"Сауда-саттықты (конкурстарды, аукциондарды) өткізуді талап етпейтін мемлекет меншігіндегі жер учаскелеріне құқықтарды алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Маңғыстау облысы әкімдігінің 2016 жылғы 25 қарашадағы № 350 қаулысы. Маңғыстау облысы Әділет департаментінде 2016 жылғы 27 желтоқсанда № 3221 болып тіркелді. Күші жойылды-Маңғыстау облысы әкімдігінің 2020 жылғы 28 ақпандағы № 30 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Маңғыстау облысы әкімдігінің 28.02.2020 № 30 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңына сәйкес облыс әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған "Сауда-саттықты (конкурстарды, аукциондарды) өткізуді талап етпейтін мемлекет меншігіндегі жер учаскелеріне құқықтарды алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.

      2. "Маңғыстау облысының жер қатынастары басқармасы" мемлекеттік мекемесі (Е.Д. Дүзмағамбетов) осы қаулының "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесі мен бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануын, Маңғыстау облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналасуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Ә.А. Шөжеғұловқа жүктелсін.

      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі А. Айдарбаев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      "Маңғыстау облысының

      жер қатынастары басқармасы"

      мемлекеттік мекемесінің басшысы

      Е.Д. Дүзмағамбетов

      "25" 11 2016 жыл

  Маңғыстау облысы әкімдігінің 2016
жылғы "25" 11
№ 350 қаулысымен бекітілген

"Сауда-саттықты (конкурстарды, аукциондарды) өткізуді талап етпейтін мемлекет меншігіндегі жер учаскелеріне құқықтарды алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Сауда-саттықты (конкурстарды, аукциондарды) өткізуді талап етпейтін мемлекет меншігіндегі жер учаскелеріне құқықтарды алу" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) облыстың, қалалардың және аудандардың, кенттердің, ауылдардың, ауылдық округтердің жергілікті атқарушы органдарымен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нысаны: қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі жер учаскесіне құқықты беру туралы шешім (бұдан әрі – шешім) немесе Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрінің 2016 жылғы 30 наурыздағы № 151 "Сауда-саттықты (конкурстарды, аукциондарды) өткізуді талап етпейтін мемлекет меншігіндегі жер учаскелеріне құқықтарды алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" бұйрығымен (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13652 болып тіркелген) бекітілген "Сауда-саттықты (конкурстарды, аукциондарды) өткізуді талап етпейтін мемлекет меншігіндегі жер учаскелеріне құқықтарды алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 10 тармағына сәйкес мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жазбаша жауап болып табылады.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру нысаны: қағаз түрінде.

2. Мемлекеттiк көрсетілетін қызмет процесінде көрсетілетін қызметті берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) iс-қимылы тәртiбiн сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіз болып Стандарттың қосымшасына сәйкес өтініш және өзге құжаттар табылады.

      5. Мемлекеттiк қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде өтінішті қабылдау және оларды тіркеу-15 (он бес) минут;

      2) көрсетілетін қызметті беруші басшысының өтінішті қарауы – 1 (бір) жұмыс күні;

      3) жер қатынастары жөніндегі уәкілетті органның басшысының құжаттарды қарауы – 1(бір) жұмыс күні;

      4) жер қатынастары саласындағы уәкілетті органның жауапты орындаушысымен (бұдан әрі – жауапты орындаушы) құжаттардың заңға сәйкестігін қарау және жер комиссиясының отырысына құжаттарды дайындау – 10 (он) жұмыс күні;

      5) комиссия қорытындысын беру – 1(бір) жұмыс күні;

      6) жауапты орындаушымен комиссия хаттамасын дайындау және жерге орналастыру жобасын әзірлеу үшін көрсетілетін қызметті алушыға жолдау – 5 (бес) жұмыс күні;

      7) жауапты орындаушы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін дайындайды және көрсетілетін қызметті алушыға 7 (жеті) жұмыс күннің ішінде жолдайды;

      8) көрсетілетін қызметті беруші басшысының мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін қарау – 4 (төрт) жұмыс күні;

      9) көрсетілетін қызметті алушыға (не сенімхат бойынша оның өкіліне) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру – 1 (бір) жұмыс күні.

