"Уәкілетті органның жеке күзет ұйымында басшы және күзетші лауазымдарын атқаратын жұмыскерлерді даярлау және біліктілігін арттыру жөніндегі арнайы оқу орталығын айқындауы" электрондық мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2015 жылғы 8 мамырдағы № 442 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2017 жылғы 30 мамырдағы № 366 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2017 жылғы 30 маусымда № 15289 болып тіркелді. Күші жойылды- Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2020 жылғы 28 наурыздағы № 261 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Ішкі істер министрінің 28.03.2020 № 261 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Уәкілетті органның жеке күзет ұйымында басшы және күзетші лауазымдарын атқаратын жұмыскерлерді даярлау және олардың біліктілігін арттыру жөніндегі арнайы оқу орталығын айқындауы" электрондық мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2015 жылғы 8 мамырдағы № 442 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11352 тіркелген, "Казахстанская правда" 2016 жылғы 23 шілдедегі № 140 (28266) және "Егемен Қазақстан" 2016 жылғы 23 шілдедегі № 140 (28868) газеттерінде жарияланған) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "Уәкілетті органның жеке күзет ұйымында басшы және күзетші лауазымдарын атқаратын жұмыскерлерді даярлау және олардың біліктілігін арттыру жөніндегі арнайы оқу орталығын айқындауы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы";

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Қоса беріліп отырған "Уәкілетті органның жеке күзет ұйымында басшы және күзетші лауазымдарын атқаратын жұмыскерлерді даярлау және олардың біліктілігін арттыру жөніндегі арнайы оқу орталығын айқындауы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Уәкілетті органның жеке күзет ұйымында басшы және күзетші лауазымдарын атқаратын жұмыскерлерді даярлау және олардың біліктілігін арттыру жөніндегі арнайы оқу орталығын айқындауы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Әкімшілік полиция комитеті (И.В. Лепеха):

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін баспа және электрондық түрде мемлекеттік және орыс тілдерінде бір данада Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің Эталондық бақылау банкіне енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорынға жолдауды;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      4) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Ішкі істер министрінің орынбасары полиция генерал-майоры Е.З. Тургумбаевқа жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Ішкі істер министрі
Қ. Қасымов

  Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрінің
2017 жылғы 30 мамырдағы
№ 366 бұйрығына
қосымша
  Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрінің
2015 жылғы 8 мамырдағы
№ 442 бұйрығымен бекітілген

"Уәкілетті органның жеке күзет ұйымында басшы және күзетші лауазымдарын
атқаратын жұмыскерлерді даярлау және олардың біліктілігін арттыру жөніндегі
арнайы оқу орталығын айқындауы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Уәкілетті органның жеке күзет ұйымында басшы және күзетші лауазымдарын атқаратын жұмыскерлерді даярлау және олардың біліктілігін арттыру жөніндегі арнайы оқу орталығын айқындауы" мемлекеттік қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2015 жылғы 16 наурыздағы № 237 бұйрығымен бекітілген "Уәкілетті органның жеке күзет ұйымында басшы және күзетші лауазымдарын атқаратын жұмыскерлерді даярлау және олардың біліктілігін арттыру жөніндегі арнайы оқу орталығын айқындауы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты негізінде (Нормативтік құқықтық актілер мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11132 тіркелген) (бұдан әрі - Стандарт) көрсетеді.

      Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижелерін беру:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) "Е-лицензиялау" веб-порталы: www. elicense.kz (бұдан әрі - Портал) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нысаны: электрондық.

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі – "Уәкілетті органның жеке күзет ұйымында басшы және күзетші лауазымдарын атқаратын жұмыскерлерді даярлау және олардың біліктілігін арттыру жөніндегі арнайы оқу орталығын айқындауы туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің бұйрығы (бұдан әрі - бұйрық) немесе мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту себептері көрсетілген дәлелді жауап.

2-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің
құрылымдық бөліністерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылдар тәртібі

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді бастаудың негізі Стандарттың 9-тармағында көзделген, көрсетілетін қызметті берушіден немесе Портал арқылы қабылданған ұлттық компанияның (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті алушы) құжаттары болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін орындау ұзақтығы көрсетіле отырып, әрбір рәсімнің мазмұны (іс-әрекеті):

      1) Стандарттың 9-тармағына сәйкес құжаттардың электрондық көшірмелерін қабылдауды және тіркеуді көрсетілетін қызметті беруші құжаттар келіп түскен күні (сағат 18:00-ден кейін түскен жағдайда өтініш келесі жұмыс күні тіркеледі) жүзеге асырады;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері көрсетілетін қызметті алушыдан қабылдаған құжаттарды Ішкі істер министрлігі Әкімшілік полиция комитетінің (бұдан әрі - ӘПК) қызметкеріне бір жұмыс күні ішінде береді;

      3) ӘПК қызметкері оларды әзірлейді және 2 – 4 сағат ішінде басшы арқылы күзет қызметін бақылау бөлінісінің басшысына береді;

      4) күзет қызметін бақылау бөлінісінің жауапты қызметкері құжаттарды қарайды және көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттар пакетін толық ұсынбаған жағдайда дәлелді жауап екі жұмыс күні ішінде жолдайды;

      5) күзет қызметін бақылау бөлінісінің жауапты қызметкері ұсынылған құжаттарды зерделейді және көрсетілетін қызметті алушының тіркелген жері бойынша материалдарды екі жұмыс күні ішінде ішкі істер органдарының аумақтық бөліністеріне тексеріс жүргізу үшін жолдайды.

      Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер болған жағдайда Стандарттың 9-1-тармағына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап әзірленеді және жолданады;

      6) ішкі істер органдарының аумақтық бөлінісінің қызметкері алты жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушыға үй-жайды тексерістен өткізу қажеттілігі туралы хабарлайды, кейін Тексеру актісін ӘПК-ге жолдайды;

      7) күзет қызметін бақылау бөлінісінің жауапты қызметкері "Жеке күзет ұйымында басшы және күзетші лауазымдарын атқаратын жұмыскерлерді даярлау және олардың біліктілігін арттыру жөніндегі арнайы оқу орталығын айқындауы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрі бұйрығының жобасын әзірлейді, оны Ішкі істер министрлігінің (бұдан әрі - ІІМ) мүдделі қызметтеріне, ІІМ қоғамдық кеңесіне және ІІМ аккредиттелген ұйымдарына құқықтық және редакциялық сараптамаларға он үш жұмыс күні ішінде жолдайды;

      8) күзет қызметін бақылау бөлінісінің жауапты қызметкері сараптама қорытындысын алғаннан кейін төрт жұмыс күні ішінде "Жеке күзет ұйымында басшы және күзетші лауазымдарын атқаратын жұмыскерлерді даярлау және олардың біліктілігін арттыру жөніндегі арнайы оқу орталығын айқындауы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің бұйрық жобасын келіседі (келісу парағы) және оны Қазақстан Республикасы Ішкі істер министріне қол қоюға енгізеді;

      9) күзет қызметін бақылау бөлінісінің жауапты қызметкері "Жеке күзет ұйымында басшы және күзетші лауазымдарын атқаратын жұмыскерлерді даярлау және олардың біліктілігін арттыру жөніндегі арнайы оқу орталығын айқындауы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрі бұйрығын бір жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушыға жолдайды.

      ЭҮП арқылы жүгінген кезде көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін тіркейді және көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамы отыз жұмыс күні ішінде ЭЦҚ қойып, электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жолдайды.

3-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің
(қызметкерлерінің) құрылымдық бөліністерінің өзара іс-қимыл жасасу тәртібінің
сипаттамасы

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің (қызметкерлерінің) құрылымдық бөліністерінің тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінің қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің ӘПК қызметкері;

      3) күзет қызметін бақылау бөлінісінің қызметкері;

      4) ішкі істер органдарының аумақтық бөлінісінің қызметкері;

      5) ІІМ мүдделі қызметтері (Заң департаменті, Штаб, Мемлекеттік тіл және ақпарат департаменті), ІІМ қоғамдық кеңесі және аккредиттелген ұйымдар.

      7. Құрылымдық бөліністер (қызметкерлер) арасында әрбір рәсімдердің (іс-әрекеттердің) ұзақтығын көрсете отырып, рәсімдердің (іс-әрекеттердің) дәйектілігінің сипаттамасы:

      1) нәтижесі шығыс номерімен тіркелген құжат болып табылатын көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің 15 минут ішінде құжаттарды қабылдауы және тексеруі;

      2) қабылданған құжаттарды бір жұмыс күні ішінде ӘПК-ге беру;

      3) ӘПК-ге қабылданған құжаттарды тіркеу және олардың күзет қызметін бақылау бөлінісіне 2-4 сағат ішінде беру;

      4) күзет қызметін бақылау бөлінісінің жауапты қызметкері көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттар пакетін толық ұсынбаған жағдайда дәлелді жауап екі жұмыс күні ішінде жолдайды;

      5) күзет қызметін бақылау бөлінісінің жауапты қызметкері ұсынылған құжаттарды зерделейді және көрсетілетін қызметті алушының тіркелген жері бойынша материалдарды екі жұмыс күні ішінде ішкі істер органдарының аумақтық бөлінісіне тексеріс жүргізу үшін жолдайды.

      Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер болған жағдайда Стандарттың 9-1-тармағына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап әзірленеді және жолданады;

      6) ішкі істер органдарының аумақтық бөлінісінің қызметкері алты жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушыға үй-жайды тексерістен өткізу қажеттілігі туралы хабарлайды, кейін тексеру актісін ӘПК-ге жолдайды;

      7) күзет қызметін бақылау бөлінісінің жауапты қызметкері "Жеке күзет ұйымында басшы және күзетші лауазымдарын атқаратын жұмыскерлерді даярлау және олардың біліктілігін арттыру жөніндегі арнайы оқу орталығын айқындауы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрі бұйрығының жобасын әзірлейді, оны Ішкі істер министрлігінің (бұдан әрі - ІІМ) мүдделі қызметтеріне, ІІМ қоғамдық кеңесіне және ІІМ аккредиттелген ұйымдарына құқықтық және редакциялық сараптамаға он үш жұмыс күні ішінде жолдайды;

      8) күзет қызметін бақылау бөлінісінің жауапты қызметкері сараптама қорытындыларын алғаннан кейін төрт жұмыс күні ішінде "Жеке күзет ұйымында басшы және күзетші лауазымдарын атқаратын жұмыскерлерді даярлау және олардың біліктілігін арттыру жөніндегі арнайы оқу орталығын айқындауы туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің бұйрық жобасын келіседі (келісу парағы) және оны Қазақстан Республикасы Ішкі істер министріне қол қоюға енгізеді;

      9) күзет қызметін бақылау бөлінісінің жауапты қызметкері "Жеке күзет ұйымында басшы және күзетші лауазымдарын атқаратын жұмыскерлерді даярлау және олардың біліктілігін арттыру жөніндегі арнайы оқу орталығын айқындауы туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрі бұйрығын бір жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушыға жолдайды.

      Электрондық сұрау салынған кезде көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін тіркейді және көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамы отыз жұмыс күні ішінде ЭЦҚ қойып, электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жолдайды.

      Әрбір рәсімдерінің (іс-қимылдардың) ұзақтығын көрсете отырып, әрбір іс-қимылдардың (рәсімдердің) өту рәсімдерінің (іс-қимылдардың) дәйектілігі сипаттамасының блок-сызбасы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінің 1-қосымшасында келтірілген.

4-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібінің сипаттамасы

      8. ҚФБ - Қызметті көрсету процесіне қатысатын құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ):

      1) ЭҮП – электрондық үкімет порталы (бұдан әрі - ЭҮП);

      2) "Е-лицензиялау" МДБ АЖ;

      3) көрсетілетін қызметті беруші.

      9. Мемлекеттік қызмет көрсетілетін қызмет берушіде ЭЦҚ болған кезде көрсетіледі.

      1) көрсетілетін қызметті алушы өз тіркеуін ЭҮП-де бизнес-сәйкестендіру нөмір (бұдан әрі - БСН) көмегімен жүзеге асырады (порталға тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін жүзеге асырылады;

      2) 1-процесс - көрсетілетін қызметті беруші қызметті алуы үшін ЭҮП-де БСН мен паролді (авторизациялау процесі) енгізу;

      3) 1-шарт – көрсетілетін қызметті беруші туралы деректердің түпнұсқалылығын БСН және пароль арқылы ЭҮП-де тексеру;

      4) 2-процесс – көрсетілетін қызметті берушінің деректерінде бар бұзушылықтарға байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны ЭҮП қалыптастыру;

      5) 3-процесс - көрсетілетін қызметті берушінің осы Регламентте көрсетілген мемлекеттік қызметті таңдауы, қызметті көрсету үшін экранға өтініш нысанын шығаруы және көрсетілетін қызметті берушінің Стандарттың 9-тармағында көрсетілген қажетті құжаттарды қосып, электрондық түрде олардың құрылымы мен форматтарының талаптарын ескере отырып, нысанын толтыруы, өтінішті куәландыру (қол қою) үшін ЭЦҚ-ның тіркеу куәлігін таңдауы;

      6) 2-шарт – ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолдану мерзімін және қайтарылып алынған (жойылған) тіркеу куәліктер тізімінде жоқтығын, сондай-ақ сәйкестендіру деректердің (сұрау салуда көрсетілген БСН және ЭҮП-де тіркеу куәлікте көрсетілген БСН арасында) сәйкестігін ЭЦҚ-да тексеру;

      7) 4-процесс – ЭҮП электрондық құжатты (өтінішті) ЭҮШ арқылы көрсетілетін қызметті берушінің тексеру үшін жолдайды.

      8) 3-шарт - көрсетілетін қызметті беруші Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттар тізбесінің толықтығын екі жұмыс күні ішінде тексереді.

      Көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттар пакетін толық ұсынбаған жағдайда бас тарту туралы дәлелді жауап жолданады;

      9) 5-процесс – көрсетілетін қызметті беруші ұсынылған құжаттардың "Күзет қызметі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының талаптарына сәйкестігін тексереді.

      Мемлекеттік қызмет көрсетуден бар тарту үшін негіздер болған жағдайда Стандарттың 9-тармағына сәйкес күзет қызметін бақылау бөлінісінің қызметкері мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап әзірлейді және жолдайды;

      10) 4-шарт - "Жеке күзет ұйымында басшы және күзетші лауазымдарын атқаратын жұмыскерлерді даярлау және олардың біліктілігін арттыру жөніндегі арнайы оқу орталығын айқындауы туралы" бұйрық жобасын әзірлейді, Қазақстан Республикасының Ішкі істер министрімен келіседі және оған қол қойғызады;

      11) 6-процесс - көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамы ЭЦҚ қойған "Жеке күзет ұйымында басшы және күзетші лауазымдарын атқаратын жұмыскерлерді даярлау және олардың біліктілігін арттыру жөніндегі арнайы оқу орталығын айқындауы туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің бұйрығын тігеді;

      12) 7-процесс - көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті алушының уәкілетті адамы ЭЦҚ қойған электрондық құжат нысанында қызмет нәтижесін (сәйкестендіру құжат) алады.

      Мемлекеттік қызметтер көрсетуге жұмылдырылған ақпараттық жүйелердің функциялық өзара іс-қимыл диаграммасы графикалық нысанда осы регламентке 2-қосымшада келтірілген.

  Уәкілетті органның жеке күзет
ұйымында басшы және күзетші
лауазымдарын атқаратын
жұмыскерлерді даярлау және
олардың біліктілігін арттыру
жөніндегі арнайы оқу
орталығын айқындауы"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
1-қосымша

Әрбір рәсімдерінің (іс-қимылдардың) ұзақтығын көрсете отырып, әрбір іс-қимылдардың (рәсімдердің) өту рәсімдерінің (іс-қимылдардың) дәйектілігі сипаттамасының блок-сызбасы





  Уәкілетті органның жеке күзет
ұйымында басшы және күзетші
лауазымдарын атқаратын
жұмыскерлерді даярлау және
олардың біліктілігін арттыру
жөніндегі арнайы оқу
орталығын айқындауы"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
2-қосымша

Көрсетілетін қызметті берушінің қадамдық іс-қимылы мен шешімі

      ЭҮП арқылы мемлекеттік қызметтер көрсету кезінде функциялық өзара іс-қимыл жасасудың №1 диаграммасы



О внесении изменений в приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 8 мая 2015 года № 442 "Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Определение уполномоченным органом специализированного учебного центра по подготовке и повышению квалификации работников, занимающих должности руководителя и охранника в частной охранной организации"

Приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 30 мая 2017 года № 366. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 30 июня 2017 года № 15289. Утратил силу приказом Министра внутренних дел Республики Казахстан от 28 марта 2020 года № 261 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратил силу приказом Министра внутренних дел РК от 28.03.2020 № 261 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 8 мая 2015 года № 442 "Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Определение уполномоченным органом специализированного учебного центра по подготовке и повышению квалификации работников, занимающих должности руководителя и охранника в частной охранной организации" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11352, опубликованный в газетах "Казахстанская правда" от 23 июля 2016 года, № 140 (28266) и "Егемен Қазақстан" от 23 июля 2016 года, № 140 (28868)) следующие изменения:

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "Об утверждении регламента государственной услуги "Определение уполномоченным органом специализированного учебного центра по подготовке и повышению квалификации работников, занимающих должности руководителя и охранника в частной охранной организации";

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Определение уполномоченным органом специализированного учебного центра по подготовке и повышению квалификации работников, занимающих должности руководителя и охранника в частной охранной организации";

      регламент электронной государственной услуги "Определение уполномоченным органом специализированного учебного центра по подготовке и повышению квалификации работников, занимающих должности руководителя и охранника в частной охранной организации", утвержденным указанным приказом изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Комитету административной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан (Лепеха И.В.) обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление его копии в печатном и электронном виде в одном экземпляре на государственном и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для размещения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение на официальном интернет-ресурсе Министерства внутренних дел Республики Казахстан;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства внутренних дел Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на заместителя министра внутренних дел генерал-майора полиции Тургумбаева Е.З.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр внутренних дел
      Республики Казахстан К. Касымов

  Приложение
к приказу Министра
внутренних дел
Республики Казахстан
от 30 мая 2017 года № 366
  Утвержден
приказом Министра
внутренних дел
Республики Казахстан
от 8 мая 2015 года № 442

Регламент государственной услуги

"Определение уполномоченным органом специализированного учебного центра по подготовке и повышению квалификации работников, занимающих должности руководителя и охранника в частной охранной организации"

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Определение уполномоченным органом специализированного учебного центра по подготовке и повышению квалификации работников, занимающих должности руководителя и охранника в частной охранной организации" (далее – государственная услуга) оказывается на основании Стандарта государственной услуги "Определение уполномоченным органом специализированного учебного центра по подготовке и повышению квалификации работников, занимающих должности руководителя и охранника в частной охранной организации", утвержденного приказом Министра внутренних дел Республики Казахстан от 16 марта 2015 года № 237 (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11132) (далее - Стандарт), Министерством внутренних дел Республики Казахстан (далее – услугодатель).

      Прием документов и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через:

      1) канцелярию услугодателя;

      2) веб-портал "электронного правительства" www.elicense.kz (далее - портал).

      2. Форма оказания государственной услуги: электронная.

      3. Результат оказания государственной услуги – приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан "Об определении специализированного учебного центра по подготовке и повышению квалификации работников, занимающих должности руководителя и охранника в частной охранной организации" (далее – приказ) или мотивированный ответ с указанием причин отказа в оказании государственной услуги.

Глава 2. Порядок действий структурных подразделений (сотрудников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры по оказанию государственной услуги являются документы от специализированного учебного центра по подготовке и повышению квалификации работников, занимающих должности руководителя и охранника в частной охранной организации (далее – услугополучателя), предусмотренные пунктом 9 Стандарта, принятые услугодателем или через Портал.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги с указанием длительности выполнения:

      1) прием и регистрация электронных копий документов, соответствующих пункту 9 Стандарта услугодателем осуществляется в день поступления документов (в случае поступления после 18:00 часов, заявление регистрируется на следующий рабочий день);

      2) работник услугодателя принятые от услугополучателя документы передает работнику Комитета административной полиции Министерства внутренних дел (далее – КАП), в течение одного рабочего дня;

      3) работник КАП подготавливает и передает их в течение 2 – 4 часов через руководство в подразделение по контролю за охранной деятельностью.

      4) ответственный работник подразделения по контролю за охранной деятельностью рассматривает документы и в случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта, направляет мотивированный отказ в течение двух рабочих дней;

      5) ответственный работник подразделения по контролю за охранной деятельностью изучает представленные документы и направляет в территориальное подразделение органов внутренних дел по месту регистрации услугополучателя материалы для проведения обследования, в течение двух рабочих дней.

      В случае наличия оснований для отказа в оказании государственной услуги в соответствии с пунктом 9-1 стандарта подготавливается и направляется мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги;

      6) работник территориального подразделения органов внутренних дел уведомляет услугополучателя о необходимости проведения обследования помещений, в ходе которого составляет Акт обследования, который направляется в КАП, в течение шести рабочих дней;

      7) ответственный работник подразделения по контролю за охранной деятельностью разрабатывает проект приказа Министра внутренних дел Республики Казахстан "Об определении специализированного учебного центра по подготовке и повышению квалификации работников, занимающих должности руководителя и охранника в частной охранной организации", который направляется на правовую и редакционную экспертизы в заинтересованные службы Министерства внутренних дел (далее – МВД), Общественный совет МВД и аккредитованные организации МВД, в течение тринадцати рабочих дней.

      8) ответственный работник подразделения по контролю за охранной деятельностью после получения заключений экспертов согласовывает проект приказа Министра внутренних дел Республики Казахстан "Об определении специализированного учебного центра по подготовке и повышению квалификации работников, занимающих должности руководителя и охранника в частной охранной организации" (лист согласования) и вносит его на подписание Министру внутренних дел Республики Казахстан – в течение четырех рабочих дней.

      9) ответственный работник подразделения по контролю за охранной деятельностью приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан "Об определении специализированного учебного центра по подготовке и повышению квалификации работников, занимающих должности руководителя и охранника в частной охранной организации" направляет услугополучателю, в течении одного рабочего дня.

      При обращении через ПЭП услугодатель регистрирует результат оказания государственной услуги и направляет в "личный кабинет" услугополучателя в форме электронного документа, подписанного ЭЦП уполномоченного лица услугодателя в течение тридцати рабочих дней.

Глава 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, участвующих в процессе оказания государственной услуги:

      1) работник Канцелярии услугодателя;

      2) работник КАП услугодателя;

      3) работник подразделения по контролю за охранной деятельностью;

      4) работник территориального подразделения органов внутренних дел.

      5) работники заинтересованных служб МВД (Юридический департамент, Штаб, Департамент государственного языка и информации), Общественного совета и аккредитованных организаций МВД.

      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) прием и проверка документов в течение 15 минут Канцелярией услугодателя, результатом которой является зарегистрированный документ с входящим номером;

      2) передача принятых документов в течение одного рабочего дня в КАП;

      3) регистрация принятых документов в КАП и передача их в подразделение по контролю за охранной деятельностью в течение 2 – 4 часов;

      4) ответственный работник подразделения по контролю за охранной деятельностью в случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта, направляет мотивированный отказ в течение двух рабочих дней;

      5) ответственный работник подразделения по контролю за охранной деятельностью изучает представленные документы и направляет в территориальное подразделение органов внутренних дел по месту регистрации услугополучателя материалы для проведения обследования, в течение двух рабочих дней.

      В случае наличия оснований для отказа в оказании государственной услуги в соответствии с пунктом 9-1 Стандарта подготавливается и направляется мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги;

      6) работник территориального подразделения органов внутренних дел уведомляет услугополучателя о необходимости проведения обследования помещений, в ходе которого составляет Акт обследования, который направляется в КАП, в течение шести рабочих дней;

      7) ответственный работник подразделения по контролю за охранной деятельностью разрабатывает проект приказа Министра внутренних дел Республики Казахстан "Об определении специализированного учебного центра по подготовке и повышению квалификации работников, занимающих должности руководителя и охранника в частной охранной организации", который направляется на правовую и редакционную экспертизы в заинтересованные службы Министерства внутренних дел, (далее – МВД), Общественный совет МВД и аккредитованные организации МВД, в течение тринадцати рабочих дней;

      8) ответственный работник подразделения по контролю за охранной деятельностью после получения заключений экспертов согласовывает проект приказа Министра внутренних дел Республики Казахстан "Об определении специализированного учебного центра по подготовке и повышению квалификации работников, занимающих должности руководителя и охранника в частной охранной организации" (лист согласования) и вносит его на подписание Министру внутренних дел Республики Казахстан – в течение четырех рабочих дней;

      9) ответственный работник подразделения по контролю за охранной деятельностью приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан "Об определении специализированного учебного центра по подготовке и повышению квалификации работников, занимающих должности руководителя и охранника в частной охранной организации" направляет услугополучателю в течение одного рабочего дня.

      При электронном запросе услугодатель регистрирует результат оказания государственной услуги и направляет в "личный кабинет" услугополучателя в форме электронного документа, подписанного ЭЦП уполномоченного лица услугодателя в течение тридцати рабочих дней.

      Блок-схема описания последовательности процедур (действий) прохождения каждого действия (процедуры) с указанием длительности каждой процедуры (действия) приведена в приложении 1 регламента государственной услуги.

Глава 4. Описание порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      8. СФЕ – структурно-функциональные единицы, которые участвуют в процессе оказания услуги (далее - СФЕ):

      1) ПЭП – портал электронного правительства (далее - ПЭП);

      2) ИС ГБД "Е-лицензирование";

      3) услугодатель.

      9. Государственная услуга оказывается при условии наличия у услугополучателя ЭЦП.

      1) услугополучатель осуществляет свою регистрацию на ПЭП с помощью бизнес-идентификационного номера (далее - БИН) (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на портале);

      2) процесс 1 - ввод услугополучателем БИН и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения услуги;

      3) условие 1 - проверка на ПЭП подлинности данных об услугополучателе через БИН и пароль;

      4) процесс 2 - формирование ПЭП сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;

      5) процесс 3 - выбор услугополучателем государственной услуги, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы заявления для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы с учетом ее структуры и форматных требований с прикреплением необходимых документов в электронном виде, указанных в пункте 9 Стандарта, выбор регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) заявления;

      6) условие 2 - проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между БИН, указанным в запросе и БИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);

      7) процесс 4 - ПЭП направляет электронные документы (заявление) через ШЭП для проверки услугодателю;

      8) условие 3 - услугодатель проверяет полноту перечня документов, указанных в пункте 9 Стандарта в течение двух рабочих дней.

      В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта, направляет мотивированный отказ;

      9) процесс 5 – услугодатель проверяет представленные документы на соответствие требованиям Закона Республики Казахстан "Об охранной деятельности".

      В случае наличия оснований для отказа в оказании государственной услуги в соответствии с пунктом 9-1 Стандарта работник подразделения по контролю за охранной деятельностью подготавливает и направляет мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги;

      10) условие 4 – услугодатель разрабатывает, согласовывает и подписывает проект приказа "Об определении специализированного учебного центра по подготовке и повышению квалификации работников, занимающих должности руководителя и охранника в частной охранной организации" Министром внутренних дел Республики Казахстан;

      11) процесс 6 – услугодатель прикрепляет приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан "Об определении специализированного учебного центра по подготовке и повышению квалификации работников, занимающих должности руководителя и охранника в частной охранной организации", подписанный ЭЦП уполномоченного лица услугодателя;

      12) процесс 7 - услугополучатель получает результат услуги (идентификационный документ) в форме электронного документа, подписанного ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.

      Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги, в графической форме приведена в приложении 2 к настоящему регламенту.

  Приложение 1
к Регламенту государственной
услуги "Определение
уполномоченным органом
специализированного учебного
центра по подготовке и
повышению квалификации
работников, занимающих
должности руководителя и
охранника в частной
охранной организации"

Блок-схема описания последовательности процедур

(действий) прохождения каждого действия (процедуры) с указанием длительности каждой процедуры (действия)




  Приложение 2
к Регламенту государственной
услуги "Определение
уполномоченным органом
специализированного учебного
центра по подготовке и
повышению квалификации
работников, занимающих
должности руководителя и
охранника в частной
охранной организации"

Пошаговые действия и решения услугодателя

            Диаграмма №1 функционального взаимодействия при оказании
      электронной государственной услуги через ПЭП