"Қайта өңдеуші кәсіпорындардың ауыл шаруашылығы өнімін тереңдете қайта өңдеп өнім өндіру үшін оны сатып алуға арналған шығындарын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2017 жылғы 1 қарашадағы № 437 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2017 жылғы 17 қарашада № 4370 болып тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2018 жылғы 13 қыркүйектегі № 264 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 13.09.2018 № 264 (алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 16-бабы 3-тармағына сәйкес Солтүстік Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған "Қайта өңдеуші кәсіпорындардың ауыл шаруашылығы өнімін тереңдете қайта өңдеп өнім өндіру үшін оны сатып алуға арналған шығындарын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.

      2. Осы қаулының орындалуын бақылау "Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің ауыл шаруашылығы басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесіне жүктелсін.

      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Солтүстік Қазақстан
      облысының әкімі Қ. Ақсақалов

  Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2017 жылғы 1 қарашадағы № 437 қаулысымен
  бекітілген

"Қайта өңдеуші кәсіпорындардың ауыл шаруашылығы өнімін тереңдете қайта өңдеп өнім өндіру үшін оны сатып алуға арналған шығындарын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Қайта өңдеуші кәсіпорындардың ауыл шаруашылығы өнімін тереңдете қайта өңдеп өнім өндіру үшін оны сатып алуға арналған шығындарын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті (бұдан әрі – Регламент) "Мал шаруашылығы саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 3-2/378 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11284 болып тіркелді) бекітілген "Қайта өңдеуші кәсіпорындардың ауыл шаруашылығы өнімін тереңдете қайта өңдеп өнім өндіру үшін оны сатып алуға арналған шығындарын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі – Стандарт) сәйкес әзірленді.

      Осы Регламентке 1-қосымшада көрсетілген "Қайта өңдеуші кәсіпорындардың ауыл шаруашылығы өнімін тереңдете қайта өңдеп өнім өндіру үшін оны сатып алуға арналған шығындарын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің ауыл шаруашылығы басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтінімдерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны – қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру нысаны: қағаз түрінде.

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – Стандартқа 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша субсидиялар алуға арналған өтінімді қарастыру нәтижелері туралы хабарлама не осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген негіздер бойынша бас тарту туралы көрсетілетін қызметті берушінің дәлелді жауабы.

      Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметшілерінің) іс-қимылдары тәртібін сипаттау

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме мына болып табылады:

      1) стандартқа 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша субсидиялар алуға арналған өтінім;

      2) статистика органының құжатты қабылданғаны туралы белгісі бар, кәсіпорынның статистика органдарына тереңдете өңдеп өнім өндірілгені және тиеп-жөнелтілгені туралы есептерінің көшірмелері немесе тереңдете қайта өңдеп өнім өндірілгенін растайтын, кәсіпорын мөрімен куәландырылған құжаттардың (өнімнің қоймаға қабылданғаны туралы қоймалық жүкқұжаттар, аталған өнімнің кіріске алынғаны көрсетілетін бухгалтерлік теңгерім) көшірмелері;

      3) тереңдете қайта өңдеп өнім шығару үшін пайдаланылған ауыл шаруашылығы өнімінің сатып алынғанын растайтын құжаттар – қайта өңдеп өнім өндіру үшін пайдаланылған шикізаттың сатып алынғанын растайтын, кәсіпорын мөрімен куәландырылған құжаттар (шарт, шот-фактура, сатып алу актісі және сатып алынған шикізатқа ақы төленгенін растайтын құжаттар) көшірмелері;

      4) қайта өңдеуші кәсіпорынның банктік шотының болуы туралы банктің немесе Ұлттық пошта операторының анықтамасы;

      5) стандартқа 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша бюджеттік бағдарламаны іске асырудың тиімділігі туралы ақпарат.

      Көрсетілетін қызметті алушылардан ақпараттық жүйелерден алынуы мүмкін құжаттарды талап етуге жол берілмейді.

      Көрсетілетін қызметті алушы құжаттардың пакетін толық ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайларда, көрсетілетін қызметті беруші өтінішті қабылдаудан бас тартады.

      Көрсетілетін қызметті беруші, егер, Қазақстан Республикасының заңнамасында өзгеше көзделмесе, мемлекеттік қызметті көрсету кезінде ақпараттық жүйелердегі заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға көрсетілетін қызметті алушының келісімін алады.

      Көрсетілетін қызметті алушы барлық қажетті құжаттарды тапсырған кезде көрсетілетін қызметті берушінің өтінішті қағаз жеткізгіште қабылдағанын өтініштің көшірмесіндегі құжаттар топтамасын қабылдау күні, уақыты, құжаттарды қабылдаған жауапты адамның тегі, аты және әкесінің аты көрсетіле отырып, көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркелгені туралы белгі растайды.

      6. Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартуға арналған негіздер:

      1) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) дұрыс еместігінің анықталуы;

      2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректердің және мәліметтердің Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2014 жылғы 26 қарашадағы № 3-2/615 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10087 болып тіркелді) бекітілген Өңдеуші кәсіпорындардың ауылшаруашылық өнімін тереңдете өңдеп өнім өндіруі үшін оны сатып алу шығындарын субсидиялау қағидаларына сәйкес келмеуі болып табылады.

      Көрсетілетін қызметті беруші субсидиялардың бірінші траншын төлеу үшін өтініштерді әр айдың 10 күніне дейін, ал екінші транш үшін тоқсандық негізде есепті тоқсаннан кейінгі айдың 10 күніне дейін қабылдайды.

      Мемлекеттік қызметті көрсетуге өтінімді қабылдау және нәтижені беру сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 17.30-ға дейін жүзеге асырылады.

      Мемлекеттік қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз кезек тәртібімен көрсетiледi.

      7. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері көрсетілетін қызметті берушінің басшысына кейін тапсыра отырып, құжаттарды қоса өтінімді қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады – 15 (он бес) минут;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттарды қарайды және жауапты орындаушыны айқындайды – 2 (екі) сағат;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы ұсынылған құжаттарды осы Регламенттің 4-тармағымен көзделген талаптардың сәйкестігіне зерделейді және ұсынылған құжаттарды көрсетілетін ведомствоаралық комиссияның (бұдан әрі – ВАК) қарауына жібереді – 3 (үш) жұмыс күні;

      4) ВАК ұсынылған құжаттарды қарайды, тиесілі субсидиялар көлемдерін көрсете отырып, субсидиялар алуға арналған өңдеуші кәсіпорындардың тізімін қалыптастырады, бекітеді және оны көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына ұсынады – 3 (үш) жұмыс күні;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы өңдеуші кәсіпорындардың ауылшаруашылық өнімін тереңдете өңдеп өнім өндіруі үшін оны сатып алуға бюджеттік субсидияларды төлеу үшін тізілімдемені қалыптастырады, көрсетілетін қызметті берушінің басшысына кейін тапсыра отырып, субсидияларды алуға арналған өтінімді қарау нәтижелері туралы хабарламаны ресімдейді – 3 (үш) жұмыс күні;

      6) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы субсидияларды төлеу үшін тізілімдемеге және субсидияларды алуға арналған өтінімдерді қарау нәтижелері туралы хабарламаға қол қояды – 1 (бір) жұмыс күні;

      7) қаржыландыру және бухгалтерлік есеп бөлімінің маманы (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші қаржы бөлімінің маманы) көрсетілетін қызметті алушылардың банктік шоттарына тиесілі субсидияларды одан әрі аудару үшін аумақтық қазынашылық бөлімшесіне төлем шоттарының тізілімін ұсынады – 10 (он) жұмыс күні.     

      8) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға субсидияларды алуға өтінімдерді қарау нәтижелері туралы хабарламаны жібереді – 15 (он бес) минут.

      8. Келесі рәсімді (іс-әрекетті) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімнің (іс-әрекеттің) нәтижесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде құжаттарды тіркеу;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысымен құжаттарды қарау және жауапты орындаушыны айқындау;

      3) құжаттарды зерделеу және жауапты орындаушымен ВАК қарауға жіберу;

      4) құжаттарды қарау және тиесілі субсидиялардың көлемдерін көрсете отырып, субсидияларды алуға өңдеуші кәсіпорындардың тізімін ВАК қалыптастыру;

      5) тізілімдемені қалыптастыру және көрсетілетін қызметті алушының жауапты орындаушысымен көрсетілетін қызмет нәтижесін дайындау;

      6) субсидияларды төлеу үшін тізілімдемеге және субсидияларды алуға арналған өтінімдерді қарау нәтижелері туралы хабарламаға қол қою;

      7) көрсетілетін қызметті алушылардың банктік шоттарына тиесілі субсидияларды одан әрі аудару үшін аумақтық қазынашылық бөлімшесіне төлем шоттарының тізілімін ұсыну.

      8) көрсетілетін қызметті алушыларға субсидияларды алуға арналған өтінімдерді қарау нәтижелері туралы хабарламаларды жіберу.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметшілерінің) өзара іс-қимылы тәртібін сипаттау

      9. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметшілерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;

      4) ВАК;

      5) көрсетілетін қызметті беруші қаржы бөлімінің маманы.

      10. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметшілер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері құжаттарды қоса өтінімді кейін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына тапсырумен қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады – 15 (он бес) минут;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттарды қарайды және жауапты орындаушыны айқындайды – 2 (екі) сағат;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы ұсынылған құжаттардың осы Регламенттің 4-тармағымен көзделген талаптарға сәйкестігін зерделейді және ұсынылған құжаттарды ведомствоаралық комиссияның (бұдан әрі – ВАК) қарауына жібереді – 3 (үш) жұмыс күні;

      4) ВАК ұсынылған құжаттарды қарайды, тиесілі субсидиялар көлемдерін көрсете отырып, субсидиялар алуға арналған өңдеуші кәсіпорындардың тізімін қалыптастырады, бекітеді және оны көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына ұсынады – 3 (үш) жұмыс күні;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы өңдеуші кәсіпорындардың ауылшаруашылық өнімін тереңдете өңдеп өнім өндіруі үшін оны сатып алуға бюджеттік субсидияларды төлеу үшін тізілімдемені қалыптастырады, қол қою үшін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына кейін тапсыра отырып, субсидияларды алуға арналған өтінімді қарау нәтижелері туралы хабарламаны ресімдейді – 3 (үш) жұмыс күні;

      6) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы субсидияларды төлеу үшін тізілімдемеге және субсидияларды алуға арналған өтінімді қарау нәтижелері туралы хабарламаға қол қояды – 1 (бір) жұмыс күні;

      7) қаржыландыру және бухгалтерлік есеп бөлімінің маманы (бұдан әрі көрсетілетін қызметті беруші қаржы бөлімінің маманы) көрсетілетін қызметті алушылардың банктік шоттарына тиесілі субсидияларды одан әрі аудару үшін аумақтық қазынашылық бөлімшесіне төлем шоттарының тізілімін ұсынады – 10 (он) жұмыс күні;

      8) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға субсидияларды алуға арналған өтінімді қарау нәтижелері туралы хабарламаны жібереді – 15 (он бес) минут.

4. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      11. Мемлекеттік қызмет "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы арқылы көрсетілмейді.

      12. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметшілерінің) өзара іс-қимылдар рәсімдерінің (іс-қимылдарының) сипаттамасы, сондай-ақ өзге көрсетілетін қызмет берушілермен өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы осы Регламентке 2-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процесстерінің анықтамалығында көрсетіледі.

5. Мемлекеттік қызметті көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып қойылатын өзге де талаптар

      13. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушыларға күту және қажетті құжаттарды дайындау уақытында жағдайлар жасалады (күтуге арналған креслолар, құжаттарды толтыруға арналған орындар), өртке қарсы қауіпсіздік шаралары қабылданады.

      14. Мемлекеттік қызметті көрсету орындарының мекенжайлары:

      1) Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің www.mgov.kz интернет-ресурсында;

      2) көрсетілетін қызмет берушінің dsh@sko.kz интернет-ресурсында.

      15. Мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері жөніндегі анықтама қызметтерінің байланыс телефондары www.mgov.kz интернет-ресурсында көрсетілген, мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы: 1414, 8 800 080 7777.

  "Қайта өңдеуші кәсіпорындардың ауыл шаруашылығы өнімін тереңдете қайта өңдеп өнім өндіру үшін оны сатып алуға арналған шығындарын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет Регламентіне
  1-қосымша

Көрсетілетін қызметті берушінің мекенжайы:

Атауы

Орналасқан жері

Жұмыс кестесі

"Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің ауыл шаруашылығы басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавл қаласы, Парк көшесі, 57В

Қазақстан Республикасының Еңбек заңнамасына және "Қазақстан Республикасындағы мерекелер туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы
13 желтоқсандағы Заңының 5-бабына сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбі – жұма аралығында сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін

 
  "Қайта өңдеуші кәсіпорындардың ауыл шаруашылығы өнімін тереңдете қайта өңдеп өнім өндіру үшін оны сатып алуға арналған шығындарын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет Регламентіне
  2-қосымша

"Қайта өңдеуші кәсіпорындардың ауыл шаруашылығы өнімін тереңдете қайта өңдеп өнім өндіру үшін оны сатып алуға арналған шығындарын субсидиялау" мемлекеттік қызметті көрсету бизнес-процесстерінің анықтамалығы


Шартты белгілер:

     


Об утверждении регламента государственной услуги "Субсидирование затрат перерабатывающих предприятий на закуп сельскохозяйственной продукции для производства продуктов ее глубокой переработки"

Постановление акимата Северо-Казахстанской области от 1 ноября 2017 года № 437. Зарегистрировано Департаментом юстиции Северо-Казахстанской области 17 ноября 2017 года № 4370. Утратило силу постановлением акимата Северо-Казахстанской области от 13 сентября 2018 года № 264

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Северо-Казахстанской области от 13.09.2018 № 264 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Северо-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Субсидирование затрат перерабатывающих предприятий на закуп сельскохозяйственной продукции для производства продуктов ее глубокой переработки".

      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на коммунальное государственное учреждение "Управление сельского хозяйства акимата Северо-Казахстанской области".

      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким
      Северо-Казахстанской области К. Аксакалов

  Утвержден
  постановлением акимата Северо-Казахстанской области от 1 ноября 2017 года № 437

Регламент государственной услуги "Субсидирование затрат перерабатывающих предприятий на закуп сельскохозяйственной продукции для производства продуктов ее глубокой переработки"

1. Общие положения

      1. Регламент государственной услуги "Субсидирование затрат перерабатывающих предприятий на закуп сельскохозяйственной продукции для производства продуктов ее глубокой переработки" (далее – Регламент) разработан в соответствии со стандартом государственной услуги "Субсидирование затрат перерабатывающих предприятий на закуп сельскохозяйственной продукции для производства продуктов ее глубокой переработки" (далее – Стандарт), утвержденного приказом Министра сельского хозяйства Республики 28 апреля 2015 года № 3-2/378 "Об утверждении стандартов в области животноводства" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 11284).

      Государственная услуга "Субсидирование затрат перерабатывающих предприятий на закуп сельскохозяйственной продукции для производства продуктов ее глубокой переработки" (далее – государственная услуга) оказывается коммунальным государственным учреждением "Управление сельского хозяйства акимата Северо – Казахстанской области" (далее-услугодатель), указанная в приложении 1 к настоящему Регламенту.

      Прием заявок и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через канцелярию услугодателя.

      2. Форма оказания государственной услуги - бумажная.

      3. Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

      4. Результатом оказания государственной услуги является – уведомление о результатах рассмотрения заявки на получение субсидий по форме согласно приложению 1 к Стандарту, либо мотивированный ответ услугодателя об отказе по основаниям указанным в пункте 5 настоящего Регламента.

      Государственная услуга оказывается бесплатно физическим и юридическим лицам (далее – услугополучатель).

      Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      5. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги являются:

      1) заявка на получение субсидий по форме согласно приложению 2 к стандарту;

      2) копии отчетов предприятия в органы статистики о производстве и отгрузке продуктов глубокой переработки с отметкой органа статистики о принятии документа или копии документов, заверенные печатью предприятия, подтверждающие производство продуктов глубокой переработки (складских накладных о приемке продукции на склад, бухгалтерского баланса с отражением прихода данной продукции);

      3) документы, подтверждающие закуп сельскохозяйственной продукции, использованной для производства продуктов глубокой переработки – копии документов, заверенные печатью предприятия, подтверждающие объем закупленного сырья, которое было использовано для производства продуктов переработки (договор, счет-фактура, закупочный акт и документы, подтверждающие оплату закупленного сырья);

      4) справка с банка или Национального оператора почты, о наличии банковского счета перерабатывающего предприятия;

      5) информация об эффективности реализации бюджетной программы по форме согласно приложению 3 к Стандарту.

      Истребование от услугополучателей документов, которые могут быть получены из информационных систем не допускается.

      В случаях представления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному стандартом государственной услуги и (или) документов с истекшим сроком действия услугодатель отказывает в приеме заявки.

      Услугодатель получает согласие услугополучателя на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах при оказании государственных услуг, если иное не предусмотрено законодательством Республики Казахстан.

      При сдаче услугополучателем всех необходимых документов услугодателю подтверждением принятия заявки на бумажном носителе является отметка на копии его заявки о регистрации в канцелярии услугодателя с указанием даты, времени приема пакета документов, фамилии, имени, отчества ответственного лица, принявшего документы.

      6. Основаниями для отказа в оказании государственной услуги являются:

      1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;

      2) несоответствие услугополучателя и (или) представленных материалов, объектов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям установленным Правилами субсидирования затрат перерабатывающих предприятий на закуп сельскохозяйственной продукции для производства продуктов ее глубокой переработки, утвержденным приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 26 ноября 2014 года № 3-2/615 (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 10087).

      Услугодатель для выплаты первого транша субсидий принимает заявления ежемесячно до 10 числа, для второго транша – на ежеквартальной основе до 10 числа месяца следующего за отчетным кварталом.

      Прием заявки и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется с 9.00 часов до 17.30 часов с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.30 часов.

      Государственная услуга оказывается в порядке очереди без предварительной записи и ускоренного обслуживания.

      7. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность их выполнения:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет прием и регистрацию заявки с приложением документов с последующей передачей руководителю услугодателя – 15 (пятнадцать) минут;

      2) руководитель услугодателя рассматривает документы и определяет ответственного исполнителя – 2 (два) часа;

      3) ответственный исполнитель услугодателя изучает представленные документы на соответствие требованиям, предусмотренным пунктом 4 настоящего Регламента и направляет представленные документы на рассмотрение межведомственной комиссии (далее - МВК) - 3 (три) рабочих дня;

      4) МВК рассматривает представленные документы, формирует и утверждает список перерабатывающих предприятий на получение с указанием объемов причитающихся субсидий и представляет его ответственному исполнителю услугодателя – 3 (три) рабочих дня.

      5) ответственный исполнитель услугодателя формирует ведомость для выплаты бюджетных субсидий перерабатывающим предприятиям на закуп сельскохозяйственной продукции для производства продуктов ее глубокой переработки, оформляет уведомление о результатах рассмотрения заявки на получение субсидий с последующей передачей руководителю услугодателя для подписания – 3 (три) рабочих дня;

      6) руководитель услугодателя подписывает ведомость для выплаты субсидий и уведомление о результатах рассмотрения заявки на получение субсидий, – 1 (один) рабочий день;

      7) специалист отдела финансирования и бухгалтерского учета (далее специалист финансового отдела услугодателя) представляет в территориальное подразделение казначейства реестр счетов к оплате для дальнейшего перечисления причитающихся субсидий на банковские счета услугополучателей – 10 (десять) рабочих дней.

      8) сотрудник канцелярии услугодателя отправляет уведомление о результатах рассмотрения заявки на получение субсидий услугополучателю – 15 (пятнадцать) минут.

      8. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) регистрация документов в канцелярии услугодателя;

      2) рассмотрение документов руководителем услугодателя и определение ответственного исполнителя;

      3) изучение документов и направление ответственным исполнителем на рассмотрение МВК;

      4) рассмотрение документов и формирование МВК списка перерабатывающих предприятий на получение субсидий с указанием объемов причитающихся субсидий;

      5) формирование ведомости и подготовка результата оказываемой услуги ответственным исполнителем услугодателя;

      6) подписание ведомости для выплаты субсидий и уведомлений о результатах рассмотрения заявок на получение субсидий;

      7) представление в территориальное подразделение казначейства реестра счетов к оплате для дальнейшего перечисления причитающихся субсидий на банковские счета услугополучателей специалистом финансового отдела услугодателя.

      8) отправка уведомлений о результатах рассмотрения заявок на получение субсидий услугополучателям.

      Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      9. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя;

      2) руководитель услугодателя;

      3) ответственный исполнитель услугодателя;

      4) МВК;

      5) специалист финансового отдела услугодателя.

      10. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет прием и регистрацию заявки с приложением документов с последующей передачей руководителю услугодателя – 15 (пятнадцать) минут;

      2) руководитель услугодателя рассматривает документы и определяет ответственного исполнителя – 2 (два) часа;

      3) ответственный исполнитель услугодателя изучает представленные документы на соответствие требованиям, предусмотренным пунктом 4 настоящего Регламента и направляет представленные документы на рассмотрение межведомственной комиссии (далее - МВК) - 3 (три) рабочих дня;

      4) МВК рассматривает представленные документы, формирует и утверждает список перерабатывающих предприятий на получение с указанием объемов причитающихся субсидий и представляет его ответственному исполнителю услугодателя – 3 (три) рабочих дня.

      5) ответственный исполнитель услугодателя формирует ведомость для выплаты бюджетных субсидий перерабатывающим предприятиям на закуп сельскохозяйственной продукции для производства продуктов ее глубокой переработки, оформляет уведомление о результатах рассмотрения заявки на получение субсидий с последующей передачей руководителю услугодателя для подписания – 3 (три) рабочих дня;

      6) руководитель услугодателя подписывает ведомость для выплаты субсидий и уведомление о результатах рассмотрения заявки на получение субсидий – 1 (один) рабочий день;

      7) специалист отдела финансирования и бухгалтерского учета (далее специалист финансового отдела услугодателя) представляет в территориальное подразделение казначейства реестр счетов к оплате для дальнейшего перечисления причитающихся субсидий на банковские счета услугополучателей – 10 (десять) рабочих дней;

      8) сотрудник канцелярии услугодателя отправляет уведомление о результатах рассмотрения заявки на получение субсидий услугополучателю – 15 (пятнадцать) минут.

      Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией "Правительство для граждан" и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      11. Государственная услуга через Государственную корпорацию "Правительство для граждан" не оказывается.

      12. Подробное описание последовательности процедур (действий) взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.

      Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги

      13. Для оказания государственной услуги создаются условия для услугополучателей на время ожидания и подготовки необходимых документов (кресла для ожидания, места для заполнения документов), принимаются меры противопожарной безопасности.

      14. Адреса мест оказания государственной услуги:

      1) на интернет – ресурсе Министерства Сельского хозяйства Республики Казахстан – www.mgov.kz;

      2) на интернет – ресурсе услугодателя – dsh@sko.kz

      15. Контактные телефоны справочных служб по вопросам оказания государственной услуги указаны на интернет – ресурсе www.mgov.kz, единый контакт – центр по вопросам оказания государственных услуг: 1414, 8 800 080 7777.

  Приложение 1
  к Регламенту государственной услуги "Субсидирование затрат перерабатывающих предприятий на закуп сельскохозяйственной продукции для производства продуктов ее глубокой переработки"

Адрес услугодателя:

Наименование

Местонахождение

График работы

Коммунальное государственное учреждение "Управление сельского хозяйства Северо-Казахстанской области"

Северо-Казахстанская область, город Петропавловск,
улица Парковая, 57 В

с понедельника по пятницу включительно с 9-00 до 18-30 часов с перерывом на обед с 13-00 до 14-30 часов, кроме выходных и праздничных дней, согласно Трудовому законодательству Республики Казахстан и статьи 5 Закона Республики Казахстан от 13 декабря 2001 года "О праздниках в Республике Казахстан"

 
  Приложение 2
  к Регламенту государственной услуги "Субсидирование затрат перерабатывающих предприятий на закуп сельскохозяйственной продукции для производства продуктов ее глубокой переработки"

СправСправочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Субсидирование затрат перерабатывающих предприятий на закуп сельскохозяйственной продукции для производства продуктов ее глубокой переработки"

     


Условные обозначения: