Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидасын бекіту туралы

Оңтүстік Қазақстан облысы Бәйдібек аудандық мәслихатының 2016 жылғы 14 шілдедегі № 6/38 шешімі. Оңтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2016 жылғы 2 тамызда № 3814 болып тіркелді. Күші жойылды - Түркістан облысы Бәйдібек аудандық мәслихатының 2020 жылғы 25 ақпандағы № 47/294 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Түркістан облысы Бәйдібек аудандық мәслихатының 25.02.2020 № 47/294 шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 4 желтоқсандағы Бюджет кодексінің 56-бабының 1-тармағының 4) тармақшасына, "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңының 6 бабының 2-3 тармағына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 21 мамырдағы № 504 "Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың үлгілік қағидаларын бекіту туралы" қаулысына сәйкес, Бәйдібек аудандық мәслихаты ШЕШІМ ҚАБЫЛДАДЫ:

      1. Қоса беріліп отырған әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидасы бекітілсін.

      2. Осы шешiм алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледі.

      Сессия төрағасы Т.Дүйсенбеков
      Мәслихат хатшысы М.Нахипбеков

  Бәйдібек аудандық мәслихатының
14 шілде 2016 жылғы
№ 6/38 шешімімен бекітілген

Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидасы

      1. Осы Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидасы (бұдан әрі – Қағида) "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңына және Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2013 жылғы 21 мамырдағы № 504 "Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың Үлгілік қағидаларын бекіту туралы" қаулысына сәйкес әзірленді және әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың тәртібін белгілейді.

      2. Әлеуметтік көмек Бәйдібек ауданының тиісті әкімшілік-аумақтық бірлігінде тұрақты тұратын мұқтаж азаматтарға көрсетіледі.

1 Жалпы ережелер

      3. Осы Қағидада қолданылатын негізгі терминдер мен ұғымдар:

      1) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы (бұдан әрі-уәкілетті ұйым) - Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсету, "бір терезе" қағидаты бойынша мемлекеттік қызметтер көрсетуге өтініштер қабылдау және көрсетілетін қызметті алушыға олардың нәтижелерін беру жөніндегі жұмыста ұйымдастыру, сондай-ақ электрондық нысанда мемлекеттік қызметтер көрсетуді қамтамасыз ету үшін Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімі бойынша құрылған заңды тұлға;

      2) атаулы күндер – жалпы халықтық тарихи, рухани, мәдени маңызы бар және Қазақстан Республикасы тарихының барысына ықпал еткен оқиғалар;

      3) арнайы комиссия – өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты әлеуметтік көмек көрсетуге үміткер адамның (отбасының) өтінішін қарау бойынша аудан әкімінің шешімімен құрылатын комиссия;

      4) ең төмен күнкөріс деңгейі – облыстағы статистикалық органдар есептейтін мөлшері бойынша ең төмен тұтыну себетінің құнына тең, бір адамға қажетті ең төмен ақшалай кіріс;

      5) мереке күндері – Қазақстан Республикасының ұлттық және мемлекеттік мереке күндері;

      6) отбасының (азаматтың) жан басына шаққандағы орташа табысы – отбасының жиынтық табысының айына отбасының әрбір мүшесіне келетін үлесі;

      7) орталық атқарушы орган – халықты әлеуметтік қорғау саласында мемлекеттік саясатты іске асыруды қамтамасыз ететін мемлекеттік орган;

      8) өмірлік қиын жағдай – азаматтың тыныс-тіршілігін объективті түрде бұзатын, ол оны өз бетінше еңсере алмайтын ахуал;

      9) уәкілетті орган – жергілікті бюджет есебінен қаржыландырылатын, әлеуметтік көмек көрсетуді жүзеге асыратын ауданның халықты әлеуметтік қорғау саласындағы атқарушы органы;

      10) учаскелік комиссия – әлеуметтік көмек алуға өтініш білдірген адамдардың (отбасылардың) материалдық жағдайына тексеру жүргізу және қорытындылар дайындау үшін тиісті әкімшілік-аумақтық бірлік әкімдерінің шешімімен құрылатын комиссия;

      11) шекті шама – әлеуметтік көмектің бекітілген ең жоғары мөлшері.

      4. Осы Қағиданың мақсаты үшін әлеуметтік көмек ретінде Бәйдібек ауданы әкімдігінің мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына (бұдан әрі – алушылар) өмірлік қиын жағдай туындаған жағдайда, сондай-ақ атаулы күндер мен мереке күндеріне ақшалай немесе заттай нысанда көрсететін көмек түсініледі.

      5. "Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектеріне және соларға теңестірілген адамдарға берілетін жеңілдіктер мен оларды әлеуметтік қорғау туралы" 1995 жылғы 28 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 20 бабында және "Қазақстан Республикасында мүгедектерді әлеуметтік қорғау туралы" 2005 жылғы 13 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабында көрсетілген адамдарға әлеуметтік көмек осы Қағидада көзделген тәртіппен көрсетіледі.

      6. Әлеуметтік көмек бір рет және (немесе) мерзімді ай сайын, тоқсан сайын, жартыжылдықта 1 рет) көрсетіледі.

      7. Әлеуметтік көмек мынадай мереке күндеріне көрсетіледі:

      1) 15 ақпанда (Кеңес әскерлерінің Ауғаныстаннан шығарылған күні) - жаттығу жиындарына шақырылып, ұрыс қимылдары жүріп жатқан кезде Ауғаныстанға жіберілген әскери міндеттілер, ұрыс қимылдары жүріп жатқан осы елге жүк жеткізу үшін Ауғаныстанға жіберілген автомобиль ботальондарының әскери қызметшілері, бұрынғы КСР Одағының аумағынан Ауғаныстанға жауынгерлік тапсырмаларды орындау үшін ұшулар жасаған ұшу құрамының әскери қызметшілері, Ауғаныстандағы кеңес әскери құрамына қызмет көрсеткен жараланған, контузия алған немесе зақымданған, яки ұрыс қимылдарын қамтамасыз етуге қатысқаны үшін бұрынғы КСР Одағының ордендерімен және медальдарымен наградталған жұмысшылар мен қызметшілерге, біржолғы 10 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;

      2) 8 наурызда (Халықаралық әйелдер күні) - "Алтын алқамен", "Күміс алқамен" марапатталған немесе бұрын "Ардақты ана" атағын алған, сондай-ақ І және ІІ дәрежелі "Ана даңқы" ордендерімен марапатталған көп балалы аналарға, біржолғы 3 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;

      3) 26 сәуірде (Чернобыль атом электрстанциясы апатының құрбандарын еске алу күні) - 1986-1987 жылдары Чернобыль АЭС-індегі апаттың, сондай-ақ азаматтық немесе әскери мақсаттағы объектілердегі басқа да радиациялық апаттар мен авариялардың зардаптарын жоюға қатысқан, сондай-ақ ядролық сынақтар мен жаттығуларға тікелей қатысқан адамдарға біржолғы 3 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;

      4) 9 мамыр (Жеңіс күні) - Ұлы Отан соғысы қатысушылары мен мүгедектеріне 100 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;

      тылда еңбек етiп, әскери қызмет өткерген азаматтарға, біржолғы 5 айлық есептік көрсеткіш мөлшеріндея;

      5) 29 тамыз (Ядролық сынақтарға қарсы халықаралық іс-қимыл күні) - Семей ядролық сынақ полигонындағы ядролық сынақтардың салдарынан зардап шеккен азаматтарға, біржолғы 2 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;

      6) жаңа жыл мерекесіне - мүгедек балаларға, біржолғы 3 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде.

      8. Учаскелік және арнайы комиссиялар өз қызметін Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігі бекітетін ережелердің негізінде жүзеге асырады.

2. Әлеуметтік көмек алушылар санаттарының тізбесін айқындау және әлеуметтік көмектің мөлшерлерін белгілеу тәртібі

      9. Әлеуметтік көмек мынадай санаттағы азаматтарға ұсынылады:

      1) Халықты әлеуметтік қорғау саласында үйде әлеуметтік қызмет көрсету жағдайында әлеуметтік күтімді қажет ететін мүгедек балаларға біржолғы 3 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;

      2) қарттарға, мүгедектерге біржолғы 3 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;

      3) басылымдарға жазылу үшін - Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектерiне біржолғы 3 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде және Ұлы Отан соғысы жылдарында тылдағы жанқиярлық еңбегi мен мiнсiз әскери қызметi үшiн бұрынғы КСР Одағының ордендерiмен және медальдарымен марапатталған адамдарға, біржолғы 1 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;

      4) 80 жастан асқан қарт адамдарға, жол жүрумен байланысты шығындарын өтеуге, ай сайын 1 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;

      5) жеке оңалту бағдарламасы бойынша мүгедектерге қоларбамен қамтамасыз етуге:

      серуендеуге мүгедектерге арналған қоларбаға 50 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;

      бөлмеге мүгедектерге арналған қоларбаға 33 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;

      6) Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектеріне және соларға теңестірілген адамдарға, зейнеткерлерге және мүгедектерге санаторий- курорттық емделуге жолдама алу үшін, біржолғы 33 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;

      7) аз қамтамасыз етілген отбасыларға біржолғы 15 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;

      8) үйде оқып және тәрбиеленіп жатқан мүгедек балаларға ай сайын 1 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;

      9) туберкулез ауруы бар азаматтарға ай сайын 10 айлық есептік көрсеткiш мөлшерiнде;

      10) отбасының жан басына шаққандағы орташа айлық табысы кедейлік шегінен төмен отбасыларға ірі қара мал алу үшін бiржолғы 70 айлық есептiк көрсеткiш мөлшерiнде;

      11) Адамның иммун тапшылығының вирусы жұқтыру немесе Жұқтырылған иммун тапшылығының синдром ауруы медицина қызметкерлерінің және тұрмыстық қызмет көрсету саласы қызметкерлерінің кінәсінан болған олардың өміріне немесе денсаулығына келтірілген зиянды өтеуге өтемақы, ай сайын 21,9 айлық есептік көрсеткіш мөлшеріне дейін;

      12) созылмалы бүйрек жетімсіздігі ауруына шалдыққан мұқтаж азаматтарға, біржолғы 72 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;

      13) аз қамтылған отбасыларды қолдау мақсатында, Ұлттық валюта курсының төмендеуі орын алған айдан бастап үш ай мерзімге отбасыға ай сайын 1 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде әлеуметтік көмек көрсету. Әлеуметтік көмек өтініш берген айдан бастап үш айға тағайындалады және ай сайын төленеді.

      Табиғи зілзаланың немесе өрттің салдарынан өмірлік қиын жағдай туындаған кезде азаматтар бір ай мерзім ішінде әлеуметтік көмекке өтініш білдіру қажет.

      Бұл ретте азаматтарды өмірлік қиын жағдай туындаған кезде мұқтаждар санатына жатқызу үшін мыналар:

      1) Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген негіздемелер;

      2) табиғи зілзаланың немесе өрттің салдарынан азаматқа (отбасына) не оның мүлкіне зиян келтіру не әлеуметтік мәні бар аурулардың болуы;

      3) жан басына шаққандағы орташа табысы ең төмен күн көріс деңгейіне еселік қатынаста алпыс пайызынан аспайтын табыстың болуы.

      Азаматтарды мұқтаждар санатына жатқызу және адамның (отбасының) материалдық-тұрмыстық жағдайына тексеру жүргізу үшін негіздемелердің түпкілікті тізбесін аудандық мәслихат бекітеді.

      Арнайы комиссиялар әлеуметтік көмек көрсету қажеттілігі туралы қорытынды шығарған кезде жергілікті өкілді органдар бекіткен азаматтарды мұқтаждар санатына жатқызу үшін негіздемелер тізбесін басшылыққа алады.

      10. Алушылардың жекелеген санаттары үшін атаулы күндер мен мереке күндеріне әлеуметтік көмектің мөлшері Оңтүстік Қазақстан облыс әкімдігінің келісімі бойынша бірыңғай мөлшерде белгіленеді.

      11. Әрбір жекелеген жағдайда көрсетілетін әлеуметтік көмек мөлшерін арнайы комиссия айқындайды және оны әлеуметтік көмек көрсету қажеттілігі туралы қорытындыда көрсетеді.

3. Әлеуметтік көмек көрсету тәртібі

      12. Атаулы күндермен мереке күндеріне әлеуметтік көмек алушылардан өтініштер талап етілмей уәкілетті ұйымның не өзгеде ұйымдардың ұсынымы бойынша Бәйдібек ауданы әкімдігі бекітетін тізім бойынша көрсетіледі.

      13. Өмірлік қиын жағдай туындаған кезде әлеуметтік көмек алу үшін өтініш беруші өзінің немесе отбасының атынан уәкілетті органға немесе ауылдық округтің әкіміне өтінішке қоса мінадай құжаттарды:

      1) жеке басын куәландыратын құжатты;

      2) тұрақты тұрғылықты жері бойынша тіркелгенін растайтын құжатты;

      3) Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2013 жылғы 21 мамырдағы № 504 қаулысымен бекітілген Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың үлгілі қағидаларға (одан әрі-Үлгілік қағидалар1-қосымшавға сәйкес адамның (отбасының) құрамы туралы мәліметтерді;

      4) адамның (отбасы мүшелерінің) табыстары туралы мәліметтерді;

      5) өмірлік қиын жағдайдың туындағанын растайтын актіні және/немесе құжатты ұсынады.

      14. Құжаттар салыстырып тексеру үшін түпнұсқаларда және көшірмелерде ұсынылады, содан кейін құжаттардың түпнұсқалары өтініш берушіге қайтарылады.

      15. Өмірлік қиын жағдай туындаған кезде әлеуметтік көмек көрсетуге өтініш келіп түскен кезде уәкілетті орган немесе ауылдық округтің әкімі бір жұмыс күні ішінде өтініш берушінің құжаттарын адамның (отбасының) материалдық жағдайына тексеру жүргізу үшін учаскелік комиссияға жібереді.

      16. Учаскелік комиссия құжаттарды алған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде өтініш берушіге тексеру жүргізеді, оның нәтижелері бойынша Үлгілік қағидаларға 2, 3 қосымшаларға сәйкес нысандар бойынша адамның (отбасының) материалдық жағдайы туралы акті жасайды, адамның (отбасының) әлеуметтік көмекке мұқтаждығы туралы қорытынды дайындайды және оларды уәкілетті органға немесе ауылдық округ әкіміне жібереді.

      Ауылдық округ әкімі учаскелік комиссияның актісімен қорытындысын алған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде оларды қоса берілген құжаттармен уәкілетті органға жібереді.

      17. Әлеуметтік көмек көрсету үшін құжаттар жетіспеген жағдайда уәкілетті орган әлеуметтік көмек көрсетуге ұсынылған құжаттарды қарау үшін қажетті мәліметтерді тиісті органдардан сұратады.

      18. Өтініш берушінің қажетті құжаттарды олардың бүлінуіне, жоғалуына байланысты ұсынуға мүмкіндігі болмаған жағдайда уәкілетті орган тиісті мәліметтерді қамтитын өзге уәкілетті органдармен ұйымдардың деректері негізінде әлеуметтік көмек тағайындау туралы шешім қабылдайды.

      19. Уәкілетті орган учаскелік комиссиядан немесе ауылдық округ әкімінен құжаттар келіп түскен күннен бастап бір жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес адамның (отбасының) жан басына шаққандағы орташа табысын есептеуді жүргізеді және құжаттардың толық пакетін арнайы комиссияның қарауына ұсынады.

      20. Арнайы комиссия құжаттар келіп түскен күннен бастап екі жұмыс күні ішінде әлеуметтік көмек көрсету қажеттілігі туралы қорытынды шығарады, оң қорытынды болған кезде әлеуметтік көмектің мөлшерін көрсетеді.

      21. Уәкілетті орган өтініш берушінің әлеуметтік көмек алуға қажетті құжаттарын тіркеген күннен бастап сегіз жұмыс күні ішінде қабылданған құжаттармен арнайы комиссияның әлеуметтік көмек көрсету қажеттілігі туралы қорытындысының негізінде әлеуметтік көмек көрсетуіне көрсетуден бас тарту туралы шешім қабылдайды.

      Осы қағиданың 17 және 18 тармақтарында көрсетілген жағдайларда уәкілетті орган өтініш берушіден немесе ауылдық округтің әкімінен құжаттарды қабылдаған күннен бастап жиырма жұмыс күн ішінде әлеуметтік көмек көрсетуіне көрсетуден бас тарту туралы шешім қабылдайды.

      22. Уәкілетті орган шешім қабылдаған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде қабылданған шешім туралы (бас тартқан жағдайда – негіздемесін көрсете отырып) өтініш берушіні жазбаша хабардар етеді.

      23. Әлеуметтік көмек көрсетуден бас тарту

      1) өтініш беруші ұсынған мәліметтердің дәйексіздігі анықталған;

      2) өтініш беруші адамның (отбасының) материалдық жағдайына тексеру жүргізуден бас тартқан, жалтарған;

      3) адамның (отбасының) жан басына шаққандағы орташа табысы әлеуметтік көмек көрсету үшін аудандық мәслихат белгілеген шектен артқан жағдайларда жүзеге асырылады.

      24. Әлеуметтік көмек ұсынуға шығыстарды қаржыландыру Бәйдібек ауданының бюджетінде көзделген ағымдағы қаржы жылына арналған қаражат шегінде жүзеге асырылады.

4. Көрсетілетін әлеуметтік көмекті тоқтату және қайтару үшін негіздемелер

      25. Әлеуметтік көмек:

      1) алушы қайтыс болған;

      2) алушы тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің шегінен тыс тұрақты тұруға кеткен;

      3) алушы мемлекеттік медициналық – әлеуметтік мекемелерге тұруға жіберген;

      4) алушы ұсынған мәліметтердің дәйексіздігі анықталған жағдайларда тоқтатылады.

      Әлеуметтік көмекті төлеу көрсетілген жағдаяттар туындаған айдан бастап тоқтатылады.

      26. Артық төленген сомалар ерікті немесе Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген өзгеше тәртіппен қайтаруға жатады.

5. Қорытынды ереже

      27. Әлеуметтік көмек көрсету мониторингі мен есепке алуды уәкілетті орган "Е-Собес" автоматтандырылған ақпараттық жүйесінің дерек қорын пайдалана отырып жүргізеді.

  Әлеуметтік көмек көрсетудің,
оның мөлшерлерін белгілеудің
және мұқтаж азаматтардың
жекелеген санаттарының тізбесін
айқындаудың қағидаларына
1-қосымша

      Отбасыны тіркеу нөмірі ____________

Өтiнiш берушiнiң отбасы құрамы туралы мәлiметтер

      ___________________________ ____________________________
      (Өтiнiш берушiнiң Т.А.Ә.) (үйiнiң мекен жайы, тел.)

Р/с №

Отбасы мүшелерiнiң Т.А.Ә.

Өтiнiш берушiге туыстық қатынасы

Туған жылы









     
      Өтiнiш берушiнiң қолы _________________ Күнi ______________
      Отбасының құрамы туралы мәлiметтердi куәландыруға уәкілетті органның лауазымды адамының Т.А.Ә._____________________
қолы

  Әлеуметтік көмек көрсетудің,
оның мөлшерлерін белгілеудің
және мұқтаж азаматтардың
жекелеген санаттарының тізбесін
айқындаудың қағидаларына
2-қосымша

Өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты адамның (отбасының) мұқтаждығын айқындауға арналған тексеру
АКТІСІ

      20__ж."___"__________ __________________________
      (елді мекен)
      1. Өтініш берушінің Т.А.Ә.________________________________________
      2. Тұратын мекенжайы___________________________________________
      __________________________________________________________________
      3. Өтініш беруші әлеуметтік көмекке өтініш берген туындаған өмірлк қиын жағдай
      _______________________________________________________________________________________________________________________________
      4. Отбасы құрамы (отбасында нақты тұратындар ексептеледі)___________

Р/с

Т.А.Ә.

Туған күні

Өтініш берушіге туыстық қатынасы

Жұмыспен қамтылуы (жұмыс, оқу орны)

Жұмыспен қамтылмау себебі

Қоғамдық жұмыстарға қатысуы, кәсіптік даярлығы (қайта даярлау, біліктілігін арттыру) немесе жұмыспен қамтудың белсенді шараларына қатысуы туралы мәліметтер

Өмірлік қиын жағдай

































      Еңбекке жарамды барлығы____________адам.
      Жұмыспен қамту органдарында жұмыссыз ретінде тіркелгендері___________ адам.
      Балалардың саны:_________
      жоғары және орта оқу орындарында ақылы негізде оқитындар_______________адам,
      оқу құны жылына_________тенге.
      Отбасында Ұлы Отан соғысына қатысушылардың, Ұлы Отан соғысы мүгедектерінің, Ұлы Отан соғысына қатысушыларына және Ұлы Отан соғысы мүгедектеріне теңестірілгендердің, зейнеткерлердің, 80 жаста асқан қарт адамдардың, әлеуметтік маңызы бар аурулары (қатерлі ісіктер, туберкулез, адамның иммунитет тапшылығы вирус) бар адамдардың, мүгедектердің, мүгедек балалардың болуы (көрсету немесе өзге санатты қосу керек)
      __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
      5. Өмір сүру жағдайы (жатақхана, жалға алынған, жекешелендірілген тұрғын үй, қызметтік тұрғын үй, тұрғын үй кооперативі, жеке тұрғын үй немесе өзгеше-көрсету керек):
      __________________________________________________________________
      Тұрғын үйді ұстауға арналған шығыстар:
      __________________________________________________________________
      Отбасының табысы:

Р/с №

Табысы бар отбасы мүшелерінің (оның ішінде өтініш берушінің) Т.А.Ә.

Табыс түрі

Өткен тоқсандағы табыс сомасы (теңге)

Жеке қосалқы шаруашылық (ауладағы учаске, малы және құсы), саяжай және жер учаскесі (жер үлесі) туралы мәліметтер
 

тоқсанға

орта есеппен айына

























      6. Мыналардың:
      автокөлігінің болуы (маркасы, шығарылған жылы, құқық беретін құжат, оны пайдаланғаннан түскен мәлімделген табыс)
      _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
      казіргі уақыта өздері тұрып жатқаннан бөлек өзге де тұрғын үйдің болуы (оны пайдаланғаннан түскен мәлімделген табыс)_____________________________________
      __________________________________________________________________
      7. Бұрын алған көмегі туралы мәліметтер ( нысаны, сомасы, көзі:
      _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
      8. Отбасының өзге де табыстары ( нысаны, сомасы, көзі)
      _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
      9. Балалардың мектеп керек – жарағымен, киіммен, аяқ ктіммен қамтамасыз етілуі_____________________________________________________________________
      10. Тұратын жерінің санитариялық-эпидемиологиялық жағдайы_____________
      __________________________________________________________________
      Комиссия төрағасы:
      __________________________ _________________________
      Комиссия мүшелері:
      ___________________________ _________________________
      ___________________________ _________________________
      ___________________________ _________________________
      ___________________________ _________________________
      (қолдары) (Т.А.Ә.)
      Жасалған актімен таныстым: ______________________________________
      Өтініш берушінің Т.А.Ә. және қолы
      Тексеру жүргізілуден бас тартамын ______________________________ өтініш берушінің (немесе отбасы мүшелерінің бірінің) Т.А:Ә. және қолы, күні_______________________________________________________________
      (өтініш беруші тексеру жүргізуден бас тартқан жағдайда толтырылады)
      ____________________

  Әлеуметтік көмек көрсетудің,
оның мөлшерлерін белгілеудің
және мұқтаж азаматтардың
жекелеген санаттарының тізбесін
айқындаудың қағидаларына
3-қосымша

Учаскелік комиссияның №_______ қорытындысы

      20_____ж._____ _______

      Учаскелік комиссия Әлеуметтік көмек көрсету, оның мөлшерлерін белгілеу және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындау қағидаларына сәйкес өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты әлеуметтік көмек алуға өтініш берген адамның (отбасының)
      ______________________________________________________________________________
      (өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты)
      өтінішін және оған қоса берілген құжаттарды қарап, ұсынылған құжаттар және өтініш берушінің (отбасының) материалдық жағдайын тексеру нәтижелерінің негізінде
      ____________________________________________________________________________
      (қажеттілігі, қажеттіліктің жоқтығы)
      адамға (отбасыға) өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты әлеумуттік қөмек ұсыну туралы қорытынды шығарады
      Комиссия төрағасы:____________________________________________
      Комиссия мүшесі: ___________________ _________________________
      ___________________ _________________________
      __________________ __________________________
      ___________________ _________________________
      (қолдары) (Т.А.Ә.)
      Қорытынды
      қоса берілген құжаттармен____данада
      20__ж. "__"____қабылданды.
      Құжаттарды қабылдаған кент, ауылдық округ әкімінің немесе уәкілетті орган қызметкерінің Т.А.Ә., лауазымы, қолы______________________________________________________

Об утверждении Правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан

Решение Байдибекского районного маслихата Южно-Казахстанской области от 14 июля 2016 года № 6/38. Зарегистрировано Департаментом юстиции Южно-Казахстанской области 2 августа 2016 года № 3814. Утратило силу решением Байдибекского районного маслихата Туркестанской области от 25 февраля 2020 года № 47/294

      Сноска. Утратило силу решением Байдибекского районного маслихата Туркестанской области от 25.02.2020 № 47/294 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 4) пункта 1 статьи 56 Бюджетного кодекса Республики Казахстан от 4 декабря 2008 года, пункта 2-3 статьи 6 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и Постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 мая 2013 года № 504 "Об утверждении Типовых правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан", Байдибекский районный маслихат РЕШИЛ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан.

      2. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель сессии Т.Дуйсенбеков
      Секретарь маслихата М.Нахипбеков

  Утверждены решением
Байдибекского районного
маслихата от 14 июля 2016 года
№ 6/38

Правила оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан

      1. Настоящие Правила оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан (далее – Правила) разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и Постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 мая 2013 года № 504 "Об утверждении Типовых правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан" и определяют порядок оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан.

      2. Социальная помощь предоставляется гражданам Байдибекского района, постоянно проживающим на территории соответствующей административно-территориальной единицы.

1. Общие положения

      3. Основные термины и понятия, которые используются в настоящих правилах:

      1) Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – уполномоченная организация) – юридическое лицо, созданное по решению Правительства Республики Казахстан, для оказания государственных услуг в соответствии с законодательством Республики Казахстан, организации работы по приему заявлений на оказание государственных услуг и выдаче их результатов услугополучателю по принципу "одного окна", а также обеспечения оказания государственных услуг в электронной форме;

      2) памятные даты – события, имеющие общенародное историческое, духовное, культурное значение и оказавшие влияние на ход истории Республики Казахстан;

      3) специальная комиссия – комиссия, создаваемая решением акима района, по рассмотрению заявления лица (семьи), претендующего на оказание социальной помощи в связи с наступлением трудной жизненной ситуации;

      4) прожиточный минимум – необходимый минимальный денежный доход на одного человека, равный по величине стоимости минимальной потребительской корзины, рассчитываемой органами статистики в области;

      5) праздничные дни – дни национальных и государственных праздников Республики Казахстан;

      6) среднедушевой доход семьи (гражданина) – доля совокупного дохода семьи, приходящаяся на каждого члена семьи в месяц;

      7) центральный исполнительный орган – государственный орган, обеспечивающий реализацию государственной политики в сфере социальной защиты населения;

      8) трудная жизненная ситуация - ситуация, объективно нарушающая жизнедеятельность гражданина, которую он не может преодолеть самостоятельно;

      9) уполномоченный орган – исполнительный орган района в сфере социальной защиты населения, финансируемый за счет местного бюджета, осуществляющий оказание социальной помощи;

      10) участковая комиссия – комиссия, создаваемая решением акимов соответствующих административно – территориальных единиц для проведения обследования материального положения лиц (семей), обратившихся за социальной помощью, и подготовки заключений;

      11) предельный размер – утвержденный максимальный размер социальной помощи.

      4. Для целей настоящих Правил под социальной помощью понимается помощь, предоставляемая акиматом Байдибекского района в денежной или натуральной форме отдельным категориям нуждающихся граждан (далее – получатели) в случае наступления трудной жизненной ситуации, а также к памятным датам и праздничным дням.

      5. Лицам, указанным в статье 20 Закона Республики Казахстан от 28 апреля 1995 года "О льготах и социальной защите участников, инвалидов Великой Отечественной войны и лиц, приравненных к ним" и статье 16 Закона Республики Казахстан от 13 апреля 2005 года "О социальной защите инвалидов в Республике Казахстан", социальная помощь оказывается в порядке, предусмотренном настоящими Правилами.

      6. Социальная помощь предоставляется единовременно и (или) периодически (ежемесячно, ежеквартально, 1 раз в полугодие).

      7. Социальная помощь предоставляется в следующие праздничные дни:

      1) 15 февраля (День вывода Советских войск из Афганистана) - военнообязанные, призывавшиеся на учебные сборы и направлявшиеся в Афганистан в период ведения боевых действий, военнослужащие автомобильных батальонов, направлявшиеся в Афганистан для доставки грузов в эту страну в период ведения боевых действий, военнослужащие летного состава, совершавшие вылеты на боевые задания в Афганистан с территории бывшего Союза ССР, рабочие и служащие, обслуживавшие советский воинский контингент в Афганистане, получившие ранения, контузии или увечья, либо награжденные орденами и медалями бывшего Союза ССР за участие в обеспечении боевых действий, единовременно в размере 10 месячных расчетных показателей;

      2) 8 марта (Международный женский день) - многодетные матери, награжденные подвесками "Алтын алка", "Кумис алка" или получившие ранее звание "Мать-героиня", а также награжденные орденами "Материнская слава" І и ІІ степени, единовременно в размере 3 месячных расчетных показателей;

      3) 26 апреля (День памяти жертв аварии на Чернобыльской атомной электростанции) - лица, принимавшие участие в ликвидации последствий катастрофы на Чернобыльской АЭС в 1986-1987 годах, других радиационных катастроф и аварий на объектах гражданского или военного назначения, а также участвовавшие непосредственно в ядерных испытаниях и учениях, единовременно в размере 3 месячных расчетных показателей;

      4) 9 мая (День Победы) - участникам и инвалидам Великой Отечественной войны в размере 100 месячных расчетных показателей;

      гражданам, трудившимся и проходившим воинскую службу в тылу, единовременно 5 месячных расчетных показателей.

      5) 29 августа (Международный день действий против ядерных испытаний) - гражданам, пострадавшим вследствие ядерных испытаний на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне, единовременно в размере 2 месячных расчетных показателей;

      6) новогодний праздник - детям-инвалидам, единовременно в размере 3 месячных расчетных показателей.

      8. Участковые и специальные комиссии осуществляют свою деятельность на основании положений, утверждаемых акиматом Южно-Казахстанской области.

2. Порядок определения перечня категорий получателей
социальной помощи и установления размеров социальной помощи

      9. Социальная помощь предоставляется гражданам из числа следующих категорий:

      1) детям инвалидам, требующим социального ухода, в области социальной защиты населения в условиях оказания социальной помощи на дому единовременно в размере 3 месячных расчетных показателей;

      2) престарелым, инвалидам единовременно в размере 3 месячных расчетных показателей;

      3) для подписки в изданиях - участникам и инвалидам Великой Отечественной войны единовременно в размере 3 месячных расчетных показателей и лицам, награжденным орденами и медалями бывшего Союза ССР за самоотверженный труд и безупречную воинскую службу в тылу в годы Великой Отечественной войны, единовременно в размере 1 месячного расчетного показателя;

      4) пожилым лицам, старше 80-ти лет, нуждающихся в уходе, для возмещения расходов связанных с проездом, ежемесячно в размере 1 месячного расчетного показателя;

      5) инвалидам по индивидуальной программе реабилитации по обеспечению инвалидными колясками:

      на инвалидные коляски, предназначенные для прогуливания, в размере 50 месячных расчетных показателей;

      на инвалидные коляски, предназначенные для комнаты, в размере 33 месячных расчетных показателей;

      6) участникам и инвалидам Великой Отечественной войны и лицам, приравненных к ним, пенсионерам и инвалидам для получения направлений в санаторно-курортное лечение, единовременно, в размере 33 месячных расчетных показателей;

      7) малообеспеченным семьям, единовременно, в размере 15 месячных расчетных показателей;

      8) детям-инвалидам, обучающимся и воспитывающимся на дому, ежемесячно, в размере 1 месячного расчетного показателя;

      9) гражданам, больным заразной формой туберкулеза ежемесячно в размере 10 месячных расчетных показателей.

      10) семьям, с месячным среднедушевым доходом ниже черты бедности, на покупку крупного рогатого скота, единовременно, в размере 70 месячных расчетных показателей;

      11) лицам, заразившиеся Синдромом приобретенного иммунного дефицита или Вирусом иммунодефицита человека по вине медицинских работников и работников в сфере социально бытовых услуг, что повлекло вред их здоровью, ежемесячно, в размере до 21,9 месячных расчетных показателей;

      12) нуждающимся гражданам, страдающим заболеванием хронической почечной недостаточностью, единовременно, в размере 72 месячных расчетных показателей;

      13) оказания социальной помощи, в размере 1 месячного расчетного показателя в месяц на семью в течение трех месяцев с месяца наступления случаев падения курса Национальной валюты, в целях поддержки малообеспеченных семей. Назначение социальной помощи производится с месяца обращения на три месяца и выплачивается ежемесячно.

      При наступлении трудной жизненной ситуации вследствие стихийного бедствия или пожара граждане в месячный срок должны обратиться за социальной помощью.

      При этом основаниями для отнесения граждан к категории нуждающихся при наступлении трудной жизненной ситуации являются:

      1) основания, предусмотренные законодательством Республики Казахстан;

      2) причинение ущерба гражданину (семье) либо его имуществу вследствие стихийного бедствия или пожара либо наличие социально значимого заболевания;

      3) наличие среднедушевого дохода, не превышающего шестьдесят процента порога, в кратном отношении к прожиточному минимуму.

      Окончательный перечень оснований для отнесения граждан к категории нуждающихся и проведения обследований материально-бытового положения лица (семьи) утверждается районным маслихатом.

      Специальные комиссии при вынесении заключения о необходимости оказания социальной помощи руководствуются утвержденным местными представительными органами перечнем оснований для отнесения граждан к категории нуждающихся.

      10. К памятным датам и праздничным дням размер социальной помощи для отдельно взятой категории получателей устанавливается в едином размере по согласованию с акиматом Южно-Казахстанской области.

      11. Размер оказываемой социальной помощи в каждом отдельном случае определяет специальная комиссия и указывает его в заключении о необходимости оказания социальной помощи.

3. Порядок оказания социальной помощи

      12. Социальная помощь к памятным датам и праздничным дням оказывается, по списку, утверждаемому акиматом Байдибекского района по представлению уполномоченной организации либо иных организаций без истребования заявлений от получателей.

      13. Для получения социальной помощи при наступлении трудной жизненной ситуации заявитель от себя или от имени семьи в уполномоченный орган или акиму сельского округа представляет заявление с приложением следующих документов:

      1) документ, удостоверяющий личность;

      2) документ, подтверждающий регистрацию по постоянному месту жительства;

      3) сведения о составе лица (семьи) согласно приложению 1 к Типовым правилам оказания социальной помощи, установления размеров и определения перчня отдельных категорий нуждающихся граждан, утвержденных Постановлением Правительстива Республики Казахстан от 21 мая 2013 года № 504 (далее - Типовые правила);

      4) сведения о доходах лица (членов семьи);

      5) акт и/или документ, подтверждающий наступление трудной жизненной ситуации.

      14. Документы представляются в подлинниках и копиях для сверки, после чего подлинники документов возвращаются заявителю.

      15. При поступлении заявления на оказание социальной помощи при наступлении трудной жизненной ситуации уполномоченный орган или аким сельского округа в течение одного рабочего дня направляют документы заявителя в участковую комиссию для проведения обследования материального положения лица (семьи).

      16. Участковая комиссия в течение двух рабочих дней со дня получения документов проводит обследование заявителя, по результатам которого составляет акт о материальном положении лица (семьи), подготавливает заключение о нуждаемости лица (семьи) в социальной помощи по формам согласно приложениям 2, 3 к Типовым правилам и направляет их в уполномоченный орган или акиму сельского округа.

      Аким сельского округа в течение двух рабочих дней со дня получения акта и заключения участковой комиссии направляет их с приложенными документами в уполномоченный орган.

      17. В случае недостаточности документов для оказания социальной помощи, уполномоченный орган запрашивает в соответствующих органах сведения, необходимые для рассмотрения представленных для оказания социальной помощи документов.

      18. В случае невозможности представления заявителем необходимых документов в связи с их порчей, утерей, уполномоченный орган принимает решение об оказании социальной помощи на основании данных иных уполномоченных органов и организаций, имеющих соответствующие сведения.

      19. Уполномоченный орган в течение одного рабочего дня со дня поступления документов от участковой комиссии или акима сельского округа производит расчет среднедушевого дохода лица (семьи) в соответствии с законодательством Республики Казахстан и представляет полный пакет документов на рассмотрение специальной комиссии.

      20. Специальная комиссия в течение двух рабочих дней со дня поступления документов выносит заключение о необходимости оказания социальной помощи, при положительном заключении указывает размер социальной помощи.

      21. Уполномоченный орган в течение восьми рабочих дней со дня регистрации документов заявителя на оказание социальной помощи принимает решение об оказании либо отказе в оказании социальной помощи на основании принятых документов и заключения специальной комиссии о необходимости оказания социальной помощи.

      В случаях, указанных в пунктах 17 и 18 настоящих Правил, уполномоченный орган принимает решение об оказании либо отказе в оказании социальной помощи в течение двадцати рабочих дней со дня принятия документов от заявителя или акима сельского округа.

      22. Уполномоченный орган письменно уведомляет заявителя о принятом решении (в случае отказа - с указанием основания) в течение трех рабочих дней со дня принятия решения.

      23. Отказ в оказании социальной помощи осуществляется в случаях:

      1) выявления недостоверных сведений, представленных заявителями;

      2) отказа, уклонения заявителя от проведения обследования материального положения лица (семьи);

      3) превышения размера среднедушевого дохода лица (семьи) установленного районным маслихатом порога для оказания социальной помощи.

      24. Финансирование расходов на предоставление социальной помощи осуществляется в пределах средств, предусмотренных бюджетом Байдибекского района на текущий финансовый год.

3. Основания для прекращения и возврата предоставляемой социальной помощи

      25. Социальная помощь прекращается в случаях:

      1) смерти получателя;

      2) выезда получателя на постоянное проживание за пределы соответствующей административно-территориальной единицы;

      3) направления получателя на проживание в государственные медико-социальные учреждения;

      4) выявления недостоверных сведений, предоставленных заявителем;

      Выплата социальной помощи прекращается с месяца наступления указанных обстоятельств.

      26. Излишне выплаченные суммы подлежат возврату в добровольном или ином установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

4. Заключительное положение

      27. Мониторинг и учет предоставления социальной помощи проводит уполномоченный орган с использованием базы данных автоматизированной информационной системы "Е-Собес".

  Приложение 1 к Типовым
правилам оказания социальной
помощи, установления размеров
и определения перечня
отдельных категорий
нуждающихся граждан

      Регистрационный номер семьи _____________________

Сведения о составе семьи заявителя

      _________________________ ___________________________
(Ф.И.О. заявителя) (домашний адрес, тел.)


п/п

Ф.И.О. членов семьи

Родственное отношение к заявителю

Год рождения














      Подпись заявителя ________________________ Дата ____________________
      Ф.И.О. должностного лица органа,
уполномоченного заверять
сведения о составе семьи __________________________
(подпись)

  Приложение 2 к Типовым
правилам оказания социальной
помощи, установления размеров
и определения перечня
отдельных категорий
нуждающихся граждан

АКТ
обследования для определения нуждаемости лица (семьи)
в связи с наступлением трудной жизненной ситуации

      от "___" ________ 20___г. ______________________
(населенный пункт)
      1. Ф.И.О. заявителя ___________________________________________
      2. Адрес места жительства _____________________________________
__________________________________________________________________
      3. Трудная жизненная ситуация, в связи с наступлением которой
заявитель обратился за социальной помощью ___________________________
___________________________________________________________________
      4. Состав семьи (учитываются фактически проживающие в семье) ____
человек, в том числе:

№ п/п

Ф.И.О.

Дата рождения

Родственное отношение к заявителю

Занятость (место работы, учебы)

Причина незанятости

Сведения об участии в
общественных работах, профессиональной подготовке (переподготовке, повышении квалификации) или в активных мерах содействия занятости

Трудная жизненная
ситуация









































     
      Всего трудоспособных _________ человек.
      Зарегистрированы в качестве безработного в органах занятости
__человек.
      Количество детей: ___ обучающихся в высших и средних учебных заведениях на платной основе _______ человек, стоимость обучения в год ________ тенге.
      Наличие в семье Участников Великой Отечественной войны,
инвалидов Великой Отечественной войны, приравненных к участникам
Великой Отечественной войны и инвалидам Великой Отечественной войны,
пенсионеров, пожилых лиц, старше 80-ти лет, лиц, имеющих социально
значимые заболевания (злокачественные новообразования, туберкулез,
вирус иммунодефицита человека), инвалидов, детей-инвалидов (указать
или добавить иную категорию) ________________________________________
___________________________________________________________________
      5. Условия проживания (общежитие, арендное, приватизированное
жилье, служебное жилье, жилой кооператив, индивидуальный жилой дом
или иное - указать):___________________________________________________
      Расходы на содержание жилья:
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
      Доходы семьи:

№ п/п

Ф.И.О. членов семьи (в т.ч. заявителя), имеющих доход

Вид дохода

Сумма дохода за предыдущий квартал (тенге)

Сведения о личном подсобном хозяйстве (приусадебный участок, скот и птица), дачном и земельном участке (земельной доли)

За квартал

в среднем за месяц































      6. Наличие: автотранспорта (марка, год выпуска, правоустанавливающий
документ, заявленные доходы от его эксплуатации)_________________________
____________________________________________________ иного жилья, кроме занимаемого в настоящее время, (заявленные доходы от его
эксплуатации)_______________________________________________________
___________________________________________________________________
      7. Сведения о ранее полученной помощи (форма, сумма,
источник):
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
      8. Иные доходы семьи (форма, сумма, источник) ___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
      9. Обеспеченность детей школьными принадлежностями, одеждой,
обувью: ____________________________________________________________
      10. Санитарно-эпидемиологические условия проживания:
___________________________________________________________________
      Председатель комиссии:
      ____________________________      _________________________
      Члены комиссии:
      ____________________________      _________________________
      ____________________________      _________________________
      ____________________________      _________________________
      ____________________________      _________________________
      (подписи) (Ф.И.О.)
      С составленным актом ознакомлен(а): _______________________________
      Ф.И.О. и подпись заявителя
      От проведенгия обследования отказываюсь ________________Ф.И.О. и подпись заявителя (или одного из членов семьи), дата __________________
_________________________________________________________________
(заполняется в случае отказа заявителя от проведения обследования)

  Приложение 3 к Типовым
правилам оказания социальной
помощи, установления размеров
и определения перечня
отдельных категорий
нуждающихся граждан

Заключение участковой комиссии № __ от ___ _________ 20__ г.

      Участковая комиссия в соответствии с Правилами оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан, рассмотрев заявление и прилагаемые к нему документы лица (семьи), обратившегося за предоставлением социальной помощи в связи с наступлением трудной жизненной ситуации
      __________________________________________________________________
      (фамилия, имя, отчество заявителя)
      на основании представленных документов и результатов обследования материального положенгия заявителя (семьи) выносит заключение о __________________________________________________________________
(необходимости , отсутствии необьходимости)
предоставления лицу (семье) социальной помощи с наступлением трудной жизненной ситуации
      Председатель комиссии: __________________      _______________________
      Члены комиссии: ________________________      _______________________
________________________      _______________________
________________________      _______________________
________________________      _______________________
(подписи) (Ф.И.О.)
      Заключение с прилагаемыми документами
В количестве _________штук
Принято "____"_______________20__г.
_____________________________________Ф.И.О., должность, подпись работника, акима поселка, сельского округа или уполномоченного органа, принявшего документы.