Павлодар облысы әкімдігінің 2015 жылғы 24 сәуірдегі "Сәулет, қала құрылысы және құрылыс саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" № 111/4 қаулысына өзгеріс енгізу туралы

Павлодар облыстық әкімдігінің 2017 жылғы 31 наурыздағы № 74/2 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2017 жылғы 5 мамырда № 5495 болып тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы әкімдігінің 2020 жылғы 24 желтоқсандағы № 282/5 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы әкімдігінің 24.12.2020 № 282/5 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңының 16-бабы 3-тармағына сәйкес Павлодар облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Павлодар облысы әкімдігінің 2015 жылғы 24 сәуірдегі "Сәулет, қала құрылысы және құрылыс саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" № 111/4 қаулысына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 4509 болып тіркелген, 2015 жылғы 12 маусымда "Регион.kz" газетінде жарияланған) келесі өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген қаулымен бекітілген "Сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі салаларында сарапшылық жұмыстарды және инжинирингтiк көрсетілетін қызметтерді жүзеге асыратын сарапшыларды аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті осы қаулының қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. "Павлодар облысының мемлекеттік сәулет-құрылыс бақылау басқармасы" мемлекеттік мекемесі заңнамамен белгіленген тәртіпте:

      осы қаулының аумақтық әділет органында мемлекеттік тіркелуін;

      осы қаулының ресми жариялануын;

      осы қаулыны Павлодар облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің бірінші орынбасары Д.Н. Тұрғановқа жүктелсін.

      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі Б. Бақауов

  Павлодар облысы әкімдігінің
2017 жылғы "31" наурыздағы
№ 74/2 қаулысына
қосымша
  Павлодар облысы әкімдігінің
2015 жылғы "24" сәуірдегі
№ 111/4 қаулысымен
бекітілді

"Сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі
салаларында сарапшылық жұмыстарды және
инжинирингтiк көрсетілетін қызметтерді жүзеге
асыратын сарапшыларды аттестаттау"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі салаларында сарапшылық жұмыстарды және инжинирингтiк көрсетілетін қызметтерді жүзеге асыратын сарапшыларды аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Павлодар облысының мемлекеттік сәулет-құрылыс бақылау басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтініштер қабылдауды және мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету нәтижелерін беру:

      1) көрсетілетін қызметті беруші;

      2) "электрондық үкіметтің" www.egov.kz веб-порталы (бұдан әрі - портал) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: электронды (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.

      3. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 27 наурыздағы № 276 бұйрығымен бекітілген "Сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі салаларында сарапшылық жұмыстарды және инжинирингтiк көрсетілетін қызметтерді жүзеге асыратын сарапшыларды аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі - стандарт) 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі саласында сараптамалық жұмыстар мен инжинирингтiк көрсетілетін қызметтерді жүзеге асыратын сарапшыларға аттестат беру (бұдан әрі - аттестат), не стандарттың 10-тармағында көзделген жағдайлар және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап беру болып табылады.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін ұсыну нысаны: электронды.

      Аттестатты қағаз жеткізгіште алу үшін өтініш берілген жағдайда, аттестат электрондық форматта ресімделеді, басып шығарылады және көрсетілетін қызметті берушінің мөрімен және уәкілетті тұлғанын қолымен расталады.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Стандарттың 9 тармағында қарастырылғын құжаттарды ұсынуы мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімдерді (іс-қимылдарды) бастауға негіздеме болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері мемлекеттік қызметті алуға өтініштерін тіркеуі - 20 (жиырма) минут.

      Өтініш қағаз тасымалдағышта келіп түскен жағдайда, көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері қағаз тасымалдағышта ұсынған материалдардың сканерленген көшірмелерін қоса берумен өтінішті ақпараттық жүйеде тіркеуді жүргізеді;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы өтінішті қарастыруы және қызметті берушінің жауапты қызметкеріне жолдауы - 20 (жиырма) минут;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты қызметкері біліктік талаптарға сәйкестігін қарастырып, өтініштерін аттестаттауға ұсынылған тұлғалардың тізімін құрастырып, аттестациялық комиссияның отырысына көрсетілетін қызметті алушылардың ұсынған құжаттарды алдын ала талдау анықтамасын (бұдан әрі - анықтама) дайындайды - 9 (тоғыз) жұмыс күні;

      4) аттестациялық комиссиясы түскен материалдарды заңнама талаптарына сәйкестігін қарастырады, хаттамаға қол қояды - 2 (екі) жұмыс күні;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты қызметкері тестілеуге жіберілгені немесе стандарттың 10-тармағында қарастырылған негіздер бойынша жіберілмегені туралы хабарламаны жіберуі, тестіден өтушілерді тестілеуді өткізу рәсімімен таныстыруы және көрсетілетін қызметті беруші бекіткен уақытта тестілеуді өткізуі, тестілеуді өткізу туралы актісін жасауы және көрсетілетін қызметті беруші басшысының қол қоюына енгізуі, көрсетілетін қызметті берушінің басшысы тестілеуді өткізу туралы актіге қол қояды, "Сарапшыларды аттестаттау" ақпараттық жүйесі" бағдарламасымен автоматты режимде алынған нәтижелерді аттестациялық комиссияның қарауы үшін дайындау - 5 (бес) жұмыс күні;

      6) аттестациялық комиссия тестілеудің нәтижелері бойынша материалдарды заң талаптарына сәйкестігін қарастырып, хаттамаға қол қояды - 5 (бес) жұмыс күні;

      7) аттестациялық комиссия отырысының қорытындысы бойынша көрсетілетін қызметті берушінің жауапты қызметкері ақпараттық жүйеде оң нәтижесімен қоса сұратуды немесе дәлелді бас тарту туралы сұратуды көрсетілетін қызметті беруші басшысының қол қоюына жолдайды, көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесіне қол қою - 8 (сегіз) жұмыс күні;

      8) көрсетілетін қызметті алушының көрсетілетін қызметті берушінің ЭЦҚ-сымен расталған, портал қалыптастырған қызметтің нәтижені алуы (электрондық құжат форматындағы хабарлама).

      6. Келесі рәсімдерді (іс-қимылдарды) орындауды бастауға негіз болатын мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижелері:

      1) кіріс нөмірі бар тіркелген өтініш;

      2) аттестаттаудан өтуге өтініш берген тұлғалардың тізімі;

      3) ұсынылған құжаттарға сәйкес анықтама және қызметтік тізім;

      4) ұсынылған құжаттарды алдын ала қараудың нәтижелері бойынша барлық деректемелері көрсетілген және қызметтік тізіммен бірге анықтама бекітіп берілген сұрату;

      5) аттестациялық комиссияның отырысы;

      6) аттестациялық комиссия отырысының хаттамасы;

      7) аттестациялық комиссия отырысының шешімін бекіту туралы бұйрық;

      8) көрсетілетін қызметті алушының тестілеуге жіберілгені немесе жіберілмегені туралы хабарлама;

      9) тестілеу;

      10) тестілеуді өткізу туралы акті;

      11) аттестациялық комиссияның отырысы;

      12) аттестациялық комиссия отырысының хаттамасы;

      13) аттестациялық комиссия отырысының шешімін бекіту туралы бұйрық;

      14) оң нәтижелі сұрату немесе дәледі бас тартуы бар сұрату;

      15) өтінішті электрондық түрде берген жағдайда, электрондық құжат нысанындағы немесе өтінішті қағаз түрінде берген жағдайда, қағаз тасымалдағыштағы көрсетілетін қызметті беруші басшысының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі - ЭЦҚ) қол қойылған электрондық құжат немесе тестілеуге рұқсат беруден бас тарту туралы дәлелді жауап.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелердің
(қызметкерлердің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлердің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты қызметкері;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің аттестациялық комиссиясы;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы.

      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, көрсетілетін қызметті берушінің бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау осы регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.

4. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде
"Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік
корпорация және (немесе) өзге де көрсетілетін
қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ
ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Мемлекеттік қызмет "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы арқылы көрсетілмейді.

      10. Портал арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушы рәсімдерінің (іс-қимылының) кезеңділігін және өтініш білдіру тәртібін сипаттау:

      1) 1-процесс - порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің көмегімен тіркелу, алушымен мемлекеттік қызметті алу үшін порталда логин мен парольді енгізу процесі;

      2) 1-шарт - порталда жеке сәйкестендіру нөмірінің және бизнес-сәйкестендіру нөмірінің (бұдан әрі - ЖСН/БСН) логині және паролі арқылы тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы мәліметтердің дұрыстығын тексеру;

      3) 2-процесс - порталмен көрсетілетін қызметті алушының мәліметтерінде орын алған бұзушылықтарға байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны құрастыру;

      4) 3-процесс - көрсетілетін қызметті алушының осы регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін өтініш нысанын экранға шығару және көрсетілетін қызметті алушымен электронды түрде қажетті құжаттарды өтініш нысанына бекітілген құрылымы мен форматты талаптарын ескере отырып, өтінішті толтыру (мәліметтерді енгізу);

      5) 4-процесс - көрсетілетін қызметті алушымен өтінішті куәландыру (қол қою) үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдау;

      6) 2-шарт - порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолдану мерзімін және кері қайтарылған (күші жойылған) тіркеу куәлігінің тізімінде жоқ екендігін, сондай-ақ өтініште көрсетілген ЖСН/БСН және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасындағы сәйкестендіру мәліметтерінің сәйкестілігін тексеру;

      7) 5-процесс - көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұратылып отырған қызметке бас тарту туралы хабарлама құрастыру;

      8) 6-процесс - көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ арқылы қызмет көрсетуге өтініштің толтырылған нысанын (мәліметтері енгізілген) куәландыру (қол қою);

      9) 7-процесс - "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да электрондық құжатты тіркеу және өтінішті өңдеу;

      10) 8-процесс - көрсетілетін қызметті берушімен "Е-лицензиялау" МДБ АЖ құрастырылған көрсетілетін қызметті алушыдан құжаттарды алу;

      11) 9-процесс - аттестациялық комиссия шешімінің негізінде уақыты мен күнін көрсету арқылы рұқсат беру немесе тестілеуге рұқсат бермеу туралы хабарламаны құрастыру.

      12) 10-процесс - көрсетілетін қызметті алушымен "Е-лицензиялау" МДБ АЖ құрастырылған қызметтің нәтижесін (электрондық лицензияны) немесе мемлекеттік қызмет ұсынудан бас тарту жауабын алу. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті берушінің жауапты органының ЭЦҚ пайдалану арқылы құрастырылады.

      Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара әрекет ету диаграммасы осы регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.

      11. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметшілерінің) өзара іс-қимылының, рәсімдер (іс-қимылдар) кезеңділігінің толық сипаттамасы, және ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібін сипаттау осы Регламенттің 3-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

  "Сәулет, қала құрылысы және
құрылыс қызметі салаларында
сарапшылық жұмыстарды және
инжинирингтік көрсетілетін
қызметтерді жүзеге асыратын
сарапшыларды аттестаттау"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
1-қосымша

Құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) рәсімдерінің
(іс-қимылдарының) реттілігін сипаттау

Процестің іс-қимылдары

Іс-қимылдың (жұмыс барысының, ағынының) нөмірі

1

2

3

4

5

6

7

8

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

2

Құрылымдық бөлімше атауы

Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері

Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы

Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты қызметкері

Аттестациялық комиссия

Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты қызметкері

Аттестациялық комиссия

Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты қызметкері

Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы

3

Іс-қимыл (процесс, рәсім, операция) атауы

Өтініштерді қабылдау

Қарау және жауапты қызметкерге орындау үшін жолдау

Аттестациялық комиссия отырысына аттестаттаудан өтуге берген тұлғалардың тізімі бар анықтаманы және тізімді қалыптастыру

Материалдарды заңнама талаптарына сәйкестігін қарастыру. Хаттамаға қол қою

"Сарапшыларды аттестаттау" АЖ бағдарламасымен автоматты режимде алынған нәтижелерді дайындау және басшының қолын қоюға оң нәтижемен немесе дәлелді жауаппен жіберу

Тестілеудің нәтижелері бойынша материалдарды қарастыру. Хаттамаға қол қою

Аттестациялық комиссия отырысының қорытындысы бойынша көрсетілетін қызметті беруші басшысының қолын қоюға ақпараттық жүйеде оң нәтижелі сұратуды немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты қалыптастыру

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесіне қол қою

4

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкімдік шешім)

Кіріс нөмір және күні

Бұрыштама қою

Қызметтік тізімі бар анықтама, рұқсат етілгені немесе рұқсат етілмегені туралы хабарлама

Аттестациялық комиссия отырысының хаттамасы

Оң нәтиже немесе дәлелді бас тарту хаты

Аттестациялық комиссиясы отырысының хаттамасы

Хабарлау немесе дәлелді бас тарту

Сарапшы аттестаты немесе дәлелді бас тарту

5

Орындау мерзімі

20 (жиырма) минут

20 (жиырма) минут

9 (тоғыз) жұмыс күні

2 (екі) жұмыс күні

5 (бес) жұмыс күні

5 (бес) жұмыс күні

8 (сегіз) жұмыс күні

30 (отыз) жұмыс күні

  "Сәулет, қала құрылысы және
құрылыс қызметі салаларында
сарапшылық жұмыстарды және
инжинирингтік көрсетілетін
қызметтерді жүзеге асыратын
сарапшыларды аттестаттау"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
2-қосымша

Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде
функционалдық өзара іс-қимылдың № 1 диаграммасы


Шартты белгілер мен қысқартулар:


  "Сәулет, қала құрылысы және
құрылыс қызметі салаларында
сарапшылық жұмыстарды және
инжинирингтік көрсетілетін
қызметтерді жүзеге асыратын
сарапшыларды аттестаттау"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
3-қосымша

"Сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі
салаларында сарапшылық жұмыстарды және
инжинирингтік көрсетілетін қызметтерді жүзеге асыратын
сарапшыларды аттестаттау" мемлекеттік қызметті
көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы


Шартты белгілер:


О внесении изменения в постановление акимата Павлодарской области от 24 апреля 2015 года № 111/4 "Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере архитектуры, градостроительства и строительства"

Постановление акимата Павлодарской области от 31 марта 2017 года № 74/2. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 5 мая 2017 года № 5495. Утратило силу постановлением акимата Павлодарской области от 24 декабря 2020 года № 282/5 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Павлодарской области от 24.12.2020 № 282/5 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Павлодарской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление акимата Павлодарской области от 24 апреля 2015 года № 111/4 "Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере архитектуры, градостроительства и строительства" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 4509, опубликовано 12 июня 2015 года в газете "Регион.kz") следующее изменение:

      регламент государственной услуги "Аттестация экспертов, осуществляющих экспертные работы и инжиниринговые услуги в сфере архитектурной, градостроительной и строительной деятельности", утвержденный указанным постановлением, изложить в новой редакции, согласно приложения к настоящему постановлению.

      2. Государственному учреждению "Управление государственного архитектурно-строительного контроля Павлодарской области" в установленном законодательством порядке обеспечить:

      государственную регистрацию настоящего постановления в территориальном органе юстиции;

      официальное опубликование настоящего постановления;

      размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Павлодарской области.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя акима области Турганова Д.Н.

      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области Б. Бакауов

  Приложение
к постановлению акимата
Павлодарской области
от "31" марта 2017 года № 74/2
  Утвержден
постановлением акимата
Павлодарской области
от "24" апреля 2015 года
№ 111/4

Регламент
государственной услуги "Аттестация экспертов, осуществляющих
экспертные работы и инжиниринговые услуги в сфере архитектурной,
градостроительной и строительной деятельности"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Аттестация экспертов, осуществляющих экспертные работы и инжиниринговые услуги в сфере архитектурной, градостроительной и строительной деятельности" (далее - государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление государственного архитектурно - строительного контроля Павлодарской области" (далее - услугодатель).

      Прием заявлений и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через:

      1) услугодателя;

      2) веб–портал "электронного правительства": www.egov.kz (далее - портал).

      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги - выдача аттестата эксперта, осуществляющего экспертные работы и инжиниринговые услуги в сфере архитектурной, градостроительной и строительной деятельности (далее - аттестат) по форме согласно приложению 1 к стандарту государственной услуги "Аттестация экспертов, осуществляющих экспертные работы и инжиниринговые услуги в сфере архитектурной, градостроительной и строительной деятельности", утвержденного приказом исполняющего обязанности Министра национальной экономики Республики Казахстан от 27 марта 2015 года № 276 (далее - стандарт), либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.

      В случае обращения услугополучателя за результатом оказания государственной услуги на бумажном носителе, результат оказания государственной услуги оформляется в электронной форме, распечатывается и заверяется печатью и подписью уполномоченного лица услугодателя.

2. Описание порядка действия структурных подразделений (работников)
услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление документов предусмотренных пунктом 9 стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящих в состав процесса оказания государственной услуги, длительность ее выполнения:

      1) регистрация заявлений на получение государственной услуги сотрудником канцелярии услугодателя - 20 (двадцать) минут.

      В случае поступления заявлений на бумажных носителях, сотрудником канцелярии услугодателя производится регистрация заявлений в информационной системе с приложением сканированных копий, предоставленных материалов;

      2) рассмотрение заявления руководителем услугодателя и направление ответственному сотруднику услугодателя - 20 (двадцать) минут;

      3) ответственный сотрудник услугодателя рассматривает материалы на соответствие квалификационным требованиям, формирует список лиц, подавших заявление на прохождение аттестации, готовит справку предварительного анализа документов, предоставленных услугополучателем (далее - справка) к заседанию аттестационной комиссии - 9 (девять) рабочих дней;

      4) аттестационная комиссия рассматривает материалы на соответствие требованиям законодательства, подписывает протокол - 2 (два) рабочих дня;

      5) ответственный сотрудник услугодателя направляет уведомления о допуске или недопуске к тестированию по основаниям, предусмотренным в пункте 10 стандарта, ознакамливает тестируемых с процедурой проведения тестирования и проведение тестирования в утвержденное услугодателем время, составление акта о проведении тестирования и внесение на подпись руководителю услугодателя, руководитель услугодателя подписывает акт о проведении тестирования, подготовка результатов, полученных в автоматическом режиме программой "Информационная система "Аттестация экспертов" для рассмотрения аттестационной комиссии - 5 (пять) рабочих дней;

      6) аттестационная комиссия рассматривает материалы по результатам тестирования на соответствие требованиям законодательства, подписывает протокол - 5 (пять) рабочих дней;

      7) по итогам заседания аттестационной комиссии ответственный сотрудник услугодателя производит формирование запроса в информационной системе с положительным результатом либо запроса с мотивированным отказом на подписание руководителю услугодателя, подписание результата государственной услуги руководителем услугодателя - 8 (восемь) рабочих дней;

      8) получение услугополучателем результата услуги (уведомление в форме электронного документа), сформированный порталом, удостоверенного ЭЦП услугодателя.

      6. Результаты процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, которые служат основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) зарегистрированное заявление с входящим номером;

      2) список лиц, подавших заявление на прохождение аттестации;

      3) справка и послужной список в соответствии с предоставленными документами;

      4) заявление, в котором указаны все необходимые реквизиты и прикреплена справка с послужным списком, по результатам предварительного рассмотрения предоставленных документов;

      5) заседания аттестационной комиссии;

      6) протокол заседания аттестационной комиссии;

      7) приказ об утверждении решения аттестационной комиссии;

      8) уведомление о допуске или недопуске к тестированию услугополучателя;

      9) тестирование;

      10) акт о проведении тестирования;

      11) заседание аттестационной комиссии;

      12) протокол заседания аттестационной комиссии;

      13) приказ об утверждении решения аттестационной комиссии;

      14) запрос с положительным результатом либо запрос с мотивированным отказом;

      15) электронный документ, подписанный электронной цифровой подписью (далее - ЭЦП) руководителя услугодателя или мотивированный ответ об отказе в форме электронного документа в случае подачи обращения в электронном виде либо на бумажном носителе в случае подачи обращения в бумажном.

3. Описание порядка взаимодействия структурных
подразделений (работников) услугодателя в процессе
оказания государственной услуги

      7. Перечень подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя;

      2) ответственный сотрудник услугодателя;

      3) аттестационная комиссия услугодателя;

      4) руководитель услугодателя.

      8. Подробное описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя с указанием длительности каждой процедуры (действия) приведено в приложении 1 к настоящему регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией
"Правительство для граждан" и (или) иными услугодателями, а также порядка
использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Государственная услуга через Государственную корпорацию "Правительство для граждан" не оказывается.

      10. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственных услуг через портал:

      1) процесс 1 - осуществление регистрации на портале с помощью регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода получателем логина и пароля на портале для получения государственной услуги;

      2) условие 1 - проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через логин индивидуальный идентификационный номер или бизнес-идентификационный номер (далее - ИИН/БИН) и пароль;

      3) процесс 2 - формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;

      4) процесс 3 - выбор услугополучателем услуги на портале, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы заявления для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме заявления необходимых документов в электронном виде;

      5) процесс 4 - выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;

      6) условие 2 - проверка через портал срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между ИИН/БИН, указанным в заявлении, и ИИН/БИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);

      7) процесс 5 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с неподтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;

      8) процесс 6 - удостоверение (подписание) посредством ЭЦП услугополучателя заполненной формы (введенных данных) заявления на оказание услуги;

      9) процесс 7 - регистрация и обработка заявления услугополучателя в ИС ГБД "Е-лицензирование";

      10) процесс 8 - получение услугодателем документов от услугополучателя, сформированных в ИС ГБД "Е-лицензирование";

      11) процесс 9 - формирование уведомления о допуске с указанием времени, даты проведения или недопуске к тестированию, на основании решения аттестационной комиссии;

      12) процесс 10 - получение услугополучателем результата услуги (электронный аттестат), сформированной ИС ГБД "Е-лицензирование", либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя на основании решения аттестационной комиссии.

      Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через портал указана в приложении 2 к настоящему регламенту.

      11. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 3 к настоящему регламенту.

  Приложение 1
к регламенту государственной
услуги "Аттестация экспертов,
осуществляющих экспертные
работы и инжиниринговые
услуги в сфере архитектурной,
градостроительной и
строительной деятельности"

Описание последовательности процедур (действий)
структурных подразделений (работников)

Действия процесса

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

7

8

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

2

Наименование структурного подразделения

Сотрудник канцелярии услугодателя

Руководитель услугодателя

Ответственный сотрудник услугодателя

Аттестационная комиссия

Ответственный сотрудник услугодателя

Аттестационная комиссия

Ответственный сотрудник услугодателя

Руководитель услугодателя

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции)

Прием заявлений

Рассмотрение и направление ответственному сотруднику для исполнения

Формирование справки и списка лиц, подавших на прохождение аттестации к заседанию аттестационной комиссии

Рассмотрение материалов на соответствие требованиям законодательства. Подписание протокола

Подготовка результатов, полученных в автоматическом режиме программой "ИС Аттестация экспертов" и отправка с положительным результатом либо с мотивированным отказом на подписание руководителю

Рассмотрение материалов по результатам тестирования. Подписание протокола.

По итогам заседания аттестационной комиссии производит формирование запроса с положительным результатом либо запроса с мотивированным отказом на подписание руководителю услугодателя.

Подписание результата государственной услуги

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Входящий номер и дата

Наложение резолюции

Справка с послужным списком, уведомление о допуске или недопуске

Протокол заседания
аттестационной комиссии

Письмо с положительным результатом либо мотивированный отказ

Протокол заседания аттестационной комиссии

Уведомление либо мотивированный отказ

Аттестат эксперта либо мотивированный отказ

5

Сроки исполнения

20 (двадцать) минут

20 (двадцать) минут

9 (девять) рабочих дней

2 (два) рабочих дня

5 (пять) рабочих дней

5 (пять) рабочих дней

8 (восемь) рабочих дней

30 (тридцать) рабочих дней


  Приложение 2
к регламенту государственной
услуги "Аттестация экспертов,
осуществляющих экспертные
работы и инжиниринговые
услуги в сфере архитектурной,
градостроительной
и строительной деятельности"

Диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании
государственной услуги через портал



Условные обозначения и сокращения:



  Приложение 3
к регламенту государственной
услуги "Аттестат эксперта,
осуществляющего экспертные
работы и инжиниринговые
услуги в сфере архитектурной,
градостроительной и
строительной деятельности"

Справочник
бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Аттестат эксперта, осуществляющего экспертные работы и инжиниринговые услуги
в сфере архитектурной, градостроительной и строительной деятельности"



Условные обозначения: