"Тез бұзылатын тамақ өнімдерін халықаралық тасымалдау және осы тасымалдарға арналған арнайы көлік құралдары туралы келісімге сәйкес берілген куәлік" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2017 жылғы 27 қыркүйектегі № 651 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2017 жылғы 27 қарашада № 16015 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2020 жылғы 21 сәуірдегі № 215 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 21.04.2020 № 215 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткеннен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңы 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған "Тез бұзылатын тамақ өнімдерін халықаралық тасымалдау және осы тасымалдарға арналған арнайы көлік құралдары туралы келісімге сәйкес берілген куәлік" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Көлік комитеті:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі қағаз тасығыштағы және электрондық нысандағы көшірмелерін Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмелерін мерзімді баспа басылымдарына ресми жариялауға жіберуді;

      4) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      5) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1), 2), 3) және 4) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Инвестициялар және даму
министрі
Ж. Қасымбек

      "КЕЛІСІЛГЕН"

      Қазақстан Республикасының

      Ақпарат және коммуникациялар министрі

      ______________ Д. Абаев

      2017 жылғы 5 қазан

      "КЕЛІСІЛГЕН"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрі

      ___________ Т. Сүлейменов

      2017 жылғы 3 қараша

  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрінің
2017 жылғы 27 қыркүйектегі
№ 651 бұйрығымен бекітілген

"Тез бұзылатын тамақ өнімдерін халықаралық тасымалдау және осы тасымалдарға
арналған арнайы көлік құралдары туралы келісімге сәйкес берілген куәлік"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Тез бұзылатын тамақ өнімдерін халықаралық тасымалдау және осы тасымалдарға арналған арнайы көлік құралдары туралы келісімге сәйкес берілген куәлік" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігімен (бұдан әрі – Министрлік) әзірленді.

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті Министрлік көрсетеді (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші).

      Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға өтініштерді қабылдау және нәтижесін беру:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы;

      2) www.egov.kz, www.elincense.kz "электрондық үкіметтің" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

2-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі:

      1) құжаттар топтамасын көрсетілетін қызметті берушіге тапсырған сәттен бастап, сондай-ақ порталға жүгінген кезде – 10 жұмыс күні;

      2) көрсетілетін қызметті алушының құжаттар топтамасын тапсыруы үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 20 минут;

      3) көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 30 минут.

      Көрсетілетін қызмет беруші құжаттарын алған кезден бастап екі жұмыс күні ішінде ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді.

      Ұсынған құжаттардың топтамасын толық емес фактісі анықталған жағдайда, көрсетілетін қызмет беруші көрсетілген мерзімде өтінішті одан әрі қараудан уәжді түрде бас тартады.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық және (немесе) қағаз түрде.

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – Тез бұзылатын тамақ өнімдерін халықаралық тасымалдау және осы тасымалдарға арналған арнайы көлік құралдары туралы келісімге сәйкес бекітілген нысан бойынша тез бұзылатын тамақ өнімдерін халықаралық тасымалдау және осы тасымалдарға арналған арнайы көлік құралдары туралы келісімге сәйкес куәлік, немесе осы мемлекеттік көрсетілетін қызметі стандартының 10-тармағымен көзделген жағдайда және негізде мемлекеттік қызметті көрсетуден дәлелді бас тарту.

      Портал арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға электрондық сұрау салу жіберілген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушының порталдағы "жеке кабинетіне" көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының электрондық цифрлық қолымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанындағы дайындығы туралы хабарлама алады.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.

      7. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – қызмет алушылар) тегін негізде көрсетіледі.

      8. Жұмыс кестесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда, сағат 13:00-ден 14:30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9:00-ден 18:30-ға дейін.

      Мемлекеттік қызметті көрсетуге өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету сағат 13:00-ден 14:30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9:00-ден 17:30-ға дейін.

      Мемлекеттік қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз, кезек күту тәртібімен жүзеге асырылады;

      2) порталдың – тәулік бойы жөндеу жұмыстарын жүргізу мақсатындағы техникалық үзілістерді қоспағанда (көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс күндері және Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес мереке күндері жүгінген жағдайда мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру келесі жұмыс күнінде жүзеге асырылады).

      9. Қызмет алушының (немесе уәкілетті өкілінің: өкілдігін растайтын құжат бойынша заңды тұлға; нотариалды расталған сенімхат бойынша жеке тұлға): жүгінген жағдайында мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар тізімі:

      1) көрсетілетін қызметті берушіге:

      осы мемлекетті қызмет стандартының қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтініш;

      сынақ хаттамасының түпнұсқасы немесе сараптамалық тексеру хаттамасының түпнұсқасы.

      2) порталға:

      көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ қол қойылған электрондық құжат нысаны бойынша өтініш;

      сынақ хаттамасының немесе сараптамалық тексеру хаттамасының көшірмелері.

      Көрсетілетін қызметті алушы барлық қажетті құжаттарды портал арқылы берген кезде көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетінде" мемлекеттік қызметті көрсету үшін сұрау салудың қабылданғаны туралы мәртебе көрінеді.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру тиісті құжаттарды қабылдау туралы қолхат негізінде жеке басын куәландыратын (немесе нотариалды куәландырылған сенімхат бойынша өкілі) құжатты көрсеткен кезде жүзеге асырылады.

      Жеке басын куәландыратын құжат туралы, заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы, көлік құралын тіркеу туралы куәлік туралы ақпаратты қызметті беруші "электрондық үкімет" шлюзі арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алады.

      10. Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту үшін:

      1) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) анық еместігін анықтау;

      2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректердің және мәліметтердің Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 30 сәуірдегі № 546 бұйрығымен бекітілген Автомобиль көлігімен жүктерді тасымалдау қағидаларында (Нормативтiк құқықтық актiлердi мемлекеттiк тiркеу тiзiлiмiнде № 12463 болып тіркелген) белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі негіз болып саналады.

3-тарау. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті
берушінің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      11. Көрсетілетін қызмет берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шешімдері, әрекеттеріне (әрекетсіздіктеріне) шағымдану көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына беріледі.

      Шағым жазбаша нысанда пошта арқылы не көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жұмыс күндері қабылданады.

      Шағымды қабылдаған нөмірі, күні, адамның тегі көрсетілген, байланыс деректері көрсетілуімен, сондай-ақ, берілген шағымға жауап алу мерзімі мен орнын көрсете отырып, шағымды қарастыру барысын білуге болатын

      лауазымды тұлғалардың байланыс деректері көрсетілуімен көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркеу (мөртаңба, кіріс нөмірі және күні) шағымның қабылданғанын растау болып табылады.

      Портал арқылы жүгінген кезде шағымдану тәртібі туралы ақпаратты Бірыңғай байланыс орталығының 1414, 8 800 080 7777 телефоны арқылы алуға болады.

      Шағымды портал арқылы жіберген кезде көрсетілетін қызметті алушыға "жеке кабинетінен" көрсетілетін қызметті беруші өтінішті өңдеу барысында жаңартылатын өтініш туралы ақпарат (жеткізілуі, тіркелуі, орындалуы туралы белгілер, қарау немесе қараудан бас тарту туралы жауап) қолжетімді болады.

      Көрсетілетін қызметті берушінің мекенжайына түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қарауға жатады.

      Көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгіне алады.

      Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      Шағымда:

      1) жеке тұлғаның - тегі, аты, сондай-ақ қалауы бойынша әкесінің аты, пошталық мекенжайы көрсетіледі;

      2) заңды тұлғаның - атауы, пошталық мекенжайы, шығыс нөмірі мен күні көрсетіледі. Шағымға көрсетілетін қызметті алушының қол қоюы тиіс.

      12. Көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижелерімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқығы бар.

4-тарау. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті, оның ішінде электрондық түрде көрсету
ерекшеліктері ескеріле отырып қойылатын өзге де талаптар

      13. Мемлекеттік қызметті көрсету орындарының мекенжайлары көрсетілетін қызметті берушінің www.mid.gov.kz ("Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер" кіші бөлімінде) интернет-ресурсында орналастырылған.

      14. Көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сы болған жағдайда, мемлекеттік көрсетілетін қызметті портал арқылы электрондық нысанда алу мүмкіндігі болады.

      15. Көрсетілетін қызметті алушы порталдың "жеке кабинеті", сондай-ақ Бірыңғай байланыс орталығы арқылы қашықтықтан қол жеткізу режимінде мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі және мәртебесі туралы ақпаратты алу мүмкіндігі бар.

      16. Мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері бойынша анықтама қызметтерінің байланыс телефондары: 8 (7172) 75-47-65, Бірыңғай байланыс орталығы: 1414, 8 800 080 7777.

  "Тез бұзылатын тамақ өнімдерін
халықаралық тасымалдау және
осы тасымалдарға арналған
арнайы көлік құралдары туралы
келісімге сәйкес берілген
куәлік" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
стандартына қосымша
  Нысан
  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрлігі
____________________________

Тез бұзылатын тамақ өнімдерін халықаралық тасымалдау және осы тасымалдарға
арналған арнайы көлік құралдары туралы келісімге сәйкес берілетін, көлік
құралдарының Тез бұзылатын тамақ өнімдерін халықаралық тасымалдау және осы
тасымалдарға арналған арнайы көлік құралдары туралы келісімінің талаптарына
сәйкестігі туралы куәлікті ресімдеуге және беруге
ӨТІНІШ

      1.____________________________________________________________________

      (өтініш берушінің атауы)

      ________________________________________________________________ атынан

      (лауазым, басшының тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда))

      ________________________________________________________________ тиесілі

      (кімге)

      немесе ______________________________________________________ қолданатын

      (кіммен)

      _____________________________________________________________ ұсынылған

      (кіммен)

      _______________________________________________________________________

      (жүк автокөлігі, тіркеме, жартылай тіркеме, контейнер және бұдан әрі осылайша,

                        тіркеу белігі, шасси (кузов) нөмірі, қозғалтқыш)

      "Тез бұзылатын тамақ өнімдерін халықаралық тасымалдау және осы тасымалдарға

      арналған арнайы көлік құралдары туралы келісімге сәйкес куәлікті беру" көлік

      құралдарының талаптарына сәйкестігі туралы куәлікті беруді сұрайды.

      2. Өтініш берушінің деректемелері:

      2.1. Заңды мекенжайы (жеке кәсіпкердің орналасқан мекенжайы):

      _______________________________________________________________________

      Ақпараттық жүйелерде қамтылған, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын

      мәліметтерді пайдалануға келісемін.

      Телефон/факс: ___________________________________________________

      Ұйымның басшысы: _____________________________________________

      (қолы, тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда))

On approval of the standard of the state service “Certificate granted according to the Agreement on the International Carriage of Perishable Foodstuffs and on the Special Equipment to be Used for Such Carriage”

Order of the Minister of Investment and Development of the Republic of Kazakhstan dated September 27, 2017 No. 651. Registered by the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan on November 27, 2017 No. 16015. Abolished by the order of the Minister of Industry and Infrastructure Development of the Republic of Kazakhstan dated April 21, 2020 No. 215.

      Unofficial translation

      Footnote. Abolished by order of the Minister of Industry and Infrastructural Development of the Republic of Kazakhstan dated April 21, 2020 No. 215 (shall be enforced upon expiry of twenty one calendar days after the day of its first official publication).

      In accordance with subparagraph 1) of article 10 of the Law of the Republic of Kazakhstan “On public services” dated April 15, 2013 I hereby ORDER:

      1. To approve the attached standard of the state service “Certificate granted according to the Agreement on the International Carriage of Perishable Foodstuffs and on the Special Equipment to be used for such carriage”

      2. The Committee of Transport of the Ministry of Investments and Development of the Republic of Kazakhstan shall:

      1) provide the state registration of this order with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan;

      2) within ten calendar days from the date of the state registration of this order, direct its copy in paper and electronic forms in the Kazakh and Russian languages to the Republican State Enterprise with the Right of Economic Management “Republican Center of Legal Information” for official publication and inclusion in the Reference Control Bank of Regulatory Legal Acts of the Republic of Kazakhstan;

      3) within ten calendar days after the state registration of this order, direct a copy of it for official publication in periodicals;

      4) place this order on the Internet resource of the Ministry of Investments and Development of the Republic of Kazakhstan;

      5) within ten working days after the state registration of this order with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan, report to the Legal Department of the Ministry of Investments and Development of the Republic of Kazakhstan on execution of the actions, provided for in subparagraphs 1), 2), 3) and 4) of this paragraph.

      3. Control over the execution of this order shall be assigned to the Supervising Vice Minister of Investments and Development of the Republic of Kazakhstan.

      4. This order shall be enforced upon expiry of twenty one calendar days after the date of its first official publication.

      Minister
      of Investments and Development
      of the Republic of Kazakhstan Zh. Kassymbek

      “AGREED”

      Minister of Information and Communications

      of the Republic of Kazakhstan

      ___________________ D. Abayev

      October 5, 2017

      “AGREED”

      Minister of National Economy

      of the Republic of Kazakhstan

      _________________ T. Suleimenov

      November 3, 2017

  Approved
by order No. 651
of the Minister
of Investments and Development
of the Republic of Kazakhstan
dated September 27, 2017

Standard of the state service “Certificate granted according to the Agreement on the
International Carriage of Perishable Foodstuffs and on the Special Equipment to be Used
for Such Carriage”
Chapter 1. General Provisions

      1. The state service “Certificate granted according to the Agreement on the International Carriage of Perishable Foodstuffs and on the Special Equipment to be Used for Such Carriage” (hereinafter - the state service).

      2. The standard of the state service was developed by the Ministry of Investments and Development of the Republic of Kazakhstan (hereinafter - the Ministry).

      3. The state service is provided by the Ministry (hereinafter - the service provider).

      The application is accepted and the result of the provided service is issued through:

      1) the office of the service provider;

      2) the web portal of "electronic government" www.egov.kz, www.elicense.kz (hereinafter - the portal).

Chapter 2. Procedure for the state service provision

      4. The term for the state service provision:

      1) from the moment of delivery of documents to the service provider, and when applying to the portal - 10 working days;

      2) maximum allowable waiting time to submit the package of documents to the service provider - 20 minutes;

      3) maximum allowable service time of a recipient - 30 minutes.

      The service provider shall verify completeness of the submitted documents within two business days from the acceptance of the documents of the service recipient.

      If it is established that the submitted documents are incomplete, the service provider shall give a reasoned refusal to further consider the application within the specified time.

      5. Form of the state service provision: electronic and (or) paper.

      6. The result of the state service provision is a certificate issued in accordance with the Agreement on the international transport of perishable foodstuffs and on special vehicles intended for these transportations, in the form established in accordance with the Agreement on the International Carriage of Perishable Foodstuffs and on the Special Equipment to be used for such carriage, or a motivated refusal to provide the state service in the case and on the basis of paragraph 10 of the state service standard.

      When applying through the portal, a notification shall be sent to the service recipient indicating the place and date of receipt of the result in the "Personal account" in the form of an electronic document certified by electronic digital signature (hereinafter - EDS) of the authorized person of the service provider.

      Form of the state service provision: on paper.

      7. The state service shall be provided free of charge to individuals and legal entities (hereinafter - the service recipient).

      8. Work schedule:

      1) of the service provider - from Monday to Friday inclusive, from 9.00 to 18.30 with a lunch break from 13.00 to 14.30, except weekends and holidays, in accordance with the labor legislation of the Republic of Kazakhstan.

      Acceptance of application and issuance of the state service provision result is from 9.00 to 17.30 with a lunch break from 13.00 to 14.30 hours.

      The state service shall be provided in the order of arrival without prior appointment and expedited service;

      2) of the portal - round-the-clock, with the exception of technical interruptions related to repair and maintenance work (when the service recipient contacts after the end of working hours; on weekends and holidays according to the labor legislation of the Republic of Kazakhstan, applications shall be accepted and the results of the state service provision shall be issued on the next business day).

      9. The list of documents required for provision of the state service to the applicant (or a proxy representative: a legal entity under a document confirming the authority; an individual by a notarized proxy):

      1) to the service provider:

      application according to the form in the appendix to this standard of the state service;

      original test report or original expert inspection report;

      2) to the portal:

      application in the form of an electronic document signed by EDS of the service recipient;

      an electronic copy of the test report or an electronic copy of the expert inspection report.

      When the service recipient submits the documents indicated in this paragraph through the portal, the request acceptance status for the state service provision is displayed in the "Personal account" of the service recipient.

      The result of the state service provision shall be issued on the basis of a receipt on the acceptance of documents, upon presentation of an identity document of the recipient (or the notarized proxy).

      The service provider shall obtain the data on the identity document of the individual, on the state registration (re-registration) of the legal entity, certificate of registration of the vehicle from the relevant state systems through the e-government gateway.

      10. The grounds for refusing to provide the state service shall be:

      1) established inaccuracy of the documents submitted by the service recipient for receiving the state service, and (or) of the data (information) contained in them;

      2) inconsistency of the service recipient and (or) the materials, objects, data and information required for the provision of the state service, the requirements established by the Rules of carriages of goods by road transport, approved by order No. 546 of the Minister of Investments and Development of the Republic of Kazakhstan dated April 30, 2015 (registered in the Register of State Registration of Regulatory Legal Acts under No. 12463).

Chapter 3. Procedure for appealing decisions, actions (inaction) of the service provider
and (or) its officials on the state service provision

      11. Appeal of decisions, actions (inaction) of the service provider and (or) its officials regarding the state service provision, complaint shall be lodged with the service provider’s supervisor.

      The complaint shall be submitted in writing by mail or electronically or by messenger through the office of the service provider on business days.

      Acceptance of the complaint shall be confirmed by registration (stamp, incoming number and date) in the office of the service provider with the issuance of a coupon, which indicates the number, date, last name of the person who accepted the complaint, indicating contact details, also the time and place of receiving the response, contact details of officials from whom progress of the complaint can be found out.

      When applying through the portal, information on the complaint procedure can be obtained by calling the Single Contact Center 1414, 8 800 080 7777.

      If the complaint is lodged through the portal, information on its progress is available to the service recipient from “Personal account”, which is updated during the processing of the complaint by the service provider (notes on delivery, registration, execution, response on considering or refusal to consider it).

      The complaint of the service recipient accepted by the service provider shall be considered within five business days from the date of its registration.

      In the event of disagreement with the results of the provided state service, the service recipient may lodge a complaint with the authorized body for evaluation and control of the quality of public services.

      The complaint of the service recipient accepted by the authorized body for evaluation and control of the quality of public services shall be considered within fifteen business days from the date of its registration.

      In the complaint the following details shall be indicated:

      1) of an individual - his surname, first name, and also, optionally, middle name (if any), postal address;

      2) of a legal entity – the name, postal address, outgoing number and date. The appeal must be signed by the service recipient.

      12. In the event of disagreement with the results of the provided state service, the service recipient can apply to court in the manner prescribed by the legislation of the Republic of Kazakhstan.

Chapter 4. Other requirements, with regard to specifics of the state service
provision, in electronic form including

      13. Addresses of the places rendering the state service are posted on the Internet resources of the Ministry - www.mid.gov.kz (in the section "Public Services").

      14. The service recipient is able to receive public services in electronic form through the portal, subject to availability of EDS.

      15. The service recipient is able to obtain information on the status of the state service provision in remote access mode through “Personal account” of the portal, also the Single Contact Center.

      16. Contact phone numbers of information services on state services provision: 8 (7172) 75-47-65. Single contact center: 1414, 8 800 080 7777.

  Appendix
to the standard of state service
"Certificate granted according to
the Agreement on the International
Carriage of Perishable Foodstuffs
and on the Special Equipment
to be Used for Such Carriage "
Form
Ministry of Investments and
Development of the
Republic of Kazakhstan
from
_________________________

APPLICATION

      for registration and issuance of Certificate granted according to the Agreement on the International carriage of perishable foodstuffs and on the special vehicles to be used for such carriage, on compliance of the vehicle with requirements of the Agreement on the International carriage of perishable foodstuffs and special equipment to be used for such carriage

      1.________________________________________________________________________

                                          (name of the applicant)

      represented by ______________________________________________________________

      (position, full name of the supervisor)

      requests a certificate of compliance of the vehicle with

      requirements of the Agreement on the international carriage of perishable

      foodstuffs and special equipment to be used for such carriage ________________________

                              (truck, trailer, semi-trailer, container and so on,

                              registration plate, number of chassis (body), engine)

      belonging to _______________________________________________________________

                                                (owner)

      or operated by ______________________________________________________________

                                                (by whom)

      Represented by _____________________________________________________________

                                                (by whom)

      2. Requisites of the applicant:

      2.1. Legal address (residence address of individual entrepreneur): _____________________

      I hereby give my consent to the use of data, constituting a secret protected by the law, contained in the information systems.

      Telephone/fax: _____________________________________________________________

      Head of the organization: _____________________________________________________

      (signature, full name)