"Агроөнеркәсіптік кешен субъектілерін қаржылық сауықтыру жөніндегі бағыт шеңберінде кредиттік және лизингтік міндеттемелер бойынша пайыздық мөлшерлемені субсидиялау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2016 жылғы 5 мамырдағы № 205 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары – Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2017 жылғы 1 ақпандағы № 49 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2017 жылғы 17 ақпанда № 14812 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Агроөнеркәсіптік кешен субъектілерін қаржылық сауықтыру жөніндегі бағыт шеңберінде кредиттік және лизингтік міндеттемелер бойынша пайыздық мөлшерлемені субсидиялау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2016 жылғы 5 мамырдағы № 205 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13816 болып тіркелген, 2016 жылғы 27 шілдеде "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Агроөнеркәсіптік кешен субъектілерін қаржылық сауықтыру жөніндегі бағыт шеңберінде кредиттік және лизингтік міндеттемелер бойынша пайыздық мөлшерлемені субсидиялау қағидаларында:

      2-тармақ жаңа редакцияда жазылсын:

      "1) кредиттік және лизингтік міндеттемелер – қаржы институты алдында айналым құралдарын толықтыруға, негізгі құралдарды сатып алуға және құрылысқа арналған, сондай-ақ жоғарыда көрсетілген мақсаттарға кредит/лизинг алумен байланысты туындаған берешекті қайта қаржыландыруға арналған кредит/лизинг алуға байланысты туындаған, осы Қағидалардың шеңберінде қаржылық сауықтыру шараларын қолдануға болатын қарыз алушының міндеттемелері;

      2) кредиторлық міндеттемелер – өзге де шаруашылық жүргізуші субъектілер алдында айналым құралдарын толықтыруға, негізгі құралдарды сатып алуға, ауыл шаруашылығы техникасы мен арнайы техниканы, технологиялық жабдықты лизингке алуға байланысты қарыз алушының міндеттемелері, сондай-ақ басқа да кредиторлар алдындағы міндеттемелерді қайта қаржыландыру;

      3) кредиторлар комитеті – әрбір жеке қарыз алушы үшін тиісті салалық қауымдастықтың өкілін қосу мүмкіндігі бар қаржы институттарының – кредиторлардың өкілдерінен қалыптасатын комиссия;

      4) кредиттік және лизингтік міндеттемелерді қайта құрылымдау – қарыз алушыларда бар кредиттік және лизингтік міндеттемелер бойынша қайтару мерзімдерін ұлғайту, төлемдерді өтеудің тәртібі мен кезектілігін өзгерту, сыйақы мөлшерлемесін өзгерту, сондай-ақ өтеу бойынша жеңілдікті кезең ұсыну;

      5) кредиттік/кредиторлық және лизингтік міндеттемелерді қайта қаржыландыру – ұзақ мерзімді қайтару мерзімдерімен, сыйақының төмен пайыздық мөлшерлемесімен және бар берешектерін өтеуге арналған жеңілдікті кезеңмен қосымша келісімдер жасасу жолымен жаңа нысаналы кредиттер беру не бұрын берілген кредиттерін алмастыру;

      6) қаржылық сауықтыру жөніндегі комиссияның шешімі – қарыз алушыға қатысты қаржылық сауықтыруды мақұлдау/мақұлдамау туралы шешім;

      7) қаржылық сауықтыру – сыйақы мөлшерлемесін субсидиялау түрінде мемлекет тарапынан қолдау кезінде айналым құралдарын толықтыруға, негізгі құралдарды сатып алуға және құрылысқа, технологиялық жабдықты, ауыл шаруашылығы техникасын лизингке алуға, сондай-ақ жоғарыда аталған мақсаттарға кредит/лизинг алумен байланысты туындаған берешекті қайта қаржыландыруға пайдаланылған қарыз алушылардың кредиттік/кредиторлық міндеттемелерін қайта құрылымдау, қайта қаржыландыру;

      8) қаржы институттары – екінші деңгейдегі банктер, банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдар, АӨК саласындағы кредиттік серіктестіктер, микроқаржылық/микрокредиттік ұйымдар, АӨК саласында қызметін жүзеге асыратын лизингтік компаниялар;

      9) қаржы агенті – агроөнеркәсіптік кешен саласында қызметін жүзеге асыратын ұлттық басқарушы холдинг;

      10) қарыз алушы – ауыл шаруашылығы өнімін өңдеуді және өткізуді қоса алғанда, агроөнеркәсіптік кешен саласында қызметін жүзеге асыратын және кредиттік/кредиторлық және лизингтік міндеттемелері бар АӨК субъектісі;

      11) қорландыру қаражаты – қарыз алушылардың кредиттік/кредиторлық және лизингтік міндеттемелерін кейіннен қайта құрылымдау/қайта қаржыландыру үшін қаржы институты беретін қаржы агентінің тартылған қарыз қаражаты;

      12) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) – Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсету, "бір терезе" қағидаты бойынша мемлекеттік қызметтер көрсетуге өтініштер қабылдау және көрсетілетін қызметті алушыға олардың нәтижелерін беру жөніндегі жұмыстарды ұйымдастыру үшін, сондай-ақ электрондық нысанда мемлекеттік қызметтер көрсетуді қамтамасыз ету үшін Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімі бойынша құрылған заңды тұлға;

      13) оператор – агроөнеркәсіптік кешен субъектілерін қаржылық сауықтыру жөніндегі бағыт шеңберінде кредиттік және лизингтік міндеттемелер бойынша пайыздық мөлшерлемені субсидиялау бойынша операторлық қызметті жүзеге асыратын ұйым;

      14) пайыздық мөлшерлемені субсидиялау – қарыз алушының кредиттік және/немесе лизингтік міндеттемелері бойынша сыйақы ретінде қаржы институтына төлейтін шығыстарын ішінара өтеу үшін пайдаланылатын АӨК субъектілерін мемлекеттік қолдау нысаны;

      15) технологиялық жабдық – олардың қатысуынсыз толық технологиялық циклдің қамтамасыз етілуі мүмкін болмайтын тікелей және қосалқы мақсаттағы жабдықтардан тұратын ауыл шаруашылығы өнімін өндіру және өңдеу жөніндегі жабдық.".

      3-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "3. Облыстар, республикалық маңызы бар қалалар және астана әкімдіктерінің ауыл шаруашылығы басқармалары (бұдан әрі – жұмыс органы) облыстың, республикалық маңызы бар қаланың және астана әкімінің шешімімен бекітілетін, құрамында комиссияның төрағасы, төрағаның орынбасары, мүшелері мен хатшысы болатын қаржылық сауықтыру жөніндегі комиссияны құрады. Комиссияның сандық құрамы тақ болуы және кемінде жеті адамнан тұруы қажет. Комиссияның хатшысы оның мүшесі болып табылмайды.

      Қаржылық сауықтыру жөніндегі комиссия жұмыс органының, қаржы институттары мен мүдделі салалық қоғамдық ұйымдардың өкілдері қатысатын, облыс, республикалық маңызы бар қала және астана әкімдерінің орынбасарлары басқаратын тұрақты жұмыс істейтін алқалы орган болып табылады. Қаржылық сауықтыру жөніндегі комиссияның отырысына мүшелердің кемінде үштен екі бөлігі қатысқан жағдайда, қаржылық сауықтыру жөніндегі комиссияның отырысы заңды болып саналады.";

      14-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "14. Субсидиялауды тоқтату қаржылық сауықтыру жөніндегі комиссияның шешімі бойынша:

      1) кредиттік қаражат мақсатсыз пайдаланылған;

      2) қаржылық сауықтыру бағдарламасына қатысу мақұлданғаннан кейін заңды күшіне енген сот шешімі бойынша қарыз алушының шоттары қамаққа алынған;

      3) қарыз алушы қайта құрылымдалған/қайта қаржыландырылған кредиттік/лизингтік шарт бойынша қаржы институты алдындағы міндеттемелерін толығымен өтеген жағдайда. Қарыз алушы қайта құрылымдалған/қайта қаржыландырылған кредиттік/лизингтік шарт бойынша қаржы институты алдындағы міндеттемелерін толығымен орындаған күн пайыздық мөлшерлемелерді субсидиялауды тоқтату күні болып есептеледі;

      4) қарыз алушы субсидиялауды тоқтату туралы бастама көтерген (жазбаша өтінген);

      5) қаржы агенті субсидиялауды тоқтату туралы бастама көтерген;

      6) қарыз алушы 2 (екі) жыл бойы АӨК субъектілерінің қаржылық сауықтыру жоспарын орындамаған жағдайларда жүзеге асырылады.";

      мынадай мазмұндағы 14-1-тармақпен толықтырылсын:

      "14-1. Қаржы институты 2017 жылғы бірінші жартыжылдықта осы Қағидаларға 1-1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жасалған АӨК субъектілерін қаржылық сауықтыру жоспарларын жаңартады және жұмыс органына жолдайды.

      Жұмыс органы бір ай ішінде қаржылық сауықтыру жөніндегі комиссияның отырысына жаңартылған АӨК субъектілерін қаржылық сауықтыру жоспарларын шығарады.";

      15 және 16-тармақтар алып тасталсын;

      26 және 28-тармақтар алып тасталсын;

      29 және 30-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "29. Қаржылық сауықтыру жөніндегі комиссияның отырысын шақыру туралы хабарламаға негізгі қарыздың өтеу графигінің жаңартылған есебінің және қолданыстағы қайта құрылымдалған/қайта қаржыландырылған кредиттік/лизингтік шарт талаптары өзгерген жағдайда, сыйақының дұрыстығы туралы оператордың қорытындысы, қаржылық сауықтыру жөніндегі комиссияның хаттамалық шешімінің жобасы электрондық жеткізгіште қоса беріледі. Оператордың қорытындысы ұсыным сипатында болады.

      30. Қолданыстағы қайта құрылымдалған/қайта қаржыландырылған кредиттік/лизингтік шарт талаптарының өзгеруін мақұлдау/мақұлдамау туралы шешімді қаржылық сауықтыру жөніндегі комиссия оның мүшелерінің көпшілік дауысымен хаттамалық шешім түрінде қабылдайды.

      Бұл ретте қаржылық сауықтыру жөніндегі комиссия қолданыстағы құрылымдалған/қайта қаржыландырылған кредиттік/лизингтік шарт талаптарының өзгеруін мақұлдау/мақұлдамау туралы шешімді осы Қағидалардың 29-тармағында көрсетілген құжаттарды ескере отырып қабылдайды.

      Қаржы институты қайта құрылымдалған/қайта қаржыландырылған кредиттік және лизингтік шарттар бойынша талаптар өзгерген жағдайда қарыз алушыдан ақпараттық жүйелерде қамтылған, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға келісімін алады.";

      31-тармақ алып тасталсын;

      32-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "32. Оператор 5 (бес) жұмыс күні ішінде қаржылық сауықтыру жөніндегі комиссия мүшелерінің қолдарын жинайды және қол қойылғаннан кейін бір күн мерзімінде қаржылық сауықтыру жөніндегі комиссия отырысы хаттамасынан үзінді-көшірмені электрондық почта арқылы қаржы институттарына және қаржы агентіне жолдайды.

      Оператор үзінді-көшірменің хатшының қолы қойылған, мөрмен расталған түпнұсқасын жұмыс органына береді, оны әрі қарай қаржы институтына және қаржы агентіне беру үшін мемлекеттік корпорацияға тапсырады.";

      41-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "41. Арнайы шотта пайдаланылмаған қаражат қалдығы пайда болған жағдайда:

      1) қарыз алушы бағдарламадан шығарылған жағдайда, қаржылық сауықтыру жөніндегі комиссия шешімі қабылданғаннан кейін бір ай ішінде қаржы институты оларды қайтаруды қамтамасыз етеді;

      2) қолданыстағы қайта құрылымдалған/қайта қаржыландырылған кредиттік/лизингтік шарт талаптары өзгерген жағдайда, қаржы институты тоқсан сайынғы есептілікті бергеннен кейін 5 (бес) жұмыс күні ішінде оларды қайтаруды жүзеге асырады.

      Бұл ретте, ағымдағы қаржы жылында жүргізілген төлемдерді қайтару Жұмыс органының кассалық шығыстарын орындалмаған міндеттемелердің сомасын ұлғайту және тиісті бюджеттік классификациялық шығыстар коды бойынша кассалық шығыстарды азайту жолдарымен қалпына келтіру арқылы жүзеге асырылады. Өткен жылдардың төлемдері қайтарылған жағдайда, қайтарым сомасы төлем жүргізілген тиісті бюджет кірісіне аударылады.";

      44 және 45-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "44. Қаржы институты қолданыстағы қайта құрылымдалған/қайта қаржыландырылған кредиттік/лизингтік шарттың талаптарын (пайыздық мөлшерлеме, сыйақыны төлеу мерзімі, негізгі борышты және/немесе сыйақыны төлеу бойынша кейінге шегеруді ұсыну) өзгерткен жағдайда, ол күнтізбелік 10 (он) күн ішінде мемлекеттік корпорацияға оларды жұмыс органына беру үшін қаржыландыру шарттарын өзгерту жөнінде қабылданған шешімнің көшірмесін, негізгі борышты және сыйақыны өтеудің жаңартылған кестесін қамтитын құжаттар топтамасымен қоса өтінімді тапсырады. Жұмыс органы көрсетілген құжаттарды алғаннан кейін оларды операторға жолдайды.

      45. Оператор жұмыс органынан құжаттар топтамасын алғаннан кейін, негізгі борышты және сыйақыны өтеудің жаңартылған кестесін есептеу дұрыстығын тексеруді жүзеге асырады және күнтізбелік 14 (он төрт) күннен кешіктірілмейтін мерзімде қорытынды жасайды және құжаттарды қаржылық сауықтыру жөніндегі комиссияның кезекті отырысында қарау үшін жолдайды.";

      51-тармақ алып тасталсын;

      56 және 57-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "56. Қаржы институты қолданыстағы қайта құрылымдалған/қайта қаржыландырылған кредиттік/лизингтік шарттың талаптарын өзгертуді жоспарлаған жағдайда (негізгі борыштың барлық сомасын немесе оның бір бөлігін төлеу бойынша мерзімді ұзарту), ол 5 (бес) жұмыс күні ішінде бұл туралы қаржы агентіне жазбаша хабарлайды.

      Қаржы агенті хабарламаны алған күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қаржы институтына негізгі борышты немесе оның бір бөлігін өтеу кестесін өзгертуге келісім беру немесе келісім бермеу туралы хат жолдайды.

      Қаржы институты қаржы агенті хатының негізінде келесі іс-шаралардың бірін өткізеді:

      1) қаржы агенті негізгі борыштың барлық сомасын немесе оның бір бөлігін өтеу кестесін өзгертуге келісім берген жағдайда, мемлекеттік корпорацияға оларды жұмыс органына беру үшін қаржыландырудың талаптарын өзгерту жөнінде қабылданған шешімнің көшірмесін, негізгі борышты өтеудің жаңартылған кестесін және қаржы агентінің хатын қамтитын құжаттар топтамасымен хатты тапсырады. Жұмыс органы көрсетілген құжаттарды алғаннан кейін оларды операторға жолдайды;

      2) қаржы агенті негізгі борышты немесе оның бір бөлігін өтеу кестесін өзгертуге келісім бермеген жағдайда, қарыз алушыға қорландыру қаражатын қатыстырмай қаржылық сауықтыру шараларын әрі қарай қолдану мүмкіндігін қарастыру туралы құжаттар топтамасымен қоса мемлекеттік корпорацияға оларды жұмыс органына беру үшін хат тапсырады. Жұмыс органы көрсетілген құжаттарды алғаннан кейін оларды операторға жолдайды.

      57. Оператор осы Қағидалардың 56-тармағында көрсетілген құжаттарды жұмыс органынан алғаннан кейін, негізгі борышты өтеудің жаңартылған кестесін есептеу дұрыстығын тексеруді жүзеге асырады және 10 (он) жұмыс күнінен кешіктірілмейтін мерзімде қорытынды жасайды және құжаттарды қаржылық сауықтыру жөніндегі комиссияның кезекті отырысына қарау үшін жолдайды.

      Қаржы агентінің келісім беру туралы хаты болған және комиссия оң шешім қабылдаған жағдайда, жұмыс органы 10 (он) жұмыс күні ішінде осы Қағидалардың 22-тармағының талаптарын сақтай отырып, қаржы агентін субсидиялау шартына тиісті өзгерістер енгізеді.

      Қаржы агентінің келісім беру туралы хаты болмаған және комиссия оң шешім қабылдамаған жағдайда, жұмыс органы 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қаржы агентінің субсидиялау шартын бұзады және осы Қағидалардың 13 және 22-тармақтарының талаптарын сақтай отырып, қаржы агентінің қатысуынсыз субсидиялау шартын жасасады.";

      63-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "63. Қарыз алушы негізгі борыштың жоспарлы төлемін және/немесе сыйақының субсидияланбайтын бөлігін өтеу бойынша міндеттемелерін қатарынан 3 (үш) ай бойы орындамаған жағдайда, қаржы институты/қаржы агенті аталған факті анықталған сәттен бастап 2 (екі) жұмыс күні ішінде бұл туралы жұмыс органын жазбаша хабардар етеді.

      Жұмыс органы көрсетілген ақпаратты алғаннан бастап 2 (екі) жұмыс күні ішінде қарыз алушыны субсидиялауды тоқтату туралы қаржы институтын және операторды хабардар етеді.

      Қаржы институты субсидиялауды тоқтату туралы ақпаратты алғаннан кейін 1 (бір) жұмыс күні ішінде қарыз алушыны хабардар етеді.";

      66-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "66. Қаржы институты/қаржы агенті тоқсан сайын, есепті кезеңнен кейінгі айдың 15-іне дейін және жылдың аяғында 10 желтоқсанға дейін (1 желтоқсандағы жағдай бойынша ақпарат) операторға есептілік ұсынады.";

      мынадай мазмұндағы 66-1-тармақпен толықтырылсын:

      "66-1. Қаржы институты жыл сайын 10 желтоқсанға дейін (1 желтоқсандағы жағдай бойынша) жұмыс органына АӨК субектісінің қаржы-экономикалық ахуалы бөлігінде қаржылық сауықтыру жоспарын орындау туралы қорытындыны ұсынады.";

      67-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "67. Оператор қаржы институтынан осы Қағидаларға 5-қосымшаға сәйкес нысан бойынша субсидиялардың нақты пайдаланылуы туралы есепті алғаннан кейін оған сыйақы мөлшерлемесінің субсидияланатын бөлігінің төленген қаражатының осы Қағидалардың талаптарына сәйкестігі тұрғысынан талдау жасайды және тоқсан сайын, есепті кезеңнен кейінгі айдың 30-ына дейін және жылдың аяғында 20 желтоқсанға дейін (1 желтоқсандағы жағдай бойынша ақпарат) оны жұмыс органына жолдайды.";

      69-тармақтың 1) тармақшасы алып тасталсын;

      70-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "70. Жұмыс органы тоқсан сайын, оператордан төлемдер мониторингін алғаннан кейін 10 (он) жұмыс күні ішінде және жылдың соңында 30 желтоқсанға дейін (1 желтоқсандағы жағдай бойынша ақпарат) Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігіне осы Қағидаларға 6-қосымшаға сәйкес нысан бойынша облыс, республикалық маңызы бар қала, және астана әкімінің орынбасары келіскен қарыз алушыларды қаржылық сауықтыру бағдарламасын іске асыру туралы мәліметтерді ұсынады.";

      аталған Қағидалар 1-1 қосымшамен толықтырылсын

      2. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің Инвестициялық саясат және қаржы құралдары департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесінің мерзімді баспа басылымдарына ресми жариялауға, сондай-ақ ресми жариялау және Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне қосу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберілуін;

      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің орынбасары –
Қазақстан Республикасының
Ауыл шаруашылығы министрі
А. Мырзахметов

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ақпарат және коммуникациялар министрі

      ________________ Д. Абаев

      2017 жылғы "___" __________

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Қаржы министрі

      ___________________ Б. Сұлтанов

      2017 жылғы "___" ____________

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ұлттық экономика министрі

      ________________ Т. Сүлейменов

      2017 жылғы "___" ____________

  Агроөнеркәсіптік кешен
субъектілерін қаржылық
сауықтыру жөніндегі бағыт
шеңберінде кредиттік және
лизингтік міндеттемелер
бойынша пайыздық
мөлшерлемені
субсидиялау қағидаларына
1-1-қосымша

Агроөнеркәсіптік кешен субъектілерін қаржылық сауықтыру жоспары

      "__________________________"

                   (агроөнеркәсіптік кешен субъектісінің атауы)

      1. Қаржылық сауықтыру үшін міндеттеме (лер) бойынша жоспарланатын талаптар:

1

Қаржылық сауықтыру бағдарламасына қатысу, оның ішінде қаржы институттары айқындайтын кредиттік және лизингтік міндеттемелердің проблемалылық белгілері бойынша негіздеме


2

Қайта құрылымдалатын/қайта қаржыландырылатын шарттың (тардың) атауы, нөмірі, күні (кестесі бойынша Қарыз алушы өтеуді жүргізетін қолданыстағы шартты көрсету)

(қайта құрылымдалатын/қайта қаржыландырылатын шарттың (тардың) атауы – Банктік қарыз шарты/Қарыз шарты/Кредиттік шарт/Қаржылық лизинг шарты/өзгесі; осы шарт (тар) бойынша берілген соманы көрсете отырып, шарттың (тардың) нөмірі, күні;

3

Шартқа (тарға) сәйкес міндеттеменің нысаналы мақсаты

(берілген қаражаттың нысаналы мақсатын толық сипаттау)

4

Қаржылық сауықтыру тәсілі (қайта құрылымдау/қайта қаржыландыру)

Міндеттемені қайта құрылымдау/қайта қаржыландыру; (қажетін қалдыру)

5

Қайта құрылымдалатын/қайта қаржыландырылатын шарт (тар) бойынша берешек қалдығы

(қаржылық сауықтыруға берілетін Негізгі қарыз қалдығының сомасын көрсету);

6

Қолданыстағы сыйақы мөлшерлемесі

жылдық _%, (қайта құрылымдалатын/ қайта қаржыландырылатын шарт бойынша қолданыстағы пайыздық мөлшерлемені көрсету)

7

Міндеттемелерді өтеудің қолданыстағы күні

(қайта құрылымдалатын/қайта қаржыландырылатын шарт бойынша өтеудің қолданыстағы күнін көрсету)

8

Мерзімі өтіп кеткен есептелген сыйақының бар-жоғы

Бар/Жоқ (қажетін қалдыру) "Бар" болған жағдайда:
"Қайта құрылымдалатын/қайта қаржыландырылатын кредит (тер) бойынша _______ теңге сомасындағы есептелген мерзімі өтіп кеткен сыйақы жеке кредитке бөлінетін болады/жылдық 0,1 %-дан аспайтын сыйақы мөлшерлемесімен және төлемін бөліп төлеумен өтеу кестесінде жеке бағанмен белгіленетін болады" деп жазу керек

9

*Қарыз алушылардың өз міндеттемелерін Қаржы институттарының алдында орындамау себептері (осы тармақ Қарыз алушының мерзімі өтіп кеткен берешегі болған кезде көрсетіледі)

(Қарыз алушының өз міндеттемелерін Қаржы институтының алдында орындамау себептерін көрсету)

10

Айыппұлдар мен өсімпұлдардың бар-жоғы, сома, теңге

Бар/Жоқ (қажетін қалдыру) "Бар" болған жағдайда:
"қайта құрылымдалатын/қайта қаржыландырылатын кредит (тер) бойынша айыппұлдар/өсімпұлдар ________ теңге сомасында (қажетін қалдыру) есептен шығарылатын болады" деп жазу керек.

11

Агроөнеркәсіптік кешенді дамытудың басым бағыты

Сәйкес/Сәйкес емес (қажетін қалдыру)
Басымдық - бірінші/екінші:
- ______________________________
(Агроөнеркәсіптік кешен субъектілерін қаржылық сауықтыру жөніндегі бағыт шеңберінде кредиттік және лизингтік міндеттемелер бойынша пайыздық мөлшерлемені субсидиялау қағидаларына 3-қосымшада көрсетілген басымдықтарға сәйкес қызмет түрінің басымдығын және атауын көрсету)

12

Заңды күшіне енген сот шешімі бойынша қарыз алушының банктік шоттарын қамаққа алудың бар-жоғы не қарыз алушының шоттарында өзге де уақытша тоқтатудың/шектеулердің бар-жоғы

Бар/Жоқ (қажетін қалдыру)
"Бар" болған жағдайда:
(қамақ/уақытша тоқтату/өзге де шектеулер сомаларын; осы шектеуді кім салғанын; шектеу салынған күнді; агроөнеркәсәптік кешені субъектісі осы шектеулерді "алып тастау" үшін не істеуді жоспарлап жатқанын/не істеп жатқанын көрсету қажет)

13

Шарт бойынша кепілмен қамтамасыз ету (шарттың (тардың) атауы, нөмірі, күні)

(нарықтық және кепіл құнын; соңғы тәуелсіз бағалау күнін көрсете отырып, қаржылық сауықтыруға берілетін шарт (тар) бойынша кепілмен қамтамасыз етуді көрсету)

14

Қарыз алушының қаржы институтына қаржылық сауықтыруға өтінім берген күні

(Қаржы институтының Қарыз алушыдан қаржылық сауықтыруға өтінімді қабылдаған күнін көрсету)

15

Жаңа сыйақы мөлшерлемесі (%)

(өтеудің жоспарланған кестесіне сәйкес жаңа сыйақы мөлшерлемесін көрсету)

16

Міндеттемені қайтару мерзімін ұзарту

(міндеттемені өтеудің жоспарланған күнін көрсету; қарыздың айларға бөлінген жаңа мерзімі)

17

Қаржылық сауықтыру жөніндегі комиссия мақұлдаған жағдайда есептен шығарылатын айыппұлдар мен өсімпұлдар сомасы, теңге

(Қаржылық сауықтыру жөніндегі комиссия мақұлдаған жағдайда Қаржы институты есептен шығаратын айыппұлдар мен өсімпұлдар сомасын теңгемен көрсету)

18

Өтеудің жоспарланған кестесі

___қосымшаны қарау;
(өтеудің жоспарланған кестесі көрсетілген қосымшаның нөмірін көрсету)

19

Өтеудің жоспарланған әдісі

Негізгі борыш - ______, (мысалы, тоқсан сайын)
сыйақы - _______ (мысалы, ай сайын);
(негізгі борыш пен сыйақыны өтеу әдісін жазу)

20

Сыйақы сомасы (теңге):
жалпы қарыз алушы төлейтін субсидияланатын

(бөлуге сәйкес сыйақы сомасын теңгемен көрсету: жалпы, қарыз алушы төлейтін, субсидияланатын)

21

"ҚазАгро" ұлттық басқарушы холдингі" акционерлік қоғамы ұсынатын қорландыру

Қажет етіледі/Қажет етілмейді (қажетін қалдыру)
"Қажет етіледі" болған жағдайда:
"Қарыз алушының берешегін қайта құрылымдау/қайта қаржыландыру (қажетін қалдыру) үшін Банк ________ теңге сомасында "ҚазАгро" ұлттық басқарушы холдингі" акционерлік қоғамы ұсынатын Қорландыруды пайдалануды көздейді" деп жазу керек.
"Қажет етілмейді" болған жағдайда:
"Қарыз алушының берешегін қайта құрылымдау/қайта қаржыландыру (қажетін қалдыру) үшін Банк өз қаражатын пайдаланатын болады" деп жазу керек.

22

Қосымша шарттар

Қарыз алушылардың меншік иелері кредиторлар алдында міндеттемелер толық өтелгенге дейін қатысушылар арасында пайда бөлігін бөліп бермеу, қосымша капиталдандыру, инвесторлар тарту, қаржылық сауықтыру шарттарын орындау мен басқа да шаралар бойынша қаржы институттарына толық жәрдемдесу жолымен қолдау көрсетеді – (Қағидалардың осы тармағы қалай орындалатынын айқындау қажет – мысалы, кепілдік міндеттемеге қол қою жолымен не Қарыз алушы мен Қаржы институты арасында қол қойылатын шартқа осы тармақты қосу жолымен не басқа да тәсілдермен)

23

-----//------
(Қаржы институтының ішкі саясатында/қағидаларында көзделген өзге де талаптар)

-----------///------------

      2. Қарыз алушы жөніндегі ақпарат:

Толық атауы


Негізгі қызмет түрі


Облыс


Заңды (почталық) мекенжайы


Нақты мекенжайы


Мемлекеттік тіркеу туралы куәліктің немесе анықтаманың күні мен нөмірі


Қайта тіркеу күні


БСН, ЖСН


Акционерлер, құрылтайшылар, иелік үлесі, %


Менеджмент, білімі, жұмыс тәжірибесі


Үлестес заңды тұлғалар, құрылтайшылар, иелік үлесі


Жұмыскерлер саны


-----//------


      3. Бизнестің тарихы:

      (кәсіпорын тарихын толық сипаттау)

      4. Қызметінің сипаттамасы:

      (кәсіпорын қызметін, өндіретін азық-түлік тауарларын, өндіріс әдістерін, бәсекелестерін, өнім берушілерін (қызмет көрсетушілерін), өткізу нарықтарын (сатып алушыларын) және т. б. толық сипаттау)

      5. Түсім бойынша мәліметтер:

      (әрбір дақыл бойынша бөлінген және әр жыл бөлінісіндегі жиналған түсім бойынша мәліметтер)

Жылдары/дақылдың атауы

(Бидай), центнер/гектар

_____, центнер/гектар

_____ центнер/гектар

2008




2009




2010




2011




2012




2013




      1. Жерлердің құрылымы:


Атауы

20__ жыл,
гектар

20__ жыл,
гектар

Пікірлер
/Орналасқан жері

1

Егістік




2

Жайылым



3

Ауыл шаруашылығы алқаптарының жиыны



4

Егістік




5

Жайылым



6

Ауыл шаруашылығы алқаптарының жиыны




7

Егістік



8

Жайылым



9

Ауыл шаруашылығы алқаптарының барлығы







      2. Материалдық-техникалық базасы:

Атауы

Орналасқан жері

Алаңы, шаршы метр

Пікірлер (кәсіпорын қызметінде пайдалану)

1





      3. Кәсіпорынның техникалық паркі:

Атауы

Шыққан жылы

Саны





      4. Ағымдағы қаржылық жай-күйі:

      (агроөнеркәсіптік кешен субъектісінің ағымдағы күнге және соңғы есеп беру кезеңіне қаржылық есептілігі (бухгалтерлік теңгерім, пайда және шығындар туралы есеп, қаражат қозғалысы туралы есеп))

      5. Қаржылық есептіліктің болжамдық көрсеткіштері:

      (субсидиялауды есепке алғанда және алмағанда қаржылық есептер болжамы (болжамдық бухгалтерлік теңгерім, пайда мен шығындар туралы есеп, ақша ағымының болжамы))

      6. Қаржы институтының қорытындысы:

      (Қаржы институты дайындаған осы қорытындыда заттай және қаржылық мәнде қаржылық сауықтырудан күтілетін әсердің сипаттамасы қамтылуы керек)

      ______қосымша

      (қосымшалардың бірінде Қарыз алушының өтеудің жоспарланған кестесінен басқа, төменде келтірілген нысан бойынша әр жылдың әр тоқсаны бөлінісінде сыйақыны, субсидияларды және негізгі борышты бөлуді көрсету қажет)

20__ жыл

Қарыз алушы төлейтін сыйақы сомасы (субсидияланбайтын), теңге

1-тоқсан


2-тоқсан


3-тоқсан


4-тоқсан


Барлығы


Мемлекет төлейтін сыйақы сомасы (субсидияланатын), теңге

1-тоқсан


2-тоқсан


3-тоқсан


4-тоқсан


Барлығы


Кесте бойынша төленетін негізгі борыш сомасы, теңге

1-тоқсан


2-тоқсан


3-тоқсан


4-тоқсан


Барлығы


      Қаржы институтының басшысы ____________________________________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда), қолы)

      Мөр орны

      Қарыз алушы ____________________________________________________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда), қолы)

      Мөр орны (бар болса)

О внесении изменений и дополнений в приказ Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 5 мая 2016 года № 205 "Об утверждении Правил субсидирования процентной ставки по кредитным и лизинговым обязательствам в рамках направления по финансовому оздоровлению субъектов агропромышленного комплекса"

Приказ Заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан - Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 1 февраля 2017 года № 49. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 17 февраля 2017 года № 14812

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 5 мая 2016 года № 205 "Об утверждении Правил субсидирования процентной ставки по кредитным и лизинговым обязательствам в рамках направления по финансовому оздоровлению субъектов агропромышленного комплекса" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 13876, опубликованный 27 июля 2016 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующие изменения и дополнения:

      в Правилах субсидирования процентной ставки по кредитным и лизинговым обязательствам в рамках направления по финансовому оздоровлению субъектов агропромышленного комплекса, утвержденных указанным приказом:

      пункт 2 изложить в новой редакции:

      "1) кредитные и лизинговые обязательства – обязательства заемщика, в отношении которых возможно применение мер финансового оздоровления в рамках настоящих Правил, возникшие перед финансовыми институтами в связи с получением кредита/лизинга на пополнение оборотных, приобретение основных средств и строительство, а также на рефинансирование задолженности, возникшей в связи с получением кредита/лизинга на вышеуказанные цели;

      2) кредиторские обязательства – обязательства заемщика, возникшие перед иными хозяйствующими субъектами в связи с пополнением оборотных, приобретением основных средств, получением в лизинг сельскохозяйственной и специальной техники, технологического оборудования, а также рефинансирование обязательств перед другими кредиторами;

      3) комитет кредиторов – комиссия, формируемая из представителей финансовых институтов-кредиторов, с возможностью включения представителя соответствующей отраслевой ассоциации для каждого отдельного заемщика;

      4) реструктуризация кредитных и лизинговых обязательств – увеличение сроков возврата, изменение порядка и очередности погашения платежей, изменение ставки вознаграждения, а также предоставление льготного периода по погашению имеющихся у заемщиков кредитных и лизинговых обязательств;

      5) рефинансирование кредитных/кредиторских и лизинговых обязательств – предоставление заемщикам новых целевых кредитов, либо замещение ранее выданных кредитов путем заключения дополнительных соглашений с долгосрочными сроками возврата, низкой ставкой вознаграждения и льготным периодом на погашение имеющихся задолженностей;

      6) решение комиссии по финансовому оздоровлению – решение об одобрении/неодобрении финансового оздоровления в отношении заемщика;

      7) финансовое оздоровление – реструктуризация, рефинансирование кредитных/кредиторских и лизинговых обязательств заемщиков, использованных на пополнение оборотных, приобретение основных средств и строительство, получение в лизинг технологического оборудования, сельскохозяйственной техники, а также рефинансирование задолженности, возникшей в связи с получением кредита/лизинга на вышеуказанные цели, при поддержке со стороны государства в виде субсидирования ставки вознаграждения;

      8) финансовые институты - банки второго уровня, организации осуществляющие отдельные виды банковских операций, кредитные товарищества в сфере АПК, микрофинансовые/микрокредитные организации, лизинговые компании осуществляющие деятельность в сфере АПК;

      9) финансовый агент – национальный управляющий холдинг, осуществляющий деятельность в сфере агропромышленного комплекса;

      10) заемщик – субъект АПК, осуществляющий деятельность в сфере агропромышленного комплекса, включая переработку и реализацию сельскохозяйственной продукции и имеющий кредитные/кредиторские и лизинговые обязательства;

      11) средства фондирования – привлеченные заемные средства финансового агента, предоставляемые финансовым институтам для последующей реструктуризации/рефинансирования кредитных/кредиторских и лизинговых обязательств заемщиков;

      12) государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация) – юридическое лицо, созданное по решению Правительства Республики Казахстан, для оказания государственных услуг в соответствии с законодательством Республики Казахстан, организации работы по приему заявлений на оказание государственных услуг и выдаче их результатов услугополучателю по принципу "одного окна", а также обеспечения оказания государственных услуг в электронной форме;

      13) оператор – организация, осуществляющая операторские услуги по субсидированию процентной ставки по кредитным и лизинговым обязательствам в рамках направления по финансовому оздоровлению субъектов агропромышленного комплекса;

      14) субсидирование процентной ставки – форма государственной поддержки субъектов АПК, используемая для частичного возмещения расходов, уплачиваемых заемщиком финансовому институту, в качестве вознаграждения по кредитным и/или лизинговым обязательствам;

      15) технологическое оборудование – оборудование по производству и переработке сельскохозяйственной продукции, состоящее из оборудования прямого назначения и вспомогательного, без участия которых не может быть обеспечен полный технологический цикл.".

      пункт 3 изложить в следующей редакции:

      "3. Управления сельского хозяйства акиматов областей, городов республиканского значения и столицы (далее – рабочий орган) создают комиссии по финансовому оздоровлению в составе председателя, заместителя председателя, членов и секретаря комиссии, утверждаемом решением акима области, города республиканского значения и столицы. Количественный состав комиссии должен быть нечетным и состоять не менее чем из семи человек. Секретарь комиссии не является ее членом.

      Комиссия по финансовому оздоровлению является постоянно действующим коллегиальным органом, возглавляемым заместителем акима области, города республиканского значения или столицы, с участием представителей рабочего органа, финансовых институтов и заинтересованных отраслевых общественных организаций. Заседание комиссии по финансовому оздоровлению считается легитимным, если на заседании комиссии по финансовому оздоровлению присутствует не менее двух третей от общего числа членов.";

      пункт 14 изложить в следующей редакции:

      "14. Прекращение субсидирования осуществляется по решению комиссии по финансовому оздоровлению в случаях:

      1) нецелевого использования кредитных средств;

      2) ареста счетов заемщика по решению суда, вступившему в законную силу после одобрения участия в программе финансового оздоровления;

      3) полного погашения заемщиком обязательств перед финансовым институтом по реструктурированному/рефинансированному кредитному/лизинговому договору. Датой прекращения субсидирования процентных ставок будет считаться дата полного исполнения обязательств заемщиком перед финансовым институтом по реструктурированному/рефинансированному кредитному/лизинговому договору;

      4) инициативы (письменного обращения) заемщика о прекращении субсидирования;

      5) инициативы финансового агента о прекращении субсидирования;

      6) неисполнении заемщиком плана финансового оздоровления субъектов АПК в течение 2 (двух) лет.";

      дополнить пунктом 14-1 следующего содержания:

      "14-1. Финансовый институт в первом полугодии 2017 года обновляет планы финансового оздоровления субъектов АПК, составленные по форме, согласно приложению 1-1 к настоящим Правилам и направляет в рабочий орган.

      Рабочий орган в течение месяца выносит на заседание комиссии по финансовому оздоровлению обновленные планы финансового оздоровления субъектов АПК.";

      пункты 15 и 16 исключить;

      пункты 26 и 28 исключить;

      пункты 29 и 30 изложить в следующей редакции:

      "29. К уведомлению о созыве заседания комиссии по финансовому оздоровлению прилагаются на электронном носителе заключение оператора о правильности расчета обновленного графика погашения основного долга и вознаграждения при изменении условий действующего реструктурированного/рефинансированного кредитного/лизингового договора, проект протокольного решения комиссии по финансовому оздоровлению. Заключение оператора имеет рекомендательный характер.

      30. Решение об одобрении/неодобрении изменения условий действующего реструктурированного/рефинансированного кредитного/лизингового договора принимается комиссией по финансовому оздоровлению большинством голосов ее членов в виде протокольного решения.

      При этом комиссия по финансовому оздоровлению принимает решение об одобрении/неодобрении изменения условий действующего реструктурированного/рефинансированного кредитного/лизингового договора с учетом документов, указанных в пункте 29 настоящих Правил.

      В случае изменения условий по реструктурированным/рефинансированным кредитным и лизинговым договорам финансовый институт получает согласие заемщика на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах.";

      пункт 31 исключить;

      пункт 32 изложить в следующей редакции:

      "32. Оператор в течение 5 (пяти) рабочих дней собирает подписи членов комиссии по финансовому оздоровлению и в однодневный срок после подписания направляет финансовым институтам и финансовому агенту по электронной почте выписки из протокола заседания комиссии по финансовому оздоровлению.

      Оператор передает оригинал выписки с подписью секретаря, заверенной печатью рабочему органу для дальнейшей подачи их в государственную корпорацию для передачи финансовому институту и финансовому агенту.";

      пункт 41 изложить в следующей редакции:

      "41. В случае образования остатка неиспользованных средств на специальном счете обеспечивается их возврат:

      1) при исключении из программы заемщика, финансовым институтом в течение одного месяца после принятия решения комиссией по финансовому оздоровлению;

      2) при изменении условий действующего реструктурированного/ рефинансированного кредитного/лизингового договора финансовым институтом в течение 5 (пяти) рабочих дней после предоставления ежеквартальной отчетности.

      При этом, возврат платежей, произведенных в текущем финансовом году, осуществляется восстановлением кассовых расходов Рабочего органа путем увеличения суммы невыполненных обязательств и уменьшения кассовых расходов по соответствующим кодам бюджетной классификации расходов. В случае возврата платежей прошлых лет сумма возврата зачисляется в доход соответствующего бюджета, из которого были произведены выплаты.";

      пункты 44 и 45 изложить в следующей редакции:

      "44. В случае, если финансовый институт меняет условия действующего реструктурированного/рефинансированного кредитного/ лизингового договора (процентная ставка, срок выплаты вознаграждения, предоставление отсрочки по выплате основного долга и/или вознаграждения), он в течение 10 (десяти) календарных дней сдает в государственную корпорацию заявку с пакетом документов, содержащим копию принятого решения по изменению условий финансирования, обновленный график погашения основного долга и вознаграждения для передачи их в рабочий орган. Рабочий орган после получения указанных документов передает их оператору.

      45. Оператор после получения от рабочего органа пакета документов, осуществляет проверку правильности расчета обновленного графика погашения основного долга и вознаграждения и в срок не позднее 14 (четырнадцати) календарных дней составляет заключение и направляет документы для рассмотрения на очередное заседание комиссии по финансовому оздоровлению.";

      пункт 51 исключить;

      пункты 56 и 57 изложить в следующей редакции:

      "56. В случае, если финансовый институт планирует изменить условия действующего реструктурированного/рефинансированного кредитного/кредиторского/лизингового договора (предоставления отсрочки по выплате всей суммы основного долга или его части), он в течение 5 (пяти) рабочих дней письменно уведомляет об этом финансового агента.

      Финансовый агент в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня получения уведомления направляет финансовому институту письмо о согласии или несогласии на изменение графика погашения основного долга или его части.

      Финансовый институт на основании письма финансового агента проводит одно из следующих мероприятий:

      1) в случае согласия финансового агента на изменение графика погашения всей суммы основного долга или его части сдает государственной корпорации письмо с пакетом документов, содержащих копию принятого решения по изменению условий финансирования, обновленный график погашения основного долга и письмо финансового агента для передачи их в рабочий орган. Рабочий орган после получения указанных документов передает их оператору;

      2) в случае несогласия финансового агента на изменение графика погашения основного долга или его части сдает государственной корпорации письмо с пакетом документов касательно рассмотрения возможности дальнейшего применения мер финансового оздоровления к заемщику без участия средств фондирования для передачи их в рабочий орган. Рабочий орган после получения указанных документов передает их оператору.

      57. Оператор после получения от рабочего органа пакета документов, указанные в пункте 56 настоящих Правил, осуществляет проверку правильности расчета обновленного графика погашения основного долга и в срок не позднее 10 (десяти) рабочих дней составляет заключение и направляет документы для рассмотрения на очередное заседание комиссии по финансовому оздоровлению.

      При наличии письма о согласии финансового агента и принятии комиссией положительного решения, рабочий орган в течение 10 (десяти) рабочих дней вносит соответствующие изменения в договор субсидирования финансового агента с соблюдением условий пункта 22 настоящих Правил.

      При отсутствии письма о согласии финансового агента и принятии комиссией положительного решения рабочий орган в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней расторгает договор субсидирования финансового агента и заключает договор субсидирования без участия финансового агента с соблюдением условий пунктов 13 и 22 настоящих Правил.";

      пункт 63 изложить в следующей редакции:

      "63. В случае неисполнения заемщиком обязательств по погашению планового платежа основного долга и/или несубсидируемой части вознаграждения в течение 3 (трех) месяцев подряд, финансовый институт/финансовый агент в течение 2 (двух) рабочих дней с момента обнаружения данного факта письменно информирует об этом рабочий орган.

      Рабочий орган в течение 2 (двух) рабочих дней со дня получения указанной информации уведомляет финансовый институт и оператора о прекращении субсидирования заемщика.

      Финансовый институт в течение 1 (одного) рабочего дня со дня получения информации о прекращении субсидирования уведомляет заемщика.";

      пункт 66 изложить в следующей редакции:

      "66. Финансовый институт/финансовый агент ежеквартально до 15 числа месяца, следующего за отчетным периодом и в конце года до 10 декабря (информация по состоянию на 1 декабря), представляет оператору отчетность.";

      дополнить пунктом 66-1 следующего содержания:

      "66-1.Финансовый институт ежегодно до 10 декабря (информация по состоянию на 1 декабря) предоставляет рабочему органу заключение об исполнении плана финансового оздоровления в части финансово-экономического состояния субъекта АПК.";

      пункт 67 изложить в следующей редакции:

      "67. Оператор после получения от финансового института отчета о фактическом использовании субсидий по форме, согласно приложению 5 к настоящим Правилам проводит его анализ на предмет соответствия оплаченных средств субсидируемой части ставки вознаграждения условиям настоящих Правил и ежеквартально до 30 числа месяца, следующего за отчетным периодом и в конце года до 20 декабря (информация по состоянию на 1 декабря) направляет его рабочему органу.";

      подпункт 1) пункта 69 исключить;

      пункт 70 изложить в следующей редакции:

      "70. Рабочий орган ежеквартально, в течение 10 (десяти) рабочих дней после получения от оператора мониторинга платежей и в конце года до 30 декабря (информация по состоянию на 1 декабря) представляет в Министерство сельского хозяйства Республики Казахстан согласованные с заместителем акима области, города республиканского значения и столицы сведения о реализации программы финансового оздоровления заемщиков по форме, согласно приложению 6 к настоящим Правилам.";

      дополнить приложением 1-1 к указанным Правилам.

      2. Департаменту инвестиционной политики и финансовых инструментов Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания, а также в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра сельского хозяйства Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие после дня его первого официального опубликования.

      Заместитель Премьер-Министра
Республики Казахстан –
Министр сельского хозяйства
Республики Казахстан
А. Мырзахметов

      "СОГЛАСОВАН"
Министр информации и коммуникаций
Республики Казахстан
________________ Д. Абаев
"___" __________ 2017 года

      "СОГЛАСОВАН"
Министр финансов
Республики Казахстан
__________ Б. Султанов
"___" __________ 2017 года

      "СОГЛАСОВАН"
Министр национальной экономики
Республики Казахстан
_______________ Т. Сулейменов
"___" __________ 2017 года

  Приложение 1-1
к Правилам субсидирования процентной
ставки по кредитным и лизинговым
обязательствам в рамках направления
по финансовому оздоровлению субъектов
агропромышленного комплекса
  Форма

                  План финансового оздоровления субъекта
                        агропромышленного комплекса

                         "_____________________________________"
            (наименование субъекта агропромышленного комплекса)

             1. Планируемые условия по обязательству (ам) для финансового
оздоровления:

1

Обоснование участия в программе финансового оздоровления, в том числе по признакам проблемности кредитных и лизинговых обязательств, определяемых финансовыми институтами


2

Наименование, номер, дата реструктуризируемого/ рефинансируемого договора(ов) (указать действующий договор, по графику которого производится погашение Заемщиком)

(наименование реструктуризируемого/ рефинансируемого договора(ов) - договор банковского займа/договор займа/кредитный договор/договор финансового лизинга/иное; номер, дата договора(ров), с указанием выданной суммы по данному(ым) договору(ам));

3

Целевое назначение обязательства согласно договору(ам)

(подробное описание целевого назначения выданных денежных средств)

4

Способ финансового оздоровления (реструктуризация/ рефинансирование)

Реструктуризация/рефинансирование обязательства; (нужное оставить)

5

Остаток задолженности по реструктуризируемому/ рефинансируемому договору(ам)

(указать сумму остатка основного долга, подаваемого на финансовое оздоровление);

6

Действующая ставка вознаграждения

____% годовых, (указать действующую процентную ставку по реструктуризируемому/ рефинансируемому договору)

7

Действующая дата погашения обязательств

(указать действующую дату погашения по реструктуризируемому/ рефинансируемому договору)

8

Наличие просроченного начисленного вознаграждения

Присутствует/Отсутствует (нужное оставить)
В случае "присутствует", прописать:
"Начисленное просроченное вознаграждение в тенге в сумме _______________ по реструктуризируемому(ым)/рефинансируемому (ым) кредиту(ам) будет выделено в отдельный кредит/ будет выделено отдельным столбцом в графике погашения (нужное оставить) со ставкой вознаграждения не более 0,1 % годовых и рассрочкой платежа"

9

Причины неисполнения Заемщиков своих обязательств перед Финансовым институтом (данный пункт указывается при наличии просроченной задолженности Заемщика)

(указать причины неисполнения Заемщиком своих обязательств перед Финансовым институтом)

10

Наличие штрафов и пеней, сумма, тенге

Присутствует/Отсутствует (нужное оставить)
В случае "присутствует", прописать:
"штрафы/пени по реструктуризируемому(ым)/рефинансируемому(ым) кредиту(ам)
будут (нужное оставить) списаны в сумме _____________ тенге;

11

Приоритетное направление развития агропромышленного комплекса

Соответствует/Не соответствует (нужное оставить)
Приоритет - первый/второй:
- _____________________________
(указать приоритет и наименование вида деятельности согласно приоритетам, указанным в приложении 3 к Правилам субсидирования процентной ставки по кредитным и лизинговым обязательствам в рамках направления по финансовому оздоровлению субъектов агропромышленного комплекса)

12

Наличие арестов на банковских счетах заемщика по решению суда, вступившему в законную силу либо наличие иных приостановлений /ограничений на счетах заемщика

Присутствует/Отсутствует (нужное оставить)
В случае "присутствует":
(необходимо указать суммы арестов/приостановлений/иных ограничений; кем наложено данное ограничение; дату наложения ограничения; что субъект агропромышленного комплекса планирует предпринимать либо предпринимает для "снятия" данных ограничений)

13

Залоговое обеспечение по договору (наименование, номер, дата договора(ов))

(указать залоговое обеспечение по договору(ам), подаваемого(ых) на финансовое оздоровление, с указанием рыночной и залоговой стоимостей; датой последней независимой оценки)

14

Дата заявки Заемщиком в Финансовый институт на финансовое оздоровление

(указать дату принятия Заявления на финансовое оздоровление от Заемщика Финансовым институтом)

15

Новая ставка вознаграждения (%)

(указать новую ставку вознаграждения, согласно планируемому графику погашения)

16

Пролонгация срока возврата обязательства

(указать планируемую дату погашения обязательства; новый срок займа в месяцах)

17

Сумма списываемых штрафов и пеней при одобрении Комиссией по финансовому оздоровлению, тенге

(указать в тенге сумму штрафов и пеней, которую финансовый институт спишет в случае одобрения комиссии по финансовому оздоровлению)

18

Планируемый график погашения

смотреть приложение ___; (указать номер приложения, где указан планируемый график погашения)

19

Планируемый метод погашения

Основной долг - __________, (например, ежеквартально)
вознаграждение - ______________(например, ежемесячно);
(прописать метод погашения основного долга и вознаграждения)

20

Сумма вознаграждения (тенге): общая уплачиваемая заемщиком субсидируемая

(указать сумму вознаграждения в тенге, согласно разбивке: общая, уплачиваемая заемщиком, субсидируемая)

21

Фондирование, предлагаемое акционерным обществом "Национальный управляющий холдинг "КазАгро"

Требуется/ не требуется (нужное оставить)
В случае если "требуется", прописать:
"Для реструктуризации/рефинансирования (нужное оставить) задолженности заемщика, банк предполагает использовать Фондирование, предлагаемое акционерным обществом "Национальный управляющий холдинг "КазАгро", в сумме _________тенге".
В случае если "не требуется", прописать:
"Для реструктуризации/рефинансирования (нужное оставить) задолженности заемщика, Банк будет использовать собственные средства".

22

Дополнительные условия

Собственники заемщиков оказывают поддержку путем: нераспределения части прибыли между участниками до полного погашения обязательств перед кредиторами, дополнительной капитализации, привлечения инвесторов, полного содействия финансовым институтам по исполнению условий финансового оздоровления и другими мерами – (необходимо разъяснить, как данный пункт будет исполняться – к примеру, путем подписания гарантийного обязательства либо путем включения данного пункта в договор, подписываемый между заемщиком и финансовым институтом, либо иным способом)

23

-----//------
(иные условия, предусмотренные внутренней политикой/правилами/ Финансового института)

-----------///------------

             2. Информация по Заемщику:

Полное наименование


Основной вид деятельности


Область


Юридический (почтовый) адрес


Фактический адрес


Номер и дата свидетельства или справки о государственной регистрации


Дата перерегистрации


БИН, ИИН


Акционеры, учредители, доли владения %


Менеджмент, образование, опыт работы


Аффилированные юридические лица, учредители, доля владения


Численность работников


-----//------


             3. История бизнеса:

             (подробное описание истории предприятия)

             4. Описание деятельности:

             (подробное описание деятельности предприятия, производимых продовольственных
товаров, методов производства, конкурентов, поставщиков, рынков сбыта (покупателей) и
так далее)

             5. Сведения по урожаю:

             (сведения по собранному урожаю в разбивке по каждой культуре и в разрезе каждого
года)

Годы/наименование культуры

(Пшеница), центнер/гектар

________, центнер/гектар

_______, центнер/гектар

2011




2012




2013




2014




2015




2016




             6. Структура земель:


Наименование

20___ год, гектар

20___ год, гектар

Комментарии /Месторасположение

1

Пашня




2

Пастбища



3

Итого сельскохозяйственных угодий



4

Пашня




5

Пастбища



6

Итого сельскохозяйственных угодий




7

Пашня



8

Пастбища



9

Всего сельскохозяйственных угодий



             7. Материально техническая база:

Наименование

Месторасположение

Площадь, квадратный метр

Комментарий (использование в деятельности предприятия)

1





2





             8. Технический парк предприятия:

Наименование

Год выпуска

Количество

1




             9. Текущее финансовое состояние:

             (финансовая отчетность субъекта агропромышленного комплекса на текущую дату и
за последний отчетный период (бухгалтерский баланс, отчет о прибылях и убытках, отчет о
движении денежных средств)

             10. Прогнозные показатели финансовой отчетности:

             (прогноз финансовых отчетов "без" и "с" учетом субсидирования (прогнозный
бухгалтерский баланс, отчет о прибылях и убытках, прогноз денежных потоков)

             11. Заключение финансового института:

             (данное заключение, подготовленное Финансовым институтом, должно содержать
описание ожидаемого эффекта от финансового оздоровления в натуральном и финансовом
выражении)

             Приложение ______
      (в одном из приложений, помимо планируемого графика погашения Заемщика,
необходимо указывать разбивку вознаграждения, субсидий и основного долга в разрезе
каждого квартала каждого года по приведенной ниже форме).

20 __ год

Сумма вознаграждения уплачиваемая Заемщиком (несубсидируемая), тенге

1 квартал


2 квартал


3 квартал


4 квартал


Всего


Сумма вознаграждения уплачиваемая государством (субсидируемая), тенге

1 квартал


2 квартал


3 квартал


4 квартал


Всего


Сумма основного долга к оплате по графику, тенге

1 квартал


2 квартал


3 квартал


4 квартал


Всего


             Руководитель финансового института _________________________________________
                              (фамилия, имя, отчество (при его наличии) подпись)

                                                                         Место печати

             Заемщик       ______________________________________________________________
                  (фамилия, имя, отчество (при его наличии) подпись)

                                                             Место печати (при наличии)