"Теміржол көлігіндегі қауіпсіздік қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 26 наурыздағы № 334 бұйрығына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2017 жылғы 21 ақпандағы № 105 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2017 жылғы 5 сәуірде № 14981 болып тіркелді.

      "Құқықтық актілер туралы" 2016 жылғы 6 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы 50-бабының 2-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. "Теміржол көлігіндегі қауіпсіздік қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 26 наурыздағы № 334 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізімінде № 11602 болып тіркелген, 2015 жылғы 31 шілдеде "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) мынадай өзгерістер мен толықтыру енгізілсін:
      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Теміржол көлігіндегі қауіпсіздік қағидаларына:
      12, 13, 14, 15 және 16-тармақтары мынадай редакцияда жазылсын:
      "12. Теміржол көлігінде қауіпсіздікті қамтамасыз ету шараларын сақтамау салдарларына қарай қозғалыс қауіпсіздігін бұзудың мынадай түрлеріне (топтарына) бөлінеді:
      күйреу;
      авария;
      оқиға;
      инцидент.
      13. Нәтижесінде адамдар қаза болған немесе теміржол жылжымалы құрамы, арнайы жылжымалы құрамы мүкәммалдан шығарылу дәрежесіне дейін зақымдалған магистральдық, станциялық, кірме жолдарда немесе мемлекеттік-жеке әріптестік шарттары бойынша теміржол жолдарында, оның ішінде концессия шарттары бойынша теміржол жылжымалы құрамның, арнайы жылжымалы құрамның соқтығысу, рельстен шығу жағдайлары поездардың күйреуіне жатады.
      14. Нәтижесінде адамдар ауыр дене жарақаттарын алған немесе теміржол жылжымалы құрамының, арнайы жылжымалы құрамының күрделі жөндеу көлемінде бүлінген, магистральдық, станциялық, кірме жолдарда немесе мемлекеттік-жеке серіктестік шарттар бойынша теміржол жолдарында, оның ішінде концессия шарттары бойынша теміржол жылжымалы құрамның, арнайы жылжымалы құрамның соқтығысу, рельстен шығу жағдайлары аварияға жатады.
      15. Магистральдық, станциялық, кірме жолдарда немесе мемлекеттік-жеке серіктестік шарттар бойынша теміржол жолдарында, оның ішінде концессия шарттары бойынша, бірақ осы Қағидалардың 13 немесе 14-тармақтарында көрсетілген салдар болмаған теміржол жылжымалы құрамының, арнайы жылжымалы құрамның соқтығысу, рельстен шығу жағдайлары оқиғаларға жатады.
      16. Инцидентке мынадай жағдайлар жатады:
      1) поезды бос емес жолға қабылдау келе жатқан поезд бағдаршамның рұқсат беру кірме (бағыттық) сигналында немесе шақыру белгісінде өтіп кеткен (локомотивтің бір бөлігімен болса да) немесе поезд машинисі басқа поезд немесе жылжымалы құрам тұрған жолға дайындалған бағыт кезінде станцияға жүріп өтуге рұқсат алған жағдай;
      2) поезды бос емес аралыққа (блок-учаскеге) жөнелту бағдаршамның ашық шығу сигналы немесе шақыру сигналы кезінде немесе машинистке аралыққа орналасуға берілген рұқсат бойынша және ол қажетті жағдайларда поездың жүруі туралы қосымша нұсқау немесе сигнал алғаннан кейін алда тұрған аралыққа (блок-учаске), онда басқа поездың (кез келген бағыттағы) немесе жылжымалы құрамның тұрғанына қарамастан, поездың жөнелтілуі (немесе тоқтамай өтуі) және осы жолдың шығу сигналынан (сигнал болмағанда - шектік бағанадан) локомотивтің бір бөлігімен болса да өтіп кету жағдайы;
      3) поезды дайындалмаған бағыт бойынша қабылдау (жөнелту) дұрыс дайындалмаған немесе дайын емес, соның ішінде жылжымалы құрам тұрмаған жолға әкелетін бағытқа бағдаршамның тыйым салатын кірме (шығу) сигналы кезінде келе жатқан (жөнелтілетін) поезд бағдаршамның ашық кірме (шығу) сигналынан өтіп кеткен (локомотивтің бір бөлігімен болса да) немесе станцияға (станциядан) жүруге машинист рұқсат алған, сондай-ақ электр тартымы бар поезға электрлендірілмеген жолға немесе токтың басқа түрімен электрлендірілген жолға немесе түйіспе сымында кернеуі алынған жолға қабылдау бағыты әзірленген жағдай;
      4) бағдаршамның тыйым салу сигналынан немесе шектік бағанадан рұқсатсыз өту;
      5) Арнайы жылжымалы құрам және/немесе жылжымалы құрама асты немесе алды маневрлік бағыттамаға немесе поездға кіретін бағыттаманы ауыстыру немесе жылжымалы өзекшесі үшкірін ауыстыру;
      6) жылжымалы құрамның станциялардағы, кірме жолдардағы, оның ішінде концессия шарттары бойынша теміржолдардағы шектік бағанадан асып іргелес аралыққа поезды қабылдау-жөнелту бағытына, станциядан аралыққа немесе аралықтан станцияға кетуі, бірақ осы Қағидалардың 13, 14 және 15-тармақтарында көрсетілген салдардың болмауы;
      7) жылжымалы құрам осінің, доңғалақ осі мойнағының, доңғалақ жұбының сынуы;
      8) жылжымалы құрам арбашасының бүйір жағының немесе рессоры үстіндегі арқалығының сынуы (жарылу);
      9) жылжымалы құрам арқалығының сынуы (жарылу);
      10) техникалық ақауларға байланысты, жолда жолаушылар поездарынан вагонның ағытылуы (жолаушылар поездарын құрастыру станцияларынан басқа, барлық станцияларда есепке алынады);
      11) поезды жабылған шеткі крандармен жөнелту;
      12) станцияларда бағдаршам белгісінің тыйым салу көрсеткішінде жылжымалы құрамның жүріп өтуіне әкеп соқтырған бағдаршамның рұқсат сигналының тыйым салу сигналына ауысуы - станцияда белгі беру құрылғыларының, рельстік тізбегінің ақаулығынан, электр энергиясының ажыратылуынан немесе персоналдың қатесінен бағдаршамның рұқсат беру көрсеткішінің тыйым салу көрсеткішіне ауысып, жылжымалы құрамның тыйым салу сигналынан өтіп кетуіне әкеп соқтырған жағдай (сыртқы электрмен жабдықтау бойынша құрылғыларды ажырату жағдайларында оның жүруімен тыйым салу сигналын қоспағанда);
      13) нәтижесінде ауыстыру талап етілген, жолаушылар поезындағы локомотивтің ақауы (локомотив бригадаларын ауыстыру пункттерінен, сондай-ақ негізгі немесе айналымды локомотив депосы бар пункттерден басқа, барлық станцияларда есепке алынады);
      14) жолда келе жатқанда жүктің құлауы - жүктің немесе оның бөлігінің темір жолға түсу жағдайы, сондай-ақ жүктің жылжымалы құрамға жүкті тиеудің белгіленген өлшемдерінен шығуын туғызған жүк бекітпесінің ығысуы, бұрылуы, бұзылуы және басқа да ақаулар;
      15) аралықтар мен станцияларда жол жұмыстарын жүргізу орындарының сигналдық белгілермен қоршалмауы;
      16) пайда болу:
      бағдаршамда тыйым салу орнына жалған рұқсат беруді көрсетудің;
      автоматты локомотив сигнализациясы аралықта сигнализация және байланыс дербес құралы ретінде қолданғанда, локомотив бағдаршамында тыйым салу орнына жалған рұқсат беруді көрсетудің пайда болуы;
      17) поездағы жылжымалы құрамның автотіркегіштерінің немесе басқа тіркеу құрылғыларының өздігінен ағытылуы;
      18) поездағы жылжымалы құрам автотіркегішінің немесе басқа тіркеу құрылғыларының үзілуі;
      19) жылжымалы құрам бөліктерінің темір жолға құлауы;
      20) аралықта немесе станцияларда жүк тиеудің техникалық шарттарының бұзылуынан және/немесе қауіпті жүктің төгілуі себебінен вагонның поездан ағытылуы (коммерциялық бақылау пункты бар станциядан басқа, барлық станциялар есепке алынады);
      21) нәтижесінде поездардың аралықта немесе станцияда бір сағат уақыт кідіруіне жол берілген, жолдың, жылжымалы құрамның, оның ішінде "PatentesTalgo S.L." компаниясы өндірісі вагонының сигнал беру, орталықтандыру, бұғаттау және байланыс, түйіспелі желі, электрмен жабдықтау құрылғыларының және басқа да техникалық құралдардың ақаулығы;
      22) магистральдық, станциялық, кірме жолдарда немесе мемлекеттік-жеке әріптестік шарттары бойынша теміржол жолдарында, оның ішінде концессия шарттары бойынша адамды басып кету жағдайы;
      23) магистральдық, станциялық, кірме жолдарда және мемлекеттік-жеке әріптестік шарттары бойынша теміржол жолдарында, оның ішінде концессия шарттары бойынша малды басып кету салдарынан поездан ағытылуы талап етілетін жылжымалы құрамның бүлінуі;
      24) Жүк поезының жүру жолында техникалық ақаулықтарынан жүк вагонын ағыту (техникалық қызмет көрсетудің негізгі пунктерінен басқа, барлық жағдайларда есепке алынады);
      25) жолдың жоғарғы құрылысын күтіп ұстаудың бұзылуынан локомотив машинисінің жолдағы "соққыны" мәлімдеуі;
      26) сигнал берудің, орталықтандырудың және бұғаттау мен байланыстың, электрмен жабдықтаудың қалыпты жұмысының бұзылуына алып келген сыртқы ауа температурасы минус 350С-тан төмен, жел екпіні 20 м/сек-тан астам, найзағай құбылыстары, электрлендірілген учаскелерде түйіспе сымды мұз басқанда кезіндегі ауа-райы жағдайы;
      27) сигнал беру құрылғыларының техникалық жарамды кезінде автокөлік құралдарымен темір жол өтпелеріндегі жол-көлік оқиғасы;
      28) техникалық күтіп ұстауды бұзу салдары болып табылған жылжымалы құрамның, жолдың жоғарғы құрылысының, өртену жағдайы;
      29) табиғи факторлардың (жолды су шайып кету және қар басып қалу) немесе бөгде адамдардың іс-әрекетінің салдарынан болған осы учаске бойынша поезды өткізудің кідіруін туғызған жолдың жоғарғы құрылысының бұзылуы;
      30) поезды шұғыл тежеуді қолдану қажеттілігін және оның тоқтауын туындатқан бөгде адамдардың темір жолға заттар қоюы;
      31) қозғалыс қауіпсіздігін өзге де бұзушылықтар, жоғарыда көрсетілген тізбеге енбейтін бөгде себептердің салдары болып табылатын жағдайлар жатады.";
      17 және 18-тармақтары алып тасталсын;
      46-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "46. Инциденттерді қоспағанда теміржол көлігінде жол берілген қауіпсіздік бұзушылықтарды есепке алуды облыстар, астана және республикалық маңызы бар қалалар бөлінісінде уәкілетті орган мен оның аумақтық бөлімшелері жүргізеді.
      Инциденттер тасымалдау процесіне қатысушымен, теміржол көлігінің қосалқы қызметімен есепке алынады.";
      49-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "49. Осы Қағидалардың 48-тармағында белгіленген тәртіпте жылжымалы құрамның, жолдың, энергиямен жабдықтаудың, сигнал беру мен байланыстың техникалық ақаулығы бойынша жол жіберілген қауіпсіздік бұзушылықтары есепке алынады.";
      55-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "55. Магистральдық, станциялық және кірме жолдарда және мемлекеттік-жеке серіктестік шарт бойынша теміржолдарда, оның ішінде концессия шарты бойынша жүк вагоны арбашығының құйма бөлшектерінің омырылуы себебінен жол берілген қауіпсіздікті бұзу жағдайында, Ұлттық инфрақұрылым операторы:
      1) омырылу болған аумақтағы теміржол әкімшілігінен және/немесе омырылған бөлшекті дайындаушы зауыттан арбашықтың құйма бөлшектері омырылуынан (жарылу) болған ақау жағдайы туралы ақпаратты алады;
      2) дайындаушы зауыттан және дайындаушы зауыт орналасқан аумақтағы теміржол әкімшілігінен, қажет болған жағдайда Достастыққа қатысушы мемлекеттердің Теміржол кеңесі дирекциясынан омырылған бөлшекпен бір балқымада болған құйма бөлшектер туралы ақпаратты алады;
      3) "вагондар паркінің автоматтандырылған дерекқоры" бойынша омырылған бөлшекпен бір балқымадағы бөлшектермен жабдықталған вагон нөмірлерін айқындайды;
      4) осы тармақтың 1), 2), 3) тармақшаларын орындағаннан кейін омырылған бөлшекпен бір балқымадағы бөлшектермен жабдықталған вагон нөмірлерін уәкілетті органға жібереді;
      5) уәкілетті органының өкімі бойынша, бұдан Қазақстан Республикасы аумағында балқытылған арбаша бөлшектерімен құрастырылған, бір балқымадағы омырылған бөлшекпен дайындалған барлық нысан иелігіндегі жылжымалы құрамды жібермеуге шешім қабылдайды.
      Уәкілетті органның қабылдаған шешімін Қазақстан Республикасы резидент вагон иелері, сондай-ақ 1500 мм. кеңістік барлық теміржол әкімшілігі хабарлайды.";
      Мынадай мазмұндағы 55-1-тармақпен толықтырылсын:
      "55-1. Мүдделі адаммен тәуелсіз сараптаманы ұсынған жағдайда омырылған бөлшекпен бір балқымада болған бөлшекті қауіпсіз деп растау мақсатында уәкілетті органының өкімі бойынша, бұдан Қазақстан Республикасы аумағында балқытылған арбаша бөлшектерімен құрастырылған, бір балқымадағы омырылған бөлшекпен дайындалған барлық нысан иелігіндегі жылжымалы құрамды жібермеуге шешім қабылдайды.".
      2. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Көлік комитеті:
      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;
      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркеуден өткен күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі қағаз және электрондық түрдегі көшірмелерін ресми жариялау және Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;
      3) осы бұйрық мемлекеттік тіркеуден өткен күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмелерін мерзімді баспа басылымдарына ресми жариялауға жіберуді;
      4) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;
      5) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Заң департаментіне осы тармағының 1), 2), 3) және 4) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму вице-министріне жүктелсін.
      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      ҚазақстанРеспубликасының
Инвестициялар және даму
Министрі
Ж. Қасымбек

      "КЕЛІСІЛГЕН"
      Қазақстан Республикасының
      Ұлттық экономика министрі
      ___________ Т. Сүлейменов
      2017 жылғы 3 наурыз
      "КЕЛІСІЛГЕН"
      Қазақстан Республикасының
      Ішкі істер министрі
      ____________ Қ. Қасымов
      2017 жылғы 27 ақпан

О внесении изменений и дополнения в приказ исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 26 марта 2015 года № 334 "Об утверждении Правил безопасности на железнодорожном транспорте"

Приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 21 февраля 2017 года № 105. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 5 апреля 2017 года № 14981.

      В соответствии с пунктом 2 статьи 50 Закона Республики Казахстан от 6 апреля 2016 года "О правовых актах" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 26 марта 2015 года № 334 "Об утверждении Правил безопасности на железнодорожном транспорте" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11602, опубликованный 31 июля 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующие изменение и дополнения:

      в Правилах безопасности на железнодорожном транспорте, утвержденных указанным приказом:

      пункты 12, 13, 14, 15 и 16 изложить в следующей редакции:

      "12. Не соблюдение мер обеспечения безопасности на железнодорожном транспорте в зависимости от последствий подразделяются (классифицируются) по следующим видам нарушений безопасности движения:

      крушение;

      авария;

      событие;

      инцидент.

      13. К крушениям относятся случаи столкновения, схода железнодорожного подвижного состава, специального подвижного состава на магистральных, станционных, подъездных путях или на железнодорожных путях по договорам государственно-частного партнерства, в том числе по договорам концессии, в результате которых погибли люди или поврежден железнодорожный подвижной состав, специальный подвижной состав до степени исключения его из инвентаря.

      14. К авариям относятся случаи столкновения, схода железнодорожного подвижного состава, специального подвижного состава на магистральных, станционных, подъездных путях или на железнодорожных путях по договорам государственно-частного партнерства, в том числе по договорам концессии, в результате которых получили тяжкие телесные повреждения люди или поврежден железнодорожный подвижной состав, специальный подвижной состав в объеме капитального ремонта.

      15. К событиям относятся случаи столкновения, схода железнодорожного подвижного состава, специального подвижного состава на магистральных, станционных, подъездных путях или на железнодорожных путях по договорам государственно-частного партнерства, в том числе по договорам концессии, но не имеющие последствия, указанные в пунктах 13 и 14 настоящих Правил.

      16. К инцидентам относятся следующие случаи:

      1) прием поезда на занятый путь – случай, когда прибывающий поезд проследовал (хотя бы частью локомотива) разрешающий входной (маршрутный) сигнал светофора или пригласительный сигнал, или машинист поезда получил разрешение на следование на станцию при маршруте, приготовленном на путь, занятый другим поездом или подвижным составом;

      2) отправление поезда на занятый перегон (блок-участок) - случай, когда при открытом выходном сигнале светофора или пригласительном сигнале, или по врученному машинисту разрешению на занятие перегона и по получении им в необходимых случаях дополнительного указания или сигнала об отправлении поезд отправился (проследовал без остановки) и проехал выходной сигнал данного пути (при отсутствии сигнала – предельный столбик), хотя бы частью локомотива в то время, когда впереди расположенный перегон (блок-участок) занят поездом (любого направления) или подвижным составом;

      3) прием (отправление) поезда по не готовому маршруту – случай, когда прибывающий (отправляющийся) поезд проследовал (хотя бы частью локомотива) открытый входной (выходной) сигнал светофора или машинист получил разрешение на следование на станцию (со станции) при запрещающем входном (выходном) сигнале светофора при неправильно приготовленном или неготовом маршруте, в том числе ведущим на путь, не занятый подвижным составом, а также, когда поезду с электрической тягой приготовлен маршрут на не электрифицированный путь или путь с другим родом тока или путь со снятым напряжением в контактном проводе;

      4) проезд запрещающего сигнала светофора или предельного столбика без разрешения;

      5) перевод стрелки или подвижного сердечника крестовины, которая входит в поездной или маневровый маршрут перед или под подвижным составом и/или специальным подвижным составом;

      6) уход подвижного состава на маршрут приема-отправления поезда, на прилегающий перегон на станциях, подъездных путях, в том числе на железнодорожных путях по договорам концессии, за предельный столбик, со станции на перегон или с перегона на станцию, но не имеющий последствий, указанных в пунктах 13, 14 и 15 настоящих Правил;

      7) изломы оси, осевой шейки колеса, колесной пары подвижного состава;

      8) излом (надрыв) боковины или надрессорной балки тележки подвижного состава;

      9) излом (надрыв) хребтовой балки подвижного состава;

      10) отцепка вагона от пассажирского поезда в пути следования из-за технических неисправностей (учитывается на всех станциях, кроме станции формирования пассажирского поезда);

      11) отправление поезда с перекрытыми концевыми кранами;

      12) перекрытие разрешающего сигнала светофора на запрещающее, повлекшее проезд подвижным составом запрещающего показания сигнала светофора на станции – случай, когда из-за неисправности устройств сигнализации, рельсовых цепей, выключения электроэнергии или ошибки персонала, произошло перекрытие разрешающего показания светофора на запрещающий, повлекшее проезд подвижным составом запрещающего сигнала светофора на станции (за исключением перекрытия сигнала с его проездом в случаях отключения устройств по внешнему электроснабжению);

      13) неисправность локомотива в поезде, в результате которой потребовалась его замена (учитывается на всех станциях, кроме пунктов смены локомотивных бригад, а также пунктов с основным или оборотным локомотивным депо);

      14) развал груза в пути следования – случай падения груза или его части на железнодорожный путь, а также смещение, разворот, расстройство крепления груза и другие неисправности, вызвавшие выход груза за установленный габарит погрузки подвижного состава;

      15) не ограждение сигнальными знаками места производства путевых работ на перегонах и станциях;

      16) появление на:

      светофоре ложного разрешающего показания сигнала вместо запрещающего;

      локомотивном светофоре ложного разрешающего показания сигнала вместо запрещающего, когда автоматическая локомотивная сигнализация применяется как самостоятельное средство сигнализации и связи на перегоне;

      17) саморасцеп автосцепок или других сцепных устройств подвижного состава в поезде;

      18) обрыв автосцепки или других сцепных устройств подвижного состава в поезде;

      19) падение на железнодорожный путь деталей подвижного состава;

      20) отцепка вагона от поезда на перегоне или станциях из-за нарушений технических условий погрузки груза и/или образовавшейся течи опасного груза (учитывается на всех станциях, кроме станции имеющих пункты коммерческого осмотра);

      21) неисправности пути, подвижного состава, в том числе вагонов производства компании "PatentesTalgo S.L.", устройств сигнализации, централизации, блокировки и связи, контактной сети, электроснабжения и других технических средств в результате которых допущена задержка поезда на перегоне или на станции более 1 часа;

      22) случаи наезда на людей на магистральных, станционных, подъездных путях или на железнодорожных путях по договорам государственно-частного партнерства, в том числе по договорам концессии;

      23) случаи наезда на скот на магистральных, станционных, подъездных путях или на железнодорожных путях по договорам государственно-частного партнерства, в том числе по договорам концессии с повреждением подвижного состава, требующим его отцепку от поезда;

      24) отцепка вагонов от грузового поезда в пути следования из-за технических неисправностей (учитывается во всех случаях, кроме основных пунктов технического обслуживания);

      25) заявлен "толчок" машинистом локомотива в пути из-за нарушения содержания верхнего строения пути;

      26) погодные условия, при температуре наружного воздуха ниже минус 35оС, порывах ветра более 20 м/сек, грозовых явлениях, обледенениях контактного провода электрифицированных участков, повлекшие сбой нарушения нормальной работы сигнализации, централизации и блокировки и связи, энергоснабжения;

      27) дорожно-транспортное происшествие на железнодорожных переездах с автотранспортными средствами при исправном техническом состоянии устройств сигнализации;

      28) случаи возгорания подвижного состава, верхнего строения пути, которые явились следствием нарушений технического содержания;

      29) нарушения устройства верхнего строения пути, произошедшие в результате природных факторов (размывы и заносы пути) или действий посторонних лиц, которые вызвали задержку пропуска поезда по данному участку;

      30) наложение посторонними лицами предметов на железнодорожный путь, которые вызвали необходимость применения экстренного торможения поезда и его остановку;

      31) иные нарушения безопасности движения, случаи, которые явились следствием сторонних причин, не попадающие в вышеуказанный перечень.";

      пункты 17 и 18 исключить;

      пункт 46 изложить в следующей редакции:

      "46. Учет допущенных нарушений безопасности движения на железнодорожном транспорте, за исключением инцидентов, ведется уполномоченным органом и его территориальными подразделениями в разрезе областей, столицы и городов республиканского значения.

      Инциденты учитываются участниками перевозочного процесса, вспомогательными службами железнодорожного транспорта.";

      пункт 49 изложить в следующей редакции:

      "49. В порядке, установленном пунктом 48 настоящих Правил, учитываются нарушения безопасности, допущенные по технической неисправности подвижного состава, пути, энергоснабжения, сигнализации и связи.";

      пункт 55 изложить в следующей редакции:

      "55. В случае нарушения безопасности на магистральных, станционных, подъездных путях или на железнодорожных путях по договорам государственно-частного партнерства, в том числе по договорам концессии, допущенного по причине излома (надрыва) литых деталей тележки вагонов, Национальный оператор инфраструктуры:

      1) получает от железнодорожной администрации на территории, которой произошел излом и/или завода-изготовителя изломавшейся детали информацию о случае нарушения безопасности движения, вызванного изломом (надрывом) литых деталей тележки;

      2) получает от завода-изготовителя и железнодорожной администрации, на территории которой находится завод-изготовитель, а при необходимости и Дирекции Совета железнодорожного транспорта государств-участников Содружества информацию о литых деталях, находившихся в одной плавке с изломавшейся;

      3) определяет по "автоматизированному банку данных парка вагонов" номера вагонов, оборудованных деталями одной плавки с изломавшейся;

      4) после исполнения подпунктов 1), 2), 3) настоящего пункта направляет информацию в уполномоченный орган с номерами вагонов, оборудованных деталями одной плавки с изломавшейся;

      5) по распоряжению уполномоченного органа применяет меры по недопущению дальнейшей эксплуатации на территории Республики Казахстан подвижного состава всех форм собственности укомплектованных литыми деталями тележек, изготовленных в одной плавке с изломавшейся.

      О принятом решении уполномоченного органа извещает владельцев вагонов резидентов Республики Казахстан, а также все железнодорожные администрации пространства 1520 мм.";

      дополнить пунктом 55-1 следующего содержания:

      "55-1. В случае предоставления заинтересованным лицом результатов независимой экспертизы с целью подтверждения безопасности эксплуатации литой детали, вошедшей в одну плавку с изломавшейся, уполномоченный орган принимает решение о дальнейшей эксплуатации на территории Республики Казахстан подвижного состава всех форм собственности укомплектованных литыми деталями тележек, изготовленных в одной плавке с изломавшейся после дополнительного рассмотрения всех обстоятельств происшествия с учетом результатов указанной экспертизы.".

      2. Комитету транспорта Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его копии в печатном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) в течении десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания;

      4) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан;

      5) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, согласно подпунктам 1), 2), 3) и 4) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
Ж. Қасымбек

      "СОГЛАСОВАН"
Министр национальной
экономики Республики Казахстан
_________________ Т. Сулейменов
3 марта 2017 года

      "СОГЛАСОВАН"
Министр внутренних дел
Республики Казахстан
_________________ К. Касымов

      27 февраля 2017 года