"Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесі туралы Ережені бекіту туралы

Маңғыстау облысы әкімдігінің 2016 жылғы 24 наурыздағы № 77 қаулысы. Маңғыстау облысы Әділет департаментінде 2016 жылғы 18 сәуірде № 3014 болып тіркелді. Күші жойылды-Маңғыстау облысы әкімдігінің 2020 жылғы 27 қазандағы № 191 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Маңғыстау облысы әкімдігінің 27.10.2020 № 191 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес облыс әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттiк мeкeмeci туралы Ереже бекітілсін.

      2. "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесі (С.О. Сағынбаев) осы қаулының "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесі мен бұқаралық ақпараттар құралдарында ресми жариялануын, Маңғыстау облысы әкімдігінің интернет – ресурсында орналасуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Ә.А. Шөжеғұловқа жүктелсін.

      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттiк тiркелген күннен бастап күшiне енедi және ол алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі А. Айдарбаев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар

      және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы"

      мемлекеттік мекемесінің басшысы

      С.О. Сағынбаев

      "24" наурыз 2016 жыл

  Қосымша
  Маңғыстау облысы әкімдігінің
  2016 жылғы "24" наурыздағы
  № 77 қаулысымен бекітілген

"Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттiк мeкeмeci туралы Ереже 1. Жалпы ережелер

      1. "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесі Маңғыстау облысы аумағында қоршаған ортаны қорғау және табиғат пайдалану саласында басшылықты жүзеге асыратын мемлекеттік орган болып табылады.

      2. "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесі өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.

      3. "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесі мемлекеттік мекеме ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, мемлекеттік тілде өз атауы бар мөрі мен мөртаңбалары, белгіленген үлгідегі бланкілері, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қазынашылық органдарында шоттары болады.

      4. "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесі азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседі.

      5. "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесі егер заңнамаға сәйкес осыған уәкілеттік берілген болса, мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқығы бар.

      6. "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесі өз құзыретінің мәселелері бойынша заңнамада белгіленген тәртіппен "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесі басшысының бұйрықтарымен және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген басқа да актілермен ресімделетін шешімдер қабылдайды.

      7. "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесінің құрылымы мен штат санының лимиті қолданыстағы заңнамаға сәйкес бекітіледі.

      8. Заңды тұлғаның орналасқан жері: Қазақстан Республикасы, Маңғыстау облысы, 130000, Ақтау қаласы, 23 шағын аудан, 100 үй.

      9. Мемлекеттік органның толық атауы:

      мемлекеттік тілде: "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесі;

      орыс тілінде: государственное учреждение "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области".

      10. "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесінің құрылтайшысы Маңғыстау облысының әкімдігі болып табылады.

      11. Осы Ереже "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесінің құрылтай құжаты болып табылады.

      12. "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесінің қызметін қаржыландыру облыстық бюджеттен жүзеге асырылады.

      13. "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесіне кәсіпкерлік субъектілерімен "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесінің функциялары болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысында шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады.

      14. "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесінің жұмыс режимі Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасының талаптарына сәйкес дербес анықталады.

2. Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасының миссиясы, негізгі міндеттері, функциялары, құқықтары мен міндеттері

      15. "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесінің миссиясы Маңғыстау облысында қоршаған ортаны қорғау және табиғат пайдалануды реттеу болып табылады.

      16. "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесінің негізгі міндеттері:

      1) қоршаған ортаны қорғау саласындағы мемлекеттік саясатты асыру;

      2) мемлекеттік орман саясатын қалыптастыру және оны іске асыру жөніндегі ұсыныстарды әзірлеуге қатысу;

      3) ерекше қорғалатын табиғи аумақтар саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыруды жүзеге асыру;

      4) су қорын пайдалану мен қорғау саласындағы мемлекеттік саясатты

      жүзеге асыру;

      5) жануарлар дүниесiн қорғау, өсiмiн молайту және пайдалану саласындағы мемлекеттік саясатты жүзеге асыру болып табылады.

      17."Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесі оған жүктелген міндеттерге сәйкес заңнамамен белгіленген тәртіппен мынадай функцияларды жүзеге асырады:

      1) құзыреті шегінде қоршаған ортаны қорғау саласында келiсiмдер мен меморандумдар жасасады;

      2) өз құзыретi шегiнде шаруашылық қызмет объектiлерiнiң мемлекеттiк экологиялық сараптамасын ұйымдастырады және жүргiзедi;

      3) өз құзыреті шегінде қоршаған ортаға эмиссияларға рұқсаттар береді, оларда қоршаған ортаға эмиссияларға лимиттер белгілейді;

      4) мемлекеттiк экологиялық сараптама жүргiзу кезiнде қоғамдық тыңдау ұйымдастырады;

      5) қоршаған ортаны қорғау саласында құжаттар әзiрлеу жөнiнде ұсыныстар енгiзедi, мұндай құжаттардың бастамашылық жобаларын қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкiлеттi органның қарауына бередi;

      6) қоршаған ортаны қорғау саласындағы жұмыстарды орындауды және қызметтер көрсетуді жүзеге асыратын сыртқы сарапшыларды (жеке және заңды тұлғаларды) сараптамалық жұмыстар жүргiзуге тартады;

      7) өз құзыретi шегiнде қоршаған орта сапасының нысаналы көрсеткiштерiн әзiрлейдi;

      8) қалдықтарды басқару жөнiнде бағдарламалар әзiрлеудi ұйымдастырады және олардың орындалуын қамтамасыз етедi;

      9) коммуналдық қалдықтардың пайда болуы мен жинақталуы нормаларын әзірлейді;

      10) коммуналдық қалдықтармен жұмыс iстеу кезiнде экологиялық талаптардың сақталуын қамтамасыз етедi;

      11) тиiстi аумақта тұрған табиғат объектiлерiнiң жай-күйi туралы халықты хабардар етудi жүзеге асырады;

      12) қоғамдық экологиялық сараптама жүргiзудiң тiркелуiн жүзеге асырады;

      13) қоршаған ортаны қорғау саласындағы инвестициялық жобаларды әзiрлейдi және оларды қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкiлеттi органға табыс етедi;

      14) өз құзыреті шегінде табиғат қорғау іс-шараларының жоспарларын келіседі;

      15) коммуналдық қалдықтармен жұмыс істеу саласында қолданбалы ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстар жүргізуді ұйымдастырады;

      16) коммуналдық қалдықтардың пайда болуы мен жинақталу нормаларын есептеу қағидаларын әзірлейді;

      17) парниктік газдар шығарындыларын азайту мен оларды сіңіру

      жөніндегі жобаларды әзірлейді және қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті органмен келіседі.

      18) ормандарды күзетудi, қорғауды, молықтыру мен орман өсiрудi ұйымдастырады және қамтамасыз етедi, өздерiнiң функционалдық қарауындағы мемлекеттiк орман қоры аумағында орман пайдалануды реттейдi;

      19) мемлекеттiк орман қоры аумағында ормандағы өрттердiң алдын алу және оларға қарсы күрес жөнiндегi iс-шаралардың жыл сайынғы жоспарларын әзірлейді, бекітеді және iске асырады;

      20) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес өртке қарсы ерікті құралымдардың жұмыс iстеуiне жәрдемдеседi;

      21) шаруа және фермер қожалықтары мен өзге де ауыл шаруашылығы ұйымдарының орман қорына iргелес аумақтардағы ауыл шаруашылығы алқаптарында, жайылымдық және шабындық жерлерде сабантүбiн, аңыздарды және өзге де өсiмдiк қалдықтарын өртеуiне, қау шөбiн өртеуiне бақылау жасауды қамтамасыз етедi;

      22) өртке қарсы насихатты, бұқаралық ақпарат құралдарында ормандарды сақтау, ормандарда өрт қауiпсiздiгi ережелерiн орындау туралы мәселелердiң тұрақты жазып көрсетуді ұйымдастырады;

      23) облыс аумағында ормандағы өртке қарсы күрес жөнiндегi жұмыстарды үйлестiредi, қажет болған жағдайда осы мақсатта арнайы комиссиялар құрады;

      24) орман қоры аумағында орман зиянкестерiмен және ауруларымен күрес және орманның санитариялық жай-күйiн жақсарту жөнiндегi жұмыстарды ұйымдастырады;

      25) уәкiлеттi органға беру үшiн өздерiнiң функционалдық қарауындағы орман қорының мемлекеттiк есебi, мемлекеттiк орман кадастры, мемлекеттiк орман мониторингi жөнiнде материалдар әзiрлейдi;

      26) өздерiнiң функционалдық қарауындағы мемлекеттiк орман қоры учаскелерiнде аяқталған объектiлердi және орман шаруашылығы iс-шараларын жүргiзу нәтижесiнде өндiрiлген дайын өнiмдердi қабылдайды;

      27) мемлекеттік орман қоры учаскелерінде орман пайдаланғаны үшін төлемақы мөлшерлемелерін (сүректі түбірімен босату үшін мөлшерлемелерді қоспағанда) жобаларын әзірлейді;

      28) уәкiлеттi органның және облыстың жергілікті өкiлдi органының қатысуымен, өздерiнiң қарауындағы мемлекеттiк орман қоры учаскелерiнде орман ресурстарын ұзақ мерзiмдi пайдалануға беру жөнiнде тендерлер ұйымдастырады және өткiзедi;

      29) орман ресурстары сауықтыру, рекреациялық, тарихи-мәдени, туристік және спорттық мақсаттар; аңшылық шаруашылығының мұқтаждықтары; жанама орман пайдалану үшін ұзақ мерзімді орман пайдалануға берілген, өз қарауындағы мемлекеттік орман қоры жерлерінде орман пайдаланушыларға құрылыс объектілерін салу үшін учаскелерді пайдалануға рұқсат береді;

      30) мемлекеттік орман қоры учаскелерінде ұзақ мерзімді орман пайдалану шартын мемлекеттік тіркеуді жүзеге асырады;

      31) республикалық маңызы бар мемлекеттiк табиғи-қорық қоры объектiлерiнiң тiзбесi, ерекше қорғалатын табиғи аумақтар жүйесi мен экологиялық желiлерді дамыту, республикалық және жергiлiктi маңызы бар ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды құру және кеңейту жөнiндегi ұсыныстарды уәкiлеттi органға енгiзедi;

      32) жергiлiктi маңызы бар ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды құру және кеңейту жөнiндегi жаратылыстану-ғылыми және техникалық-экономикалық негiздемелерiн әзiрлеудi ұйымдастырады және оларға мемлекеттiк экологиялық сараптама жүргiзудi қамтамасыз етедi;

      33) жергiлiктi маңызы бар мемлекеттiк табиғи-қорық қоры объектiлерiнiң тiзбесiн, жергiлiктi маңызы бар ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды құру және кеңейту жөнiндегi жаратылыстану-ғылыми және техникалық-экономикалық негiздемелердi әзірлейді;

      34) уәкiлеттi органмен келiсе отырып, жергiлiктi маңызы бар ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды құру және кеңейту жөнiнде шешiмдер дайындайды;

      35) өздерiнiң қарауындағы ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды басқару жоспарларын әзiрлейдi және бекiтедi, оларды күзетудi, қорғауды және қалпына келтiрудi, сондай-ақ ғылыми зерттеулер жүргiзудi қамтамасыз етедi;

      36) ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың мемлекеттiк кадастрын жүргiзуге қатысады;

      37) уәкiлеттi органмен келiсе отырып, өздерiнiң қарауындағы ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың паспорттарын әзірлейді және бекiтедi және паспорттарды уәкiлеттi органға тiркеуге (қайта тіркеуге) бередi;

      38) ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың барлық түрiн құру үшiн жердi резервте қалдыру жөнiнде шешiмдер дайындайды;

      39) өздерiнiң қарауындағы ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың және мемлекеттiк табиғи-қорық қоры объектiлерiнiң жай-күйiне, күзетiлуiне, қорғалуына және пайдаланылуына мемлекеттiк бақылауды және қадағалауды жүзеге асырады;

      40) жергілікті маңызы бар ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды пайдаланғаны үшін төлем мөлшерлерін әзірлейді;

      41) бассейндiк су шаруашылығы басқармаларымен, халықтың санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылығы саласындағы уәкiлеттi органмен келiсiм бойынша ауыз сумен жабдықтау көздерiнiң су қорғау аймақтарын, белдеулерiн және санитариялық қорғау аймақтарын белгiлеу бойынша акті әзірлейді;

      42) бассейндік су шаруашылығы басқармаларының келісімімен су қорғау аймақтары мен белдеулерін шаруашылық пайдаланудың режимі мен ерекше жағдайларын белгілеу жөнінде акті әзірлейді;

      43) конкурстық негізде Қазақстан Республикасының Үкіметі белгілеген тәртіппен су объектілерін оқшау немесе бірлесіп пайдалануға береді;

      44) бассейндік кеңестердің жұмысына және бассейндік келісімге қатысады, су объектілерін ұтымды пайдалану және қорғау, елді мекендерді сумен жабдықтау, су бұру жөніндегі ұсыныстарды бассейндік кеңестердің қарауына енгізеді, бассейндік кеңестердің ұсынымдарын зерделейді, оларды іске асыру жөнінде шаралар қабылдайды;

      45) судың жай-күйiне әсер ететiн кәсiпорындармен басқа да құрылыстарды орналастыруды және пайдалануға берудi, сондай-ақ су объектiлерiнде, су қорғау аймақтары мен белдеулерiнде құрылыс, түбiн тереңдету және басқа да жұмыстарды жүргiзу шарттарын келiседi;

      46) жер үстi көздерiндегi су ресурстарын пайдаланғаны үшiн төлемақы мөлшерлерін әзiрлейді;

      47) жануарлар дүниесiн қорғау, өсiмiн молайту және пайдалану жөнiндегi өздеріне ведомстволық бағыныстағы органдар мен ұйымдардың қызметiн үйлестiру мен бақылауды жүзеге асырады;

      48) жергiлiктi маңызы бар балық шаруашылығы су айдындарының және (немесе) учаскелерінің тiзбесiн әзірлейдi;

      49) жануарлар дүниесiн пайдаланушыларға Қазақстан Республикасының заңдарында белгiленген тәртiппен, аңшылық алқаптар мен балық шаруашылығы су айдындарын және (немесе) учаскелерiн бекiтiп беру мен аңшылық және балық шаруашылықтарының қажеттіліктері үшін сервитуттарды белгілеу жөнiнде шешiмдер дайындайды;

      50) жануарларға ауырып қалған, бекітіліп берілмеген аңшылық алқаптар мен балық шаруашылығы су айдындарында және (немесе) учаскелерінде олардың қырылу қаупі төнген жағдайда, оларға көмек көрсету жөніндегі іс-шараларды ұйымдастырады;

      51) аңшылық шаруашылығының мұқтаждықтары үшін жануарлар дүниесін пайдаланушыларға аңшылық алқаптарды бекітіп беру бойынша конкурстар өткізеді;

      52) облыстың аумағында орналасқан жергілікті, халықаралық және республикалық маңызы бар балық шаруашылығы су айдындарын бекітіп беру бойынша конкурстар өткізеді;

      53) сирек кездесетiн және құрып кету қаупi төнген жануарлар түрлерiн интродукциялау, реинтродукциялау және будандастыру, сондай-ақ қолдан өсiру жөнiндегi қызметтi ұйымдастырады;

      54) аңшылық алқаптарының резервтiк қорында жануарлар дүниесiн қорғауды ұйымдастырады және қамтамасыз етедi;

      55) балық шаруашылығы су айдындарының және (немесе) учаскелерiнiң резервтiк қорын қорғауды ұйымдастырады және қамтамасыз етедi;

      56) ғылыми ұсынымдар негізінде балық шаруашылығы су айдындарын және (немесе) учаскелерін паспорттауды жүргізеді;

      57) екі және одан да көп облыс аумағында орналасқан балық

      шаруашылығы су айдындарында ғылыми-зерттеу үшін аулау, сондай-ақ сирек кездесетін және құрып бара жатқан жануарлар түрін қоспағанда, жануарлар әлемін пайдалануға рұқсат береді;

      58) Қазақстан Республикасының заңнамасымен "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесіне жүктелетін өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.

      18. "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесі оған жүктелген міндеттерді іске асыруда және өз функцияларын жүзеге асыруда белгіленген тәртіппен мыналарға құқылы:

      1) "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесіне жүктелген міндеттемелерді орындау үшін заңнамамен белгіленген тәртіппен мемлекеттік органдардан, ұйымдардан қажетті ақпарат пен материалдарды сұратуға және алуға;

      2) "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесінің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша кеңестер мен семинарлар ұйымдастыруға, оларға қатысуға;

      3) табиғат қорғау іс-шараларын жүргізуге шарттар жасасуға;

      4) Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге де құқықтарды жүзеге асыруға.

      19. "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесі:

      1) "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесінің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша түсіндірмелер беруге;

      2) бұл туралы заңды жеке тұлғалар ресми сұрау салған жағдайда өз құзыреті шегінде және заңнама аясында қажетті материалдар мен ақпаратты беруге;

      3) "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесі қызметкерлерінің әкімшілік мемлекеттік қызметшілерінің этика нормаларының сақталуын қамтамасыз етуге;

      4) "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесінің құзыретіне кіретін өзге де міндеттерді орындауға міндетті.

3. Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасын қызметін ұйымдастыру

      20. "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесіне басшылықты "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесіне жүктелген міндеттердің орындалуына және оның функцияларын жүзеге асыруға дербес жауапты болатын бірінші басшы жүзеге асырады.

      21. "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесінің бірінші басшысы облыс әкімімен қызметке тағайындалады және қызметтен босатылады.

      22. "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесі бірінші басшысының Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қызметке тағайындалатын және қызметтен босатылатын орынбасары болады.

      23. "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесі бірінші басшысының өкілеттігі:

      1) "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесінің жұмысын ұйымдастырады және басқарады;

      2) "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесі қызметкерлерінің міндеттері мен өкілеттіктерін анықтайды;

      3) "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесінің қызметкерлерін қызметке тағайындайды және қызметтен босатады;

      4) заңнамамен белгіленген тәртіппен "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесінің қызметкерлеріне тәртіптік жазалар береді және көтермелеу шараларын қолданады;

      5) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес бұйрықтар шығарады, "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесінің қызметкерлері үшін орындауға міндетті нұсқаулар береді;

      6) "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды

      реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесінің құрылымы мен штат кестесін бекітеді;

      7) барлық мемлекеттік органдарда және ұйымдарда "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесінің мүддесін білдіреді;

      8) ерлер мен әйелдерді басшылық қызметке ұсыну кезінде гендерлік теңгерімнің сақталуын қамтамасыз етеді;

      9) "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесіндегі сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жасау жөніндегі жұмысқа жеке жауапты болады;

      10) "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесіне бекітілген ақша қаражатының мақсатты жұмсалуына және материалдық құндылықтарының сақталуын бақылауды жүзеге асырады;

      11) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.

      24. "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесінің басшысы болмаған кезеңде оның өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес оны алмастыратын тұлға орындайды.

4. Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасының мүлкі

      25. "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды

      реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесінің жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болады.

      26. "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесінің мүлкі оған меншік иесі берген мүлік, сондай-ақ өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.

      27. "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесіне бекітілген мүлік облыстық коммуналдық меншікке жатады.

      28. Егер заңнамада өзгеше көзделмесе, "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесі өзіне бекітілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне бөлінген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті бетімен иеліктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.

5. Ережеге өзгерістер мен толықтырулар енгізу тәртібі

      29. Ережеге өзгерістер мен толықтырулар енгізу Маңғыстау облысы әкімдігінің қаулысымен жүргізіледі.

      30. Ережеге енгізілген өзгерістер мен толықтырулар Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес тіркеледі.

6. Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы қайта ұйымдастыру және тарату

      31. "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесін қайта ұйымдастыру және тарату Маңғыстау облысы әкімдігімен жүзеге асырылады.

7. Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасының қарамағындағы ұйымдардың тізбесі

      1) Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасының "Экологиялық зерттеу зертханасы" мемлекеттік коммуналдық кәсіпорны;

      2) "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасының Бейнеу ормандар және жануарлар дүниесін қорғау жөніндегі мемлекеттік мекемесі";

      3) "Жасыл Әлем Маңғыстау" жауапкершілігі шектеулі серіктестігі;

      4) Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасының "Қызылсай" мемлекеттік өңірлік табиғи паркі" коммуналдық мемлекеттік кәсіпорны;

      5) Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасының "Сам ормандар және жануарлар дүниесін қорғау жөніндегі" мемлекеттік мекемесі.

      _____________________________

Об утверждении Положения о государственном учреждении "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области"

Постановление акимата Мангистауской области от 24 марта 2016 года № 77. Зарегистрировано Департаментом юстиции Мангистауской области от 18 апреля 2016 года № 3014. Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 27 октября 2020 года № 191

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 27.10.2020 № 191 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" акимат области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемое Положение о государственном учреждении "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области".

      2. Государственному учреждению "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области" (Сагынбаев С.О.) обеспечить официальное опубликование данного постановления в информационно-правовой системе "Әділет" и в средствах массовой информации, размещение на интернет – ресурсе акимата Мангистауской области.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Чужегулова А.А.

      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области А. Айдарбаев

      "СОГЛАСОВАНО"

      руководитель государственного учреждения

      "Управление природных ресурсов и регулирования

      природопользования Мангистауской области"

      Сагынбаев С.О.

      "24" март 2016 года

  Приложение
  утверждено
  постановлением акимата
  Мангистауской области
  от "24" марта 2016 года № 77

Положение о государственном учреждении "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области" 1. Общее положения

      1. Государственное учреждение "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области" является государственным органом, осуществляющим руководство в сфере охраны окружающей среды и природопользования на территории Мангистауской области.

      2. Государственное учреждение "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области" осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента, Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

      3. Государственное учреждение "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области" является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печать и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, а также в соответствии с законодательством Республики Казахстан счета в органах казначейства.

      4. Государственное учреждение "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской" вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.

      5. Государственное учреждение "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области" имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством.

      6. Государственное учреждение "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области" по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые приказами руководителя государственного учреждения "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования

      Мангистауской области" и другими актами, предусмотренными законодательством Республики Казахстан.

      7. Структура и лимит штатной численности государственного учреждения "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области" утверждаются в соответствии с действующим законодательством.

      8. Местонахождение юридического лица: Республика Казахстан, Мангистауская область, 130000, город Актау, 23 микрорайон, дом 100.

      9. Полное наименование государственного органа:

      на государственном языке: "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесі;

      на русском языке: государственное учреждение "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области".

      10. Учредителем государственного учреждения "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области" является акимат Мангистауской области.