      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі:

      1) өтініштің көшірмесін құжаттар топтамасын қабылдау күні мен уақыты көрсетіле отырып, кеңседе тіркеу туралы белгі соғу;

      2) жер қатынастары жөніндегі уәкілетті орган басшысының анықтауы;

      3) жауапты орындаушыны анықтау;

      4) құжаттарды комиссияның отырысына қарауға дайындау;

      5) комиссия қорытындысын беру;

      6) комиссия хаттамасын дайындау;

      7) мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ресімдеу;

      8) мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін қол қою;

      9) мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін алғанда журналдағы көрсетілетін қызметті алушының қолы.

3. Мемлекеттiк көрсетілетін қызмет процесінде көрсетiлетiн қызметті берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) өзара iс-қимыл тәртiбiн сипаттау

      7. Мемлекеттiк қызметті көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлiмшелерінің (қызметкерлерінің) тiзбесі:

      көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы;

      көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      жер қатынастары жөніндегі уәкілетті органның басшысы;

      жауапты орындаушы;

      комиссия.

      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрымдылық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы түскен құжаттарды тіркейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына ұсынады – 15 (он бес) минут;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттар мазмұнымен танысады, бұрыштама қояды және жер қатынастары жөніндегі уәкілетті органның басшысына береді – 1 (бір) жұмыс күні;

      3) жер қатынастары жөніндегі уәкілетті органның басшысы құжаттарды қарайды және жауапты орындаушыға орындауға береді – 1(бір) жұмыс күні;

      4) жауапты орындаушы құжаттардың заңға сәйкестігін қарап, комиссияның отырысына құжаттарды дайындайды – 10 (он) жұмыс күні немесе құжаттар толық болмаған жағдайда мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жазбаша жауап береді – 2 (екі) жұмыс күні;

      5) комиссия қорытынды береді және жауапты орындаушыға ұсынады – 1 (бір) жұмыс күні;

      6) жауапты орындаушы комиссияның қорытындысы негізінде комиссия хаттамасын дайындайды және жерге орналастыру жобасын әзірлеу үшін көрсетілетін қызметті алушыға жолдайды – 5 (бес) жұмыс күні;

      7) жауапты орындаушы жерге орналастыру жобасы бекітілген күннен бастап шешім жобасын дайындайды және корсетілетін қызметті берушіге жолдайды – 7 (жеті) жұмыс күні;

      8) көрсетілетін қызметті беруші шешім қабылдайды және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманына береді – 4 (төрт) жұмыс күні;

      9) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы шешімді тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға береді – 1 (бір) жұмыс күні.

      9. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс- қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы, сондай-ақ өзге көрсетілген қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы Регламенттің қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсында орналастырылады.

  "Сауда-саттықты конкурстарды, аукциондарды)
өткізуді талап етпейтін мемлекет меншігіндегі жер
учаскелеріне құқықтарды алу" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне қосымша





Об утверждении регламента государственной услуги "Приобретение прав на земельные участки, которые находятся в государственной собственности, не требующее проведения торгов (конкурсов, аукционов)"

Постановление акимата Мангистауской области от 25 ноября 2016 года № 350. Зарегистрировано Департаментом юстиции Мангистауской области 27 декабря 2016 года № 3221. Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 28 февраля 2020 года № 30

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 28.02.2020 № 30 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Приобретение прав на земельные участки, которые находятся в государственной собственности, не требующее проведения торгов (конкурсов, аукционов)".

      2. Государственному учреждению "Управление земельных отношений Мангистауской области" (Дузмагамбетов Е.Д.) обеспечить официальное опубликование данного постановления в информационно-правовой системе "Әділет" и в средствах массовой информации, размещение на интернет-ресурсе акимата Мангистауской области.

      3. Контроль за исполнением данного постановления возложить на заместителя акима области Чужегулова А.А.

      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие после дня его первого официального опубликования.

      Аким области А. Айдарбаев

      "СОГЛАСОВАНО"

      руководитель государственного

      учреждения "Управление земельных

      отношений Мангистауской области"

      Дузмагамбетов Е.Д.

      "25" 11 2016 г.

  Утвержден
постановлением акимата
Мангистауской области
от "25" 11 2016 года № 350

Регламент государственной услуги "Приобретение прав на земельные участки, которые находятся в государственной собственности, не требующее проведения торгов (конкурсов, аукционов)"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Приобретение прав на земельные участки, которые находятся в государственной собственности, не требующее проведения торгов (конкурсов, аукционов)" (далее – государственная услуга) оказывается местными исполнительными органами области, городов и районов, поселков, сел, сельских округов (далее – услугодатель).

