"Өздігінен жүретін шағын көлемдi кемелердi жүргізу құқығына куәлiктер беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Ақмола облысы әкімдігінің 2015 жылғы 16 шілдедегі № А-7/336 қаулысына өзгеріс енгізу туралы

Ақмола облысы әкімдігінің 2017 жылғы 28 желтоқсандағы № А-1/609 қаулысы. Ақмола облысының Әділет департаментінде 2018 жылғы 23 қаңтарда № 6363 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 2020 жылғы 13 ақпандағы № А-2/57 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 13.02.2020 № А-2/57 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңдарына сәйкес, Ақмола облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Өздігінен жүретін шағын көлемдi кемелердi жүргізу құқығына куәлiктер беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Ақмола облысы әкімдігінің 2015 жылғы 16 шілдедегі № А-7/336 қаулысына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 4947 болып тіркелген, 2015 жылғы 3 қыркүйекте "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) келесі өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген қаулымен бекітілген "Өздігінен жүретін шағын көлемдi кемелердi жүргізу құқығына куәлiктер беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті осы қаулының қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Ақмола облысы әкімінің орынбасары В.Л.Крыловқа жүктелсін.

      3. Осы қаулы Ақмола облысының Әділет департаментінде мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күшіне енеді және ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі М.Мырзалин

  Ақмола облысы әкімдігінің
2017 жылғы 28 желтоқсандағы
№ А-1/609 қаулысына
қосымша
  Ақмола облысы әкімдігінің
2015 жылғы 16 шілдедегі
№ А-7/336 қаулысымен
бекітілген

"Өздігінен жүретін шағын көлемді кемелерді жүргізу құқығына куәліктер беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Өздігінен жүретін шағын көлемді кемелерді жүргізу құқығына куәліктер беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Ақмола облысының жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары басқармасы" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін өтініштерді қабылдау:

      1) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация);

      2) www.egov.kz "электрондық үкімет" веб–порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі – қағаз түріндегі өздігінен жүретін шағын көлемдi кемелердi жүргізу құқығына арналған куәлігі (бұдан әрі - куәлік), өздігінен жүретін шағын көлемдi кемелердi жүргізу құқығына арналған куәліктің телнұсқасы (бұдан әрі – куәліктің телнұсқасы) не Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 30 сәуірдегі № 556 бұйрығымен бекітілген "Өздігінен жүретін шағын көлемді кемелерді жүргізу құқығына куәліктер беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 10-тармағында (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11369 болып тіркелген) (бұдан әрі – Стандарт) көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуде құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы жазбаша дәлелді жауабы.

      Портал арқылы жүгінген кезде көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін алу орны мен күні туралы хабарлама жолданады

      Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін беру нысаны - қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) әрекет ету тәртібін сипаттау

      4. Көрсетілетін қызметті алушымен Стандарттың 9-тармағында қарастырылған құжаттарды ұсыну, мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимыл) бастау үшін негіз болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы.

      Өздігінен жүретін шағын көлемді кемені жүргізу құқығына куәлік беру:

      1) кеңсе қызметкері құжаттарды қабылдауды және оларды тіркеуді жүзеге асырады – 20 минут;

      2) басшы құжаттармен танысады және жауапты орындаушыны анықтайды – 1 сағат;

      3) жауапты орындаушы ұсынылған құжаттардың толықтығын тексеруді жүзеге асырады – 2 жұмыс күні. Ұсынылған құжаттардың толық болмау фактісі және (немесе) құжаттардың жарамдылық мерзімінен өткендігі анықталған жағдайда, сондай-ақ Стандарттың 10-тармағында көрсетілген жағдайлар және негіздерде мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап;

      4) жауапты орындаушы емтихан өткізудің орны мен уақыты туралы хабарлама жолдайды – 1 сағат;

      5) жауапты орындаушы түскен құжаттарды тексереді, мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесінің жобасын дайындайды - 5 жұмыс күні;

      6) басшы мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесінің жобасына қол қояды - 1 сағат;

      7) кеңсе қызметкері мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін береді – 20 минут.

      Өздігінен жүретін шағын көлемді кемені жүргізу құқығына куәліктің телнұсқасын беру:

      1) кеңсе қызметкері құжаттарды қабылдауды және оларды тіркеуді жүзеге асырады - 20 минут;

      2) басшы құжаттармен танысады және жауапты орындаушыны анықтайды – 1 сағат;

      3) жауапты орындаушы ұсынылған құжаттардың толықтығын тексеруді жүзеге асырады – 1 жұмыс күні. Ұсынылған құжаттардың толық болмау фактісі және (немесе) құжаттардың жарамдылық мерзімінен өткендігі анықталған жағдайда, сондай-ақ Стандарттың 10-тармағында көрсетілген жағдайлар және негіздерде мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап;

      4) жауапты орындаушы түскен құжаттарды тексереді, мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесінің жобасын дайындайды - 1 жұмыс күні;

      5) басшы мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесінің жобасына қол қояды - 1 сағат;

      6) кеңсе қызметкері мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін береді – 20 минут.

      Бұрын берілген куәліктің жарамдылық мерзiмi өткен жағдайда өздігінен жүретін шағын көлемді кемелерді жүргізу құқығына куәлікті беру:

      1) кеңсе қызметкері құжаттарды қабылдауды және оларды тіркеуді жүзеге асырады - 20 минут;

      2) басшы құжаттармен танысады және жауапты орындаушыны анықтайды – 1 сағат;

      3) жауапты орындаушы ұсынылған құжаттардың толықтығын тексеруді жүзеге асырады – 2 жұмыс күні. Ұсынылған құжаттардың толық болмау фактісі және (немесе) құжаттардың жарамдылық мерзімінен өткендігі анықталған жағдайда, сондай-ақ Стандарттың 10-тармағында көрсетілген жағдайлар және негіздерде мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап;

      4) жауапты орындаушы түскен құжаттарды тексереді, мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесінің жобасын дайындайды - 1 жұмыс күні;

      5) басшы мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесінің жобасына қол қояды - 1 сағат;

      6) кеңсе қызметкері мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін береді – 20 минут.

      6. Келесі рәсімдердің (іс-қимылдың) орындалуына негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі.

      Өздігінен жүретін шағын көлемді кемені жүргізу құқығына куәлік беру:

      1) құжаттарды қабылдау және тіркеу;

      2) жауапты орындаушыны анықтау;

      3) ұсынылған құжаттардың толықтығын тексеру, бас тарту туралы дәлелді жауап;

      4) емтихан өткізудің орны мен уақыты туралы хабарлама;

      5) мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесінің жобасы;

      6) мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесінің жобасына қол қою;

      7) мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру.

      Өздігінен жүретін шағын көлемді кемені жүргізу құқығына куәліктің телнұсқасын беру:

      1) құжаттарды қабылдау және тіркеу;

      2) жауапты орындаушыны анықтау;

      3) ұсынылған құжаттардың толықтығын тексеру, бас тарту туралы дәлелді жауап;

      4) мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесінің жобасы;

      5) мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесінің жобасына қол қою;

      6) мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру.

      Бұрын берілген куәліктің жарамдылық мерзiмi өткен жағдайда өздігінен жүретін шағын көлемді кемелерді жүргізу құқығына куәлікті беру:

      1) құжаттарды қабылдау және тіркеу;

      2) жауапты орындаушыны анықтау;

      3) ұсынылған құжаттардың толықтығын тексеру, бас тарту туралы дәлелді жауап;

      4) мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесінің жобасы;

      5) мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесінің жобасына қол қою;

      6) мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара әрекет ету тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің (қызметкерлерінің) құрылымдық бөлімшелерінің тізбесі:

      1) кеңсе қызметкері;

      2) басшы;

      3) жауапты орындаушы.

      8. Әрбір рәсімнің (іс–қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдер (іс–қимылдар) кезеңділігінің сипаттамасы:

      Өздігінен жүретін шағын көлемді кемені жүргізу құқығына куәлік беру:

      1) кеңсе қызметкері құжаттарды қабылдауды және оларды тіркеуді жүзеге асырады – 20 минут;

      2) басшы құжаттармен танысады және жауапты орындаушыны анықтайды – 1 сағат;

      3) жауапты орындаушы ұсынылған құжаттардың толықтығын тексеруді жүзеге асырады – 2 жұмыс күні. Ұсынылған құжаттардың толық болмау фактісі және (немесе) құжаттардың жарамдылық мерзімінен өткендігі анықталған жағдайда, сондай-ақ Стандарттың 10-тармағында көрсетілген жағдайлар және негіздерде мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап;

      4) жауапты орындаушы емтихан өткізудің орны мен уақыты туралы хабарлама жолдайды – 1 сағат;

      5) жауапты орындаушы түскен құжаттарды тексереді, мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесінің жобасын дайындайды - 5 жұмыс күні;

      6) басшы мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесінің жобасына қол қояды - 1 сағат;

      7) кеңсе қызметкері мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін береді – 20 минут.

      Өздігінен жүретін шағын көлемді кемені жүргізу құқығына куәліктің телнұсқасын беру:

      1) кеңсе қызметкері құжаттарды қабылдауды және оларды тіркеуді жүзеге асырады – 20 минут;

      2) басшы құжаттармен танысады және жауапты орындаушыны анықтайды – 1 сағат;

      3) жауапты орындаушы ұсынылған құжаттардың толықтығын тексеруді жүзеге асырады – 1 жұмыс күні. Ұсынылған құжаттардың толық болмау фактісі және (немесе) құжаттардың жарамдылық мерзімінен өткендігі анықталған жағдайда, сондай-ақ Стандарттың 10-тармағында көрсетілген жағдайлар және негіздерде мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап;

      4) жауапты орындаушы түскен құжаттарды тексереді, мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесінің жобасын дайындайды - 1 жұмыс күні;

      5) басшы мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесінің жобасына қол қояды - 1 сағат;

      6) кеңсе қызметкері мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін береді – 20 минут.

      Бұрын берілген куәліктің жарамдылық мерзiмi өткен жағдайда өздігінен жүретін шағын көлемді кемелерді жүргізу құқығына куәлікті беру:

      1) кеңсе қызметкері құжаттарды қабылдауды және оларды тіркеуді жүзеге асырады – 20 минут;

      2) басшы құжаттармен танысады және жауапты орындаушыны анықтайды – 1 сағат;

      3) жауапты орындаушы ұсынылған құжаттардың толықтығын тексеруді жүзеге асырады – 2 жұмыс күні. Ұсынылған құжаттардың толық болмау фактісі және (немесе) құжаттардың жарамдылық мерзімінен өткендігі анықталған жағдайда, сондай-ақ Стандарттың 10-тармағында көрсетілген жағдайлар және негіздерде мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап;

      4) жауапты орындаушы түскен құжаттарды тексереді, мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесінің жобасын дайындайды - 1 жұмыс күні;

      5) басшы мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесінің жобасына қол қояды - 1 сағат;

      6) кеңсе қызметкері мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін береді – 20 минут.

4. "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Мемлекеттік корпорацияға өтініш білдіру тәртібін сипаттау, мемлекеттік көрсетілетін қызметті берушінің сұрау салуын өңдеу ұзақтылығы:

      1-процесс - Мемлекеттік корпорация қызметкері ұсынылған құжаттарды тексереді, қызмет алушының өтінішін қабылдайды және тіркейді, құжаттарды қабылдау күні мен уақыты көрсетілген құжаттарды қабылдау туралы қолхат ұсынады.

      1-шарт – көрсетілетін қызметті алушы стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда, Мемлекеттік корпорация қызметкері құжаттарды қабылдаудан бас тартады және өтінімді қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді;

      2-процесс – осы регламенттің 5-тармағында қарастырылған көрсетілетін қызметті берушінің рәсімдері (әрекеттері);

      3-процесс – Мемлекеттік корпорация қызметкері тиісті құжаттарды қабылдау туралы қолхатта көрсетілген мерзімнің ішінде көрсетілетін қызметті алушыға Стандарттың 10-тармағында көрсетілген негіздер бойынша көрсетілетін қызметті алуға мемлекеттік көрсетілетін қызметтің дайын нәтижесін немесе бас тарту туралы дәлелді жауабын береді.

      Көрсетілетін қызметті алушы (немесе уәкілетті өкілді: құжаттар бойынша заңды тұлғаны, өкілеттіктерді растаушы; жеке тұлғаның нотариалды куәландырылған сенімхаты бойынша) Мемлекеттік корпорацияға өтіну барысында мемлекеттік қызметті көрсету үшін келесі құжаттарды ұсынады:

      1) өздігінен жүретін шағын көлемді кемені жүргізу құқығына куәлік алу үшін:

      Стандарттың 1-қосымшасына сәйкес, нысан бойынша өтініш;

      Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушы 2015 жылғы 17 сәуірдегі № 457 бұйрығымен бекітілген "Өздігінен жүретін шағын көлемді кемелерді жүргізу құқығына куәліктер беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағында (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11528 болып тіркелген) нысан бойынша 2 - қосымшаға сәйкес жергілікті атқарушы органдардың есебінде тұрған кеме жүргізуші мамандығы бойынша оқу орнын бітіргені туралы дипломының көшірмесі, не шағын көлемді кемелердің кеме жүргізушілерін даярлау жөніндегі курстарды бітіргені туралы куәлік (анықтама) көшірмесі;

      ескертпе: "Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне мемлекеттік басқару деңгейлері арасындағы өкілеттіктердің аражігін ажырату мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Қазақстан Республикасының 2014 жылғы 29 қыркүйектегі Заңы қолданысқа енгізілгенге дейін уәкілетті органның аумақтық бөлімшелерінде есепте тұрған шағын көлемді кемелердің кеме жүргізушілерін даярлау жөніндегі курстарды ашқан ұйымдар берген шағын көлемді кемелердің кеме жүргізушілерін даярлау жөніндегі курстарды бітіргені туралы куәліктер (анықтамалар) қолданылу мерзімінің аяқталуына дейін жарамды болып табылады;

      № 083/у нысаны бойынша медициналық анықтама көшірмесі;

      2,5 х 3,5 сантиметр мөлшеріндегі екі фотосурет;

      жеке басын куәландыратын құжат (жеке басын сәйкестендіру үшін талап етіледі);

      2) өздігінен жүретін шағын көлемді кемелерді жүргізу құқығына куәліктің телнұсқасын алу үшін:

      Стандарттың 2-қосымшасына сәйкес, нысан бойынша өтініш;

      2,5 х 3,5 сантиметр мөлшеріндегі бір фотосурет;

      жеке басын куәландыратын құжат (жеке басын сәйкестендіру үшін талап етіледі);

      3) бұрын берілген куәліктің қолданылу мерзімі аяқталған жағдайда, өздігінен жүретін шағын көлемді кемелерді жүргізу құқығына куәлік алу үшін:

      Стандарттың 1-қосымшасына сәйкес, нысан бойынша өтініш;

      өздігінен жүретін шағын көлемді кемелерді жүргізу құқығына алда берілген куәлік;

      № 083/у нысаны бойынша медициналық анықтама көшірмесі;

      2,5 х 3,5 сантиметр мөлшеріндегі екі фотосурет;

      жеке басын куәландыратын құжат (жеке басын сәйкестендіру үшін талап етіледі);

      Мемлекеттік корпорациясына жүгінген кезде құжаттарды қабылдау күні мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді.

      Құжаттар топтамасын тапсыру үшін күтудің ең ұзақ уақыты – 15 минут.

      Қызмет көрсетудің ең көп шекті уақыты – 20 минут.

      Қабылдау және нәтижелерді беру "электрондық" кезек тәртібінде қызмет алушының таңдауы бойынша жеделжетілген қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады, портал арқылы электрондық кезекті брондау мүмкін.

      10. Мемлекеттік қызметті портал арқылы көрсеткен кезінде көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушы рәсімдерінің (әрекеттерінің) кезеңділігін және өтініш білдіру тәртібін сипаттау:

      көрсетілетін қызметті алушы порталда жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – ЖСН), сондай-ақ пароль арқылы тіркеуді іске асырады (порталда тіркелмеген қызмет алушылар үшін іске асырылады);

      1-процесс – көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті алу үшін порталда ЖСН және паролін енгізу үдерісі (авторизация процесі);

      1-шарт – порталда ЖСН және пароль арқылы тіркелген қызмет алушы туралы деректердің түпнұсқалылығын тексеру;

      2-процесс – порталдың көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бар бұзушылықтармен байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;

      3-процесс – көрсетілетін қызметті алушының осы регламентте көрсетілген қызметті таңдап алуы, қызмет көрсету үшін сауал түрін экранға шығару және құрылымдық пен форматтық талаптарын ескере отырып, сауал түріне электрондық түрдегі Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды бекітумен қызмет алушының үлгілерді толтыруы (деректерді енгізу), сондай-ақ сауалды куәландыру (қол қою) үшін көрсетілетін қызметті алушының электронды цифрлық қол (ЭЦҚ) тіркеу куәлігін таңдап алуы;

      2-шарт – порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданыс мерзімін және қайта шақыртып алынған (жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде жоқ екендігін, сондай-ақ сәйкестендіру деректерінің (сауалда көрсетілген ЖСН және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН арасында) сәйкестігін тексеру;

      4-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ түпнұсқалылығының расталмауына байланысты сұралып отырған қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;

      5-процесс – "электрондық үкіметтің" автоматтандырылған жұмыс орнында өңірлік шлюзі арқылы ЭЦҚ қойылған "электрондық үкіметтің" электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті берушінің сауалы) көрсетілетін қызметті берушімен өңдеу үшін сауалды жолдау;

      6-процесс – осы регламенттің 5-тармағымен қарастырылған көрсетілетін қызметті берушінің әрекет ету (іс-әрекеттің) шарасы;

      7-процесс – көрсетілетін қызметті алушымен порталда құрастырылған мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін алу.

      Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара әрекет етуінің диаграммасы осы регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген.

      11. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) рәсімдерінің (әрекеттерінің) кезеңділігін, сондай-ақ өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен және (немесе) Мемлекеттік корпорациямен өзара әрекет етуінің тәртібін және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін нақтылы сипаттау осы регламенттің 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

 
  "Өздігінен жүретін шағын көлемді кемелерді жүргізу
құқығына куәліктер беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
1-қосымша

Мемлекеттік қызметті Портал арқылы көрсету кезіндегі ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара әрекеттесуде іске қосылған диаграммасы



      Қысқартылған шартты сөздер:

      Портал – "Электрондық үкіметтің" веб-порталы: www.egov.kz.


  "Өздігінен жүретін шағын көлемді кемелерді жүргізу
құқығына куәліктер беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 2-қосымша

Өздігінен жүретін шағын көлемді кемелерді жүргізу құқығына куәліктер беру бизнес-процестерінің анықтамалығы

      Өздігінен жүретін шағын көлемді кемені жүргізу құқығына куәлік беру:



      Өздігінен жүретін шағын көлемді кемені жүргізу құқығына куәліктің телнұсқасын беру:



      Бұрын берілген куәліктің жарамдылық мерзiмi өткен жағдайда өздігінен жүретін шағын көлемді кемелерді жүргізу құқығына куәлікті беру:





О внесении изменения в постановление акимата Акмолинской области от 16 июля 2015 года № А-7/336 "Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача удостоверений на право управления самоходными маломерными судами"

Постановление акимата Акмолинской области от 28 декабря 2017 года № А-1/609. Зарегистрировано Департаментом юстиции Акмолинской области 23 января 2018 года № 6363. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 13 февраля 2020 года № А-2/57

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 13.02.2020 № А-2/57 (вводится в действие со дня официального опубликования).

      В соответствии с Законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", акимат Акмолинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление акимата Акмолинской области от 16 июля 2015 года № А-7/336 "Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача удостоверений на право управления самоходными маломерными судами" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 4947, опубликовано 3 сентября 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующее изменение:

      регламент государственной услуги "Выдача удостоверений на право управления самоходными маломерными судами", утвержденный указанным постановлением изложить в новой редакции согласно приложению кнастоящему постановлению.

      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Акмолинской области Крылова В.Л.

      3. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в Департаменте юстиции Акмолинской области и вводится в действие со дня официального опубликования.

      Аким области М.Мурзалин

  Приложение
к постановлению акимата
Акмолинской области
от 28 декабря 2017 года
№ А-1/609
  Утвержден
постановлением акимата
Акмолинской области
от 16 июля 2015 года
№ А-7/336

Регламент государственной услуги "Выдача удостоверений на право управления самоходными маломерными судами"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача удостоверений на право управления самоходными маломерными судами" (далее - государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление пассажирского транспорта и автомобильных дорог Акмолинской области" (далее – услугодатель).

      Прием заявлений на получение государственной услуги осуществляется через:

      1) Некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительства для граждан" (далее – Государственная корпорация);

      2) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее - портал).

      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги - удостоверение на право управления самоходным маломерным судном (далее - удостоверение), дубликат удостоверения на право управления самоходным маломерным судном в бумажном виде (далее – дубликат удостоверения), либо письменный мотивированный ответ об отказе в приеме документов оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, указанных в пункте 10 стандарта государственной услуги "Выдача удостоверений на право управления самоходными маломерными судами", утвержденного приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 30 апреля 2015 года № 556 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 11369) (далее – Стандарт).

      В случае обращения через портал услугополучателю в "личный кабинет" направляется уведомление с указанием места и даты получения результата государственной услуги.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги - бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги являются документы, предоставленные услугополучателем согласно пункту 9 Стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения.

      Выдача удостоверения на право управления самоходным маломерным судном:

      1) сотрудник канцелярии осуществляет прием документов и их регистрацию – 20 минут;

      2) руководитель ознакамливается с документами и определяет ответственного исполнителя – 1 час;

      3) ответственный исполнитель осуществляет проверку полноты представленных документов – 2 рабочих дня. При установлении факта неполноты представленных документов и (или) документов с истекшим сроком действия, а также в случаях, предусмотренных пунктом 10 Стандарта, подготавливает мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги;

      4) ответственный исполнитель направляет уведомление услугополучателю о месте и времени прохождения экзамена – 1 час;

      5) ответственный исполнитель проверяет поступившие документы, подготавливает проект результата государственной услуги – 5 рабочих дней;

      6) руководитель подписывает проект результата государственной услуги – 1 час;

      7) сотрудник канцелярии выдает результат государственной услуги – 20 минут.

      Выдача дубликата удостоверения на право управления самоходным маломерным судном:

      1) сотрудник канцелярии осуществляет прием документов и их регистрацию – 20 минут;

      2) руководитель ознакамливается с документами и определяет ответственного исполнителя – 1 час;

      3) ответственный исполнитель осуществляет проверку полноты представленных документов – 1 рабочий день. При установлении факта неполноты представленных документов и (или) документов с истекшим сроком действия, а также в случаях, предусмотренных пунктом 10 Стандарта, подготавливает мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги;

      4) ответственный исполнитель проверяет поступившие документы, подготавливает проект результата государственной услуги - 1 рабочий день;

      5) руководитель подписывает проект результата государственной услуги – 1 час;

      6) сотрудник канцелярии выдает результат государственной услуги – 20 минут.

      Выдача удостоверения на право управления самоходным маломерным судном в случае истечения срока действия ранее выданного удостоверения:

      1) сотрудник канцелярии осуществляет прием документов и их регистрацию – 20 минут;

      2) руководитель ознакамливается с документами и определяет ответственного исполнителя – 1 час;

      3) ответственный исполнитель осуществляет проверку полноты представленных документов – 2 рабочих дня. При установлении факта неполноты представленных документов и (или) документов с истекшим сроком действия, а также в случаях, предусмотренных пунктом 10 Стандарта, подготавливает мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги;

      4) ответственный исполнитель проверяет поступившие документы, подготавливает проект результата государственной услуги – 2 рабочих дня;

      5) руководитель подписывает проект результата государственной услуги – 1 час;

      6) сотрудник канцелярии выдает результат государственной услуги – 20 минут.

      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия).

      Выдача удостоверения на право управления самоходным маломерным судном:

      1) прием и регистрация документов;

      2) определение ответственного исполнителя;

      3) проверка полноты представленных документов, мотивированный ответ об отказе;

      4) уведомление о месте и времени прохождения экзамена;

      5) проект результата государственной услуги;

      6) подписание проекта результата государственной услуги;

      7) выдача результата государственной услуги.

      Выдача дубликата удостоверения на право управления самоходным маломерным судном:

      1) прием и регистрация документов;

      2) определение ответственного исполнителя;

      3) проверка полноты представленных документов, мотивированный ответ об отказе;

      4) проект результата государственной услуги;

      5) подписание проекта результата государственной услуги;

      6) выдача результата государственной услуги.

      Выдача удостоверения на право управления самоходным маломерным судном в случае истечения срока действия ранее выданного удостоверения:

      1) прием и регистрация документов;

      2) определение ответственного исполнителя;

      3) проверка полноты представленных документов, мотивированный ответ об отказе;

      4) проект результата государственной услуги;

      5) подписание проекта результата государственной услуги;

      6) выдача результата государственной услуги.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярии;

      2) руководитель;

      3) ответственный исполнитель.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия).

      Выдача удостоверения на право управления самоходным маломерным судном:

      1) сотрудник канцелярии осуществляет прием документов и их регистрацию – 20 минут;

      2) руководитель ознакамливается с документами и определяет ответственного исполнителя – 1 час;

      3) ответственный исполнитель осуществляет проверку полноты представленных документов – 2 рабочих дня. При установлении факта неполноты представленных документов и (или) документов с истекшим сроком действия, а также в случаях, предусмотренных пунктом 10 Стандарта, подготавливает мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги;

      4) ответственный исполнитель направляет уведомление услугополучателю о месте и времени прохождения экзамена – 1 час;

      5) ответственный исполнитель проверяет поступившие документы, подготавливает проект результата государственной услуги – 5 рабочих дней;

      6) руководитель подписывает проект результата государственной услуги – 1 час;

      7) сотрудник канцелярии выдает результат государственной услуги – 20 минут.

      Выдача дубликата удостоверения на право управления самоходным маломерным судном:

      1) сотрудник канцелярии осуществляет прием документов и их регистрацию – 20 минут;

      2) руководитель ознакамливается с документами и определяет ответственного исполнителя – 1 час;

      3) ответственный исполнитель осуществляет проверку полноты представленных документов – 1 рабочий день. При установлении факта неполноты представленных документов и (или) документов с истекшим сроком действия, а также в случаях, предусмотренных пунктом 10 Стандарта, подготавливает мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги;

      4) ответственный исполнитель проверяет поступившие документы, подготавливает проект результата государственной услуги - 1 рабочий день;

      5) руководитель подписывает проект результата государственной услуги – 1 час;

      6) сотрудник канцелярии выдает результат государственной услуги – 20 минут.

      Выдача удостоверения на право управления самоходным маломерным судном в случае истечения срока действия ранее выданного удостоверения:

      1) сотрудник канцелярии осуществляет прием документов и их регистрацию – 20 минут;

      2) руководитель ознакамливается с документами и определяет ответственного исполнителя – 1 час;

      3) ответственный исполнитель осуществляет проверку полноты представленных документов – 2 рабочих дня. При установлении факта неполноты представленных документов и (или) документов с истекшим сроком действия, а также в случаях, предусмотренных пунктом 10 Стандарта, подготавливает мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги;

      4) ответственный исполнитель проверяет поступившие документы, подготавливает проект результата государственной услуги – 2 рабочих дня;

      5) руководитель подписывает проект результата государственной услуги – 1 час;

      6) сотрудник канцелярии выдает результат государственной услуги – 20 минут.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией "Правительство для граждан" и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения в Государственную корпорацию, длительность обработки запроса услугодателя:

      процесс 1 – работник Государственной корпорации проверяет представленные документы, принимает и регистрирует заявление услугополучателя, выдает расписку о приеме документов с указанием даты и времени приема документов;

      условие 1 – в случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов, указанных в пункте 9 Стандарта, работник Государственной корпорации отказывает в приеме документов и выдает расписку об отказе в приеме заявки;

      процесс 2 – процедуры (действия) услугодателя, предусмотренные пунктом 5 настоящего регламента;

      процесс 3 – работник Государственной корпорации в срок, указанный в расписке о приеме соответствующих документов, выдает услугополучателю готовый результат оказания государственной услуги, либо мотивированный ответ услугодателя об отказе по основаниям, указанным в пункте 10 Стандарта.

      Перечень документов необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя (либо уполномоченного представителя: юридического лица по документу, подтверждающий полномочия; физического лица по нотариально заверенной доверенности) в Государственную корпорацию:

      1) для получения удостоверения на право управления самоходным маломерным судном:

      заявление по форме, согласно приложению 1 к Стандарту;

      копия диплома об окончании учебного заведения по судоводительской специальности либо свидетельства (справка) об окончании курсов по подготовке судоводителей маломерных судов*, состоящих на учете в местных исполнительных органах, по форме, согласно приложению 2 Правил аттестации судоводителей на право управления маломерным судном, утвержденными приказом исполняющего обязанности министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 17 апреля 2015 года № 457 (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11528)

      примечание: * свидетельства (справки) об окончании курсов по подготовке судоводителей маломерных судов, выданные организациями, открывшими курсы по подготовке судоводителей маломерных судов и состоящих на учете в территориальных подразделениях уполномоченного органа до введения в действие Закона Республики Казахстан от 29 сентября 2014 года "О внесении изменений и дополнений в некоторые законодательные акты Республики Казахстан по вопросам разграничения полномочий между уровнями государственного управления" являются действительными до истечения срока действия свидетельства (справки) об окончании курсов по подготовке судоводителей маломерных судов;

      копия медицинской справки по форме № 083/у;

      две фотографии размером 2,5x3,5 сантиметров;

      документ, удостоверяющий личность (требуется для идентификации личности);

      2) для получения дубликата удостоверения на право управления самоходным маломерным судном:

      заявление по форме, согласно приложению 2 к Стандарту государственной услуги;

      одна фотография размером 2,5x3,5 сантиметров;

      документ, удостоверяющий личность (требуется для идентификации личности);

      3) для получения удостоверения на право управления самоходным маломерным судном в случае истечения срока действия ранее выданного удостоверения:

      заявление по форме, согласно приложению 1 к Стандарту государственной услуги;

      ранее выданное удостоверение на право управления самоходными маломерными судами;

      копия медицинской справки по форме № 083/у;

      две фотографии размером 2,5x3,5 сантиметров;

      документ, удостоверяющий личность (требуется для идентификации личности).

      При обращении в Государственную корпорацию, день приема документов не входит в срок оказания государственной услуги.

      Максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов – 15 минут.

      Максимально допустимое время обслуживания – 20 минут.

      Прием и выдача результатов осуществляется по выбору услугополучателя в порядке "электронной" очереди, без ускоренного обслуживания, возможно бронирование электронной очереди посредством портала.

      10. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал:

      услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью индивидуального идентификационного номера (далее – ИИН), а также пароля (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на портале);

      процесс 1 – процесс ввода услугополучателем ИИН и пароля (процесс авторизации) на портале для получения услуги;

      условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через ИИН и пароль;

      процесс 2 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;

      процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде указанные в пункте 9 Стандарта, а также выбор услугополучателем регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи (далее – ЭЦП) для удостоверения (подписания) запроса;

      условие 2 – проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН указанным в запросе, и ИИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);

      процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;

      процесс 5 – направление электронного документа (запроса услугополучателя) удостоверенного (подписанного) ЭЦП услугополучателя через шлюз "электронного правительства" в автоматизированном рабочем месте региональный шлюз "электронного правительства" для обработки запроса услугодателем;

      процесс 6 – процедуры (действия) услугодателя, предусмотренные пунктом 5 настоящего регламента;

      процесс 7 – получение результата оказания государственной услуги услуполучателем.

      Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных при оказании государственной услуги через портал, указана в приложении 1 к настоящему регламенту.

      11. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) Государственной корпорацией и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему регламенту.

  Приложение 1
к регламенту государственной
услуги "Выдача удостоверений
на право управления
самоходными маломерными
судами"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем задействованных в оказании государственной услуги через портал




  Приложение 2
к Регламенту государственной
услуги "Выдача удостоверений
на право управления
самоходными маломерными
судами"

Справочник бизнес-процессов "Выдача удостоверений на право управления самоходными маломерными судами"

      Выдача удостоверения на право управления самоходным маломерным судном




      Выдача дубликата удостоверения на право управления самоходным маломерным судном




      Выдача удостоверения на право управления самоходным маломерным судном в случае истечения срока действия ранее выданного удостоверения