      11. Настоящее Положение является учредительным документом государственного учреждения "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области".

      12. Финансирование деятельности государственного учреждения "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области" осуществляется из областного бюджета.

      13. Государственному учреждению "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области" запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся функциями государственного учреждения "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области".

      14. Режим работы определяется государственным учреждением "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области" самостоятельно в соответствии с требованиями действующего законодательства Республика Казахстан.

2. Миссия, основные задачи, функции, права и обязанности Управления природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области

      15. Миссией государственного учреждения "Управление природных ресурсов и регулирования природопользование Мангистауской области" является охрана окружающей среды и регулирование природопользования в Мангистауской области.

      16. Основными задачами государственного учреждения "Управление

      природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области" являются:

      1) осуществление реализации государственной политики в области охраны окружающей среды;

      2) участие в выработке предложений по формированию государственной лесной политики и ее реализации;

      3) осуществление реализации государственной политики в области особо охраняемых природных территорий;

      4) осуществление реализации государственной политики в области использования и охраны водного фонда;

      5) осуществление реализации государственной политики в области охраны, воспроизводства и использования животного мира.

      17. Государственное учреждение "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области" в соответствии с возложенными на него задачами в установленном законодательством порядке осуществляет следующие функции;

      1) заключает в пределах компетенции соглашения и меморандумы в области охраны окружающей среды;

      2) организует и проводит в пределах своей компетенции государственную экологическую экспертизу объектов хозяйственной деятельности;

      3) в пределах своей компетенции выдает разрешения на эмиссии в окружающую среду, устанавливает в них лимиты на эмиссии в окружающую среду;

      4) организует общественные слушания при проведении государственной экологической экспертизы;

      5) вносит предложения по разработке документов в области охраны окружающей среды, передает на рассмотрение уполномоченного органа в области охраны окружающей среды инициативные проекты таких документов;

      6) привлекает для проведения экспертных работ внешних экспертов (физических и юридических лиц), осуществляющих выполнение работ и оказание услуг в области охраны окружающей среды;

      7) разрабатывает в пределах своей компетенции целевые показатели качества окружающей среды;

      8) организует разработку программ по управлению отходами и обеспечивает их выполнение;

      9) разрабатывает нормы образования и накопления коммунальных отходов;

      10) обеспечивает соблюдение экологических требований при обращении с коммунальными отходами;

      11) осуществляет информирование населения о состоянии природных объектов, находящихся на соответствующей территории;

      12) осуществляет регистрацию проведения общественной экологической

      экспертизы;

      13) разрабатывает и представляет уполномоченному органу в области охраны окружающей среды инвестиционные проекты в области охраны окружающей среды;

      14) согласовывает планы природоохранных мероприятий в пределах компетенции;

      15) организует проведение прикладных научно-исследовательских и опытно-конструкторских работ в области обращения с коммунальными отходами;

      16) разрабатывает правила расчета норм образования и накопления коммунальных отходов;

      17) разрабатывает и согласовывает с уполномоченным органом в области охраны окружающей среды проекты по сокращению выбросов и поглощению парниковых газов;

      18) организовывает и обеспечивает охрану, защиту, воспроизводство лесов и лесоразведение, регулирует лесопользование на территории государственного лесного фонда, находящегося в их функциональном ведении;

      19) разрабатывает, утверждает и реализует выполнение ежегодных планов мероприятий по профилактике лесных пожаров и борьбе с ними на территории государственного лесного фонда;

      20) оказывает содействие функционированию добровольных противопожарных формирований в соответствии с законодательством Республики Казахстан;

      21) обеспечивает контроль за проведением крестьянскими и фермерскими хозяйствами и иными сельскохозяйственными организациями сжигания стерни, пожнивных и иных растительных остатков на сельскохозяйственных полях, пастбищах и сенокосах, отжигов травянистой растительности на территориях, прилегающих к лесному фонду;

      22) организовывает противопожарную пропаганду, регулярное освещение в средствах массовой информации вопросов о сбережении лесов, выполнении правил пожарной безопасности в лесах;

      23) координирует работу по борьбе с лесными пожарами на территории области с созданием в необходимых случаях для этой цели специальных комиссий;

      24) организовывает на территории лесного фонда работу по борьбе с вредителями и болезнями леса и улучшению его санитарного состояния;

      25) подготавливает материалы по государственному учету лесного фонда, государственному лесному кадастру, государственному мониторингу лесов, находящихся в их функциональном ведении, для представления их уполномоченному органу;

      26) принимает законченные объекты и готовую продукцию, произведенную в результате проведения лесохозяйственных мероприятий на

      участках государственного лесного фонда, находящихся в их функциональном ведении;

      27) разрабатывает проекты ставок платы за лесные пользования на участках государственного лесного фонда (за исключением ставок за древесину, отпускаемую на корню);

      28) организовывает и проводит тендеры по предоставлению лесных ресурсов в долгосрочное лесопользование на участках государственного лесного фонда, находящихся в их функциональном ведении, с участием уполномоченного органа и местного представительного органа области;

      29) выдает разрешения на использование участков под объекты строительства на землях государственного лесного фонда, находящихся в их ведении, где лесные ресурсы предоставлены в долгосрочное лесопользование для оздоровительных, рекреационных, историко-культурных, туристских и спортивных целей; нужд охотничьего хозяйства; побочного лесного пользования;

      30) осуществляет государственную регистрацию договора долгосрочного лесопользования на участках государственного лесного фонда;

      31) вносит в уполномоченный орган предложения по перечню объектов государственного природно-заповедного фонда республиканского значения, развитию системы особо охраняемых природных территорий и экологических сетей, созданию и расширению особо охраняемых природных территорий республиканского и местного значения;

      32) организует разработку и обеспечивает проведение государственной экологической экспертизы естественно-научных и технико-экономических обоснований по созданию и расширению особо охраняемых природных территорий местного значения;

      33) разрабатывает перечень объектов государственного природно-заповедного фонда местного значения, естественно-научные и технико-экономические обоснования по созданию и расширению особо охраняемых природных территорий местного значения;

      34) подготавливает решения по созданию и расширению особо охраняемых природных территорий местного значения по согласованию с уполномоченным органом;

      35) разрабатывает и утверждает планы управления особо охраняемыми природными территориями, находящимися в их ведении, обеспечивают проведение их охраны, защиты и восстановления, а также научных исследований;

      36) участвует в ведении государственного кадастра особо охраняемых природных территорий;

      37) разрабатывает и утверждает по согласованию с уполномоченным органом паспорта особо охраняемых природных территорий, находящихся в их ведении, и представляет паспорта на регистрацию (перерегистрацию) в уполномоченный орган;

      38) подготавливает решения по резервированию земель для создания особо охраняемых природных территорий всех видов;

      39) осуществляет государственный контроль и надзор за состоянием, охраной, защитой и использованием особо охраняемых природных территорий и объектов государственного природно-заповедного фонда, находящихся в их ведении;

      40) разрабатывает ставки платы за использование особо охраняемых природных территорий местного значения;

      41) разрабатывает акт по установлению водоохранных зон, полос и зоны санитарной охраны источников питьевого водоснабжения по согласованию с бассейновыми водохозяйственными управлениями, уполномоченным органом в области санитарно-эпидемиологического благополучия населения;

      42) разрабатывает акт по установлению режима и особых условий хозяйственного использования водоохранных зон и полос по согласованию с бассейновыми водохозяйственными управлениями;

      43) предоставляют водные объекты в обособленное или совместное пользование на конкурсной основе в порядке, установленном Правительством Республики Казахстан;

      44) принимает участие в работе бассейновых советов и бассейновом соглашении, вносят на рассмотрение бассейновых советов предложения по рациональному использованию и охране водных объектов, водоснабжению, водоотведению населенных пунктов, изучают рекомендации бассейновых советов, принимают меры по их реализации;

      45) согласовывает размещение и ввод в эксплуатацию предприятий и других сооружений, влияющих на состояние вод, а также условия производства строительных, дноуглубительных и других работ на водных объектах, водоохранных зонах и полосах;

      46) разрабатывает ставки платы за пользование водными ресурсами поверхностных источников;

      47) осуществляет координацию и контроль и надзор за деятельностью подведомственных им органов и организаций в области охраны, воспроизводства и использования животного мира;

      48) разрабатывает перечень рыбохозяйственных водоемов и (или) участков местного значения;

      49) подготавливает решения по закреплению охотничьих угодий и рыбохозяйственных водоемов и (или) участков за пользователями животным миром и установлению сервитутов для нужд охотничьего и рыбного хозяйств в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан;

      50) организует мероприятия по оказанию помощи животным в случае их заболеваний, угрозы их гибели на незакрепленных охотничьих угодьях и рыбохозяйственных водоемах и (или) участках;

      51) проводит конкурсы по закреплению охотничьих угодий за пользователями животным миром для нужд охотничьего хозяйства;

      52) проводит конкурсы по закреплению рыбохозяйственных водоемов местного, международного и республиканского значения расположенных на территории области;

      53) организует деятельность по интродукции, реинтродукции и гибридизации, а также по искусственному разведению редких и находящихся под угрозой исчезновения видов животных;

      54) организует и обеспечивает охрану животного мира в резервном фонде охотничьих угодий;

      55) организует и обеспечивает охрану в резервном фонде рыбохозяйственных водоемов и (или) участков;

      56) на основании научных рекомендаций ведет паспортизацию рыбохозяйственных водоемов и (или) участков;

      57) выдает разрешения на пользование животным миром, за исключением научно-исследовательского лова на рыбохозяйственных водоемах, расположенных на территории двух и более областей, а также редких и находящихся под угрозой исчезновений видов животных;

      58) осуществляет иные полномочия, возлагаемые на государственное учреждение "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области" законодательством Республики Казахстан.

      18. Государственное учреждение "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области" при реализации возложенных на него задач и осуществления своих функций имеет право в установленном порядке:

      1) запрашивать и получать в установленном законодательством порядке от государственных органов, организаций, необходимую информацию и материалы для решения задач, возложенных на государственное учреждение "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области";

      2) организовывать, принимать участие на совещаниях и семинарах по вопросам, входящим в компетенцию государственного учреждения "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области";

      3) заключать договора на проведение природоохранных мероприятий;

      4) осуществлять иные права, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.

      19. Обязанности государственного учреждения "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области":

      1) давать разъяснения по вопросам, входящим в компетенцию государственного учреждения "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области";

      2) представлять необходимые материалы и информацию в пределах своей компетенции и в рамках законодательства в случае официального запроса об

      этом юридических и физических лиц;

      3) обеспечивать соблюдение работниками государственного учреждения "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области" норм этики административных государственных служащих;

      4) выполнять иные обязанности, входящие в компетенцию государственного учреждения "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области".

3. Организация деятельности Управления природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области

      20. Руководство государственным учреждением "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области" осуществляется первым руководителем, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на государственное учреждение "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области" задач и осуществление им своих функций.

      21. Первый руководитель государственного учреждения "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области" назначается на должность и освобождается от должности акимом области.

      22. Первый руководитель государственного учреждения "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области" имеет заместителя, который назначается на должность и освобождается от должности в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      23. Полномочия первого руководителя государственного учреждения

      "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области":

      1) организует и руководит работой государственного учреждения "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области";

      2) определяет обязанности и полномочия работников государственного учреждения "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области";

      3) назначает на должности и освобождает от должностей работников государственного учреждения "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области";

      4) в установленном законодательством порядке налагает дисциплинарные взыскания и применяет меры по поощрению работников государственного учреждения "Управление природных ресурсов и регулирования

      природопользования Мангистауской области";

      5) в соответствии с законодательством Республики Казахстан издает приказы, даҰт указания обязательные для исполнения работниками государственного учреждения "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области";

      6) утверждает структуру и штатное расписание государственного учреждения "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области";

      7) представляет интересы государственного учреждения "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области" во всех государственных органах и организациях;

      8) обеспечивает соблюдение гендерного баланса при выдвижении мужчин и женщин на руководящие должности;

      9) несет персональную ответственность за работу по противодействию коррупции в государственном учреждении "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области";

      10) осуществляет контроль за целевым расходованием денежных средств и сохранения материальных ценностей, закреплҰнных за государственным учреждением "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области";

      11) осуществляет иные полномочия в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      24. Исполнение полномочий первого руководителя государственного учреждения "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области" в период его отсутствия осуществляется лицом, его замещающим в соответствии с действующим законодательством.

4. Имущество Управления природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области

      25. Государственное учреждение "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области" имеет на праве оперативного управления обособленное имущество.

      26. Имущество государственного учреждения "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области" формируется за счет имущества, приобретенного в результате собственной деятельности и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.

      27. Имущество, закрепленное за государственным учреждением "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области", относится к областной коммунальной собственности.

      28. Государственное учреждение "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области" не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выделенных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством.

5. Порядок внесения изменений и дополнений в Положение

      29. Внесение изменений и дополнений в Положение производится по постановлению акимата Мангистауской области.

      30. Внесенные изменения и дополнения в Положение регистрируются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

6. Реорганизация и упразднение Управления природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области

      31. Реорганизация и упразднение государственного учреждения "Управления природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области" осуществляется акиматом области.

7. Перечень организаций, находящихся в ведении Управления природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области

      1. Государственное коммунальное предприятие "Экологическая исследовательская лаборатория" управления природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области.

      2. "Бейнеуское государственное учреждение по охране лесов и животного мира Управления природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области".

      3. Товарищество с ограниченной ответственностью "Жасыл әлем Мангистау".

      4. Коммунальное государственное учреждение "Государственный региональный природный парк "Кызылсай" Управления природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области.

      5. Самское государственное учреждение по охране лесов и животного мира Управления природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области.

      _____________________________