"Құқықтық актілер туралы" Қазақстан Республикасының 2016 жылғы 6 сәуірдегі Заңының 26-бабына, "Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың үлгілік қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 21 мамырдағы № 504 қаулысына сәйкес Аққайың ауданының мәслихаты ШЕШТІ:
1. "Солтүстік Қазақстан облысы Аққайың ауданында әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидаларын бекіту туралы" Аққайың ауданы мәслихатының 2016 жылғы 28 қаңтардағы № 39-7 шешіміне (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 2016 жылғы 15 ақпанда № 3622 болып тіркелді, 2016 жылғы 22 ақпанда Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық ақтілерінің "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) келесі өзгерістер енгізілсін:
көрсетілген шешімнің әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың Қағидалары осы шешімнің қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.
2. Осы шешім алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.
V шақырылған III сессия төрағасы |
C. Семенюк |
Аққайың ауданы мәслихатының хатшысы |
С. Мұқанов |
"КЕЛІСІЛДІ" Солтүстік Қазақстан облысының әкімі 2016 жылғы 18 мамыр |
Е. Сұлтанов |
Аққайың ауданы мәслихатының 2016 жылғы 18 мамырдағы № 3-2 шешіміне қосымша | |
Аққайың ауданы мәслихатының 2016 жылғы 28 қаңтардағы № 39-7 шешімімен бекітілді |
Солтүстік Қазақстан облысы Аққайың ауданында әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидалары
1. Осы әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңына, "Халықты жұмыспен қамту туралы" Қазақстан Республикасының 2016 жылғы 6 сәуірдегі Заңына, "Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың үлгілік қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 21 мамырдағы № 504 қаулысына, "Отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты мен отбасыға көмектің жеке жоспары нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 23 ақпандағы № 88 бұйрығына, Мемлекет басшысының Үкіметтің 2015 жылғы 11 ақпандағы кеңейтілген отырысында берген тапсырмаларын іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспарының 72-тармағына сәйкес "Ерекше кезең" экономикалық саясатының шараларын ескере отыра әзірленді және өмірлік қиын жағдай туындаған кезде Солтүстік Қазақстан облысы Аққайың ауданында әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтарының жекелеген санаттарының тізбесін айқындау тәртібін анықтайды.1. Жалпы ережелер
2. Осы Қағидаларда пайдаланылатын негізгі терминдер мен ұғымдар:1) атаулы күндер – жалпы халықтық тарихи, рухани, мәдени маңызы бар және Қазақстан Республикасы тарихының барысына ықпал еткен оқиғалар;
2) арнайы комиссия – өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты әлеуметтік көмек көрсетуге үміткер адамның (отбасының) өтінішін қарау бойынша аудан әкімінің шешімімен құрылатын комиссия;
3) ең төмен күнкөріс деңгейі – Солтүтік Қазақстан облысының статистикалық органдары есептейтін мөлшері бойынша ең төмен тұтыну себетінің құнына тең, бір адамға қажетті ең төмен қаржылық табыс;
4) мереке күндері – Қазақстан Республикасының ұлттық және мемлекеттік мереке күндері;
5) отбасының (азаматтың) жан басына шаққандағы орташа табысы – отбасының жиынтық табысының айына отбасының әрбір мүшесіне келетін үлесі;
6) өмірлік қиын жағдай – азаматтың тыныс-тіршілігін объективті түрде бұзатын, ол оны өз бетінше еңсере алмайтын ахуал;
7) уәкілетті орган – "Аққайың аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі;
8) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы (бұдан әрі – уәкілетті ұйым) – Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсету, "бір терезе" қағидаты бойынша мемлекеттік қызметтер көрсетуге өтініштер қабылдау және көрсетілетін қызметті алушыға олардың нәтижелерін беру жөніндегі жұмысты ұйымдастыру, сондай-ақ электрондық нысанда мемлекеттік қызметтер көрсетуді қамтамасыз ету үшін Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімі бойынша құрылған заңды тұлға;
9) учаскелік комиссия – әлеуметтік көмек алуға өтініш білдірген адамдардың (отбасылардың) материалдық жағдайына тексеру жүргізу және қорытындылар дайындау үшін ауылдық округтер әкімдерінің шешімімен құрылатын комиссия;
10) шекті шама – әлеуметтік көмектің бекітілген ең жоғары мөлшері;
11) жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шаралары – өзін-өзі жұмыспен қамтыған, жұмыссыз және табысы аз халықтың қатарындағы Қазақстан Республикасының азаматтары мен оралмандарды, мемлекет Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіппен жүзеге асыратын мемлекеттік қолдау шаралары;
12) әлеуметтік келісімшарт – жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің мемлекеттік шараларына қатысатын Қазақстан Республикасының жұмыссыз, өз бетінше жұмыспен айналысушы және табысы аз азаматтары қатарындағы жеке тұлға мен халықты жұмыспен қамту орталығы арасындағы, тараптардың құқықтары мен міндеттерін айқындайтын келісім;
13) әлеуметтік бейімдеу жөніндегі шаралар - "Мүгедектерді әлеуметтік қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 21-бабында айқындалған мүгедектерді әлеуметтік оңалту шаралары, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген тәртіппен көрсетілетін өзге де мемлекеттік қолдау шаралары түрінде әлеуметтік орта жағдайларына бейімделуі мақсатында ұсынылатын шаралар;
14) отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты – "Өрлеу" жобасына қатысуға отбасының атынан әрекет ететін жұмысқа қабілетті жеке тұлға мен тараптардың құқықтары мен міндеттерін айқындаушы уәкілетті орган арасындағы келісім;
15) отбасыға көмектің жеке жоспары (бұдан әрі – жеке жоспар) – уәкілетті орган өтініш берушімен және (немесе) оның отбасы мүшелерімен бірлесіп жұмыспен қамтуға жәрдемдесу және (немесе) отбасы мүшелерін әлеуметтік бейімдеу жөнінде құрған іс-шаралар жоспары;
16) шартты ақшалай көмек (бұдан әрі - ШАҚ) - отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарт талаптары бойынша жан басына шаққандағы орташа айлық табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінің 60 пайызынан төмен жеке тұлғаларға немесе отбасыларға мемлекет беретін ақшалай нысындағы төлем.
3. Осы Қағидалар Солтүстік Қазақстан облысы Аққайың ауданының аумағында тұратын тұлғаларға таратылады.
4. Осы қағидалардың мақсаттары үшін әлеуметтік көмек ретінде жергілікті атқарушы органмен мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына (бұдан әрі - алушылар) өмірлік қиын жағдай туындаған кезде, сондай – ақ атаулы күндер мен мереке күндеріне ақшалай нысанда көрсететін көмек түсініледі.
5. "Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектеріне және соларға теңестірілген адамдарға берілетін жеңілдіктер мен оларды әлеуметтік қорғау туралы" Қазақстан Республикасының 1995 жылғы 28 сәуірдегі Заңының 20-бабында және "Қазақстан Республикасында мүгедектерді әлеуметтік қорғау туралы" Қазақстан Республикасының 2005 жылғы 13 сәуірдегі Заңының 16-бабында көрсетілген адамдарға әлеуметтік көмек осы Қағидаларда көзделген тәртіппен көрсетіледі.
6. Атаулы күндер мен мереке күндер тізбесі және әлеуметтік көмек көрсетудің еселігі осы Қағидалардың 1-қосымшасына сәйкес белгіленеді.
Атаулы күндер мен мереке күндерге әлеуметтік көмек мөлшері Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің келісуі бойынша бір жолғы мөлшерде белгіленеді.
Атаулы күндер мен мереке күндерге әлеуметтік көмек осы Қағидалардың 1-қосымшасында көрсетілген санаттарының біреуі бойынша жылына бір рет көрсетіледі.
7. Учаскелік және арнайы комиссия өз қызметтерін Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігімен бекітілетін ережелердің негізінде жүзеге асырады.
2. Әлеуметтік көмек алушылар санаттарының тізбесін айқындау және әлеуметтік көмек мөлшерлерін белгілеу тәртібі
8. Алушылар санатының тізбесін, әлеуметтік көмектің шекті мөлшерлерін, табиғи зілзаланың немесе өрттің салдарынан өмірлік қиын жағдай туындаған кезде әлеуметтік көмекке өтініш білдіру мерзімдері осы Қағидалардың 2-қосымшасына сәйкес бекітіледі.9. Өмірлік қиын жағдай туындаған кезде азаматтарды мұқтаждар санатына жатқызу және адамның (отбасының) материалдық-тұрмыстық жағдайына тексеру жүргізу үшін негіздемелердің түпкілікті тізбесі осы Қағидалардың 3-қосымшасына сәйкес бекітіледі.
Арнайы комиссия әлеуметтік көмек көрсету қажеттілігі туралы қорытынды шығарған кезде азаматтарды мұқтаждар санатына жатқызу үшін негіздемелер тізбесін басшылыққа алады.
10. Әрбір жекелеген жағдайда көрсетілетін әлеуметтік көмек мөлшерін, отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты негізіндегі шартты ақшалай көмекті қосапағанда, арнайы комиссия айқындайды және оны әлеуметтік көмек көрсету қажеттілігі туралы қорытындыда көрсетеді.
11. Әлеуметтік көмек азаматтарға осы Қағидаларға 3-қосымшаның 1)-13) тармақшаларында көрсетілген негіздеме бойынша адамның (отбасының) ең төменгі күнкөріс деңгейі мөлшерінің бір еселік шегінен аспайтын жан басына шаққандағы орташа табысын ескере отыра, 5(бес) айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде жылына бір рет көрсетіледі.
12. Әлеуметтік көмек азаматтарға осы Қағидаларға 3-қосымшаның 14) тармақшасында көрсетілген негіздемелер бойынша адамның (отбасының) кірістер есебінсіз, 80 айлық есептік көрсеткіштен артық емес мөлшерінде бір рет көрсетіледі.
13. Шартты ақшалай көмек осы Қағидаларға 3-қосымшаның 15) тармақшасында көрсетілген негіздеме бойынша адамның (отбасының) жан басына шаққандағы орташа табысы мен Солтүстік Қазақстан облысында белгіленген ең төменгі күнкөріс деңгейінің 60 пайызы арасындағы айырма ретінде отбасының әрбір мүшесіне ай сайын немесе үміткердің өтініші бойынша үш айға бір мезгілде көрсетіледі, және отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшартының қолданылу мерзіміне тағайындалады.
Отбасының құрамы өзгерген жағдайда, шартты ақшалай көмектің мөлшері көрсетілген мән-жайлар орын алған сәттен бастап қайта есептеледі, бірақ оны тағайындаған сәттен бұрын емес.
14. Әлеуметтік көмек осы Қағидаларға 3-қосымшаның 16) тармақшасында көрсетілген негіздеме бойынша кірістер есебінсіз, 20 (жиырма) айлық есептік көрсеткіштен артық емес мөлшерінде екі жылда бір рет көрсетіледі.
15. Әлеуметтік көмек осы Қағидаларға 3-қосымшасының 17) тармақшасында көрсетілген негіздеме бойынша кірістер есебінсіз, 10 (он) айлық есептік көрсеткіштен артық емес мөлшерінде жылына бір рет көрсетіледі.
16. Әлеуметтік көмек осы Қағидаларға 3-қосымшаның 18) тармақшасында көрсетілген негіздеме бойынша кірістер есебінсіз, 2 (екі) айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде ай сайын көрсетіледі.
17. Әлеуметтік көмек осы Қағидаларға 3-қосымшаның 19) тармақшасында көрсетілген негіздеме бойынша кірістер есебінсіз, 10 (он) айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде бір рет көрсетіледі.
18. Әлеуметтік көмек осы Қағидаларға 3-қосымшаның 20) тармақшасында көрсетілген негіздеме бойынша кірістер есебінсіз, 5 (бес) айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде бір рет көрсетіледі.
19. Әлеуметтік көмек көрсетуге адамның (отбасының) жан басына шаққандағы орташа табысы әлеуметтік көмек тағайындауға өтініш жасаған айдың алдындағы үш айда алынған жиынтық табысты отбасы мүшелерінің санына бөлу арқылы және үш айға есептеп шығарылады.
Отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты негізіндегі шартты ақшалай көмек көрсетуге үміткер адамның (отбасының) жан басына шаққандағы орташа табысы отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшартының қолданылу мерзімі ішінде қайта қаралмайды.
Сонымен бірге жиынтық табыс "Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алуға үміткер адамның (отбасының) жиынтық табысын есептеудің ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2009 жылғы 28 шілдедегі № 237-б бұйрығымен бекітілген мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алуға үміткер адамның (отбасының) жиынтық табысын есептеудің ережесіне сәйкес есептеледі.
3. Әлеуметтік көмек көрсету тәртібі
20. Атаулы күндер мен мереке күндеріне әлеуметтік көмек алушылардан өтініштер талап етілмей уәкілетті ұйымның не өзге де ұйымдардың ұсынымы бойынша жергілікті атқарушы органмен бекітетін тізім бойынша көрсетіледі.21. Өмірлік қиын жағдай туындаған кезде әлеуметтік көмек алу үшін өтініш беруші өзінің немесе отбасының атынан уәкілетті органға немесе ауылдық округтың әкіміне өтінішке қоса мынадай құжаттарды:
1) жеке басын куәландыратын құжатты;
2) тұрақты тұрғылықты жері бойынша тіркелгенін растайтын құжатты;
3) осы қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес адамның (отбасының) құрамы туралы мәліметтерді;
4) адамның (отбасы мүшелерінің) табыстары туралы мәліметтерді;
5) өмірлік қиын жағдайдың туындағанын растайтын актіні және/немесе құжатты ұсынады.
22. Құжаттар салыстырып тексеру үшін түпнұсқаларда және көшірмелерде ұсынылады, содан кейін құжаттардың түпнұсқалары өтініш берушіге қайтарылады.
23. Өмірлік қиын жағдай туындаған кезде әлеуметтік көмек көрсетуге өтініш келіп түскен кезде уәкілетті орган немесе ауылдық округтің әкімі бір жұмыс күні ішінде өтініш берушінің құжаттарын адамның (отбасының) материалдық жағдайына тексеру жүргізу үшін учаскелік комиссияға жібереді.
24. Учаскелік комиссия құжаттарды алған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде өтініш берушіге тексеру жүргізеді, оның нәтижелері бойынша осы Қағидаларға 5, 6-қосымшаларға сәйкес нысандар бойынша адамның (отбасының) материалдық жағдайы туралы акті жасайды, адамның (отбасының) әлеуметтік көмекке мұқтаждығы туралы қорытынды дайындайды және оларды ауылдық округ әкіміне жібереді.
Ауылдық округ әкімі учаскелік комиссияның актісі мен қорытындысын алған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде оларды қоса берілген құжаттармен уәкілетті органға жібереді.
25. Әлеуметтік көмек көрсету үшін құжаттар жетіспеген жағдайда уәкілетті орган әлеуметтік көмек көрсетуге ұсынылған құжаттарды қарау үшін қажетті мәліметтерді тиісті органдардан сұратады.
26. Өтініш берушінің қажетті құжаттарды олардың бүлінуіне, жоғалуына байланысты ұсынуға мүмкіндігі болмаған жағдайда уәкілетті орган тиісті мәліметтерді қамтитын өзге уәкілетті органдар мен ұйымдардың деректері негізінде әлеуметтік көмек тағайындау туралы шешім қабылдайды.
27. Уәкілетті орган учаскелік комиссиядан немесе ауылдық округ әкімінен құжаттар келіп түскен күннен бастап бір жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес адамның (отбасының) жан басына шаққандағы орташа табысын есептеуді жүргізеді және құжаттардың толық пакетін арнайы комиссияның қарауына ұсынады.
28. Арнайы комиссия құжаттар келіп түскен күннен бастап екі жұмыс күні ішінде әлеуметтік көмек көрсету қажеттілігі туралы қорытынды шығарады, оң қорытынды болған кезде әлеуметтік көмектің мөлшерін көрсетеді.
29. Уәкілетті орган өтініш берушінің әлеуметтік көмек алуға қажетті құжаттарын тіркеген күннен бастап сегіз жұмыс күні ішінде қабылданған құжаттар мен арнайы комиссияның әлеуметтік көмек көрсету қажеттілігі туралы қорытындысының негізінде әлеуметтік көмек көрсету не көрсетуден бас тарту туралы шешім қабылдайды.
Осы қағидалардың 25 және 26 тармақтарында көрсетілген жағдайларда уәкілетті орган өтініш берушіден немесе ауылдық округтің әкімінен құжаттарды қабылдаған күннен бастап жиырма жұмыс күні ішінде әлеуметтік көмек көрсету не көрсетуден бас тарту туралы шешім қабылдайды.
30. Уәкілетті орган шешім қабылдаған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде қабылданған шешім туралы (бас тартқан жағдайда – негіздемесін көрсете отырып) өтініш берушіні жазбаша хабардар етеді.
31. Белгіленген негіздемелердің біреуі бойынша әлеуметтік көмек күнтізбелік бір жыл ішінде қайта көрсетілмейді.
32. Әлеуметтік көмек көрсетуден бас тарту:
1) өтініш беруші ұсынған мәліметтердің дәйексіздігі анықталған;
2) өтініш беруші адамның (отбасының) материалдық жағдайына тексеру жүргізуден бас тартқан, жалтарған;
3) адамның (отбасының) жан басына шаққандағы орташа табысы мөлшерінің асып кетуі;
4) 3-қосымшаның 15)-тармақшасында көрсетілген негіздеме бойынша азаматтардың отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшартын жасаудан бас тартқан жағдайларда жүзеге асырылады.
33. Әлеуметтік көмек ұсынуға шығыстарды қаржыландыру ауданның бюджетінде көзделген ағымдағы қаржы жылына арналған қаражат шегінде жүзеге асыралады.
Әлеуметтік көмек төлемі екінші деңгейдегі банктер арқылы өтініш берушілердің дербес шоттарына сомаларды уәкілетті органдардың аударуы жолымен жүзеге асырылады.
4. Отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты негізінде шартты ақшалай көмек көрсету тәртібі
34. Адам (отбасы) отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты негізінде шартты ақшалай көмек алуға жүгінген кезде жұмыспен қамту жөніндегі уәкілетті органның маманы немесе, ауылдық округ әкімі консультация өткізу деңгейіндегі оны көрсету шартын түсіндіреді және отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшартын жасауға келісім берген жағдайда азаматпен әңгімелесу жүргізеді, оның барысында отбасының (азаматтың) проблемалары туралы, оның өмірлік қиын жағдайдан шығу мүмкіндігі туралы ақпаратты нақтылайды.Әңгімелесу нәтижелері бойынша осы Қағидалардың 7 және 8-қосымшаларына сәйкес әңгімелесу парағы ресімделеді және өтініш берушінің отбасылық және материалдық жағдайы туралы сауалнама толтырылады.
35. Осы Қағидалардың 9-10-қосымшаларына сәйкес әлеуметтік келісімшарт негізіндегі шартты ақшалай көмекке құқық айқындалғаннан кейін уәкілетті орган өтініш берушіні және (немесе) оның отбасы мүшелерін отбасыға көмектің жеке жоспарын (бұдан әрі – жеке жоспар) әзірлеу және отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшартын жасау үшін шақырады.
Бұл ретте, бір жұмыс күні ішінде осы Қағидалардың 36-тармағында көзделген жағдайларды және 1 және 2-топ мүгедектерін, оқушыларды, студенттерді, тыңдаушыларды, курсанттарды және күндізгі оқу нысанындағы магистранттарды қоспағанда, өз бетінше жұмыспен айналысушылар, жұмыссыздар санатына жатқызылған өтініш берушілер "Халықты жұмыспен қамту туралы" Қазақстан Республикасының 2016 жылғы 6 сәуірдегі Заңына сәйкес жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шараларына қатысуға жұмыспен қамту орталығына жіберіледі не жергілікті бюджет қаражаты есебінен іске асырылатын жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің өзге де шараларына жолдама беріледі.
36. Жеке жоспар өтініш берушімен және (немесе) оның отбасы мүшелерімен бірлесіп жасалады және аз қамсыздандырылған азаматтардың тыныс-тіршілік деңгейін арттыру үшін отбасын (азаматты) кәсіптік және әлеуметтік бейімдеудің көзделген іс-шараларынан тұрады, атап айтқанда:
1) уәкілетті орган және (немесе) Жұмыспен қамту орталығының жәрдемдесуімен жұмысты белсенді түрде іздеу және олар ұсынған жұмыс орындарына жұмысқа орналасу;
2) кәсіптік даярлаудан, қайта даярлаудан, біліктілікті арттырудан өту;
3) жеке кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру, жеке қосалқы шаруашылық жүргізу;
4) халықтың нысаналы топтарының мерзімдік скринингтік тексеруден өтуі;
5) отбасының құрамында жүктіліктің 12 аптасына дейін әйелдер болған жағдайда, акушерлік-гинекологиялық көмек көрсететін денсаулық сақтау ұйымына медициналық есепке тұру және жүктіліктің барлық кезеңінде бақылауда болу;
6) әлеуметтік мәні бар аурулары (маскүнемдік, нашақорлық, туберкулез) болған жағдайда өз еркімен емделу;
7) арнаулы әлеуметтік қызметтерді және (немесе) мүгедектерді оңалту шараларын уақытылы алу;
8) аз қамсыздандырылған отбасының (азаматтың) жеке қажеттілігіне байланысты уәкілітті органның қалауы бойынша айқындалған кәсіптік және әлеуметтік бейімдеу жөніндегі басқа да іс-шаралар.
37. Жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің мемлекеттік шараларына қатысу:
стационарлық, амбулаторлық (санаторлық) емделу (тиісті медициналық ұйымдардан растайтын құжаттар ұсынған кезде) кезеңінде;
жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің мемлекеттік шараларына қатысатын негізгі үміткерден (үміткерлерден) басқа, адамдардың үш жасқа дейінгі балаға, он сегіз жасқа толмаған мүгедек балаға, бөгде адамның күтімі мен көмегіне мұқтаж бірінші және екінші топтағы мүгедектерге, сексен жастан асқан қарттарға күтім жасауды жүзеге асыру жағдайларын қоспағанда, отбасының еңбекке қабілетті мүшелері үшін міндетті шарт болып табылады.
38. Отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты алты айға, бірақ отбасы мүшелерінің әлеуметтік бейімделуін ұзарту қажет болған және (немесе) отбасының еңбекке қабілетті мүшелері кәсіптік оқуын аяқтамаған және (немесе) жастар практикасынан өткен және (немесе) әлеуметтік жұмыс орындарында жұмыспен қамтылған жағдайда бір жылдан асырмай алты айға ұзарту мүмкіндігімен жасалады.
Отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты ұзартылған жағдайда, әлеуметтік көмек мөлшері қайта қаралмайды.
39. Отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты екі данада жасалады, оның біреуі өтініш берушіге осы тіркеу журналына қол қойғызып беріледі, екіншісі–уәкілетті органда сақталады.
40. Отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты бойынша міндеттемелердің орындалуына мониторинг жасау.
41. Уәкілетті орган барлық кезеңде отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшартын сүйемелдеуді және жеке жоспардың орындалуын бақылауды жүзеге асырады, сондай-ақ оның тиімділігіне бағалау жүргізеді.
5. Көрсетілетін әлеуметтік көмектін тоқтатылуы және қайтарылуы үшін негіздемелер
42. Әлеуметтік көмек:1) алушы қайтыс болған;
2) алушы тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің шегінен тыс тұрақты тұруға кеткен;
3) алушыны мемлекеттік медициналық-әлеуметтік мекемелерге тұруға жіберген;
4) алушы ұсынған мәліметтердің дәйексіздігі анықталған жағдайларда тоқтатылады;
5) отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты және әлеуметтік келісімшарт бойынша міндеттемелерді бұзған және (немесе) орындамаған жағдайларда тоқтатылады.
Әлеуметтік көмекті төлеу көрсетілген жағдайлар туындаған айдан бастап тоқтатылады.
43. Артық төленген сомалар ерікті немесе Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген өзгеше тәртіппен қайтаруға жатады.
6. Қорытынды ереже
44. Әлеуметтік көмек көрсету мониторингі мен есепке алуды уәкілетті орган "Е-собес" автоматтандырылған ақпараттық жүйесінің дерекқорын пайдалана отырып жүргізеді.45. Отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты негізіндегі шартты ақшалай көмек көрсету мониторингі мен есепке алуды уәкілетті орган "Әлеуметтік көмек" автоматтандырылған ақпараттық жүйесінің дерекқорын пайдалана отырып жүргізеді.
Солтүстік Қазақстан облысы Аққайың ауданында әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидаларына 1-қосымша |
Әлеуметтік көмек көрсетудің атаулы күндерінің, мереке күндерінің, алушылар санаттарының тізбесі, сондай-ақ еселігі және мөлшері
Солтүстік Қазақстан облысы Аққайың ауданында әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидаларына 2-қосымша |
Алушылар санатының тізбесі, әлеуметтік көмектің шекті мөлшерлері, табиғи зілзала немесе өрт салдарынан өмірлік қиын жағдай туындаған кезде әлеуметтік көмекке өтініш білдіру мерзімдері
Солтүстік Қазақстан облысы Аққайың ауданында әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидаларына 3-қосымша |
Өмірлік қиын жағдай туындаған кезде азаматтарды мұқтаждар санатына жатқызу және адамның (отбасының) материалдық-тұрмыстық жағдайына тексеру жүргізу үшін негіздемелердің түпкілікті тізбесі
1) жетiмдiк;2) ата-ана қамқорлығының болмауы;
3) кәмелетке толмағандардың қадағалаусыз қалуы, оның iшiнде девианттық мiнез-құлық;
4) туғанынан үш жасқа дейiнгi балалардың ерте психофизикалық дамуы мүмкiндiктерiнiң шектелуi;
5) дене және (немесе) ақыл-ой мүмкiндiктерiне байланысты ағза функцияларының тұрақты бұзылуы;
6) әлеуметтік мәні бар аурулардың және айналасындағыларға қауiп төндiретiн аурулардың салдарынан тыныс-тіршілігінiң шектелуi;
7) жасының егде тартуына байланысты, ауруы және (немесе) мүгедектiгi салдарынан өзiне-өзi күтiм жасай алмауы;
8) әлеуметтiк бейiмсiздiкке және әлеуметтiк депривацияға әкеп соқтырған қатыгездік;
9) баспанасыздық (белгiлi бiр тұрғылықты жерi жоқ адамдар);
10) бас бостандығынан айыру орындарынан босау;
11) қылмыстық-атқару инспекциясының пробация қызметінде есепте тұруы;
12) кәмелетке толмағандардың ерекше тәртіпте ұстайтын білім беру ұйымдарында болуы;
13) адамның (отбасының) ең төмен күнкөріс деңгейі мөлшерінің бір еселік шегінен аспайтын жан басына шаққандағы орташа табысының болуы;
14) табиғи зілзала немесе өрт салдарынан азаматқа (отбасына) не оның мүлкіне залал келтіру;
15) еңбекке қабілетті отбасы мүшелерінің (адамның) отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшартын жасаған кезінде жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шараларына қатысқан жағдайда, 60 пайыз ең төменгі күнкөріс деңгейінен аспайтын жан басына шаққандағы орташа табыстың болуы;
16) "Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектеріне және соларға теңестірілген адамдарға берілетін жеңілдіктер мен оларды әлеуметтік қорғау туралы" Қазақстан Республикасының 1995 жылғы 28 сәуірдегі Заңының 5, 6, 7, 8 және 9-баптарында көрсетілген Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектері, женілдіктер мен кепілдіктер жағынан Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектеріне теңестірілген адамдар және жеңілдіктер мен кепілдіктер жөнінен соғысқа қатысушыларға теңістірілген адамдардың басқа да санаттардың тіс протездеуге мұқтаждығы (бағалы металлдар мен металл керамикадан, металл акрилден жасалған протездерден тіс протездеуің қоспағанда);
17) "Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектеріне және соларға теңестірілген адамдарға берілетін жеңілдіктер мен оларды әлеуметтік қорғау туралы" Қазақстан Республикасының 1995 жылғы 28 сәуірдегі Заңының 5, 6, 7, 8 және 9-баптарында көрсетілген Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектері, женілдіктер мен кепілдіктер жағынан Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектеріне теңестірілген адамдар және жеңілдіктер мен кепілдіктер жөнінен соғысқа қатысушыларға теңістірілген адамдардың басқа да санаттардың Қазақстан Республикасының санаторийлерінде және профилакторийлерінде санаторлық-курорттық емделуге мұқтаждығы (2017 жылғы 1 қаңтардан бастап);
18) "Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектеріне және соларға теңестірілген адамдарға берілетін жеңілдіктер мен оларды әлеуметтік қорғау туралы" Қазақстан Республикасының 1995 жылғы 28 сәуірдегі Заңының 5 және 7-баптарында көрсетілген Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектерінің коммуналдық қызметтерді төлеу және отын сатып алу үшін шығынның орнын толтыруға мұқтаждығы;
19) туберкулездің белсенді формасымен ауыратын адамдарға денсаулық сақтау мекемесінен анықтама ұсыну бойынша әлеуметтік көмек көрсетуге мұқтаждығы;
20) 3-4 сатыдағы онкологиялық ауруымен ауратын адамдарға денсаулық сақтау мекемесінен анықтама ұсыну бойынша әлеуметтік көмек көрсетуге мұқтаждығы.
Солтүстік Қазақстан облысы Аққайың ауданында әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидаларына 4-қосымша |
Отбасыны тіркеу нөмірі ____________
Өтініш берушінің отбасы құрамы туралы мәліметтер
_________________________ _________________________(Өтініш берушінің Т.А.Ә.) (үйінің мекенжайы, тел.)
Р/с № | Отбасы мүшелерінің Т.А.Ә. | Өтініш берушіге туыстық қатынасы | Туған жылы |
| | | |
| | | |
| | | |
Өтініш берушінің қолы __________________ Күні ______________
Отбасының құрамы туралы
мәліметтерді куәландыруға уәкілетті
органның лауазымды адамының Т.А.Ә. _____________________
(қолы)
Солтүстік Қазақстан облысы Аққайың ауданында әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидаларына 5-қосымша |
Өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты адамның (отбасының) мұқтаждығын айқындауға арналған тексеру
АКТІСІ
20__ж. "___" _______ _____________________ (елді мекен)
1. Өтініш берушінің Т.А.Ә.____________________________________
2. Тұратын мекенжайы ________________________________________
3. Өтініш беруші әлеуметтік көмекке өтініш берген туындаған өмірлік қиын жағдай _______________________________________________________ ____________________________________________________________________
4. Отбасы құрамы (отбасында нақты тұратындар есептеледі) ______ адам, оның ішінде:
Еңбекке жарамды барлығы _______ адам.
Жұмыспен қамту органдарында жұмыссыз ретінде тіркелгендері _____ адам.
Балалардың саны:________
жоғары және орта оқу орындарында ақылы негізде оқитындар ____ адам, оқу құны жылына ______ теңге.
Отбасында Ұлы Отан соғысына қатысушылардың, Ұлы Отан соғысы мүгедектерінің, Ұлы Отан соғысына қатысушыларына және Ұлы Отан соғысы мүгедектеріне теңестірілгендердің, зейнеткерлердің, 80 жастан асқан қарт адамдардың, әлеуметтік маңызы бар аурулары (қатерлі ісіктер, туберкулез, адамның иммунитет тапшылығы вирусы) бар адамдардың, мүгедектердің, мүгедек балалардың болуы (көрсету немесе өзге санатты қосу керек) ___________________________________________________________________
5. Өмір сүру жағдайы (жатақхана, жалға алынған, жекешелендірілген тұрғын үй, қызметтік тұрғын үй, тұрғын үй кооперативі, жеке тұрғын үй немесе өзгеше – көрсету керек): _______________________________________________
Тұрғын үйді ұстауға арналған шығыстар: ___________________________
___________________________________
Отбасының табысы:
6. Мыналардың:
автокөлігінің болуы (маркасы, шығарылған жылы, құқық беретін құжат, оны пайдаланғаннан түскен мәлімделген табыс) ____________________________________________________________________
______________________________________ қазіргі уақытта өздері тұрып жатқаннан бөлек өзге де тұрғын үйдің болуы (оны пайдаланғаннан түскен мәлімделген табыс)___________________________________________________
____________________________________________________________________
7. Бұрын алған көмегі туралы мәліметтер (нысаны, сомасы, көзі):
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
8. Отбасының өзге де табыстары (нысаны, сомасы, көзі):
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
9. Балалардың мектеп керек-жарағымен, киіммен, аяқ киіммен қамтамасыз етілуі_____________________________________________________
10. Тұратын жерінің санитариялық-эпидемиологиялық жағдайы ______
____________________________________________________________________
Комиссия төрағасы:
________________________ ________________________
Комиссия мүшелері:
________________________ _________________________
________________________ _________________________
________________________ _________________________
________________________ _________________________
(қолдары) (Т.А.Ә.)
Жасалған актімен таныстым: _________________________________
Өтініш берушінің Т.А.Ә. және қолы
Тексеру жүргізілуден бас тартамын _____________________ өтініш берушінің (немесе отбасы мүшелерінің бірінің) Т.А.Ә. және қолы, күні _____
_______________________________________________________________
(өтініш беруші тексеру жүргізуден бас тартқан жағдайда толтырылады)
Солтүстік Қазақстан облысы Аққайың ауданында әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидаларына 6-қосымша |
Учаскелік комиссияның №__ қорытындысы
20 ____ж. ___ ______
____________________________________________________________________
(өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты)
өтінішін және оған қоса берілген құжаттарды қарап, ұсынылған құжаттар және өтініш берушінің (отбасының) материалдық жағдайын тексеру нәтижелерінің негізінде
____________________________________________________________________
(қажеттілігі, қажеттіліктің жоқтығы)
адамға (отбасыға) өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты әлеуметтік көмек ұсыну туралы қорытынды шығарады
Комиссия төрағасы: __________________ _______________________
Комиссия мүшелері: __________________ _______________________
__________________ _______________________
__________________ _______________________
__________________ _______________________
(қолдары) (Т.А.Ә.)
Қорытынды
қоса берілген құжаттармен __ данада
20__ж. "__" ___ қабылданды
Құжаттарды қабылдаған кент, ауыл, ауылдық округ әкімінің немесе уәкілетті орган қызметкерінің Т.А.Ә., лауазымы, қолы_____________________________
Солтүстік Қазақстан облысы Аққайың ауданында әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидаларына 7-қосымша |
Әлеуметтік келісімшарт негізіндегі шартты ақшалай көмек көрсету үшін әңгімелесу парағы
Өтініш берушінің Т.А.Ә. _____________________________________________Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі маманының Т.А.Ә.
______________________________________________________________________________
Отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты негізінде
шартты ақшалай көмек алуға өтініш берген күн ________________________
Отбасының (жалғыз тұратын азаматтың) сипаттамасы: ___________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
Отбасының жұмыс істемейтін ересек мүшелерінің еңбек қызметі (жұмыс
орны, лауазымы, жұмыстан шығу себептері):
Еңбек қызметінің мүмкіндіктері (пікір):
Өтініш беруші: ______________________________________________________
Зайыбы (жұбайы): ____________________________________________________
Отбасының басқа да ересек мүшелері: _________________________________
Отбасы мүшелері арасындағы қарым-қатынас ____________________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
Отбасындағы қиындықтар ____________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
Отбасының мүмкіндіктері (әлеуеті) – жұмыспен қамту және әлеуметтік
бағдарламалар бөлімі маманының бағасы _______________________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
Проблемалар, мазасыздық (бүгінгі күннің қиындықтары), не кедергі
келтіреді ___________________________________________________________
______________________________________________________________________________
Отбасының (жалғыз тұратын азаматтың) қалауы _________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
Басқа ___________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
Тараптардың қолы
Жұмыспен қамту және әлеуметтік Қатысушы(лар)
бағдарламалар бөлімі
_______________________(қолы) _________________(қолы)
_______________________ (күні) _________________ (күні)
Солтүстік Қазақстан облысы Аққайың ауданында әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидаларына 8-қосымша |
Өтініш берушінің отбасы және материалдық жағдайы туралы сауалнама
*Отбасының тұрмыстық шарттары:тұрғын көлемі: __________ ш. м; меншіктік түрі:
___________________________;
ас үй, қойма және сенексіз бөлмелердің саны __;
Тұрғын үй сапасы
(дұрыс қалыпты, ескі, апаттық, жөнделмеген)
қажеттісін сызу
қажеттісін сызу
қажеттісін сызу
Мүліктің түрі | Мүліктің сипаттамасы (саны, мөлшері, маркасы және т.б.) | Тиесілігі |
| | |
| | |
өтініш беруші_____________________________________________________________
жұбайы__________________________________________________________________
балалары_________________________________________________________________
басқа туыстары____________________________________________________________
16 жасқа дейіңгі мүгедек-баланың (16 жасқа дейңгі мүгедек-балалардың) арнаулы әлеуметтік қызметтерді алуы :
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Отбасының материалдық жағдайы туралы Сіздің бағаңыз:
тіпті тамақтануға да жетпейді
тамақтануға ғана жетеді
тамақтануға және ең қажетті заттарға ғана жетеді
балаларды киіммен, аяқ киіммен және оқу құралдарымен қамтамасыз етуге мүмкіндік жоқ
Өмірлік қиын жағдайлардан шығу бойынша болжамды әрекеттің бағыттары (өтініш берушінің пікірі) ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің қандай шараларына Сіз қатыса аласыз:
бар бос орындарға жұмысқа орналасу;
іске асырылып жатқан инфрақұрылым жобаларының шеңберінде жұмыс орындарына жұмысқа орналасу;
кішігірім кредиттеу;
кәсіптікоқыту (дайындау, қайтадаярлау, біліктіліктіарттыру);
әлеуметтікжұмысорнынажұмысқаорналасу;
"Жастар саясатына" қатысу;
Әлеуметтікэкономикалықдамудыңәлеуеттітөменелдімекендерденәлеуметтікэкономикалықдамудыңәлеуеттіжоғарыелдімекендерінежәнеэкономикалықдамуорталықтарынакөшудеқатысу.
қоғамдық жұмыстар.
_______________ _____________ _______________
(күні) (Т.А.Ә.) (қолы)
Солтүстік Қазақстан облысы Аққайың ауданында әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидаларына 9-қосымша |
Отбасыға көмектiң
ЖЕКЕ ЖОСПАРЫ
Уәкiлеттi орган _____________________________________________________Көмектi алушы: ____________________________________________________
(Т.А.Ә. (болған кезде), тұратын мекенжайы)
Келiсiмшарттың қолданылуы басталған күн: ____________________________
Келiсiмшарттың қолданылуы тоқтатылған күн: _________________________
Қажеттi iс-әрекеттер:________________________________________________
1. Отбасын өмiрлiк қиын жағдайдан шығаруға арналған көмектiң
20 __жыл_________(айын көрсету) iс-шаралар жоспары және сол бойынша 20 __жыл____________(айын көрсету) есептiлiктi ұсыну.
№ | Т.А.Ә. (болған кезде) | Iс-шаралар | Орындалу мерзiмi | Жауапты маман | Көмектi, қызметтi ұсынатын орган (мекеме) | Күнiн көрсете отырып, орындалуы туралы белгi | Нәтижесi (бағалау) |
1 | | | | | | | |
2 | | | | | | | |
3 | | | | | | | |
Қажеттi өзара iс-әрекеттер:
- жұмыспен қамту органымен ____________________________________
- денсаулық сақтау органымен __________________________________
- басқа да байланыстар ________________________________________________________
Өкілетті орган маманының
қолы:___________________ Күнi: _____________
(Кезеңдер саны отбасындағы нақты жағдайлар мен бейiмдеу бағдарламасына байланысты)
Берiлетiн көмектiң түрлерi:
Ай сайынғы жәрдемақы | Бiржолғы төлем | Жергiлiктi бюджеттiң есебiнен iске асырылатын өзге де көмек түрлерi |
| | |
| | |
Бiржолғы төлем кезiнде:
Шығын сметасы:
Сатып алынған техниканың, жабдықтардың және басқа да атаулары | Сомасы, мың теңге |
| |
| |
Барлығы: | |
Отбасының (адамның) жан басына шаққандағы табысы, теңгемен:
Келiсiмшарт жасалғанға дейiн | Келiсiмшарттың қолданылу мерзiмiнiң аяқталуы бойынша | |
ШАК мөлшерiн қоса есептегенде | ШАК мөлшерiн есептемегенде | |
| | |
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Жұмыспен қамту және әлеуметтiк бағдарламалар бөлiмi:
_________________________________________________________________
Уәкiлеттi өкiлдiң (тегi, аты, әкесiнiң аты (болған кезде)
__________________________________________________________________
(қолы)
20 __жылғы "________" _______________
Солтүстік Қазақстан облысы Аққайың ауданында әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидаларына 10-қосымша |
Отбасының белсендiлiгiн арттырудың әлеуметтiк келiсiмшарты
__________________ № _______ 20__ жылғы "_______" ___________
(жасалған орны)
(уәкiлеттi органның атауы)
__________________________________________________________________
(тегi, аты, әкесiнiң аты (болған кезде), уәкiлеттi өкiлдiң атқаратын
лауазымы)
______________________________________________________________________________,
(тегi, аты, әкесiнiң аты (болған кезде), жеке басын куәландыратын
құжаттың атауы, жеке сәйкестендiру нөмiрi, құжаттың сериясы, нөмiрi,
кiм және қашан бердi)
отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты негізінде әлеуметтік көмек алуға өтініш беруші - отбасы атынан сөйлеуші және
____________________________________________ мекенжай бойынша тұратын
әрі қарай "өтініш беруші" деп аталатын, екінші тараптан, төмендегі туралы әлеуметтік көмек алуға осы отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшартын (бұдан әрі - келісімшарт) жасасты:
Келiсiмшарт мәнi
1. Келiсiмшарт мәнi жұмыспен қамту және әлеуметтiк бағдарламалар бөлiмi мен отбасы (адам) жүзеге асыратын отбасын (адамды) өмiрлiк қиын жағдайдан шығаруға бағытталған iс-шаралар кешенi болып табылады.Келiсiмшарт тараптарының мiндеттерi
2. Жұмыспен қамту және әлеуметтiк бағдарламалар бөлiмi:1) қатысушыға және (немесе) оның отбасы мүшелерiне, отбасының еңбекке қабiлеттi мүшелерi жұмыспен қамтуға жәрдемдесудiң белсендi шараларына қатысқан жағдайда отбасының _________________ мүшесiне:
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
(отбасы мүшелерiнiң тегi, аты, әкесiнiң аты (болған кезде)
_____________________ ______________ бастап ______ дейiнгi кезеңге ай
сайын ______________ (____________________________ ) теңге мөлшерiнде
(сомасы жазбаша)
және (немесе) бiр жолғы ___________________(__________________) теңге
(сомасы жазбаша)
мөлшерiнде __________________________________________________________
(жеке қосалқы шаруашылықты дамыту (үй малын, құсын сатып алу және
т.б.), жеке кәсiпкерлiк қызметтi ұйымдастыру) шартты ақшалай көмектi
төлейдi;
2) келiсiмшарттың ажырамас бөлiгi болып табылатын Отбасыға көмектiң жеке жоспарына (бұдан әрi - Жеке жоспар) сәйкес жұмыспен қамтуға жәрдемдесу және (немесе) әлеуметтiк бейiмдеу (қажет болған жағдайда) бойынша iс-шаралар ұсынуды ұйымдастырады;
3) отбасының (адамның) өзiн-өзi қамтамасыз етуге өтуiне ықпал және келiсiмшартты iске асыру мерзiмi iшiнде сүйемелдеудi қамтамасыз етедi;
4) Жеке жоспарда көзделген iс-шараларды iске асыруға жұмылдырылған басқа да ұйымдармен өзара iс-әрекеттi жүзеге асырады;
5) қатысушының және (немесе) оның отбасы мүшелерiнiң Жеке жоспарды орындау бойынша келiсiмшарттың мiндеттемелерiн орындауына тоқсан сайын мониторинг жүргiзедi.
3. Қатысушы және (немесе) оның отбасы мүшелерi:
1) келiсiмшарт талаптарын және Жеке жоспар бойынша iс-шараларды толық көлемде орындайды және өмiрлiк қиын жағдайдан шығу жөнiнде белсендi iс-әрекеттер қабылдайды;
2) жұмыспен қамту орталығымен жасалған әлеуметтiк келiсiмшарт (келiсiмшарттар) талаптарын орындайды;
3) жұмыспен қамтуға жәрдемдесудiң мемлекеттiк шараларына қатысу нәтижесiнде жұмыспен қамту орталығы және (немесе) жұмыспен қамту және әлеуметтiк бағдарламалар бөлiмi ұсынған жұмыс орнына жұмысқа орналасады;
4) скринингтiк тексеруден өтуi, әлеуметтiк мәнi бар аурулары (маскүнемдiк, нашақорлық, туберкулез) болған жағдайда емделуi тиiс, сондай-ақ жүктiлiгi кезiнде уақытында жүктiлiктiң 12 аптасына дейiн әйелдер консультациясында тiркеуге тұрып және жүктiлiктiң бүкiл кезеңi iшiнде бақылауда болады;
5) жұмыспен қамту және әлеуметтiк бағдарламалар бөлiмiне шартты ақшалай көмек тағайындауға және оның мөлшерiне әсер ететiн жағдайлар туындауы туралы ақпаратты көрсетiлген жағдайлар туындаған күнiнен бастап 15 (он бес) жұмыс күнi iшiнде ұсынады;
6) банк шотының нөмiрi, тұрғылықты жерi өзгерген жағдайда жұмыспен қамту және әлеуметтiк бағдарламалар бөлiмiне тиiстi өзгерiстердi растайтын құжаттармен осы өзгерiстер туралы өтiнiш беру жолымен хабарлайды;
7) ШАК-ты заңсыз тағайындауға әкеп соқтырған жалған мәлiметтер ұсынғаны анықталған жағдайда заңсыз алынған ақшалай қаражатты ерiктi түрде қайтарады;
8) келiсiмшартты сүйемелдеудi жүзеге асыратын жұмыспен қамту және әлеуметтiк бағдарламалар бөлiмiмен, кенттiң әкiмiмен (жұмыспен қамту және әлеуметтiк бағдарламалар бөлiмiмен, кент әкiмiмен келiсiм бойынша келiсiмшарттың орындалу барысы туралы барлық мәлiметтердi ұдайы ұсынады.
Тараптардың құқықтары
4. Жұмыспен қамту және әлеуметтiк бағдарламалар бөлiмi:1) отбасының (адамның) және оның отбасы мүшелерiнiң мұқтаждығын тексеру және айқындау үшiн үшiншi адамдардан (кәсiпорындардан, салық органдарынан және басқа да ұйымдардан) олардың табыстары мен мүлкi туралы қосымша мәлiметтер сұратады;
2) отбасының (адамның) материалдық жағдайын тексередi;
3) алынған ақпаратты шартты ақшалай көмек тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы мәселенi шешу кезiнде пайдаланады;
4) егер отбасы (адам) жұмыспен қамту орталығымен жасалған келiсiмшарттың және әлеуметтiк келiсiмшарттың мiндеттемелерiн орындамаса, шартты ақшалай көмек төлеудi тоқтатады;
5) келiсiмшарттың уақтылы және тиiсiнше орындалуын талап етедi;
6) келiсiмшарт шеңберiнде өзге де мәселелердi шешедi.
5. Қатысушы:
1) келiсiмшартта және Жеке жоспарда көзделген әлеуметтiк қолдау шараларын алады;
2) келiсiмшарттың уақтылы және тиiсiнше орындалуын талап етедi;
3) отбасы құрамының өзгеруiне байланысты шартты ақшалай көмектi қайта есептеудi талап етедi;
4) Жеке жоспар iс-шараларының орындалуымен байланысты консультация мен ақпарат алады.
Келiсiмшарттың талаптарын орындамағаны үшiн тараптардың жауапкершiлiгi
6. Қатысушы және (немесе) оның отбасы мүшелерi шартты ақшалай көмек тағайындауға берiлген өтiнiште жалған немесе толық емес мәлiметтер көрсеткенi үшiн қолданыстағы заңнамаға сәйкес жауапты болады.7. Жұмыспен қамту және әлеуметтiк бағдарламалар бөлiмi мен жұмыспен қамту орталығы отбасына (адамға) келiсiмшартта және әлеуметтiк келiсiмшартта, сондай-ақ Жеке жоспарда көзделген көлемде әлеуметтiк қолдау көрсетуге жауапты болады.
8. Осы келiсiмшартты және әлеуметтiк келiсiмшартты сүйемелдеудi және оның мониторингiн жұмыспен қамту және әлеуметтiк бағдарламалар бөлiмi мен жұмыспен қамту орталығы жүргiзедi.
9. Келiсiмшарт талаптарын орындамағаны және (немесе) тиiсiнше орындамағаны үшiн тараптар Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес жауапты болады.
Күтпеген жағдайлар
10. Тараптар азаматтық заңнамада көзделген күтпеген жағдайлар туындаған кезде мiндеттерiн толық немесе iшiнара орындамағаны үшiн жауапкершiлiктен босатылады.11. Күтпеген жағдайлар туындаған кезде осы келiсiмшартқа сәйкес қандай да болсын мiндеттемелердiң орындалуы осындай жағдайлардың туындауына байланысты мүмкiн болмаған тарап күтпеген жағдайлар басталған немесе аяқталған сәттен бастап 3 (үш) жұмыс күнi iшiнде хабардар етуге мiндеттi.
12. Осы келiсiмшарт бойынша мiндеттемелердi орындау мерзiмi күтпеген жағдайлар орын алған, сондай-ақ осы жағдайлардан туындаған салдардың әрекетi барысына шамалас уақытқа кейiнге шегерiледi.
13. Егер күтпеген жағдайлардың туындауына байланысты тараптардың осы келiсiмшарт бойынша мiндеттемелердi толық немесе iшiнара орындай алмауы (кезеңдi көрсету) асатын болса, тараптар осы келiсiмшартты бұзуға құқылы.
Өзге де талаптар
14. Келiсiмшартқа тараптардың келiсiмi бойынша қосымша келiсiмге қол қою арқылы өзгерiстер және (немесе) толықтырулар енгiзiледi.15. Келiсiмшарт қол қойылған күнiнен бастап күшiне енедi және 20____ жыл қоса қолданылады.
16. Келiсiмшартты жұмыспен қамту және әлеуметтiк бағдарламалар бөлiмi отбасы (адам) осы келiсiмшарттың және жұмыспен қамту орталығы мен отбасының еңбекке қабiлеттi мүшелерi арасында жасалған әлеуметтiк келiсiмшарттың талаптарын орындамаған кезде бiр жақты тәртiппен бұзылады.
17. Осы келiсiмшарт бiрдей заңды күшi бар екi данада жасалған.