      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через канцелярию услугодателя.

      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      3. Результатом оказания государственной услуги является решение о предоставлении права на земельный участок (далее – решение) либо письменный мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги согласно пункту 10 стандарта государственной услуги "Приобретение прав на земельные участки, которые находятся в государственной собственности, не требующее проведения торгов (конкурсов, аукционов)", утвержденным Приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 30 марта 2016 года № 151 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Приобретение прав на земельные участки, которые находятся в государственной собственности, не требующее проведения торгов (конкурсов, аукционов)" (зарегистрирован в реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 13652) (далее – Стандарт).

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявление и иных документов согласно приложению к Стандарту.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) прием документов и их регистрация в канцелярии услугодателя – 15 (пятнадцать) минут;

      2) рассмотрение заявления руководителем услугодателя – 1 (один) рабочий день;

      3) рассмотрение заявления руководителем уполномоченного органа по земельным отношениям – 1 (один) рабочий день;

      4) рассмотрение документов ответственным исполнителем уполномоченного органа по земельным отношениям (далее – ответственный исполнитель) на соответствие законодательству и подготовка материалов на заседание земельной комиссии – 10 (десять) рабочих дней;

      5) вынесение заключения комиссии – 1 (один) рабочий день;

      6) ответственный исполнитель готовит протокол комиссии и направляет услугополучателю на разработку землеустроительного проекта – 5 (пять) рабочих дней;

      7) ответственный исполнитель готовит результат оказания государственной услуги и направляет услугодателю в течение 7 (семь) рабочих дней;

      8) рассмотрение результата оказания государственной услуги руководителем услугодателя – 4 (четыре) рабочих дней;

      9) выдача результата оказания государственной услуги услугополучателю (либо его представителю по доверенности) – 1 (один) рабочий день.

      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) отметка на копии заявления о регистрации в канцелярии с указанием даты и времени приема пакета документов;

      2) определение руководителя уполномоченного органа по земельным отношениям;

      3) определение ответственного исполнителя;

      4) подготовка документов для рассмотрения на заседании комиссии;

      5) выдача заключения комиссии;

      6) подготовка протокола комиссии;

      7) оформление результата оказания государственной услуги;

      8) подписание результата оказания государственной услуги;

      9) роспись услугополучателя в получении результата оказания государственной услуги в журнале.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений, (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      специалист канцелярии услугодателя;

      руководитель услугодателя;

      руководитель уполномоченного органа по земельным отношениям;

      ответственный исполнитель;

      комиссия.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) специалист канцелярии услугодателя регистрирует поступившие документы и передает руководителю услугодателя – 15 (пятнадцать) минут;

      2) руководитель услугодателя ознакамливается с содержанием документов, накладывает резолюцию и передает руководителю уполномоченного органа по земельным отношениям – 1 (один) рабочий день;

      3) руководитель уполномоченного органа по земельным отношениям рассматривает документы и передает ответственному исполнителю – 1 (один) рабочий день;

      4) ответственный исполнитель, рассмотрев документы на соответствие законодательству, готовит материалы на заседание комиссии – 10 (десять) рабочих дней либо, при неполном пакете документов, дает письменный мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги – 2 (два) рабочих дней;

      5) комиссия дает заключение и передает ответственному исполнителю – 1 (один) рабочий день;

      6) ответственный исполнитель на основании заключения комиссии готовит протокол комиссии и направляет услугополучателю на разработку землеустроительного проекта – 5 (пять) рабочих дней;

      7) ответственный исполнитель со дня утверждения землеустроительного проекта готовит проект решения и направляет услугодателю – 7 (семь) рабочих дней;

      8) услугодатель принимает решение и передает специалисту канцелярии услугодателя – 4 (четыре) рабочих дни;

      9) специалист канцелярии услугодателя регистрирует и направляет решение услугополучателю – 1 (один) рабочий день.

      9. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описания порядка взаимодействия с иными услугодателями и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению к настоящему Регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на интернет-ресурсе услугодателя.

  Приложение к регламенту
государственной услуге "Приобретение прав на
земельные участки, которые находятся в
государственной собственности, не требующее
проведения торгов (конкурсов, аукционов)"