"Жаңақорған аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің қызметін бағалаудың әдістемесін бекіту туралы

Қызылорда облысы Жаңақорған аудандық мәслихатының 2016 жылғы 18 наурыздағы № 368 шешімі. Қызылорда облысының Әділет департаментінде 2016 жылғы 22 сәуірде № 5482 болып тіркелді. Күші жойылды - Қызылорда облысы Жаңақорған аудандық мәслихатының 2017 жылғы 28 наурыздағы № 05-16/102 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Қызылорда облысы Жаңақорған аудандық мәслихатының 28.03.2017 № 05-16/102 шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).
      “Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы” Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 23 қарашадағы Заңына және “Мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің қызметін бағалаудың кейбір мәселелері туралы” Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 13 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тіркеу Тізілімінде 12705 нөмірімен тіркелген) сәйкес Жаңақорған аудандық мәслихаты ШЕШІМ ҚАБЫЛДАДЫ:
      1. Қоса беріліп отырған “Жаңақорған аудандық мәслихатының аппараты” мемлекеттік мекемесінің “Б” корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалаудың Әдістемесі бекітілсін.
      2. Осы шешім алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Жаңақорған аудандық Жаңақорған аудандық
      мәслихатының кезектен тыс мәслихатының хатшысы
      LІІ сессиясының төрағасы
      С. Абдуллаев А. Налибаев

  2016 жылғы 18 наурыздағы № 368
Жаңақорған аудандық мәслихатының
шешімімен бекітілген

“Жаңақорған аудандық мәслихатының аппараты” мемлекеттік мекемесінің “Б” корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалаудың Әдістемесі

1. Жалпы ережелер

      1. Осы “Жаңақорған аудандық мәслихатының аппараты” мемлекеттік мекемесінің “Б” корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалаудың Әдістемесі (бұдан әрі – Әдістеме) “Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы” 2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасының Заңының 33-бабының 5-тармағына сәйкес әзірленді және “Жаңақорған аудандық мәслихат аппараты” мемлекеттік мекемесінің “Б” корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің (бұдан әрі – қызметшілер) қызметін бағалау алгоритмін айқындайды.
      2. Қызметшілердің қызметін бағалау (бұдан әрі – бағалау) олардың жұмыс тиімділігі мен сапасын анықтау үшін жүргізіледі.
      3. Бағалау қызметшінің атқаратын лауазымындағы қызметінің нәтижелері бойынша:
      1) тоқсан қорытындысы бойынша (тоқсандық бағалау) – бағаланып жатқан жылдағы есептік тоқсаннан кейінгі айдың онынан кешіктірмей (бағалануы оныншы желтоқсаннан кеш емес өткізілетін төртінші тоқсанды қоспағанда);
      2) жыл қорытындысы бойынша (жылдық бағалау) – бағаланып жатқан жылдың жиырма бесінші желтоқсанынан кешіктірмей жүргізіледі.
      Қызметшіні бағалау оның нақты лауазымда орналасу мерзімі үш айдан кем болған жағдайда өткізілмейді.
      Әлеуметтік демалыстағы қызметшілерді бағалау жұмысқа шыққаннан кейін осы Әдістеменің осы тармағында көрсетілген мерзімде өтеді.
      4. Тоқсандық бағалауды тікелей басшы жүргізеді және қызметшінің лауазымдық міндеттерді орындауын бағалауға негізделеді.
      Қызметшінің тікелей басшысы өзінің лауазымдық нұсқаулығына сәйкес бағынатын тұлға болып табылады.
      5. Жылдық бағалау:
      1) қызметшінің есептік тоқсандардағы орта бағасынан;
      2) қызметшінің жеке жұмыс жоспарын орындау бағасынан;
      3) айналмалы бағалаудан құралады.
      6. Жаңақорған аудандық мәслихат хатшысының өкімімен қызметшінің қызметін бағалауды өткізу үшін Бағалау жөніндегі комиссия құрылады.
      7. Бағалау жөніндегі комиссияның мәжілісі оның құрамының үштен екісінен астамы қатысқан жағдайда өкілетті болып есептеледі.
      Бағалау жөніндегі комиссияның төрағасы не мүшесі болмаған жағдайда, оларды алмастыру бағалау жөніндегі комиссияны құру туралы өкімге өзгертулер енгізу арқылы Жаңақорған аудандық мәслихат хатшысының өкімі бойынша жүзеге асырылады.
      8. Бағалау жөніндегі комиссияның шешімі ашық дауыс беру арқылы қабылданады.
      9. Дауыс беру қорытындысы Бағалау жөніндегі комиссия мүшелерінің көпшілік дауысымен айқындалады. Дауыс саны тең болған жағдайда, комиссия төрағасының дауысы шешуші болып табылады.
      Бағалау жөніндегі комиссияның хатшысы болып “Жаңақорған аудандық мәслихатының аппараты” мемлекеттік мекемесінің кадр қызметінің қызметкері (бұдан әрі – Кадр қызметі) болып табылады. Комиссия хатшысы дауыс беруге қатыспайды.

2. Жұмыстың жеке жоспарын құрастыру

      10. Қызметші жұмысының жеке жоспары қызметшімен және оның тікелей басшысымен бірлесіп келесі жылдың бірінші қаңтарынан кешіктірмей осы Әдістеменің 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша құрастырылады.
      11. Қызметшіні лауазымға осы Әдістеменің 10-тармағында көрсетілген мерзім өткеннен кейін тағайындалған жағдайда, атқаратын лауазымдағы қызметші жұмысының жеке жоспары оны лауазымға тағайындаған күннен бастап он жұмыс күні ішінде құрастырылады.
      12. Қызметші жұмысының жеке жоспарына:
      1) қызметші туралы дербес деректерді (Т.А.Ә. (болған жағдайда), атқаратын лауазымы, қызметшінің құрылымдық бөлімшесінің атауы);
      2) қызметшінің функционалдық міндеттеріне сәйкес оның жұмыс іс-шараларының атауы кіреді.
      Іс-шаралар қолжетімді, іске асатын, қызметші жұмысының функционалды бағытымен байланысады, нақты аяқтау нысанына ие болады.
      Іс-шаралардың саны мен күрделілігі “Жаңақорған аудандық мәслихатының аппараты” мемлекеттік мекемесі бойынша салыстыруда анықталады.
      3) қызметшінің және оның тікелей басшысының қолдары, жеке жоспарға қол қою күнін қамтиды.
      13. Жеке жоспар екі данада құрастырылады. Бір дана Кадр қызметіне беріледі. Екінші дана қызметшінің тікелей басшысында болады.

3. Бағалауды жүргізуге дайындық

      14. Кадр қызметі Бағалау бойынша комиссия төрағасының келісімі бойынша бағалауды өткізу кестесін қалыптастырды.
      Кадр қызметі бағалауға жататын қызметшіні және бағалауды іске асыратын тұлғаларды бағалау туралы уақытылы хабардар етуді қамтамасыз етеді және оларға бағалау парақтарын толтыру үшін жібереді.

4. Лауазымдық міндеттерді орындауды бағалау

      15. Лауазымдық міндеттерді орындауды бағалау негізгі, көтермелеу және айыппұл баллдарынан құралады.
      16. Негізгі баллдар 100 балл деңгейінде белгіленеді.
      17. Көтермелеу баллдары ағымдағы жұмыстың орташа көлемінен асатын қызмет көрсеткіштері, сондай-ақ мазмұндық және/немесе ұйымдастырушылық жағынан күрделі болып табылатын қызмет түрлері үшін қойылады.
      18. Көтермеленетін қызмет көрсеткіштері мен түрлері “Жаңақорған аудандық мәслихатының аппараты” мемлекеттік мекемесінің өз ерекшеліктеріне сүйеніп белгіленеді және атқарылған жұмыстың көлемі мен күрделілігін қосу тәртібімен бес деңгейлік шәкіл бойынша орналасады. Бұл ретте көтермеленетін қызмет көрсеткіштері мен түрлеріне Электронды құжат алмасудың бірыңғай жүйесінде белгіленетін де, белгіленбейтін де құжаттар мен іс-шаралар кіре алады.
      Әр көтермеленетін қызмет көрсеткіші мен түрі үшін қызметші тікелей басшыдан бекітілген шәкілге сәйкес “+1”-ден “+5” баллға дейін иеленеді.
      19. Айыппұл баллдары орындау және еңбек тәртібін бұзғаны үшін қойылады.
      20. Орындау тәртібін бұзуға:
      1) жоғары тұрған органдардың, “Жаңақорған аудандық мәслихатының аппараты” мемлекеттік мекемесі басшылығының, тікелей басшының тапсырмаларын және бақылаудағы құжаттар мен жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін орындау мерзімдерін бұзу;
      2) тапсырмаларды және бақылаудағы құжаттарды, жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін сапасыз орындау жатады.
      21. Еңбек тәртібін бұзуға:
      1) дәлелді себепсіз жұмыста болмауы;
      2) дәлелді себепсіз жұмысқа кешігу;
      3) қызметшілердін қызметтік әдепті бұзуы жатады.
      Еңбек тәртібін бұзу фактілері туралы ақпараттың қайнары ретінде Кадр қызметі, қызметшінің тікелей басшысы, әдеп бойынша уәкілдің құжатпен дәлелденген мәліметі болады.
      22. Әр орындау және еңбек тәртібін бұзғаны үшін қызметшіге әр бұзу фактісі үшін “-2” мөлшерінде айыппұл баллдары қойылады.
      23. Лауазымдық міндеттердің орындалуын бағалауды жүргізу үшін, қызметші тікелей басшыға осы Әдістеменің 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша толтырылған бағалау парағын келісу үшін жібереді.
      24. Тікелей басшы қызметшінің еңбек тәртібін бұзғаны туралы Кадр қызметі және әдеп бойынша уәкілдің берген мәліметтерін есепке ала отырып, бағалау парағында берілген деректердің растығын қарастырып, оған өзгертулер (болған жағдайда) енгізеді және онымен келіседі.
      25. Тікелей басшы келіскеннен кейін, бағалау парағы қызметшімен расталады.
      Қызметшінің бас тартуы құжаттарды Бағалау жөніндегі комиссияның отырысына жіберу үшін кедергі бола алмайды. Бұл жағдайда Кадр қызметі және қызметшінің тікелей басшысы еркін нысанда танысудан бас тарту туралы акт құрастырады.

5. Жеке жұмыс жоспарын орындауды бағалау

      26. Жылдық бағалауды өткізу үшін қызметші тікелей басшыға келісу үшін осы Әдістеменің 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша толтырылған бағалау парағын жолдайды.
      27. Тікелей басшы бағалау парағын онда берілген мәліметтердің анықтылығы тұрғысынан қарастырып, түзету енгізеді (болған жағдайда) және оған келісім береді.
      28. Тікелей басшымен келіскеннен кейін бағалау парағын қызметші растайды.
      Қызметшінің бас тартуы құжаттарды Бағалау жөніндегі комиссияның отырысына жіберуге кедергі бола алмайды. Бұл жағдайда Кадр қызметі және қызметшінің тікелей басшысы танысудан бас тарту туралы еркін нысанда акт жасайды.

6. Айналмалы бағалау

      29. Айналмалы бағалау:
      1) тікелей басшыны;
      2) қызметшіге бағыныштыларды;
      3) тікелей бағыныштылар болмаған жағдайда – қызметші жұмыс істейтін құрылымдық бөлімшеде лауазымдарды атқаратын тұлғаларды (олар болған жағдайда) бағалау болып табылады.
      30. Осы Әдістеменің 29-тармағының 2), 3) тармақшаларында көрсетілген адамдардың тізімін (үштен аспайтын) қызметшінің лауазымдық міндеттері және қызметтік өзара әрекеттестігіне қарай Кадр қызметі бағалау жүргізілгенге дейін бір айдан кешіктірмей анықтайды.
      31. Осы Әдістеменің 29-тармағында көрсетілген тұлғалар осы Әдістеменің 4-қосымшасына сәйкес нысанда айналмалы бағалау парағын толтырады.
      32. Толтырылған бағалау парақтары оларды алған күннен екі жұмыс күні ішінде Кадр қызметіне жіберіледі.
      33. Кадр қызметі айналмалы бағалаудың орта бағасын есептейді.
      34. Айналмалы бағалау жасырын түрде жүргізіледі.

7. Қорытынды баға

      35. Қызметшінің тікелей басшысы қызметшінің тоқсандық қорытынды бағасын мынадай формула бойынша есептейді:
      


      

– тоқсандық баға;
      a – көтермелеу баллдары;
      в – айыппұл баллдары.
      36. Тоқсандық қорытынды баға мынадай шәкіл бойынша қойылады:
      80 баллдан төмен – “қанағаттанарлықсыз”
      80-нен 105 баллға дейін – “қанағаттанарлық”
      106-дан 130 баллға дейін (қоса алғанда) – “тиімді”
      130 баллдан астам – “өте жақсы”
      37. Кадр қызметі қызметшінің жылдық қорытынды бағасын мына формула бойынша Бағалау жөніндегі комиссия отырысына дейін бес жұмыс күнінен кешіктірмей есептейді:
      


      

– жылдық баға;
      

– есептік тоқсандардың орта бағасы (орта арифметикалық мән).
      Бұл ретте тоқсандық бағалардың алынған орта арифметикалық мәні осы Әдістеменің 36-тармағында көрсетілген шәкілді есепке ала отырып, бес баллдық бағалар жүйесіне келтіріледі, атап айтқанда: “қанағаттанарлықсыз” мәнге (80 баллдан төмен) – 2 балл, “қанағаттанарлық” мәнге (80-нен 105 баллға дейін) – 3 балл, “тиімді” мәнге (106-дан 130 баллға (қоса алғанда) дейін) – 4 балл, “өте жақсы” мәнге (130 баллдан астам) – 5 балл;
      

– жеке жұмыс жоспарын орындау бағасы (орта арифметикалық мән);
      

– айналмалы бағалау (орта арифметикалық мән).
      38. Жылдың қорытынды бағасы мынадай шәкіл бойынша қойылады:
      3 баллдан төмен – “қанағаттанарлықсыз”;
      3 баллдан бастап 4 баллға дейін – “қанағаттанарлық”;
      4 баллдан бастап 5 балға дейін – “тиімді”;
      5 балл – “өте жақсы”.

8. Комиссияның бағалау нәтижелерін қарауы

      39. Кадр қызметі Комиссия төрағасымен келісілген кестеге сәйкес бағалау нәтижелерін қарау бойынша Комиссияның отырысын өткізуді қамтамасыз етеді.
      Кадр қызметі Комиссияның отырысына мынадай құжаттарды:
      1) толтырылған бағалау парақтарын;
      2) толтырылған айналмалы бағалау парағын (жылдық бағалау үшін);
      3) қызметшінің лауазымдық нұсқаулығын;
      4) осы Әдістеменің 5-қосымшасына сәйкес нысан бойынша Комиссия отырысы хаттамасының жобасын тапсырады.
      40. Комиссия бағалау нәтижелерін қарастырады және мына шешімдердің бірін шығарады:
      1) бағалау нәтижелері бекітілсін;
      2) бағалау нәтижелері қайта қаралсын.
      Бағалау нәтижелерін қайта қарау туралы шешім қабылдаған жағдайда Комиссия хаттамада тиісті түсіндірмемен келесі жағдайларда бағаны түзетеді:
      1) егер қызметшінің қызмет тиімділігі бағалау нәтижесінен көп болса. Бұл ретте қызметшінің қызмет нәтижесіне құжаттамалық растау беріледі;
      2) Кадр қызметі қызметшіні бағалау нәтижесін санауда қате жіберсе;
      3) бірдей баға болған жағдайда бағалау нәтижелерін мәжбүрлі түрде саралау кезінде. Бұр ретте Комисси қызметшілердің қол жеткізген нәтижелерінің мәні, маңыздылығы және өлшемдестігін есепке ала отырып, бағалау қорытындыларын түзетуге құқылы.
      41. Кадр қызметі бағалау нәтижелерімен ол аяқталған соң екі жұмыс күні ішінде қызметшіні таныстырады.
      Қызметшіні бағалау нәтижелерімен таныстыру жазбаша немесе электронды нысанда жүргізіледі.
      Қызметшінің танысудан бас тартуы бағалау нәтижелерін оның қызметтік тізіміне енгізуге кедергі бола алмайды. Бұл жағдайда Кадр қызметі танысудан бас тарту туралы еркін нұсқада акт жасайды.
      42. Осы Әдістеменің 39-тармағында көрсетілген құжаттар, сондай-ақ комиссия отырысының қол қойылған хаттамасы Кадр қызметінде сақталады.

9. Бағалау нәтижелеріне шағымдану

      43. Комиссия шешіміне қызметшімен мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті органға немесе оның аумақтық департаментіне шағымдануы шешім шыққан күннен бастап он жұмыс күні ішінде жүзеге асырылады.
      44. Мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті орган немесе оның аумақтық департаменті қызметшіден шағым түскен күнінен бастап он жұмыс күні ішінде шағым қарайды және бұзушылықтар анықталған жағдайда, “Жаңақорған аудандық мәслихатының аппараты” мемлекеттік мекемесіне Комиссия шешімінің күшін жою туралы ұсыныс жасайды.
      45. Қабылданған шешім туралы ақпаратты “Жаңақорған аудандық мәслихатының аппараты” мемлекеттік мекемесі екі апта ішінде мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті органға немесе оның аумақтық департаментіне береді.
      46. Қызметшінің бағалау нәтижелеріне сотта шағымдануға құқығы бар.

10. Бағалау нәтижелері бойынша шешім қабылдау

      47. Бағалау нәтижелері бонус төлеу және оқыту бойынша шешім қабылдауға негіз болып табылады.
      48. Бонустар “өте жақсы” және “тиімді” бағалау нәтижелері бар қызметшілерге төленеді.
      49. Қызметшіні оқыту (біліктілігін арттыру) жылдық бағалаудың қорытындылары бойынша қызметшінің қанағаттанарлықсыз болып танылған қызмет бағыты бойынша жүргізіледі.
      Қызметші Комиссия оның қызметін жылдық бағалаудың нәтижелерін бекіткеннен кейін үш ай ішінде біліктілікті жоғарылату курстарына жіберіледі.
      50. “Қанағаттанарлықсыз” баға алған қызметші мемлекеттік әкімшілік лауазымға алғаш рет қабылданған тұлғаларға тәлімгер ретінде бекітілмейді.
      51. Қызметшінің қатарынан екі жыл қорытындысы бойынша “қанағаттанарлықсыз” мәндегі бағалау нәтижесі оны лауазымында төмендетуге негіз болып табылады. Кез-келген төмен тұрған бос лауазым болмаған жағдайда, қызметші заңнамамен белгіленген тәртіпте жұмыстан шығарылады.
      52. Қызметшілерді бағалаудың нәтижелері олардың қызметтік тізімдеріне енгізіледі.

  “Жаңақорған аудандық мәслихатының
аппараты” мемлекеттік мекемесінің
“Б” корпусы мемлекеттік әкімшілік
қызметшілерінің қызметін бағалаудың
Әдістемесіне 1-қосымша
Нысан

“Б” корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшісінің жеке жұмыс
жоспары

      _________________________________________________________жыл (жеке жоспар құрастырылатын кезең)
      Қызметшінің Т.А.Ә. (болған жағдайда):______________________
      Қызметшінің лауазымы: _____________________________________
      Қызметшінің құрылымдық бөлімшесінің атауы:
      ___________________________________________________________

№ р/с
Шаралардың аталуы*
Іс-шараның нәтижесі
1
Іс-шара
 
2
Іс-шара
 
3
Іс-шара
 
4

 

      Ескертпе:
      - шаралар мемлекеттік органның стратегиялық мақсатына (мақсаттарына), олар болмаған жағдайда қызметшінің функционалдық міндеттеріне сәйкестігін есепке ала отыра анықталады.
      Іс-шаралардың саны мен күрделілігі мемлекеттік органға сәйкес келуі тиіс

Қызметші
Т.А.Ә. (болған жағдайда)_______
күні _______________________
қолы ____________________
Тікелей басшы
Т.А.Ә. (болған жағдайда)
_________________________________
күні ____________________________
қолы ________________________

  “Жаңақорған аудандық мәслихатының
аппараты” мемлекеттік мекемесінің
“Б” корпусы мемлекеттік әкімшілік
қызметшілерінің қызметін бағалаудың
Әдістемесіне 2-қосымша
Нысан

Бағалау парағы

_____________________тоқсан_____жыл

(бағаланатын кезең)

      Бағаланатын қызметшінің Т.А.Ә. (болған жағдайда): ___________________
      Бағаланатын қызметшінің лауазымы: ___________________________________
      Бағаланатын қызметшінің құрылымдық бөлімшесінің атауы:
      ___________________________________________________________________
      Лауазымдық міндеттерді орындау бағасы:

№ р/с
Қызметшінің өзін-өзі бағалауы
Тікелей басшының бағалауы
Ескерту
Көтермеленетін көрсеткіштер мен қызмет түрлері туралы мәліметтер
Орындау тәртібін бұзу туралы мәліметтер
Еңбек тәртібін бұзу туралы мәліметтер
Көтермеленетін көрсеткіштер мен қызмет түрлері туралы мәліметтер
Орындау тәртібін бұзу туралы мәліметтер
Еңбек тәртібін бұзу туралы мәліметтер
1
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
3
 
 
 
 
 
 
 
 
Өзін-өзі бағалау нәтижесі:
Бағалау нәтижесі:
 

      
      Қызметші__________________ Тікелей басшы____________________
      Т.А.Ә. (болған жағдайда) _______ Т.А.Ә. (болған жағдайда) ________
      күні_______________________ күні_____________________________
      қолы______________________ қолы____________________________

  “Жаңақорған аудандық мәслихатының
аппараты” мемлекеттік мекемесінің
“Б” корпусы мемлекеттік әкімшілік
қызметшілерінің қызметін бағалаудың
Әдістемесіне 3-қосымша
Нысан

Бағалау парағы

_________________________________________________ жыл

(бағаланатын жыл)

      Бағаланатын қызметшінің Т.А.Ә. (болған жағдайда): ___________________
      Бағаланатын қызметшінің лауазымы: ___________________________________
      Бағаланатын қызметшінің құрылымдық бөлімшесінің атауы:
      __________________________________________________________________
      Жеке жоспарды орындау бағасы:

№ р/с
Аталуы
Маңызы
Қызметшінің өзін-өзі бағалау нәтижелері
Басшының бағалау нәтижелері
Ескерту
1
Іс-шара
2-ден 5 ке дейін
 
 
 
2
Іс-шара
2-ден 5 ке дейін
 
 
 
3
Іс-шара
2-ден 5 ке дейін
 
 
 
4

 
 
 
 

      
      Қызметші__________________ Тікелей басшы____________________
      Т.А.Ә. (болған жағдайда) _______ Т.А.Ә. (болған жағдайда) ________
      күні_______________________ күні_____________________________
      қолы______________________ қолы____________________________

  “Жаңақорған аудандық мәслихатының
аппараты” мемлекеттік мекемесінің
“Б” корпусы мемлекеттік әкімшілік
қызметшілерінің қызметін бағалаудың
Әдістемесіне 4-қосымша
Нысан

Айналмалы бағалау парағы

__________________________________________________ жыл

(бағаланатын жыл)

      Бағаланатын қызметшінің Т.А.Ә. (болған жағдайда): ___________________
      Бағаланатын қызметшінің лауазымы: ___________________________________
      Бағаланатын қызметшінің құрылымдық бөлімшесінің атауы:
      _____________________________________________________________________

№ р/с
Құзіреттін аталуы
Маңызы
Баға (балл)
Тікелей басшы
1.
Бастамашылығы
2-ден 5 ке дейін
 
2.
Әрекеттестікке икемділігі
2-ден 5 ке дейін
 
3.
Қызметтік этиканы сақтау
2-ден 5 ке дейін
 
 
БАРЛЫҒЫ:
 
Бағынышты адам
1.
Жұмысты жоспарлай білу
2-ден 5 ке дейін
 
2.
Жұмысқа негіздей білу
2-ден 5 ке дейін
 
3.
Қызметтік этиканы сақтау
2-ден 5 ке дейін
 
 
БАРЛЫҒЫ:
 
Әріптесі
1.
Топта жұмыс істей білу
2-ден 5 ке дейін
 
2.
Қызметтік этиканы сақтау
2-ден 5 ке дейін
 
 
БАРЛЫҒЫ:
 

  “Жаңақорған аудандық мәслихатының
аппараты” мемлекеттік мекемесінің
“Б” корпусы мемлекеттік әкімшілік
қызметшілерінің қызметін бағалаудың
Әдістемесіне 5-қосымша
Нысан

Бағалау жөніндегі комиссия отырысының хаттамасы

______________________________________________________

(мемлекеттік органның атауы)

_____________________________________________________________

(бағалау түрі: тоқсандық /жылдық және бағаланатын кезең (тоқсан және (немесе) жыл)

      Бағалау нәтижелері


р/с
Қызметшілердің Т.А.Ә. (болған жағдайда)
Бағалау нәтижелері туралы мәлімет
Комиссиямен бағалау нәтижелерін түзету (бар болған жағдайда)
Комиссияның ұсыныстары
1.
 
 
 
 
2.
 
 
 
 
...
 
 
 
 

      Комиссия қорытындысы:
      ___________________________________________________________________
      ___________________________________________________________________
      Тексерген:
      Комиссия хатшысы: _______________________ Күні: _____________
      (Т.А.Ә. (болған жағдайда), қолы)
      Комиссия төрағасы: _____________________ Күні: ____________
      (Т.А.Ә. (болған жағдайда), қолы)
      Комиссия мүшесі: _________________________ Күні: _____________
       (Т.А.Ә. (б

Об утверждении методики оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" государственного учреждения "Аппарат Жанакорганского районного маслихата"

Решение Жанакорганского районного маслихата Кызылординской области от 18 марта 2016 года № 368. Зарегистрировано Департаментом юстиции Кызылординской области 22 апреля 2016 года № 5482. Утратило силу решением Жанакорганского районного маслихата Кызылординской области от 28 марта 2017 года № 05-16/102

      Сноска. Утратило силу решением Жанакорганского районного маслихата Кызылординской области от 28.03.2017 № 05-16/102 (вводится в действие со дня первого официального опубликования).
      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года “О государственной службе Республики Казахстан” и Приказом Министра по делам государственной службы Республики Казахстан от 29 декабря 2015 года № 13 “О некоторых вопросах оценки деятельности административных государственных служащих” (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером 12705) Жанакорганский районный маслихат РЕШИЛ:
      1. Утвердить прилагаемую Методику оценки деятельности административных государственных служащих корпуса “Б” государственного учреждения “Аппарат Жанакорганского районного маслихата”.
      2. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования.
      Председатель внеочередной LІІ Секретарь Жанакорганского
      сессии Жанакорганского районного маслихата
      районного маслихата
      С. Абдуллаев А. Налибаев

  Утверждена решением маслихата
Жанакорганского района
от 18 марта 2016 года № 368

Методика оценки деятельности административных государственных служащих корпуса “Б” государственного учреждения “Аппарат Жанакорганского районного маслихата”

1. Общие положения

      1. Настоящая Методика оценки деятельности административных государственных служащих корпуса “Б” государственного учреждения “Аппарат Жанакорганского районного маслихата” (далее – Методика) разработана в соответствии с пунктом 5 статьи 33 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года “О государственной службе Республики Казахстан” и определяет алгоритм оценки деятельности административных государственных служащих корпуса “Б” государственного учреждения “Аппарат Жанакорганского районного маслихата” (далее – служащие).
      2. Оценка деятельности служащих (далее – оценка) проводится для определения эффективности и качества их работы.
      3. Оценка проводится по результатам деятельности служащего на занимаемой должности:
      1) по итогам квартала (квартальная оценка) – не позднее десятого числа месяца, следующего за отчетным кварталом (за исключением четвертого квартала, оценка которого проводится не позднее десятого декабря);
      2) по итогам года (годовая оценка) – не позднее двадцать пятого декабря оцениваемого года.
      Оценка служащего не проводится в случаях, если срок пребывания на занимаемой должности в оцениваемом периоде составляет менее трех месяцев.
      Служащие, находящиеся в социальных отпусках, проходят оценку после выхода на работу в сроки, указанные в настоящем пункте настоящей Методики.
      4. Квартальная оценка проводится непосредственным руководителем и основывается на оценке исполнения служащим должностных обязанностей.
      Непосредственным руководителем служащего является лицо, которому он подчиняется согласно своей должностной инструкции.
      5. Годовая оценка складывается из:
      1) средней оценки служащего за отчетные кварталы;
      2) оценки выполнения служащим индивидуального плана работы;
      3) круговой оценки.
      6. Для проведения оценки деятельности служащего распоряжением секретаря Жанакорганского районного маслихата создается Комиссия по оценке.
      7. Заседание Комиссии по оценке считается правомочным, если на нем присутствовали не менее двух третей ее состава.
      Замена отсутствующего члена или председателя Комиссии по оценке осуществляется по распоряжению секретаря Жанакорганского районного маслихата путем внесения изменения в распоряжение о создании комиссии по оценке.
      8. Решение Комиссии по оценке принимается открытым голосованием.
      9. Результаты голосования определяются большинством голосов членов Комиссии по оценке. При равенстве голосов голос председателя комиссии является решающим.
      Секретарем Комиссии является сотрудник кадровой службы государственного учреждения “Аппарат Жанакорганского районного маслихата” (далее – Кадровая служба). Секретарь Комиссии по оценке не принимает участие в голосовании.

2. Составление индивидуального плана работы

      10. Индивидуальный план работы служащего составляется не позднее первого января следующего года, служащим и его непосредственным руководителем совместно по форме согласно приложению 1 к настоящей Методике.
      11. При назначении служащего на должность по истечении указанного в пункте 10 настоящей Методики срока, индивидуальный план работы служащего на занимаемой должности составляется в течение десяти рабочих дней со дня назначения его на должность.
      12. Индивидуальный план работы служащего содержит:
      1) персональные данные о служащем (Ф.И.О. (при его наличии), занимаемая должность, наименование структурного подразделения служащего);
      2) наименование мероприятий работы служащего, исходя из его функциональных обязанностей.
      Мероприятия указываются достижимые, реалистичные, связанные с функциональным направлением работы служащего, имеющие конкретную форму завершения.
      Количество и сложность мероприятий определяются в сопоставлении по государственному учреждению “Аппарат Жанакорганского районного маслихата”.
      3) подписи служащего и его непосредственного руководителя, дата подписания индивидуального плана.
      13. Индивидуальный план составляется в двух экземплярах. Один экземпляр передается в Кадровую службу. Второй экземпляр находится у непосредственного руководителя служащего.

3. Подготовка к проведению оценки

      14. Кадровая служба формирует график проведения оценки по согласованию с председателем Комиссии по оценке.
      Кадровая служба обеспечивает своевременное уведомление служащего, подлежащего оценке, и лиц, осуществляющих оценку, о проведении оценки и направляет им оценочные листы для заполнения.

4. Оценка исполнения должностных обязанностей

      15. Оценка исполнения должностных обязанностей складывается из базовых, поощрительных и штрафных баллов.
      16. Базовые баллы устанавливаются на уровне 100 баллов.
      17. Поощрительные баллы выставляются за показатели деятельности, превышающие средние объемы текущей работы, а также виды деятельности, являющиеся сложными в содержательном и/или организационном плане.
      18. Поощряемые показатели и виды деятельности определяются государственным учреждением “Аппарат Жанакорганского районного маслихата” исходя из своей специфики и распределяются по пятиуровневой шкале в порядке возрастания объема и сложности осуществляемой работы. При этом в число поощряемых показателей и видов деятельности могут входить как фиксируемые, так и нефиксируемые в Единой системе электронного документооборота документы и мероприятия.
      За каждый поощряемый показатель или вид деятельности служащему непосредственным руководителем присваиваются в соответствии с утвержденной шкалой от “+1” до “+5” баллов.
      19. Штрафные баллы выставляются за нарушения исполнительской и трудовой дисциплины.
      20. К нарушениям исполнительской дисциплины относятся:
      1) нарушения сроков исполнения поручений вышестоящих органов, руководства государственного учреждения “Аппарат Жанакорганского районного маслихата”, непосредственного руководителя и обращений физических и юридических лиц;
      2) некачественное исполнение поручений, обращений физических и юридических лиц.
      21. К нарушениям трудовой дисциплины относятся:
      1) отсутствие на работе без уважительной причины;
      2) опоздания на работу без уважительной причины;
      3) нарушения служащими служебной этики.
      Источниками информации о фактах нарушения трудовой дисциплины служат документально подтвержденные сведения от Кадровой службы, непосредственного руководителя служащего, уполномоченного по этике.
      22. За каждое нарушение исполнительской и трудовой дисциплины служащему выставляются штрафные баллы в размере “– 2” балла за каждый факт нарушения.
      23. Для проведения оценки исполнения должностных обязанностей служащий направляет для согласования заполненный оценочный лист непосредственному руководителю по форме согласно приложению 2 к настоящей Методике.
      24. Непосредственный руководитель с учетом представленных Кадровой службой и уполномоченным по этике сведений о фактах нарушения служащим трудовой дисциплины, рассматривает оценочный лист на предмет достоверности представленных в нем сведений, вносит в него корректировки (в случае наличия) и согласовывает его.
      25. После согласования непосредственным руководителем оценочный лист заверяется служащим.
      Отказ служащего не может служить препятствием для направления документов на заседание Комиссии по оценке. В этом случае Кадровой службой и непосредственным руководителем служащего в произвольной форме составляется акт об отказе от ознакомления.

5. Оценка выполнения индивидуального плана работы

      26. Для проведения годовой оценки служащий направляет для согласования заполненный оценочный лист непосредственному руководителю по форме согласно приложению 3 к настоящей Методике.
      27. Непосредственный руководитель рассматривает оценочный лист на предмет достоверности представленных в нем сведений, вносит в него корректировки (в случае наличия) и согласовывает его.
      28. После согласования непосредственным руководителем оценочный лист заверяется служащим .
      Отказ служащего не может служить препятствием для направления документов на заседание Комиссии по оценке. В этом случае Кадровой службой и непосредственным руководителем служащего в произвольной форме составляется акт об отказе от ознакомления.

6. Круговая оценка

      29. Круговая оценка представляет собой оценки:
      1) непосредственного руководителя;
      2) подчиненных служащего;
      3) а в случае отсутствия подчиненных – лиц, занимающих должности в структурном подразделении, в котором работает служащий (в случае их наличия).
      30. Перечень лиц (не более трех), указанных в подпунктах 2) и 3) пункта 29 настоящей Методики, определяется Кадровой службой не позднее одного месяца до проведения оценки, исходя из должностных обязанностей и служебных взаимодействий служащего .
      31. Лица, указанные в пункте 29 настоящей Методики, заполняют оценочный лист круговой оценки по форме согласно приложению 4 к настоящей Методике.
      32. Заполненные оценочные листы направляются в Кадровую службу в течение двух рабочих дней со дня их получения.
      33. Кадровая служба осуществляет расчет среднего значения круговой оценки.
      34. Круговая оценка осуществляется анонимно.

7. Итоговая оценка

      35. Итоговая квартальная оценка служащего вычисляется непосредственным руководителем по следующей формуле:
      

,
      где

– квартальная оценка;
      а – поощрительные баллы;
      в – штрафные баллы.
      36. Итоговая квартальная оценка выставляется по следующей шкале:
      менее 80 баллов – “неудовлетворительно”,
      от 80 до 105 баллов – “удовлетворительно”,
      от 106 до 130 (включительно) баллов – “эффективно”,
      свыше 130 баллов – “превосходно”.
      37. Итоговая годовая оценка служащего вычисляется Кадровой службой не позднее пяти рабочих дней до заседания Комиссии по оценке по следующей формуле:
      

,
      где

– годовая оценка;
      

– средняя оценка за отчетные кварталы (среднеарифметическое значение).
      При этом полученное среднеарифметическое значение квартальных оценок с учетом шкалы, указанной в пункте 36 настоящей Методики, приводится к пятибалльной системе оценок, а именно: значению “неудовлетворительно” (менее 80 баллов) присваиваются 2 балла, значению “удовлетворительно” (от 80 до 105 баллов) – 3 балла, значению “эффективно” (от 106 до 130 (включительно) баллов) – 4 балла, значению “превосходно” (свыше 130 баллов) – 5 баллов;
      

– оценка выполнения индивидуального плана работы (среднеарифметическое значение);
      

– круговая оценка (среднеарифметическое значение).
      38. Итоговая годовая оценка выставляется по следующей шкале:
      менее 3 баллов – “неудовлетворительно”,
      от 3 до 4 баллов – “удовлетворительно”,
      от 4 до 5 баллов – “эффективно”,
      5 баллов – “превосходно”.

8. Рассмотрение результатов оценки Комиссией

      39. Кадровая служба обеспечивает проведение заседания Комиссии по рассмотрению результатов оценки в соответствии с графиком, согласованным с председателем Комиссии.
      Кадровая служба предоставляет на заседание Комиссии следующие документы:
      1) заполненные оценочные листы;
      2) заполненный лист круговой оценки (для годовой оценки);
      3) должностная инструкция служащего;
      4) проект протокола заседания Комиссии по форме согласно приложению 5 к настоящей Методике.
      40. Комиссия рассматривает результаты оценки и принимает одно из следующих решений:
      1) утвердить результаты оценки;
      2) пересмотреть результаты оценки.
      В случае принятия решения о пересмотре результатов оценки Комиссия корректирует оценку с соответствующим пояснением в протоколе в следующих случаях:
      1) если эффективность деятельности служащего превышает результат оценки. При этом представляется документальное подтверждение результатов работы служащего;
      2) при допущении ошибки Кадровой службой при расчете результата оценки служащего.
      3) при случае одинаковой оценки при принудительном анализе результатов оценки. В том случае комиссия, учитывая значение, важность и соизмеримость достигнутых служащими результатов, в праве исправляеть итоги оценки.
      41. Кадровая служба ознакамливает служащего с результатами оценки в течение двух рабочих дней со дня ее завершения.
      Ознакомление служащего с результатами оценки осуществляется в письменной или электронной форме.
      Отказ служащего от ознакомления не может служить препятствием для внесения результатов оценки в его послужной список. В этом случае Кадровой службой в произвольной форме составляется акт об отказе от ознакомления.
      42. Документы, указанные в пункте 39 настоящей Методики, а также подписанный протокол заседания Комиссии хранятся в Кадровой службе.

9. Обжалование результатов оценки

      43. Обжалование решения Комиссии служащим в уполномоченном органе по делам государственной службы или его территориальном департаменте осуществляется в течение десяти рабочих дней со дня вынесения решения.
      44. Уполномоченный орган по делам государственной службы или его территориальный департамент в течение десяти рабочих дней со дня поступления жалобы служащего осуществляет ее рассмотрение и в случаях обнаружения нарушений рекомендует государственному учреждению “Аппарат Жанакорганского районного маслихата” отменить решение Комиссии.
      45. Информация о принятом решении представляется государственным учреждением “Аппарат Жанакорганского районного маслихата” в течение двух недель в уполномоченный орган по делам государственной службы или его территориальный департамент.
      46. Служащий вправе обжаловать результаты оценки в суде.

10. Принятие решений по результатам оценки

      47. Результаты оценки являются основаниями для принятия решений по выплате бонусов и обучению.
      48. Бонусы выплачиваются служащим с результатами оценки “превосходно” и “эффективно”.
      49. Обучение (повышение квалификации) служащего проводится по направлению, по которому деятельность служащего по итогам годовой оценки признана неудовлетворительной.
      Служащий направляется на курсы повышения квалификации в течение трех месяцев после утверждения Комиссией результатов годовой оценки его деятельности.
      50. Служащий, получивший оценку “неудовлетворительно”, не закрепляется наставником за лицами, впервые принятыми на административные государственные должности.
      51. Результаты оценки служащего по итогам двух лет подряд со значением “неудовлетворительно” являются основанием для принятия решения о понижении его в должности. При отсутствии любой вакантной нижестоящей должности служащий увольняется в порядке,установленном законодательством.
      52. Результаты оценки деятельности служащих вносятся в их послужные списки.

  Приложение 1
к Методике оценки деятельности
  административных государственных
  служащих корпуса “Б” государственного
  учреждения “Аппарат Жанакорганского
  районного маслихата”
  форма

Индивидуальный план работы административного государственного служащего корпуса "Б"

_________________________________________________________год

(период, на который составляется индивидуальный план)

      Ф.И.О. (при его наличии) служащего: _________________________________
      Должность служащего: ________________________________________________
      Наименование структурного подразделения служащего:
      ____________________________________________________________________


п/п
Наименование мероприятий *
Результат мероприятия
1
Мероприятие
 
2
Мероприятие
 
3
Мероприятие
 
4

 

      Примечание:
      * - мероприятия определяются с учетом их направленности на достижение стратегической цели (целей) государственного органа, а в случае ее (их) отсутствия, исходя из функциональных обязанностей служащего.
      Количество и сложность мероприятий должны быть сопоставимы по
государственному органу.

Служащий
Ф.И.О. (при его наличии)______
дата _________________________
подпись ______________________
Непосредственный руководитель
Ф.И.О. (при его наличии)__________
дата _____________________________
подпись __________________________

  Приложение 2
к Методике оценки деятельности
  административных государственных
  служащих корпуса “Б” государственного
  учреждения “Аппарат Жанакорганского
  районного маслихата”
  форма

Оценочный лист

      ___________________квартал ____ года
      (оцениваемый период)
      Ф.И.О. (при его наличии) оцениваемого служащего: ____________________
      Должность оцениваемого служащего: __________________________________
      Наименование структурного подразделения оцениваемого служащего:
      ___________________________________________________________________
      Оценка исполнения должностных обязанностей:

№ п/п
Самооценка служащего
Оценка непосредственного руководителя
Примечание
Сведения о поощряемых показателях и видах деятельности
Сведения о фактах нарушения исполнительской дисциплины
Сведения о фактах нарушения трудовой дисциплины
Сведения о поощряемых показателях и видах деятельности
Сведения о фактах нарушения исполнительской дисциплины
Сведения о фактах нарушения трудовой дисциплины
1
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
3
 
 
 
 
 
 
 
 
Результат самооценки:
Результат оценки:
 
Служащий
Ф.И.О. (при его наличии)______
дата _________________________
подпись ______________________
Непосредственный руководитель
Ф.И.О. (при его наличии)__________
дата _____________________________
подпись __________________________

      

  Приложение 3
к Методике оценки деятельности
  административных государственных
  служащих корпуса “Б” государственного
  учреждения “Аппарат Жанакорганского
  районного маслихата”
  Форма

Оценочный лист

      __________________________________________________год
      (оцениваемый год)
      Ф.И.О. (при его наличии) оцениваемого служащего:_____________________
      Должность оцениваемого служащего: __________________________________
      Наименование структурного подразделения оцениваемого служащего:
      ___________________________________________________________________
      Оценка выполнения индивидуального плана:

№ п/п
Наименование
Значение
Результаты самооценки служащего
Результаты оценки руководителя
Примечание
1
Мероприятие
от 2 до 5
 
 
 
2
Мероприятие
от 2 до 5
 
 
 
3
Мероприятие
от 2 до 5
 
 
 
4

 
 
 
 
Служащий
Ф.И.О. (при его наличии)_____
дата ______________________
подпись ___________________
Непосредственный руководитель
Ф.И.О. (при его наличии)________
дата _________________________
подпись ______________________

  Приложение 4 к Методике оценки
деятельности административных
государственных служащих корпуса
“Б” государственного учреждения
“Аппарат Жанакорганского
районного маслихата”
Форма

Лист круговой оценки

      __________________________________________________год
      (оцениваемый год)
      Ф.И.О. (при его наличии) оцениваемого служащего: ____________________
      Должность оцениваемого служащего: ________________________
      Наименование структурного подразделения оцениваемого
      служащего:________________________________________________________

№ п/п
Наименование компетенции
Значение
Оценка (баллы)
Непосредственный руководитель
1.
Инициативность
от 2 до 5
 
2.
Способность к сотрудничеству
от 2 до 5
 
3.
Соблюдение служебной этики
от 2 до 5
 
 
ИТОГО:
 
Подчиненный
1.
Умение планировать работу
от 2 до 5
 
2.
Умение мотивировать к работе
от 2 до 5
 
3.
Соблюдение служебной этики
от 2 до 5
 
 
ИТОГО:
 
Коллега
1.
Умение работать в команде
от 2 до 5
 
2.
Соблюдение служебной этики
от 2 до 5
 

  Приложение 5 к Методике оценки
деятельности административных
государственных служащих корпуса
“Б” государственного учреждения
“Аппарат Жанакорганского
районного маслихата”
Форма

Протокол заседания Комиссии по оценке

______________________________________________________

(наименование государственного органа)

_________________________________________________________

(вид оценки: квартальная/годовая и оцениваемый период (квартал и (или) год)

      Результаты оценки

№ п/п
Ф.И.О. (при его наличии) служащих
Сведения о результатах оценки
Корректировка Комиссией результатов оценки (в случае наличия)
Рекомендации Комиссии
1.
 
 
 
 
2.
 
 
 
 
...
 
 
 
 

      Заключение Комиссии:
      _________________________________________________________________
      Проверено:
      Секретарь Комиссии: _______________________ Дата: _____________
      (Ф.И.О(при его наличии)., подпись)
      Председатель Комиссии: _____________________Дата: ____________
      (Ф.И.О(при его наличии)., подпись)
      Член Комиссии: ____________________________ Дата: _____________
      (Ф.И.О(при его наличии).