"Педагогика кадрларының біліктілігін арттыру курстарын ұйымдастыру және жүргізу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 28 қаңтардағы № 95 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 18 қаңтардағы № 18 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2017 жылғы 21 ақпанда № 14824 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Педагогика кадрларының біліктілігін арттыру курстарын ұйымдастыру және жүргізу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 28 қаңтардағы № 95 бұйрығына (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13420 болып тіркелген, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2016 жылғы 11 сәуірде жарияланған) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Педагогика кадрларының біліктілігін арттыру курстарын ұйымдастыру және жүргізу қағидалары осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Мектепке дейінгі және орта білім департаменті (Ж.А. Жонтаева) заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмелерін ресми жариялау үшін мерзімді баспа басылымдарына және Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жолдауды;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Заң қызметі және халықаралық ынтымақтастық департаментіне осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Білім және ғылым вице-министрі Э.А.Суханбердиеваға жүктелсін. 

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым
министрі
Е. Сағадиев

  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2017 жылғы 18 қаңтардағы
№ 18 бұйрығына қосымша

Педагогика кадрларының біліктілігін арттыру курстарын ұйымдастыру және жүргізу қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Педагогика кадрларының біліктілігін арттыру курстарын ұйымдастыру және жүргізу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Білім туралы" 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабы 38-1) тармақшасына сәйкес әзірленді және педагогика кадрларының біліктілігін арттыру курстарын (бұдан әрі – Курстар) ұйымдастыру және жүргізу тәртібін анықтайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) біліктілік – тиісті кәсіби қызмет шеңберінде жұмыстарды орындау үшін қажет кәсіби білім, іскерлік, дағды және жұмыс тәжірибесінің жиынтығы;

      2) қорытынды бағалау – нәтижесінде сертификаттау туралы шешім қабылданатын, үміткердің біліктілікті беру схемасының талаптарына сәйкестігін белгілеуге көмектесетін процесс;

      3) мектеп практикасындағы өзгерістердің курстан кейінгі мониторингі және бағдарламаның түйінді идеяларын енгізудің тиімділігі – бұл мектеп практикасының нақты жай-күйін күтілетін нәтижелермен салыстыру мақсатында арнайы ұйымдастырылған, ғылыми негізделген, үздіксіз, мақсатты түрде білім беру процесінің және сертификатталған педагогтердің курстан кейінгі қызметінің сапасын диагностикалау, болжамды қадағалау, бағалау және басқару жүйесі;

      4) педагог кадрлар – біліктілікті арттыру бағдарламалары шеңберінде оқудан өтуші педагогикалық қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалар

      5) педагог кадрлардың біліктілігін арттыру – сабақ беру мен оқыту сапасын арттыру үшін жаңадан және бұрын алынған кәсіби білімін, іскерлігін, дағдысы мен құзыретін дамытуға, кеңейтуге, тереңдетуге және жетілдіруге мүмкіндік беретін кәсіби оқыту нысаны;

      6) сертификат – маман біліктілігінің біліктілік талаптарына, оның ішінде нақты салаға арналған стандартқа сәйкестігін және кәсіби қызмет деңгейін растайтын белгіленген үлгідегі құжат;

      7) сертификаттау – маманның біліктілікке сәйкестігін растау және оған біліктілікті беру рәсімі. Сертификат тұлғаның біліктілік және құзыреттілік деңгейіне сәйкестігін белгілейді;

      8) сертификатталған педагог кадрларды курстан кейінгі қолдау – Қазақстан мектептерінде оқушылардың табысты оқуына ықпал ететін сертификатталған педагог кадрлардың мектептегі практикасының оңтайлы кәсіби дамуы және өзгеруі үшін қолайлы жағдаймен қамтамасыз ететін ресурстар, нысандар мен әдістер жүйесі.

      9) сертификатталған тренер – тренерлерді даярлау бағдарламасы бойынша сертификатталатын оқудан өткен маман немесе педагогикалық қызметкер.

      3. Курстар білім беру деңгейлері бойынша құрылымдалады:

      1) мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту;

      2) бастауыш білім беру;

      3) негізгі орта білім беру;

      4) орта білім беру (жалпы орта білім беру, техникалық және кәсіптік білім беру);

      5) орта білімнен кейінгі білім беру;

      6) жоғары білім беру;

      7) жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру.

2-тарау. Курстарды ұйымдастыру тәртібі

      4. Курстар:

      1) еңбек қызметінен қол үзбей (соның ішінде қашықтан оқу нысаны);

      2) еңбек қызметінен толық қол үзу немесе жартылай қол үзу арқылы;

      3) жеке білім беру бағдарламалары бойынша ұйымдастырылады.

      5. Курстарды педагог кадрларының біліктілігін арттыру білім беру бағдарламаларын жүзеге асыратын мынадай білім беру ұйымдары өткізеді (бұдан әрі – Ұйымдар): "Назарбаев Зияткерлік мектептері" дербес білім беру ұйымы, "Өрлеу" ұлттық біліктілікті арттыру орталығы" акционерлік қоғамы, "Бөбек" ұлттық ғылыми-практикалық, білім беру және сауықтыру орталығы", меншік нысанына қарамастан жоғары оқу орындар, білім беру орталықтар, біліктілікті арттыру институттар мен заңды тұлғалар, сонымен қатар облыстардың, Астана мен Алматы қалаларының әдістемелік кабинеттері және аудандық (қалалық) білім бөлімдерінің әдістемелік кабинеттері.

      6. Курстарға тыңдаушыларды іріктеу білім беру ұйымының педагогикалық кеңесімен өткізіледі.

      7. Курстарда оқуға үміткер педагог кадрларға мынадай талаптар белгіленеді:

      1) жоғары білім және білім беру ұйымында кемінде 1 жыл педагогикалық жұмыс өтілінің болуы немесе техникалық және кәсіптік білім, білім беру ұйымында кемінде 2 жыл еңбек өтілінің болуы немесе мамандық бейіні бойынша кемінде 3 жыл еңбек өтілінің болуы;

      2) білім беру жүйесі қызметін регламенттейтін Қазақстан Республикасының заңнамаларын білу;

      3) ағылшын тілінің базалық білімін игеруі (тілдік құзыреттілік бойынша курстар үшін).

      8. "Педагогикалық қоғамдастықтағы мұғалім көшбасшылығы", "Мектептегі мұғалім көшбасшылығы", "Тиімді оқыту", "Мектептің біртұтас педагогикалық процесіндегі жалпыадамзаттық құндылықтар", "Сыныптың біртұтас педагогикалық процесіндегі жалпыадамзаттық құндылықтар", "Сабақтағы жалпыадамзаттық құндылықтар", тілдік құзыреттілік, білім беру ұйымдарының басшылары білім беру бағдарламалары бойынша Курстарда оқуға үміткер педагогика кадрларына қойылатын талаптар осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес белгіленеді.

      9. Курстарда оқуға үміткер педагогикалық қызметкер педагогикалық кеңестің қарауына мынадай құжаттарды ұсынады:

      1) осы Қағидалардың 2-қосымшасына сәйкес нысанда жазылған өтініш;

      2) осы Қағидалардың 3-қосымшасына сәйкес нысанда толтырылған педагогикалық кадрлардың біліктілігін арттыру курстары тыңдаушысының сауалнамасы;

      3) жеке басты куәландыратын құжаттың көшірмесі;

      4) жұмыс орнынан лауазымы мен жұмыс өтілі көрсетілген анықтама;

      5) сертификаттар көшірмелері (бар болса).

      10. Жыл сайын білім беру ұйымының педагогикалық кеңесі:

      1) 20 қыркүйекке дейін Курстарда оқуға үміткер педагогикалық қызметкерлердің құжаттарын қарайды;

      2) 1 қазанға дейін:

      аудандық (қалалық) білім бөліміне (бұдан әрі – Білім бөлімі) педагогика кадрларының Курстарға жіберілгені туралы еркін нысандағы өтінімді;

      облыстық, Астана және Алматы қалалары білім басқармаларына (бұдан әрі – Білім басқармасы) педагогика кадрларының курстарға жіберілгені туралы еркін нысандағы өтінімді келісуге ұсынады

      11. Білім бөлімі жыл сайын 30 қарашаға дейін ұсынылған өтінімдерді қарайды және келісілген тыңдаушылардың тізімдерін Білім басқармасына бекітуге жолдайды.

      12. Білім басқармасы жыл сайын 20 желтоқсанға дейін:

      1) қысқа мерзімді Курстардың Ұйымдарға;

      2) ұзақ мерзімді Курстардың тыңдаушылардың Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігіне (бұдан әрі – Министрлік) бекітілген тізімін жолдайды.

      13. Жыл сайын 25 желтоқсанға дейін Курстарға оқуға үміткер педагогика кадрларының тізімдерін:

      1) қысқа мерзімді Курстардың тізімін Ұйымдар;

      2) ұзақ мерзімді Курстардың тізімін Министрлік жасайды.

      14. Курсқа тапсырыс беруші мен Ұйым арасында біліктілікті арттыру бойынша қызмет көрсету туралы жасалған шарт негізінде Курстарды өткізу Кестесі (бұдан әрі – Кесте) жасалады және Министрлікпен келісіледі.

      15. Ұйым біліктілікті арттыру курстарын өткізуді Кестеге сәйкес келесі күнтізбелік жылдың басынан бастайды.

      16. Тыңдаушыларды Курстарына қабылдау тыңдаушылар тізімінің негізінде Ұйым басшысының бұйрығымен ресімделеді

      17. Білім басқармалары жыл сайын (жылына 2 рет – қаңтар, маусым) Қазақстан Республикасының педагог қызметкерлерінің біліктілік арттыру курстары тыңдаушылары туралы Бірыңғай деректер базасына (бұдан әрі – Бірыңғай деректер базасы) "Білім беру мониторингінің шеңберінде әкімшілік деректер нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым Министрінің 2012 жылғы 27 желтоқсандағы № 570 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8369 болып тіркелген) сәйкес "Ұлттық білім беру деректер базасы" ақпараттық жүйесінің әкімшілік есептілік нысандары бойынша мәліметтер жолдайды. Бірыңғай деректер базасы "Өрлеу" БАҰО" ресми интернет-порталында қолданыста болады.

3-тарау. Курстарды өткізу тәртібі

      18. Осы Қағидалардың 3-тармағына сәйкес білім беру деңгейлері бойынша курс өткізу тақырыбы, нысаны, мазмұны және кәсіби оқыту ұзақтығына қарай өзіндік ерекшеліктер мен өзгешеліктері болады

      19. Курстарды Ұйымдардың келесі категориялары бар:

      1) курстық даярлық бейіні бойынша 3 жылдан кем емес жұмыс өтілі бар оқытушылар;

      2) қазақстандық және шетелдік сарапшылардың қатысуымен дайындалған сертификатталған тренерлер;

      3) курстық даярлық бейіні бойынша 3 жылдан кем емес жұмыс өтілі бар өндірістік кәсіпорындардың мамандары мен қызметкерлері;

      4) педагогикалық және бейінді мамандықтар бойынша мамандар даярлайтын жоғары оқу орындарының профессорлар-оқытушылар құрамы өткізеді.

      20. Курстарды өткізу кезеңінде Ұйымдармен жекелеген дәрістерді оқу мен практикалық сабақтарды жүргізуде әдіскерлер, педагогтер, білім беру ұйымдарының басшылары, практиктер, өндірістік кәсіпорындардың мамандары, өңірлік кәсіпкерлер палатасы мен жұмыс берушілер қауымдастығы қызметкерлері тартылуы мүмкін.

      21. Курстардың ұзақтығы:

      1) қысқа мерзімді Курстар – кемінде 36 академиялық сағат;

      2) ұзақ мерзімді Курстар – кемінде 108 академиялық сағат;

      22. Курстың бір академиялық сағаты 45 минутты құрайды.

      23. Білім беру бағдарламалары бойынша курстардың ұзақтығы:

      1) "Педагогикалық қоғамдастықтағы мұғалім көшбасшылығы" - 344 академиялық сағаттан кем емес, "Мектептегі мұғалім көшбасшылығы" - 320 академиялық сағаттан кем емес, "Тиімді оқыту" - кемінде 296 академиялық сағат.

      2) "Мектептің біртұтас педагогикалық процесіндегі жалпыадамзаттық құндылықтар" - кемінде 350 академиялық сағат, "Сыныптың біртұтас педагогикалық процесіндегі жалпыадамзаттық құндылықтар" мен "Сабақтағы жалпыадамзаттық құндылықтар" - кемінде 340 академиялық сағат;

      3) Орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында "Ағылшын тілі мұғалімдерінің тілдік және кәсіби құзыреттілігін арттыру" - кемінде 320 академиялық сағат, тілдік құзыреттілік бойынша – кемінде 320 академиялық сағат;

      4) орта білім беру ұйымдары басшыларының біліктіліктерін арттыру бағдарламасы бойынша курстардың ұзақтығы – кемінде 640 академиялық сағат;

      5) Жоғары оқу орындарының педагогикалық мамандықтары оқытушыларының біліктіліктерін арттыру бағдарламалары бойынша курстардың ұзақтығы – кемінде 240 академиялық сағат.

      24. Ұзақ мерзімді Курстар аяқталған соң Ұйым тыңдаушылар білімінің қорытынды бағасын Ұйым бекіткен үлгіде бойынша өткізеді.

      25. Курстардан өткен тыңдаушыларға Ұйым біліктілікті арттыру курсының тақырыбына сәйкес сертификат (белгіленген формада және /немесе өз үлгісінде) береді.

      26. Келесі білім беру бағдарламалары бойынша ұзақ мерзімді курстарды сәтті аяқтаған тыңдаушыларға Ұйым сертификат береді:

      1) осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес "Педагогикалық қоғамдастықтағы мұғалім көшбасшылығы";

      2) осы Қағидаларға 5-қосымшаға сәйкес "Мектептегі мұғалім көшбасшылығы";

      3) осы Қағидаларға 6-қосымшаға сәйкес "Тиімді оқыту";

      4) осы Қағидаларға 7-қосымшаға сәйкес "Мектептің біртұтас педагогикалық процесіндегі жалпыадамзаттық құндылықтар";

      5) осы Қағидаларға 8-қосымшаға сәйкес "Сыныптың біртұтас педагогикалық процесіндегі жалпыадамзаттық құндылықтар";

      6) осы Қағидаларға 9-қосымшаға сәйкес "Сабақтағы жалпыадамзаттық құндылықтар";

      7) Қазақстан Республикасы орта білім беру басшыларына осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысанда Министрлікпен келісілген үлгіде Ұйымдармен сертификат беріледі.

      27. 26-тармақта көрсетілген сертификат ала алмаған ұзақ мерзімді Курс тыңдаушыларына:

      1) өз қаражаты есебінен бір жылда бір реттен артық емес білімін қайта бағалауға;

      2) Курстың келесі легінің тыңдаушыларымен бірге білімін қайта бағалауға;

      3) дәлелді себептерге байланысты ағымдағы жылдың ішінде бір лектен екінші лекке ауысуға;

      4) дәлелді себептерге байланысты аяқталмай қалған курсты растау құжаттарын ұсына отырып, аяқтап шығуға;

      5) өз қаражаты есебінен дәлелді себептерге байланысты аяқталмай қалған курсты растау құжаттарын ұсына отырып, аяқтап шығуға (жоғары оқу орындарының педагогика мамандықтарының оқытушылары үшін) мүмкіндік беріледі.

      28. 26-тармақта көрсетілген, 2016 жылдың 1 қаңтарынан ұзақ мерзімді Курстардың тыңдаушыларының сертификатын алған педагогтерге келесі біліктілік деңгейінің мерзімінен бұрын берілуіне мүмкіндік беріледі.

      29. Оқудан шығарылған тыңдаушылар Ұйым басшысының бұйрығына және Ұйым құрған ұзақ мерзімді курс тыңдаушыларының өтініштері мен шағымдарын қарау жөніндегі комиссияның шешіміне сәйкес Ұйымның шығындарын өтейді.

      30. Сертификатқа Ұйым басшысының қолы қойылады және берілген күннен бастап 5 жыл бойы жарамды

      31. Ұйымдар:

      1) Сертификатталған педагогика кадрларын курстан кейінгі қолдауды;

      2) Курстан кейінгі қолдаудың әдістемелік ресурстары мен инструментарийлерін, Курстан кейінгі мониторингті жүргізу тетіктері мен диагностикалық инструментарийлерін жүзеге асырады.

      32. Ұйымдар облыстардың, Астана және Алматы қалаларының Білім басқармаларымен Курстан кейінгі мониторингті жүргізеді.

      33. Министрлікпен Курстан кейінгі мониторингті үйлестіріледі және Курстардың тиімділігі бағаланады.

  Педагогикалық кадрлардың
біліктілігін арттыру курстарын
ұйымдастыру мен өткізу
қағидаларына
1 қосымша

Білім беру бағдарламалары бойынша педагогикалық кадрлардың біліктілігін арттыру курстарында оқуға үміткерге қойылатын талаптар

"Мұғалімнің педагогикалық қоғамдастықтағы көшбасшылығы"

1

Жоғары педагогикалық білім, кемінде жеті жыл педагогикалық өтіл және жоғары техникалық және кәісптік (орта кәсіптік) білім, кемінде тоғыз жыл педагогикалық өтіл;
аудандық (қалалық) республикалық (халықаралық) деңгейдегі шығармашылық және ғылыми конкурстардың, спорт жарыстарының, пәндік олимпиадалардың жеңімпаздарын, жүлдегерлерін даярлайтын аудандық (қалалық) республикалық (халықаралық) деңгейдегі кәсіби конкурстарға қатысу;
оқу-тәрбие процесінде инновациялық әдістемелер мен педагогикалық технологияларды пайдалану;
педагогикалық басылымдарда әдістемелік құралдарды және оқу бағдарламалары мен жарияланымдарды әзірлеуге немесе әзірлеуге қатысу;
аудандық (қалалық) конференцияларға, семинарларға, форумдарға даярлық және өткізу кезінде жұмыс тәжірибесін тарату (жарияланым, жинақтар, ұсынымдар, құралдар, көрме материалдары);
ИКТ, MS Office саласындағы білімдерді меңгеру, зерек пайдаланушы деңгейінде электронды поштада, сервистерде, интернетте жұмыс істей білу;
жас педагогтар үшін тәлімгер ретінде аудандық, облыстық, (қалалық), халықаралық деңгейдегі оқу-үйрену семинарларын, тренингтерді, жұмыстарды өткізу. ИКТ саласындағы функционалды сауаттылықтың жеткілікті деңгейінің болуы, кәсіптік, әлеуметтік және жеке міндеттерді шешу үшін білім қызметінде ИКТ қолданылуын негіздеу.

"Мұғалімнің мектептегі көшбасшылығы"

2

жоғары педагогикалық білім, кемінде бес жыл педагогикалық өтіл немесе жоғары техникалық және кәсіптік (орта кәсіптік) білім, кемінде жеті жыл педагогикалық өтіл;
аудандық (қалалық), облыстық деңгейдегі кәсіби конкурстарға қатысу нәтижелері;
оқу-тәрбие процесінде инновациялық әдістемелер мен педагогикалық технологияларды пайдалану;
педагогикалық басылымдарда әдістемелік құралдарды және оқу бағдарламалары мен жарияланымдарды әзірлеуге немесе әзірлеуге қатысу;
аудандық (қалалық) конференцияларға, семинарларға, форумдарға даярлық және өткізу кезінде жұмыс тәжірибесін тарату (жарияланым, жинақтар, ұсынымдар, құралдар, көрме материалдары);
аудандық (қалалық) республикалық (халықаралық) деңгейдегі шығармашылық және ғылыми конкурстардың, спорт жарыстарының, пәндік олимпиадалардың жеңімпаздарының, жүлдегерлерінің нәтижелері (оған қатысушылар қатарынан);
ИКТ саласындағы білімдерді меңгеру: MS Windows, MS Office, электронды пошта, Internet.

"Тиімді оқыту"

3

жоғары педагогикалық білім, кемінде үш жыл педагогикалық өтіл және жоғары техникалық және кәісптік (орта кәсіптік) білім, кемінде бес жыл педагогикалық өтіл;
аудандық (қалалық), облыстық деңгейдегі кәсіби конкурстарға қатысу нәтижелері;
аудандық (қалалық) республикалық (халықаралық) деңгейдегі шығармашылық және ғылыми конкурстардың, спорт жарыстарының, пәндік олимпиадалардың жеңімпаздарының, жүлдегерлерінің нәтижелері (оған қатысушылар қатарынан);
оқу-тәрбие процесінде инновациялық әдістемелер мен педагогикалық технологияларды пайдалану;
аудандық (қалалық) конференцияларға, семинарларға, форумдарға даярлық және өткізу кезінде жұмыс тәжірибесін тарату (жарияланым, жинақтар, ұсынымдар, құралдар, көрме материалдары);
ИКТ, MS Office саласындағы білімдерді меңгеру, зерек пайдаланушы деңгейінде электронды поштада, сервистерде, интернетте жұмыс істей білу;
ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласында (бұдан әрі -АҚТ) базалық білімдерді меңгеру: MS Windows, MS Office, электронды пошта, Internet.
1,2,3, тармақтарға ескертпе: қойылатын талаптарға сәйкес құжаттармен расталады (ұсынымдық хаттар, сараптамалық қорытындылар, алқалы органдардың шешімі, өткізілген ашық сабақтардың талдау және бағалау материалдары мен нәтижелері, тәжірибені қорыту бойынша материалдар, оқушының жетістіктері мен ілгерілеуін бағалау материалдары, әдістемелік бірлестіктер, сондай-ақ ғылыми, пәндік, ойын-сауық үйірмелерінің басшылығы растайтын сауалнамалар мен бақылау материалдары).


"Мектептің жалпы педагогикалық процесіндегі жалпыадамдық құндылықтар"

4

Жоғары педагогикалық білім, кемінде жеті жыл педагогикалық өтіл және жоғары техникалық және кәісптік (орта кәсіптік) білім, кемінде тоғыз жыл педагогикалық өтіл;
Ізгіліктік-рухани тақырыптағы аудандық (қалалық) конференцияларға, семинарларға, форумдарға қатысу (жарияланым, жинақтар, ұсынымдар, құралдар, көрме материалдары);
оқу орындары үшін ҚР мен шетелде педагогикалық басылымдарда рухани-ізгіліктік бағыттағы жарияланымдарды және әдістемелік құралдар мен оқу бағдарламаларын әзірлеу/әзірлеуге қатысу;
жас педагогтар үшін тәлімгер ретінде аудандық, облыстық, (қалалық), халықаралық деңгейдегі (рухани-ізгіліктік тақырып бойынша) өзін өзі тану оқу-үйрену семинарларын, тренингтерді, жұмыстарды өткізу.
"Өзін-өзі тану РІБ бағдарламасындағы кемінде жеті жыл өтіл;
"Сыныптың біртұтас педагогикалық процесіндегі жалпыадамзаттық құндылықтар" "Бөбек" ҰҒПББжСО курстарын өткізу туралы сертификаттың болуы бірінші біліктік санатының болуы;
ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласында (бұдан әрі -АҚТ) базалық білімдерді меңгеру: MS Windows, MS Office, электронды пошта, Internet.

"Сыныптың біртұтас педагогикалық процесіндегі жалпыадамзаттық құндылықтар"

5

Жоғары педагогикалық білім, кемінде бес жыл педагогикалық өтіл және жоғары техникалық және кәісптік (орта кәсіптік) білім, кемінде жеті жыл педагогикалық өтіл;
Рухани-ізгіліктік аудандық (қалалық) конференцияларға, семинарларға, форумдарға даярлық және өткізу кезінде жұмыс тәжірибесін тарату (жарияланым, жинақтар, ұсынымдар, құралдар, көрме материалдары);
"Өзін-өзі тану РІБ бағдарламасындағы кемінде бес жыл өтіл;
"Сыныптың біртұтас педагогикалық процесіндегі жалпыадамзаттық құндылықтар" курстарын өткізу туралы сертификаттың болуы
екінші біліктік санатының болуы;
ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласында (бұдан әрі - АҚТ) базалық білімдерді меңгеру: MS Windows, MS Office, электронды пошта, Internet.

"Сабақтағы жалпыадамзаттық құндылықтар"

6

Жоғары педагогикалық білім, кемінде бір жыл педагогикалық өтіл және жоғары техникалық және кәісптік (орта кәсіптік) білім, кемінде үш жыл педагогикалық өтіл;
Рухани-ізгіліктік мектеп ішілік конференцияларға, семинарларға, форумдарға даярлық және өткізу кезінде жұмыс тәжірибесін тарату (жарияланым, жинақтар, ұсынымдар, құралдар, көрме материалдары);
"Өзін-өзі тану РІБ бағдарламасындағы кемінде бір жыл өтіл;
"Сыныптың біртұтас педагогикалық процесіндегі жалпыадамзаттық құндылықтар" курстарын өткізу туралы сертификаттың болуы
екінші біліктік санатының болуы;
ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласында (бұдан әрі -АҚТ) базалық білімдерді меңгеру: MS Windows, MS Office, электронды пошта, Internet.
Ескертпе: 2013 жылдың 1 сәуірінен ерте емес берілген 72-сағаттық "Бөбек" ҰҒПББжСО курстарынан өткендігі туралы сертификаттың болуы 2020 жылға дейін жеткілікті.

тілдік құзырет бойынша

7

Жоғары педагогикалық білім, кемінде үш жыл педагогикалық өтіл немесе жоғары техникалық және кәсіптік (орта кәсіптік) білім, кемінде бес жыл педагогикалық өтіл;
базалық ағылшын тілін меңгеру;
аудандық (қалалық) конференцияларға, семинарларға, форумдарға даярлық және өткізу кезінде жұмыс тәжірибесін тарату (жарияланым, жинақтар, ұсынымдар, құралдар, көрме материалдары);
ИКТ саласындағы білімдерді меңгеру: MS Windows, MS Office, электронды пошта, Internet.

жалпы білім беретін ұйымдар басшылары

8

жоғары педагогикалық білім, кемінде жеті жыл педагогикалық өтіл немесе жоғары техникалық және кәсіптік білім (орта кәсіптік) білім кемінде тоғыз жыл педагогикалық өтіл;
заманауи білім технологияларын білу;
халықаралық білім жобаларына қатысу, мектеп жұмысын практикаға енгізу тәжірибесі;
үміткер басқаратын оқу орнының табысты екендігін растау;
республикалық (халықаралық) конференцияларға, семинарларға, форумдарға даярлық және өткізу кезінде жұмыс тәжірибесін тарату (жарияланым, жинақтар, ұсынымдар, құралдар, көрме материалдары);
ИКТ саласындағы білімдерді меңгеру: MS Windows, MS Office, электронды пошта, Internet. ИКТ саласындағы функционалды сауаттылықтың жеткілікті деңгейінің болуы, кәсіптік, әлеуметтік және жеке міндеттерді шешу үшін білім қызметінде ИКТ қолданылуын негіздеу.
Ескертпе: қойылатын талаптарға сәйкес құжаттармен расталады (ұсынымдық хаттар, сараптамалық қорытындылар, алқалы органдардың шешімі, өткізілген ашық сабақтардың талдау және бағалау материалдары мен нәтижелері, тәжірибені қорыту бойынша материалдар, оқушының жетістіктері мен ілгерілеуін бағалау материалдары, әдістемелік бірлестіктер, сондай-ақ ғылыми, пәндік, ойын-сауық үйірмелерінің басшылығы растайтын сауалнамалар мен бақылау материалдары).

  Педагогикалық кадрлардың
біліктілігін арттыру курстарын
ұйымдастыру мен өткізу
қағидаларына
2 қосымша
  Нысан
  Басшыға
  _________________________
_________________________
(Ұйымның атауы)
  ___________________________
(тегі, аты және әкесінің аты (ол
болған жағдайда) (бұдан әрі -
  Т.А.Ә.)
  ____________________________
тегі
____________________________
аты
____________________________
Әкесінің аты (ол болған жағдайда)
____________________________
лауазымы

Өтініш

      Мен, _____________________________________________________________________

      (Т.А.Ә.)

      рассмотреть мою кандидатуру для обучения на курсах повышения квалификации

      педагогических кадров Республики Казахстан по образовательной программе

      _________________________________________тілінде оқытатын

      ____________________________________ топта білім беру бағдарламалары бойынша

      Қазақстан Республикасы педагогикалық кадрларының біліктілігін арттыру куррстарында оқу

      үшін менің кандидатурамды қарауларыңызды сұраймын.

      ______________________________

      (өтініш иесінің қолы)

      "____" _____________ 201 __ жыл

      (өтініш берілген күн)

  Педагогикалық кадрлардың
біліктілігін арттыру курстарын
ұйымдастыру мен өткізу
қағидаларына
3 қосымша
  Нысан

Қазақстан Республикасы педагогигикалық кадрларының біліктілігін арттыру курстары тыңдаушысының Сауалнамасы

Тегі, аты, әкесінің аты (ол болған жағдайда)


Туған күні


Лауазымы


Білімі


Біліктілік санаты (дейін жарамды)


Жұмыс орны(өңірі көрсетілген ұйымның толық атауы)


Жалпы өтіл


Педагогикалық өтіл


Оқу тілі


Ақпараттық технологияларды меңгеруі


жарияланымдар (тақырыбы)


Үйінің мекенжайы


Байланыс телефондары


Электроннды пошта


Қосымша ақпарат


Алдыңғы біліктілікті арттыру курстары

Курстың түрі мен тақырыбы

Өткен жері

Курстың ұзақтығы













  Педагогикалық кадрлардың
біліктілігін арттыру курстарын
ұйымдастыру мен өткізу
қағидаларына
4 қосымша
  нысан

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ
БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ
МИНИСТРЛІГІ

МИНИСТЕРСТВО
ОБРАЗОВАНИЯ И НАУКИ
РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН

ПЕДАГОГ КАДРЛАРДЫҢ
БІЛІКТІЛІГІН АРТТЫРУДЫҢ
БІЛІМ БЕРУ
БАҒДАРЛАМАЛАРЫ

ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ПРОГРАММЫ ПОВЫШЕНИЯ
КВАЛИФИКАЦИИ
ПЕДАГОГИЧЕСКИХ КАДРОВ

      Сертификат

      Т.А.Ә./Ф.И.О. ___________________________________________________________________

Қазақстан Республикасы педагог
кадрларының біліктілігін арттырудың
"Педагогикалық қоғамдастықтағы мұғалім
көшбасшылығы"
білім беру бағдарламасы бойынша
мұғалімдерді оқыту курстарын бітірді

окончил (а) курсы обучения учителей
по образовательной программе повышения
квалификации педагогических кадров
Республики Казахстан
"Лидерство учителя
в педагогическом сообществе"

Ұйымның атауы _______________________________________________________________
Наименование организации
Ұйымның жетекшісі ____________________________________________________________
Руководитель организации
ПҚМК № 000000
Берілген күні: 20__жылғы "___"______ Дата выдачи: "__ "___20 __ года

  Педагогикалық кадрлардың
біліктілігін арттыру курстарын
ұйымдастыру мен өткізу
қағидаларына
5 қосымша
  Нысан

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ
БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ
МИНИСТРЛІГІ

МИНИСТЕРСТВО
ОБРАЗОВАНИЯ И НАУКИ
РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН

ПЕДАГОГ КАДРЛАРДЫҢ
БІЛІКТІЛІГІН АРТТЫРУДЫҢ
БІЛІМ БЕРУ
БАҒДАРЛАМАЛАРЫ

ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ПРОГРАММЫ ПОВЫШЕНИЯ
КВАЛИФИКАЦИИ
ПЕДАГОГИЧЕСКИХ КАДРОВ

      Сертификат

      Т.А.Ә./Ф.И.О. ___________________________________________________________________

Қазақстан Республикасы педагог
кадрларының біліктілігін арттырудың
"Мектептегі мұғалім көшбасшылығы"
білім беру бағдарламасы бойынша
мұғалімдерді оқыту курстарын бітірді

окончил (а) курсы обучения учителей
по образовательной программе повышения
квалификации педагогических кадров
Республики Казахстан
"Лидерство учителя в школе"

Ұйымның атауы _______________________________________________________________
Наименование организации
Ұйымның жетекшісі ____________________________________________________________
Руководитель организации
ММК № 000000
Берілген күні: 20__жылғы "___"______ Дата выдачи: "__ "___20 __ года

  Педагогикалық кадрлардың
біліктілігін арттыру курстарын
ұйымдастыру мен өткізу
қағидаларына
6 қосымша
  Нысан

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ
БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ
МИНИСТРЛІГІ

МИНИСТЕРСТВО
ОБРАЗОВАНИЯ И НАУКИ
РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН

ПЕДАГОГ КАДРЛАРДЫҢ
БІЛІКТІЛІГІН АРТТЫРУДЫҢ
БІЛІМ БЕРУ
БАҒДАРЛАМАЛАРЫ

ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ПРОГРАММЫ ПОВЫШЕНИЯ
КВАЛИФИКАЦИИ
ПЕДАГОГИЧЕСКИХ КАДРОВ

      Сертификат

      Т.А.Ә./Ф.И.О. ___________________________________________________________________

Қазақстан Республикасы педагог
кадрларының біліктілігін арттырудың
"Тиімді оқыту"
білім беру бағдарламасы
бойынша мұғалімдерді оқыту курстарын
бітірді

окончил (а) курсы обучения учителей
по образовательной программе повышения
квалификации педагогических кадров
Республики Казахстан
"Эффективное обучение"

Ұйымның атауы _______________________________________________________________
Наименование организации
Ұйымның жетекшісі ____________________________________________________________
Руководитель организации
ТО № 000000
Берілген күні: 20__жылғы "___"______ Дата выдачи: "__ "___20 __ года

  Педагогикалық кадрлардың
біліктілігін арттыру курстарын
ұйымдастыру мен өткізу
қағидаларына
7 қосымша
  Форма

      ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ

      "БӨБЕК" ҰЛТТЫҚ ҒЫЛЫМИ-ПРАКТИКАЛЫҚ, БІЛІМ БЕРУ ЖӘНЕ САУЫҚТЫРУ

      ОРТАЛЫҒЫ

      МИНИСТЕРСТВО ОБРАЗОВАНИЯ И НАУКИ

      РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН

      НАЦИОНАЛЬНЫЙ НАУЧНО-ПРАКТИЧЕСКИЙ, ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ

      И ОЗДОРОВИТЕЛЬНЫЙ ЦЕНТР "БОБЕК"

      Сертификат

      Т.А.Ә./Ф.И.О. ___________________________________________________________________

"Өзін-өзі тану" рухани-адамгершілік білім
беру бағдарламасы бойынша педагог
мамандардың біліктілігін арттыру курсын
бітірді

окончил(а) курсы повышения квалификации
учителей по программе нравственно-
духовного образования "Самопознание"

Тақырыбы: Мектептің біртұтас
педагогикалық процесіндегі
жалпыадамзаттық құндылықтар

Тема: Общечеловеческие ценности в
целостном педагогическом процессе школы

"Бөбек" ұлттық ғылыми-практикалық, білім беру
және сауықтыру орталығы
Ұйымның атауы

Национальный научно-практический,
образовательный и оздоровительный центр
"Бобек"
Наименование организации

Бас директор

Генеральный директор

Ұйымның жетекшісі

Руководитель организации


№ 00000000

Берілген күні:
20___ж. “___”___________

Дата выдачи:
“___”_________ 20 _ г

  Педагогикалық кадрлардың
біліктілігін арттыру курстарын
ұйымдастыру мен өткізу
қағидаларына
8 қосымша
  Нысан

      ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ

      "БӨБЕК" ҰЛТТЫҚ ҒЫЛЫМИ-ПРАКТИКАЛЫҚ, БІЛІМ БЕРУ ЖӘНЕ САУЫҚТЫРУ

      ОРТАЛЫҒЫ

      МИНИСТЕРСТВО ОБРАЗОВАНИЯ И НАУКИ

      РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН

      НАЦИОНАЛЬНЫЙ НАУЧНО-ПРАКТИЧЕСКИЙ, ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ

      И ОЗДОРОВИТЕЛЬНЫЙ ЦЕНТР "БОБЕК"

      Сертификат

      Т.А.Ә./Ф.И.О. ___________________________________________________________________

"Өзін-өзі тану" рухани-адамгершілік білім
беру бағдарламасы бойынша педагог
мамандардың біліктілігін арттыру курсын
бітірді

окончил(а) курсы повышения
квалификации учителей по программе
нравственно-духовного образования
"Самопознание"

Тақырыбы: Сыныптың біртұтас
педагогикалық процесіндегі
жалпыадамзаттық құндылықтар

Тема: Общечеловеческие ценности в
целостном педагогическом процессе класса

"Бөбек" ұлттық ғылыми-практикалық,
білім беру
және сауықтыру орталығы
Ұйымның атауы

Национальный научно-практический,
образовательный и оздоровительный центр
"Бобек"
Наименование организации

Бас директор

Генеральный директор

Ұйымның жетекшісі

Руководитель организации


№ 00000000

Берілген күні:
20___ж. “___”___________

Дата выдачи:
“___”_________ 20 _ г

  Педагогикалық кадрлардың
біліктілігін арттыру курстарын
ұйымдастыру мен өткізу
қағидаларына
9 қосымша
  нысан

      ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ

      "БӨБЕК" ҰЛТТЫҚ ҒЫЛЫМИ-ПРАКТИКАЛЫҚ, БІЛІМ БЕРУ ЖӘНЕ САУЫҚТЫРУ

      ОРТАЛЫҒЫ

      МИНИСТЕРСТВО ОБРАЗОВАНИЯ И НАУКИ

      РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН

      НАЦИОНАЛЬНЫЙ НАУЧНО-ПРАКТИЧЕСКИЙ, ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ

      И ОЗДОРОВИТЕЛЬНЫЙ ЦЕНТР "БОБЕК"

      Сертификат

      Т.А.Ә./Ф.И.О. ___________________________________________________________________

"Өзін-өзі тану" рухани-адамгершілік білім
беру бағдарламасы бойынша педагог
мамандардың біліктілігін арттыру курсын
бітірді

окончил(а) курсы повышения
квалификации учителей по программе
нравственно-духовного образования
"Самопознание"

Тақырыбы: Сабақтағы жалпыадамзаттық құндылықтар

Тема: Общечеловеческие ценности в
целостном педагогическом процессе класса

"Бөбек" ұлттық ғылыми-практикалық,
білім беру
және сауықтыру орталығы
"Өрлеу" біліктілікті арттыру
ұлттық орталығы” АҚ
Ұйымның атауы

Национальный научно-практический,
образовательный и оздоровительный центр
"Бобек"
Наименование организации

Бас директор
Басқарма төрағасы

Генеральный директор

Ұйымның жетекшісі

Руководитель организации


№ 00000000

Берілген күні:
“___”___________ 20___ж.

Дата выдачи:
“___”_________ 20 _ г

  Приложение 10
к Правилам организации
и проведения курсов повышения
квалификации педагогических
кадров форма

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ
БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ

МИНИСТЕРСТВО ОБРАЗОВАНИЯ И НАУКИ
РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН

Қазақстан Республикасы
жалпы білім беру ұйымдары
басшыларының біліктілігін
арттыру бағдарламасы

Программа повышения квалификации руководителей
общеобразовательных
организаций
Республики Казахстан

Сертификат
Т.А.Ә./Ф.И.О. _________________________________________________________________
Қазақстан Республикасының жалпы білім
беру ұйымдары басшыларының біліктілігін
арттырудың білім беру бағдарламасы
бойынша курсты бітірді
окончил (а) курсы по образовательной
программе повышения квалификации
руководителей общеобразовательных
организаций Республики Казахстан
Ұйымның атауы _______________________________________________________________
Наименование организации
Ұйымның жетекшісі ___________________________________________________________
Руководитель организации

      D № 000000

      Берілген күні: 20__ж. "___"_______                        Дата выдачи: "__ "___20 __ г.

О внесении изменений в приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 28 января 2016 года № 95 "Об утверждении правил организации и проведения курсов повышения квалификации педагогических кадров"

Приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 18 января 2017 года № 18. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 21 февраля 2017 года № 14824.

      ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Внести в приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 28 января 2016 года № 95 "Об утверждении правил организации и проведения курсов повышения квалификации педагогических кадров" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов Республики Казахстан под № 13420, опубликованный 11 апреля 2016 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующие изменения:
      Правила организации и проведения курсов повышения квалификации педагогических кадров, утвержденных указанным приказом, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу.
      2. Департаменту дошкольного и среднего образования Министерства образования и науки Республики Казахстан (Жонтаева Ж.А.) в установленном законодательством порядке обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление его копий для официального опубликования в периодические печатные издания и республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" Министерства юстиции Республики Казахстан для включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;
      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства образования и науки Республики Казахстан;
      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы и международного сотрудничества Министерства образования и науки Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) настоящего пункта.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра образования и науки Республики Казахстан Суханбердиеву Э.А.
      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      
      Министр образования и науки
Республики Казахстан
Е. Сагадиев

  Приложение
к приказу Министра
образования и науки
Республики Казахстан
  от 18 января 2017 года № 18

Правила
организации и проведения курсов повышения квалификации педагогических кадров

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила организации и проведения курсов повышения квалификации педагогических кадров (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 38-1) статьи 5 Закона Республики Казахстан от 27 июля 2007 года "Об образовании" и определяют порядок организации и проведения курсов повышения квалификации педагогических кадров (далее – Курсы).
      2. В настоящих Правилах используются следующие основные понятия:
      1) квалификация – совокупность профессиональных знаний, умений, навыков и опыта работы, необходимых для выполнения работы в рамках соответствующего вида профессиональной деятельности;
      2) итоговая оценка – процесс, с помощью которого устанавливается соответствие претендента требованиям схемы присвоение квалификации, в результате которого принимается решение о сертификации;
      3) посткурсовой мониторинг – специально организованная, научно обоснованная, непрерывная, целевая система диагностики, прогностического отслеживания, оценивания и управления качеством образовательного процесса и посткурсовой деятельности сертифицированных педагогических кадров с целью сопоставления фактического состояния школьной практики с ожидаемыми результатами;
      4) педагогические кадры - педагогические работники и приравненные к ним лица, проходящие обучение в рамках программы повышения квалификации;
      5) повышение квалификации педагогических кадров – форма профессионального обучения, позволяющая приобретать новые, а также поддерживать, расширять, углублять и совершенствовать ранее приобретенные профессиональные знания, умения, навыки и компетенции для повышения качества преподавания и обучения;
      6) сертификат – документ установленного образца, подтверждающий уровень соответствия квалификации специалиста квалификационным требованиям, а также стандартам для конкретной области и уровня профессиональной деятельности;
      7) сертификация – процедура подтверждения соответствия и присвоения квалификации специалистов. Сертификация устанавливает, что лицо соответствует определенным требованиям к уровню квалификации и компетентности;
      8) посткурсовая поддержка сертифицированных педагогических кадров – система ресурсов, форм и методов, обеспечивающая условия для оптимального профессионального развития и преобразования школьной практики сертифицированных педагогических кадров, содействующая успешности обучения учеников казахстанских школ;
      9) сертифицированный тренер – специалист либо педагогический работник, прошедший сертифицированное обучение по программе подготовки тренеров.
      3. Курсы структурируются по уровням образования:
      1) дошкольное воспитание и обучение;
      2) начальное образование;
      3) основное среднее образование;
      4) среднее образование (общее среднее образование, техническое и профессиональное образование);
      5) послесреднее образование;
      6) высшее образование;
      7) послевузовское образование.

Глава 2. Порядок организации Курсов

      4. Курсы организуются:
      1) без отрыва от трудовой деятельности (в том числе по дистанционной форме обучения);
      2) с отрывом или частичным отрывом от трудовой деятельности;
      3) по индивидуальным образовательным программам.
      5. Курсы проводятся следующими организациями образования, реализующими образовательные программы повышения квалификации педагогических кадров (далее – Организация): Автономной организацией образования "Назарбаев Интеллектуальные школы", Национальным центром повышения квалификации "Өрлеу", Национальным научно-практическим образовательным, оздоровительным центром "Бөбек", высшими учебными заведениями, образовательными центрами, институтами повышения квалификации и юридическими лицами независимо от форм собственности и осуществляющие согласно уставу деятельность по проведению Курсов, а также областными, городов Астаны и Алматы методическими кабинетами и методическими кабинетами районных (городских) отделов образования.
      6. Отбор слушателей на Курсы проводится педагогическим советом организации образования.
      7. Педагогические кадры, претендующие на обучение на Курсах, имеют:
      1) высшее образование и наличие педагогического стажа работы в организациях образования не менее 1 года или техническое и профессиональное образование, наличие стажа работы в организации образования не менее 2 лет или производственный стаж по профилю специальности не менее 3 лет;
      2) знание законодательства Республики Казахстан, регламентирующего деятельность системы образования;
      3) владение базовыми знаниями английского языка (для Курсов по языковой компетенции).
      8. Педагогические кадры, претендующие на обучение на Курсах по образовательным программам "Лидерство учителя в педагогическом сообществе", "Лидерство учителя в школе", "Эффективное обучение", "Общечеловеческие ценности в целостном педагогическом процессе школы", "Общечеловеческие ценности в целостном педагогическом процессе класса", "Общечеловеческие ценности на уроке", по языковой компетенции, руководителей общеобразовательных организаций, соответствуют требованиям согласно приложению 1 к настоящим Правилам.
      9. Педагогический работник, претендующий на обучение на Курсах, представляет на рассмотрение педагогического совета следующие документы:
      1) заявление по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам;
      2) анкету слушателя курсов повышения квалификации педагогических кадров по форме согласно приложению 3 к настоящим Правилам;
      3) копию документа, удостоверяющего личность;
      4) справку с места работы с указанием должности и стажа работы;
      5) копии сертификатов (при наличии).
      10. Педагогический совет организации образования ежегодно:
      1) рассматривает документы педагогических кадров, претендующих на обучение на Курсах, до 20 сентября;
      2) представляет на согласование до 1 октября:
      в районный (городской) отдел образования (далее – Отдел образования) заявку в произвольной форме о направлении педагогических кадров на Курсы;
      в областные, городов Астана и Алматы управления образования (далее – Управление образования) заявку в произвольной форме о направлении педагогических кадров на Курсы.
      11. Отдел образования рассматривает представленные заявки и направляет согласованный список слушателей на утверждение в Управление образования ежегодно до 30 ноября.
      12. Управление образования ежегодно до 20 декабря направляет список слушателей:
      1) краткосрочных Курсов в Организацию;
      2) длительных Курсов в Министерство образования и науки Республики Казахстан (далее – Министерство).
      13. Списки педагогических кадров, претендующих на обучение на Курсах, формируются ежегодно до 25 декабря:
      1) на краткосрочные Курсы Организацией;
      2) на длительные Курсы Министерством.
      14. На основании договора на оказание услуг по повышению квалификации, заключенного между заказчиком Курса и Организацией, Организацией разрабатывается График проведения Курсов (далее – График) и согласуется с Министерством.
      15. Организация начинает проведение Курсов с начала следующего календарного года в соответствии с Графиком.
      16. Зачисление слушателей на Курсы оформляется приказом руководителя Организации на основании списка слушателей.
      17. Управлениями образования ежегодно (2 раза в год - январь, июнь) направляются в Единую базу данных слушателей курсов повышения квалификации педагогических работников Республики Казахстан (далее – Единая база данных) сведения по формам административной отчетности информационной системы "Национальная образовательная база данных" согласно приказу Министра образования и науки Республики Казахстан № 570 от 27 декабря 2012 года "Об утверждении форм административных данных в рамках образовательного мониторинга" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 8369). Единая база данных действует на официальном интернет-портале АО "НЦПК "Өрлеу".

Глава 3. Порядок проведения Курсов

      18. Проведение Курсов по уровням образования согласно пункту 3 настоящих правил имеет свою специфику и особенности по тематике, формам, содержанию и продолжительности профессионального обучения.
      19. Курсы проводятся преподавателями Организации следующих категорий:
      1) преподаватели, имеющие опыт и стаж работы по профилю курсовой подготовки не менее 3-х лет;
      2) сертифицированные тренеры, подготовленные с участием казахстанских и зарубежных экспертов;
      3) специалисты и работники производственных предприятий, имеющие стаж работы не менее 3-х лет;
      4) профессорско-преподавательский состав высших учебных заведений, осуществляющих подготовку специалистов по педагогическим и профильным специальностям.
      20. В период проведения курсов к чтению отдельных лекций и ведению практических занятий Организацией привлекаются методисты, педагоги, руководители организаций образования, практики, специалисты производственных предприятий, представители региональных палат предпринимателей и ассоциаций работодателей.
      21. Продолжительность Курсов:
      1) краткосрочные Курсы – не менее 36 академических часов;
      2) длительные Курсы – не менее 108 академических часов.
      22. Академический час Курса составляет 45 минут.
      23. Продолжительность Курсов по образовательным программам:
      1) "Лидерство учителя в педагогическом сообществе" - не менее 344 академических часов, "Лидерство учителя в школе" - не менее 320 академических часов, "Эффективное обучение" - не менее 296 академических часов;
      2) "Общечеловеческие ценности в целостном педагогическом процессе школы" - не менее 350 академических часов, "Общечеловеческие ценности в целостном педагогическом процессе класса" и "Общечеловеческие ценности на уроке" - не менее 340 академических часов;
      3) "Повышение языковой и профессиональной компетенции преподавателей английского языка" в рамках обновления содержания среднего образования - не менее 320 академических часов, по языковой компетенции - не менее 320 академических часов;
      4) руководителей общеобразовательных организаций - не менее 640 академических часов;
      5) преподавателей педагогических специальностей высших учебных заведений – не менее 240 академических часов.
      24. По завершению длительных Курсов Организация проводит итоговую оценку знаний по форме, утвержденной Организацией.
      25. Слушателям, прошедшим Курсы, Организацией выдается сертификат (по установленной форме и/или собственного образца) по теме курсов повышения квалификации.
      26. Слушателям, успешно прошедшим длительные Курсы по следующим образовательным программам:
      1) "Лидерство учителя в педагогическом сообществе" согласно приложению 4 к настоящим Правилам;
      2) "Лидерство учителя в школе" согласно приложению 5 к настоящим Правилам;
      3) "Эффективное обучение" согласно приложению 6 к настоящим Правилам;
      4) "Общечеловеческие ценности в целостном педагогическом процессе школы" согласно приложению 7 к настоящим Правилам;
      5) "Общечеловеческие ценности в целостном педагогическом процессе класса" согласно приложению 8 к настоящим Правилам;
      6) "Общечеловеческие ценности на уроке" согласно приложению 9 к настоящим Правилам;
      7) руководителей общеобразовательных организаций Республики Казахстан согласно приложению 10 к настоящим Правилам Организациями выдается сертификат по образцу, согласованному с Министерством.
      27. Слушатели длительных Курсов, указанных в пункте 26, не получившие сертификат, имеют возможность:
      1) на повторное оценивание знаний за счет собственных средств, не более одного раза в год;
      2) на повторное оценивание знаний со следующим потоком Курсов;
      3) на перевод по уважительной причине из одного потока на другой в течение текущего года;
      4) на завершение прерванного Курса по уважительной причине с предоставлением подтверждающих документов;
      5) на завершение прерванного Курса по уважительной причине с предоставлением подтверждающих документов за счет собственных средств (для преподавателей педагогических специальностей высших учебных заведений).
      28. Педагогам, получившим с 1 января 2016 года сертификат слушателей длительных Курсов, указанных в пункте 26, предоставляется возможность досрочного присвоения следующего уровня квалификации.
      29. Отчисленные слушатели в соответствии с приказом руководителя Организации и решением комиссии по рассмотрению обращений и заявлений слушателей длительных Курсов, созданных Организацией, производят возмещение затрат Организации.
      30.Сертификат подписывается руководителем Организации и действует в течение 5 лет со дня выдачи.
      31. Организациями осуществляется:
      1) посткурсовая поддержка сертифицированных педагогических кадров;
      2) разработка и утверждение методических ресурсов и инструментариев для посткурсовой поддержки, диагностического инструментария и механизма проведения посткурсового мониторинга (по согласованию с Управлениями образованиями).
      32. Организациями совместно с Управлениями образования проводится посткурсовой мониторинг.
      33. Министерством координируется посткурсовой мониторинг Курсов и проводится оценка эффективности Курсов.

  Приложение 1
к Правилам организации
и проведения курсов повышения
квалификации педагогических
кадров

Требования к педагогическим кадрам, претендующим на обучение на курсах повышения квалификации педагогических кадров по образовательным программам


"Лидерство учителя в педагогическом сообществе"
1
Высшее педагогическое образование, педагогический стаж не менее семи лет и высшее техническое и профессиональное (среднее профессиональное) образование, педагогический стаж не менее девяти лет;
участие в профессиональных конкурсах районного (городского), областного, республиканского (международного) уровня подготовившие победителей, призеров предметных олимпиад, творческих и научных конкурсов, спортивных соревнований районного (городского), областного, республиканского (международного) уровня;
использование инновационных методик и педагогических технологий в учебно-воспитательном процессе;
разработка или участие в разработке методических пособий и учебных программ и публикации в педагогических изданиях;
распространение опыта работы (публикации, сборники, рекомендации, пособия, выставочные материалы) в ходе подготовки и проведения республиканских (международных) конференций, семинаров, форумов;
проведение обучающих семинаров, тренингов районного, областного (городского), международного уровня, работа в качестве наставника для молодых педагогов;
владение знаниями в области ИКТ, MS Office, электронной почтой, сервисами Internet на уровне продвинутого пользователя. Наличие достаточно высокого уровня функциональной грамотности в сфере ИКТ, обоснованное применение ИКТ в образовательной деятельности для решения профессиональных, социальных и личностных задач.
"Лидерство учителя в школе"
2
Высшее педагогическое образование, педагогический стаж не менее пяти лет или высшее техническое и профессиональное (среднее профессиональное) образование, педагогический стаж не менее семи лет;
результаты участия в профессиональных конкурсах районного (городского), областного уровня;
результаты победителей, призеров предметных олимпиад, творческих и научных конкурсов, спортивных соревнований районного (городского), областного уровня (из числа его участников);
знание и применение инновационных методик в учебно-воспитательном процессе;
разработка или участие в разработке методических пособий и учебных программ;
распространение опыта работы (публикация, сборники, рекомендации, пособия, выставочные материалы) в ходе подготовки и проведения областных (республиканских) конференций, семинаров, форумов;
владение знаниями в области ИКТ: MS Windows, MS Office, электронная почта, Internet.
"Эффективное обучение"
3
Высшее педагогическое образование, педагогический стаж не менее трех лет или высшее техническое и профессиональное (среднее профессиональное) образование, педагогический стаж не менее пяти лет;
результаты участия в профессиональных конкурсах школьного, районного (городского) уровня;
результаты победителей, призеров предметных олимпиад, творческих и научных конкурсов, спортивных соревнований школьного, районного (городского) уровня (из числа его участников);
знание и применение инновационных методик в учебно-воспитательном процессе;
распространение опыта работы (публикации, сборники, рекомендации, пособия, выставочные материалы) в ходе подготовки и проведения районных (городских) конференций, семинаров, форумов;
владение базовыми знаниями в области информационно-коммуникационных технологий (далее - ИКТ): MS Windows, MS Office, электронная почта, Internet.
Примечание к пунктам 1, 2, 3: соответствие предъявляемым требованиям подтверждается документами (рекомендательные письма, экспертные заключения, решения коллегиальных органов, материалы и результаты анализа и оценивания проведенных открытых уроков, материалы по обобщению опыта, документальные подтверждения достижений и прогресса учащихся, результаты анкетирований и наблюдений, материалы, подтверждающие руководство методическими объединениями, а также научными, предметными, досуговыми кружками).
"Общечеловеческие ценности
в целостном педагогическом процессе школы"

4

Высшее педагогическое образование, педагогический стаж не менее семи лет или высшее техническое и профессиональное (среднее специальное) образование, педагогический стаж не менее девяти лет;
распространение опыта работы (публикации, сборники, рекомендации, пособия, выставочные материалы) в ходе проведения районных, городских, областных, международных конференций, семинаров, форумов по нравственно-духовной тематике;
публикации в педагогических изданиях нравственно-духовной направленности в РК и за рубежом или разработка/участие в разработке методических пособий и учебных программ нравственно-духовной направленности для учебных заведений;
проведение обучающих семинаров, тренингов районного, городского, областного, международного уровней (по нравственно-духовной тематике), работа в качестве наставника для молодых педагогов самопознания;
стаж работы в программе НДО "Самопознание" не менее семи лет;
наличие сертификата о прохождении курсов ННПООЦ "Бөбек" "Общечеловеческие ценности в целостном педагогическом процессе класса";
наличие первой квалификационной категории;
владение знаниями в области ИКТ: MS Windows, MS Office, электронная почта, Internet.
"Общечеловеческие ценности
в целостном педагогическом процессе класса"
5
Высшее педагогическое образование, педагогический стаж не менее пяти лет или высшее техническое и профессиональное (среднее специальное) образование, педагогический стаж не менее семи лет;
распространение опыта работы (публикации, сборники, рекомендации, пособия, выставочные материалы) в ходе проведения районных, городских, областных конференций, семинаров, форумов по нравственно-духовной тематике;
стаж работы в программе НДО "Самопознание" не менее пяти лет;
наличие сертификата о прохождении курсов "Общечеловеческие ценности на уроке";
наличие второй квалификационной категории;
владение знаниями в области ИКТ: MS Windows, MS Office, электронная почта, Internet.
"Общечеловеческие ценности на уроке"
6
Высшее педагогическое образование, педагогический стаж не менее одного года или высшее техническое и профессиональное (среднее специальное) образование, педагогический стаж не менее трех лет;
распространение опыта работы (публикации, выставочные материалы) в ходе проведения внутришкольных конференций, семинаров, форумов по нравственно-духовной тематике;
стаж работы в программе нравственно-духовного образования (далее НДО) "Самопознание" не менее одного года;
владение знаниями в области ИКТ: MS Windows, MS Office, электронная почта, Internet.
Примечание: до 2020 года достаточно наличия сертификата о прохождении 72-часовых курсов ННПООЦ "Бөбек", выданного не ранее 1 апреля 2013 года
по языковой компетенции
7
Высшее педагогическое образование с педагогическим стажем не менее трех лет или высшее техническое и профессиональное (среднее профессиональное) образование с педагогическим стажем не менее пяти лет;
владение базовыми знаниями английского языка;
распространение опыта работы (публикации, сборники, рекомендации, пособия, выставочные материалы) в ходе подготовки и проведения районных (городских) конференций, семинаров, форумов;
владение знаниями в области ИКТ: MS Windows, MS Office, электронная почта, Internet.
руководителей общеобразовательных организаций
8
Высшее педагогическое образование, педагогический стаж не менее семи лет или высшее техническое и профессиональное (среднее профессиональное) образование, педагогический стаж не менее девяти лет;
знание современных образовательных технологий;
участие в международных образовательных проектах, опыт внедрения в практику работы школы;
подтверждение успешности учебного заведения, которым руководит претендент;
распространение опыта работы (публикации, сборники, рекомендации, пособия, выставочные материалы) в ходе подготовки и проведения республиканских (международных) конференций, семинаров, форумов;
владение знаниями в области ИКТ: MS Windows, MS Office, электронная почта, Internet. Наличие достаточного уровня функциональной грамотности в сфере ИКТ, обоснованное применение ИКТ в образовательной деятельности для решения профессиональных, социальных и личностных задач.
Примечание: соответствие предъявляемым требованиям подтверждается документами (рекомендательные письма, экспертные заключения, решения коллегиальных органов, материалы и результаты анализа и оценивания проведенных открытых уроков, материалы по обобщению опыта, документальные подтверждения достижений и прогресса учащихся, результаты анкетирований и наблюдений, материалы, подтверждающие руководство методическими объединениями, а также научными, предметными, досуговыми кружками).

  Приложение 2
к Правилам организации
и проведения курсов повышения
квалификации педагогических
кадров
  Форма

      Руководителю
______________________________
______________________________
(наименование Организации)
______________________________
(фамилия, имя и отчество
(при его наличии) (далее - Ф.И.О.)
от ____________________________
фамилия
______________________________
имя
______________________________
Отчество (при его наличии)
______________________________
должность
      Заявление
      Я, _______________________________________________прошу
                              (Ф.И.О.)
      рассмотреть мою кандидатуру для обучения на курсах повышения
квалификации педагогических кадров Республики Казахстан по
образовательной программе _____________________________________
______________________ в группе с _____________________________
_______________________ языком обучения.
      ______________________
(подпись заявителя)
      
      "____" _____________ 201 __ года
      (дата подачи заявления)

  Приложение 3
к Правилам организации
и проведения курсов повышения
квалификации педагогических
кадров
  Форма

Анкета
слушателя курсов повышения квалификации
педагогических кадров Республики Казахстан

Фамилия, имя, отчество (при его наличии)
 
Дата рождения
 
Должность
 
Образование
 
Квалификационная категория (действительная до)
 
Место работы (полное наименование организации с указанием региона)
 
Общий стаж
 
Педагогический стаж
 
Язык обучения
 
Владение информационными технологиями
 
Публикации (тема)
 
Домашний адрес
 
Контактные телефоны
 
Электронная почта
 
Дополнительная информация
 
Предыдущие курсы повышения квалификации

Вид курса и тема
Место прохождения
Продолжительность курса
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

  Приложение 4
к Правилам организации
и проведения курсов повышения
квалификации педагогических
кадров
  Форма

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ
БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ
МИНИСТРЛІГІ
МИНИСТЕРСТВО
ОБРАЗОВАНИЯ И НАУКИ
РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН
ПЕДАГОГ КАДРЛАРДЫҢ
БІЛІКТІЛІГІН АРТТЫРУДЫҢ
БІЛІМ БЕРУ
БАҒДАРЛАМАЛАРЫ
ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ПРОГРАММЫ ПОВЫШЕНИЯ
КВАЛИФИКАЦИИ
ПЕДАГОГИЧЕСКИХ КАДРОВ
Сертификат
Т.А.Ә./Ф.И.О. ____________________________________________________

Қазақстан Республикасы педагог кадрларының біліктілігін арттырудың

"Педагогикалық қоғамдастықтағы мұғалім көшбасшылығы"

білім беру бағдарламасы бойынша мұғалімдерді оқыту курстарына яқтады

окончил (а) курсы обучения учителей

по образовательной программе повышения квалификации педагогических кадров

Республики Казахстан

"Лидерство учителя

в педагогическом сообществе"

Ұйымның атауы ___________________________________________
Наименование организации
Ұйымның жетекшісі ________________________________________
Руководитель организации

ПҚМК № 000000

Берілгенкүні: 20__жылғы "___"______ Дата выдачи: "__ "___20 __ года
 

  Приложение 5
к Правилам организации
и проведения курсов повышения
квалификации педагогических
кадров
  Форма

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ
БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ
МИНИСТРЛІГІ
МИНИСТЕРСТВО
ОБРАЗОВАНИЯ И НАУКИ
РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН
ПЕДАГОГ КАДРЛАРДЫҢ
БІЛІКТІЛІГІН АРТТЫРУДЫҢ
БІЛІМ БЕРУ
БАҒДАРЛАМАЛАРЫ
ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ПРОГРАММЫ ПОВЫШЕНИЯ
КВАЛИФИКАЦИИ
ПЕДАГОГИЧЕСКИХ КАДРОВ
Сертификат
Т.А.Ә./Ф.И.О. ____________________________________________________

Қазақстан Республикасы педагог кадрларының біліктілігін арттырудың

"Мектептегі мұғалім көшбасшылығы"

білім ерубағдарламасы бойынша мұғалімдерді оқыту курстарына яқтады

окончил (а) курсы обучения учителей

по образовательной программе повышения квалификации педагогических кадров

Республики Казахстан

"Лидерство учителя"

Ұйымның атауы ___________________________________________
Наименование организации
Ұйымның жетекшісі ________________________________________
Руководитель организации

ММК № 000000

Берілгенкүні: 20__жылғы "___"______ Дата выдачи: "__ "___20 __ года

  Приложение 6
к Правилам организации
и проведения курсов повышения
квалификации педагогических
кадров
  Форма

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ
БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
МИНИСТЕРСТВО ОБРАЗОВАНИЯ И НАУКИ
РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН
ПЕДАГОГ КАДРЛАРДЫҢ
БІЛІКТІЛІГІН АРТТЫРУДЫҢ
БІЛІМ БЕРУ
БАҒДАРЛАМАЛАРЫ
ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ПРОГРАММЫ
ПОВЫШЕНИЯ КВАЛИФИКАЦИИ
ПЕДАГОГИЧЕСКИХ КАДРОВ

                                     Сертификат
      Т.А.Ә./Ф.И.О. ____________________________________________________

Қазақстан Республикасы педагог кадрларының біліктілігін арттырудың

"Тиімді оқыту"

білім беру бағдарламасы бойынша

мұғалімдерді оқыту

курсына яқтады

окончил (а) курсы обучения учителей

по образовательной программе повышения квалификации педагогических кадров

Республики Казахстан

"Эффективное обучение"

       Ұйымныңатауы __________________________________________________
Наименование организации
       Ұйымның жетекшісі ______________________________________________
Руководитель организации
                                                                         ТО № 000000
      Берілгенкүні: 20__жылғы "___"_______ Дата выдачи: "__ "___20 __ года

  Приложение 7
к Правилам организации
и проведения курсов повышения
квалификации педагогических
кадров
  Форма

             ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
      "БӨБЕК" ҰЛТТЫҚ ҒЫЛЫМИ-ПРАКТИКАЛЫҚ, БІЛІМ БЕРУ ЖӘНЕ
                        САУЫҚТЫРУ ОРТАЛЫҒЫ
                    МИНИСТЕРСТВО ОБРАЗОВАНИЯ И НАУКИ
                   РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН
      НАЦИОНАЛЬНЫЙ НАУЧНО-ПРАКТИЧЕСКИЙ, ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ
                  И ОЗДОРОВИТЕЛЬНЫЙ ЦЕНТР "БОБЕК"
                                     Сертификат
             Т.А.Ә./Ф.И.О. ______________________________________________________

"Өзін-өзі тану" рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының педагог мамандардың біліктілігін арттыру курсын аяқтады

окончил(а) курсы повышения квалификации учителей по программе нравственно-духовного образования "Самопознание"

Тақырыбы: Мектептің біртұтас педагогикалық процесіндегі жалпыадамзаттық құндылықтар

Тема: Общечеловеческие ценности в целостном педагогическом процессе школы

"Бөбек" ұлттық ғылыми-практикалық, білім беру

және сауықтыруорталығы

Ұйымның атауы

Национальный научно-практический, образовательный и оздоровительный центр "Бобек"

Наименование организации

Бас директор

Генеральный директор

Ұйымныңжетекшісі

Руководитель организации

№ 00000000

Берілгенкүні:

20___ж. “___”___________

Дата выдачи:

“___”_________ 20 _ г

  Приложение 8
к Правилам организации
и проведения курсов повышения
квалификации педагогических
кадров
  Форма

                   ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
            "БӨБЕК" ҰЛТТЫҚ ҒЫЛЫМИ-ПРАКТИКАЛЫҚ, БІЛІМ БЕРУ ЖӘНЕ
                              САУЫҚТЫРУ ОРТАЛЫҒЫ
                         МИНИСТЕРСТВО ОБРАЗОВАНИЯ И НАУКИ
                        РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН
            НАЦИОНАЛЬНЫЙ НАУЧНО-ПРАКТИЧЕСКИЙ, ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ
                        И ОЗДОРОВИТЕЛЬНЫЙ ЦЕНТР "БОБЕК"
                                     Сертификат
             Т.А.Ә./Ф.И.О. ______________________________________________________

"Өзін-өзі тану" рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының педагог мамандардың біліктілігін арттыру курсын аяқтады

окончил(а) курсы повышения квалификации учителей по программе нравственно-духовного образования "Самопознание"

Тақырыбы: Сыныптың біртұтас педагогикалық процесіндегі жалпыадамзаттық құндылықтар

Тема: Общечеловеческие ценности в целостном педагогическом процессе класса

"Бөбек" ұлттық ғылыми-практикалық, білім беру

және сауықтыру орталығы

Ұйымның атауы

Национальный научно-практический, образовательный и оздоровительный центр "Бобек"

Наименование организации

Бас директор

Генеральный директор

Ұйымныңжетекшісі

Руководитель организации

№ 00000000

Берілгенкүні:

20___ж. “___”___________

Дата выдачи:

“___”_________ 20 _ г

  Приложение 9
к Правилам организации
и проведения курсов повышения
квалификации педагогических
кадров
  Форма

                   ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
            "БӨБЕК" ҰЛТТЫҚ ҒЫЛЫМИ-ПРАКТИКАЛЫҚ, БІЛІМ БЕРУ ЖӘНЕ
                              САУЫҚТЫРУ ОРТАЛЫҒЫ
                         МИНИСТЕРСТВО ОБРАЗОВАНИЯ И НАУКИ
                        РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН
            НАЦИОНАЛЬНЫЙ НАУЧНО-ПРАКТИЧЕСКИЙ, ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ
                        И ОЗДОРОВИТЕЛЬНЫЙ ЦЕНТР "БОБЕК"
                                     Сертификат
       Т.А.Ә./Ф.И.О. ______________________________________________________

"Өзін-өзі тану" рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының педагог мамандардың біліктілігін арттыру курсын аяктады

Тақырыбы: Сабақтағы жалпыадамзаттық құндылықтар

окончил(а) курсы повышения квалификации учителей по программе нравственно-духовного образования "Самопознание"

Тема: Общечеловеческие ценности на уроке

"Бөбек" ұлттықғылыми-практикалық, білім беру және сауықтыру орталығы

"Өрлеу" біліктілікті арттыру

ұлттық орталығы” АҚ

Ұйымның атауы

Бас директор

Басқарматөрағасы

Ұйымныңжетекшісі

Берілгенкүні“___”_________20__жылғы

Национальный научно-практический, образовательный и оздоровительный центр "Бобек"

АО “Национальный центр повышения квалификации “Өрлеу”

Наименование организации

Генеральный директор

Председатель правления

Руководитель организации

№ 00000000

Дата выдачи:

“___”_________ 20 _ г

  Приложение 10
к Правилам организации
и проведения курсов повышения
квалификации педагогических
кадров
  Форма

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ
БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
МИНИСТЕРСТВО ОБРАЗОВАНИЯ И НАУКИ
РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН
Қазақстан Республикасы
жалпы білім беру ұйымдары басшыларының біліктілігін арттыру бағдарламасы
Программа повышения квалификации руководителей общеобразовательных организаций
Республики Казахстан
Сертификат
Т.А.Ә./Ф.И.О. _____________________________________________

ҚазақстанРеспубликасыныңжалпы білім беру ұйымдары басшыларының біліктілігін арттырудың білім беру бағдарламасы бойынша курсты аяқтады

окончил (а) курсы по образовательной программе повышения квалификации руководителей общеобразовательных организаций Республики Казахстан

Ұйымның атауы _______________________________________________
Наименование организации
Ұйымның жетекшісі ____________________________________________
Руководитель организации

                                                                                     D № 000000
             Берілгенкүні: 20__ж. "___"_______                  Дата выдачи: "__ "___20 __ г.