"Солтүстік Қазақстан облысы Шал ақын ауданында әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың Қағидаларын бекіту туралы" Солтүстік Қазақстан облысы Шал ақын ауданы мәслихатының 2015 жылғы 23 желтоқсандағы № 44/4 шешіміне өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Шал ақын ауданы мәслихатының 2016 жылғы 30 маусымдағы № 4/4 шешімі. Солтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2016 жылғы 27 шілдеде № 3840 болып тіркелді. Күші жойылды – Солтүстік Қазақстан облысы Шал ақын ауданы мәслихатының 2017 жылғы 27 наурыздағы № 12/1 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды – Солтүстік Қазақстан облысы Шал ақын ауданы мәслихатының 27.03.2017 № 12/1 шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      "Құқықтық актілер туралы" Қазақстан Республикасының 2016 жылғы 6 сәуірдегі Заңының 26-бабына сәйкес, Солтүстік Қазақстан облысы Шал ақын ауданының мәслихаты ШЕШТІ:
      1. "Солтүстік Қазақстан облысы Шал ақын ауданында әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың Қағидаларын бекіту туралы" Солтүстік Қазақстан облысы Шал ақын ауданы мәслихатының 2015 жылғы 23 желтоқсандағы № 44/4 шешіміне (2016 жылғы 19 қаңтарда нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 3567 болып тіркелді, 2016 жылғы 12 ақпанда "Парыз" аудандық газетінде, 2016 жылғы 12 ақпанда "Новатор" аудандық газетінде жарияланды) келесі өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:
      көрсетілген шешіммен бекітілген Солтүстік Қазақстан облысы Шал ақын ауданында әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың Қағидаларында:
       1 тармақ жаңа басылымда баяндалсын:
      "1. Осы әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңына, "Халықты жұмыспен қамту туралы" Қазақстан Республикасының Заңына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің "Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың үлгілік қағидаларын бекіту туралы" 2013 жылғы 21 мамырдағы № 504 қаулысына, Мемлекет басшысының Үкіметтің 2015 жылғы 11 ақпандағы кеңейтілген отырысында берген тапсырмаларын іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспарының 72-тармағына сәйкес "Ерекше кезең" экономикалық саясатының шараларын ескере отыра әзірленді және өмірлік қиын жағдай туындаған кезде Шал ақын ауданының әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтарының жекелеген санаттарының тізбесін айқындау тәртібін анықтайды.";
       2 тармақта:
       4) тармақша жаңа басылымда баяндалсын:
      "4) әлеуметтік келісімшарт – жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің мемлекеттік шараларына қатысатын Қазақстан Республикасының жұмыссыз, өз бетінше жұмыспен айналысушы және табысы аз азаматтары мен оралмандар қатарындағы жеке тұлға мен халықты жұмыспен қамту орталығы арасындағы, тараптардың құқықтары мен міндеттерін айқындайтын келісім;";
       13) тармақша жаңа басылымда баяндалсын:
      "13) Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы (бұдан әрі – уәкілетті ұйым) – Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсету, "бір терезе" қағидаты бойынша мемлекеттік қызметтер көрсетуге өтініштер қабылдау және көрсетілетін қызметті алушыға олардың нәтижелерін беру жөніндегі жұмысты ұйымдастыру, сондай-ақ электрондық нысанда мемлекеттік қызметтер көрсетуді қамтамасыз ету үшін Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімі бойынша құрылған заңды тұлға;";
       13 тармақ жаңа басылымда баяндалсын:
      "13. Шартты әлеуметтік көмек осы Қағидаларға 3-қосымшаның 15) тармақшасында көрсетілген негіздеме бойынша адамның (отбасының) жан басына шаққандағы орташа табысы мен Солтүстік Қазақстан облысында белгіленген ең төменгі күнкөріс деңгейінің 60 пайызы арасындағы айырма ретінде отбасының әрбір мүшесіне ай сайын немесе үміткердің өтініші бойынша үш айға бір мезгілде көрсетіледі және отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшартының қолданылу мерзіміне тағайындалады.
      Отбасының құрамы өзгерген жағдайда, шартты әлеуметтік көмектің мөлшері көрсетілген мән-жайлар орын алған сәттен бастап қайта есептеледі, бірақ оны тағайындаған сәттен бұрын емес.";
      келесі мазмұндағы 17-1 тармақпен толықтырылсын:
      "17-1. Әлеуметтік көмек осы Қағидаларға 3-қосымшаның 20) тармақшасында көрсетілген негіздеме бойынша кірістер есебінсіз, жүрген жол құны мөлшерінде қажетінше көрсетіледі.";
       18 және 19 тармақтар келесі басылымда баяндалсын:
      "18. Әлеуметтік көмек осы Қағидаларға 3-қосымшаның 21) тармақшасында көрсетілген негіздеме бойынша ең төменгі күнкөріс деңгейінен аспаған, адамның (отбасының) жан басына шаққандағы орташа табысын ескере отырып азаматтарға 160 (жүз алпыс) айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде оқу жылының басында көрсетіледі.
      19. Әлеуметтік көмек көрсетуге адамның (отбасының) жан басына шаққандағы орташа табысы шартты әлеуметтік көмек тағайындауға өтініш жасаған айдың алдындағы үш айда алынған ақшалай және зат түріндегі жиынтық табысты отбасы мүшелерінің санына бөлу арқылы және үш айға есептеп шығарылады.
      Отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты негізіндегі ақшалай көмек көрсетуге үміткер адамның (отбасының) жан басына шаққандағы орташа табысы отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшартының қолданылу мерзімі ішінде қайта қаралмайды.
      Сонымен бірге жиынтық табыс "Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алуға үміткер адамның (отбасының) жиынтық табысын есептеудің ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау Министрінің 2009 жылғы 28 шілдедегі № 237-ө бұйрығымен (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2009 жылғы 28 тамызда № 5757 тіркелді) бекітілген мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алуға үміткер адамның (отбасының) жиынтық табысын есептеудің ережесіне сәйкес есептеледі.";
       31 тармақ алып тасталсын;
       4 тараудың тақырыбы келесі басылымда баяндалсын:
      "4. Отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты негізінде шартты ақшалай көмек көрсету тәртібі";
       35 және 36 тармақтар келесі басылымда баяндалсын:
      "35. Адам (отбасы) отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты негізінде шартты ақшалай көмек алуға жүгінген кезде жұмыспен қамту жөніндегі уәкілетті органның маманы немесе, ауылдық округ әкімі консультация өткізу деңгейіндегі оны көрсету шартын түсіндіреді және отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшартын жасауға келісім берген жағдайда азаматпен әңгімелесу жүргізеді, оның барысында адамның (отбасының) проблемалары туралы, оның өмірлік қиын жағдайдан шығу мүмкіндігі туралы ақпаратты нақтылайды.
      Әңгімелесу нәтижелері бойынша осы Қағидалардың 7 және 8-қосымшаларына сәйкес әңгімелесу парағы ресімделеді және өтініш берушінің отбасылық және материалдық жағдайы туралы сауалнама толтырылады.
      36. Осы Қағидалардың 9-10-қосымшаларына сәйкес әлеуметтік келісімшарт негізіндегі шартты ақшалай көмекке құқық айқындалғаннан кейін уәкілетті орган өтініш берушіні және (немесе) оның отбасы мүшелерін отбасыға көмектің жеке жоспарын (бұдан әрі – жеке жоспар) әзірлеу және отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшартын жасау үшін шақырады.
      Бұл ретте, бір жұмыс күні ішінде осы Қағидалардың 38-тармағында көзделген жағдайларды және 1, 2-топ мүгедектерін, оқушыларды, студенттерді, тыңдаушыларды, курсанттарды және күндізгі оқу нысанындағы магистранттарды қоспағанда, өз бетінше жұмыспен айналысушылар, жұмыссыздар санатына жатқызылған өтініш берушілер "Халықты жұмыспен қамту туралы" Қазақстан Республикасының 2016 жылғы 6 сәуірдегі Заңына сәйкес жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шараларына қатысуға жұмыспен қамту орталығына жіберіледі не жергілікті бюджет қаражаты есебінен іске асырылатын жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің өзге де шараларына жолдамалар береді.";
       5 тараудың тақырыбы келесі басылымда баяндалсын:
      "5. Көрсетілетін шартты ақшалай көмектің тоқтатылуы және қайтарылуы үшін негіздемелер";
       46 тармақ жаңа басылымда баяндалсын:
      "46. Отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты негізіндегі шартты ақшалай көмек көрсету мониторингі мен есепке алуды уәкілетті орган "Әлеуметтік көмек" автоматтандырылған ақпараттық жүйесінің дерекқорын пайдалана отырып жүргізеді.";
      Солтүстік Қазақстан облысы Шал ақын ауданында әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың Қағидаларына 3 қосымша осы шешімнің қосымшасына сәйкес жаңа басылымда баяндалсын.
      2. Осы шешім алғаш ресми жарияланған күннен күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Солтүстік Қазақстан облысы
Шал ақын ауданы
мәслихатының IV сессиясының
төрағасы
Ы. Махметова
      Солтүстік Қазақстан облысы
Шал ақын ауданы
мәслихатының хатшысы
Ө. Әмрин
      "КЕЛІСІЛДІ"
Солтүстік Қазақстан
облысының әкімі
2016 жылғы 30 маусым
Е.Сұлтанов

  Солтүстік Қазақстан облысы Шал ақын ауданы мәслихатының 2016 жылғы 30 маусым № 4/4 шешіміне қосымша
  Солтүстік Қазақстан облысы Шал ақын ауданының әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтарының жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидаларына 3-қосымша

Өмірлік қиын жағдай туындаған кезде азаматтарды мұқтаждар санатына жатқызу және адамның (отбасының) материалдық-тұрмыстық жағдайына тексеру жүргізу үшін негіздемелердің түпкілікті тізбесі

      1) жетiмдiк;
      2) ата-ана қамқорлығының болмауы;
      3) кәмелетке толмағандардың қараусыздығы, оның iшiнде девианттық мiнез-құлық;
      4) туғанынан үш жасқа дейiнгi балалардың ерте психофизикалық дамуы мүмкiндiктерiнiң шектелуi;
      5) дене және (немесе) ақыл-ой мүмкiндiктерiне байланысты ағза функцияларының тұрақты бұзылуы;
      6) әлеуметтік маңызы бар аурулардың және айналасындағыларға қауiп төндiретiн аурулардың салдарынан тыныс-тіршілігінiң шектелуi;
      7) жасының егде тартуына байланысты, ауруы және (немесе) мүгедектiгi салдарынан өзiне-өзi күтiм жасай алмауы;
      8) әлеуметтiк бейiмсiздiкке және әлеуметтiк депривацияға әкеп соқтырған қатыгез қарым-қатынас;
      9) баспанасыздық (белгiлi бiр тұрғылықты жерi жоқ адамдар);
      10) бас бостандығынан айыру орындарынан босау;
      11) қылмыстық-атқару инспекциясының пробация қызметінде есепте тұруы;
      12) кәмелетке толмағандардың ерекше тәртіпте ұстайтын білім беру ұйымдарында болуы;
      13) адамның (отбасының) ең төмен күнкөріс деңгейі мөлшерінің бір еселік шегінен аспайтын жан басына шаққандағы орташа табысының болуы;
      14) табиғи зілзала немесе өрт салдарынан азаматқа (отбасына) не оның мүлкіне залал келтіру;
      15) еңбекке қабілетті отбасы мүшелерінің (отбасының) адамның белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшартын жасаған кезінде жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шараларына қатысқан жағдайда, 60 пайыз ең төменгі күнкөріс деңгейінен аспайтын жан басына шаққандағы орташа табыстың болуы;
      16) Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектерінің, сондай-ақ жеңілдіктер мен кепілдіктер жағынан Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектеріне теңестірілген адамдардың тіс протездеуге мұқтаждығы;
      17) Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектерінің Қазақстан Республикасының шипажайларында және емдеу-сауықтыру орындарында шипажайлық-курорттық емделуге мұқтаждығы;
      18) Ұлы Отан соғысының қатысушылар мен мүгедектерінің коммуналдық қызметтерді төлеу және отын сатып алу үшін шығындардың орнын толтыруға мұқтаждығы;
      19) амбулаторлық емделуде жатқан азаматтарда туберкулездің белсенді түрінің болуы;
      20) Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектерінің және оларға теңестірілгендердің, Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектеріне жеңілдіктер мен кепілдіктер бойынша теңестірілгендердің өзге де санаттарының, сондай-ақ Семей ядролық полигоны аймағындан зардап шеккендердің Қазақстан Республикасының аумағында теміржол (плацкарт вагон), жолаушылар тасымалдайтын автомобиль көлігінің (таксиден басқа) бір түрімен жол жүру станциясынан ауруханаға жатқызылатын жерге дейін және кері жол жүруге мұқтаждығы;
      21) Солтүстік Қазақстан облысының аумағында орналасқан жоғарғы кәсіби білім беретін органдарда оқытудың күндізгі оқу нысанында білім алуда аз қамтамасыз етілген отбасылардың балаларының болуы.

О внесении изменений и дополнений в решение маслихата района Шал акына Северо - Казахстанской области от 23 декабря 2015 года № 44/4 "Об утверждении Правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан района Шал акына Северо-Казахстанской области"

Решение маслихата района Шал акына Северо-Казахстанской области от 30 июня 2016 года № 4/4. Зарегистрировано Департаментом юстиции Северо-Казахстанской области 27 июля 2016 года № 3840. Утратило силу решением маслихата района Шал акына Северо-Казахстанской области от 27 марта 2017 года № 12/1

      Сноска. Утратило силу решением маслихата района Шал акына Северо-Казахстанской области от 27.03.2017 № 12/1 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      В соответствии со статьей 26 Закона Республики Казахстан от 6 апреля 2016 года "О правовых актах", маслихат района Шал акына Северо-Казахстанской области РЕШИЛ:
      1. Внести в решение маслихата района Шал акына Северо-Казахстанской области от 23 декабря 2015 года № 44/4 "Об утверждении Правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан района Шал акына Северо-Казахстанской области" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 3567 от 19 января 2016 года, опубликовано 12 февраля 2016 года районной газете "Парыз", 12 февраля 2016 года в районной газете "Новатор") следующие изменения и дополнения:
      в Правилах оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан района Шал акына Северо-Казахстанской области, утвержденных указанным решением:
       пункт 1 изложить в новой редакции:
      "1. Настоящие правила оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан района Шал акына Северо-Казахстанской области (далее – Правила) разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", Законом Республики Казахстан от 6 апреля 2016 года "О занятости населения", постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 мая 2013 года № 504 "Об утверждении Типовых правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан", пунктом 72 Плана мероприятий по реализации поручений Главы Государства, данных на расширенном заседании Правительства 11 февраля 2015 года, с учетом мер экономической политики "Особого периода" и определяют порядок оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан района Шал акына Северо-Казахстанской области, при наступлении трудной жизненной ситуации.";
      в пункте 2:
       подпункт 4) изложить в новой редакции:
      "4) социальный контракт – соглашение между физическим лицом из числа безработных, самостоятельно занятых и малообеспеченных граждан Республики Казахстан и оралманов, участвующих в государственных мерах содействия занятости, и центром занятости населения, определяющее права и обязанности сторон;";
       подпункт 13) изложить в новой редакции:
      "13) Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – уполномоченная организация) – юридическое лицо, созданное по решению Правительства Республики Казахстан, для оказания государственных услуг в соответствии с законодательством Республики Казахстан, организации работы по приему заявлений на оказание государственных услуг и выдаче их результатов услугополучателю по принципу "одного окна", а также обеспечения оказания государственных услуг в электронной форме;";
       пункт 13 изложить в новой редакции:
      "13. Обусловленная денежная помощь по основанию, указанному в подпункте 15) приложения 3 к настоящим Правилам, предоставляется в виде разницы между среднедушевым доходом лица (семьи) и 60 процентами от величины прожиточного минимума, установленной в Северо-Казахстанской области, ежемесячно или единовременно за три месяца по заявлению претендента, на каждого члена семьи (лицо), и назначается на срок действия социального контракта активизации семьи.
      Размер обусловленной денежной помощи пересчитывается в случае изменения состава семьи с момента наступления указанных обстоятельств, но не ранее момента ее назначения.";
      дополнить пунктом 17-1 следующего содержания:
      "17-1. Социальная помощь по основанию, указанного в подпункте 20) приложения 3 к настоящим Правилам предоставляется по необходимости в размере стоимости проезда, без учета доходов.";
       пункты 18 и 19 изложить в следующей редакции:
      "18. Социальная помощь по основанию, указанного в подпункте 21) приложения 3 к настоящим Правилам предоставляется в начале учебного года в размере 160 (ста шестидесяти) месячных расчетных показателей, гражданам с учетом среднедушевого дохода лица (семьи), не превышающим прожиточного минимума.
      19. Среднедушевой доход лица (семьи) на оказание социальной помощи исчисляется путем деления совокупного дохода, полученных как в денежной, так и натуральной форме, за три месяца, предшествующих месяцу обращения за назначением обусловленной денежной помощи, на число членов семьи и на три месяца.
      Среднедушевой доход лица (семьи), претендующего на оказание обусловленной денежной помощи на основе социального контракта активизации семьи, не пересматривается в течение срока действия социального контракта активизации семьи.
      При этом совокупный доход рассчитывается в соответствии с Правилами исчисления совокупного дохода лица (семьи), претендующего на получение государственной адресной социальной помощи, утвержденными приказом Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 28 июля 2009 года № 237-п "Об утверждении Правил исчисления совокупного дохода лица (семьи), претендующего на получение государственной адресной социальной помощи" (зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 28 августа 2009 года № 5757).";
       пункт 31 исключить;
       заголовок главы 4 изложить в следующей редакции:
       "4. Порядок оказания обусловленной денежной помощи на основе социального контракта активизации семьи";
       пункты 35 и 36 изложить в следующей редакции:
      "35. При обращении лица (семьи) за обусловленной денежной помощью на основе социального контракта активизации семьи специалист уполномоченного органа по вопросам занятости или аким сельского округа на уровне проведения консультации разъясняет условия ее оказания и при согласии на заключение социального контракта активизации семьи проводит собеседование с гражданином, в ходе которого уточняет информацию о проблемах лица (семьи), о ее возможностях по выходу из трудной жизненной ситуации.
      По результатам собеседования оформляется лист собеседования и заполняется анкета о семейном и материальном положении заявителя согласно приложению 7 и 8 к настоящим Правилам.
      36. После определения права на обусловленную денежную помощь на основе социального контракта уполномоченный орган приглашает заявителя и (или) членов его семьи для разработки индивидуального плана помощи семье и заключения социального контракта активизации семьи (далее – индивидуальный план), согласно приложениям 9-10 к настоящим Правилам.
      При этом претенденты из числа самозанятых, безработных, за исключением случаев, предусмотренных пунктом 38 настоящих Правил и инвалидов 1 и 2 группы, учащихся, студентов, слушателей, курсантов и магистрантов очной формы обучения, в течение одного рабочего дня направляются для участия в активных мерах содействия занятости в центр занятости либо предоставляют направления на иные меры содействия занятости, реализуемые за счет средств местного бюджета в соответствии с Законом Республики Казахстан от 6 апреля 2016 года "О занятости населения".";
       заголовок главы 5 изложить в следующей редакции:
      "5. Основания для прекращения и возврата предоставляемой обусловленной денежной помощи";
       пункт 46 изложить в новой редакции:
      "46. Мониторинг и учет предоставления обусловленной денежной помощи на основе социального контракта активизации семьи, проводит уполномоченный орган с использованием базы данных автоматизированной информационной системы "Социальная помощь".";
       приложение 3 к Правилам оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан района Шал акына Северо-Казахстанской области изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему решению.
      2. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования.
      Председатель IV сессии
маслихата района Шал акына
Северо-Казахстанской области
Ы. Махметова
      Секретарь маслихата
района Шал акына
Северо-Казахстанской области
О. Амрин
      "СОГЛАСОВАНО"
Аким
Северо-Казахстанской области
30 июня 2016 года
Е. Султанов

  Приложение к решению маслихата района Шал акына Северо-Казахстанской области от 30 июня 2016 года № 4/4
  Приложение 3 к Правилам оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан района Шал акына Северо-Казахстанской области

Окончательный перечень оснований для отнесения граждан к категории нуждающихся и проведения обследований материально-бытового положения лица (семьи) при наступлении трудной жизненной ситуации

      1) сиротство;
      2) отсутствие родительского попечения;
      3) безнадзорность несовершеннолетних, в том числе девиантное поведение;
      4) ограничение возможностей раннего психофизического развития детей от рождения до трех лет;
      5) стойкие нарушения функций организма, обусловленные физическими и (или) умственными возможностями;
      6) ограничение жизнедеятельности вследствие социально значимых заболеваний и заболеваний, представляющих опасность для окружающих;
      7) неспособность к самообслуживанию в связи с преклонным возрастом, вследствие перенесенной болезни и (или) инвалидности;
      8) жестокое обращение, приведшее к социальной дезадаптации и социальной депривации;
      9) бездомность (лица без определенного места жительства);
      10) освобождение из мест лишения свободы;
      11) нахождение на учете службы пробации уголовно-исполнительной инспекции;
      12) нахождение несовершеннолетних в организациях образования с особым режимом содержания;
      13) наличие среднедушевого дохода лица (семьи) не превышающего порога однократного размера прожиточного минимума;
      14) причинение ущерба гражданину (семье) либо его имуществу вследствие стихийного бедствия или пожара;
      15) наличие среднедушевого дохода, не превышающего 60 процентов от прожиточного минимума, при заключении социального контракта активизации семьи на условиях участия трудоспособных членов семьи (лица) в мерах содействия занятости;
      16) нуждаемость участников и инвалидов Великой Отечественной войны, а также лиц, приравненных по льготам и гарантиям к участникам и инвалидам Великой Отечественной войны в зубопротезировании;
      17) нуждаемость участников и инвалидов Великой Отечественной войны в санаторно-курортном лечении в санаториях и профилакториях Республики Казахстан;
      18) нуждаемость участников и инвалидов Великой Отечественной войны в возмещении затрат за оплату коммунальных услуг и приобретения топлива;
      19) наличие у граждан, находящихся на амбулаторном лечении, активной формы туберкулеза;
      20) нуждаемость участников и инвалидов Великой Отечественной войны и лиц, приравненным к ним, другие категории лиц, приравненным по льготам и гарантиям к участникам и инвалидам Великой Отечественной войны, а также лиц, пострадавшим в зоне Семипалатинского ядерного полигона в проезде железнодорожным (плацкартный вагон), автомобильным пассажирским транспортом (кроме такси) от станции отправления одного видов указанных транспортных средств до места госпитализации и обратно по территории Республики Казахстан;
      21) наличие в малообеспеченных семьях детей обучающихся в организациях высшего профессионального образования, на очной форме обучения расположенных на территории Северо-Казахстанской области.