Электр энергетикасы саласындағы мемлекеттiк көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекiту туралы

Маңғыстау облысы әкімдігінің 2016 жылғы 04 наурыздағы № 67 қаулысы. Маңғыстау облысы Әділет департаментінде 2016 жылғы 08 сәуірде № 3002 болып тіркелді. Күші жойылды-Маңғыстау облысы әкімдігінің 2020 жылғы 23 сәуірдегі № 69 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Маңғыстау облысы әкімдігінің 23.04.2020 № 69 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес облыс әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған:

      1) "Энергия өндіруші және энергия беруші ұйымдарға күзгі-қысқы кезеңдегі жұмысқа әзірлік паспортын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;

      2) Алынып тасталды - Маңғыстау облысы әкімдігінің 25.04.2019 № 74 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      Ескерту. 1 - тармаққа өзгерістер енгізілді - Маңғыстау облысы әкімдігінің 28.05.2018 № 117 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 25.04.2019 № 74 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); қаулыларымен.

      2. "Маңғыстау облысының энергетика және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық басқармасы" мемлекеттік мекемесі (С.Х. Аманбеков) осы қаулының "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесі мен бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануын, Маңғыстау облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналасуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің бірінші орынбасары С.Т. Алдашевқа жүктелсін.

      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі А. Айдарбаев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      "Маңғыстау облысының энергетика және

      тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық

      басқармасы" мемлекеттік мекемесінің басшысы

      С.Х. Аманбеков

      "04" наурыз 2016 жыл.

  Маңғыстау облысы әкімдігінің
  2016 жылғы "04" наурыз № 67 қаулысымен
  бекітілген

"110 кВ және одан төмен, 220 кВ және одан жоғары объектілер үшін қайталама (шунтталатын) электр беру желілері мен қосалқы станцияларды салудың техникалық орындылығы туралы қорытынды беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

      Ескерту. Алынып тасталды - Маңғыстау облысы әкімдігінің 25.04.2019 № 74 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).


  Маңғыстау облысы әкімдігінің
  2016 жылғы "04" наурыз № 67 қаулысымен
  бекітілген

"Энергия өндіруші және энергия беруші ұйымдарға күзгі-қысқы кезеңдегі жұмысқа әзірлік паспортын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

      Ескерту. Тақырыбы жаңа редакцияда- Маңғыстау облысы әкімдігінің 28.05.2018 № 117 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

1. Жалпы ережелер

      1. Энергия өндіруші және энергия беруші ұйымдарға күзгі-қысқы кезеңдегі жұмысқа әзірлік паспортын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Маңғыстау облысының қалалары мен аудандарының жергілікті атқарушы органдарымен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру:

      1) көрсетілетін қызметті берушілердің кеңсесі;

      2) "электрондық үкіметтің" www.egov.kz, www.elicense.kz веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

      Мемлекеттік қызметті көрсету қорытындысы портал арқылы жүзеге асырылады.

      Көрсетілетін қызметті беруші өтініштерді жыл сайын 15 тамыздан бастап 30 қыркүйекті қоса алғанда жүзеге асырады, жүйелік оператор үшін 25 қазанды қоса алғанда жүзеге асырады.

      Ескерту. 1 тармақ жаңа редакцияда- Маңғыстау облысы әкімдігінің 28.05.2018 № 117 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      2. Мемлекеттiк қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі: энергия өндіруші және энергия беруші ұйымдарға күзгі-қысқы кезеңдегі жұмысқа әзірлік паспортын беру, энергия өндіруші және энергия беруші ұйымдарға күзгі-қысқы кезеңдегі жұмысқа әзірлік паспортын ескертулермен беру, не "Электр энергетикасы саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2015 жылғы 14 сәуірдегі № 281 бұйрығымен (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 11130 болып тіркелген) бекітілген "Энергия өндіруші және энергия беруші ұйымдарға күзгі-қысқы кезеңдегі жұмысқа әзірлік паспортын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 10-тармағында көзделген негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық/қағаз түрінде.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі порталда қызмет көрсетушінің өкілетті тұлғасының электрондық сандық қолы (бұдан әрі қарай-ЭСҚ) қойылған электрондық құжат түрінде "жеке кабинетке" жолданады.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін қағаз тасығышында алу үшін өтінім жасалған жағдайда мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі элеткронды түрде рәсімделеді, басылып шығарылады және қызмет көрсетуді берушінің өкілетті тұлғасының қолы қойылып, мөрмен куәландырылады.

      Ескерту. 3 - тармаққа өзгерістер енгізілді - Маңғыстау облысы әкімдігінің 28.05.2018 № 117 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

2. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылы тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс -қимылды) бастауға негіздеме көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушыдан стандарттың 9-тармағында көрсетілген өтінішті және өзге құжаттарды алуы немесе көрсетілетін қызметті алушының электрондық сұрау салуын алуы болып табылады.

      Ескерту. 4 тармақ жаңа редакцияда- Маңғыстау облысы әкімдігінің 28.05.2018 № 117 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

      1) құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркеу- 15 (он бес) минут;

      2) құжаттарды көрсетілетін қызметті беруші басшысының қарауы – 1 (бір) жұмыс күні;

      3) құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысының қарауы және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ресімдеуі – 28 (жиырма сегіз) күнтізбелік күні;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысының мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін қарауы - 1 (бір) жұмыс күні;

      5) мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға беру – 15 (он бес) минут.

      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімдердің (іс-қимылдардың) нәтижесі:

      1) құжаттар топтамасын қабылдаған күні мен уақыты көрсетілген көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінде тіркелгені туралы өтініштің көшірмесіндегі белгі;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын анықтау;

      3) мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін дайындау;

      4) мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесіне қол қою;

      5) көрсетілетін мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін алу туралы журналдағы таңба.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.

      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері құжаттарды қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады, оларды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жібереді - 15 (он бес) минут;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы келіп түскен құжаттармен танысады және орындауға көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жібереді - 1 (бір) жұмыс күні;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы келіп түскен құжаттарды қарайды, мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін дайындайды және қол қоюға көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолдайды - 28 (жиырма сегіз) күнтізбелік күні;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесіне қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жолдайды - 1 (бір) жұмыс күні;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға береді немесе портал арқылы жолдайды - 15 (он бес) минут.

4. "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      Ескерту. 4 - тараудың атауы жаңа редакцияда - Маңғыстау облысы әкімдігінің 29.08.2017 № 210 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      9. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушының жүгіну және рәсімдерінің (іс-қимылдарының) реттілігі тәртібін сипаттау:

      1-рәсім – көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманының мемлекеттік қызмет көрсету үшін "Е-лицензиялау" мемлекеттік деректер базасының ақпараттық жүйесіне (бұдан әрі – МДБ АЖ) логин мен парольді енгізуі (авторландыру рәсімі);

      1-шарт – логин және пароль арқылы көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы туралы тіркелген деректердің шынайылығын "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да тексеру;

      2-рәсім – көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты авторландырудан бас тарту туралы хабарламаны "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да қалыптастыру;

      3-рәсім – көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы осы регламентте көрсетілген қызметті таңдайды, қызметті көрсету үшін сұраныс нысанын экранға шығару және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманының көрсетілетін қызметті берушінің деректерін енгізуі;

      2-шарт – көрсетілетін қызметті беруші деректерінің заңды тұлғалардың мемлекеттік деректер базасында (бұдан әрі – ЗТ МДБ) болуын тексеру;

      4-рәсім – ЗТ МДБ-да көрсетілетін қызметті алушы деректерінің болмауына байланысты деректерді алу мүмкін еместігі туралы хабарламаны қалыптастыру;

      5-рәсім – құжаттардың қағаз түрінде болуы туралы белгі бөлігінде сұраудың нысанын толтыру және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманының көрсетілетін қызметті алушы ұсынған қажетті құжаттарды сканерлеуі және сұрау нысанына оларды бекітуі;

      6-рәсім – "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да сұрауды тіркеу және "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да қызметті өңдеу;

      3-шарт – көрсетілетін қызметті берушінің қорытынды беру үшін көрсетілетін қызметті алушының талаптар мен негіздемелерге сәйкестігін тексеруі;

      7-рәсім – көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да қалыптастыру;

      8-рәсім – көрсетілетін қызметті алушының "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да қалыптастырылған қорытындыны (электрондық лицензияны) алуы. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті маманының электрондық цифрлық қолтаңбасын қолдану арқылы қалыптастырылады.

      10. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы осы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.

      11. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы Регламенттің 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетілген. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестері анықтамалығы порталда, көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсында орналастырылады.


  "Энергия өндіруші және энергия беруші ұйымдарға күзгі-қысқы кезеңдегі жұмысқа әзірлік паспортын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 1-қосымша

      Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің

      функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы

      Ескерту. 1 - қосымшаға өзгерістер енгізілді - Маңғыстау облысы әкімдігінің 28.05.2018 № 117 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).




      Шартты белгілер:


Бастапқы хабарлама


Аяқтаушы хабарлама


Аралық хабарлама


Аяқтаушы қарапайым оқиға


Қате


Ақпараттық жүйе


Процесс


Шарт



 

Хабарлама ағыны

Басқару ағыны
 


Көрсетілетін қызметті алушыға ұсынылатын электрондық құжат



  ""Энергия өндіруші және энергия
беруші ұйымдарға күзгі-қысқы
кезеңдегі жұмысқа әзірлік паспортын
беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне 2 – қосымша

"Энергия өндіруші және энергия беруші ұйымдарға күзгі-қысқы кезеңдегі жұмысқа әзірлік паспортын беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      Ескерту. 2 қосымша жаңа редакцияда- Маңғыстау облысы әкімдігінің 28.05.2018 № 117 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).




Шартты белгілер:



 

Об утверждении регламентов государственных услуг в области электроэнергетики

Постановление акимата Мангистауской области от 04 марта 2016 года № 67. Зарегистрировано Департаментом юстиции Мангистауской области от 08 апреля 2016 года № 3002. Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 23 апреля 2020 года № 69

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 23.04.2020 № 69(вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые:

      1) регламент государственной услуги "Выдача паспорта готовности энергопроизводящим и энергопередающим организациям к работе в осенне-зимний период";

      2) Исключен постановлением акимата Мангистауской области от 25.04.2019 № 74 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Сноска. Пункт 1 с изменениями, внесенными постановлениями акимата Мангистауской области от 28.05.2018 № 117(вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования); от 25.04.2019 № 74 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. Государственному учреждению "Управление энергетики и жилищно-коммунального хозяйства Мангистауской области" (Аманбеков С.Х.) обеспечить официальное опубликование данного постановления в информационно-правовой системе "Әділет" и в средствах массовой информации, размещение на интернет-ресурсе акимата Мангистауской области.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя акима области Алдашева С.Т.

      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области А. Айдарбаев

      "СОГЛАСОВАНО"

      руководитель государственного учреждения

      "Управление энергетики и

      жилищно-коммунального хозяйства

      Мангистауской области"

      Аманбеков С.Х.

      "04" март 2016 г.

  Утвержден
  постановлением акимата
  Мангистауской области
  от "04" марта 2016 года № 67

Регламент государственной услуги "Выдача заключения о технической целесообразности строительства дублирующих (шунтирующих) линий электропередачи и подстанций для объектов 110 кВ и ниже, 220 кВ и выше"

      Сноска. Исключен постановлением акимата Мангистауской области от 25.04.2019 № 74 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

  Утвержден
  постановлением акимата
  Мангистауской области
  от "04" март 2016 года № 67

Регламент государственной услуги "Выдача паспорта готовности энергопроизводящим и энергопередающим организациям к работе в осенне-зимний период"

      Сноска. Заголовок в редакции постановления акимата Мангистауской области от 28.05.2018 № 117(вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача паспорта готовности энергопроизводящим и энергопередающим организациям к работе в осенне-зимний период" (далее - государственная услуга) оказывается местными исполнительными органами городов и районов Мангистауской области (далее - услугодатель).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через:

      1) канцелярию услугодателей;

      2) веб-портал "электронного правительства": www.egov.kz www.elicense.kz (далее-портал);

      Выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется через портал.

      Прием заявлений услугодателем осуществляется ежегодно с 15 августа по 30 сентября включительно, для системного оператора по 25 октября включительно.

      Сноска. Пункт 1 в редакции постановления акимата Мангистауской области от 28.05.2018 № 117(вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги: паспорт готовности энергопроизводящим и энергопередающим организациям к работе в осенне-зимний период, паспорт готовности с замечаниями энергопроизводящим и энергопередающим организациям к работе в осенне-зимний период, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта государственной услуги "Стандарт государственной услуги "Выдача паспорта готовности энергопроизводящим и энергопередающим организациям к работе в осенне-зимний период", утвержденного приказом Министра энергетики Республики Казахстан от 14 апреля 2015 года № 281 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области электроэнергетики" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11130) (далее – Стандарт).

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная/бумажная.

      На портале результат оказания государственной услуги направляется в "личный кабинет" услугополучателя в форме электронного документа, подписанного электронной цифровой подписью (далее–ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя.

      В случае обращения за получением результата оказания государственной услуги на бумажном носителе, результат оказания государственной услуги оформляется в электронной форме, распечатывается и заверяется печатью и подписью уполномоченного лица услугодателя.

      Сноска. Пункт 3 с изменениями, внесенными постановлением акимата Мангистауской области от 28.05.2018 № 117(вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является получение услугодателем заявления и иных документов услугополучателя или электронного запроса услугополучателя, предусмотренных в пункте 9 Стандарта.

