"Осакаров аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін беру Қағидаларын және оның сипаттамасың бекіту туралы

Қарағанды облысы Осакаров аудандық мәслихатының 2016 жылғы 7 қыркүйектегі 7 сессиясының № 100 шешімі. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2016 жылғы 27 қыркүйекте № 3968 болып тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысы Осакаров аудандық мәслихатының 2020 жылғы 10 тамыздағы № 884 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысы Осакаров аудандық мәслихатының 10.08.2020 № 884 (алғаш ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" 2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының 30-бабы 4-тармағына сәйкес, аудандық мәслихат ШЕШІМ ЕТТІ:

      1. "Осакаров аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін беру Қағидалары және оның сипаттамасы бекітілсін.

      2. Осы шешім алғашқы ресми жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Сессия төрағасы Н. Кобжанов
      Аудандық мәслихаттың хатшысы К. Саккулаков

  Осакаров аудандық мәслихатының
2016 жылғы 07 қыркүйектегі
№ 100 шешімімен бекітілген

"Осакаров аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін беру Қағидалары және оның сипаттамасы

      1. Осы "Осакаров аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін беру Қағидалары (бұдан әрі - Қағидалар) және оның сипаттамасы "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" 2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының 30 – бабы 4-тармағына сәйкес әзірленген және "Осакаров аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін беру тәртібін және оның сипаттамасын анықтайды.

      2. Қызметтік куәлік (бұдан әрі - куәлік) мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің "Осакаров аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінде атқаратын қызметін растайтын ресми құжат болып табылады.

      3. Куәлік бумвинилден жасалады және "Осакаров аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің мемлекеттік қызметкерлеріне арналған.

      4. Куәлік белгіленген тәртіппен мәслихат хатшысының қолтаңбасымен беріледі.

      5. Куәлік лауазымға тағайындалған, ауыстырылған (қайта тағайындалған), бүлінген, алдындағы берілген куәлік жоғалған кезде беріледі.

      6. Атқарып отырған лауазымынан босатылған, қызметтен босатылған, ауыстырылған (қайта тағайындалған) кезде, қызметкерлер тиісті өкімнің шыққан күнінен бастап үш жұмыс күн ішінде куәлікті алған жеріне тапсырады.

      7. Куәліктердің берілуі мен қайтарылуын есепке алуды осы Қағидаларға 1-қосымшадағы нысан бойынша нөмірленетін және тігілетін, куәліктерді беру және қайтару журналында жүзеге асырылады.

      8. Куәліктердің берілуі мен қайтарылуын есепке алуды "Осакаров аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің аппаратының басшысы жүргізеді (бұдан әрі – аппарат басшысы).

      9. Куәліктерді есептен шығаруды және жоюды осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша куәліктерді есептен шығаруға және жоюға арналған тиісті актіні жасай отырып, аппарат басшысы жүргізеді.

      10. Куәлікті жоғалтқан немесе бүлдірген жағдайда қызметкер үш жұмыс күні ішінде жазбаша түрде аппарат басшысына хабарлайды.

      11. Куәлікті жоғалтқан адам жоғалған куәліктің жарамсыздығы туралы ақпаратты жергілікті бұқаралық ақпарат құралдарына жариялауға жібереді.

      12. Қызметтік куәлікті дұрыс сақтамау нәтижесінде болған жоғалту, бүлдіру, сондай – ақ қызметтік куәлікті басқа тұлғаларға беру, қызметтік куәлікті жеке басы үшін қызметтен тыс мақсаттарда пайдаланудың әрбір фактісін аппарат басшысы белгіленген тәртіппен қызметтік тексеру жүргізу қажеттігі тұрғысынан қарайды.

      13. Қызметкер кінәсінен жоғалған немесе бүлінген куәлік өз қаражаты есебінен қалпына келтіріледі.

      14. Көгілдір түсті бумвинилден жасалған мұқабадағы куәлікте Қазақстан Республикасының мемлекеттік елтаңбасы бейнеленген және "Куәлік" деген жазбасы мемлекеттік және орыс тілдерде болады. Ашылған түрінде куәліктің мөлшері 65 х 200 миллиметр, ішбеті (форматы 60 х 90 миллиметр) бар. Сол жақ және оң жақ ішкі бөлігі белгіленген үлгідегі тангир торының аясында күннің астында қалықтаған бүркіт бейнеленген көгілдір түсте орындалған. Сол жақ бұрыштың оң жағында фотосуретке арналған орын бар. Екі жағында да жоғарғы бөлігінде мемлекеттік және орыс тілдерінде "Осакаров аудандық мәслихатының аппараты" деген жазу басылады, төменгі жағында куәліктің нөмірі, мемлекеттік және орыс тілдерінде тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), атқаратын лауазымы көрсетіледі. Сол жақ төменгі тарапында куәліктің берілген күні болады.

      15. Куәліктер мәслихат хатшысының қолымен расталады және елтаңбалы мөрмен бекітіледі.

  "Осакаров аудандық мәслихатының
аппараты" мемлекеттік мекемесінің
қызметтік куәлігін беру Қағидаларына
және оның сипаттамасына Қосымша 1

      нысан

"Осакаров аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесі қызметтік куәліктерін беру және қайтару журналы

Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

Атқаратын лауазымы

Куәлік №

Беру күні

Куәлік берілген қызметкердің қолы

Тапсыру күні

Куәлікті тапсырған қызметкердің қолы

      Ескертпе: журнал тігілген, нөмірленген болуы тиіс

  "Осакаров аудандық мәслихатының
аппараты" мемлекеттік мекемесінің
қызметтік куәлігін беру Қағидаларына
және оның сипаттамасына Қосымша 2

      нысан

Ұйымның атауы

АКТІ № ______

      ______________________ ________________

      жасалу орны      күні

      Біз, төменде қол қойғандар (кемінде 3 қызметкер, тегін, атын, әкесінің атын (бар болса), атқаратын лауазымын көрсету керек), қызметтік куәлігін беру Қағидаларының 9-тармағының негізінде "Осакаров аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесі қызметкерлерінің жұмыстан босатылуға, басқа қызметке ауысуға байланысты қызметтік куәліктерін жою және есептен шығару бойынша осы актіні жасадық.

      Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса) лауазымның атауы қолы

      Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса) лауазымның атауы қолы

      Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса) лауазымның атауы қолы

Об утверждении Правил выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Осакаровского районного маслихата" и его описания

Решение 7 сессии Осакаровского районного маслихата Карагандинской области от 7 сентября 2016 года № 100. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 27 сентября 2016 года № 3968. Утратило силу решением Осакаровского районного маслихата Карагандинской области от 10 августа 2020 года № 884

      Сноска. Утратило силу решением Осакаровского районного маслихата Карагандинской области от 10.08.2020 № 884 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      В соответствии с пунктом 4 статьи 30 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года "О государственной службе Республики Казахстан", районный маслихат РЕШИЛ:
      1. Утвердить Правила выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Осакаровского районного маслихата" и его описание.
      2. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель сессии Н. Кобжанов
      Секретарь районного маслихата К. Саккулаков

  Утверждены
решением Осакаровского
от 07 сентября 2016 года
№ 100

Правила
выдачи служебного удостоверения государственного учреждения
"Аппарат Осакаровского районного маслихата" и его описание

      1. Настоящие Правила выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Осакаровского районного маслихата" и его описание (далее - правила) разработаны в соответствии с пунктом 4 статьи 30 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года "О государственной службе Республики Казахстан" и определяют порядок выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Осакаровского районного маслихата" и его описание.
      2. Служебное удостоверение (далее - удостоверение) является официальным документом, подтверждающим занимаемую административным государственным служащим должность в государственном учреждении "Аппарат Осакаровского районного маслихата".
      3. Удостоверения изготавливаются из бумвинила и предназначены для государственных служащих государственного учреждения "Аппарат Осакаровского районного маслихата".
      4. Удостоверения выдаются в установленном порядке за подписью секретаря маслихата.
      5. Удостоверения выдаются при назначении на должность, перемещении (переназначении), порче, утере ранее выданного удостоверения.
      6. При освобождении от занимаемой должности, увольнении, перемещении (переназначении), работники, в течении трех рабочих дней со дня вынесения соответствующего распоряжения сдают удостоверения по месту его получения.
      7. Учет выдачи и возврата удостоверений осуществляется в журналах выдачи и возврата удостоверений, которые пронумеровываются и прошнуровываются по форме, согласно приложению 1 к настоящим Правилам.
      8. Учет выдачи и возврата удостоверений ведется руководителем аппарата государственного учреждения "Аппарат Осакаровского районного маслихата" (далее – руководитель аппарата).
      9. Списание и уничтожение удостоверений производится руководителем аппарата с составлением акта на списание и уничтожение удостоверений по форме, согласно приложению 2 к настоящим Правилам.
      10. В случае утраты или порчи удостоверения работник в течении трех рабочих дней в письменной форме сообщает руководителю аппарата.
      11. Лицо, утерявшее удостоверение, направляет на опубликование в средствах массовой информации информацию о недействительности утерянного удостоверения.
      12. По каждому факту утери, порчи служебного удостоверения, произошедшего в результате недобросовестного его хранения, а также передачи служебного удостоверения другим лицам, использования служебного удоствоерения в личных внеслужебных целях, руководителем аппарата в установленном порядке рассматривается необходимость проведения служебного расследования.
      13. Утраченное или испорченное удостоверение по вине работника, работник восстанавливает, за счет собственных средств.
      14. Обложка удостоверения из бумвинила голубого цвета с изображением государственного герба Республики Казахстан и надписью "Удостоверение" на государственном и русском языках. В развернутом виде удостоверение имеет размер 65 х 200 миллиметра, вкладыш (форматом 60 х 90 миллиметра). Левая и правая внутренняя часть выполнена в голубом цвете с изображением парящего орла под солнцем на фоне тангирной сетки установленного образца. Справа в левом углу место для фотографии. В верхней части с двух сторон печатается надпись "Государственное учреждение "Аппарат Осакаровского районного маслихата" на государственном и русском языках, по ниспадающей указывается номер удостоверения, фамилия, имя, отчество (при наличии), занимаемая должность на государственном и русском языках. В левой нижней стороне дата выдачи удостоверения.
      15. Удостоверения заверяются подписью секретаря маслихата и скрепляются оттиском гербовой печати.

  Приложение 1
к Правилам выдачи служебного
удостоверения государственного
учреждения "Аппарата
Осакаровского районного
маслихата" и его описание

      форма

Журнал выдачи, возврата служебных удостоверений
государственного учреждения "Аппарат Осакаровского
районного маслихата"

Фамилия, имя, отчество (при наличии)

Занимаемая должность

№ удостоверения

Дата выдачи

Роспись работника кому выдано

Дата сдачи

Роспись работника, кто сдал удостоверение

      Примечание: журнал должен быть прошнурован, пронумерован.

  Приложение 2
к Правилам выдачи служебного
удостоверения государственного
учреждения "Аппарата
Осакаровского районного
маслихата" и его описание

      форма

Наименование организации

АКТ № _________

      ________________                                          __________
      Место составления                                                дата
      Мы, нижеподписавшиеся (не менее 3 работников, указать фамилию, имя, отчество (при наличии), занимаемую должность), составили настоящий акт по списанию и уничтожению служебных удостоверений работников государственного учреждения "Аппарат Осакаровского районного маслихата" на основании пункта 9 Правил выдачи служебного удостоверения, в связи с увольнением, переводом на другую должность.
      Фамилия, имя, отчество (при наличии) наименование должности подпись
      Фамилия, имя, отчество (при наличии) наименование должности подпись
      Фамилия, имя, отчество (при наличии) наименование должности подпись