Бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорының зейнетақы активтерін басқаратын шетелдік ұйымдарға қойылатын талаптарды қоса алғанда, бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорының зейнетақы активтерін басқару үшін қажетті іс-қимылдар жасау өздеріне тапсырылған кезде, оларды таңдау қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2017 жылғы 27 қыркүйектегі № 173 қаулысы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2017 жылғы 31 қазанда № 15947 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2020 жылғы 15 маусымдағы № 78 қаулысымен.

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Ұлттық Банкі Басқармасының 15.06.2020 № 78 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      "Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі туралы" 1995 жылғы 30 наурыздағы Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес және бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорының зейнетақы активтерін басқарудың тиімділігін қамтамасыз ету мақсатында Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің Басқармасы ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорының зейнетақы активтерін басқаратын шетелдік ұйымдарға қойылатын талаптарды қоса алғанда, бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорының зейнетақы активтерін басқару үшін қажетті іс-қимылдар жасау өздеріне тапсырылған кезде, оларды таңдау қағидалары бекітілсін.

      2. "Бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорының зейнетақы активтерін басқарушы шетелдік ұйымдарға бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорының зейнетақы активтерін басқару үшін қажетті іс-қимылдарды жасауды тапсырған кезде оларға қойылатын талаптарды қоса алғанда, оларды таңдау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2013 жылғы 27 тамыздағы № 222 қаулысының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8813 тіркелген, 2013 жылғы 28 қарашада "Егемен Қазақстан" газетінде № 263 (28202) жарияланған) күші жойылды деп танылсын.

      3. Монетарлық операциялар департаменті (Молдабекова Ә.М.) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) Заң департаментімен (Сәрсенова Н.В.) бірлесіп осы қаулыны Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы қаулы мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі қағаз және электрондық түрдегі көшірмесін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде ресми жариялау және оған енгізу үшін жіберуді;

      3) осы қаулы ресми жарияланғаннан кейін оны Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің ресми интернет-ресурсына орналастыруды қамтамасыз етсін.

      4. Қаржылық қызметтерді тұтынушылардың құқықтарын қорғау және сыртқы коммуникациялар басқармасы (Терентьев А.Л.) осы қаулы мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін мерзімді баспасөз басылымдарында ресми жариялауға жіберуді қамтамасыз етсін.

      5. Осы қаулының орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі Төрағасының орынбасары О.А.Смоляковқа жүктелсін.

      6. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Ұлттық Банк
Төрағасы
Д. Ақышев

  Қазақстан Республикасы
Ұлттық Банкі Басқармасының
2017 жылғы 27 қыркүйектегі
№ 173 қаулысымен
бекітілген

Бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорының зейнетақы активтерін басқаратын
шетелдік ұйымдарға қойылатын талаптарды қоса алғанда, бірыңғай жинақтаушы
зейнетақы қорының зейнетақы активтерін басқару үшін қажетті іс-қимылдар
жасау өздеріне тапсырылған кезде, оларды таңдау қағидалары
1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорының зейнетақы активтерін басқаратын шетелдік ұйымдарға қойылатын талаптарды қоса алғанда, бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорының зейнетақы активтерін басқару үшін қажетті іс-қимылдар жасау өздеріне тапсырылған кезде, оларды таңдау қағидалары (бұдан әрі - Қағидалар) "Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі туралы" 1995 жылғы 30 наурыздағы, "Қазақстан Республикасында зейнетақымен қамсыздандыру туралы" 2013 жылғы 21 маусымдағы Қазақстан Республикасының заңдарына, "Бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қоры" акционерлік қоғамының зейнетақы активтерін сенімгерлік басқару бойынша қызметтер туралы 2013 жылғы 26 тамыздағы № 362ҰБ шартына сәйкес әзірленді және бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорының (бұдан әрі – Қор) зейнетақы активтерін басқаратын шетелдік ұйымдарға қойылатын талаптарды қоса алғанда, оларға Қордың зейнетақы активтерін инвестициялық басқару үшін қажетті іс-қимылдарды жасау тапсырылған кезде, оларды таңдау тәртібін айқындайды.

      2. Қордың зейнетақы активтерінің бір бөлігі:

      1) басқаруды шоғырландыруға байланысты тәуекелдер деңгейін басқарушыларды әртараптандыру арқылы төмендету;

      2) сыртқы басқарушының тәжірибесін, талдамалық материалдарын, зерттеулері мен техникалық ресурстарын пайдалану нәтижесінде Қордың зейнетақы активтерінің кірістілігін ұлғайту;

      3) активтерді басқару, қызметкерлерді оқыту саласында қосымша сараптама алу;

      4) ішкі басқаруда тәжірибесі жоқ активтердің жаңа сыныптарын пайдалану мүмкіндігі үшін сыртқы инвестициялық басқаруға беріледі.

      3. Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) активтерді активтік басқару – кірістілік ауытқуы өзгермелілігінің нысаналы мәні (tracking error) 0,5 (нөл бүтін оннан бес) пайыздан асатын басқару түрі;

      2) активтерді инвестициялық басқару – активтерді басқару процесі;

      3) активтерді пассивтік басқару – кірістілік ауытқуы өзгермелілігінің мәні (tracking error) 0,5 (нөл бүтін оннан бес) пайыздан аспайтын басқару түрі. Пассивтік басқару кезінде сыртқы басқарудағы портфельдің кірістілігі шамамен эталондық портфельдің кірістілігіне тең болады;

      4) активтерді сыртқы басқару – активтерді клиенттердің активтерін инвестициялық басқаруға маманданған және өз қызметін халықаралық қаржы нарықтарында жүзеге асыратын шетелдік ұйымға инвестициялық басқаруға беру жүргізілетін активтерді басқару түрі;

      5) активтерді сыртқы транзиттік басқару – активтер өткізілетін активтердің құрылымындағы өзгерістерге байланысты тәуекелдерді барынша азайту мақсатында 6 (алты) айға дейінгі мерзімге сыртқы транзиттік басқарушыға берілетін басқару түрі;

      6) ақпараттық коэффициент (information ratio) – жоғары кірістіліктің тарихи деңгейінің тәуекелдің тарихи деңгейіне (кірістілік ауытқуының өзгермелілігіне (tracking error) қатынасы;

      7) ауқымды мандат – инвестициялары бір елдің (нарықтың, өңірдің) шеңберінен шығатын портфель;

      8) бас ұйым – еншілес ұйымдар акцияларының бақылау пакетін иеленген шетелдік ұйым;

      9) жоғары кірістілік деңгейі – кірістіліктің нақты қолжеткізілген деңгейі мен эталондық портфель кірістілігінің деңгейі арасындағы айырма;

      10) институционалдық инвестор – қаржы активтерін ұстаушы рөліндегі және қаржы активтерін инвестициялау жөніндегі кәсіби қызметті жүзеге асыратын заңды тұлға;

      11) комиссиялық сыйақы – активтерді инвестициялық басқару бойынша қызмет үшін төленетін сыйақы;

      12) кірістілік ауытқуының өзгермелілігі (tracking error) – портфельдің нарықтық тәуекелінің эталондық портфельге қатысы бойынша портфель кірістілігінің эталондық портфель кірістілігінен ауытқуының өзгермелілігін көрсететін негізгі көрсеткіш;

      13) Қордың инвестициялық декларациясы – Қордың зейнетақы активтерін инвестициялау стратегиясын, инвестициялау объектілерінің тізбесін, Қордың зейнетақы активтеріне қатысты инвестициялық қызметтің талаптары мен шектеулерін, Қордың зейнетақы активтерін хеджирлеу және әртараптандыру талаптарын айқындайтын декларация;

      14) мандат – Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі (бұдан әрі – Ұлттық Банк) айқындайтын инвестициялық сипаттамалары бар портфель;

      15) маржа шоты – туынды қаржы құралдарымен операциялар жүргізу үшін биржалармен үлестес ұйым болып табылатын, туынды қаржы құралдарымен операциялар бойынша есеп айрысулардың жарамдылығын, жеткізуді және жүргізуді қамтамасыз ететін клирингтік ұйымда ашылған шот;

      16) өңірлік мандат – инвестициялары бір елдің (нарықтың, өңірдің) шеңберінде шоғырландырылған портфель;

      17) портфель – қаржы құралдарының жиынтығы, оның ішінде қолма-қол валюта;

      18) портфельдік менеджер – клиенттердің активтерін инвестициялық басқару үшін жауап беретін тұлға;

      19) сыртқы басқарушы – клиенттердің активтерін инвестициялық басқаруға маманданған және өз қызметін халықаралық қаржы нарықтарында жүзеге асыратын шетелдік ұйым;

      20) сыртқы басқарудағы портфель – сыртқы басқарушыға инвестициялық басқаруға берілген портфель;

      21) сыртқы транзиттік басқарушы – клиенттердің активтерін транзиттік басқару қызметін көрсететін және қызметін халықаралық қаржы нарықтарында жүзеге асыратын шетелдік ұйым;

      22) транзиттік кезең (transition period) – портфельге қолданылатын, Зейнетақы активтерін басқару жөніндегі қордың инвестициялық декларациясында белгіленген өлшемдерге сәйкес келтіру мақсатында Қағидаларға сәйкес белгіленетін уақыт кезеңі;

      23) уәкілетті бөлімше – Ұлттық Банк орталық аппаратының монетарлық операциялар бөлімшесі;

      24) эталондық портфель – инвестордың стратегиялық мүдделерін көрсететін қаржы құралдарының жиынтығы, оның ішінде қолма-қол валюта. Эталондық портфельдің кірістілігі активтерді басқару кірістілігін бағалау кезінде өлшем ретінде болады. Эталондық портфель ретінде әлемдік жетекші қаржы компаниялары не Ұлттық Банк әзірлеген және қадағалайтын индекстер пайдаланылады.

2-тарау. Қордың зейнетақы активтерін сыртқы және сыртқы транзиттік басқарудың
негізгі талаптары

      4. Қордың активтерін инвестициялық басқаруды сыртқы басқарушы да, сыртқы транзиттік басқарушы да жүзеге асырады.

      5. Сыртқы немесе сыртқы транзиттік басқаруға Қордың зейнетақы активтерінің құрамына кіретін ақша және басқа активтер беріледі.

      6. Қордың бір сыртқы басқарушыға сыртқы басқаруға берілетін зейнетақы активтерінің жалпы рұқсат етілген көлемі Қордың шетел валютасындағы зейнетақы активтері портфелінің 10 (он) пайызынан аспайды.

      Осы шектеу бұзылған кезде уәкілетті бөлімше олар туындаған күннен бастап 3 (үш) ай ішінде сәйкессіздікті жояды.

      7. Уәкілетті бөлімше, егер жұмыс істеп тұрған екі сыртқы басқарушының қосылуына байланысты Қағидалардың 6-тармағында белгіленген лимит бұзылса, Ұлттық Банк Төрағасына немесе Төрағаның уәкілетті бөлімшеге жетекшілік ететін орынбасарына бұзушылықтарды жою мақсатында активтердің бір бөлігін алу туралы мәселені қарауға енгізеді. Көрсетілген бұзушылық ол туындаған күннен бастап 4 (төрт) ай ішінде жойылады.

      8. Сыртқы немесе сыртқы транзиттік басқарушыға белгіленген комиссиялық сыйақы және (немесе) басқару нәтижесіне байланысты комиссиялық сыйақы Қордың сыртқы немесе сыртқы транзиттік басқаруға берілген зейнетақы активтерін инвестициялық басқару шартында (бұдан әрі – инвестициялық басқару шарты) айқындалған тәртіппен төленеді.

3-тарау. Шешім қабылдау және Қордың зейнетақы активтерін сыртқы немесе сыртқы транзиттік басқаруға беру

      9. Қордың зейнетақы активтерін сыртқы немесе сыртқы транзиттік басқаруға беру қажеттілігі туралы шешімді Ұлттық Банктің Төрағасы немесе Төрағаның уәкілетті бөлімшеге жетекшілік ететін орынбасары қабылдайды.

      10. Егер Ұлттық Банктің алтынвалюта активтерін және (немесе) Қазақстан Республикасы Ұлттық қорының активтерін сыртқы басқаруды жүзеге асыратын сыртқы басқарушы Қағидалардың 15-тармағында белгіленген міндетті өлшемшарттарға сәйкес келсе, Ұлттық Банк Төрағасының немесе Төрағаның уәкілетті бөлімшеге жетекшілік ететін орынбасарының шешімі бойынша оның кандидатурасы Ұлттық Банк Басқармасының қарауына Қағидалардың 11, 12, 13 және 14-тармақтарында көзделген рәсімдер жүргізілместен енгізіледі.

      11. Уәкілетті бөлімше Ұлттық Банктің ресми интернет-ресурсында, Интернет желісінде сыртқы басқарушыны таңдау бойынша алда болатын тендер туралы хабарландыру жариялайды, әлеуетті сыртқы басқарушылардың тізімін жасайды, көрсетілген хабарландыруды әлеуетті сыртқы басқарушыларға жібереді. Алда болатын тендер туралы хабарландыруда (бұдан әрі – хабарландыру) мыналар болады:

      1) мандат түрінің сипаты және оның сипаттамалары (активті немесе пассивті, эталондық портфель, басқару мақсаты, инвестициялық шектеулер, мандаттың болжамды көлемі);

      2) Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес әлеуетті сыртқы басқарушыдан сұратылатын ең аз ақпарат;

      3) сыртқы басқарушыларға қойылатын талаптар;

      4) Ұлттық Банктің тендер өткізуге жауапты қызметкерлері туралы мәліметтер;

      5) Ұлттық Банкке сұратылатын ең аз ақпаратты беру мерзімі;

      6) Қағидалардың 25-тармағында көзделген талаптар. Әлеуетті сыртқы басқарушының ұсынысын қараудың міндетті шарты оның Қағидалардың 25-тармағында көзделген талаптарды инвестициялық басқару шартына қосу туралы жазбаша растамасы болып табылады.

      12. Сыртқы басқарушыларды таңдау жөніндегі тендерді уәкілетті бөлімше өткізеді.

      13. Уәкілетті бөлімше Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес әлеуетті сыртқы басқарушыдан сұратылатын ең аз ақпаратты хабарландыруда белгіленген мерзімде, бірақ хабарландыруды Ұлттық Банктің ресми интернет-ресурсында, Интернет желісінде жариялаған күннен бастап 1 (бір) айдан кешіктірмей жинауды жүзеге асырады.

      14. Уәкілетті бөлімше Қағидалардың 15-тармағында белгіленген сыртқы басқарушыларды таңдаудың міндетті өлшемшарттарын ескере отырып, келіп түскен барлық ұсыныстарға салыстырмалы талдау жүргізеді.

      Егер сыртқы басқарушы міндетті өлшемшарттарға сәйкес келетін болса, Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес әлеуетті сыртқы басқарушылардың ұсыныстарын салыстырмалы талдауға арналған бағалау өлшемшарттары бойынша ұсыныстар одан әрі қаралады және талдау жүргізіледі.

      Әлеуетті сыртқы басқарушының ұсынысын бағалау Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес жүзеге асырылады.

      15. Қордың инвестициялық басқаруға берілген зейнетақы активтерін сыртқы басқарушыларға мынадай міндетті өлшемшарттар қолданылады:

      1) Қордың зейнетақы активтерін инвестициялау болжанатын қаржы құралдарымен кемінде 10 (он) жыл жұмыс тәжірибесінің, оның кемінде 5 (бес) жылы мандаттың жарияланған түрі бойынша жұмыс тәжірибесінің болуы.

      Ауқымды мандат бойынша сыртқы басқарушыны таңдау бойынша тендер жарияланған жағдайда, тендерге қатысушының басқаруында барлық ауқымды мандаттың кемінде 75 (жетпіс бес) пайызын қамтитын осыған ұқсас аймақтық мандаттары бар осы аймақтық мандаттар бойынша жұмыс тәжірибесі кемінде 5 (бес) жылды құрайды;

      2) басқарудағы активтердің мөлшері: сыртқы басқарушының басқаруында клиенттердің кемінде 25 (жиырма бес) миллиард Америка Құрама Штаттары (бұдан әрі – АҚШ) доллары баламасындағы жиынтық активтерінің болуы;

      3) қарастырылып отырған мандат түрі бойынша басқарудағы активтердің мөлшері: сыртқы басқарушыда қарастырылып отырған мандат түрі бойынша клиенттердің жиынтық активтері 1 (бір) миллиард АҚШ доллары баламасынан кем болмауға тиіс.

      Ауқымды мандат бойынша сыртқы басқарушыны таңдау бойынша тендер жарияланған жағдайда, ауқымды мандаттар бойынша тендерге қатысушының басқаруында барлық ауқымды мандатты қамтудың кемінде 75 (жетпіс бес) пайызын қамтитын осыған ұқсас аймақтық мандаттары бар активтердің мөлшері осы аймақтық мандаттар бойынша кемінде 1 (бір) миллиард АҚШ доллары сомасын құрайды.

      16. Ұлттық Банктің клиенттердің активтерін басқару нәтижелері мен сапасы туралы сұрату жібере отырып, әлеуетті сыртқы басқарушының клиенттеріне өтініш жасауына жол беріледі.

      17. Уәкілетті бөлімшенің сыртқы басқару бойынша ұсыныстардың салыстырмалы талдауынан тұратын қорытындыны дайындау мерзімі сыртқы басқарушы сұратылған ең аз ақпаратты ұсынған күнінен бастап 2 (екі) айдан аспайды.

      18. Уәкілетті бөлімше дайындаған, сыртқы басқару жөніндегі ұсыныстарды салыстырмалы талдаудан тұратын қорытынды Ұлттық Банктің Төрағасына немесе Төрағаның уәкілетті бөлімшеге жетекшілік ететін орынбасарына қарауға ұсынылады, ол қарау нәтижесі бойынша сыртқы басқарушылардың неғұрлым тиімді ұсыныстарын (қысқа тізім – short list) бекітеді. Уәкілетті бөлімше қысқа тізімдегі – short list әлеуетті сыртқы басқарушылармен ұсыныстың талаптарын жақсарту мақсатында келіссөздер жүргізеді.

      19. Сыртқы басқарушы, инвестициялық шешімдер қабылдау тәртібі және тәуекелдерді бақылау рәсімдері туралы неғұрлым нақты және дәл ақпарат алу үшін әлеуетті сыртқы басқарушылармен кездесулер жүргізуге рұқсат беріледі.

      20. Әрбір сыртқы басқарушы Ұлттық Банк пен сыртқы басқарушы арасында инвестициялық басқару шартын жасауды көздейтін Ұлттық Банк Басқармасының шешімімен бекітіледі.

      21. Уәкілетті бөлімше Ұлттық Банк Басқармасы сыртқы басқарушыны бекіткеннен кейін 1 (бір) ай ішінде тендердің әрбір қатысушысына тендердің қорытындысы туралы хабарламаны еркін нысанда жібереді.

      22. Уәкілетті бөлімше сыртқы транзиттік басқарушыны таңдау кезінде транзиттік басқару қызметін көрсетуге маманданған шетелдік ұйымдарға қамту нарықтары, транзиттік басқару стратегиялары және құралдар мен нарықтардың сыныптары бойынша қызметтер құны бойынша ақпарат алуға сұрату жібереді. Әлеуетті сыртқы транзиттік басқарушылар ақпаратты ұсынғаннан кейін уәкілетті бөлімше келіп түскен ұсыныстарға талдау жүргізеді және тиісті қорытындыны Ұлттық Банктің Төрағасына ұсынады. Сыртқы транзиттік басқарушыны Ұлттық Банктің Төрағасы бекітеді.

      23. Уәкілетті бөлімше Ұлттық Банк Басқармасының сыртқы басқарушыны бекіту туралы шешімі негізінде немесе Ұлттық Банк Төрағасының сыртқы транзиттік басқарушыны бекіту туралы шешімі негізінде сыртқы басқарушымен немесе сыртқы транзиттік басқарушымен инвестициялық басқару шартын дайындау және жасау рәсімін жүргізеді. Қордың зейнетақы активтерін сыртқы немесе сыртқы транзиттік басқаруға беру сыртқы басқарушымен немесе сыртқы транзиттік басқарушымен инвестициялық басқару шартына қол қойған соң жүзеге асырылады.

      24. Сыртқы басқарушымен инвестициялық басқару шарты сыртқы басқарушының Қағидалардың 25-тармағының талаптарын инвестициялық басқару шартына енгізуді келісу талабымен жасалады.

      25. Инвестициялық басқару шартында мына міндетті талаптар бекітіледі:

      1) тараптардың келісуі бойынша айқындалған мемлекеттік тілдегі, орыс тіліндегі және өзге тілдегі инвестициялық басқару шартына қол қою;

      2) сыртқы басқарушылардың сыртқы басқаруға берілген Қор активтерін басқарғаны үшін жауапты персоналдарының қозғалысы туралы ақпаратты ұсынуы;

      3) Ұлттық Банктің сыртқы басқарудағы Қор активтерін өзінің қалауы бойынша толықтыру (қайтарып алу) құқығы;

      4) сыртқы басқарушыға Ұлттық Банк қызметкерлерінің және тәуелсіз аудиторлардың шот бойынша операцияларды тексеру, сондай-ақ сыртқы басқарушы, инвестициялық шешімдер қабылдау тәртібі және тәуекелдерді бақылау рәсімдері туралы ақпаратты алу мақсатында баруы;

      5) сыртқы басқарушының Қордың сыртқы басқаруға берілген активтерімен жасалатын мәмілелер бойынша онымен үлестес ұйымдарды брокерлер және қарсы әріптестер ретінде тартудан бас тартуы;

      6) сыртқы басқарушының кірістілік ауытқуының күтілетін өзгермелілігінің (еxpected tracking error) белгіленген лимитін бұзғаны үшін жауапкершілігі;

      7) сыртқы басқарушы тарапынан болған ұқыпсыз қарау, міндеттемелерді қасақана орындамау немесе алаяқтық салдарынан Қорға келтірілген ықтимал шығындар үшін сыртқы басқарушының жауапкершілігі;

      8) сыртқы басқарушының консультация беру, оқыту, сондай-ақ Қор активтерін басқаратын және оған мониторинг жүргізетін Ұлттық Банк қызметкерлерін тағылымдамаға немесе оқуға қабылдау бойынша міндеттемесі;

      9) сыртқы басқарушының Ұлттық Банкке инвестициялық басқару шарты бұзылған жағдайда, оны бұзу күні кастодиан банкпен (кастодиан банктермен) салыстырып тексерілген портфель бойынша толық есептілікті ұсынуы;

      10) сыртқы басқару кезеңінде портфельмен байланысты барлық күтілетін шығыстар инвестициялық басқару шартына сәйкес айқындалады;

      11) сыртқы басқарушының тұрақты түрде Ұлттық Банкке мына негізгі бағыттарға сәйкес есептілікті ұсынуы:

      алдыңғы жұмыс күні жасалған операциялар бойынша күн сайынғы есептілік;

      алдыңғы жұмыс күніндегі портфельдің позициялары бойынша күн сайынғы есептілік;

      портфельді бағалау (активтерді валюталардың түрлі сыныптары мен түрлері бойынша бөлу, портфельдің есепті айдың соңындағы құрамы, активтердің есепті айдың соңындағы нарықтық құны);

      портфельдегі қозғалыс (түрлі сыныптар мен валюталар бойынша сұрыпталған есепті тоқсандағы барлық жасалған мәмілелер, өтеулер, дивиденттер төлеу мен жинақталған пайыздар тізбесі);

      портфельді инвестициялық басқару нәтижелерін талдау (сыртқы басқару үшін: қол жеткізген кірістілік, эталондық портфельмен салыстырғанда портфель тәуекелінің көрсеткіштері және кірістілік ауытқуының өзгермелілік деңгейі (tracking error) бөлігінде портфельді басқару бойынша ай сайынғы, тоқсандық және жалпы нәтижелер; сыртқы транзиттік басқару үшін: мәмілені орындау құнындағы айырма, брокерлердің комиссиялық сыйақысы, нарық әсері, форекс операциялары бойынша валютаны сатып алу және сату бағамдарының айырмасы, салықтар (алымдар) және транзиттік кезең аяқталған күнгі жіберіп алынған пайда);

      нарықтардың жай-күйі туралы экономикалық есеп, ағымдағы стратегиялар және басқару құрылымындағы неғұрлым маңызды өзгерістерді және олардың портфельге әсерін сыртқы басқарушылардың сапары кезіндегі таныстырылымдар түрінде немесе телефон конференциялары арқылы түсіндіру;

      түрлі факторлардың әр тоқсанның және жылдың соңындағы кезеңділігімен мандаттың активтік түрі үшін портфель кірістілігіне (performance attribution report) үлесі;

      12) сыртқы басқарушының ай сайын, әрбір айдың соңында немесе Ұлттық Банктің талабы бойынша, оның ішінде транзиттік кезең басталған (аяқталған) күні инвестициялық басқару шартында көзделген мерзімдерге сәйкес сыртқы басқаруға берілген портфельдің құрамын кастодиан банктің (кастодиан банктердің) деректерімен салыстырып тексеруі;

      13) инвестициялық басқару шартына тараптардың жазбаша келісімімен өзгерістер мен толықтырулар енгізу мүмкіндігі;

      14) сыртқы басқарушы және брокер арасындағы мәмілелерді растау рәсімдерін келіскеннен кейін және аяқтаған соң сыртқы басқарушының жүргізілген операциялар туралы ақпаратты қысқа мерзімде кастодиан банкке (кастодиан банктерге) ұсынуы;

      15) сыртқы басқарушының брокерлерді, сондай-ақ сыртқы басқарушының агенттері мен қарсы агенттерін бекіту рәсімдерін ұсынуы;

      16) сыртқы басқарушының асыра пайдалану тәуекелдері мен мүдделер қақтығысын төмендететін, оның ішінде клиенттердің портфельдері арасындағы мәмілелерді тең бөлуді қамтамасыз ететін ішкі саясаттары мен тәуекелдерді басқару рәсімдерінің бар екендігі туралы ақпаратты ұсынуы;

      17) сыртқы басқарушының Қордың зейнетақы активтерін басқару нәтижелері туралы, инвестициялық шектеулерді сақтау, нарықтық ахуалды бағалау және оның портфельге және зейнетақы активтерін басқару бойынша инвестициялық операцияларды жүзеге асыруға ықтимал әсері туралы есептілікті ұсыну үшін уәкілетті бөлімшемен жылына бір рет кезеңдікпен кездесу өткізуі;

      18) сыртқы басқарушының елінің заңнамасын бұзуға байланысты осы елдің қадағалау органдары сыртқы басқарушының оған қолданған шаралар және соттың қарауына қатысу жөніндегі ақпаратты ұсынуы;

      19) Ұлттық Банк Қағидалардың 30-тармағында көзделген жағдайларда сыртқы басқарушымен инвестициялық басқару шартын кез келген сәтте мерзімінен бұрын бұзуға құқылы.

      26. Қол қойылған инвестициялық басқару шартына сәйкес Ұлттық Банк Қордың зейнетақы активтерінің бір бөлігін Ұлттық Банктің кастодиан банктегі (кастодиан банктердегі) сыртқы басқаруға арналған шоттарына ақшаны және (немесе) бағалы қағаздарды аудару арқылы сыртқы басқаруға беруді жүзеге асырады.

      27. Қордың зейнетақы активтерін сыртқы инвестициялық басқаруға беру кезінде активтерді бір түрден басқасына аудару бойынша транзиттік кезең (transition period) ескеріледі. Транзиттік кезеңнің ұзақтығы 15 (он бес) жұмыс күнінен аспайды.

      28. Қордың зейнетақы активтерінің сыртқы басқаруға берілетін бір бөлігі Ұлттық Банктің сыртқы басқаруға арналған кастодиан банктердегі шоттарында және Қордың клирингтік ұйымындағы маржа шоттарында Ұлттық Банктің рұқсатымен сақталады.

      29. Инвестициялық басқару шартының талаптары мен шектеулері Қордың инвестициялық декларациясына сәйкес белгіленеді.

      30. Инвестициялық басқару шартын мына жағдайларда:

      1) сыртқы басқарушы сыртқы басқаруда портфельді басқару бойынша эталондық портфельмен салыстырғанда үстеме кірістілікке қол жеткізбеген;

      2) инвестициялық басқару шартының талаптары бұзылған;

      3) Қордың инвестициялық декларациясы өзгерген;

      4) Ұлттық Банк Басқармасының не Ұлттық Банк Төрағасының немесе Төрағаның уәкілетті бөлімшеге жетекшілік ететін орынбасарының шешімі бойынша мерзімінен бұрын бұзуға жол беріледі.

      31. Қағидалардың 25-тармағында (25-тармақтың 2), 5), 6), 8) тармақшаларын, 11-тармақшасының сегізінші абзацын, 17) тармақшасын қоспағанда), сондай-ақ 26, 28, 29 және 30-тармақтарында (30-тармақтың 1) тармақшасын қоспағанда) белгіленген талаптар сыртқы транзиттік басқарушы сыртқы транзиттік басқаруды жүзеге асырған кезде Ұлттық Банк және сыртқы транзиттік басқарушы арасында туындайтын қатынастарға қолданылады.

4-тарау. Сыртқы басқару нәтижелері және мониторинг

      32. Қордың зейнетақы активтерін сыртқы басқаруға берген сәттен бастап уәкілетті бөлімше сыртқы басқарушы қызметінің күн сайынғы мониторингін жүргізеді: инвестициялық басқару шартында көрсетілген шектеулерге сәйкестігін тексереді, сыртқы басқарушы жасайтын мәмілелердің мониторингін жүзеге асырады, сыртқы басқарудағы портфель тәуекелінің және кірістілігінің көрсеткіштерін бағалайды.

      33. Зейнетақы активтерін ішінара толықтыру және (немесе) бір бөлігін алу немесе сыртқы басқарушымен жұмысты жалғастыру не тоқтату қажеттілігі туралы шешім қабылдау мақсатында уәкілетті бөлімше Қағидаларға 4-қосымшада белгіленген сыртқы басқарушы жұмысының тиімділігін бағалау көрсеткіштеріне сәйкес сыртқы басқарушы жұмысының тиімділігін және Ұлттық Банктің мамандарына ұсынылған оқу сапасын бағалауды жыл сайынғы негізде жүзеге асырады.

      Сыртқы басқарушы жұмысының тиімділігін бағалау нәтижелері бойынша:

      Ұлттық Банк Басқармасы аталған сыртқы басқарушымен жұмысты жалғастыру немесе тоқтату туралы;

      Ұлттық Банк Төрағасы немесе Төрағаның уәкілетті бөлімшеге жетекшілік ететін орынбасары зейнетақы активтерін толықтыру немесе бір бөлігін алу туралы шешімдер қабылдайды.

      Шешімдер сыртқы басқарушының басқару нәтижелері негізінде және алынатын комиссиялық сыйақыны ескере отырып басқару басталған күннен бастап 3 (үш), 5 (бес) және одан да көп жылға сыртқы басқарушының басқару кезеңіндегі активтердің сыныптары бойынша қабылданады.

      34. Ұлттық Банк Басқармасының шешімі бойынша инвестициялық басқару шартын мерзімінен бұрын бұзу Қағидалардың 33-тармағында көрсетілген рәсімсіз жүзеге асырылады. Ұлттық Банк Төрағасының немесе Төрағаның уәкілетті бөлімшеге жетекшілік ететін орынбасарының шешімі бойынша жұмыс істеп тұрған сыртқы басқарушыдағы зейнетақы активтерін толықтыру немесе алу Қағидалардың 33-тармағында көрсетілген рәсімсіз жүзеге асырылады.

      35. Сыртқы басқарушының басқару нәтижелері туралы есебі Ұлттық Банк Басқармасының қарауына жыл сайынғы негізде шығарылады.

  Бірыңғай жинақтаушы
зейнетақы қорының зейнетақы
активтерін басқаратын шетелдік
ұйымдарға қойылатын
талаптарды қоса алғанда,
бірыңғай жинақтаушы
зейнетақы қорының зейнетақы
активтерін басқару үшін қажетті
іс-қимылдар жасау өздеріне
тапсырылған кезде, оларды
таңдау қағидаларына
1-қосымша

Әлеуетті сыртқы басқарушыдан сұратылатын ең аз ақпарат

      1. Ұйымның қаралатын мандат түрі бойынша жұмыс тәжірибесі.

      2. Соңғы 5 (бес) жылдағы клиенттердің басқарудағы активтері, оның ішінде:

      1) басқарудағы жалпы активтер;

      2) қаралатын мандат түрі бойынша активтер;

      3) институционалдық клиенттердің активтері;

      4) орталық банктердің активтері.

      3. Сыртқы басқаруға берілген активтер үшін жауапты болатын портфельдік менеджерлер және клиенттермен байланыс жөніндегі менеджерлер туралы ақпарат.

      4. Портфельдік менеджерлер мен талдаушылар арасында соңғы 5(бес) жылда қызметкерлердің тұрақтамауы туралы ақпарат.

      5. Инвестициялық үдерістің, портфельді басқару әдістерінің, нарықты зерттеудің толық сипаты, қаржылық ақпараттың пайдаланылатын көздері немесе қаржы құралдарын бағалау үлгілері.

      6. Активтерді активтік басқару кезінде туындаған активтік нарық тәуекелінің үлгісін жүзеге асыру, мониторинг жүргізу және басқару әдістемесі туралы ақпарат (егер қаралатын мандат түрі активтерді активтік басқаруға жатса).

      7. Тәуекелдерді бақылау және басқару бойынша арнайы бағдарламалық қамтамасыз етудің болуы.

      8. Соңғы 5 (бес) жылдағы ұқсас немесе жақын эталондық портфель және мандат түрі бар портфельді басқарудың тарихи нәтижелері.

      9. Бухгалтерлік және талдамалық есептілікте қолданылатын кірістілікті, тәуекелді есептеу үшін пайдаланылатын бағдарламалық қамтамасыз етудің сипаты.

      10. Ішкі корпоративтік этиканың сипаты.

      11. Инвестициялық басқару шартының талаптары бұзылған жағдайда, сыртқы басқарушының Ұлттық Банктің алдындағы жауапкершілігі.

      12. Клиентті сыртқы басқарушының қателерінен қорғау үшін пайдаланылатын сақтандыру түрлері.

      13. Бас ұйымның кредиттік рейтингі (бар болса), сыртқы басқарушының сыртқы басқарушымен жасалған инвестициялық басқару шартының талаптарын сыртқы басқарушы орындамаған кезде зиянды өтеу туралы оның бас ұйымына кепілдігін беру мүмкіндігі, не тікелей бас ұйыммен инвестициялық басқару шартына қол қою мүмкіндігі, не Ұлттық Банк, сыртқы басқарушы және оның бас ұйымы арасында үшжақты инвестициялық басқару шарты түрінде.

      14. Клиенттер үшін ұсынылатын тренингтің талаптары.

      15. Басқару үшін комиссияның болжамды деңгейі туралы ақпарат.

      16. Сыртқы басқарушының қаржылық есептілігінің соңғы күнтізбелік жылдағы аудиторлық қорытындысы.

      17. Сыртқы басқарушының асыра пайдаланушылық және мүдделер қайшылығы тәуекелін төмендететін ішкі саясаттары мен рәсімдері, оның ішінде клиенттердің портфельдері арасында мәмілелердің тең құқылы және әділ бөлінуін қамтамасыз ету, сыртқы басқарушы брокерлерінің, агенттерінің және қарсы әріптестерінің тізімін және оларды бекіту рәсімін тексеру.

  Бірыңғай жинақтаушы
зейнетақы қорының зейнетақы
активтерін басқаратын шетелдік
ұйымдарға қойылатын
талаптарды қоса алғанда,
бірыңғай жинақтаушы
зейнетақы қорының зейнетақы
активтерін басқару үшін қажетті
іс-қимылдар жасау өздеріне
тапсырылған кезде, оларды
таңдау қағидаларына
2-қосымша

Әлеуетті сыртқы басқарушылардың ұсыныстарын салыстырмалы талдауға арналған бағалау өлшемшарттары


Өлшемшарттар

Өлшемшарттың маңыздылығы (пайызбен)

1

Портфельді басқарудың тарихи нәтижелері (аймақтық мандаттарға маманданған және ауқымды мандат бойынша басқарушыны таңдауға қатысатын әлеуетті сыртқы басқарушылардың ұсыныстарына салыстырмалы талдау жүргізген кезде көрсеткіштердің тиісті мандаттың қамтылуына қарай нормасы белгіленеді)

35


үстеме кірістіліктің соңғы 3–5 жылдағы орташа көрсеткіші (егер үстеме кірістілік көрсеткіші 5 жылдан кем кезеңде оң болса, көрсеткіштің 5 жылдық кезеңге қатысты нормасы белгіленеді)

40

ақпараттық коэффициенттің соңғы 3–5 жылдағы орташа көрсеткіші (егер ақпараттық коэффициенттің көрсеткіші 5 жылдан кем кезеңде оң болса, көрсеткіштің 5 жылдық кезеңге қатысты нормасы белгіленеді)

60

2

Активтер

10


осы мандат түрі бойынша активтер көлемінің басқарудағы жалпы активтерге қатысты пайызы (аймақтық мандаттарға маманданған және ауқымды мандат бойынша басқарушыны таңдауға қатысатын әлеуетті сыртқы басқарушылардың ұсыныстарына салыстырмалы талдау жүргізген кезде аймақтық мандаттар бойынша активтердің көлемі пайдаланылады. Бұл мәннің тиісті мандаттың қамтылуына байланысты нормасы белгіленеді)

65

институционалдық инвесторлардың активтері көлемінің басқарудағы жалпы активтерге қатысты пайызы

35

3

Команда

15


тиісті мандат бойынша активтерді басқаруға жауапты портфельдік менеджерлердің және талдаушылардың орташа жұмыс тәжірибесі

50

компания бойынша жалпы алғанда портфельдік менеджерлер мен талдаушылардың арасында мамандардың тұрақтамауы
 

50

4

Кредиттік мәртебе

5


егер бас ұйымның кепілдігі болса не инвестициялық басқару шартына бас ұйым қол қойса, онда бас ұйымның кредиттік рейтингі (S&P немесе Moody's), олай болмаған жағдайда шетелдік ұйымның кредиттік рейтингі (S&P немесе Moody's)

100

5

Басқару үшін төленетін комиссиялық сыйақының деңгейі

20

базалық комиссиялық сыйақының деңгейі

75

сыртқы басқарушы басқаруды бастаған күннен бастап өткен кезеңдердегі осыған ұқсас көрсеткіштерден асатын оң үстеме кірістілікке қол жеткізген жағдайда сыртқы басқару нәтижелері бойынша комиссиялық сыйақыны төлеу қағидатын (net new high basis since inception) қабылдау

10


сыртқы басқару нәтижелері бойынша комиссиялық сыйақыны есептеу басталатын үстеме кірістіліктің базалық комиссиялық сыйақыдан төмен емес ең төменгі шегін белгілеуді қабылдау

10


сыртқы басқару нәтижелері бойынша комиссиялық сыйақыны бірнеше жыл бойы бөліп-бөліп төлеу талаптарын белгілеуді қабылдау
 

5

6

Сервис

10


Ұлттық Банктің мамандарын оқыту

70

күн сайынғы есептілік

30

7

Тәуекелдерді бақылау және басқару бойынша мамандандырылған бағдарламалық қамтамасыз етудің болуы

2

8

Инвестициялық басқару шартының талаптары бұзылған жағдайда Ұлттық Банк алдында жауапкершілік қабылдау

3

  Бірыңғай жинақтаушы
зейнетақы қорының зейнетақы
активтерін басқаратын шетелдік
ұйымдарға қойылатын
талаптарды қоса алғанда,
бірыңғай жинақтаушы
зейнетақы қорының зейнетақы
активтерін басқару үшін қажетті
іс-қимылдар жасау өздеріне
тапсырылған кезде, оларды
таңдау қағидаларына
3-қосымша

Әлеуетті сыртқы басқарушының ұсынысын бағалау

      1. Сыртқы басқарушылардың ұсыныстарын салыстырмалы талдауға арналған бағалау өлшемшарттарында (бұдан әрі – Кесте) келтірілген, пайызбен көрсетілген тиісті үлестері бар барлық көрсеткіштер сомасы сыртқы басқарушының ұсынысын бағалау болып табылады.

      2. Қандай да бір көрсеткішті Кестеге енгізердің алдында мынадай формуланы пайдалана отырып көрсеткіштің қаралатын өлшемшарттағы ең үздік көрсеткішке қатысты нормасы белгіленеді:

      БНК = БК/СБКЕКМ, мұнда:
      БНК – басқарушының нормаланған көрсеткіші;
      БК – басқарушының көрсеткіші;
      СБКЕКМ – барлық сыртқы басқарушылар бойынша көрсеткіштің ең көп мәні.

      3. Егер сыртқы басқарушы мандаттың жарияланған түрі бойынша активтерді басқа мандаттың шеңберінде басқарса, онда осы активтерді басқарудың тарихи нәтижелерін басқа мандаттың шеңберінде бағалау жүзеге асырылады.

      4. Бас ұйымның және (немесе) сыртқы басқарушының кредиттік рейтингін бағалау кезінде мынадай көрсеткіштер жүйесі пайдаланылады:

Кредиттік рейтинг
(S&P)

Көрсеткіш

AAA

1

AA+

0,8

AA

0,7

AA-

0,6

A+

0,5

A

0,4

A-

0,3

ВВВ+

0,2

ВВВ

0,1

ВВВ-дан төмен

0

      5. Ұлттық Банктің қызметкерлерін оқытуды бағалау кезінде мынадай көрсеткіштер жүйесі пайдаланылады:

Тренинг талаптары

Көрсеткіш

Сыртқы басқарушы ұшу, тұру, тамақтану ақысын төлейді

1

Сыртқы басқарушы тұру, тамақтану ақысын төлейді

0,5

Сыртқы басқарушы тұру ақысын төлейді

0,2

  Бірыңғай жинақтаушы
зейнетақы қорының зейнетақы
активтерін басқаратын шетелдік
ұйымдарға қойылатын
талаптарды қоса алғанда,
бірыңғай жинақтаушы
зейнетақы қорының зейнетақы
активтерін басқару үшін қажетті
іс-қимылдар жасау өздеріне
тапсырылған кезде, оларды
таңдау қағидаларына
4-қосымша

Сыртқы басқарушы жұмысының тиімділігін бағалау көрсеткіштері

      Сыртқы басқарушының жұмысын бағалау кезінде субъективтілікті болдырмау үшін сыртқы басқарушыларды сандық және сапалық көрсеткіштерге сәйкес бағалау және балл қою негізгі мақсат болып табылады.

      Сандық көрсеткіштер:

      ақпараттық коэффициент (Information ratio):

Пайыздар

Ақпараттық коэффициент (Information ratio)

>1

3 балл

0,5 - 1

2 балл

0 - 0,5

1 балл

0

0 балл

(-) 0,5- 0

(-) 1 балл

(-) 1 - (-) 0,5

(-) 2 балл

<(-) 1

(-) 3 балл

      Сапалық көрсеткіштер:

      1) қызметкерлерді жылжыту (Staff turnover):

Пайыздар

Қызметкерлерді жылжыту
(Staff turnover)

> 30

(-) 0,5 балл

5 - 30

(-) 0,25 балл

0 - 5

0 балл

      2) операциялық тәуекел (Operational risk):

      операциялық қате салдарынан инвестициялық шектеулерді бұзудың әрбір фактісі үшін бағадан 0,2 балл алынады;

      есептілікті көрсетілген мерзімде жүйелі түрде (аяқталған күнтізбелік жыл ішінде 3 және одан көп рет) ұсынбаған жағдайда, бағадан 0,2 балл алынады;

      3) іскерлік этиканы сақтау (compliance with a Code of Business Ethics):

      сыртқы басқарушының іскерлік этиканы бұзудың әрбір фактісі үшін бағадан 0,5 балл алынады;

      инвестициялық басқару шартына сәйкес Ұлттық Банктің тапсырмаларын жүйелі түрде (аяқталған күнтізбелік жыл ішінде 3 және одан көп рет) уақтылы орындамаған жағдайда, бағадан 0,5 балл алынады.

On approval of the Rules for selection of foreign organizations managing pension assets of the single accumulative pension Fund, including requirements to them, when they are ordered to perform actions necessary for management of pension assets of the single accumulative pension fund

Resolution of the Board of the National Bank of the Republic of Kazakhstan dated September 27, 2017 No. 173. Registered in the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan on October 31, 2017 No. 15947. Abolished by the resolution of the Board of the National Bank of the Republic of Kazakhstan dated June 15, 2020 No. 78.

      Unofficial translation

      Footnote. Abolished by the resolution of the Board of the National Bank of the Republic of Kazakhstan dated June 15, 2020 No. 78 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      In accordance with the Law of the Republic of Kazakhstan of March 30, 1995 “On the National Bank of the Republic of Kazakhstan” and in order to ensure the efficiency of managing pension assets of the single accumulative pension fund, the Board of the National Bank of the Republic of Kazakhstan RESOLVES:

      1. To approve the attached Rules for selection of foreign organizations managing pension assets of the single accumulative pension fund, including requirements to them, when they are ordered to perform actions necessary for management of pension assets of the single accumulative pension fund.

      2. To recognize invalid Resolution No. 222 of the Board of the National Bank of the Republic of Kazakhstan dated August 27, 2013 “On approval of the Rules for selection of foreign organizations managing pension assets of the single accumulative pension Fund, including requirements to them, when they are ordered to perform actions necessary for management of pension assets of the single accumulation pension fund ”(registered in the Register of State Registration of Regulatory Legal Acts under No. 8813, published in Kazakhstanskaya Pravda newspaper in No. 325 (27599) of November 28, 2013.

      3. In accordance with the procedure established by the legislation of the Republic of Kazakhstan, the Monetary Operations Department (A.M. Moldabekova) shall:

      1) together with the Legal Department (N.V. Sarsenova) provide the state registration of this resolution with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan;

      2) within ten calendar days from the date of state registration of this resolution direct its copy in paper and electronic forms in the Kazakh and Russian languages ​​to the Republican State Enterprise with the Right of Economic Management “Republican Center of Legal Information” for official publication and inclusion in the Reference Control Bank of Regulatory Legal Acts of the Republic of Kazakhstan;

      3) place this resolution on the official Internet resource of the National Bank of the Republic of Kazakhstan after its official publication.

      4. The Department of financial Services Consumers’ Rights Protection and External Communications (A.L. Terentyev) shall direct its copy for official publication in periodicals within ten calendar days after the state registration of this resolution.

      5. Control over the execution of this resolution shall be entrusted to the Deputy Chairman of the National Bank of the Republic of Kazakhstan O.A.Smolyakov.

      6. This resolution shall be enforced upon the expiry of ten calendar days after the date of its first official publication.

      Chairman
      of the National Bank D. Akishev

  Approved by
Resolution No.173
of the Board of the National Bank
of the Republic of Kazakhstan
of September 27, 2017

Rules for selection of foreign organizations managing pension assets of the single accumulative pension fund, including requirements to them, when they are ordered to perform the actions necessary for management of pension assets of the single accumulative pension fund Chapter 1. General Provisions

      1. These Rules for selection of foreign organizations managing pension assets of the single accumulative pension Fund, including requirements to them, when they are ordered to perform actions necessary for management of pension assets of the single accumulative pension fund (hereinafter -the Rules), are developed in accordance with the laws of the Republic of Kazakhstan “On the National Bank of the Republic of Kazakhstan” of 30 March 1995, “On Pension Security in the Republic of Kazakhstan” of June 21, 2013, the Agreement on services in trust management of pension assets of the "Single Accumulation Pension Fund" of August 26, 2013 No. 362NB and determine the procedure for selecting foreign organizations managing pension assets of the single accumulative pension fund (hereinafter - the Fund), including requirements to them, when they are ordered to perform actions necessary for management of pension assets of the single accumulative pension fund.

      2. A part of the Fund’s pension assets in external investment management is transferred for:

      1) decrease in the level of risks associated with concentration of management by means of diversification of managers;

       2) increase in profitability of the pension assets of the Fund thanks to the use of experience, analytical materials, research and technical resources of the external manager;

      3) obtaining of additional expertise in the field of asset management, staff training;

      4) the possibility of using new asset classes on which there is no experience in internal management.

      3. The following concepts are used in the Rules:

      1) active asset management - type of management in which the target value of variability of the deviation of returns (tracking error) exceeds 0.5 (zero point five) percent;

      2) investment asset management - asset management process;

      3) passive asset management - type of management in which the value of variability of the deviation of returns (tracking error) does not exceed 0.5 (zero point five) percent. Under passive management, the return of portfolio in external management is approximately equal to the return of the benchmark portfolio;

      4) external asset management - type of asset management in which assets are transferred in investment management of a foreign organization specializing in investment management of clients' assets and performing its activities in the international financial markets;

      5) external transit asset management - type of management in which assets are transferred for up to 6 (six) months to an external transit manager for the purpose of risk minimization in connection with changes in the structure of transferred assets;

      6) information ratio - the ratio of the historical level of excess returns to the historical level of risk (variability of the returns deviation (tracking error);

      7) global mandate - portfolio whose investments go beyond the framework of a single country (market, region);

      8) parent organization - a foreign organization that holds majority shares of subsidiaries;

      9) excess returns level - difference between the actually achieved level of profitability and the profitability level of the benchmark portfolio;

      10) institutional investor - a legal entity acting as a holder of financial assets and performing professional activities in financial assets investing;

      11) commission - remuneration paid for investment asset management services;

      12) variability of the deviation of returns (tracking error) - the main indicator of the market risk of the portfolio in relation to the benchmark portfolio, reflecting variability of the deviation of return of the portfolio from the return on the benchmark portfolio;

      13) the Fund’s investment declaration - a declaration defining the investment strategy for the Fund’s pension assets, the list of investment objects, conditions and restrictions on investment activities in relation to the Fund’s pension assets, conditions for hedging and diversification of the Fund’s pension assets;

      14) mandate - a portfolio that has investment characteristics determined by the National Bank of the Republic of Kazakhstan (hereinafter - the National Bank);

      15) margin account - an account for conducting operations with derivative financial instruments opened with a clearing organization, which is an organization affiliated with exchanges, ensuring the validity, delivery and settlement in operations with derivative financial instruments;

      16) regional mandate - portfolio whose investments are concentrated within one country (market, region);

      17) portfolio - a set of financial instruments, including currency in cash;

      18) portfolio manager – a person responsible for investment management of the clients' assets;

      19) external manager - a foreign organization specializing in investment management of the clients' assets and operating in international financial markets;

      20) portfolio in external management - portfolio transferred under investment management to an external manager;

      21) external transit manager - a foreign organization that provides transit management services for clients' assets and operates in international financial markets;

      22) transition period - a time period applied to a portfolio, established in accordance with the Rules in order to bring it in line with the parameters set by the Fund’s investment declaration on pension assets management;

      23) the authorized unit - the unit of monetary operations of the central office of the National Bank;

      24) benchmark portfolio - a set of financial instruments, including currency in cash, reflecting strategic interests of the investor. Profitability of the benchmark portfolio is a criterion of profitability of the asset management. For the benchmark portfolio indices are developed and monitored by the world's leading financial institutions or the National Bank.

Chapter 2. Main conditions of external and external transit management of the pension assets of the Fund

      4. Investment management of the assets of the Fund is carried out both by an external manager and an external transit manager.

      5. Money and other assets that constitute the Fund’s pension assets are transferred to external or external transit management.

      6. The total allowable amount of the Fund's pension assets transferred to the external management of one external manager shall not be more than 10 (ten) percent of the Fund’s pension assets portfolio in foreign currency.

      In case of violation of this limitation, the authorized unit shall eliminate the inconsistencies within 3 (three) months from the date of their occurrence.

      7. If there is a violation of the limit set by paragraph 6 of the Rules, due to the merger of two acting external managers, the authorized unit shall bring for consideration of the Chairman or Deputy Chairman of the National Bank in charge of the authorized unit the issue of withdrawing a part of the assets in order to eliminate the violations. This violation shall be resolved within 4 (four) months from the date of its occurrence.

      8. An external or external transit manager is paid a fixed commission and (or) a commission, depending on the management results, in the manner determined by the contract on investment management of the Fund’s pension assets transferred to external or external transit management (hereinafter - the investment management mandate).

Chapter 3. Adoption of decision and transfer of the Fund’s pension assets to external or external transit management

      9. The decision on the need to transfer the pension assets of the Fund to external or external transit management shall be adopted by the Chairman or Deputy Chairman of the National Bank in charge of the authorized unit.

      10. If the external manager that performs the external management of the gold and foreign exchange assets of the National Bank and (or) the assets of the National Fund of the Republic of Kazakhstan meets the mandatory criteria established by paragraph 15 of the Rules, by the decision of the Chairman or Deputy Chairman of the National Bank in charge of the authorized unit, his candidacy is submitted for consideration to the Board of the National Bank without carrying out the procedures stipulated in paragraphs 11, 12, 13 and 14 of the Rules.

      11. The authorized unit posts on the official Internet resource of the National Bank, on the Internet, an announcement on the upcoming tender for the selection of the external manager, compiles a list of potential external managers, sends the announcement to potential external managers. The announcement of the upcoming tender (hereinafter - the announcement) shall contains the following:

      1) description of the type of mandate and its characteristics (active or passive, benchmark portfolio, management objectives, investment restrictions, approximate amount of the mandate);

      2) minimum information requested from a potential external manager, in accordance with Appendix 1 to the Rules;

      3) requirements to external manager;

      4) information about the employees of the National Bank responsible for conducting the tender;

      5) the deadline for submission to the National Bank of the requested minimum information;

      6) conditions provided for in paragraph 25 of the Rules. A mandatory condition for consideration of the proposal of a potential external manager is his written confirmation of inclusion of the conditions provided for in paragraph 25 of the Rules in the investment management contract.

      12. The tender for the selection of external managers shall be conducted by the authorized unit.

      13. The authorized unit collects the minimum information requested from a potential external manager, in accordance with Appendix 1 to the Rules, within the period specified in the announcement, but no later than 1 (one) month from the date of posting the announcement on the official Internet resource of the National Bank, on the Internet.

      14. The authorized unit shall make a comparative analysis of all the received proposals, with regard to the mandatory criteria for the selection of external managers, established by paragraph 15 of the Rules.

      If the external manager meets the mandatory criteria, further review and analysis of the proposal on the evaluation criteria is carried out for a comparative analysis of the proposals of potential external managers in accordance with Appendix 2 to the Rules.

      Evaluation of the proposal of the potential external manager shall be carried out in accordance with Appendix 3 to the Rules.

      15. The following mandatory criteria shall apply to external managers in whose investment management the Fund’s pension assets are transferred:

      1) at least 10 (ten) years of experience with financial instruments in which the pension assets of the Fund are supposed to be invested, of which at least 5 (five) years of work experience shall be in the announced type of mandate.

      If a tender is announced for the selection of external manager on the global mandate, the experience of the tenderer who has exclusively similar regional mandates under management, covering at least 75 (seventy-five) percent of the global mandate, shall be at least 5 (five) years on these regional mandates.

      2) the size of assets under management: the external manager shall have the total client assets under management that are equivalent to at least 25 (twenty-five) billion United States dollars (hereinafter - USD);

      3) the size of the assets for the type of mandate under consideration: the external manager shall have the total client assets for the type of considered mandate equivalent to at least 1 (one) billion USD.

      If a tender is announced for the selection of external manager on global mandate, the size of the assets managed by the tenderer on regional mandates, that has exclusively similar regional mandates under management with the scope of at least 75 (seventy-five) percent of all the global mandate, shall total at least 1 (one ) billion USD on the given regional mandates.

      16. The National Bank may contact the potential external manager’s clients to make inquiries about the results and quality of client assets management.

      17. The term for the authorized unit to draw the conclusion containing a comparative analysis of proposals on external management shall be no more than 2 (two) months from the date of submitting by the external managers of the minimum information requested.

      18. The conclusion drawn by the authorized unit containing a comparative analysis of external management proposals shall be directed for consideration to the Chairman or Deputy Chairman of the National Bank supervising the authorized unit, who, after consideration, shortlists the most attractive offers of external managers. The authorized unit conducts negotiations with potential external managers from the short list to improve conditions of the proposal.

      19. Meetings with potential external managers are allowed to obtain more detailed and accurate information about the external manager, the procedure for making investment decisions and risk control procedures.

      20. Each external manager shall be approved by the resolution of the Board of the National Bank, providing for conclusion of an investment management contract between the National Bank and the external manager.

      21. Within 1 (one) month after approval by the Board of the National Bank of the external manager, the authorized unit shall send a notification in a free form to each tenderer about the outcome of the tender.

      22. When selecting an external transit manager, the authorized unit shall send requests to foreign organizations, specializing in the provision of transit management services, for information on markets of coverage, transit management strategies and cost of services in terms of classes of instruments and markets. After submission of information by potential external transit managers, the authorized unit analyzes the received proposals and presents the appropriate conclusion to the Chairman of the National Bank. The external transit manager shall be approved by the Chairman of the National Bank.

      23. On the basis of the resolution of the National Bank's Board of Directors on approving the external manager or the decision of the National Bank Chairman on approving the external transit manager, the authorized unit shall perform the procedure for preparing and concluding an investment management contract with the external manager or the external transit manager. The transfer of pension assets of the Fund to external or external transit management is carried out after signing of the investment management contract with the external manager or the external transit manager.

      24. An investment management contract with external manager is subject to consent of the external manager for inclusion of the requirements of paragraph 25 of the Rules in the investment management contract.

      25. The following mandatory conditions shall be fixed in the investment management contract:

      1) signing of the investment management contract in the national, Russian and other languages upon mutual agreement of the parties;

      2) provision of information by the external manager on the movement of his staff responsible for managing the assets of the Fund transferred to external management;

      3) the right of the National Bank, at its discretion, to replenish (withdraw) the assets of the Fund that are in external management;

      4) visits to the external manager of the National Bank employees and independent auditors with the aim of checking account transactions, obtaining additional information about the external manager, investment decisionmaking and risk monitoring procedures;

      5) non-attraction by the external manager of affiliated organizations as brokers and counter-partners in transactions with the assets of the Fund transferred to external management;

      6) responsibility of the external manager for breaching the established limit of the expected variability of yield deviation (expected tracking error);

      7) responsibility of the external manager for possible losses caused to the Fund due to negligence, willful default of obligations or fraud on the part of the external manager;

      8) obligation of the external manager to provide consulting and training services, also to admit employees of the National Bank who manage and monitor the assets of the Fund, for internship or training;

      9) submission to the National Bank by the external manager of full reports on the portfolio reconciled with the custodian bank(custodian banks) as at the date of termination of the investment management contract in the event of its termination;

      10) all the expected costs associated with the portfolio during the external management period shall be determined in accordance with the investment management contract;

      11) submission by the external manager of reporting to the National Bank on a regular basis in accordance with the following main areas:

      daily reporting on operations performed on the previous working day;

      daily reporting on portfolio positions for the previous business day;

      portfolio evaluation (distribution of assets by various classes and types of currencies, portfolio composition at the end of the reporting month, market value of assets at the end of the reporting month);

      movements in the portfolio (the list of all transactions made in the reporting quarter, sorted into various classes and currencies, repayments, dividend payments and accrued interest);

      analysis of investment portfolio management results (for external management: monthly, quarterly and general portfolio management results in terms of achieved profitability, portfolio risk indicators and the level of variability of the yield deviation (tracking error) compared to the benchmark portfolio; for external transit management: difference in the cost of the transaction execution, commission to brokers, market influence, difference between the rates of purchase and sale of foreign currency on forex transactions, taxes (fees) and lost profit on the date of the transit period completion);

      economic report on the state of the markets, current strategies and explanation of the most important changes in the management structure and their impact on the portfolio in the form of presentations during the visits of external managers or via telephone conferences;

      contribution of various factors to the portfolio performance (performance attribution report) for the active type of mandate at the end of each quarter and year;

      12) monthly, at the end of each month or at the request of the National Bank, including as at the date of commencement (completion) of the transit period, performance by the external manager of reconciliation of the structure of the portfolio transferred to external management with the data of the custodian bank (custodian banks) in accordance with the terms stipulated in the investment management contract;

      13) possibility of making changes and (or) amendments to the investment management contract with the written consent of the parties;

      14) submission of information by the external manager on the performed transactions to the custodian bank (custodian banks) in the shortest time possible after coordination and completion of the procedures for confirming transactions between the external manager and the broker;

      15) submission by the external manager of procedures for approval of brokers, and also agents and counter-partners of the external manager;

      16) provision of information on the existence of internal policies and procedures for managing the risks of the external manager, reducing the risk of abuse and conflict of interests, also ensuring an equitable distribution of transactions among the clients' portfolios;

      17) holding of meetings by the external manager with the authorized unit once a year to report on the results of managing the assets of the Fund, on compliance with investment restrictions, assessment of the market situation and its possible impact on the portfolio and on the performance of investment operations on the pension assets management;

      18) submission by the external manager of information on the measures applied to him by the supervisory authorities of the country of the external manager in connection with breaking of the legislation of this country, and on involvement in litigations;

      19) the right of the National Bank to terminate at any time the investment management contract with the external manager in the events provided for by paragraph 30 of the Rules.

      26. In accordance with the signed investment management contract, the National Bank shall transfer part of the Fund’s pension assets to external management by transferring money and / or securities to the accounts of the National Bank in the custodian bank (custodian banks) intended for external management.

      27. When transferring the pension assets of the Fund to external investment management, the transition period for transferring assets from one type to another is taken into account. The transition period shall not exceed 15 (fifteen) working days.

      28. A part of the Fund’s pension assets transferred to external management shall be kept on the accounts of the National Bank in custodian banks intended for external management, and in the margin account of the Fund’s clearing organizations, with the permission of the National Bank.

      29. The conditions and restrictions on the investment management contract shall be established in accordance with the investment declaration of the Fund.

      30. Early termination of the investment management contract shall be permitted in the following events:

      1) failure of the external manager to achieve super-profitability on portfolio management in the external management as compared to the benchmark portfolio;

      2) breaching of the investment management contract terms;

      3) change of the investment declaration of the Fund;

      4) on the resolution of the Board of the National Bank or the Chairman or Deputy Chairman of the National Bank in charge of the authorized unit.

      31. The requirements established by paragraph 25 (with the exception of subparagraphs 2), 5), 6), 8), paragraph of the eighth subparagraph 11), subparagraph 17) of paragraph 25), as well as paragraphs 26, 28, 29 and 30 (with the exception of subparagraph 1) of paragraph 30) of the Rules shall apply to relations arising between the National Bank and the external transit manager at the latter’s execution of the external transit management.

Chapter 4. Monitoring and results of external management

      32. From the moment of the Fund pension assets transfer to the external management by the authorized unit, daily monitoring of the external manager’s activities shall be carried out: of compliance with the restrictions specified in the investment management contract, transactions performed by the external manager, risk and portfolio return indicators in external management are assessed.

      33. In order to decide on the need for partial replenishment and (or) withdrawal of a part of the pension assets, or whether to continue or terminate work with the external manager, the authorized unit evaluates the efficiency of the external manager’s work on the performance indicators of the external manager, according to Appendix 4 to the Rules and the quality of training provided to specialists of the National Bank, on an annual basis.

      Upon the results of performance evaluation of the external manager, decisions shall be made:

      by the Board of the National Bank on continuation or termination of work with this external manager;

      by the Chairman or Deputy Chairman of the National Bank in charge of the authorized unit on replenishment or withdrawal of the pension assets.

      The decisions are based on the management results of the external manager and on the asset classes for the management period of 3 (three), 5 (five) or more years from the date of the commencement of management by the external manager, taking into account the charged commission.

      34. By the resolution of the Board of the National Bank, early termination of the investment management contract is carried out without the procedure specified in paragraph 33 of the Rules. By the decision of the Chairman or Deputy Chairman of the National Bank, who oversees the authorized unit, the replenishment or withdrawal of pension assets from the current external manager is carried out without the procedure specified in paragraph 33 of the Rules.

      35. Report by external managers on the management results shall be put before the Board of the National Bank on an annual basis.

  Appendix 1
to the Rules for selection
of foreign organizations managing
pension assets of accumulative
pension fund,
including requirements for them,
when they are ordered to perform
actions necessary for management
of pension assets of accumulative
pension fund

Minimum information requested from a potential external manager

      1. The organization’s experience with the type of mandate under consideration.

      2. Assets of clients under management over the past 5 (five) years, including:

      1) total assets under management;

      2) assets on the type of mandate under consideration;

      3) assets of institutional clients;

      4) assets of central banks.

      3. Information about portfolio managers and customer relations managers who will be responsible for the assets transferred to external management.

      4. Information on staff turnover over the past 5 (five) years among portfolio managers and analysts.

      5. Detailed description of the investment process, portfolio management methods, market research, sources of financial information used or models of financial instruments evaluation.

      6. Information on the methodology for modeling, monitoring and managing active market risk arising from active assets management (if the type of mandate under consideration relates to active assets management).

      7. Availability of specialized risk management and control software.

      8. Historical portfolio management results with a similar or close benchmark portfolio and type of mandate over the last 5 (five) years.

      9. Description of the software used to calculate profitability, risk used in accounting and analytical reporting.

      10. Description of internal corporate ethics.

      11. Responsibility of the external manager to the National Bank in the event of breaching the terms of the investment management contract.

      12. Used types of insurance to protect the client against errors of external manager.

      13. Credit rating of the parent organization (in its existence), ability of the external manager to provide a guarantee of his parent organization on damage compensation in the event of non-fulfillment by the external manager of the terms of the investment management contract with the external manager, or possibility of signing an investment management contract directly with the parent organization, or in the form of a tripartite investment management agreement between the National Bank, the external manager and its parent organization.

      14. Conditions provided for training of clients.

      15. Information on the estimated level of management fees (commissions).

      16. Audit report of financial statements of the external manager for the last calendar year.

      17. Internal policies and procedures of the external manager reducing the risk of abuse and conflict of interests, including ensuring an equitable and fair distribution of transactions among client portfolios, checking of the list and approval procedures of brokers, agents and counterparties of the external manager.

  Appendix 2
to the Rules for selection
of foreign organizations managing
pension assets of accumulative
pension fund, including
requirements for them,
when they are ordered to perform
actions necessary for management
of pension assets of accumulative
pension fund

Evaluation criteria for comparative analysis of proposals of potential external managers


Criteria

Significance of criterion (in percent)

1

Historical results of portfolio management (when conducting comparative analysis of proposals of potential external managers specializing in regional mandates and participating in selection of global mandate manager, indicators are normalized depending on the scope of the respective mandate)

35


average excess return index for the last 3-5 years (if the excess return index for a period of less than 5 years is positive, the indicator is normalized relative to a period of 5 years)

40

average indicator of the information ratio for the last 3-5 years (if the indicator of the information ratio for a period of less than 5 years is positive, the indicator is normalized relative to a period of 5 years)

60

2

Assets

10


percentage of the volume of assets on the given type of mandate to the total assets under management (when conducting comparative analysis of proposals of potential external managers specializing in regional mandates and participating in selection of global mandate manager, the volume of assets on regional mandates is used. This value is normalized depending on the scope of the corresponding mandate)

65

percentage of institutional investor assets to total assets under management

35

3

Team

15


average experience of portfolio managers and analysts responsible for asset management

50

companywide turnover among portfolio managers and analysts

50

4

Credit status

5


In the existence of a guarantee of the parent organization or if the investment management contract is signed with the parent organization, the credit rating of the parent organization shall be S&P or Moody's, otherwise it shall be S&P or Moody's credit rating of the foreign organization

100

5

Management commission level

20


Base commission level

75


adoption of the principle of paying performance-based commission on external management in case of achieving positive excess return exceeding similar indicators for previous periods from the day the external manager started the management (net new high basis since inception)

10


adoption of minimum excess return threshold, which is the baseline in the calculation of performance-based commission on external management, not lower than the base commission

10


establishment of the terms of paying performance-based commission on external management for several years in parts

5

6

Service

10


Training of the National Bank specialists

70

Daily reporting

30

7

Availability of specialized risk management and control software

2
 

8

Acceptance of responsibility to the National Bank in the event of breaching the investment management contract terms

3

  Appendix 3
to the Rules for selection
of foreign organizations managing
pension assets of accumulative
pension fund, including
requirements for them,
when they are ordered to perform
actions necessary for management
of pension assets of accumulative
pension fund

Evaluation of potential external manager’s proposal

      1. To evaluate an external manager’s proposal, the sum of all the indicators listed in the evaluation criteria (hereinafter - the Table) with the corresponding weights in percentage shall be used for comparative analysis of the external managers’ proposals.

      2. Before entering one or another indicator into the Table, the indicator is normalized relative to the best indicator in the considered criterion on the formula:

      NIM = IM / MVIEM, where:

      NIM – is normalized indicator of manager;

      IM – indicator of manager;

      MVIEM - maximum value of indicator on all the external managers.

      3. If the external manager manages assets on the declared type of mandate within another mandate, then historical results of managing these assets are evaluated within another mandate.

      4. When evaluating the credit rating of the parent organization and (or) the external manager, the following system of indicators shall be applied:

Credit rating
(S&P)

Indicator

AAA

1

AA+

0,8

AA

0,7

AA-

0,6

A+

0,5

A

0,4

A-

0,3

ВВВ+

0,2

ВВВ

0,1

Lower than ВВВ

0

      5. When evaluating the training of the National Bank employees, the following set of indicators shall be used:

Training conditions

Indicator

External manager bears expenses on flight, accommodation, meals

1

External manager bears expenses on accommodation, meals

0,5

External manager bears expenses on accommodation

0,2

  Appendix 4
to the Rules for selection
of foreign organizations managing
pension assets of accumulative
pension fund, including
requirements for them,
when they are ordered to perform
actions necessary for management
of pension assets of accumulative
pension fund

Performance indicators of external manager

      The main goal is evaluation and scoring of the external manager according to the quantitative and qualitative indicators to avoid subjectivity in the evaluation of the external manager’s performance.

      Quantitative indicators:

      Information ratio:

Percent

Information ratio

>1

3 points

0,5 - 1

2 points

0 - 0,5

1 point

0

0 points

(-) 0,5- 0

(-) 1 point

(-) 1 - (-) 0,5

(-) 2 points

<(-) 1

(-) 3 points

      Qualitative indicators:

      1) Staff turnover:

Percent

Staff turnover
 

> 30

(-) 0,5 points

5 - 30

(-) 0,25 points

0 - 5

0 points

      2) operational risk:

      for each fact of investment restrictions violation due to an operational error, 0.2 points are subtracted from the evaluation;

      in the event of systematic (3 or more times during the past calendar year) non-reporting within the specified time period, 0.2 points are subtracted from the evaluation;

      3) compliance with the Code of Business Ethics:

      for each fact of violation by the external manager of business ethics, 0.5 points are subtracted from the evaluation;

      in the event of systematic (3 or more times during the past calendar year) untimely execution of instructions of the National Bank in accordance with the investment management contract, 0.5 points are subtracted from the evaluation.