Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 8 қыркүйектегі № 253 "Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсету жөніндегі қызметтер берушінің қойылатын талаптарға сәйкестігін (сәйкес еместігін) анықтау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" қаулысына өзгеріс енгізу туралы

Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2016 жылғы 29 наурыздағы № 102 қаулысы. Батыс Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2016 жылғы 3 мамырда № 4376 болып тіркелді. Күші жойылды - Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2019 жылғы 23 қыркүйектегі № 233 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 23.09.2019 № 233 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).
      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңдарын басшылыққа ала отырып, Батыс Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. 2015 жылғы 8 қыркүйектегі № 253 "Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсету жөніндегі қызметтер берушінің қойылатын талаптарға сәйкестігін (сәйкес еместігін) анықтау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің қаулысына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 4072 болып тіркелген, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2015 жылғы 20 қазанда жарияланған) мынадай өзгеріс енгізілсін:
      көрсетілген қаулымен бекітілген "Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсету жөніндегі қызметтер берушінің қойылатын талаптарға сәйкестігін (сәйкес еместігін) анықтау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті осы қаулының қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.
      2. "Батыс Қазақстан облысының денсаулық сақтау басқармасы" мемлекеттік мекемесі (Қ.М.Ирменов) осы қаулының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде және бұқаралық ақпарат құралдарында оның ресми жариялануын қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Батыс Қазақстан облысы әкімінің орынбасары И.В.Стексовке жүктелсін.
      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі А.Көлгінов

  2016 жылғы 29 наурыздағы № 102
Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің
қаулысына қосымша
  2015 жылғы 8 қыркүйектегі № 253
Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің
қаулысымен бекітілген

"Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсету жөніндегі
қызметтер берушінің қойылатын талаптарға сәйкестігін (сәйкес еместігін) анықтау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсету жөніндегі қызметтер берушінің қойылатын талаптарға сәйкестігін (сәйкес еместігін) анықтау" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Орал қаласы, Достық-Дружба даңғылы, 201 мекенжайы бойынша орналасқан "Батыс Қазақстан облысының денсаулық сақтау басқармасы" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 294 "Медициналық қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" бұйрығымен бекітілген (Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2015 жылғы 16 маусымда № 11356 тіркелді) "Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсету жөніндегі қызметтер берушінің қойылатын талаптарға сәйкестігін (сәйкес еместігін) анықтау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі - Стандарт) сай көрсетіледі.
      Өтінімдерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
      2) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамының Батыс Қазақстан облысы филиалы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация).
      2. Мемлекеттік қызметті ұсыну нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі:
      1) көрсетілетін мемлекеттік қызмет стандартының қосымшасына сәйкес нысандағы Қазақстан Республикасының азаматтары мен оралмандарды медициналық-санитариялық алғашқы көмек (бұдан әрі - МСАК) көрсететін денсаулық сақтау субъектілеріне еркін тіркеу науқанына қатысу үшін әлеуетті қызметтер берушіге қойылатын талаптарға сәйкестігі (сәйкес еместігі) туралы хаттамадан үзінді көшірме;
      2) Стандарттың 2-қосымшасына сәйкес нысандағы тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін (бұдан әрі - ТМККК) көрсетуге қатысу үшін әлеуетті қызметтер берушіге қойылатын талаптарға сәйкестігі (сәйкес еместігі) туралы хаттамадан үзінді көшірме.
      Көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда Мемлекеттік корпорация қызметкері қатысуға өтінімді қабылдаудан бас тартады және Стандартқа 11-қосымшаға сәйкес нысанда құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет денсаулық сақтау субъектілеріне тегін көрсетіледі: денсаулық сақтау ұйымдарына және жеке медициналық практикамен айналысатын жеке тұлғаларға.

2. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-әрекет тәртібін сипаттау

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-әрекетті) бастау үшін көрсетілетін қызметті алушының Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынуы негіз болып табылады.
      6. Көрсетілетін мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-әрекеттің) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері Стандарттың 9-тармағына сәйкес көрсетілетін мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажет құжаттар топтамасы келіп түскен сәттен бастап 15 (он бес) минут ішінде оларды тіркеу журналында тіркейді және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жолдайды;
      2) жауапты орындаушы ұсынылған құжаттарды қабылдайды және 1 (бір) жұмыс күні ішінде комиссияның қарауына береді;
      3) комиссия Қазақстан Республикасының азаматтары мен оралмандарды МСАК көрсететін денсаулық сақтау субъектілеріне еркін тіркеу науқанына қатысу үшін әлеуетті жабдықтаушыға қойылатын талаптарға сәйкестігіне (сәйкес еместігіне) немесе ТМККК қызметтерін әлеуетті жабдықтаушының қойылатын талаптарға сәйкестігіне (сәйкес еместігіне) әлеуетті жабдықтаушылармен қатысуға ұсынылған құжаттарды қарайды және әлеуетті жабдықтаушыларды айқындайды не 2 (екі) жұмыс күні ішінде бас тарту туралы дәлелді жауап береді және құжаттарды көрсетілетін қызметтер берушінің жауапты қызметкеріне береді.
      Көрсетілетін қызметтер алушының қатысу өтіміне ұсынған құжаттардың дұрыстығын анықтау қажеттілігі болған жағдайда қарау мерзімі күнтізбелік 26 күнге ұзартылады;
      4) көрсетілетін қызметтер берушінің жауапты орындаушысы Қазақстан Республикасының азаматтары мен оралмандарды МСАК көрсететін денсаулық сақтау субъектілеріне еркін тіркеу науқанына қатысу үшін әлеуетті қызметтер берушіге қойылатын талаптарға сәйкестігі (сәйкес еместігі) немесе ТМККК қызметтерін әлеуетті қызметтер берушінің қойылатын талаптарға сәйкестігі (сәйкес еместігі) туралы хаттамадан үзінді көшірмені не 1 (бір) жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметтер берушінің кеңсе қызметкеріне бас тарту туралы дәлелді жауапты ресімдейді;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері 15 (он бес) минут ішінде Қазақстан Республикасының азаматтары мен оралмандарды МСАК көрсететін денсаулық сақтау субъектілеріне еркін тіркеу науқанына қатысу үшін әлеуетті қызметтер берушіге қойылатын талаптарға сәйкестігі (сәйкес еместігі) немесе ТМККК қызметтерін әлеуетті қызметтер берушінің қойылатын талаптарға сәйкестігі (сәйкес еместігі) туралы хаттамадан үзінді көшірмені тіркеу журналында тіркейді не бас тарту туралы дәлелді жауапты көрсетілетін қызметті беруші немесе Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілетін қызмет алушыға береді.
      7. Келесі рәсімді (іс-әрекетті) орындауды бастау үшін негіз болып табылатын мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету жөніндегі рәсімнің (іс-әрекеттің) нәтижесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері – ұсынылған құжаттарды қабылдау және тіркеу, жауапты орындаушыға беру;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы – ұсынылған құжаттардың толықтығын тексеру, құжаттарды комиссияға беру, хаттамаларды ресімдеу;
      3) комиссия - әлеуетті қызметтер берушінің талаптарға сәйкестігін (сәйкес еместігін) анықтау, құжаттарды көрсетілетін қызметтер берушінің жауапты қызметкеріне беру;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы - Қазақстан Республикасының азаматтары мен оралмандарды МСАК көрсететін денсаулық сақтау субъектілеріне еркін тіркеу науқанына қатысу үшін әлеуетті қызметтер берушіге қойылатын талаптарға сәйкестігі (сәйкес еместігі) немесе ТМККК қызметтерін әлеуетті қызметтер берушінің қойылатын талаптарға сәйкестігі (сәйкес еместігі) туралы хаттамадан үзінді көшірмені ресімдейді және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне береді;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері – нәтижені тіркеу және көрсетілетін қызметті беруші немесе Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілетін қызметті алушыға беру.

3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлердің)
өзара іс-әрекет тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;
      2) комиссия;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.

4. Мемлекеттік корпорациямен (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті
берушілермен өзара іс-әрекет тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібін сипаттау

      9. Мемлекеттік корпорация жүгіну тәртібін, көрсетілетін қызметті алушының сұранысын өңдеудің ұзақтығын сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті алушы Мемлекеттік корпорация операторына "кедергісіз" қызмет көрсету арқылы электрондық кезек ретімен операциялық залда жүзеге асырылатын Стандарттың 1-қосымшасына сәйкес өтінішін және қажетті құжаттарды тапсырады (2 минут ішінде);
      2) 1-процесс - қызмет көрсету үшін Мемлекеттік корпорация қызметкерінің Мемлекеттік корпорацияның Ықпалдастырылған ақпараттық жүйесінің ақпараттық жұмыс орнына (бұдан әрі - Мемлекеттік корпорацияның ЫАЖ АЖО) логинмен және парольді (авторландыру процесі) енгізуі (1 минут ішінде);
      3) 2-процесс - Мемлекеттік корпорация қызметкерінің қызметті таңдауы, экранға мемлекеттік қызметті көрсету үшін сұраныс нысанының шығуы және Мемлекеттік корпорация қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушының, сондай-ақ сенімхат бойынша көрсетілетін қызметті алушы өкілінің (нотариалды куәландырылған сенімхат болған жағдайда, басқа куәландырылған сенімхатының мәліметтері толтырылмайды) мәліметтерін енгізуі (2 минут ішінде);
      4) 3-процесс - электрондық үкімет шлюзі (бұдан әрі - ЭҮШ) арқылы жеке тұлғалар мемлекеттік деректер қорына (бұдан әрі – ЖТ МДҚ) көрсетілетін қызметті алушының мәліметтері туралы сұранысын, сондай-ақ Бірыңғай нотариалдық ақпараттық жүйесіне (бұдан әрі - БНАЖ) - көрсетілетін қызметті алушы өкілінің сенімхат мәліметтері туралы жолдау (2 минут ішінде);
      5) 1-шарт - ЖТ МДҚ көрсетілетін қызметті алушының мәліметтерінің және БНАЖ сенімхат мәліметтерінің бар болуын тексеру (1 минут ішінде);
      6) 4-процесс - көрсетілетін қызметті алушының ЖТ МДҚ және сенімхаттың БНАЖ мәліметтерінің болмауына байланысты, мәліметтерді алуға мүмкіншіліктің жоқтығы туралы хабарламаны қалыптастыру (2 минут ішінде);
      7) 5-процесс - электрондық үкіметтің аумақтық шлюзі ақпараттық жұмыс орнына (бұдан әрі – ЭҮАШ АЖО) ЭҮШ арқылы Мемлекеттік корпорация қызметкерінің электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі - ЭЦҚ) куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжаттар топтамасын (көрсетілетін қызметті алушының сұранысын) жолдау (2 минут ішінде).
      10. Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижесін алу процесін, оның ұзақтығын сипаттау:
      1) 6-процесс - ЭҮАШ АЖО-да электрондық құжатты тіркеу (2 минут ішінде);
      2) 2-шарт - көрсетілетін қызметті берушінің Стандартта көрсетілген қызметке негіз болатын көрсетілетін қызметті алушының жалғаған құжаттар топтамасының сәйкестігін тексеруі (өңдеуі) (2 минут ішінде);
      3) 7-процесс - көрсетілетін қызметті алушының құжаттарында бұзушылықтың болғандығына байланысты, сұратылып отырған қызметтен бас тарту жөнінде хабарламаны қалыптастыруы (2 минут ішінде);
      4) 8-процесс - көрсетілетін қызметті алушының Мемлекеттік корпорация қызметкері арқылы ЭҮАШ АЖО қалыптастырылған мемлекеттік қызметтің нәтижесін алуы (2 минут ішінде).
      Мемлекеттік корпорация арқылы мемлекеттік қызметті көрсету бойынша іске қосылатын ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара әрекеттері осы регламенттің 2-қосымшасына сәйкес келтірілген.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-әрекеттердің) кезеңділігі, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-әрекеттерінің және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің толық сипаттамасы осы регламенттің 1-қосымшасына сәйкес "Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсету жөніндегі қызметтер берушінің қойылатын талаптарға сәйкестігін (сәйкес еместігін) анықтау" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетілген.
      12. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызмет берушінің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану Стандарттың 3-тарауына сәйкес жүзеге асырылады.

  "Тегін медициналық көмектің
кепілдік берілген көлемін
көрсету жөніндегі қызметтер
берушінің қойылатын
талаптарға сәйкестігін (сәйкес
еместігін) анықтау"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
1-қосымша

"Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсету жөніндегі қызметтер
берушінің қойылатын талаптарға сәйкестігін (сәйкес еместігін) анықтау"
мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

     


  "Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін
көрсету жөніндегі қызметтер
берушінің қойылатын
талаптарға сәйкестігін (сәйкес
еместігін) анықтау"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
2-қосымша

Мемлекеттік корпорация арқылы мемлекеттік қызметті көрсетуге тартылған
ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-әрекеттерінің диаграммасы

     


      Шартты белгілер:
     


О внесении изменения в постановление акимата Западно-Казахстанской области от 8 сентября 2015 года № 253 "Об утверждении регламента государственной услуги "Определение соответствия (несоответствия) потенциального поставщика услуг гарантированного объема бесплатной медицинской помощи предъявляемым требованиям"

Постановление акимата Западно-Казахстанской области от 29 марта 2016 года № 102. Зарегистрировано Департаментом юстиции Западно-Казахстанской области 3 мая 2016 года № 4376. Утратило силу постановлением акимата Западно-Казахстанской области 23 сентября 2019 года № 233

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Западно-Казахстанской области от 23.09.2019 № 233 (вводится в действие со дня первого официального опубликования).
      Руководствуясь Законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", акимат Западно-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Внести в постановление акимата Западно-Казахстанской области от 8 сентября 2015 года № 253 "Об утверждении регламента государственной услуги "Определение соответствия (несоответствия) потенциального поставщика услуг гарантированного объема бесплатной медицинской помощи предъявляемым требованиям" (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 4072, опубликованное 20 октября 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующее изменение:
      регламент государственной услуги "Определение соответствия (несоответствия) потенциального поставщика услуг гарантированного объема бесплатной медицинской помощи предъявляемым требованиям", утвержденный указанным постановлением, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению.
      2. Государственному учреждению "Управление здравоохранения Западно-Казахстанской области" (К.М.Ирменов) обеспечить государственную регистрацию данного постановления в органах юстиции, его официальное опубликование в информационно-правовой системе "Әділет" и в средствах массовой информации.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Западно-Казахстанской области Стексова И.В.
      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования.

      Аким области А.Кульгинов

  Приложение
к постановлению акимата
Западно-Казахстанской области
от 29 марта 2016 года № 102
  Утвержден
постановлением акимата
Западно-Казахстанской области
от 8 сентября 2015 года № 253

Регламент государственной услуги
"Определение соответствия (несоответствия) потенциального поставщика услуг
гарантированного объема бесплатной медицинской помощи
предъявляемым требованиям"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Определение соответствия (несоответствия) потенциального поставщика услуг гарантированного объема бесплатной медицинской помощи предъявляемым требованиям" (далее - государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление здравоохранения Западно-Казахстанской области" (далее - услугодатель), расположенным по адресу: город Уральск, проспект Достык-Дружбы, 201 в соответствии со стандартом государственной услуги "Определение соответствия (несоответствия) потенциального поставщика услуг гарантированного объема бесплатной медицинской помощи предъявляемым требованиям", утвержденным приказом Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года № 294 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере медицинской деятельности" (зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 16 июня 2015 года № 11356) (далее - Стандарт).
      Прием заявлений и выдача государственной услуги осуществляется через:
      1) канцелярию услугодателя;
      2) филиал некоммерческого акционерного общества "Правительство для граждан" Западно-Казахстанской области (далее – Государственная корпорация).
      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги:
      1) выписка из протокола о соответствии (несоответствии) требованиям, предъявляемым потенциальному поставщику, для участия в кампании свободного прикрепления граждан Республики Казахстан и оралманов к субъектам здравоохранения, оказывающим первичную медико-санитарную помощь (далее - ПМСП) по форме согласно приложению 1 к Стандарту;
      2) выписка из протокола о соответствии (несоответствии) требованиям, предъявляемым потенциальному поставщику для участия в оказании гарантированного объема бесплатной медицинской помощи (далее - ГОБМП) по форме, согласно приложению 2 к Стандарту.
      В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта, работник Государственной корпорации отказывает в приеме заявки на участие и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 11 к Стандарту.
      4. Государственная услуга оказывается бесплатно субъектам здравоохранения: организациям здравоохранения и физическим лицам, занимающимся частной медицинской практикой.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников)
услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      5. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является представление услугополучателем документов, указанных в пункте 9 Стандарта.
      6. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя в течение 15 (пятнадцати) минут с момента поступления пакета документов, необходимых для оказания государственной услуги согласно пункту 9 Стандарта, (далее документы) регистрирует их в журнале регистрации и направляет ответственному исполнителю услугодателя;
      2) ответственный исполнитель принимает и передает представленные документы на рассмотрение комиссии в течение 1 (одного) рабочего дня;
      3) комиссия рассматривает представленные документы на участие потенциальных поставщиков на соответствии (несоответствии) требованиям, предъявляемых потенциальному поставщику, для участия в кампании свободного прикрепления граждан Республики Казахстан и оралманов к субъектам здравоохранения, оказывающим ПМСП или о соответствие (несоответствие) потенциального поставщика услуг ГОБМП предъявляемым требованиям и определяет потенциальных поставщиков либо мотивированный ответ об отказе в течение 2 (двух) рабочих дней и передает документы ответственному исполнителю услугодателя;
      В случае необходимости установления достоверности представленных услугополучателем документов к заявке на участие срок рассмотрения продлевается до 26 календарных дней;
      4) ответственный исполнитель услугодателя оформляет выписку из протокола о соответствии (несоответствии) требованиям, предъявляемых потенциальному поставщику для участия в кампании свободного прикрепления граждан РК и оралманов с субъектам ПМСП или о соответствии (несоответствии) требованиям, предъявляемых потенциальному поставщику для участия в оказании ГОБМП либо мотивированный ответ об отказе и передает к сотруднику канцелярии услугодателя в течение 1 (одного) рабочего дня;
      5) сотрудник канцелярии услугодателя в течение 15 (пятнадцати) минут регистрирует выписку из протокола о соответствии (несоответствии) требованиям, предъявляемых потенциальному поставщику для участия в кампании свободного прикрепления граждан РК и оралманов с субъектам ПМСП или о соответствии (несоответствии) требованиям, предъявляемых потенциальному поставщику для участия в оказании ГОБМП в журнале регистрации либо мотивированный ответ об отказе и выдает услугополучателю через услугодателя или через Государственную корпорацию.
      7. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):
      1) сотрудник канцелярии услугодателя - прием и регистрация представленных документов, передача ответственному исполнителю;
      2) ответственный исполнитель услугодателя - проверка полноты представленных документов, передача документов комиссии, оформление протоколов;
      3) комиссия - определение потенциальных поставщиков о соответствии и (или) несоответствии требованиям, передача документов ответственному исполнителю услугодателя;
      4) ответственный исполнитель услугодателя - оформление выписки из протокола о соответствии (несоответствии) требованиям, предъявляемых потенциальному поставщику для участия в кампании свободного прикрепления граждан РК и оралманов с субъектами ПМСП или о соответствии (несоответствии) требованиям, предъявляемых потенциальному поставщику для участия в оказании ГОБМП и передает к сотруднику канцелярии услугодателя;
      5) сотрудник канцелярии услугодателя - регистрация и выдача результатов через услугодателя или через Государственную корпорацию к услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений(работников)
услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      8. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) комиссия;
      3) ответственный исполнитель услугодателя.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией
и (или) иными услугодателями, а также порядка использования
информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения в Государственную корпорацию, длительность обработки запроса услугополучателя:
      1) услугополучатель подает необходимый пакет документов и заявление работнику Государственной корпорации согласно приложению 1 к Стандарту, которое осуществляется в операционном зале посредством "безбарьерного" обслуживания путем электронной очереди (в течение 2 минут);
      2) процесс 1 - ввод работником Государственной корпорации в автоматизированное рабочее место Интегрированной информационной системы Государственной корпорации (далее - АРМ ИИС Государственной корпорации) логина и пароля (процесс авторизации) для оказания услуги (в течение 1 минуты);
      3) процесс 2 - выбор работником Государственной корпорации государственной услуги, вывод на экран формы запроса для оказания государственной услуги и ввод работником Государственной корпорации данных услугополучателя или данных по доверенности представителя услугополучателя (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности данные доверенности не заполняются) (в течение 2 минут);
      4) процесс 3 - направление запроса через шлюз электронного правительства (далее - ШЭП) в государственную базу данных физических лиц (далее - ГБД ФЛ) о данных услугополучателя, а также в Единой нотариальной информационной системе (далее - ЕНИС) - о данных доверенности представителя услугополучателя (в течение 2 минут);
      5) условие 1 - проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ФЛ, данных доверенности в ЕНИС (в течение 1 минуты);
      6) процесс 4 - формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в ГБД ФЛ или данных доверенности в ЕНИС (в течение 2 минут);
      7) процесс 5 - направление электронного пакета документов (запроса услугополучателя), удостоверенного (подписанного) электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) работника Государственной корпорации через ШЭП в АРМ РШЭП (в течение 2 минут).
      10. Описание процесса получения результата оказания государственной услуги через Государственную корпорацию, его длительность:
      1) процесс 6 - регистрация электронного документа в АРМ РШЭП (в течение 2 минут);
      2) условие 2 - проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных услугополучателем пакета документов, указанных в Стандарте, которые является основанием для оказания государственной услуги (в течение 2 минут);
      3) процесс 7 - формирование сообщения о мотивированном отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в пакете документов услугополучателя (в течение 2 минут);
      4) процесс 8 - получение услугополучателем через работника государственной корпорации результата государственной услуги, сформированной АРМ РШЭП (в течение 2 минут).
      Функциональные взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через Государственную корпорацию, приведено согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.
      11. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги "Определение соответствия (несоответствия) потенциального поставщика услуг гарантированного объема бесплатной медицинской помощи предъявляемым требованиям" согласно приложению 1 к настоящему регламенту.
      12. Обжалование решений, действий (бездействия) услугодателя и (или) его должностных лиц, по вопросам оказания государственных услуг осуществляется в соответствии с разделом 3 Стандарта.

  Приложение 1
к регламенту
государственной услуги
"Определение соответствия
(несоответствия)
потенциального поставщика
услуг гарантированного объема
бесплатной медицинской
помощи предъявляемым
требованиям"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Определение соответствия (несоответствия) потенциального поставщика услуг
гарантированного объема бесплатной медицинской помощи
предъявляемым требованиям"

     


  Приложение 2
к Регламенту
государственной услуг
"Определение соответствия
(несоответствия)
потенциального поставщика
услуг гарантированного объема
бесплатной медицинской
помощи предъявляемым
требованиям"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем,
задействованных при оказании государственной услуги через Государственную корпорацию

     


      Условные обозначения: