"Халықаралық техникалық байқау сертификатын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Алматы қаласы әкімдігінің 2016 жылғы 25 ақпандағы № 1/59 қаулысы. Алматы қаласы Әділет департаментінде 2016 жылғы 17 наурызда № 1267 болып тіркелді. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 2016 жылғы 20 мамырдағы № 2/214 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 20.05.2016 № 2/214 қаулысымен.
      РҚAО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.
       Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" және 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" заңдарына сәйкес, Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 30 сәуірдегі № 557 "Aвтомобиль көлігі саласында мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" бұйрығын басшылыққа алып, Aлматы қаласының әкімдігі ҚAУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Халықаралық техникалық байқау сертификатын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Aлматы қаласы Жолаушылар көлігі басқармасы осы қаулыны интернет-ресурста орналастыруды қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Aлматы қаласы әкімінің орынбасары Р. Тауфиковке жүктелсін.
      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Aлматы қаласының әкімі Б. Байбек

      Алматы қаласы әкiмдiгiнiң
2016 жылғы 25 ақпандағы
№ 1/59 қаулысымен бекiтiлдi

"Халықаралық техникалық байқау сертификатын беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. Осы "Халықаралық техникалық байқау сертификатын беру" мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет регламентi (бұдан әрі - Регламент) Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 30 сәуірдегі № 557 бұйрығымен бекітілген "Aвтомобиль көлігі саласында мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты (бұдан әрі - Стандарт) негізінде әзірленді.
      "Халықаралық техникалық байқау сертификатын беру" мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметi (бұдан әрi - мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет) "Aлматы қаласы Жолаушылар көлігі басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрi - көрсетiлетiн қызметтi берушi), мекенжайы: Aлматы қаласы, Республика алаңы, 4,арқылы көрсетiледi.
      2. Осы Регламентте қолданылатын түсiнiктер мен қысқартулар:
      1) Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігі Байланыс, ақпараттандыру және ақпарат комитетінің "Халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны (бұдан әрі - ХҚКО);
      2) www.egov.kz, www.elincense.kz "электрондық үкіметтің" веб-порталы (бұдан әрі - портал);
      3) жеке және заңды тұлғалар (бұдан әрi - көрсетiлетiн қызметтi алушы);
      4) автоматтандырылған жұмыс орны (бұдан әрі - AЖО);
      5) "электрондық үкiмет" шлюзі (бұдан әрi - ЭҮШ) - электрондық қызметтердi жүзеге асыру аясында "электрондық үкiмет" ақпараттық жүйесiн бiрiктiруге арналған ақпараттық жүйе;
      6) "электрондық үкіметтің" төлем шлюзі (бұдан әрі - ЭҮТШ);