      Сноска. Пункт 4 в редакции постановления акимата Мангистауской области от 28.05.2018 № 117(вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) регистрация документов в канцелярии услугодателя – 15 (пятнадцать) минут;

      2) рассмотрение документов руководителем услугодателя – 1 (один) рабочий день;

      3) рассмотрение документов и оформление результата оказания государственной услуги ответственным исполнителем услугодателя – 28 (двадцать восемь) календарных дней;

      4) рассмотрение результата оказания государственной услуги руководителем услугодателя – 1 (один) рабочий день;

      5) выдача результата оказания государственной услуги услугополучателю – 15 (пятнадцать) минут.

      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) отметка на копии заявления о регистрации в канцелярии услугодателя с указанием даты и времени приема пакета документов;

      2) определение ответственного исполнителя услугодателя;

      3) подготовка результата оказания государственной услуги;

      4) подписание результата оказания государственной услуги;

      5) отметка в журнале о получении результата оказания государственной услуги.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) работник канцелярии услугодателя;

      2) руководитель услугодателя;

      3) ответственный исполнитель услугодателя.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) работник канцелярии услугодателя осуществляет прием и регистрацию документов, передает их руководителю услугодателя - 15 (пятнадцать) минут;

      2) руководитель услугодателя ознакамливается с поступившими документами и передает ответственному исполнителю услугодателя на исполнение - 1 (один) рабочий день;

      3) ответственный исполнитель услугодателя рассматривает поступившие документы, готовит результат оказания государственной услуги и направляет на подпись руководителю услугодателя - 28 (двадцать восемь) календарных дней;

      4) руководитель услугодателя подписывает результат оказания государственной услуги и направляет работнику канцелярии услугодателя - 1 (один) рабочий день;

      5) работник канцелярии услугодателя регистрирует и выдает услугополучателю результат оказания государственной услуги либо направляет через портал - 15 (пятнадцать) минут.


4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией "Правительство для граждан" и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      Сноска. Заголовок главы 4 в редакции постановления акимата Мангистауской области от 29.08.2017 № 210(вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      9. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал:

      процедура 1 – ввод специалистом (работником) канцелярии услугодателя логина и пароля (процедура авторизации) в информационную систему государственной базы данных (далее – ИС ГБД) "Е-лицензирование" для оказания государственной услуги;

      условие 1 – проверка в ИС ГБД "Е-лицензирование" подлинности данных о зарегистрированном специалистом канцелярии услугодателя через логин и пароль;

      процедура 2 – формирование ИС ГБД "Е-лицензирование" сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных специалиста канцелярии услугодателя;

      процедура 3 – выбор специалистом канцелярии услугодателя услуги, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод специалистом канцелярии услугодателя данных услугополучателя;

      условие 2 – проверка наличия данных услугополучателя в государственной базе данных юридических лиц (далее – ГБД ЮЛ);

      процедура 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в ГБД ЮЛ;

      процедура 5 – заполнение формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование специалистом канцелярии услугодателя необходимых документов, предоставленных услугополучателем, и прикрепление их к форме запроса;

      процедура 6 – регистрация запроса в ИС ГБД "Е-лицензирование" и обработка услуги в ИС ГБД "Е-лицензирование";

      условие 3 – проверка услугодателем соответствия услугополучателя требованиям и основаниям для выдачи заключения;

      процедура 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в ИС ГБД "Е-лицензирование".

      процедура 8 – получение услугополучателем заключения (электронная лицензия), сформированного ИС ГБД "Е-лицензирование". Электронный документ формируется с использованием электронной цифровой подписи уполномоченного лица услугодателя.

      10. Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через портал приведена в приложении 1 к настоящему Регламенту.

      11. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему Регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на портале, интернет– ресурсе услугодателя.



  Приложение 1 к регламенту государственной услуги "Выдача паспорта готовности энергопроизводящим и энергопередающим организациям к работе в осенне-зимний период"

      Диаграмма функционального взаимодействия

      информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через портал

      Сноска. Приложение 1 с изменениями, внесенными постановлением акимата Мангистауской области от 28.05.2018 № 117(вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).




      Условные обозначения:


Сообщение начальное


Сообщение завершающее


Сообщение промежуточное


Простые события завершающие


Ошибка


Информационная система


Процесс


Условие


Поток сообщений
 


Поток управления
 


Электронный документ, представляемый услугополучателю



  Приложение 2
к регламенту государственной услуги
"Выдача паспорта готовности
энергопроизводящим и
энергопередающим организациям к
работе в осенне-зимний период

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача паспорта готовности энергопроизводящим и энергопередающим организациям к работе в осенне-зимний период"

      Сноска. Приложение 2 в редакции постановления акимата Мангистауской области от 28.05.2018 № 117(вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).




Условные обозначения: