"Автомобиль көлiгi саласында мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 7 желтоқсандағы № 332 қаулысына өзгерістер енгізу туралы

Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2016 жылғы 15 шілдедегі № 230 қаулысы. Шығыс Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2016 жылғы 22 тамызда № 4655 болып тіркелді. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2020 жылғы 16 сәуірдегі № 132 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 16.04.2020 № 132 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.
      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 27-бабының 2-тармағына, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 16-бабының 3-тармағына сәйкес, "Автомобиль көлiгi саласында мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму Министрінің 2015 жылғы 30 сәуірдегі № 557 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушысының 2016 жылғы 25 қаңтардағы № 62 (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде тіркелген нөмірі 13257) бұйрығы негізінде Шығыс Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. "Автомобиль көлiгi саласында мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 7 желтоқсандағы № 332 (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде тіркелген нөмірі 4311, 2015 жылғы 20 қазанда № 120 (17209) "Дидар", 2015 жылғы 19 қазанда № 123 (19722) "Рудный Алтай" газеттерінде жарияланған) қаулысына мынадай өзгерістер енгізілсін:
      аталған қаулымен бекітілген "Халықаралық техникалық байқау сертификатын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінде:
      1 тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:
      "1) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация);";
      5 тармақтың алтыншы абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      "6-іс-қимыл – көрсетілетін қызметті беруші кеңсесі қызметкерінің халықаралық сертификатты не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты Мемлекеттік корпорацияға жолдауы. Орындалу ұзақтығы – 2 (екі) сағат.";
      5 тармақтың екінші бөлімінің бірінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      "көрсетілетін қызметті алушы Мемлекеттік корпорацияға құжаттар топтамасын тапсырған кезден бастап, сондай-ақ порталға жүгінген кезде – 2 (екі) жұмыс күні.";
      6 тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "6. Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 1-іс-қимыл бойынша мемлекеттік қызмет көрсету рәсімінің (іс-қимылының) нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының тіркелген құжаттары болып табылады, олар осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 2-іс-қимылды орындауды бастау үшін негіз болады. 2-іс-қимыл бойынша нәтиже көрсетілетін қызметті беруші басшысының бұрыштамасы болып табылады, ол осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 3-іс-қимылды орындауды бастау үшін негіз болады. 3-іс-қимылдың нәтижесі көрсетілетін қызметті беруші бөлім басшысының бұрыштамасы болып табылады, ол осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 4-іс-қимылды орындауды бастау үшін негіз болады. 4-іс-қимылдың нәтижесі ресімделген халықаралық сертификат не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады, ол осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 5-іс-қимылды орындауды бастау үшін негіз болады. 5-іс-қимылдың нәтижесі қол қойылған халықаралық сертификат не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады, ол осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 6-іс-қимылды орындауды бастау үшін негіз болады. 6-іс-қимылдың нәтижесі Мемлекеттік корпорация курьерінің халықаралық сертификатты не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты алғандығы туралы қолхаты болып табылады.";
      8 тармақтың 6) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:
      "6) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесі қызметкерінің халықаралық сертификатты не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты Мемлекеттік корпорацияға жолдауы. Орындалу ұзақтығы – 2 (екі) сағат.";
      4 бөлімнің атауы мынадай редакцияда жазылсын:
      "4. Мемлекеттік корпорациямен өзара iс-қимыл тәртiбiн, сондай-ақ мемлекеттiк қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелердi пайдалану тәртiбiн сипаттау";
      9 тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "9. Көрсетілетін қызметті алушы (не уәкілетті өкілі: өкілеттігін куәландыратын құжат бойынша заңды тұлға; нотариат куәландырған сенімхат бойынша жеке тұлға) мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін Мемлекеттік корпорацияға жүгінеді және Стандарттың 9-тармағында көзделген құжаттарды ұсынады.
      Көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын өңдеу ұзақтығы – 20 (жиырма) минут.
      Сұрау салуды дайындау және көрсетілетін қызметті берушіге жолдау тәртiбi:
      Мемлекеттік корпорация операторының мемлекеттік көрсетілетін қызметті таңдауы, мемлекеттік қызмет көрсету үшiн сұрау салу нысанын экранға шығаруы және Мемлекеттік корпорация операторының көрсетілетін қызметті алушының деректерiн енгiзуi;
      "Жеке тұлғалар" мемлекеттік деректер базасында/ "Заңды тұлғалар" мемлекеттік деректер базасында (бұдан әрі - ЖТ МДБ/ЗТ МДБ) көрсетілетін қызметті алушы деректерiнiң болуын тексеру;
      Мемлекеттік корпорация операторының сұрау салу нысанының құжаттардың қағаз түрінде болуы туралы бөлiгiн толтыруы және көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттарды сканерлеуi, оларды сұрау салу нысанына бекітуі және мемлекеттік қызмет көрсетуге толтырылған сұрау салу нысанын (енгізілген деректерді) электрондық цифрлық қолтаңба (бұдан әрі – ЭЦҚ) арқылы растауы;
      Мемлекеттік корпорация операторының көрсетілетін қызметті алушының қоса берген құжаттарын тексеруі (өңдеуі);
      көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көзделген құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда Мемлекеттік корпорация қызметкері құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді;
      көрсетілетін қызметті алушы барлық қажетті құжаттарды тапсырған жағдайда, тиісті құжаттарды қабылдау туралы қолхат беріледі;
      Мемлекеттік корпорация операторының ЭЦҚ-мен куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын) "электрондық үкiметтiң" шлюзi (бұдан әрі – ЭҮШ) арқылы порталға жіберу;
      электрондық құжатты порталда тіркеу;
      көрсетілетін қызметті алушының Мемлекеттік корпорация операторы арқылы халықаралық сертификат не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап алуы.
      Көрсетілетін қызметті берушіге сұрау салуды жіберуге уәкілетті құрылымдық бөлімшелер немесе лауазымды тұлғалар:
      Мемлекеттік корпорация операторы.
      Мемлекеттік корпорациямен өзара іс-қимыл реттілігі және мерзімдері, оның ішінде көрсетілетін қызметті берушілердің мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша сұрау салуларын қалыптастыру және жолдау рәсімдері (іс-қимылдары):
      1-процесс – мемлекеттік қызмет көрсету үшін Мемлекеттік корпорация операторының порталға логин мен парольді енгізуі (авторландыру процесі);
      2-процесс – Мемлекеттік корпорация операторының мемлекеттік қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшiн сұрау салу нысанын экранға шығаруы және Мемлекеттік корпорация операторының көрсетілетін қызметті алушының деректерiн енгiзуi;
      3-процесс – көрсетілетін қызметті алушының деректері туралы сұрау салуды ЭҮШ арқылы ЖТ МДБ / ЗТ МДБ-ға жолдау;
      1-шарт - ЖТ МДБ/ЗТ МДБ-да көрсетілетін қызметті алушы деректерiнiң болуын тексеру;
      4-процесс - ЖТ МДБ/ ЗТ МДБ-да көрсетілетін қызметті алушы деректерінің болмауына байланысты деректерді алу мүмкіндігінің болмауы туралы хабарлама қалыптастыру;
      5-процесс – Мемлекеттік корпорация операторының сұрау салу нысанының құжаттардың қағаз түрінде болуы туралы бөлiгiн толтыруы және көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттарды сканерлеуi, оларды сұрау салу нысанына бекітуі және мемлекеттік қызмет көрсетуге толтырылған сұрау салу нысанын (енгізілген деректерді) ЭЦҚ арқылы растауы;
      2-шарт – Мемлекеттік корпорация операторының көрсетілетін қызметті алушының қоса берген құжаттарын тексеруі (өңдеуі);
      6-процесс – көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көзделген құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда Мемлекеттік корпорация қызметкері құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді;
      7-процесс – Мемлекеттік корпорация операторының ЭЦҚ-мен куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатты (қызмет алушының сұрау салуын) ЭҮШ арқылы порталға жіберу;
      8-процесс - электрондық құжатты порталда тіркеу;
      3-шарт – көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушының қоса берген құжаттарының Стандарттың 9-тармағында көрсетілген тізбеге сәйкестігін тексеруі (өңдеуі);
      9-процесс – көрсетілетін қызметті алушының Мемлекеттік корпорация операторы арқылы халықаралық сертификат не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап алуы.";
      10 тармақтың атауы мынадай редакцияда жазылсын:
      "10. Мемлекеттік корпорация арқылы сұрау салу нәтижесін алу процесі:";
      12 тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "12. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы, сонымен қатар өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен және (немесе) Мемлекеттік корпорациямен өзара іс-қимыл тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы Регламентке 2 қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы "электрондық үкімет" веб-порталында, көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсында орналастырылады.";
      осы қаулының 1 қосымшасына сәйкес "Халықаралық техникалық байқау сертификатын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінің 2 қосымшасы жаңа редакцияда жазылсын;
      аталған қаулымен бекітілген "Жолаушыларды облысаралық қалааралық, ауданаралық (облысішiлiк қалааралық) және халықаралық қатынаста автобустармен, шағын автобустармен тұрақты емес тасымалдау, сондай-ақ жолаушыларды халықаралық қатынаста автобустармен, шағын автобустармен тұрақты тасымалдау қызметімен айналысу құқығына лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінде:
      1 тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:
      "1) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация);";
      5 тармақтың алтыншы абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      "6-іс-қимыл – көрсетілетін қызметті беруші кеңсесі қызметкерінің мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін Мемлекеттік корпорация курьеріне беруі. Орындалу ұзақтығы – 2 (екі) сағат.";
      5 тармақтың екінші бөлімінің бірінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      "көрсетілетін қызметті алушы Мемлекеттік корпорацияға құжаттар топтамасын тапсырған кезден бастап, сондай-ақ порталға жүгінген кезде:
      лицензияны беру – 15 (он бес) жұмыс күні ішінде;
      лицензияны қайта ресімдеу – 3 (үш) жұмыс күні ішінде;
      лицензияның телнұсқасын беру – 2 (екі) жұмыс күні ішінде.";
      6 тармақтың алтыншы бөлімі мынадай редакцияда жазылсын:
      "Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 6-іс-қимыл нәтижесі Мемлекеттік корпорация курьерінің лицензияны не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы жазбаша дәлелді жауапты алғандығы туралы қолхаты болып табылады.";
      8 тармақтың 6) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:
      "6) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесі қызметкерінің мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін Мемлекеттік корпорация курьеріне беруі. Орындалу ұзақтығы – 2 (екі) сағат.";
      4 бөлімнің атауы мынадай редакцияда жазылсын:
      "4. Мемлекеттік корпорациямен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара iс-қимыл тәртiбiн, сондай-ақ мемлекеттiк қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелердi пайдалану тәртiбiн сипаттау";
      9 тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "9. Көрсетілетін қызметті алушы (не уәкілетті өкілі: өкілеттігін куәландыратын құжат бойынша заңды тұлға; нотариат куәландырған сенімхат бойынша жеке тұлға) мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін Мемлекеттік корпорацияға жүгінеді және Стандарттың 9-тармағында көзделген құжаттарды ұсынады.
      Көрсетілетін кызметті алушының сұрау салуын өңдеу ұзақтығы – 15 (он бес) минут.
      Сұрау салуды дайындау және көрсетілетін қызметті берушіге жолдау тәртiбi:
      Мемлекеттік корпорация операторының мемлекеттік көрсетілетін қызметті таңдауы, мемлекеттік қызмет көрсету үшiн сұрау салу нысанын экранға шығаруы және Мемлекеттік корпорация операторының көрсетілетін қызметті алушы деректерiн енгiзуi;
      Мемлекеттік корпорация операторының сұрау салу нысанының құжаттардың қағаз түрінде болуы туралы бөлiгiн толтыруы және көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттарды сканерлеуi, оларды сұрау салу нысанына бекітуі және мемлекеттік қызмет көрсетуге толтырылған сұрау салу нысанын (енгізілген деректерді) ЭЦҚ арқылы растауы;
      Мемлекеттік корпорация операторының көрсетілетін қызметті алушының қоса берген құжаттарын тексеруі (өңдеуі);
      көрсетілетін қызметті алушы барлық қажетті құжаттарды тапсырған жағдайда, құжатты қабылдау нөмірі және күні көрсетіліп, тиісті құжаттарды қабылдау туралы қолхат беріледі:
      Мемлекеттік корпорация операторының ЭЦҚ-мен куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын) "электрондық үкiметтiң" шлюзi (бұдан әрі – ЭҮШ) арқылы электрондық лицензиялау мемлекеттік деректер базасы ақпараттық жүйесіне (бұдан әрі -"Е-лицензиялау" МДБ АЖ) жіберу;
      электрондық құжатты "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-ға тіркеу;
      көрсетілетін қызметті алушының Мемлекеттік корпорация операторы арқылы "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да қалыптастырылған лицензияны, қайта ресімделген лицензияны, лицензияның телнұсқасын не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы жазбаша дәлелді жауапты алуы.
      Көрсетілетін қызметті берушіге сұрау салуды жіберуге уәкілетті құрылымдық бөлімшелер немесе лауазымды тұлғалар:
      Мемлекеттік корпорация операторы.
      Мемлекеттік корпорациямен өзара іс-қимыл реттілігі және мерзімдері, оның ішінде көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша сұрау салуларын қалыптастыру және жолдау рәсімдері (іс-қимылдары):
      1-процесс – мемлекеттік қызмет көрсету үшін Мемлекеттік корпорация операторының Мемлекеттік корпорация ықпалдастырылған ақпараттық жүйесіне (бұдан әрі - Мемлекеттік корпорация ЫАЖ) логин мен парольді енгізуі (авторландыру процесі);
      2-процесс – Мемлекеттік корпорация операторының мемлекеттік қызметті таңдауы, мемлекеттік қызмет көрсету үшiн сұрау салу нысанын экранға шығаруы және Мемлекеттік корпорация операторының көрсетілетін қызметті алушының деректерiн енгiзуi;
      3-процесс – көрсетілетін қызметті алушының деректері туралы сұрау салуды ЭҮШ арқылы ЖТ МДБ / ЗТ МДБ-ға жолдау;
      1-шарт - ЖТ МДБ/ЗТ МДБ-да көрсетілетін қызметті алушы деректерiнiң болуын тексеру;
      4-процесс - ЖТ МДБ/ ЗТ МДБ-да көрсетілетін қызметті алушы деректерінің болмауына байланысты деректерді алу мүмкіндігінің болмауы туралы хабарлама қалыптастыру;
      5-процесс – Мемлекеттік корпорация операторының сұрау салу нысанының құжаттардың қағаз түрінде болуы туралы бөлiгiн толтыруы және көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттарды сканерлеуi, оларды сұрау салу нысанына бекітуі және мемлекеттік қызмет көрсетуге толтырылған сұрау салу нысанын (енгізілген деректерді) ЭЦҚ арқылы растауы;
      2-шарт – Мемлекеттік корпорация операторының көрсетілетін қызметті алушының қоса берген құжаттарын тексеруі (өңдеуі);
      6-процесс – Мемлекеттік корпорация операторының ЭЦҚ-мен куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатты (қызмет алушының сұрау салуын) ЭҮШ арқылы "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-ға жіберу;
      7-процесс - электрондық құжатты "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да тіркеу;
      3-шарт – көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушының қоса берген құжаттарының Стандарттың 9-тармағында көрсетілген тізбеге сәйкестігін тексеруі (өңдеуі);
      8-процесс – көрсетілетін қызметті алушының Мемлекеттік корпорация операторы арқылы "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да қалыптастырылған лицензияны не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы жазбаша дәлелді жауапты алуы.";
      10 тармақтың атауы мынадай редакцияда жазылсын:
      "10. Мемлекеттік корпорация арқылы сұрау салу нәтижесін алу процесі:";
      12 тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "12. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы, сонымен қатар өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен және (немесе) МемлекеттІк корпорациямен өзара іс-қимыл тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы Регламентке 2 қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы "электрондық үкімет" веб-порталында, көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсында орналастырылады.";
      осы қаулының 2 қосымшасына сәйкес "Жолаушыларды облысаралық қалааралық, ауданаралық (облысішiлiк қалааралық) және халықаралық қатынаста автобустармен, шағын автобустармен тұрақты емес тасымалдау, сондай-ақ жолаушыларды халықаралық қатынаста автобустармен, шағын автобустармен тұрақты тасымалдау қызметімен айналысу құқығына лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінің 2 қосымшасы жаңа редакцияда жазылсын.
      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Шығыс Қазақстан облысының әкімі Д. Ахметов

  Шығыс Қазақстан облысы
әкімдігінің 2016 жылғы
"15" шілдедегі № 230
қаулысына 1 қосымша
  "Халықаралық техникалық
байқау сертификатын беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне
2 қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы

      1.) Мемлекеттік корпорация арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде


  Шығыс Қазақстан облысы
әкімдігінің
2016 жылғы "15" шілдедегі
№ 230 қаулысына 2 қосымша
  "Жолаушыларды облысаралық
қалааралық, ауданаралық
(облысішiлiк қалааралық)
және халықаралық қатынаста
автобустармен, шағын
автобустармен
тұрақты емес тасымалдау,
сондай-ақ жолаушыларды
халықаралық қатынаста
автобустармен,
шағын автобустармен тұрақты
тасымалдау қызметімен
айналысу құқығына лицензия
беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
2 қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы

      1) Мемлекеттік корпорация арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде


О внесении изменений в постановление Восточно-Казахстанского областного акимата от 7 декабря 2015 года № 332 "Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере автомобильного транспорта"

Постановление Восточно-Казахстанского областного акимата от 15 июля 2016 года № 230. Зарегистрировано Департаментом юстиции Восточно-Казахстанской области 22 августа 2016 года № 4655. Утратило силу - постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 16 апреля 2020 года № 132

      Сноска. Утратило силу - постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 16.04.2020 № 132 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала
      В соответствии с пунктом 2 статьи 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", на основании приказа исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 25 января 2016 года № 62 "О внесении изменений в приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 30 апреля 2015 года № 557 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере автомобильного транспорта" (зарегистрированного в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером 13257) Восточно-Казахстанский областной акимат ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Внести в постановление Восточно-Казахстанского областного акимата "Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере автомобильного транспорта" от 7 декабря 2015 года № 332 (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером 4311, опубликованное в газетах "Дидар" от 20 октября 2015 года № 120 (17209), "Рудный Алтай" от 19 октября 2015 года № 123 (19722) следующие изменения:
      в регламенте государственной услуги "Выдача международного сертификата технического осмотра", утвержденном указанным постановлением:
      подпункт 1) пункта 1 изложить в следующей редакции:
      "1) Некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация);";
      абзац шестой пункта 5 изложить в следующей редакции:
      "действие 6 – направление сотрудником канцелярии услугодателя международного сертификата либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги в Государственную корпорацию. Длительность выполнения – 2 (два) часа.";
      абзац первый части второй пункта 5 изложить в следующей редакции:
      "с момента сдачи пакета документов услугополучателем в Государственную корпорацию, а также при обращении на портал – 2 (два) рабочих дня.";
      пункт 6 изложить в следующей редакции:
      "6. Результатом процедуры (действия) по оказанию государственной услуги по действию 1, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, являются зарегистрированные документы услугополучателя, которые служат основанием для начала выполнения действия 2, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом по действию 2 является резолюция руководителя услугодателя, которая служит основанием для начала выполнения действия 3, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом действия 3 является резолюция руководителя отдела услугодателя, которая служит основанием для начала выполнения действия 4, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом действия 4 является оформленный международный сертификат либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения действия 5, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом действия 5 является подписанный международный сертификат либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения действия 6, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом действия 6 является расписка курьера Государственной корпорации в получении международного сертификата либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги.";
      подпункт 6) пункта 8 изложить в следующей редакции:
      "6) отправление сотрудником канцелярии услугодателя международного сертификата либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги в Государственную корпорацию. Длительность выполнения – 2 (два) часа.";
      наименование главы 4 изложить в следующей редакции:
      "4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги";
      пункт 9 изложить в следующей редакции:
      "9. Услугополучатель (либо уполномоченный представитель: юридического лица по документу, подтверждающий полномочия; физического лица по нотариально заверенной доверенности) для получения государственной услуги обращаются в Государственную корпорацию и предоставляют документы, предусмотренные пунктом 9 Стандарта.
      Длительность обработки запроса услугополучателя – 20 (двадцать) минут.
      Порядок подготовки и направления запроса услугодателю:
      выбор оператором Государственной корпорации государственной услуги, вывод на экран формы запроса для оказания государственной услуги и ввод оператором Государственной корпорации данных услугополучателя;
      проверка наличия данных услугополучателя в государственной базе данных "Физические лица" / государственной базе данных "Юридические лица" (далее - ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ);
      заполнение оператором Государственной корпорации формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, предоставленных услугополучателем, прикрепление их к форме запроса и удостоверение посредством электронной цифровой подписи (далее - ЭЦП) заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание государственной услуги;
      проверка (обработка) оператором Государственной корпорации приложенных услугополучателем документов;
      в случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов, предусмотренных пунктом 9 Стандарта, работником Государственной корпорации выдается расписка об отказе в приеме документов;
      при подаче услугополучателем всех необходимых документов, выдается расписка о приеме соответствующих документов;
      направление электронного документа (запроса услугополучателя), удостоверенного (подписанного) ЭЦП оператора Государственной корпорации через шлюз "электронного правительства" (далее - ШЭП) в портал;
      регистрация электронного документа в портале;
      получение услугополучателем международного сертификата либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги через оператора Государственной корпорации.
      Структурные подразделения или должностные лица, уполномоченные направлять запрос услугодателя:
      оператор Государственной корпорации.
      Последовательность и сроки взаимодействия с Государственной корпорацией, в том числе процедуры (действия) формирования и направления запросов услугодателей по вопросам оказания государственных услуг:
      процесс 1 – ввод оператором Государственной корпорации в портале логина и пароля (процесс авторизации) для оказания государственной услуги;
      процесс 2 – выбор оператором Государственной корпорации государственной услуги, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод оператором Государственной корпорации данных услугополучателя;
      процесс 3 – направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ о данных услугополучателя;
      условие 1 – проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      процесс 5 – заполнение оператором Государственной корпорации формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, предоставленных услугополучателем, прикрепление их к форме запроса и удостоверение посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание государственной услуги;
      условие 2 – проверка (обработка) оператором Государственной корпорации приложенных услугополучателем документов;
      процесс 6 – в случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов, предусмотренных пунктом 9 Стандарта, работником Государственной корпорации выдается расписка об отказе в приеме документов;
      процесс 7 – направление электронного документа (запроса услугополучателя), удостоверенного (подписанного) ЭЦП оператора Государственной корпорации через ШЭП в портал;
      процесс 8 – регистрация электронного документа в портале;
      условие 3 – проверка (обработка) услугодателем приложенных услугополучателем документов на соответствие перечню, указанному в пунктом 9 Стандарта;
      процесс 9 – получение услугополучателем международного сертификата либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги через оператора Государственной корпорации.";
      наименование пункта 10 изложить в следующей редакции:
      "10. Процесс получения результата запроса через Государственную корпорацию:";
      пункт 12 изложить в следующей редакции:
      "12. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а так же описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) Государственной корпорацией и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему Регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на веб-портале "электронного правительства", интернет ресурсе услугодателя.";
      приложение 2 к регламенту государственной услуги "Выдача международного сертификата технического осмотра" изложить в новой редакции согласно приложению 1 к настоящему постановлению;
      в регламенте государственной услуги "Выдача лицензии на право занятия деятельностью по нерегулярной перевозке пассажиров автобусами, микроавтобусами в междугородном межобластном, межрайонном (междугородном внутриобластном) и международном сообщениях, а также регулярной перевозке пассажиров автобусами, микроавтобусами в международном сообщении", утвержденном указанным постановлением:
      подпункт 1) пункта 1 изложить в следующей редакции:
      "1) Некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация);";
      абзац шестой пункта 5 изложить в следующей редакции:
      "действие 6 – выдача сотрудником канцелярии услугодателя результата оказания государственной услуги курьеру Государственной корпорации. Длительность выполнения – 2 (два) часа.";
      абзац первый части второй пункта 5 изложить в следующей редакции:
      "с момента сдачи документов услугополучателем в Государственную корпорацию, а также при обращении на портал:
      выдача лицензии – 15 (пятнадцать) рабочих дней;
      переоформление лицензии – 3 (три) рабочих дня;
      выдача дубликата лицензии – 2 (два) рабочих дня.";
      часть шестую пункта 6 изложить в следующей редакции:
      "Результатом действия 6, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является расписка курьера Государственной корпорации в получении лицензии либо письменного мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги.";
      подпункт 6) пункта 8 изложить в следующей редакции:
      "6) выдача сотрудником канцелярии услугодателя результата оказания государственной услуги курьеру Государственной корпорации. Длительность выполнения – 2 (два) часа.";
      наименование главы 4 изложить в следующей редакции:
      "4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги";
      пункт 9 изложить в следующей редакции:
      "9. Услугополучатель (либо уполномоченный представитель: юридического лица по документу, подтверждающему полномочия; физического лица по нотариально заверенной доверенности) для получения государственной услуги обращается в Государственную корпорацию и представляет документы, предусмотренные пунктом 9 Стандарта.
      Длительность обработки запроса услугополучателя – 15 (пятнадцать) минут.
      Порядок подготовки и направления запроса услугодателю:
      выбор оператором Государственной корпорации государственной услуги, вывод на экран формы запроса для оказания государственной услуги и ввод оператором Государственной корпорации данных услугополучателя;
      заполнение оператором Государственной корпорации формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, предоставленных услугополучателем, прикрепление их к форме запроса и удостоверение посредством электронной цифровой подписи (далее –ЭЦП) заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание государственной услуги;
      проверка (обработка) оператором Государственной корпорации приложенных услугополучателем документов;
      при подаче услугополучателем всех необходимых документов, выдается расписка о приеме соответствующих документов с указанием номера и даты приема документа;
      направление электронного документа (запроса услугополучателя), удостоверенного (подписанного) ЭЦП оператора Государственной корпорации, через шлюза "электронного правительства" (далее –ШЭП) в информационную систему базы данных электронного лицензирования (далее -ИС ГБД "Е-лицензирование");
      регистрация электронного документа в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      получение услугополучателем лицензии, переоформленной лицензии, дубликата лицензии либо письменного мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги через оператора Государственной корпорации, сформированных в ИС ГБД "Е-лицензирование".
      Структурные подразделения или должностные лица, уполномоченные направлять запрос услугодателю:
      оператор Государственной корпорации.
      Последовательность и сроки взаимодействия с Государственной корпорацией, в том числе процедуры (действия) формирования и направления запросов услугодателя по вопросам оказания государственных услуг:
      процесс 1 – ввод оператором Государственной корпорации в интегрированную информационную систему Государственной корпорации (далее - ИИС Государственная корпорация) логина и пароля (процесс авторизации) для оказания государственной услуги;
      процесс 2 – выбор оператором Государственной корпорации государственной услуги, вывод на экран формы запроса для оказания государственной услуги и ввод оператором Государственной корпорации данных услугополучателя;
      процесс 3 – направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ о данных услугополучателя;
      условие 1 – проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      процесс 5 – заполнение оператором Государственной корпорации формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, предоставленных услугополучателем, прикрепление их к форме запроса и удостоверение посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание государственной услуги;
      условие 2 – проверка (обработка) оператором Государственной корпорации приложенных услугополучателем документов;
      процесс 6–направление электронного документа (запроса услугополучателя), удостоверенного (подписанного) ЭЦП оператора Государственной корпорации через ШЭП в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      процесс 7–регистрация электронного документа в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      условие 3 – проверка (обработка) услугодателем приложенных услугополучателем документов на соответствие перечню, указанному в пунктом 9 Стандарта;
      процесс 8 – получение услугополучателем лицензии либо письменного мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги через оператора Государственной корпорации, сформированных в ИС ГБД "Е-лицензирование".";
      наименование пункта 10 изложить в следующей редакции:
      "10. Процесс получения результата запроса через Государственную корпорацию:";
      пункт 12 изложить в следующей редакции:
      "12. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а так же описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) Государственной корпорацией и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему Регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на веб-портале "электронного правительства", интернет ресурсе услугодателя.";
      приложение 2 к регламенту государственной услуги "Выдача лицензии на право занятия деятельностью по нерегулярной перевозке пассажиров автобусами, микроавтобусами в междугородном межобластном, межрайонном (междугородном внутриобластном) и международном сообщениях, а также регулярной перевозке пассажиров автобусами, микроавтобусами в международном сообщении" изложить в новой редакции согласно приложению 2 к настоящему постановлению.
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким
      Восточно-Казахстанской области Д. Ахметов

  Приложение 1 к постановлению
Восточно-Казахстанского
областного акимата
от "15" июля 2016 года № 230
  Приложение 2
к регламенту государственной
услуги
"Выдача международного
сертификата технического
осмотра"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги

      1) при оказании государственной услуги через Государственную корпорацию

     


  Приложение 2 к постановлению
Восточно-Казахстанского
областного акимата от "15"
июля 2016 года № 230
  Приложение 2
к регламенту государственной
услуги
  "Выдача лицензии на право
занятия деятельностью
по нерегулярной перевозке
пассажиров автобусами,
микроавтобусами в
междугородном межобластном,
межрайонном (междугородном
внутриобластном) и
международном сообщениях,
а также регулярной перевозке
пассажиров автобусами,
микроавтобусами
в международном сообщении"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги

      1) при оказании государственной услуги через Государственную корпорацию