебного удостоверения государственных служащих государственного учреждения "Аппарат маслихата города Балхаша" (далее – журнал учета) по форме согласно приложению к настоящим Правилам.

      6. Служебные удостоверения и журнал учета хранятся в сейфе руководителя отдела государственного учреждения "Аппарат маслихата города Балхаша".

      7. При вручении служебного удостоверения государственному служащему, впервые принятому на государственную службу, проводится разъяснение по его пользованию и порядке его хранения.

      При замене служебного удостоверения, предусмотренного пунктом 6 настоящих Правил, ранее выданное служебное удостоверение подлежит возврату руководителю отдела государственного учреждения "Аппарат маслихата города Балхаша", за исключением случаев утери.

      8. Ежегодно, по состоянию на 1 января, руководителем отдела государственного учреждения "Аппарат маслихата города Балхаша" проводится сверка соответствия служебных удостоверений их учетным данным.

      9. Общий контроль за порядком заполнения, оформления, учета, выдачи, хранения и уничтожения служебных удостоверений осуществляет руководитель отдела государственного учреждения "Аппарат маслихата города Балхаша".

      10. В случае утраты или порчи служебного удостоверения, его владелец незамедлительно извещает в письменной (произвольной) форме руководителя отдела государственного учреждения "Аппарат маслихата города Балхаша" и подает объявление в средства массовой информации.

      11. По каждому факту утраты, порчи служебного удостоверения, а также передачи его другим лицам или использования не по назначению, руководитель отдела государственного учреждения "Аппарат маслихата города Балхаша" в течение десяти рабочих дней со дня издания распоряжения о проведении служебного расследования проводит служебное расследование, по результатам которого дисциплинарная комиссия государственного учреждения "Аппарат маслихата города Балхаша" рассматривает вопрос о привлечении виновных к дисциплинарной ответственности.

      12. Новое служебное удостоверение взамен утерянного выдается руководителем отдела государственного учреждения "Аппарат маслихата города Балхаша" после проведения служебного расследования.

      13. При увольнении сотрудник сдает служебное удостоверение руководителю отдела государственного учреждения "Аппарат маслихата города Балхаша".

      На обходном листе при сдаче удостоверения ставится роспись лица, ответственного за выдачу служебного удостоверения.

      14. Служебные удостоверения, сданные сотрудниками при увольнении либо порче, один раз в год подлежат уничтожению с составлением соответствующего акта об уничтожении в произвольной форме.

  Приложение
к Правилам выдачи
служебного удостоверения
государственного учреждения
"Аппарат маслихата города Балхаша"

      форма

Журнал учета выдачи служебного удостоверения государственных служащих государственного учреждения "Аппарат маслихата города Балхаша"

Номер служебного удостоверения

Фамилия, Имя, Отчество (при наличии)

Занимаемая должность

Дата выдачи

Личная роспись о получении

Отметка о замене и сдаче служебного удостоверения (назначение, изменение должности, истечение срока, увольнение, утеря)

Уничтожение служебного удостоверения (номер и дата акта)

Примечание

 









      Примечание: Журнал учета выдачи служебного удостоверения служащим государственного учреждения "Аппарат маслихата города Балхаша" прошнуровывается, пронумеровывается и заверяется подписью руководителя отдела и печатью государственного учреждения "Аппарат маслихата города Балхаша".

  Приложение 2
к решению городского маслихата
от 23 декабря 2016 года № 7/70

Описание служебного удостоверения государственных служащих государственного учреждения "Аппарат маслихата города Балхаша"

      1. Обложка удостоверения состоит из экокожи или кожзаменителя высокого качества синего (бирюзового) цвета, размером 19 см х 6,5 см (в развернутом состоянии).

      2. На лицевой стороне удостоверения по центру расположено изображение Государственного Герба Республики Казахстан золотистого цвета, ниже типографским шрифтом выполнена надпись "КУӘЛІК", "УДОСТОВЕРЕНИЕ".

      3. На внутренней стороне удостоверения на белом фоне изображен защитный тангир голубого цвета с использованием скрытой формы солнца и парящего орла в круге. В верхней части размещены надписи "Государственное учреждение "Аппарат маслихата города Балхаша" (на казахском и русском языках), под ними, отделяющиеся от текста синей отбивочной полосой, надписи "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ".

      4. На левой стороне: фотография (анфас, цветная) размером 2,5 х 3,5 см, текст на казахском языке, заверенный подписью секретаря городского маслихата и гербовой печатью.

      5. На правой стороне: изображение Государственного Герба Республики Казахстан на голубом фоне размером 3 х 4 см, под гербом надпись лазурного цвета "ҚАЗАҚСТАН" и текст на русском языке. Ниже указывается срок действия удостоверения (выдается сроком на пять лет).