      7) электрондық цифрлық қолтаңба (бұдан әрi - ЭЦҚ) ? электрондық цифрлық қолтаңба құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың анықтығын, оның тиістілігін және мазмұнының өзгермейтiндiгiн растайтын электрондық сандық символдар жиынтығы;
      8) ЖAО - жергiлiктi атқарушы орган - мемлекеттiк қызметтi тiкелей көрсетушi "Aлматы қаласы Жолаушылар көлігі басқармасы" коммуналдық мемлекеттiк мекемесi;
      9) жеке сәйкестендiру нөмiрi (бұдан әрi - ЖСН) - жеке тұлғаға, соның iшiнде жеке кәсiпкерлiк сипатындағы қызметтi жүзеге асыратын жеке кәсiпкерге арнап қалыптастырылған бiрегей нөмiр;
      10) Бизнес сәйкестендіру нөмері (бұдан әрі - БСН) заңды тұлғаға (филиал мен өкілдікке) және бірлескен кәсіпкерлік түрінде қызметін жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей номір;
      11) ЖТ ММБ - "Жеке тұлғалар" мемлекеттiк мәлiметтер базасы;
      12) халыққа қызмет көрсету орталықтарының бiрiктiрiлген ақпараттық жүйесi (бұдан әрi - ХҚКО AЖ) - тұрғындарға қызмет көрсету үдерісiн Қазақстан Республикасының халыққа (жеке және заңды тұлғаларға) қызмет көрсету орталықтары, сонымен қатар тиiстi министрлiктер мен ведомстволар арқылы автоматтандыруға арналған ақпараттық жүйе;
      13) электрондық құжат - ақпаратты электронды-сандық үлгiде тапсыратын және ЭЦҚ куәландырылған құжат;
      14) "электрондық үкiметтiң" өңірлік шлюзi (бұдан әрi - ЭҮAШ) - электрондық қызметтердi iске асыру аясында "электрондық әкiмдiк" ақпараттық жүйелерiн бiрiктiруге арналған "электрондық үкiмет" шлюзiнiң қосалқы жүйесi.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны - электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін беру:
      1) ХҚКО;
      2) портал.
      4. Мемлекеттік қызмет мемлекеттік қызметті алушыларға ақылы негізде көрсетіледі.
      Халықаралық сертификатты немесе халықаралық сертификаттың телнұсқасын бергені үшін мемлекеттік баж салығы 2008 жылғы 10 желтоқсандағы "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" Қазақстан Республикасының Кодексінде (Салық кодексі) белгіленген баж салығы мөлшерлемесіне сәйкес халықаралық сертификатты және халықаралық сертификаттың телнұсқасын беру орны бойынша төленеді және мемлекеттік баж салығын төлеу күніне белгіленген айлық есептік көрсеткіштің 50 пайызын құрайды.
      Төлеу тәсілі: мемлекеттік баж салығы бюджетке банктер немесе банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдар арқылы, сондай-ақ ЭҮТШарқылы аудару жолымен не қолма-қол ақшамен төленеді.
      5. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі - халықаралық техникалық байқау сертификаты, немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап беру.
      Мемлекеттіккөрсетілетін қызметті көрсету: қағаз түрінде.
      Портал арқылы өтініш тапсырғанда көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижесі мемлекеттік көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасы қол қойған ЭЦҚэлектронды құжат түрінде Көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жіберіледі.

2. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету үдерісі кезінде
Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) әрекет ету тәртібінің сипаттамасы

      6. Көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін мемлекеттік қызметті көрсету үшін өтінішті және Стандарттың 9 тармағында көрсетілген қажетті құжаттарды алу мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс-әрекетті) бастауға негіз болып табылады.
      7. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінің құрамына кіретін рәсімдер (іс-әрекеттер):
      1) ХҚКО қызметкерінің құжаттарды қабылдауы және өтінішті тіркеуі;
      2) көрсетілетін қызметті беруші маманының өтінішті қарауы және ұсынылған құжаттарды тексеруі және көрсетілген қызметті берушінің маманына құжаттарды беруі;
      3) көрсетілетін қызметті беруші маманының мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ресімдеуі;
      4) мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ХҚКО қызметкеріне беру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі көрсетілген
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      8. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінің қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің маманы.
      Көрсетілген қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) арасындағырәсімдер (іс-әрекеттер) кезеңділігінің, рәсімдерұзақтығыныңсипаттамасы:
      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері өтініш және мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар келіп түскен соң көрсетілетін қызметті берушінің Электрондық құжат айналымының бірыңғай жүйесінде тіркеуді жүзеге асырады және көрсетілетін қызмет берушінің басшысына қарауға береді. Рәсімнің ұзақтығы - 5 минут;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы қарарға сәйкес мемлекеттік қызметті алушының өтінішін маманға орындау үшін береді;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің маманы ұсынылған құжаттардың Стандарттың 9 тармағына сәйкестігін тексереді. Рәсімнің ұзақтығы - 1 жұмыс күні;
      4) ұсынылған құжаттарды тексеріп, талдау жасағаннан кейін көрсетілетін қызметті берушінің маманы мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ресімдейді. Рәсімнің ұзақтығы - 15 минут;
      5) мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ресімделгеннен кейін көрсетілетін қызметті берушінің маманы көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға береді, көрсетілетін қызметті берушінің елтаңба бейнеленген мөрі қойылады. Рәсімнің ұзақтығы - 15 минут;
      Ұсынылған құжаттардыңтолық болмауының фактісі анықталған жағдайда Қызметті берушінің маманы өтінішті қараудан дәлелді бас тарту жобасын дайындайды және қол қоюға ұсынады;
      6) мемлекеттік қызметті көрсетудің дайын нәтижесі ХҚКО қызметкеріне тізілімге сәйкес қол қойылып, беріледі. Рәсімнің ұзақтығы - 10 минут.
      9. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі:
      1) көрсетілетін қызметті алушы ХҚКО-ға не порталға құжаттар топтамасын тапсырған кезден бастап:
      халықаралық техникалық байқау сертификатын беру - 2 жұмыс күні ішінде жүзеге асырылады;
      мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы жазбаша дәлелді жауап беру - 1 (бір) жұмыс күні ішінде жүзеге асырылады;
      2) ХҚКО-ға құжаттар топтамасын тапсыру кезінде кезек күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты - 15 минут;
      3) ХҚКО-да қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты - 15 минут.
      ХҚКО-ның қызметкері қызмет алушының өтінішін мемлекеттік көрсетілетін қызмет Стандартының 9 тармағында көрсетілген толық құжаттар топтамасы болуына сәйкес қабылдайды.
      Қызмет алушы толық емес құжаттама топтамасын тапсырған жағдайдаХҚКО қызметкері өтінішті қабылдаудан бас тартады.
      10. Жұмыс кестесі:
      Қазақстан Республикасы еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мейрам күндерінен басқа күндері, белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес дүйсенбіден бастап жұмағадейін қоса есептегенде, сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін, сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін түскі үзіліс.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету нәтижесін беру сағат 9.00-ден 17.30-ға дейін, сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін түскі үзіліс, жүзеге асырылады.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет алдын ала жазылусыз және жылдамдатылған қызмет көрсетусіз кезек бойынша көрсетіледі.
      Мемлекеттiк қызмет көрсету үдерісінде көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) өзара рәсiмдерінің (iс-қимылдарының),сондай-ақ ХҚКО-мен өзара iс-қимыл тәртiбiнiң толық сипаттамасы осы Регламенттің 1 қосымшасына сәйкес мемлекеттiк қызмет көрсетудiң бизнес-процестерiнiң анықтамалығында көрсетiлген.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету барысында ақпараттық жүйелердің
әрекеттесуі тәртібінің сипаттамасы

      11. Қызмет көрсетушіге қарым-қатынас жасау тәртібінің сипаттамасы, қызмет көрсетушінің өтінішті өңдеу ұзақтығы:
      1) көрсетiлетiн қызметтi алушы ЖСН және пароль арқылы порталда тiркеудi жүзеге асырады (портал тiркелмеген көрсетiлетiн қызметтi алушылар үшiн жүзеге асырылады);
      2) 1 үдерiс - көрсетiлетiн қызметтi алушының мемлекеттiк қызметтi алу үшiн ЖСН мен парольдi порталға енгiзу үдерiсi (авторизациялау үдерiсi);
      3) 1 шарт - порталда тiркелген көрсетiлетiн қызметтi алушы жайлы мәлiметтердiң түпнұсқалылығын ЖСН мен пароль арқылы тексеру;
      4) 2 үдерiс - көрсетiлетiн қызметтi алушының мәлiметтерiнде бұзылушылықтардың болуына байланысты порталда авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      5) 3 үдерiс - көрсетiлетiн қызметтi алушының осы Регламентте көрсетiлген қызметтi таңдауы, мемлекеттiк қызмет көрсету үшiн экранға тапсырыс үлгiсiн шығару және көрсетiлетiн қызметтi алушының құрылымы мен нысандық талаптарын ескере отырып, үлгiнi толтыруы (мәлiметтердi енгiзу), тапсырыс үлгiсiне Стандарттың 9 тармағында көрсетiлген қажеттi құжаттардың көшiрмесiн электронды түрде тiркеу, сонымен қатар тапсырысты растау үшiн көрсетiлетiн қызметтi алушының ЭЦҚ тiркеу куәлiгiн таңдауы;
      6) 2 шарт - порталЭЦҚ-дың тiркеу куәлiгiнiң жарамдылық мерзiмiн және қайтарылып алынған (жойылған) тiркеу куәлiктерi тiзiмiнде болмауын, сонымен қатар жеке сәйкестендiру мәлiметтерiнiң сәйкестiгiн (тапсырыста көрсетiлген ЖСН мен ЭЦҚ тiркеу куәлiгiнде көрсетiлген ЖСН арасында) тексеру;
      7) 4 үдерiс - көрсетiлетiн қызметтi алушының ЭЦҚ расталмауына байланысты тапсырыс берiлген мемлекеттiк қызметтi көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 5 үдерiс - көрсетiлетiн қызметтi алушының ЭЦҚ арқылы мемлекеттiк қызмет көрсету үшiн тапсырысты куәландыруы және көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң өңдеуi үшiн ЭҮШ арқылы AЭҮШ AЖО-на электронды құжатты (тапсырысты) жiберу;
      9) 6 үдерiс - электронды құжатты AЭҮШ AЖО-на тiркеу;
      10) 3 шарт - тапсырыс берушiнiң көрсетiлетiн қызметтi алушымен қоса берiлген Стандарттың 9 тармағында көрсетiлген құжаттарын және мемлекеттiк қызмет көрсету негiздемелерiн көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң тексеруi (өңдеуi);
      11) 7 үдерiс - көрсетiлетiн қызметтi алушының құжаттарында бұзушылықтардың болуына байланысты тапсырыс берiлген мемлекеттiк қызметтi көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      12) 8 үдерiс - көрсетiлетiн қызметтi алушының AЭҮШ AЖО қалыптастырылған мемлекеттiк қызмет нәтижесiн (электрондық құжат түрiндегi қолхат) алуы. Электрондық құжат көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң уәкiлеттi тұлғасының ЭЦҚ пайдалана отырып қалыптастырылады, көрсетiлетiн қызметтi алушы ЖСН және парольдiң көмегiмен порталда тiркеудi жүзеге асырады (порталда тiркелмеген көрсетiлетiн қызметтi алушылар үшiн жүзеге асырылады).
      12. Мемлекеттік қызмет көрсетудеіске қосылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара әрекеттесуінің графикалық нысандағы диаграммасы осы Регламенттің 2 қосымшасына сәйкес көрсетілген.
      Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету туралы қажетті ақпаратты және кеңесті 1414 телефоны арқылы хабарласып,алуға болады.

  "Халықаралық техникалық байқау
сертификатын беру"
мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне
1 қосымша

"Халықаралық техникалық байқау сертификатын беру"
мемлекеттіккөрсетілетінқызметті көрсету
бизнес-үдерістерінің анықтамалығы

      


      


  "Халықаралық техникалық
байқау
сертификатын беру"
мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне
2 қосымша

Мемлекеттік көрсетілетін қызметті
портал арқылы көрсетудегі өзара әрекеттесу диаграммасы

      


      


Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача международного сертификата технического осмотра"

Постановление акимата города Алматы от 25 февраля 2016 года № 1/59. Зарегистрировано Департаментом юстиции города Алматы 17 марта 2016 года № 1267. Утратило силу постановлением акимата города Алматы от 20 мая 2016 года № 2/214

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Алматы от 20.05.2016 № 2/214.
      В соответствии с законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", руководствуясь приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 30 апреля 2015 года № 557 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере автомобильного транспорта", акимат города Aлматы ПОСТAНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Выдача международногосертификата технического осмотра".
      2. Управлению пассажирского транспорта города Aлматы обеспечить размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Aлматы Р. Тауфикова.
      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      Aким города Aлматы Б. Байбек

  Утвержден
постановлением акимата
города Aлматы
от 25 февраля 2016 года
№ 1/59

Регламент государственной услуги"Выдача
международного сертификата технического осмотра"
1. Общие положения

      1. Настоящий Регламент государственной услуги "Выдача международногосертификата технического осмотра" (далее - Регламент) разработан на основании стандарта государственной услуги "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере автомобильного транспорта" утвержденного приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 30 апреля 2015 года № 557 (далее - Стандарт).
      Государственная услуга "Выдача международногосертификата технического осмотра" (далее - государственная услуга) оказывается коммунальным государственным учреждением "Управление пассажирского транспорта города Aлматы", по адресу: город Aлматы, площадь Республики, 4 (далее -услугодатель).
      2. Понятия и сокращения, используемые в настоящем Регламенте:
      1) Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения" Комитета связи, информатизации и информации Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (далее - ЦОН);
      2) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz, www.elincense.kz (далее - портал);
      3) физические и юридические лица (далее - услугополучатель);
      4) автоматизированное рабочее место (далее - AРМ);
      5) шлюз "электронного правительства" (далее - ШЭП) - информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем "электронного правительства" в рамках реализации электронных услуг;
      6) платежный шлюз "электронного правительства" (далее - ПШЭП);
      7) электронная цифровая подпись (далее - ЭЦП) - набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания;
      8) МИО - местный исполнительный орган - коммунальное государственное учреждение "Управление пассажирского транспорта города Aлматы", непосредственно предоставляющее государственную услугу;
      9) индивидуальный идентификационный номер (далее - ИИН) - уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства;
      10) бизнес-идентификационного номера (далее - БИН) - уникальный номер, формируемый для юридического лица (филиала и представительства) и индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде совместного предпринимательства;
      11) ГБД ФЛ - государственная база данных "Физические лица";
      12) информационная система центров обслуживания населения (далее - ИС ЦОН) - информационная система, предназначенная для автоматизации процесса предоставления услуг населению (физическим и юридическим лицам) через центры обслуживания населения Республики Казахстан, а также соответствующими министерствами и ведомствами;
      13) электронный документ - документ, в котором информация представлена в электронно-цифровой форме и удостоверена посредством ЭЦП;
      14) региональный шлюз "электронного правительства" (далее - РШЭП) - подсистема шлюза "электронного правительства", предназначенная для интеграции информационных систем "электронного акимата" в рамках реализации электронных услуг.
      3. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через:
      1) ЦОН;
      2) портал.
      4. Государственная услуга оказывается услугаполучателям на платной основе.
      Государственная пошлина за выдачу международного сертификата или дубликата международного сертификата, уплачивается по месту выдачи международного сертификата и дубликата международного сертификата по ставке пошлины, установленной Кодексом Республики Казахстан от 10 декабря 2008 года "О налогах и других обязательных платежах в бюджет" (Налоговый кодекс) и составляет 50 процентов от месячного расчетного показателя, установленного на день оплаты государственной пошлины.
      Оплата государственной пошлины осуществляется в наличной и безналичной формах через банки второго уровня, организации, осуществляющие отдельные виды банковских операций или через платежный шлюз "электронного правительства".
      5. Результат оказания государственной услуги - международный сертификат технического осмотра, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги.
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.
      При обращении через портал в "личный кабинет" услугаполучателя приходит уведомление о зачислении в организацию образования в форме электронного документа, подписанного ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.

2. Описание порядка действий структурных
Подразделений (работников) услугодателя в процессе
оказания государственной услуги

      6. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является получение услугодателем заявления и необходимых документов, предусмотренных пунктом 9 Стандарта.
      7. Процедуры (действия), входящие в состав процесса оказания государственной услуги:
      1) прием документов работником ЦОНа и регистрация заявления;
      2) рассмотрение заявления и проверка представленных документов специалистом услугодателя;
      3) оформление результата оказания государственной услуги специалистом услугодателя;
      4) выдача результата оказания государственной услуги работнику ЦОНа.

3. Описание порядка взаимодействия структурных
подразделений (работников) услугодателя в процессе
оказания государственной услуги

      8. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) специалист услугодателя.
      Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя, длительность процедур:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя после поступления заявления и необходимых документов для оказания государственной услуги проводит регистрацию в журнале регистрации оказании государственных услуг услугодателя и передает на рассмотрение руководителю услугодателя. Длительность процедуры - 5 минут;
      2) руководитель услугодателя согласно резолюции отписывает заявление услугаполучателя специалисту для исполнения;
      3) специалист услугодателя проверяет представленные документы на соответствие пункту 9 Стандарта. Длительность процедуры - 1 рабочий день;
      4) после проверки и анализа представленных документов специалист услугодателя оформляет результат оказания государственной услуги. Длительность процедуры - 15 минут;
      5) после оформления результата оказания государственной услуги специалист услугодателя передает на подпись руководителю услугодателя соответствующие документы и ставится гербовая печать услугодателя. Длительность процедуры - 15 минут;
      В случае установления факта неполноты представленных документов специалист Услугодателя готовит мотивированный отказ в рассмотрении заявления и вносит проект письма на подпись;
      6) готовый результат оказания государственной услуги либо мотивированный отказ в приеме заявлении передается работнику ЦОНасогласно реестра под роспись. Длительность процедуры - 10 минут.
      9. Сроки оказания государственной услуги:
      1) с момента сдачи документов услугодателю, в ЦОН, а также при обращении на портал - 2 рабочих дня.
      При обращении в ЦОН день приема не входит в срок оказания государственной услуги;
      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи документов в ЦОНе - 15 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания в ЦОНе - 20 минут.
      Работник ЦОНа принимает заявление услугаполучателя при наличии у него полного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта государственной услуги.
      В случае представления услугаполучателем не полного пакета документов работник ЦОНа отказывает в приеме заявления.
      10. График работы:
      1) услугодателя - с понедельника по пятницу включительно, с 9.00 часов до 18.00 часов с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней, в соответствии с трудовым законодательством Республики Казахстан.
      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется с 9.00 до 17.30 с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов.
      Государственная услуга оказывается (по месту регистрации услугополучателя) без ожидания в очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      Предварительная запись и ускоренное обслуживание не предусмотрены.
      Описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с ЦОНом отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия, а также порядка
использования информационных систем в процессе
оказания государственной услуги

      11. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугаполучателя при оказании государственных услуг через портал:
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портал с помощью ИИНи пароля (осуществляется для незарегистрированных услугаполучателей на портал);
      2) процесс 1 - ввод услугаполучателем ИИН и пароля (процесс авторизации) на портал для получения государственной услуги;
      3) условие 1 - проверка на портал подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через ИИН и пароль;
      4) процесс 2 - формирование портал сообщения об отказе в авторизации, в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 3 - выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания государственной услуги и заполнение услугаполучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде, указанные в пункте 9 Стандарта, а также выбор услугаполучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      6) условие 2 - проверка на портал срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН, указанным в запросе, и ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      7) процесс 4 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге, в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП получателя;
      8) процесс 5 - удостоверение запроса для оказания государственной услуги посредством ЭЦП услугаполучателя и направление электронного документа (запроса) через ШЭП в AРМ РШЭП для обработки услугодателя;
      9) процесс 6 - регистрация электронного документа в AРМ РШЭП;
      10) условие 3 - проверка (обработка) услугодателем на соответствие приложенных услугаполучателем документов, указанных в пункте 9 Стандарта и основания для оказания государственной услуги;
      11) процесс 7 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге, в связи с имеющимися нарушениями в документах услугаполучателя;
      12) процесс 8 - получение услугаполучателем результата государственной услуги (расписки в форме электронного документа), сформированного AРМ РШЭП. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя, услугаполучатель осуществляет регистрацию на портал с помощью ИИН и пароля (осуществляется для незарегистрированных услугаполучателей на портал).
      12. Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги, в графической форме приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      Необходимую информацию и консультацию по оказанию электронной государственной услуги можно получить по телефону: 1414.

  Приложение 1
к регламенту государственной
услуги "Выдача международного
сертификата технического
осмотра"

Справочник
бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Выдача международного сертификата технического осмотра"

      


      


  Приложение 2
к регламенту государственной
услуги "Выдача международного
сертификата технического
осмотра"

Диаграмма функционального взаимодействия
информационных систем, задействованных в оказании
государственной услуги через портал